Bion blackhead whitehead controller

jeijjis

Auttaisiko kyseinen tuote poskien sisäisiin valkopäihin ja nenän mustapäihin? Ja kuinka hyvin? Millasia kokemuksia ihmisillä kyseisestä tuotteesta? Jos jotain muita hyviä aineita valko- ja mustapäihin, niin saa antaa vinkkejä. Esim kuullut ACOn ACNE SALICYLIC TONIC 02:sta juttua, mutta kokemuksia siitäkin saa laittaa.

28

3797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmi

      Hei jeijjis! Kyllä voin hyvin suositella kokeilemaan Bionin blackhead/whitehead controlleria. Itse tullut käytettyä kyseistä tuotetta jo pitkään ja olen saanut hyviä tuloksia. Esimerkiksi nenästä ja otsalta mustapäät lähteneet ja jopa miliumit silmäkulmasta. Tuote on riittoisa ja tehokas.
      Yleensä laitan vielä Green tea Clay maskin aineen päälle, jolloin se imeytyy tehokkaammin ja poistaa kuona-aineita.

      Tilaan itse Bionit täältä www.aknenhoito.fi
      Paketti tulee perille kahden työpäivän sisällä ja ensitilaajana sai hyvän naamiosiveltimenkin lahjaksi. Tuotteet myös paljon halvempia kuin kosmetologilta ostettaessa!

    • Jaana81

      Kyllä! Hyvin toimivat nuo Bionin tuotteet. Ainoa ihonhoitosarja jolla olen saanut finnit ja mustapäät kuriin aikuisiällä, suosittelen! Muistaa vain käyttää tuotteita aamuin illoin, niin ajanmyötä tuloksia rupee näkymään.

    • gb89

      ruokavalio & elämäntapa.

    • juululi1

      Hei!
      Itse en löydä kyseistä tuotetta www.aknenhoito.fi sivustolta ? Olisiko joku kiltti ja linkittäisi tuotteen tuolta sivustolta :D ? ja toinen kysymys, saako tuotteita apteekista ?

      • Dulil

        Bion tuotteita ei saa apteekeista, vaan maahantuojan verkkokaupasta tai Bionia käyttäviltä kosmetologeilta :) on muuten loistava tuote tuo mustapäänsulattaja, suosittelen lämpimästi!


      • kdkgig
        Dulil kirjoitti:

        Bion tuotteita ei saa apteekeista, vaan maahantuojan verkkokaupasta tai Bionia käyttäviltä kosmetologeilta :) on muuten loistava tuote tuo mustapäänsulattaja, suosittelen lämpimästi!

        Saako niitä sit mistään kaupasta?


    • winkwink

      Kyseinen tuote löytyy "aknen hoito" - "täsmätuotteet"- osiosta.

    • cecee..

      mahtaako saada laskulla tilattua?

    • cecee..

      oho siellähän näköjään luki että on mahdollista, sori väärä hälytys.

    • Rrakkeli

      Paras tuote mitä oon mustapäihin ja näppyihin löytänyt, samalla kun poistaa mustapäitä, niin ihosta tulee ihanan kuulas ja sileä. Käytän myös muita bionin tuotteita, antibacterial cleanseria ja moisture complexia. Ei oo kyllä iho ikinä ollut yhtä hyvässä kunnossa. Netistä saa nykysin helposti tilattuu www.vitobeauty.fi sivulta. Ennen on vissiin tarvinnut hankkia kosmetologeilta?

    • Emmiina20

      Mulla on kyllä auttanut tehokkaasti mustapäihin, ja ehkässyt tosi hyvin uusien miliumejen syntymisen. Plussaa siitä, että tuotetta ei tarvii kun pienen tipan, eli on sairaan riittosa!

    • Kerrankintyytyväinen

      Blackhead controller kyllä toimii älyttömän hyvin!

    • jeijjis

      itellä ei toiminu mitenkää erikoisen hyvin. En siksi ostanut toista purkkia.

    • Agora

      Mulla kyllä toimii, ja on ihan luottotuote. Harmi että en aikasemmin ollut kuullut, kun kärsinyt mustapäistä jo monta vuotta, mutta iloinen että löysin tuotteen edes nyt. Joten voin kyllä suositella. Itse kyllä käytän myös bionin puhdistusainetta ja kuorintaa, joten luultavasti edistävät tehoa, ja on myös kuulemma tärkeää että blackheadia laittaa aamuin ja illoin puhdistetulle iholle. On monia ihmisiä joilla on ongelmia täsmällisyyden kanssa, ja silloin myös tulokset kärsii.. :)

    • Gaelle

      Toimii erittäin hyvin! Ystävä suositteli ja testasin, ja viikossa vähentyi mustapäät ihan reilusti. Nykyään on ihan luottotuote. Etenkin itselläni aina saunan jälkeen kun ihohuokoset on avautunut ja kun laittaa tuotetta, huomaa eron tosi hyvin. Kasvot jää sileiksi ja puhtaiksi.

    • veikko lavin nenä

      mitenkä ihoa pitää hoitaa?

      1. pese puhdistus-aineella
      2. laita mustapää-poisto-aine iholle, mutta älä pese pois
      2. laita kuorinta-aine iholle, mutta älä pese pois

      vai mitenkä menee?

      meinaan tuota bionia ehkä kokeilla kun on nenä ihan täynnä musta/vakopäitä.

      kiitos

      • siriri1

        Puhdistus, täsmähoito ja kosteutus..
        Mustapäät kun eivät tule lähtemään kuivasta ihosta, joten kunnollinen kosteustasapaino on todella tärkeää..


    • vinkseli1

      Taitaapi mennä niin että ensin pestään iho puhdistus-aineella. Sitten laitetaan iholle mustapäänpoisto aine ja lopuksi pitää muistaa kosteutus, sillä mustapäät eivät poistu kuivalta iholta ;)

    • Spam stop

      Ei vois roskatuotteen mainostusta huonommin tehdä täällä,samat ihmiset eri nimimerkeillä "suosittelee" ja käyttää täsmälleen samoja lauseita kuten
      "ihan luottotuote" etc..
      Ei nuoret nyt noin tyhmiä ole ettei spammaamista huomais,

      Säästäkää rahanne,ja boikotoikaa spammaajia täällä,me tarvitsemme todellista apua emmekä säälimättömiä,rahanahneita mainostajia täällä.

    • Jenna-eva

      Voi kuule, täällä yks "spämmäri" lisää. Voin aivan rehellisesti suositella tuotetta, joka mielestäni todellakin toimii, ja bionin tuotteet nyt sattuu olemaan sillä listalla. Se ei tee minusta tai kenestäkään muusta ihmisestä, jotka on löytänyt toimivan tuotteen "spämmäriä." Bion-sarjana on yksi suomen suosituimmista ihonhoitosarjoista, ja itselläni tuttavapiirissä hyvin moni on sillä saanut myös pahan aknen parannettua ja pitävät kyseistä sarjaa siksi jopa ihmeenä.

      Mä olen hiton tyytyväinen etenkin blackhead täsmäriin, ON IHAN LUOTTOTUOTE JA VOIN SUOSITELLA KAIKILLE! :)

      Valittajat ja kitisijät menköön muualle.

    • Wickström W3

      Ei tehoo mulle ainakaan.

      • jhs2

        Kokeiluun lähti. Tuloksia odottelemaan..


    • nuf3

      Aivan surkea tuote tuo Bionin blackhead whitehead controller. Maksoi paljon eikä tuloksia tullut kahden kuukauden käytön jälkeenkään (käyttö yön yli ja päivällä).

    • lilly4

      Mulla toiminut kyllä erittäin hyvin. Paras teho saunan jälkeen.

    • gallagher1

      Oon tuttavapiirissä kuullut paljon positiivista palautetta bionin tuotteista ylipäätään, ostin perjantaina tämä mustapäänesteen ja kyllä se mun mielestä kirkastaa ihoa ja supistaa ihohuokosia selvästi. Nyt vaan testaan että kuinka nopeasti saan tuloksia mustapäiden katoamisessa :)

      • kauppi12

        sammahär - joka puolella hehkutettu, ja oon ollut kyllä tosi kiinnostunut ostamaan tuotteen myös itse. Ilmeisesti on ammattisarjan tuotteita, mulla ei ole lähintä jälleenmyyjää omalla kotipaikkakunnalla, mutta kaippa joku kosmari on valmis laittamaan myös postitse. :)


    • niinnna

      Nyt oon joku 2 viikkoo käyttäny ja on päinvastoin vaan pahentanu ihon tilannetta... Ehkä käytän ton purkin kuitenki loppuun, jos tää nyt sitte on joku ihon puhdistumisvaihe... :/

    • pentatonix

      Haha, hauska löytää sattumalta tää ketju koska tuote on itselle todella tuttu. :D
      Pitkään oli ongelmana nimenomaan miliumit (luufinnit)ja niitä oli niin paljon, että kosmetologi ei suostunut puhdistamaan niitä ennenkuin olin käyttänyt kotona parisen kuukautta tätä kyseistä bionin blackhead täsmähoitonestettä.

      Ainoa tuote joka oikeesti on auttanut ja tehonnut miliumeihin itsellä. Kosmetologi sanoi että kyseessä on keratisoinut massa, joka on tosi paljon vaikeempi hoitaa kuin esimerkiksi mustapäät ja hänellä oli moni asiakas saanut molempiin ongelmiin tällä yhdellä hoitotuotteella. Ja erittäin riittoisaa tavaraa vaikka onkin hieman hinnaltaan tyyriimpi ja purkin koko pieni, itsellä käytössä kestänyt nyt jo ainakin 4kk. Ostan yleensä aina uuden puolen vuoden välein, kun käyn ihonpuhdistuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe