Kertokaa huonoja tatuointi paikkoja

kertokaakertokaa

78

20082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FunnyDude

      Angel Tattoo Kuopio

      Inky Queen Helsinki

      Suurin osa His Master´s Tattoo liikkeistä

      • lifemocker

        joo älkää kukaan menkö angelille

        kyllä his materssin ville tekee hyvää jälkee!


    • FunnyDude

      Duck's Tattoo & Piercing Helsinki

      Voi saada hyvän tatuoinnin tai voi saada paskan tatuoinnin

      • Anonyymi

        Meitsi otti 2 ekaa. Tatskaaja oli hiljaa ku huapatossu tehtaal ja khyl heil raha kelpaa 40€ varausmaksu nii 50€ ois ottanu.


    • Unituli
      • 55556654

        mun mielest näytti galleria perusteel iha hyvilt tatuoinneilt


      • Anonyymi
        55556654 kirjoitti:

        mun mielest näytti galleria perusteel iha hyvilt tatuoinneilt

        Järkyttävän huonoja. Käy optikolla.


    • Unituli

      Lahti Ink

      En kyllä tiedä onko paikkaa enää olemassakaan

    • tjutdj
    • hfda321

      Tattoo Studio Black Arts, Tampere

      • jkk666

        yhdyn samaan


    • hesalainen vaasas

      valhalla tattoo vaasa

    • persaukinenmyy
      • persaukinenmyy

        niin ja tatuoivat vielä alle 18 vuotiaille kunhan on yli 15 vuotias. paskat1


      • Hulluatouhua

        Ei todellakaan jailbirdille.


    • hauerin rutkeri

      pakko nyt sanoo ku alko vituttaa aikalaillla.
      eikö teille perkele kelpaa mikään?
      tuokin his masters linkki,ihan kelvollisia kuvia.
      voe jeesus että ottaa pattiin ehken jonniivvverran
      älkä ottako sitten niitä kuvia.tai ettikää joku maliman paras artisti.....
      voi hyvää päivää taas........

      • FunnyDude

        No kuvat on täyttä sontaa, ehkä sinulle kelpaa pelkästään ok tatuointi mutta minä haluan upean tatuoinnin, onneksi tunnen tatuoijia jotka tekevät upeita tatuointeja minulle.


      • jäbä-88-
        FunnyDude kirjoitti:

        No kuvat on täyttä sontaa, ehkä sinulle kelpaa pelkästään ok tatuointi mutta minä haluan upean tatuoinnin, onneksi tunnen tatuoijia jotka tekevät upeita tatuointeja minulle.

        samaa mieltä!


      • jeesus ja joonatan

        Pakko nyt sanoa, kun alkoi vituttamaan aikalailla. Ensin todella ääliömäinen vastauksesi ja sitten trollimainen kirjoitustyyli. Missä välissä tämä tatuointikulttuuri on mennyt siihen, että joka perkeleen suttupekka kuka koneen on juuri saanut käteensä on perustamassa liikettä? Eikö sitä kukaan näistä hirvityksiä tekevistä puusilmistä omaa itsekritiikkiä? Kyllähän sen nyt sokea osaa perssilmälläkin nähdä, ettei noista yllämainituista ole kukaan pätevä tekijä. Joko ne menestyy ison kaveripiirin kanssa tai sitten tekevät niin halvalla, että persaukiset ääliöt menevät muna pystyssä ottamaan kuvia, että jää paikalliseen happy hour:iin rahaa. Ai niin! Rutkerille semmoinen infopakkaus, että ei sen tarvitse olla maailman paras, vain oman kaupunkinsa.


    • dsgdsgh

      Aivan turhaa yksilöidä yhtä liikettä, kun sen tekee yksi ihminen.
      Huomattavasti paremman vastauksen antaa puskaradio vaikkapa, jossa usean asiakkaan kokemukset kertovat tosiasian.

      Objektiivisuutta poijjaat ja tytöt.

      • Rumajälkiihossa

        Asiaa mut joissakin paikois vaan yx tekijä... Sanon paskaksi inky queenin!


    • 33

      His Master´s Tattoo Iisalmi

    • pellet

      vitun vittu

    • inkkari-jone5

      Aura Custom Ink. Hirveetä paskaa.

    • tatuoitu123456

      Kiertäkää Inky Queen Helsingissä kaukaa.

    • KAIKKI HUONOJA!

      KAIKKI! Yksikään tatskapaikka ei ole hyvä ja niitä ei tartteis olla ollenkaan.

    • ¤Taiteilija¤

      Jos haluaisin tatuoinnin, tekisin sen itse, sillä mitä olen katsellut suomalaisten tatuoijien tuherruksia, ne ovat todella ala-arvoisia.

      Miksi joku, jolla ei ole lainkaan taiteellista silmää edes ryhtyy tatuoijaksi? Muodinoikustako? Älkää hyvät ihmiset otakko tuollaisia tuhruja ihollenne, vaan jollette itse ymmärrä, niin kysykää joltain, joka ymmärtää kuvien päälle.

      • 13

        Älkää nyt rakkaat ihmiset unohtako, että Suomessakin on monia ihan maailmalla asti arvostettuja ja älyttömän hyviä tatuoijia! Pitää vain itse osata ottaa selvää ja mennä sinne missä tatuointijälki ja suunnittelutaito on tarpeeksi hyvä. Ihan yhtälailla ulkomaillakin on sekä paskoja että todella hyviä tatuoijia.


      • niiiiiiihhh
        13 kirjoitti:

        Älkää nyt rakkaat ihmiset unohtako, että Suomessakin on monia ihan maailmalla asti arvostettuja ja älyttömän hyviä tatuoijia! Pitää vain itse osata ottaa selvää ja mennä sinne missä tatuointijälki ja suunnittelutaito on tarpeeksi hyvä. Ihan yhtälailla ulkomaillakin on sekä paskoja että todella hyviä tatuoijia.

        Niinpä, Vaasan suunnalla ei näitä juurikaan ole, yksi potentiaalinen Raastuvankadulla tosin.


      • ceikoi26

        Nyt kun kaikki tatuoitsijat ovat haukuttu odotamme innolla kun "taiteilija" alkaa julkaisemaan teoksiaan!


      • gooose always.
        niiiiiiihhh kirjoitti:

        Niinpä, Vaasan suunnalla ei näitä juurikaan ole, yksi potentiaalinen Raastuvankadulla tosin.

        Hekulin oma Twiligth ink suomen top 3. Yritäppä varata aika...


    • Jennatittakelly

      Kaikki Forssassa olevat on paskoja!!!!!

    • ihmettelijä.

      nostetaan nyt taas esille tää ETERNAL INK tattoo&piercing.
      elikkä sama nainen mariia dashkova joka omisti ton eternalinkin on nykyään TOIVOLA TATTOON omistaja,eli yksinkertasesti vaihto eternalin toivola tattooksi kohun jälkeen.joko joku kenties käyny tässä TOIVOLA TATTOOSSA.

      • ihmettelijä.

      • Emilia 11111

        Kävin äskettäin Toivola Tattoossa tekemässä pigmentointi huuliin.En vielä osaa sanoa mink
        älainen jälki tulee olemaan mutta ainakin huulten rajaukset on jätetty rajaamatta
        loppuun asti (kulmiin) Ostin diilin edullisesti.Vähän epäilyttää ettei huuliin jää mitään rajoja,saa nähdä n.viikon kuluttua.Onko tämä Mariia Dashkova jollekin tuttu tekijä??


      • MH
        Emilia 11111 kirjoitti:

        Kävin äskettäin Toivola Tattoossa tekemässä pigmentointi huuliin.En vielä osaa sanoa mink
        älainen jälki tulee olemaan mutta ainakin huulten rajaukset on jätetty rajaamatta
        loppuun asti (kulmiin) Ostin diilin edullisesti.Vähän epäilyttää ettei huuliin jää mitään rajoja,saa nähdä n.viikon kuluttua.Onko tämä Mariia Dashkova jollekin tuttu tekijä??

        Miltä ne huulet nyt näyttää ?


      • Emilia 11111
        MH kirjoitti:

        Miltä ne huulet nyt näyttää ?

        MH:lle, huulet on parantunut täysin mutta rajaukset on vajaat, eli ei ole vedetty huulien kulmiin asti, ei mielestäni hyvää työtä.Lisäksi Toivolatattoo ei vastaa muuta kuin sähköpostitse, ei pysty edes puhelimitse saamaan yhteyttä.kirjoitin tästä meilillä eikä hän vastannut mun kysymykseen.Outoa käyttäytymistä.
        En kyllä toiste menisi tähän paikkaan.


      • Voi juku
        Emilia 11111 kirjoitti:

        MH:lle, huulet on parantunut täysin mutta rajaukset on vajaat, eli ei ole vedetty huulien kulmiin asti, ei mielestäni hyvää työtä.Lisäksi Toivolatattoo ei vastaa muuta kuin sähköpostitse, ei pysty edes puhelimitse saamaan yhteyttä.kirjoitin tästä meilillä eikä hän vastannut mun kysymykseen.Outoa käyttäytymistä.
        En kyllä toiste menisi tähän paikkaan.

        Mulla täysin sama homma kävi!! Otettiinko sulla henkkareista valokuva kännykällä?


      • Emilia 11111
        Voi juku kirjoitti:

        Mulla täysin sama homma kävi!! Otettiinko sulla henkkareista valokuva kännykällä?

        Voi juku, otettiin kännykällä valokuva mun passista ja kun kysyin miksi , hän vastasi että hänen työnantajansa haluaa varmistaa ettei hän tee alaikäisille rajauksia.Aika omituista, ei missään muualla näin tehdä paitsi ulkomailla monessa maassa hotelleissa otetaan valokopio passista.KIRJOITIN HÄNELLE MAILIA MUTTEN SAANUT EDES VASTAUSTA KYSYMYKSEENI.
        Ei tämä firma varmaan ole hänen omansa tai sitten meidän henk.tiedot päätyy vääriin käsiin :( toivottavasti ei


      • voi juku
        Emilia 11111 kirjoitti:

        Voi juku, otettiin kännykällä valokuva mun passista ja kun kysyin miksi , hän vastasi että hänen työnantajansa haluaa varmistaa ettei hän tee alaikäisille rajauksia.Aika omituista, ei missään muualla näin tehdä paitsi ulkomailla monessa maassa hotelleissa otetaan valokopio passista.KIRJOITIN HÄNELLE MAILIA MUTTEN SAANUT EDES VASTAUSTA KYSYMYKSEENI.
        Ei tämä firma varmaan ole hänen omansa tai sitten meidän henk.tiedot päätyy vääriin käsiin :( toivottavasti ei

        Mä en edes tajunnut kysyä siinä tilanteessa miksi kysyy niitä!! Myöhemmin vaan rupes mietityttään, kun huomasin, että huuleni ovat täysin pilalla hänen tekemästä "kestopigmentoinnista" (ovat edelleen tumman lilat viivat vinossa)..Kävin näyttään huuliani ammattilaiselle ja hän totes, et ne on aivan vinossa ja aivan liian syvälle tehty..silloin just tulee tommonen tumma lila väriksi..Miltä sun huulet näyttää nyt? Onko ne kans tumman lilat? vinossa?Mulla kans puuttu kokonaan noi rajat huulten kulmiin asti..

        No eipä niillä henkkareilla onneks mitään kännykän valokuvana tee, et ei siinä hätää (kysyin eri tahoilta asiasta)..ja pistin luottoestot yms. muut varoitukset. Mä sain siltä niin oudon vastauksen mun mailiin, etten viitti sitä edes tähän laittaa :D :D :D Pimee on koko muija!!! Äkkiä vaan yhetydet katki siitä tyypistä ja etsiin toista luotettavaa osaavaa kestopigmentoijaa.


      • Emilia 11111
        voi juku kirjoitti:

        Mä en edes tajunnut kysyä siinä tilanteessa miksi kysyy niitä!! Myöhemmin vaan rupes mietityttään, kun huomasin, että huuleni ovat täysin pilalla hänen tekemästä "kestopigmentoinnista" (ovat edelleen tumman lilat viivat vinossa)..Kävin näyttään huuliani ammattilaiselle ja hän totes, et ne on aivan vinossa ja aivan liian syvälle tehty..silloin just tulee tommonen tumma lila väriksi..Miltä sun huulet näyttää nyt? Onko ne kans tumman lilat? vinossa?Mulla kans puuttu kokonaan noi rajat huulten kulmiin asti..

        No eipä niillä henkkareilla onneks mitään kännykän valokuvana tee, et ei siinä hätää (kysyin eri tahoilta asiasta)..ja pistin luottoestot yms. muut varoitukset. Mä sain siltä niin oudon vastauksen mun mailiin, etten viitti sitä edes tähän laittaa :D :D :D Pimee on koko muija!!! Äkkiä vaan yhetydet katki siitä tyypistä ja etsiin toista luotettavaa osaavaa kestopigmentoijaa.

        Mun huulet menettelee, on ne vähän tummat ne rajaukset mutta lähinnä harmittaa kun ne ei ole vedetty loppuun asti ja ne ei ole tasaiset, puuttuu väriä.Onneksi huulipunalla voi paljon korjata,mulla on erittäin kapeat huulet ja sen takia menin laittamaan rajaukset että olisi vähän tullut lisää "volyymia". Tommoset pilaa kaiken,eihän sitä voinut tietää kun osti diilin, sillä oli kuulemma loppuunmyyty kaikki ajat joten saa nähdä tuleeko muita keskusteluja tänne.


      • Voi juku
        Emilia 11111 kirjoitti:

        Mun huulet menettelee, on ne vähän tummat ne rajaukset mutta lähinnä harmittaa kun ne ei ole vedetty loppuun asti ja ne ei ole tasaiset, puuttuu väriä.Onneksi huulipunalla voi paljon korjata,mulla on erittäin kapeat huulet ja sen takia menin laittamaan rajaukset että olisi vähän tullut lisää "volyymia". Tommoset pilaa kaiken,eihän sitä voinut tietää kun osti diilin, sillä oli kuulemma loppuunmyyty kaikki ajat joten saa nähdä tuleeko muita keskusteluja tänne.

        Älä missään nimessä kelpuuta niitä huonosti tehtyjä huulia!! Itse unohdin koko yrityksen, varasin ajan toiseen yritykseen, jossa olin eilen.. Tämä yritys on aivan toista luokkaa!! Tytöt ovat tosi mukavia ja ammattitaitoisia.. Pigmentoija tiesi heti mitä tarkoitan!! =) Hän saa myös korjattua huuleni (sinimustat vinot viivat huulissani)..Älä muuta sano, ei voi todellakaan tietää, että kyseessä on tommonen yritys kun diilin ostaa..Mä oon ostanut paljon kaikennäköisiä diilejä ja kaikkiin olen aina ollut erittäin tyytyväinen, tämä oli ainoa aivan uskomattoman surkea diili!! Ihmettelen kyllä jos kukaan muu ei laita tänne komentteja, kun oli loppuunmyyty diili.. Mielenkiinnolla seuraan, kuinka kauan tyttörukan pulju on vielä pystyssä tällä menolla!! Tsemppiä huulten kanssa sinne!!


      • pettynyt654

        Kävin kulmien tatuoinnissa, pieleen meni, eivät ota yhteyttä kun pyysin korjausta.


      • Tuulitukka
        Voi juku kirjoitti:

        Älä missään nimessä kelpuuta niitä huonosti tehtyjä huulia!! Itse unohdin koko yrityksen, varasin ajan toiseen yritykseen, jossa olin eilen.. Tämä yritys on aivan toista luokkaa!! Tytöt ovat tosi mukavia ja ammattitaitoisia.. Pigmentoija tiesi heti mitä tarkoitan!! =) Hän saa myös korjattua huuleni (sinimustat vinot viivat huulissani)..Älä muuta sano, ei voi todellakaan tietää, että kyseessä on tommonen yritys kun diilin ostaa..Mä oon ostanut paljon kaikennäköisiä diilejä ja kaikkiin olen aina ollut erittäin tyytyväinen, tämä oli ainoa aivan uskomattoman surkea diili!! Ihmettelen kyllä jos kukaan muu ei laita tänne komentteja, kun oli loppuunmyyty diili.. Mielenkiinnolla seuraan, kuinka kauan tyttörukan pulju on vielä pystyssä tällä menolla!! Tsemppiä huulten kanssa sinne!!

        Hei
        Näköjään on muitakin huijattuja kuin minä. Ostin diilin kulmien pigmentointiin, ensimmäinen kerta onnistui nopeasti, jälki on kohtalainen, mutta tarvitsisi pientä fiilausta. Toiseen kertaankin sain ajan, mutta hän perui sen ja antoi uuden, jonka taas perui ja vielä kolmennenkin kerran.
        Olen laittanut sähköpostia kaksi kertaa, ei vastausta.
        Tämä firma on siis Toivola Tattoo.
        Mikä muuten on diilin järjestäjän vastuu tällaisissa tapauksissa?


      • voi juku
        Tuulitukka kirjoitti:

        Hei
        Näköjään on muitakin huijattuja kuin minä. Ostin diilin kulmien pigmentointiin, ensimmäinen kerta onnistui nopeasti, jälki on kohtalainen, mutta tarvitsisi pientä fiilausta. Toiseen kertaankin sain ajan, mutta hän perui sen ja antoi uuden, jonka taas perui ja vielä kolmennenkin kerran.
        Olen laittanut sähköpostia kaksi kertaa, ei vastausta.
        Tämä firma on siis Toivola Tattoo.
        Mikä muuten on diilin järjestäjän vastuu tällaisissa tapauksissa?

        Kuulostaa tutulta! TOIVOLA TATTOON tyttö on saatava tästä kaikesta vastuuseen keinolla millä hyvänsä!Mun huulet on lopullisesti pilalla eikä niitä saa korjattua! Kysyttiinkö sultakin "Tuulitukka" henkkarit alussa ja otettiin niistä kuva kännykkäkameralla? Mtä sanottiin syyksi, miksi näin toimii?


      • Tatskaaja
        voi juku kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta! TOIVOLA TATTOON tyttö on saatava tästä kaikesta vastuuseen keinolla millä hyvänsä!Mun huulet on lopullisesti pilalla eikä niitä saa korjattua! Kysyttiinkö sultakin "Tuulitukka" henkkarit alussa ja otettiin niistä kuva kännykkäkameralla? Mtä sanottiin syyksi, miksi näin toimii?

        Kuluttaja-asiamieheen yhteys (palvelu ei vastaa odotettua/mitä annettu ymmärtää). Käsittääkseni voidaan nostaa myös syyte törkeästä pahoinpitelystä (jää näkyvä kosmeettinen haitta).

        Pistäkäähän neito vastuuseen.


    • jsytjsryjmnsrjsrjrs

      Parempi on kun ei hanki tatuointia ollenkaan. Hyvinkin tehty tatuointi on vuosien päästä ruma, ja jonkun sivullisen mielestä jo uutenakin.

      • Lurppa-mies

        Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen ajattelee. Tää on mun elämä eikä kenekään toisen. Jos aina funtsisi sitä mitä toinen ajattelee niin aika kusessa tulee elämässä olemaan.
        Ite oon ihan tyytyväinen omista tatuoinnneista ja sillä sipuli. En ala niitä selittelemään sen enemp''. Joitain ne häiritsee mutta mitä sitten. Ne on osa mun elämää. Ei kenenkään toisen.


    • hpa647

      No en voi ainakaan kehua tätä puotia...
      Grouponin lahjakorttia ei otettu huomioon kun siellä kävin vaan hän otti tuplamaksun. Ajanvaraus ei toimi, varaamaani aikaa ei ollut ollenkaan vaan se siirtyi hamaan tulevaisuuteen...
      Aika paska maku jäi :(

    • selenid

      Iguana tattoo Kokkolassa. 25 v kokemuksella täyttä pa...kaa. Hieno jutti, kun ihmiset vetoavat siihen, että on se hyvä tekijä kun on pitkään tehnyt. Mun äiti on ajannut autoa 30 vuotta ja se on silti huono kuski. Se siitä.

    • Palleramstedt

      Kuka hullu ottaa tatuointeja ja varsinkin kestopigmentointeja? Huulten rajauskynällä ne huulet voi rajata isommiksi. Eikä mitään pelle-naamari rajauksia...Voi pyhä yksinkertaisuus....tulkaa sit tänne itkeen kun halvalla saatte sutta ja sekundaa....Uh!

      • Emilia 11111

        Ei tässä kukaan ole itkemässä vaan lähinnä varoitukseksi muille jotka miettivät kestopigmentointia, että kannattaa valita tarkkaan missä sen teettää.


    • perklllll

      Back Stage Järvenpäässä, tatuoija aivan surkea tuolla, meni tatuointi ihan pieleen :/

      • Kävin joskus

        Siellähän on useampikin tatskaaja. Tai oli ainakin silloin kun itse siellä kävin jokunen vuosi sitten. Härski teki kuvan nilkkaan ja tyytyväinen olen ollut. Väriä tosin alussa hieman lähti, kun kuva oli hankalassa ja hankautuvassa paikassa. Eikä sekään ollut ongelma, kun korjaus oli ilmainen. Mahdollisesta ongelmasta värien pysyvyyden kanssa kerrottiin myös jo asiallisesti etukäteen, kun paikkaa mietittiin.


    • ähäkuttilainen

      his masters tattoo kotkassa. kusipää tatskaaja. niitä jolle nousee pissi hattuun kun kone pysyy kädessä ja kaverit diggaa

    • Tuli vaan mieleen

      Kieltämättä aloituksessa ollut tatuointi on kerrassaan järkyttävä. Ketjussa on kuitenkin mainittu paikkoja, joiden asiakkaat ovat olleet myös tyytyväisiä. Huonon tatuoinnin kohdalla olisikin lienee syytä mainita liikkeen lisäksi, KUKA sen on tehnyt. Monessa liikkeessä kun on useampikin tatuoija ja osa tekee hyvääkin jälkeä.

      Esimerkiksi itse olen käynyt tatuointiliikkeessä, jonka palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen. Samaisen liikkeen toiseen tatuoijaan taas ei olla aina ihan niin tyytyväisiä. Itse en ota tähän toiseen tekijään kantaa, koska ei ole omakohtaista kokemusta. Osa on "erikoistunut" pääkalloihin ja joku taas tekee aivan mahtavia perhosia. Kolmannen alaa ovat tribaalit. Osa asiakkaista taas arvostaa taiteellisia ja erikoisia tatuointeja ja osa nimenomaan haluaa niitä ihan tavallisia "paskoja" peruskuvia. Miettikää siis tarkkaan, millaisen tatuoinnin haluatte, ja kuka tekisi juuri sen teidän tatuointinne parhaiten.

      Tatuoinnin laadunhan voi määritellä ainoastaan kyseinen asiakas itse. Toinen on täysin tyytyväinen siihen, mitä joku muu pitää ihan kamalana. Artistin tehtävähän on tehdä juuri sellainen kuva, minkä asiakas haluaa. Jos asiakas haluaa otsaansa tikku-ukon, ei se tarkoita sitä, että artisti ei osaisi hommaansa. Kunnon tatskaliikkeestä löytyy kyllä kasapäin valokuvia tehdyistä tatuoinneista ja niistä voi jokainen katsella millaista jälkeä sieltä voi odottaa.

    • jamukataidetta
      • mielellään tuonne

        Kauneus on varmaan katsojan silmässä, sillä minusta näyttää oikein hyvältä!?


      • Anonyymi
        mielellään tuonne kirjoitti:

        Kauneus on varmaan katsojan silmässä, sillä minusta näyttää oikein hyvältä!?

        Joo näyttää hyvältä, mutta mitä pitäisi sanoa tyypeistä, jotka nuo ottivat?!


    • kamalaa.pa.skaaaa

      jailbirdtattoo FORSSA

      • xxxsdx

    • hahahaha3
    • tero711

      putka tattoo, igor ja hervannan toni lindforssinkatu. lue blackarts vs-putka tattoo niin tiedät enemmän.

    • ilves4

      hah! Lukekaa tosiaan toi blackarts vs putka tattoo ketju. Sen jälkeen käykää vertaamassa näiden kahden liikkeen kuvagallerioita. Sen jälkeen miettikää vähän.

    • kink3

      Kävin. Vastaan alkuperäiseen ketjuun: Black Arts.

    • Maikkeli79

      Tattoohouse Inksomnia Hyvinkäällä, en suosittele edes pahimmillaan vihamiehelle.

    • Anonyymi

      Miksi tatuoisitte itseänne? Se on rumaa, hyi sentään.

      • Anonyymi

        Siihen on varmaan olemassa joku muu syy kuin kauneusihanteet. He haluavat olla rumia tai onhan myös sanonta, että kun on oikein rumaa, nii rupee olemaan jo kaunista. He varmasti uskovat tähän.


    • Anonyymi

      Laj Famila tattoo joensuu ainakin h.lv tin hieno otin 60 v ekan ja käy n ottama#a tokan

    • Anonyymi

      Inka Tattoo, potentiaalia ihan Suomen huonoimmaksi paikaksi. Muutama tuttu käynyt ja täysin pieleen on mennyt lopputulos.

      https://inka3.webnode.fi/

    • Anonyymi

      Kaikki on tarpeeksi hyviä pilaamaan ulkonäön perusteellisesti . Tavoitteenahan kaikilla lienee ettei kelpaa työelämään vaan saa pyöriä aineissa sossun asiakkaana ?

    • Anonyymi

      Jäljestä päätellen Suomessa ei ole yhtään hyvää tatuointipaikkaa.

    • Anonyymi

      Jailbird Tattoota ainakin kannattaa välttää.
      Koko liikettä ei edes löydy kaupparekistereistä tai mistään ja omistajan vanhalla sukunimellä kun etsii niin on koko liiketoiminta lakkautettu. Silti se sitä edelleen pyörittää

    • Anonyymi

      Ainakin Kontiolahdella tekee pimeänä. Joku päivä nasahtaa.

    • Anonyymi

      Vankilan asukkaat tunnistaa tatuoinneista . Tehdäänkö niitä myös vankiloissa ?

    • Anonyymi

      Impact Tattoo helsinki, Jouni Tsutsunen on perverssi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe