Paavalilla on edelleen vihollisia.

ex-rekisteröitynyt

Jumalan miestä, Paavalia vastaan sodittiin hänen eläissään jo paljon, mutta noiden vastustajien geenit eivät ole vieläkään loppuneet maan päältä. Hän oli niin eturintamassa kuin olla voi, joten paholainen käyttää omiaan edelleen, koska Paavalin kautta saimme Kirjoitukset Pyhässä Hengessä.

Yksi surkuhupaisa tapaus Paavalin vihollisilta oli tämä, jossa pojilla saattoi tulla hiukan nälkä jossain vaiheessa. Useampi vuosi taisi paastossa mennä ainakin. ;)

Ap. t. 23:12
"Mutta päivän tultua juutalaiset tekivät salaliiton ja vannoivat valan, etteivät söisi eivätkä joisi, ennenkuin olivat tappaneet Paavalin".

100

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä kannata ei

      Tuokin tapaus kertoo sen totuuden, että kun aletaan sotia henkilöä vastaan, joka on Jumalan valittu apostoli, joudutaankin sotaan itseään Jumalaa vastaan ja siinä sodassa pienelle ihmiselle voi käydä hassusti. Eipä moinen paljon kannata.

      • silmäterä.

        Niinpä. Jumalan silmäterää ei kannata ronkkia.


      • Hänarmahtaa
        silmäterä. kirjoitti:

        Niinpä. Jumalan silmäterää ei kannata ronkkia.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


      • Hänarmahtaa

        Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.


      • bigg5634

        Oletko niin sokea että et edes perehdy siihen mitkä konnat muunsi pergamentit mieleisekseen.Uusitestamentti on rooman keisarin näpelöimä kun kerran halusi jumalallisen vallan.Ja sitten siellä oli yks huora joka halusi inkarnaation pois.


    • kevyt veikkaus

      Nää Paavalin vihaajat on aikaslailla samantyyppisiä kiivailijoita, mutta tuskinpa ne nykyisin uskaltaisi vannoa syömättömyyttä kunnes Paavalin kirjeet on tuhottu Raamatusta.

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä!


    • iloa elämääsi

      Mitä sinä tuosta jatkuvasti ruikutat? Monin verroin enemmän Paavalilla on ystäviä kuin vihollisia, kun vihollisetkin, Jumalan paaduttamat juutalaiset henkienmanaajatkin hänen oppejaan julistavat.

      Kiitos, että olet todistanat rajun eksytyksen alkaneen vasta tästä vanhasta miehestä, eikä suinkaan vuonna 90, vaikka Johannes ilmoitti jo silloin maailman olevan pahan vallassa.

      • ex-rekisteröitynyt

        En ruikuta. Mutta niin kauan kuin Paavalia täällä herjataan, niin kauan puolustan Paavalia herjaajilta.
        Enpä menisi kutsumaan Teuvo sinun eksytystouhuja rajuksi eksytykseksi. Tässä taas näkyy sinun suuruudenhulluutesi syvyys ja laajuus.


      • Niinpäniinpäniinpä
        ex-rekisteröitynyt kirjoitti:

        En ruikuta. Mutta niin kauan kuin Paavalia täällä herjataan, niin kauan puolustan Paavalia herjaajilta.
        Enpä menisi kutsumaan Teuvo sinun eksytystouhuja rajuksi eksytykseksi. Tässä taas näkyy sinun suuruudenhulluutesi syvyys ja laajuus.

        Niinpä!


      • jhygtrdfes

        saatanan tuttuhan kristittyjen rikollinen Paavali on:

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        kristityt tappoivat myös kristillisen Pietarin.
        Eikä Jeesusta Häntä seuranneet kristilliset tappaneen.

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.


    • Uskonkautta

      Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!

      • Kirjoitellavoimitävain

        Miten olet tuota niin kuin käytännössä toteuttanut? Oletko sellaisessa asemassa, että voisit kurjia armahtaa?


      • Jokaisessavoi
        Kirjoitellavoimitävain kirjoitti:

        Miten olet tuota niin kuin käytännössä toteuttanut? Oletko sellaisessa asemassa, että voisit kurjia armahtaa?

        Jokaisessa kohtaamisessa voi armahtaa.


      • Ei.se.siitä.muutu
        Jokaisessavoi kirjoitti:

        Jokaisessa kohtaamisessa voi armahtaa.

        Anna joku konkreettinen esimerkki miten esim sinä olet jotakin kurjaa armahtanut.
        Ei kurjat sinun liirum laarumeistasi mitään kostu.


      • Miksiihmeessäkertoisin
        Ei.se.siitä.muutu kirjoitti:

        Anna joku konkreettinen esimerkki miten esim sinä olet jotakin kurjaa armahtanut.
        Ei kurjat sinun liirum laarumeistasi mitään kostu.

        Miksi minä sinulle mitään vastaisin? Luuletko sinä, että minä kertoisin hyvistä teoistani kuin joku Fariseus ikään?


      • Pitihän.se.arvata
        Miksiihmeessäkertoisin kirjoitti:

        Miksi minä sinulle mitään vastaisin? Luuletko sinä, että minä kertoisin hyvistä teoistani kuin joku Fariseus ikään?

        Niinpä niin, tyhjästä on huono nyhjästä:)


      • Vaikuttaasiltä
        Pitihän.se.arvata kirjoitti:

        Niinpä niin, tyhjästä on huono nyhjästä:)

        Puhuitko omasta kokemuksestasi?


      • Mitä.siinä.sekoilet
        Vaikuttaasiltä kirjoitti:

        Puhuitko omasta kokemuksestasi?

        Minä en ole väittänytkään, olevani muka joku armahtaja.


      • Armahdettumies
        Mitä.siinä.sekoilet kirjoitti:

        Minä en ole väittänytkään, olevani muka joku armahtaja.

        "Muka joku armahtaja"?
        Käsite näyttää olevan sinulle vieras. Maailma olisi tosi hirveä paikka, jos ihmiset eivät toisiaan armahtaisi, eli auttaisi, tukisi ja avustaisi eri tilanteissa.
        Suurin armahdus tapahtui aikoinaan Golgatan kummulla, jossa Jeesus armahti meidät kaikki. Se valtava armahdus tosin astuu voimaan vasta silloin, kun sen vastaanottaja sen hyväksyy. Monet tuhahtavat tälle Jumalan suurenomaiselle tarjoukselle. Se on suuri vahinko ja sääli!


      • 25.01
        Armahdettumies kirjoitti:

        "Muka joku armahtaja"?
        Käsite näyttää olevan sinulle vieras. Maailma olisi tosi hirveä paikka, jos ihmiset eivät toisiaan armahtaisi, eli auttaisi, tukisi ja avustaisi eri tilanteissa.
        Suurin armahdus tapahtui aikoinaan Golgatan kummulla, jossa Jeesus armahti meidät kaikki. Se valtava armahdus tosin astuu voimaan vasta silloin, kun sen vastaanottaja sen hyväksyy. Monet tuhahtavat tälle Jumalan suurenomaiselle tarjoukselle. Se on suuri vahinko ja sääli!

        Sellaista olen myös kuullut, että presidentti armahtaa toisinaan elinkautisvankeja, lieneekö sitten perää?


    • hahahaaahaa

      Rakastatteko Paavalia enemmän kuin Jeesusta?

      • Noeiollut

        No olipas hauska. ;(


      • Syytä.en.ymmärrä
        Noeiollut kirjoitti:

        No olipas hauska. ;(

        Todella aiheellinen kysymys, enemmän tällä palstalla Paavalia ylistetään, kuin Jeesusta.


    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • AlussaoliSana

      Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

    • Hänarmahtaa

      Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

      • Raamatun.mukaan

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Hänarmahtaa

      Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.

    • Tanekos

      En nyt ymmärtänyt. Anteeksi Paavali oli Jumamalassa mutta jotain on minulta jäänyt nähtävästi lukematta, jos tuollaisia päätelmiä voudaan tehdä.

    • Tekulas

      Jumala ei toimi vihanvälineenä, koska Jumalassa ei ole vihaa itsessänsä Jumalqssa ei ole kuin rakkaus, joka siitä elää ulkopuolisena elää sitten vihassa ja vääryyrydessä. Jumala ei vihaa ketään vaan rakastaa. Pois saattaminen Herrasta tapahtuu sen kautta, että ei voi olla yhtä Jumalan rakkauden kanssa, ei voi rakkauöden kanssa, joka on luonut kaiken elämän. Tyhjää on sanoa ihmisen toista paremmksi, kaikki synnintekijöitä Jumalan edessä.

    • Tanekoz

      Jumalsn sana on Jumalan sana mutta Jumalan tarkoituksessa. Se on niin monimielistä lopulta. Tällä tarkoitan sitä, että sana kumoutuu ihmismielessä sanalla. Tai ei kumoudu vaan rakentuu, siinä ei ole yksipiippusta näkemystä vaan jokainen tuo siihen lisänsä, jonka tekeminen ja päämäärä on rakkaus, kuten HERRA on tahtonut.

    • Hänarmahtaa

      ja sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, joka ei ole ottanut pois armoansa ja totuuttansa minun herraltani. Herra on johdattanut minut tätä tietä herrani veljen kotiin."

    • Hänarmahtaa

      Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama

    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Laaban vastasi hänelle: "Jospa saisin armon silmiesi edessä! Merkkini ilmoittavat, että Herra sinun tähtesi on siunannut minua."

    • Hänarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Hänarmahtaa

      Ja siinä minä ilmestyn sinulle ja puhun sinulle armoistuimelta, niiden kahden kerubin välistä, jotka ovat lain arkin päällä, kaiken sen, minkä minä sinun kauttasi israelilaisille säädän.

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?

    • Hänarmahtaa

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi.

    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

    • Hänarmahtaa

      Jos vihollinen voittaa sinun kansasi Israelin, sentähden että he ovat tehneet syntiä sinua vastaan, mutta he palajavat sinun tykösi, kiittävät sinun nimeäsi, rukoilevat sinua ja anovat sinulta armoa tässä temppelissä,

    • Hänarmahtaa

      mutta jos he sitten menevät itseensä siinä maassa, johon heidät on viety vangeiksi, kääntyvät ja anovat sinulta armoa vankeutensa maassa, sanoen: 'Me olemme tehneet syntiä, tehneet väärin ja olleet jumalattomat',

    • Näinonainaollut

      He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jumalaonhyvä

      Jumalattomalla on monta vaivaa, mutta joka Herraan turvaa, häntä ympäröitsee armo.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

      • Taidatolla

        Hartaanselältä?


      • Sanonyt
        Taidatolla kirjoitti:

        Hartaanselältä?

        E. Mikä sun räpylöitten numero on? Mikä sun tädin kummin kaiman mielihobby on? Paljon sulla oli numero hissassa? Mihin ilmansuuntaan sun teltasta näkyy? Onko sulla marmorikuulia taskussa?


    • Jumalaonhyvä

      Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa.

      • Hyvä.ja.hyvä

        Kyllä sillä sen verran hintaa on, ettei köyhien kannata vaivautua.


    • Jumalaonhyvä

      Säilytä armosi niille, jotka sinut tuntevat, ja vanhurskautesi oikeamielisille.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, me tutkistelemme sinun armoasi sinun temppelissäsi.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.

    • Jumalaonhyvä

      Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun hyvyytes on suuri minussa, ja sinä olet pelastanut sieluni syvimmästä helvetistä.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

      • Zemppiä

        Pidähän huoli, jotta SINÄ Ja Noa pysytte koko ajan etusivulla.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • Mistä.se.kivestää

        Jeesus vaan "marmattaa", vaikka asiat on suhteellisen hyvin.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Rakastakaa Herraa, kaikki hänen hurskaansa. Herra varjelee uskolliset, mutta ylpeileväisille hän kostaa monin kerroin.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin. -

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus vei Paavalin voittoon ja vie muutkin omansa!

    • Jeesusarmahtaa

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

    • Jeesusarmahtaa

      Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe