Ripsienpidennys Studio Easy Life Tampere

easy leaving

Koska tämä ripsienpidennys on nyt "in" ja siitä käydään paljon keskusteluja, halusin kertoa myös oman kokemukseni. Laitatin ensimmäiset ripsipidennykseni (pitkän harkinnan jälkeen) Tampereella Studio Easy Lifessä, ja en kyllä hyvällä tahdollakaan voi kyseistä paikkaa suositella.
Päädyin sinne City Dillin kautta ja vielä selaillessani netissä ihmisten kokemuksia, erään tytön blogin suosittelemana.
Kotisivuillaan mainostavat ammattitaitoa ym. Tyttö joka nämä pidennykset laittoi oli nuhainen, eikä juurikaan muuta kysellyt tai neuvonut, vaikka ensimmäistä kertaa olin pidennyksiä laittamassa, kuin millaiset haluan. Olisin kaivannut hieman tarkempaa perehtymistä asiakkaaseen ja yhdessä suunnitteluun, mutta ei muuta kun pöydälle makaamaan ja homma käyntiin.
Laitto kesti noin tunnin, mitä sitten jälkeenpäin suuresti ihmettelin luettuani että niihin menee aikaa hyvinkin kaksikin tuntia. Tyttö kehui kuinka nopeasti hän ne pystyy tekemään ja kun räpsyttimet olivat laitettu hän tokaisi että nyt on valmista, antoi peilin käteeni mutta itse ei kättensä jälkiä edes katsonut. Maksu ja kiitos hei näkemiin.
Jälki oli kaikkea muuta kuin mitä olin odottanut ja halusin, en siis ollut todellakaan tyytyväinen. Kotiin pässtyäni koitin harjata varovasti ripsiä koska osa sojotti mihin sattui ja olivat selkeästi liian painavat omille ripsilleni koska painuivat alaspäin ja koska käytän silmälaseja, ripset ottivat inhottavasti linsseihin kiinni. Olen kuitenkin hoitanut niitä neuvojen mukaisesti, välttänyt kastelemista ym. ym.
Nyt oikeasta silmästä on suurin osa lähtenyt pois (laitosta on 3,5 viikkoa aikaa) vasen silmä on vielä siedettävä, mutta ripset ovat osittain yhdessä klöntissä liimattuna. Olen miettinyt mihin uskaltaisin mennä nämä huollattamaan, koska kyseiseen paikkaan en enää mene. Harmittaa mutta onneksi en köyhtynyt tuossa hirmuisia summia ja joku varmasti osaa ripset laittaa kuntoon.
Jos jollakin on oikeasti suositella jotakin paikkaa tampereella, niin kiitos jo etukäteen. Amy Nailsista olen jo lukenut tarpeeksi joten ei kiitos.
Eli kyllä laittajalla todellakin on merkitystä ja saako halvalla hyvää niin minä en ainakaan saanut.

41

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---minni---

      kun laitosta on 3,5 viikkoa aikaa, eivät ripsesi voi parhaalla tahdollakaan (eikä parhaan laittajan tekeminäkään) näyttää priimakuntoisilta , vaan ovat jo kipeästi huoltoa vailla...

      • easy leaving

        Niin kuin tuossa mainitsin, pidennykset eivät alun alkaenkaan ollut "priimakuntoisia", ei sinne päinkään ja kyllä tiedän että olisi jo aika huollattaa, mutta kyse onkin että missä.


    • tyytymätön_asiakas

      Minäkin olen käynyt ripsien laitossa Studio Easy Lifessa, ja samaa on sanottava: palvelu on paikassa auttamattoman huonoa. Ripset oli huonosti tehty, ja kyselyyni ripsien huoltovälistä ja hinnasta ei osannut ripsiteknikkotyttö vastata. Tyttö oli hyväntahtoinen mutta täysin asiakaspalveluun kykenemätön. Töksäytteli mitä sattui, ja minulla oli tosi epätervetullut olo. Lisäksi tiloissa liikkui koira, mikä mahtaa olla ikävän puoleinen juttu allergisille asiakkaille.

    • dudaas

      Tiesithän, että silmistä omat ripset tippuvat n. 2kk välein?

      eivät siis tietenkään samaan aikaan, mutta pisimmät kyllä. Ja silmissä se tippumis aika ei mene samaan aikaan kuin toisessa silmässä.

      selvitä faktat ennen kuin alat vahtoamaan netissä, rva kukkahattutäti..

    • Rapsy80

      Tosi ikävä kuulla että sait tuollaista palvelua! Siinä olet ihan oikeassa ETTÄ PIDENNYKSIEN TEKEMISEEN KULUU VÄHINTÄÄN 2H ja aloittelevalla jopa enemmän. Olen näitä kuullut ja nähnyt näitä tunnin laittoja ja ne on karmean näköisiä ja se joka VÄITTÄÄ TEKEVÄNSÄ NE TUNNISSA, ei hommaa hallitte sitten alkuunkaan. Itse en ole mikään teknikko vaan ollut pitkään asiakkaana.

      • Rapsy80

        Bling on hyvä paikka mun mielestäni :)


      • easy leaving
        Rapsy80 kirjoitti:

        Bling on hyvä paikka mun mielestäni :)

        Okei, kiitos vinkistä :) Olet siis itse käynyt siellä?


      • Rapsy80
        easy leaving kirjoitti:

        Okei, kiitos vinkistä :) Olet siis itse käynyt siellä?

        Oma vakiräpsytin huoltaja muutti pois tampereelta ja päädyin sitten blingiin. Palvelu hyvää, ja olin tosi tyytyväinen ripsihuoltoon :)


    • suvituul

      Kävin kanssa täällä easy lifessa noin viikko sitten.

      Laittoon kului noin puolitoista tuntia, jonka aikana rupattelin laittelijatytön kanssa eläimistä ja perheasioista. Tytöstä kyllä huomasi, että asiakaspalvelussa on vielä hieman hiottavaa, mutta hän oli hyväntuulinen ja humoristinen, joten viihdyin aika hyvin. Ja likkahan on nuori vielä, ei se asiakaspalvelu voikkaan vielä olla sitä parasta.

      Toisessa silmäkulmassa yksi ripsi oli hieman ylempänä kuin muut, mutta lopputulos vastasi kutakuinkin odotuksiani, ja ripset ovat pysyneet hyvin, ja pidän ripsistäni.

    • hä?

      sokeako tyttö oli, kun sanoit ettei itse kättensä jälkiä katsonut???

      • easy leaving

        Haha, varmasti katsoi laittaessaan, mutta luulisi myös katsovan laiton jälkeen, koska eikös silmät kuitenkin yleensä pidetä auki, ellei nukuta, ja silloinhan ne näyttää sitten miltä näyttää eikö??


    • ninnuliminnu

      " Tyttö joka nämä pidennykset laittoi oli nuhainen, eikä.."

      Mikä pointti tuo oli? Ihminenhän hänkin on, herranjestas, ja eihän sille voi mitään jos nuha iskee! Olisitko sitten mielummin halunnut, ettei hän olisi niitä tehnyt ollenkaan?

      • easy leaving

        Joo no, tarkoitinkin sitä että koska siinä ripsien laitossa ollaan kuitenkin MELKO LÄHELLÄ asiakasta, niin ei ole kauhen kiva jos toinen on siinä naaman päällä nuhaisena.


      • ninnuliminnu
        easy leaving kirjoitti:

        Joo no, tarkoitinkin sitä että koska siinä ripsien laitossa ollaan kuitenkin MELKO LÄHELLÄ asiakasta, niin ei ole kauhen kiva jos toinen on siinä naaman päällä nuhaisena.

        no olinpahan minäkin siellä kun hän niiskutteli, mutta käytti kylläkin hengityssuojaa laiton ajan.


    • shiuhv

      Ja ajatella että yksi ripsi oli muita ylempänä. Olisit heti valittanut todella amatöörimaista työnjälkeä...haloo jotain rajaa sentään. Eiväthän omat ripsesikään kasva millilleen rivissä. Tää on faktaa

    • nappula

      Minkä merkkisillä ripsillä ne sinulle tekivät?

      • easy leaving

        Merkistä en tiedä, minkkiä kai olivat, näin ymmärsin. Kahta kaarevuutta oli, ja ilmeisesti eri pituuksiakin, heh, mutta kaikki piti itse kysellä. Olisin kyllä toivonut hieman parempaa infoa, varsinkin ensikertalaisena. Kerroin tässä oman kokemukseni, joka kait täällä on sallittua?? Tyttö oli kyllä mukava, mutta varsinkin kun ensi kertaa näitä ihmeellisyyksiä menee laitattamaan, niin odotukset ja into on tietysti itsellä korkealla. No kuten sanottu, pettynyt olin mutta onpahan sekin koettu.


      • sadadd
        easy leaving kirjoitti:

        Merkistä en tiedä, minkkiä kai olivat, näin ymmärsin. Kahta kaarevuutta oli, ja ilmeisesti eri pituuksiakin, heh, mutta kaikki piti itse kysellä. Olisin kyllä toivonut hieman parempaa infoa, varsinkin ensikertalaisena. Kerroin tässä oman kokemukseni, joka kait täällä on sallittua?? Tyttö oli kyllä mukava, mutta varsinkin kun ensi kertaa näitä ihmeellisyyksiä menee laitattamaan, niin odotukset ja into on tietysti itsellä korkealla. No kuten sanottu, pettynyt olin mutta onpahan sekin koettu.

        sä. olet. niin. pihalla. ja uskoisin olevan ihan oma vikas. juttus o nii sekavii et oo kai kälätykseltäs ees kuunnellu vaik ois sanottukki.


    • easy leaving

      No niin, päivitetääs hieman. Äsken lähti yksi pidennys irti joka oli liimattu NELJÄÄN omaan ripseeni! Edellinen ennätys oli yksi pidennys liimattuna kolmeen ripseen. Ja tämä ON faktaa! Että näin! Aaargh!!

    • nappula

      Okeij...yleensä kaikki ripset ovat silkkiä vaikkakin pakkauksessa lukee että minkki (nim.itse olen ripsienpidentäjä toiselta ammatiltani). Kaarevuuksia löytyy useita, samoin eri kokoisiakin ja yleensä yksi kuitu laitetaan yhteen omaan ripseen ja jos ripsi irtoaa esim.muutaman päivän päästä, se tarkoittaa sitä että oman ripsen elämänkaari on tullut tiensä päähän ja tilalle kasvaa uusi ripsi. Muistatko liikettä missä kävit? Ajattelin kun tiedän muutaman liikkeen ja siksi kyselin minkä merkkisillä ovat tehneet, olivatko Edella Lashes? Xtreme Lashes? Glam Lashes?

      • kkiia

        glam lashes on huonoa! olen ottanut useissa paikoissa, ja iisi laiffissa käytettiin jotain deluxea. hyvät.


      • annamunm
        kkiia kirjoitti:

        glam lashes on huonoa! olen ottanut useissa paikoissa, ja iisi laiffissa käytettiin jotain deluxea. hyvät.

        niiin siis mikä? ikinä kuullutkaan..


      • kkiiaaa
        annamunm kirjoitti:

        niiin siis mikä? ikinä kuullutkaan..

        no selvittele..


    • Tyytyväinen sonja

      Olen käyny samassa paikassa laittamassa ripset ja huoltamassa ja olen todellakin ollut tyytyväinen jälkeen. hän laittoi minulle kaksi tuntia ekan kerran kun kävin noin 7 viikkoa sitten jolloin tytöllä oli nuha mutta helvetti siinä on asennetta että ei pikku nuhan takia ala perumaan aikoja ja ripset keski reilu 6 viikkoa. olihan ne jo huonot ja oli lähteny mutta silti niillä kehtasi liikkua. Hoito-ohjeet antoi ensimmäisellä kerralla ja hyvin selkeet! Tyttö on aivan mahtava siellä voi puhua ihan mistä vaan, tytöllä on aivan mahtava huumorin taju jnejne.. Palaan vielä monta kertaa :)

    • Pipoliini

      Jos laittaja oli jo tunnin laittamiaan ripsejä katsellut lähjietäisyydeltä, miksi hänen vielä niitä olisi pitänyt pällistellä??? Olen käynyt samassa paikassa sekä ensiasennuttamassa ripset, että huollattamassa ne jo pari kertaa, enkä voi kuin todeta, että aion käydä Lindan asiakkaana jatkossakin. Likka oli erittäin mukava nuoresta iästään huolimatta, ja homma todellakin sujui nopsasti, kuten kokeneella ripsi-istuttajalla kuuluukin. Toiset lienee käsistään näppärämppiä kuin toiset, siitä on ajankäytössä kyse. Kävin aiemmin TREen keskustassa Satakunnankadulla ripsiteknikko-Jannalla, joka on n.4-kymppinen ihan mukava mimmi, laitellut ripsejä jo 3 vuotta. Kivaa oli käydä, mutta aikaa kului sekä ekalla kerralla että huolloissa aina väh. 1,5t, yleensä kaksi, ja en tod. malttanut enää siellä rampata, sillä elämäni on hektistä. Lopputulos oli milloin mitäkin:välillä oli vikaa liimoissa, välillä ripsimateriaaleissa, toisinaan ripset kesti hyvin 3-4 viikkoa, usein ne putosivat viikon- kahden jälkeen. On niin monia asioita kuulemma mitkä niiden kestoon vaikuttaa, eniten tietty se, kuinka paljon läträä veden kanssa. Itse varjelen ripsejäni aina siten, että edes suihkussa en anna veden tulla suoraan kohti naamatauluani, vaan pesen hiuksetkin silleen, ettei vesi pääse tulemaan silmiini. Olen todennut tämän olevan halvin ja paras tapa saada ripsipidennykset kestämään.

    • primewomen

      suosittelen prime hair & beauty tampere liikettä kaikille! tosi hyvää palvelua ja asiantuntevaa väkeä :)

    • tyytymätön

      Itse laitatin ripset kyseisessä paikassa, enkä enää ikinä mene takaisin sinne! Tyttö joka laittoi ripseni oli juurikin nuhainen ja yski minua päin. Hän luuli minua 30-vuotiaaksi vaikka olen 18v. enkä todellakaan niin vanhan näköinen. Itsekin olen asiakaspalvelu ammatissa, enkä ikinä möläyttäisi tuommoisia asioita. Tyttö kertoi myös olevansa kauheassa krapulassa. Ripsien laitto kesti alle tunnin ja ripset lähtivät viikon jälkeen tuppuina. Hoito-ohjeita en saanut ja selvitin ne itse netistä. En ikinä enää astuisi kyseiseen paikkaan. Ensimmäiset ripsienpidennykset ja myös viimeiset huonon palvelun ja laiton takia.

      • ninnuliminnu

        ei vanhaksi luuleminen ole mitenkään pahalla tarkoitettua - hän saattoi pitää sinua vain kypsänä ja aikuisena!


      • 333-halfwaytohell

        voisi krapulan hankkiminen tehdä sullekkin joskus hyvää ;)


      • tyytymätön
        333-halfwaytohell kirjoitti:

        voisi krapulan hankkiminen tehdä sullekkin joskus hyvää ;)

        kyllä sen krapulan itsekkin olen kokenut ja itse asiakaspalvelu työssä en ikinä työskentelisi krapulassa. sehän on asiakkaan "halventamista" tai jos krapulassa olisin nii en siitä asiakkaalle kertoisi


      • halfway
        tyytymätön kirjoitti:

        kyllä sen krapulan itsekkin olen kokenut ja itse asiakaspalvelu työssä en ikinä työskentelisi krapulassa. sehän on asiakkaan "halventamista" tai jos krapulassa olisin nii en siitä asiakkaalle kertoisi

        mites siinä asiakas oikein halpenee?


      • laittajan kaveri

        Vaan kuinka vanhaksi luulit laittajaa? Et varmastikkaan arvaa oikein.


    • milla

      siis ihan järkyttäviä juttuja mitä nuista saa lukea! miten tuollainen easy life paikka voi olla vielä pystyssä tuollaisten asiakas käyntien jälkeen!! kamalaa :( tiedän itse koska olen kaksi vuotta ripsiä pitänyt ja erillaisissa paikoissa käynyt ripsiä huollattamassa niin ei kyllä koskaan ole noin kauheita juttuja itselle käynyt! ja sitten jos vielä ensimmäisellä kerralla nuin käy,voi jestas:) itsekkin ripsienlaitto koulutuksen käyneesä.kuuulostaa siltä ettei se nuhainen tyttö ole edes koulutusta käynyt :/ harmi että ottaa vielä rahaa tuollaisesta,eri asia jos esim.materiaali kustannuksilla vielä harjoittelisi!

      • EL-Linda

        jaaa a, johtuisikohan siitä, että asiakkaistani murskaava enemmistö on tyytyväisiä?

        Täältä löytyy 3 tyytymätöntä asiakasta niistä sadoista jotka olen tehnyt, ja Suomessa aina negatiivinen juttu on se, joka lähtee liikkeelle, huono palaute kiirii aina pidemmälle.

        Olen silti ottanut tästä palautteesta opikseni, kehittynyt ensimmäisistä asiakkaistani hurjasti sekä laittajana että "palvelijana" (tunnistan ja muistan kyllä täältä jokaisen, kaikki teistä ovat "asiakaspalveluni" alkuaikoina käynneitä) ja sen palautteen saa kyllä sanoa suoraan minullekkin.

        Enkä koeta vakuutella tässä ketään.

        Kiitos ja anteeksi.


      • EL-Linda

        Niin ja, olen käynyt pätevän koulutuksen.


      • erittäintyytymätön

        Äläs muuta sano, ja tyttö väittää olevansa ripsiteknikko _yhden_ päivän koulutuksella? Opittiiko yhdessä päivässä ajamaan pyörää? Ei todellakaan.

        Omat ripseni sokottivan joko pohjoiseen tai etelään, liimaa jäi hirveä kontti toiseen silmään.. Huoneessa jossa ripset laitettiin tuskin oli nähnyt imuria kuukauteen kotieläimet juoksentelivat ympäri taloa.

        Tosin itse ripsityttö oli mukava, jutteli niitä näitä. ehkä hiukan liian henkilökohtaisiakin asioitaan mutta nuoresta iästään päätellen en välittänyt asiasta.


      • Ripsifani
        erittäintyytymätön kirjoitti:

        Äläs muuta sano, ja tyttö väittää olevansa ripsiteknikko _yhden_ päivän koulutuksella? Opittiiko yhdessä päivässä ajamaan pyörää? Ei todellakaan.

        Omat ripseni sokottivan joko pohjoiseen tai etelään, liimaa jäi hirveä kontti toiseen silmään.. Huoneessa jossa ripset laitettiin tuskin oli nähnyt imuria kuukauteen kotieläimet juoksentelivat ympäri taloa.

        Tosin itse ripsityttö oli mukava, jutteli niitä näitä. ehkä hiukan liian henkilökohtaisiakin asioitaan mutta nuoresta iästään päätellen en välittänyt asiasta.

        Missä kävit ottamassa? Jos on juoksennellut kotieläimiä?


      • kiinnehius
        erittäintyytymätön kirjoitti:

        Äläs muuta sano, ja tyttö väittää olevansa ripsiteknikko _yhden_ päivän koulutuksella? Opittiiko yhdessä päivässä ajamaan pyörää? Ei todellakaan.

        Omat ripseni sokottivan joko pohjoiseen tai etelään, liimaa jäi hirveä kontti toiseen silmään.. Huoneessa jossa ripset laitettiin tuskin oli nähnyt imuria kuukauteen kotieläimet juoksentelivat ympäri taloa.

        Tosin itse ripsityttö oli mukava, jutteli niitä näitä. ehkä hiukan liian henkilökohtaisiakin asioitaan mutta nuoresta iästään päätellen en välittänyt asiasta.

        Studiossa ei kyllä eläimiä ole.


      • Iloinen ripsien omistaja
        kiinnehius kirjoitti:

        Studiossa ei kyllä eläimiä ole.

        Xtreme Lashes ripsipidennyksiä tehdään ainakin Näsilinnankadulla Changlingissa sekä samaisen hoitolan uudessa kynsi ja ripsistudiossa Nokian Edenissä. Tekijät ovat taitavia ja tekevät huolellista työtä. Itse en ota ripsiä enää muualla kuin heillä! Suosittelen todella paljon! Heidän sivuilta myös näkee kaikki, myös tästä uudesta toimipisteestä.


      • jääpala
        Iloinen ripsien omistaja kirjoitti:

        Xtreme Lashes ripsipidennyksiä tehdään ainakin Näsilinnankadulla Changlingissa sekä samaisen hoitolan uudessa kynsi ja ripsistudiossa Nokian Edenissä. Tekijät ovat taitavia ja tekevät huolellista työtä. Itse en ota ripsiä enää muualla kuin heillä! Suosittelen todella paljon! Heidän sivuilta myös näkee kaikki, myös tästä uudesta toimipisteestä.

        voi vittu näitä epätoivoisia omien liikkeidensä mainostajia.


      • ljgtjnlpuyn
        jääpala kirjoitti:

        voi vittu näitä epätoivoisia omien liikkeidensä mainostajia.

        kai olet tietoinen että kyseinen paikka on mennyt nurin yli vuosi sitten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe