Tvinsin Ageless Wonder

emmu

Puuh, eikö kellään ole tuotteesta kokemusta, en löytänyt edes englanninkielisiä. Tekisi mieli kokeilla, mutta jos ei toimikaan.. Ikää päälle kolmekymmentä ja leukalinjassa alkaa olla korjaamisen varaa.

14

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski

      mäkin yritän etsiä tietoa samasta laitteesta vaan ei löydy mistään,erikoista...?? yleensä kaikesta muusta uusista "kauneus tuulista" löytyy paljon tietoa..laite on koekäytössä ollut 3 viikkoa,kohta pitäisi tietää palautanko vai pidänkö,ei näin lyhyessä ajassa oikein pääse perille onko hyötyä vai haittaa!!..siskoni yritää mun kanssa seurata "lärviäni" tiiviisti...olen 45v. olen kokeillut kaikkea,mm.Tiina Jylhälle mennyt köyhän rahoja,myin jopa kultakoruni saadakseni hoitoa,kun olin siinä ohjelmassaan,niin jotenkin tuntui että nyt täytyy ihan oikeasti näyttää hyvältä,eli nuppi sekosi ; ) ...hänellä hinnat sitten alkoivatkin nousta,ja tajusin lopettaa,kohta olisi talokin mennyt myyntiin,no,meni vähän asian vierestä,mutta jos tämä tuote toimisi kuten mainoksissa luvataan,ei hintakaan ole paha!!..jos en palauta tuotetta,niin mä kyllä kerron miten käy,alkaako juonteet silentyä,alkaako "lärvi" kiinteytyä! HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE NAISILLE ; )

    • emmu

      No Suski, mites kävi? Palautitko tuotteen?

    • ttatttaa

      Ostin kans tuo vekottimen. Olen käynyt take ten hoidoissa ja aikalailla tuo samalta tuntuu. Mutta juuri siis vasta testasin että tuloksista en osaa sanoa. Tuskin mitään haittaa kuiten..

    • ttatttaa

      Nyt on hetki testattu ja kelleen on oo kertonu että tuota käytän. Eilan sanoi mies että näytän kasvoista nuoremmalta. Tiiä sitten.

      • e

        No hyvältähän toi kuulostaa. Jos voit laittaa myöhemmin vielä viestiä miltä on tu tunut?


    • hellusan

      moikka,kuukausi takana kasvomuokkausta ja eilen näin pitkästä aikaa ystävääni joka tuumas;ootko laihtunu?sun kasvot näyttää jotenki tiukemmalta kaulan ja leuan linjaa ihmetteli!!!...en ollu sinänsä laihtunu ja pidin vielä salaisuuteni mutta tyytyväinen olin!!...käytän laitetta noin 3 krt viikossa ja ostin sen takia kun poskien maanvetovoima alkoi näkyä.(ikä 45)

      • elohiiri

        Olen käyttänyt joka päivä melkein kaksi viikkoa. En huomaa itse mitään muutosta, eikä kukaan muukaan ole huomauttanut. No ohjeissa sanotaan, että 2-3 kuluttua pitäisi jotain tuloksia näkyä. MUTTA yksi ikävä muutos on: Elohiiri alaluomessa, kestänyt nyt yli viikon. Ja tänään rupesi nykimään toinenkin puoli, harvemmin mutta voimakkaammin, Huvittavaa mutta totta! Onko kenelläkään muulla tällaista havaintoa? Jotenkin epäilen, että heijastuu tuo laitteen käyttö alaluomen lihaksiin, vaikka olen käyttänyt laitetta lähinnä leuan alueella. Eilen käytin vekotinta 5-ohjelmalla (leuan alueen ohjelmalla) noin teholla 18 15 min. oikeassa leukapielessä ja tänään nykii alaluomi, jee...


    • kaikkea pitää kokeil

      ostin kans tuon vekottimen, 2 viikon kuluttua säätönäppäimet alko temppuileen ja siitä viikko niin sanka napsahti poikki;( , sain kyllä uuden tilalle muutaman viikon kuluttua reklamaatiosta. en osaa sanoa onko tehonnut..

    • Toivossa, mutta ...

      Kokeilussa nyt viidettä viikkoa. Ei ainakaan vielä minkäänlaisia tuloksia. Ohjeissa muistaakseni sanotaan, että jo noin 4 viikon käyttö antaa näkyviä tuloksia. Toivotaan...
      Käytetty joka ilta yhdellä "sauvalla". Headset, eli ne kuulokkeen näköiset, ovat hankalat ja ainakin minulle liian kireät - naama menee ihan kurttuun kun niitä yrittää asettaa sopiville paikoille. Aikaa menee reipas puoli tuntia kun käytän vain sauvaa.
      Homma tuntuu ok:lta, välillä vähän nipistelee, mutta ei pahasti. Verenkierto kyllä vilkastuu, mutta sehän ei hamsteripusseja ikävä kyllä poista. Lihasten nykimisliikkeet tosiaan näkyy kun peilistä katselee, mutta kaipaisin vähän tarkempia ohjeita oikeista käsittelykohdista. Eli mikä kohta vaikuttaa mihinkin kasvolihaksekseen. Nyt mennään vähän mutu-tuntumalla.
      En ainakaa vielä uskalla suositella - alkaa olla vähän huijatuksi tulleen olo. Toivossa toki eletään vielä. Ja ikää on 50 .

    • Mies vm83.

      Näin tuon vekottimen vahingossa ostoskanavalla ja oli pakko tulla katsomaan näitä keskusteluja. Nyt taidetaan hyväuskoisia taas huijata...

      Ettekö ole vielä aikuisikään mennessä oppinut ettei sille ikääntymiselle mitään voi? Sitä voi korkeintaan hieman hidastaa, mutta painovoima ja ikääntyminen tulee ennenpitkää kuitenkin voiton viemään :) Älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne vääristyneillä kauneusihanteilla massiivista usean miljardin arvoista teollisuutta pyörittäville suurytiyksille.

      Nämä yritykset elävät teidän epävarmuudestanne, nuoruuden kaipuusta ja nykyajan nuoruutta ihannoivan kulttuurin mukanaan tuomista valheellisista lupauksista. Se kauneusihanne mitä kadunvarsi- ja televisio mainoksissa myydään on vain tuote. Tosi elämän kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Eikä se tilanne muutu niin kauan kun näitä kaikenmaailman härpättimiä myydään.

      Olkaa ylpeitä ja rakastakaa itseänne sellaisina kuin olette. Aviomiehenne rakastavat teitä itsenne takia, ei kiinteiden leuanalusten tai lakattujen kynsien vuoksi. Jos haluatte näyttää hyvältä, syökää hyvin, nukkukaa hyvin ja harrastakaa liikuntaa. Hyvä olo tulee sisältäpäin, ei kuulokkeilta näyttävistä sähköisistä poskenkiinteyttäjistä.

      Hyvää loppukesää ja mahtavaa syksyä kaikille :)

      • Toivossa, mutta...

        Kiitos kauniista ajatuksistasi "Mies vm83".Uskon kuitenkin, että et vielä vajaa 30-kymppisenä omaa sitä elämänkokemusta, että voisit opastaa vanhenevia naisia. Kyllä me tiedämme, että teoriassa asiat ovat niin kuin kirjoitit, mutta käytännössä homma menee eri tavalla. :))

        Nyt on laite ollut säännöllisessä käytössä runsaat 4 kk ja täytynee todeta, että tuloksia ei ikävä kyllä ole tullut. Tuskin vekottimesta on ollut haittaakaan, mutta hamsteripussit eivät ole kadonneet minnekkään, poskilinja on ennallaan, eivätkä silmäluomet ole muuttuneet miksikään.


    • Säästin 119 e

      Kiitokset kommenteista. Olin ihan vähällä ostaa vekottimen tuhakkeeksi. Onneksi kävin täällä. Ostan silläkin rahalla laadukkaita luomutuotteita ja marjoja. Ehkäpä se ihon kunto paranee sisältä päin. Olen sen kyllä jo todennutkin. 4 vuotta terveellistä ravintoa on tehnyt tehtävänsä.

    • kiinteäät kasvot

      NO kokeilkaas naiset ihon rollaamista (Dermoroller) Joita saa tilata mm verkkoapteekista .Olen rollannut säännöllisesti 1-2 krt vko-Ja ystävättäret ihmettelee tasaista ja napakkaa ihoani ja epäilevät että olen ottanut täyteaineita t botoksia..Mutta rollaus säännöllisetsi auttaa.teen 0,5mm ja 1ml piikeillä

    • tiedoton12

      miks tuo vesupullo on mukana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe