Zoovillage ja rahojenpalautus

Stadist1

Tilasin viime kuussa zoovillagesta housut. Housut olivat väärää kokoa ja lähetin ne takaisin. Maksoin ne luotolla joten lasku tuli nyt. Maksoin laskun mutta miten saan rahani takaisin? 100e on minulle iso raha :( ps.opiskelija. APUA!

9

3585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin täällä

      Itselläni kesti n 2kk saada rahat takaisin. Muistaakseni siellä nettisivuilla luki, että tuotteet pitää palauttaa takaisin samalla rahdinkuljettajalla kuin ne ovat tulleetkin ja pitää maksaa postikulut halvimmalla tavalla. Ymmärsin myöskin, että maksamani postimaksu palautettaisiin minulle. Näinollen koska posti toi, niin vein paketin postiin takaisin. Eivat huolineet rahaa postimaksusta, koska Postilla on asiakaspalautussopimus Zoovillagen kanssa. Näin sitten jäin odottelemaan palautusta Visa-tililleni. Kun mitään ei alkanut tililläni näkymään, laitoin yritykseen sähköpostia. Muutaman viikon jouduin vielä odottamaan ennenkuin rahat tuli tililleni 6 euroa ostosteni summasta vähennettynä, eli ilmeisesti tuo postimaksu.

    • namisnamu

      itse tilasin g-starin farkut ja kun laitoin housut jalkaan niin ne repesi joka kohdasta. Housut olivat ihan sopivat eikä ees puristaneet mistään. lähetin takaisin ja kerroin miten oli käynyt niin tuli vastaus 1kk päästä että olen itse kyseiset housut leikannut saksilla:D laiton sinne takaisin postia et kuka hullu maksaa niistä niin paljon ja sit leikkaa ne että minun on saatava rahat takaisin tai uudet housut. sieltä tuli postia että laittaavat vanhat rikkinäiset housut takaisin. Ei ole sieltä paska firmasta tullut yhtään mitään takaisin ei edes niit rikkinäisiä housuja, siitä on nyt jo 5 kk. joten kehoitan että et enää koskaan tilaa sielt mitään. Ite olen ottanut kuluttaja-asiamieheen yhteyttä!

      • Samoin

        Olisi kiva kuulla miten kävi ,kun otit yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


    • lila katariina

      mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmia. rahojen palautuksessa kestää jonkin aikaa, ei oo kyllä itellä koskaan menny 2 kk! vai laskitko myös seuraavan visalaskun odottamisen mukaan? postin palautus on tosiaa suomessa ilmaista, se on asiakaspalautus kuten moniin muihinkin nettikauppoihin. paketti ei kulje yhtä nopeasti kuin normaali posti, vaan kestää jopa yli viikon. siitä sitten vielä kamat seikkailee helsingin PL osoitteesta ruotsiin, jote sen vuoksi rahojen takaisin saaminen kestää kauan. jos haluaa nopeammin, niin onhan mahdollista maksaa ja lähettää itse pakettina. zoovillagessa voi muuten maksaa ihan suomalaisella verkkopankilla, sit saa rahat rahana tilille eikä hyvityksenä luotolle ;)

      • Pahasti pettynyt

        ÄLÄ IKINÄ TILAA! MYYVÄT HUONOLAATUISIA TUOTTEITA JA TUOTTEILLA EI NÄYTÄ OLEVAN PALAUTUS OIKEUTTA. Tilasin merkki T-paidan, mutta laatu oli surkea ja palautin tuotettaan, mutta eivät antaneet rahoja takaisin, vaan lähettivät tuoteen 2X takaisin ja väittivät että olin käyttänyt tuotetta, vaikkakin toimin täysin heidän palautus ohjeiden mukaan!


      • adsaasdasd

        Ei millään pahalla, mutta itse olet kyseisen merkin valinnut. Ei ole kaupan syytä että et osaa itse ottaa selvää onko kyseinen merkki laadukas vai ei. Kauppa ottaa valikoimiinsa suosittuja merkkejä jotka menee myynniksi, joista osa voi olla erittäin huonoja hintaansa nähden, mutta tyhmät asiakkaat ne haluaa ostaa.


    • jore3

      Milestäni tuotteen palautus toimii moitteettomasti. Tuotteiden toimitus USP standard. Eli tuotteet tulee kotiovelle.
      Palautus toimii UPS: n kautta. Soitto Ups:lle hakevat kotiovelta veloituksetta.
      Rahojen palautus kahden vikon sisällä. Näin homma itselläni toimi.

    • Sht

      Voiko palauttaa myös tavallisen postin kautta? Siis asiakaspalautussopimuksella? Toi ups kuulostaa niin monimutkaiselta....

    • auttakaa1233

      mihinkä mun pitää soittaa? paketin mukana ei mitään numeroa... :( en osaa palauttaa lomakkeen kautta netissä, vaatii asiakasnumeroita ja muita mitä mulla ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe