Varpaankynsien lakkaus

Sinkkumies44

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi niitä varpaankynsiä pitää lakata? Siihen on varmaan jokin syy? Kuulisin sen mielelläni.

50

4024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Kynsisieni mustannut/kellastuttanut kynnet.

    • kaikki mikä kiiltää

      Joo, sama tuli mieleen. Ja sieltä voi löytyä kaikkea muutakin kauhistuttavaa kun alat pakkelikerrosta kuoria.... Ja varo jos se huijaa kohottavilla liiveillä. Voi läiskähtää hinkit reisille kun avaat hakaset. Varovaisuutta kun tänä päivänä kaikki on feikkiä. Kurkkaa myös minihameen alle, ettei sieltä vaan kulli kurkista vastaan. Jos syötti on muuten suht mukiin menevä niin vilkaise vielä ikkunasta joko eksä on nurkilla vaanimassa. Se on kun dekkarista nykyään tuo seukkailu. Vaarallista peliä ja melko varmasti ainakin tulee huijatuksi ja vedätetyksi ja ties mitä. Mutta että kynsilakka, noh se voi olla ongelmistasi pienin.

    • Sinkkunainen.

      En ymmärrä lakkaamista minäkään. Varpaat ovat mielestäni ihan yhtä epäesteettinen kehon osa kuin napakin, ja kaikenlainen koristeleminen tekee niistä vielä rumempia.

    • Happy Toes

      Ainakin minulla on söpöt varpaat ja vielä hienommiksi ne muuttuvat pirteän värisellä lakalla. Ei tietoakaan mistään kynsisienestä. En peitä, vaan korostan.

      Minusta lakatut varpaankynnet ovat kivat ja tykkään siitä, kun näen iloisen väriset kynteni.

      Asun aivan yksin eikä varpaitani moni tavanomaisena päivänä näe, joten vaikkapa nyt miesten vuoksi en varpaankynsiäni lakkaa.

      Tylsemmiltähän ne nyt herranjumala näyttää värittöminä. Siis miten joku voi olla ilman että lakkaa varpaankynsiään? Lakataanhan sormienkin kynsiä! Suosittelen teille miehillekin varpaankynsien lakkausta. Teistä tulee iloisempia ihmisiä jos niin teette.

      • Esteettinen :-)

        Hyvin kirjoitit ! Minä lakkaan myös ilmanmuuta varpaiden kynnet samalla kun lakkaan sormien kynnet. Samanvärisellä lakalla tietenkin ja se on myös aina huulipunan tai huulikiillon kanssa sävy sävyyn :-) Enempi minäkin itseäni varten lakkaan kuin muita varten, mutta antaahan se toki huolitellun kuvan naisesta. Näin minun mielestäni :-) Mikä on muuten kaameamman näköistä kuin lakkaamattomat kynnet kesäsandaaleissa...huh...


      • ......
        Esteettinen :-) kirjoitti:

        Hyvin kirjoitit ! Minä lakkaan myös ilmanmuuta varpaiden kynnet samalla kun lakkaan sormien kynnet. Samanvärisellä lakalla tietenkin ja se on myös aina huulipunan tai huulikiillon kanssa sävy sävyyn :-) Enempi minäkin itseäni varten lakkaan kuin muita varten, mutta antaahan se toki huolitellun kuvan naisesta. Näin minun mielestäni :-) Mikä on muuten kaameamman näköistä kuin lakkaamattomat kynnet kesäsandaaleissa...huh...

        "Mikä on muuten kaameamman näköistä kuin lakkaamattomat kynnet kesäsandaaleissa...huh..."

        Vaikea sanoa. Kuvat nälkään kuolleista lapsista pakolaisleireillä?


      • ranskalaiset korot
        ...... kirjoitti:

        "Mikä on muuten kaameamman näköistä kuin lakkaamattomat kynnet kesäsandaaleissa...huh..."

        Vaikea sanoa. Kuvat nälkään kuolleista lapsista pakolaisleireillä?

        Älähän liioittele!
        Nyt vertaat kuolemaa ja erotiikkaa,toisiinsa!


      • Anonyymi

        Näköni on alkanut heikentyä. En näe enää varpaita lakata. Siis miten joku VOI olla noin tyhmä että ihmettelee miksei? !!Ehkä pitää mennä näkö siltäkin niin oppii ajattelemaan ja arvostelemaan lakattomuuksia. Ex-lakkaaja


    • kiitti vinkistä"

      Viddu en ole koskaan lakannut napaani, mutta tänään laitan sen punaiseksi.

    • mmmmmmmmmmmmmmmmm123

      Mun mielestä se on tosi suloista kun naiset lakkaa varpaankynsiään :)

    • ksdkllknvkln

      Kun ensimmäistä kertaa kävelin huoneeseen kun tyttökaverini istui toinen jalka sohvalla siihen varpaankynsienlakkausasentoon kyyristyneenä aamutakissaan ja söpösti keskittynyt ilme kasvoillaan, tunsin sen syyn.

      • hanski4

        Kyllä muakin ruoe haluttaman kun katselee vaimon varpaankynsien lakkausta...on aika seksikäs näky. Tämä johtaakin kyllä usei jatkoon.


    • Farkkumummo

      Hameeseen pukeutuvat elikkä sukkahousuja käyttävät naiset lakkaavat varpaankynsiään usein siitä syystä, että lakatut kynnet eivät revi sukkiksia niin helposti kuin lakkaamattomat kynnet.

      Itse olen farkkumummo, mutta välillä lakkaan varpaankynnet omaksi ilokseni - ja kesällä koen sen suorastaan velvollisuudekseni: sandaaleissa huolellisesti lakatut varpaankynnet näyttävät paljon paremmilta kuin lakkaamattomat.

      • hassu logiikka

        Eikös ne terävät kynnenreunat nimenomaan riko sukkiksia eikä se lakkaamaton pyöristetty kynsi? :D


      • Kokeile ja ylläty
        hassu logiikka kirjoitti:

        Eikös ne terävät kynnenreunat nimenomaan riko sukkiksia eikä se lakkaamaton pyöristetty kynsi? :D

        Kokeile ja ylläty.


      • hassu logiikka
        Kokeile ja ylläty kirjoitti:

        Kokeile ja ylläty.

        Enpä taida, en muutenkaan lakkaa edes sormen kynsiä. Ja ihan omasta kokemuksesta huomannu että ei ole lakkaamattomat varpaat rikkonu sukkiksia.


    • no kai ihan samasta syystä kuin niitä sormenkynsiäkin,
      samaa turhuutta molemmat, mut toisinaan on kiva olla vähän turhamainen
      ja laittaa väriä elämään,

      mur

    • Cloetta...

      Minusta varpaani ovat nätimmät kun niissä on lakkaa. EI se sen kummempaa (ainakaan minulle) ole kuin huulien punaaminenkaan. Se on sitä itsensä ehostusta. Lakkaan varpaani myös talvella joten syynä ei voi olla mikään varpaiden esittely tai muiden takia lakkaaminen; ihan itseäni vain hemmottelen....

    • 16+5

      no ajatellenpas kauniita avokärkisiä korkkareita kesäisin.olisi suorastaan huutava vääryys olla lakkaamatta varpaankynsiä.jos jalat ovat vielä suonikohjuttomat :) ja sopivan lihaksikkaat niin lakatut kynnet ovat polvipituisen mekon kanssa todella hienot.
      ymmärrät sitten kun kohdallesi osuu ko.tapaus.

    • 9

      Naiselle lakkaus on kesällä lähes sosiaalinen pakko, riippuen tietysti vähän siitä missä liikkuu. Minulle on ainakin huomautettu (toisten, tuntemattomin naisten taholta) että miksi ihmessä olet jättänyt varpaankynnet lakkamatta.

    • Ihan esteettinen syy on. Etenkin kesällä kun tulee käytettyä paljon varvastossuja ja kenkiä joissa näkyy varpaat, niin on nätimpää, että kynsissä om lakkaa. Vieläpä tulee mietittyä, minkä värinen sopii kengän ja muun vaatetuksen väriin :D

      Mulla onihan söpöt varpaat, niin mikspä en tekis niistä vielä söpömpiä :P

      • Sinkkumies 44

        Vai että söpöt varpaat? :D :D :D Voi teitä...


    • d aami

      Joskus on kiva ottaa illalla jalkakylpy, raspata kantapäät, leikata ja viilata kynnet. Putsaan kynsinauhat ja lopuksi rasvaan. Kynsiin voi laitta kimallelakkaa ja sellaisia pieniä ns timantteja. Kesällä farkkujen kanssa punaista lakkaa. En lakkaa aina, mutta toisinaan se piristää.

      Eivätkö miehet hoida jalkojaan?

      • Sinkkumies 44

        "Eivätkö miehet hoida jalkojaan?"

        Kyllä hoitaa. Mutta ilman turhamaisuuksia.


      • mikäonongelma
        Sinkkumies 44 kirjoitti:

        "Eivätkö miehet hoida jalkojaan?"

        Kyllä hoitaa. Mutta ilman turhamaisuuksia.

        Sulle on vissiin nyt tullut ihan uutena ilmiönä esiin se, että naiset puunaa ulkonäköään keskimäärin enemmän kuin miehet?

        Mikä sua noin niinkun henkilökohtaisesti riepoo siinä jos nainen lakkaa varpaankynsiään?


      • d aami
        mikäonongelma kirjoitti:

        Sulle on vissiin nyt tullut ihan uutena ilmiönä esiin se, että naiset puunaa ulkonäköään keskimäärin enemmän kuin miehet?

        Mikä sua noin niinkun henkilökohtaisesti riepoo siinä jos nainen lakkaa varpaankynsiään?

        Eikö nainen saa lakata jos sinäkään sm44 et lakkaa?
        Enhän minäkään ymmärrä sinun kaikkia tekosia, mut mitä se mulle kuuluu.
        Ja sä saat tehdä omia juttujas...


      • Sinkkumies 44
        d aami kirjoitti:

        Eikö nainen saa lakata jos sinäkään sm44 et lakkaa?
        Enhän minäkään ymmärrä sinun kaikkia tekosia, mut mitä se mulle kuuluu.
        Ja sä saat tehdä omia juttujas...

        En sanonut etteikö saisi lakata. Ihmettelin vain. Niin että löysää vähän! pus pus :)


    • enlakkaa

      Ilmeisesti pitää saada elimistöön tolueenia sekä formaldehydiä ym. myrkyllisiä liuottimia ettei tule liian terveellinen olo.

    • ryhti rita

      Six koska kaikkia kehonosia pitää huoltaa. Lakatut varpaankynnet ja sievä nilkkakoru kertovat huolellisesta luonteesta.

    • terkutsunvarpaille:)

      Koska varpaista tulee söpöt :))

    • maalaistyttö

      täällä ehkä suomen viimeinen luomunainen: ei kynsilakkaa koskaan, ei hiusväriä koskaan eikä edes reikiä korvissa. (oli joskus mutta ne kasvoi kiinni käytön puutteessa)

      Ei ole vaan tullut mieleen.

    • raisa. . . . . .

      Ihan kivan näköistä mielestäni kun naisilla on punaiset kynnet kesällä sandaalien kanssa. Itse olen nainen ja tykkään että se on söpön näköistä. Mutta itse en viitsi ja ei ole aikaakaan näihin hommiin ja ei edes sormien kynsiä ole tullut lakattua, vaikka tykkään että sekin on kivan näköistä. Työni vuoksi en voi lakata, ja en tiedä viitsisinkö siltikään. Joten on pärjätty ilman lakkojakin.

    • Koivilla kävellään

      Iso täti, pienet punaiset varpaankynnet pikku sandaaleissa.Onpa somaa...

    • man34

      No kyllä minusta on ihan suotavaa, että nainen hoitaa varpaan kynsiään ja jalkojaan muutenkin. Lakan toki ei tarvitse olla värillistä/peittävää. Yhdellä exällä oli karmeessa kunnossa varpaankynnet ja jalat, vaikka muuten olikin huoliteltu ja hygienia kunnossa.

    • Ympäri vuoden.

      Jotta näyttäisi kauniimmalta. Tietenkin tuo myös väriä ihmiskroppaan.

    • ranskalaiset korot

      Eikö kukaan "tytöistä" uskalla sanoa suoraan: miesten iloksi!
      Mä ainakin lakkaan varpaiden kynnet punaisiksi ja mun mies on onnessaan. (niin muuten mäkin) ;))
      Kesäaikaan vielä moni muukin.Pelkkää silmäniloa miehille,viatonta ja pienellä vaivalla.
      Samasta syystä käytän korollisia sandaaleita ja korkkareita,jotka ovat usein open toe malleja.Niistä kun näkyy lakatut varpaankynnet!
      Ja hymyileviä kasvoja on kiva katsoa,myös sadepäivinä!

      • henttula2

        Sama vika mullakin. Varpaankynnet aina lakattuna koska käytän open toe kenkii töissä ja ei toi ukkokaan paa pahaksi ku on lakat....tykkää niistä.
        lakatutvarpaankynnet on mei, mukana sänkyleikeissäkin.


      • dressmann
        henttula2 kirjoitti:

        Sama vika mullakin. Varpaankynnet aina lakattuna koska käytän open toe kenkii töissä ja ei toi ukkokaan paa pahaksi ku on lakat....tykkää niistä.
        lakatutvarpaankynnet on mei, mukana sänkyleikeissäkin.

        Kyllä multakin vie jalat alta lakatut varpaankynnet ja ennenkaikkea korkkareissa trimmatut pohkeet. Namskis! ;oD


      • Anonyymi

        Voi hyvä tavaton sentään - en tosiaankaan lakkaa varpaitani miesten iloksi - ja luulen ettei moni muukaan.


    • Hessu v

      Kyllähän lakatut varpaankynnet on nätit ja seksikkäät mut se kyl edellyttää kauniin mallisia varpaankynsiä ja nättejä varpaita malliltaan.
      Täs töissä kun on taas naiset ruvenneet olemaan toimistolla varpaat näkyvillä ja ne lakattuna niin tuntuu vaan et ei meinaa housuissa pysyä kun tekisi mieli katsella niitä ,varsinkin muutamilla naisilla on erittäin kauniit ja he kyllä tietää sen itekkin kun pitävät sellaisia kenkiä joita voi läsnä olijat salaa niitä vilkuilla.

      • Pekkapoikaa

        Samoin meilläkin töissä et naiset joilla on kauniit varpaat niin kyllä he pitää ne näkyvillä aina ja lakattuna. Joskus kuuölut kun toiset on puhuneet et mikäs sen pitää varpaat näytillä kun ne on niin kauniit. Tää on varmaan sitä naisten kateutta.


    • Minä lakkaan siksi että kynteni ovat niin heikot että ilman lakkaa ne halkeilevat juureen saakka

    • omax ilox

      Siksi, koska se näyttää mielestäni kivalta. En kauhean usein lakkaa, mutta kesällä tosiaan useammin kun talvella.

      Varpaankynsien lakkaamisessa ehkä vähiten on kyse miesten miellyttämisestä :D Kyllä minä joitain kauneusjuttuja teen siksikin että miesten silmää miellyttäisin myös, mutta en ole ajatellut että kukaan varpaita katsoisi... varvaskynsilakka on oikeasti ihan omaksi iloksi!

    • sukat-pois

      Huokaus..... Suomalaisen naisen, jos miehenkin, tuntee hoitamattomista jaloista!
      Jalat ovat kuitenkin ensiarvoisen tärkeät. Ne kantavat meitä koko päivän ja kuljettavat pitkiä matkoja. Kantapäät joutuu koville ja iho kovettuu. Tulee känsiä ja vaivaisenluita kun jalat jätetään huomioimatta. Jalkasientä, muhevaa jalkahikeä! Sukkia ei vaihdeta joka päivä eikä jalkoja pestä ja rasvata. Kengät on mitkä on, jalan muodolle epäsopivat. Aiheuttavat kipuja, virheasentoja ja selkäkipua.
      Jalat ovat yhtä tärkeät kuin kasvot, tai hampaat! Vaikka ne eivät olekaan koko ajan näkyvissä ja silmissä, ne ovat erittäin tärkeä osa kropasta.
      Vaikka olisi miten laitettu ja meikattu, vaatteet viimeisen päälle mutta jalat hoitamattomat ja iho karhea ja lohkeileva.... huh! Ja sama miehille! Miesten jalat eivät ole sen huonommat.
      Jalkojen hoito kuuluu jokapäiväiseen huolenpitoon. Kynsien lakkaus on silaus kaiken päälle! Kauniit hoidetut jalat on ilo itselle ja toisellekin.

    • Kyllä varpaankynnet on aina lakattuna ,jotta on huoliteltu olo itsellä ja onhan se muillekkin mukava katsoa jos on huoliteltu nainen ja ei niitä lakata vain miesten tähden ,mutta mukavahan se on kun saa kehuja niistä niin tulee tunne et vaiva lakkauksesta on palkittu kehuilla. Mutta kukin taaplaa tyylilään.

      • Kehuja

        Aina ei tarvitse olla. Kivat lakatut varpaan ovat :)


    • kdfjlgls

      Koska jonain päivänä teillekin voi tulla kynsipsoriasis, ja sen jälkeen kynsistä ei saa nättejä millään ilveellä. Leikitelkää siis väreillä, kun se on mahdollista!

    • Väriloistetta

      Olen jo aika monta kesää kulkenut vihrein varpain, kesän värisin. Nyt voi kohta alkaa tuumia, vieläkö ensi kesänäkin pannaan vihreää vai olisiko joku muu hyvä ja kiwa väri vaihtelun vuoksi parempi.

    • Anonyymi

      Lakan avulla saa kätevästi piilotettua kynsien alla olevan hiekan ja mullan.

    • Anonyymi

      Kaipa siihen on sama syy kuin sormen kynsienkin lakkaamiseen tai ylipäätään laittautumiseen, ainakin minulla on. On vaan niin mukavaa katsella kun on varpaissa lakkaa, minusta ne on niin nätit. Ja tykkään myös meikata ja laittaa hiuksia.

      Ei näihin esim. tatuointeihin, irtoletteihin tms. ole kovinkaan syvällisiä syitä, enemmän ne on sitä pinnallisuutta, joka ei kohtuullisena ole lainkaan paha asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe