Paavalin demonisointi jatkuu vaan.

ex-rekisteröitynyt

Lopun ajalla ilmestyy eksyttäjiä, jotka vihaavat kaikkea Jeesuksen ristiin liittyvää, kuten sovitusverta. He käärivät eksytyksensä uskonnolliseen pakettiin, mutta paketissa on myrkkyä.

Jeesus Kristus sanoo tällaisista viettelijöistä näin:

"Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen". Matt. 18:6

127

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpön löpö

      Hihhuli on palannut palstalle. Kukas sinun Paavalias on demonisoinut?

      • ex-rekisteröitynyt

        "Hihhuli on palannut palstalle."
        Puhutko itsestäsi? Jos puhut minusta, niin otan pilkkasi kunnia-asiana, sillä Jeesus lupasi omiensa osaksi pilkan. Se on ikäänkuin luontaisetu.

        "Kukas sinun Paavalias on demonisoinut?"
        Jos vastaan mainiten henkilön nimen, sinä alat kirkumaan:"Henkilökommentointia! Ilmo!" En usko, että olisit niin tietämätön, ettet itse saisi hieman miettimällä vastausta kysymykseesi.
        Paavali ei ole minun, en siis omista häntä.

        Nimimerkkisi herättää ajatuksia.


      • Höpön löpö
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        "Hihhuli on palannut palstalle."
        Puhutko itsestäsi? Jos puhut minusta, niin otan pilkkasi kunnia-asiana, sillä Jeesus lupasi omiensa osaksi pilkan. Se on ikäänkuin luontaisetu.

        "Kukas sinun Paavalias on demonisoinut?"
        Jos vastaan mainiten henkilön nimen, sinä alat kirkumaan:"Henkilökommentointia! Ilmo!" En usko, että olisit niin tietämätön, ettet itse saisi hieman miettimällä vastausta kysymykseesi.
        Paavali ei ole minun, en siis omista häntä.

        Nimimerkkisi herättää ajatuksia.

        Anteeksi vaan, jos kävi noin kipeästi, tosin se oli tarkoituskin. Tuolla nimimerkilläkin kommentoin kyllä sinun juttuasi, että hyvä jos se herättää ajatuksia. Tiedoksi vaan sinulle, että minä en pidä lorujasi edes poistattamisen arvoisina


      • ex-rekisteröitynyt
        Höpön löpö kirjoitti:

        Anteeksi vaan, jos kävi noin kipeästi, tosin se oli tarkoituskin. Tuolla nimimerkilläkin kommentoin kyllä sinun juttuasi, että hyvä jos se herättää ajatuksia. Tiedoksi vaan sinulle, että minä en pidä lorujasi edes poistattamisen arvoisina

        Kipeästi? No en sanoisi noinkaan. Kommenttisi vain ilmaisevat sinun sisäisen maailmasi laatua. Olet vain tyypillinen loanheittäjä, jollaisia nykyisin vähän jokaisella palstalla vilisee. Mutta olen ennenkin todennut, että on kuitenkin parempi, että turhautuneet ihmiset purkavat paineitaan kirjoittamalla kuin kadulla ja kodeissaan esim. vahingoittamalla lähimmäisiään. En muista sinun koskaan kirjoittaneen mitään rakentavaa. Se on hyvin tyypillinen piirre ihmiselle, jonka elämän tarkoitus on kateissa. Vaihtelevista nimimerkeistäsi huolimatta tyylisi on säilynyt niin samana, että sinut on helppo tunnistaa henkilönä. Toivotan sinulle kuitenkin parempaa huomista!


      • Höpön löpö
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Kipeästi? No en sanoisi noinkaan. Kommenttisi vain ilmaisevat sinun sisäisen maailmasi laatua. Olet vain tyypillinen loanheittäjä, jollaisia nykyisin vähän jokaisella palstalla vilisee. Mutta olen ennenkin todennut, että on kuitenkin parempi, että turhautuneet ihmiset purkavat paineitaan kirjoittamalla kuin kadulla ja kodeissaan esim. vahingoittamalla lähimmäisiään. En muista sinun koskaan kirjoittaneen mitään rakentavaa. Se on hyvin tyypillinen piirre ihmiselle, jonka elämän tarkoitus on kateissa. Vaihtelevista nimimerkeistäsi huolimatta tyylisi on säilynyt niin samana, että sinut on helppo tunnistaa henkilönä. Toivotan sinulle kuitenkin parempaa huomista!

        Tiedoksi vaan sinulle, että minun tässäkään päivässä ei ole mitään ongelmia, saati sitten huomisessa. Sinun sepustuksia seuranneena, tuntuu irvokkaalta nuo höpinäsi rakentavasta kirjoittelusta. Kunnon loma tekisi varmaan sinulle hyvää tässä tilanteessa.


      • ex-rekisteröitynyt
        Höpön löpö kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sinulle, että minun tässäkään päivässä ei ole mitään ongelmia, saati sitten huomisessa. Sinun sepustuksia seuranneena, tuntuu irvokkaalta nuo höpinäsi rakentavasta kirjoittelusta. Kunnon loma tekisi varmaan sinulle hyvää tässä tilanteessa.

        "Kunnon loma tekisi varmaan sinulle hyvää tässä tilanteessa".
        Kiitos huolenpidostasi.
        Sinusta on varmaankin vain hyvä, jos ihmiset pitävät "suun auki", kuin linnunpoikaset ikään ja ottavat kritiikittömästi vastaan kaiken sen eksytyksen, jota tämä aika tarjoaa. Sinä et mm. kestä ollenkaan, että kritisoin vanhan miehen epäraamatullisia tarinoita. Herää kysymys, miksi?


      • Höpön löpö
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        "Kunnon loma tekisi varmaan sinulle hyvää tässä tilanteessa".
        Kiitos huolenpidostasi.
        Sinusta on varmaankin vain hyvä, jos ihmiset pitävät "suun auki", kuin linnunpoikaset ikään ja ottavat kritiikittömästi vastaan kaiken sen eksytyksen, jota tämä aika tarjoaa. Sinä et mm. kestä ollenkaan, että kritisoin vanhan miehen epäraamatullisia tarinoita. Herää kysymys, miksi?

        Minua lähinnä huvittaa tuo pelleilysi kahdella (luultavasti useammallakin nikillä.) Jos harrastaa tuollaista pelleilyä kannattaa muuttaa kirjoitustyyliään, nimimerkin mukaan. Osoittaa mielikuvituksen puutetta, jos vaihtelee nikkiä, mutta juttu on samaa pas-kaa


      • ex-rekisteröitynyt
        Höpön löpö kirjoitti:

        Minua lähinnä huvittaa tuo pelleilysi kahdella (luultavasti useammallakin nikillä.) Jos harrastaa tuollaista pelleilyä kannattaa muuttaa kirjoitustyyliään, nimimerkin mukaan. Osoittaa mielikuvituksen puutetta, jos vaihtelee nikkiä, mutta juttu on samaa pas-kaa

        "Minua lähinnä huvittaa tuo pelleilysi kahdella (luultavasti useammallakin nikillä.)"
        Tuo sinun kannattaa osoittaa ennen muuta itsellesi. Kevyt arvaus on, että sinulla on varmasti kymmeniä nikkejä.
        Et vastaa kysymyksiin, miksi et?


      • palstadiagnoosi
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        "Minua lähinnä huvittaa tuo pelleilysi kahdella (luultavasti useammallakin nikillä.)"
        Tuo sinun kannattaa osoittaa ennen muuta itsellesi. Kevyt arvaus on, että sinulla on varmasti kymmeniä nikkejä.
        Et vastaa kysymyksiin, miksi et?

        Tämä höpön löpö on niccinsä ja juttujensa arvoinen. Arvioni mukaan hän ellä on ajan saatossa ollut enemmän kuin muutama kymmenen nicciä. Reilusti yli sata niitä ainakin on. Hänen käsialansa on erittäin vaivatonta tunnistaa.


      • tahtoo tietää

        Kerropa mikä on hihhuli? Minusta olisi hyvä se tietää.


      • tahtoo tietää
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Kerropa mikä on hihhuli? Minusta olisi hyvä se tietää.

        Taisi olla liian vaikea kysymys.


      • Hänarmahtaa
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        "Kunnon loma tekisi varmaan sinulle hyvää tässä tilanteessa".
        Kiitos huolenpidostasi.
        Sinusta on varmaankin vain hyvä, jos ihmiset pitävät "suun auki", kuin linnunpoikaset ikään ja ottavat kritiikittömästi vastaan kaiken sen eksytyksen, jota tämä aika tarjoaa. Sinä et mm. kestä ollenkaan, että kritisoin vanhan miehen epäraamatullisia tarinoita. Herää kysymys, miksi?

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


      • Urb.sanakirjaa.lainaten
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Kerropa mikä on hihhuli? Minusta olisi hyvä se tietää.

        Voimakkaasti uskonnollinen ihminen, yleensä vastenmielisellä tavalla. Useimmiten joko lahkolainen, fundamentalisti tai uskossaan ulospäinsuuntautunut


    • trollintunnistaja

      Tiedoksi exälle. Tuo höpönlöpö on palstan häirikkö, joka ei pyri muuhun kuin trollaukseen.

      • Höpön löpö

        Trollintunnistaja siis täällä kertaa :):):)


    • ****Lopun ajalla ilmestyy eksyttäjiä, jotka vihaavat kaikkea Jeesuksen ristiin liittyvää, kuten sovitusverta. He käärivät eksytyksensä uskonnolliseen pakettiin, mutta paketissa on myrkkyä.****

      Vanhan ketkun paketti on ahdas portti, sunilaisittain sepitettynä

      • ex-rekisteröitynyt

        Raamatusta on tosiaankin mahdollista rakentaa millainen oppisoppa tahansa, jos nyppii jakeita sieltä ja täältä ja maustaa sitten soppaa oman mielikuvituksensa yrteillä. Näin vanha mies on menetellyt ja laittanut vielä saa-ta-nan vahtimaan, että keitos porisee tulella ja houkuttelisi vakaantumattomia ohikulkijoita. Kristuksen Jeesuksen omalla on kuitenkin sen verran harjaantuneet haju- ja makuaisti, ettei moinen löyhkäävä tuotos vedä tippaakaan puoleensa.


      • Jepulis jep.
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        Raamatusta on tosiaankin mahdollista rakentaa millainen oppisoppa tahansa, jos nyppii jakeita sieltä ja täältä ja maustaa sitten soppaa oman mielikuvituksensa yrteillä. Näin vanha mies on menetellyt ja laittanut vielä saa-ta-nan vahtimaan, että keitos porisee tulella ja houkuttelisi vakaantumattomia ohikulkijoita. Kristuksen Jeesuksen omalla on kuitenkin sen verran harjaantuneet haju- ja makuaisti, ettei moinen löyhkäävä tuotos vedä tippaakaan puoleensa.

        jep jep


      • ja taas suni

        Suni suni suni suni.............


      • Jepulis jep.
        ja taas suni kirjoitti:

        Suni suni suni suni.............

        jep jep


    • matkalainen_

      Niin juuri. Tällainen tahallinen eksyttäminen on erittäin valitettavaa. Jotkut tosin eksyttävät tietämättään.

    • toteavainen

      Teuvo on oikein vihkiytynyt Paavalin demonisointiin.

    • ex-rekisteröitynyt

      Jumalan miestä, Paavalia vastaan sodittiin hänen eläissään jo paljon, mutta noiden vastustajien geenit eivät ole vieläkään loppuneet maan päältä. Hän oli niin eturintamassa kuin olla voi, joten paholainen käyttää omiaan edelleen, koska Paavalin kautta saimme Kirjoitukset Pyhässä Hengessä.

    • Uskonkautta

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

    • Hänarmahtaa

      Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.

    • Hänarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • Niinsevaanonpi

      Teuvolle hyvin harva asia on pyhää. No, oman egon kiillottelu on kyllä.

    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • Hänarmahtaa

      Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

      • Raamatun.mukaan

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Hänarmahtaa

      Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.

    • Vakavaasia

      Tällä palstalla on viety huippuunsa kaikki riena Jeesuksen verta kohtaan! Teuvo on siinä pääsyyllinen!

    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Hänarmahtaa

      Mutta he sanoivat toinen toisellensa: "Totisesti, me olemme syylliset sentähden, mitä teimme veljellemme; sillä me näimme hänen sielunsa tuskan, kun hän anoi meiltä armoa, emmekä kuulleet häntä. Sentähden on meille tullut tämä tuska."

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

      • Hänkö.armahtaa

        "Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."


    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • OnARMOsuuri

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Hänarmahtaa

      niinkuin hän oli ilmestynyt hänelle Gibeonissa. Ja Herra sanoi hänelle: "Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja anomisesi, kun sinä anoit armoa minun edessäni. Minä olen pyhittänyt tämän temppelin, jonka sinä olet rakentanut sitä varten, että minä sijoittaisin nimeni siihen ainiaaksi; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat alati olemaan siellä.

    • Hänarmahtaa

      Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Hänarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Hänarmahtaa

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Hänarmahtaa

      Oi Herra, tarkatkoon sinun korvasi palvelijasi rukousta ja niiden palvelijaisi rukousta, jotka tahtovat peljätä sinun nimeäsi! Anna tänä päivänä palvelijasi hankkeen menestyä ja suo hänen saada armo sen miehen edessä." Minä olin näet kuninkaan juomanlaskija.

    • Aamenaamenaamen

      Jumala on pyhä ja hänen oma Sanansa on pyhä.

    • Jumalaonhyvä

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • Jumalaonhyvä

      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

    • Jumalaonhyvä

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Ex-vl.Jumalan.armosta

        Oikein hyvä, että olet innostunut noiden, sinänsä tyhjänpäiväisten lorujen palstalle kopioimiseen. Myönteistä siinä on nimenomaan se, että se älytön veren kanssa sottaaminen on jäänyt vähemmälle.


    • Jumalaonhyvä

      Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

    • Jumalaonhyvä

      Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.

    • Jumalaonhyvä

      Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      Auta minut oikeuteeni, Jumala, ja aja minun asiani armotonta kansaa vastaan. Päästä minut kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Minä olen vihassani vähäksi silmänräpäykseksi kasvoni kätkenyt sinulta; mutta minä tahdon armahtaa sinua ijankaikkisessa armossa, sanoo Herra, sinun lunastajas.

    • Jumalaonhyvä

      Minun armollinen Jumalani käy minua kohden, Jumala antaa minun nähdä iloni vihollisistani.

    • Jumalaonhyvä

      Että hän alati pysyis Jumalan edessä: osoita hänelle laupiutta ja totuutta, jotka häntä varjelisivat.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.

    • Jumalaonhyvä

      Hallitkoon hän iankaikkisesti Jumalan kasvojen edessä; säädä armo ja totuus häntä varjelemaan.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi: Herra antaa armon ja kunnian: ei hän anna hurskailta mitään hyvää puuttua.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Kuinka kallis on sinun hyvyytes, Jumala! että ihmisten lapset sinun siipeis varjon alle uskaltavat.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Kainin.pojan.poika

        Onko se Aabel kuolleitten esikoinen? Eikös se raamatun tarinoitten mukaa ollut ensimmäinen kuollut maailmassa?


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Ei.meriittejä

      Paavali nyt oli sellainen toisarvoinen pilipali ukko, ettei sitä kukaan edes vaivaudu "demonisoimaan".

      • Hupatat.tyhjää

        Niinkö todella? Eipä näytä siltä. Enemmän näyttää siltä, että kaikki demoniset voimat hyökkäävät häntä päin. No, tuloksetta.


    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • RakastanDevoittia

      DEVOIT on oikea profeetta
      Hänarmahtaa
      5.9.2017 13:12
      Hän armahtaa ja paljastaa kaikki vääryydet, ei soimaa eikä herjaa ketään.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran tiet ovat hyvyys ja totuus niille, jotka hänen liittonsa ja todistuksensa pitävät.

    • AamenkiitosJeesus

      Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

      • Oudot.kriteerit

        Millähän perusteella se Herra sitä armoansa jakoi, eräässä toisessakin tapauksessa?
        Eikös se pelastanut Sodoman ja Gomorran hävitykseltä Lootin perheinenn, vaikka Lootilla oli sukupuolisuhde omiin tyttäriinsä. Siellä varmasti olisi ollut vähemmän syntisiäkin.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe