PUUMA

tytsykkä-83

mitä mieltä olette viikonloppuna auenneesta Puumasta? Itse henkilökohtaisesti pidän puumaa hyvänä karaoke/bailu paikkana karaoke valikoima on huikea ja illan musiikki parasta mitä tampereen yökerhoissa soitetaan :)

26

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuma-60

      Sää oot liian nuori, ollaksesi puuma. Minä olen oikea ikäinen, notkea puuma;))

    • seygfuv

      Musiikin hyvyys saati parhaus on suurelta osin mielipidekysymys, mutta ei täysin.

      Mitä musiikkia siellä sitten soitetaan?

    • Ralle Tosi-Palle

      Jaetaankos siellä nyt sitten vanhaa römpsää?

    • 10+12

      Onko tuolla nyt niitä nuoremmista miehistä kiinnostuneita puumanaisia?

      • Anonyymi

        Joo


    • Vehkisrulez

      Aluksi paikka ei tuntunut oikein omalta, mutta kun käytiin toinen ilta kavereiden kanssa bilettämässä niin päätettiin että tästä tulee selkeästi meidän kantapaikka. Juoma on halpaa ja meininki katossa!!

    • Säälittäviä

      Hyvä että täällä Tampereella tiedetään mikä on puuma.Naapurikunnassa nelikymppiset kutsuu itseään puumaksi.Miesseura vaan on useimmiten samanikäistä ja kynsiin osuu myös takaoven kautta kulkijoita.

      • keparti

        Kuinni säälittäviä? Nainenhan on puuma yli 35-vuotiaana ja/tai kun mies jota hän himoitsee on sen ikäinen että kävisi naisen omasta pojasta.

        Kyllä 40-vuotias voi olla puuma jos iskee kyntensä 20-vuotiaaseen.

        Kiva jos on jo mesta sitä varten. Eipähän tarvitse pelätä että on vanhat ukot kimpussa kun itse voi olla nuorten miesten kimpussa kuin sika limpussa...?


    • 15+14

      Niin mitä säälittävää siinä nyt on jos nuori mies haluaa kypsempää naista ja toisinpäin. Silloinhan kummatkin saa mitä haluaa.

    • Säälittävää

      Lue uudestaan."Puuma" hakee nuorempaa.Kirjoitin että kutsuu itseään puumaksi,vaikka toinen osapuoli on samanikäinen.

    • 14+11

      Sama asia muakin kiinnostaa kuin ylläolevan kysymyksen esittäjääkin.

      • on teillä ongelmat

        Oletteko rahattomia, kun ette pysty pillua ostamaan ja lisäksi niin helvetin rumia, ettet saa mistään ilmankaan. Yleensä kaltaisesi huutajat juoksevat karkuun, kun nainen sanoo:mennään naimaan.


      • Utelias Erkki.
        on teillä ongelmat kirjoitti:

        Oletteko rahattomia, kun ette pysty pillua ostamaan ja lisäksi niin helvetin rumia, ettet saa mistään ilmankaan. Yleensä kaltaisesi huutajat juoksevat karkuun, kun nainen sanoo:mennään naimaan.

        Ostamaan? Mistä sitä saa ostaa Tampereella? Kerroppa joku taattu paikka?
        ps.ns.Napparinkulma ei kelpaa:)))


      • .
        Utelias Erkki. kirjoitti:

        Ostamaan? Mistä sitä saa ostaa Tampereella? Kerroppa joku taattu paikka?
        ps.ns.Napparinkulma ei kelpaa:)))

        Voi Erkki sinua ja sinun avuttomuuttasi...Eikö Erkki ole käynyt esim ****huoneella, siellä olen muutaman kerran käynyt, niin maksulliset tyrkyttävät itseään avoimesti, jos ei, niin pidä silmäsi auki. Maksullisen seksin tarjontaa on jokapuolella, jos ei huomaa sitä, on typerä. Turha teidän on puutteitanne huutaa täällä, jos ei tositoimiin kuitenkaan oikeasti ole halua ja kykyä, mutta kun pitää näytellä niin kovaa jätkää ja huutaa: mähaluun pilluu, helvattu teitä, osaisitte edes hävetä!


      • vieläkin puutteessa
        . kirjoitti:

        Voi Erkki sinua ja sinun avuttomuuttasi...Eikö Erkki ole käynyt esim ****huoneella, siellä olen muutaman kerran käynyt, niin maksulliset tyrkyttävät itseään avoimesti, jos ei, niin pidä silmäsi auki. Maksullisen seksin tarjontaa on jokapuolella, jos ei huomaa sitä, on typerä. Turha teidän on puutteitanne huutaa täällä, jos ei tositoimiin kuitenkaan oikeasti ole halua ja kykyä, mutta kun pitää näytellä niin kovaa jätkää ja huutaa: mähaluun pilluu, helvattu teitä, osaisitte edes hävetä!

        Mikäs paikka tämä ****huone oikeen on? Ei löytynyt ainakaan googlella. Olis kiva tietää mistä sitä pimpulia saa, ennen kun lähtee taksilla ajeleen täältä 70km:n päästä.


    • 14+12

      En ole ruma enkä rahaton olen vain liian arka lähestymään naisia ja kysymään suoraan mitä haluan. Saahan sitä seksiä Tampereeltakin ostamalla mutta en haluaisi alentua siihen. Jos joku nainen tulis sanomaan että mennään naimaan niin enpä kieltäytyisi. Eipä ne naiset sellasta tule ikinä sanomaan ainakaan mulle.

      • nunnaksi?

        Ei me naiset tulla sanomaan että mennään naimaan, koska sen jälkeen mies voi alkaa kuvittelemaan että saa riepottaa ja runnoa miten lystää.

        Itse olen tässä 40 ikäisenä haeskellut parisuhdetta kissojen ja koirien kanssa ja seksi olisi kyllä ihan kivaa sen puitteissa, mutta kun näitä saatanan tahvoja tamperelaisia ei kiinnosta mikään muu kuin seksi (tai sitten käteenveto), niin en minä ala sellaisten kanssa seurustelemaan. Pitää naisen kanssa muutakin jaksaa tehdä.

        Ehkä paikalliset sitten käy huarissa niin paljon ettei ole suhteelle mitään tarvista.


    • kiinnostunu33

      Jep, mielenkiintoista olis kuulla kokemuksia tuosta paikasta. :)

    • 14+16

      Ei mulla ole kykyä hävetä. Antakaa nyt vaan sitä pillua. Puutteessa olen.

    • Pastori Sill

      Mites se ilmastointi siellä? Onko kalakauppoja lähellä? Entäs parveke tupakointi?
      Mites kainalogeenit?

    • hyh

      Puuma oli alkuun tosi hyvä paikka, ei halvimmasta päästä tosin. Mutta portsari on väkivaltainanp***, jonka takia en sielä enää käy! Fyysistä että henkistä väkivaltaa naisia ja miehiä kohtaan, kun häneltä itseltään hermo menee. Kaiken lisäksi on ilman lupia (portsari koulutusta) siellä töissä. i hate that place

      • nnn2

        Kuka niistä ? Oon iteki ja kaverit kokenut vastaavaa siltä isoimmalta!


    • hermot pettää

      Stereoita liikaa?

    • aapolletanssivat

      Hyvä paikka, nuoria todella namuja misuja tanssii seksikkäästi ja saa tällasen 34-vuotiaan miehen aivan sekasin...

    • 25v-mies

      Vain pari kertaa olen kyseisessä baarissa käynyt eikä siellä kyllä mitään puumanaisia käy. Missähän Tampereella ylipäätään on puumanaisia kun sattumoisin on paljon kiinnostusta siihen suuntaan.

      Ei Tampereella taida olla ainuttakaan paikkaa, jossa olisi noin 40-53-vuotiaita ikäisistäni miehistä kiinnostuneita naisia. Netti taitaa olla ainut edes jotenkuten toimiva paikka tällaisen seuran löytämiseen eikä sieltäkään tahdo mitään löytää.

    • Puumaanjee

      Kaikki ne poket on samanlaisia baarista riippumatta, mut kannattaa laittaa varmaan jotain palautetta suoraan baarille. Näytti olevan facesivuilla osote: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe