Seksitreffit.fi

ihmeellistä touhua

Koska olen kyllästynyt siihen että normaalia seurustelusuhdetta ei miesten taholta ole tarjolla, eikä huvittaisi olla jalat ristissä loppuelämäänsä, olen välillä etsinyt seksiseuraa. Etsimiseksi sekin tapaa jäädä 9/10 kerroista, kun vastaajista valtaosa on sellaisia ettei näihin haluaisi koskea pitkällä tikullakaan, ellei sitten hae huomattavasti itseään nuorempaa seuraa. Ja jos hakee, niin tällöin joutuu itse kilpailemaan muiden naisten kanssa.

Iskuria olen kokeillut jokusen kerran ja olen kyllästynyt jo siihenkin että siellä on aina ne samat. Joten nyt tutustuin sitten seksitreffit.fi -sivustoon; aiemmin en ole viitsinyt turhan räikeän nimen vuoksi ja siksi että olen olettanut siellä olevan aivan räävitön meininki.

Systeemi on outo, tulee ilmoituksia että sitä ja sitä sanaa ei saa käyttää, kuten esim. "luokseni". Kun jonkinlaisen ilmoituksen kuitenkin sain aikaiseksi, vastaajista kaksi kyseli paljonko veloitan tunnilta! Ei minua sentään koskaan ole huorana pidetty, vaikka tosinaan ukot ovatkin leveilleet rahoillaan ja repineet perseensä kun en ole ollut ostettavissa.

Toinen vastauksessaan korosti sitä että kun kaikki ovat huoria sillä saitilla. Onko nyt tosiaan niin että on aivan mahdoton ajatus että naisellakin olisi seksuaalisia haluja? Olenko liian kaunis haluamaan, kun olen hoikka ja ikäisekseni hyvässä kunnossa?

Mutta mitä paremmassa kunnossa itse on, sitä paremmannäköistä miestäkin sitten haluaa. Tuntuu aivan älyttömältä että pitäisi ottaa väen vängällä joku vanha papparainen panemaan itseään vain sen takia että omaa ikääkin on jo mittarissa. Kun pelkästä seksistä on kyse, niin kai helvetti soikoon saa itse valita kenen kanssa on ja miten, ja ilman että aletaan huorana pitämään.

Ja jos tähän tulee joku jätkä taas raivoamaan siitä että naisten pitää olla neitsyitä niin sanonpahan vaan että yksikin mies joka itse on huomannut miten hyvältä seksi tai käteenveto tuntuu ei ole kykenevä vaatimaan naisilta yhtään mitään. Olkaa seksinvastaiset ihan vapaasti ilman, mutta itse en halua vielä kuolla pystyyn.

Kysymys kuuluu siis: onko aivan ennenkuulumatonta että nainenkin nauttisi seksistä, muuten kuin taalojen kahistessa?

121

47719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies

      Miksi ihmeessä sä netistä sokkona seksikumppania etsit? Mene baariin, siellä on aina naistenmarkkinat. Jos sinulla on edes kohtuullinen ulkokuori, niin ehdotuksia tulee varmasti yllinkyllin ja näet ainakin heti, minkälaisia kaiffareita on tarjolla. Niistä vain valitset mielestäsi parhaan ja ei kun hommiin. Jos naisen on vaikea saada seksiseuraa niin silloin on jossain kohtaa vikaa ja pahasti. Toki jos olet viiskymppinen ja kuvittelet saavasi kolmekymppistä miestä, niin sitten toki menee hieman hankalaksi. Mutta jos ulkomuotosi on katseenkestävä (niin kuin väität), niin toki löytyy myös niitä nuorempiakin petikumppaneita.

    • annan ilmaiseksi

      Mä voi panna sua. Olen ruma ja hiukan lihava mies

      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://tier.loverevenue.com/tiny/DUfpa
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Netistä löytyy

      Itse olen miehenä löytänyt seksiseuraa netistä, lähinnä chatin kautta ja hieman myös iskurin ja suomi24:n. Naiset jotka olen tavannut ovat tiedostaneet sen, että netti on turvallisempi paikka etsiä seuraa kuin esim. baarit. He olivat törmänneet myös tuohon huoritteluun mutta kertoivat samalla, että messengerissä pystyy karsimaan kyllä ne joita ei halua tavata. Saman olen minä huomannut eli jotka vähänkin puhuu sen suuntaisia, että pitäisi maksaa seksistä olen deletoinut saman tien.

      Itse päätät ketä tapaat ja tapaa vain sellaisia jotka tuntuu hyvälle esim. messengerissä tai skypessä. Mutta netti on aivan oivallinen tapa etsiä seksiseuraa: nopea ja turvallinen kun asiat tekee oikein.

      • ihmeellistä touhua

        Itse en viihdy baareissa tippaakaan koska olen absolutisti ja inhoan humalaisia. En myöskään osaa sellaista touhua että pitää istua nököttää siellä tyrkyllä ja toivoa ilta toisensa jälkeen että paikalle saapuisi lopulta sellainen mies jonka olemuksesta oikeasti pitäisin. Pienemmällä paikkakunnalla tuollaista tuskin heti osuu kohdalle, enkä myöskään halua miksikään yleisen juoruilun kohteeksi ja vanhojen ukkojen lääpittäväksi, ahdistuin tarpeeksi jo nuorena kun ahdisteltiin milloin missäkin.

        Netin kautta on helppo katsoa mitä kaikkea on saatavilla ja jutella miesten kanssa sen verran että selviää millainen järjenjuoksu heillä on. Toisaalta noiden seksitreffisaittien kautta on tullut jo niin monta oharin tekijää kohdalle että alan vähän kyllästyä sieltä hakemaan. Tätä ei tietysti olisi jos tyytyisi itsensä ikäisiin tai vanhempiin miehiin, mutta suurin osa noista kaikista on ylipainoisia ja pappaantuneita, enkä näe mitään syytä minkä vuoksi seksin pitäisi olla vastenmielinen kokemus epäesteettisen miehen kanssa, kun se ei kerta johda mihinkään suhteeseenkaan.


      • anku
        ihmeellistä touhua kirjoitti:

        Itse en viihdy baareissa tippaakaan koska olen absolutisti ja inhoan humalaisia. En myöskään osaa sellaista touhua että pitää istua nököttää siellä tyrkyllä ja toivoa ilta toisensa jälkeen että paikalle saapuisi lopulta sellainen mies jonka olemuksesta oikeasti pitäisin. Pienemmällä paikkakunnalla tuollaista tuskin heti osuu kohdalle, enkä myöskään halua miksikään yleisen juoruilun kohteeksi ja vanhojen ukkojen lääpittäväksi, ahdistuin tarpeeksi jo nuorena kun ahdisteltiin milloin missäkin.

        Netin kautta on helppo katsoa mitä kaikkea on saatavilla ja jutella miesten kanssa sen verran että selviää millainen järjenjuoksu heillä on. Toisaalta noiden seksitreffisaittien kautta on tullut jo niin monta oharin tekijää kohdalle että alan vähän kyllästyä sieltä hakemaan. Tätä ei tietysti olisi jos tyytyisi itsensä ikäisiin tai vanhempiin miehiin, mutta suurin osa noista kaikista on ylipainoisia ja pappaantuneita, enkä näe mitään syytä minkä vuoksi seksin pitäisi olla vastenmielinen kokemus epäesteettisen miehen kanssa, kun se ei kerta johda mihinkään suhteeseenkaan.

        Heh ei toi ole ainoastaan naisten ongelma, saman kohtelun saavat miehet, tutustuin pariin tyttö ihmisen, alussa kaikki ihan ok. Mutta! heti kun sanoit jotain rakkauteen liittyvä, ja jos annoit ymmärtää et pihkassa ollaan, kas kumma kun alkoi kahisevan kysyntää ja auta armias jos uskalsit kyseenalaista pyyntöä, tulinen rakkaus sammui sen siliän tien.


      • hgg1
        ihmeellistä touhua kirjoitti:

        Itse en viihdy baareissa tippaakaan koska olen absolutisti ja inhoan humalaisia. En myöskään osaa sellaista touhua että pitää istua nököttää siellä tyrkyllä ja toivoa ilta toisensa jälkeen että paikalle saapuisi lopulta sellainen mies jonka olemuksesta oikeasti pitäisin. Pienemmällä paikkakunnalla tuollaista tuskin heti osuu kohdalle, enkä myöskään halua miksikään yleisen juoruilun kohteeksi ja vanhojen ukkojen lääpittäväksi, ahdistuin tarpeeksi jo nuorena kun ahdisteltiin milloin missäkin.

        Netin kautta on helppo katsoa mitä kaikkea on saatavilla ja jutella miesten kanssa sen verran että selviää millainen järjenjuoksu heillä on. Toisaalta noiden seksitreffisaittien kautta on tullut jo niin monta oharin tekijää kohdalle että alan vähän kyllästyä sieltä hakemaan. Tätä ei tietysti olisi jos tyytyisi itsensä ikäisiin tai vanhempiin miehiin, mutta suurin osa noista kaikista on ylipainoisia ja pappaantuneita, enkä näe mitään syytä minkä vuoksi seksin pitäisi olla vastenmielinen kokemus epäesteettisen miehen kanssa, kun se ei kerta johda mihinkään suhteeseenkaan.

        hae mun instituution


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        anku kirjoitti:

        Heh ei toi ole ainoastaan naisten ongelma, saman kohtelun saavat miehet, tutustuin pariin tyttö ihmisen, alussa kaikki ihan ok. Mutta! heti kun sanoit jotain rakkauteen liittyvä, ja jos annoit ymmärtää et pihkassa ollaan, kas kumma kun alkoi kahisevan kysyntää ja auta armias jos uskalsit kyseenalaista pyyntöä, tulinen rakkaus sammui sen siliän tien.

        Olen homo. Tarjoan persettä. Aina valmiina.
        Soita
        0 4 0 6 1 7 5 3 5 3


    • Löytyymaksullista

      Kys. treffit sivusto on täysin maksusta harrastavien naisien ilmoittelua täynnä vaikka se ei olekaan sallittua säännöissä ja muotoilu vain on et ei sanota olevan maksullinen. Hinnasto tulee kun kyselee joten useimmat miehet olettavat sen vakiona ja kysyvät suoraan hintaa säästääkseen liirumlaarumit, mahdollisesti voi joitakin ei maksullisia löytää mut ne ovat vähemmistössä.

      • tuleppa sinne :P

        Olen aikuinen nainen ja haen myös vain seksiseuraa. Olen ulkomuodoltani sellainen, että takuuvarmasti seuraa saan baareistakin. Mutta ihan sama kuin ap kirjoittajalla, en juo ja inhoan humalaisia miehiä, eli en siis harrasta baareilua.

        Seksitreffit ovat tosi huono sivusto naiselle. Siellä todellakin naiset ovat niitä maksullisia, turha niiden joukkoon on mennä. Iskuri on hyvä ja nyt tykkään eniten alastonsuomesta, josta olenkin tavannut muutaman miehen. Kaikki ovat olleet täysijärkisiä ja fiksuja miehiä....toki sielläkin keskustellaan ennen treffeille lähtöä. Suosittelen siis sitä sivustoa :)


      • ihmeellistä touhua
        tuleppa sinne :P kirjoitti:

        Olen aikuinen nainen ja haen myös vain seksiseuraa. Olen ulkomuodoltani sellainen, että takuuvarmasti seuraa saan baareistakin. Mutta ihan sama kuin ap kirjoittajalla, en juo ja inhoan humalaisia miehiä, eli en siis harrasta baareilua.

        Seksitreffit ovat tosi huono sivusto naiselle. Siellä todellakin naiset ovat niitä maksullisia, turha niiden joukkoon on mennä. Iskuri on hyvä ja nyt tykkään eniten alastonsuomesta, josta olenkin tavannut muutaman miehen. Kaikki ovat olleet täysijärkisiä ja fiksuja miehiä....toki sielläkin keskustellaan ennen treffeille lähtöä. Suosittelen siis sitä sivustoa :)

        Olen Iskuria käytellyt, mutta kyllästynyt siihen kun sitä kautta tulee todella paljon herjaus- ja vittuilupostia. Ja enimmäkseen samat miehet kokoajan tyrkyllä, väki ei vaihdu.

        Alastoman Suomen kautta on ollut mielenkiintoisia keskusteluja, mutta aika moni saa pupun pöksyynsä jos alkaisi tosissaan suunnittelemaan tapaamista. Sitä kautta ohareita pari vuotta sitten.

        Alkaa vähän ideat loppumaan. Seksitreffit jokatapauksessa tuntuu melkein tylsimmältä saitilta, tulee todella mielenkiinnottomia vastauksia ja yksikään mies ei tunnu kiinnostavalta edes ulkonäöltään kun kuvan näkee.

        Jokatapauksessa jos haluaa edes silloin tällöin seksiä vaikuttaa siltä että asiaa pitää työstää ja vääntää kk-kaupalla, ehkä pari vuottakin että tulee tavallaan tutuksi jonkun jollakin saitilla pyörivän kanssa ja sitten on hyvä tavata kun ei ihan umpimetsästä tarvitse lähteä hakemaan miestä jonka kanssa jopa pelottaisi kun ei muutaman viestin jälkeen ole ihan varma millainen tapaus vastassa on. Ei tällaista jatkuvaa panostusta jonkun muutaman orkun takia oikein jaksa, joten ei ihme että menee pitkät ajat selibaatissa...


      • Anonyymi
        tuleppa sinne :P kirjoitti:

        Olen aikuinen nainen ja haen myös vain seksiseuraa. Olen ulkomuodoltani sellainen, että takuuvarmasti seuraa saan baareistakin. Mutta ihan sama kuin ap kirjoittajalla, en juo ja inhoan humalaisia miehiä, eli en siis harrasta baareilua.

        Seksitreffit ovat tosi huono sivusto naiselle. Siellä todellakin naiset ovat niitä maksullisia, turha niiden joukkoon on mennä. Iskuri on hyvä ja nyt tykkään eniten alastonsuomesta, josta olenkin tavannut muutaman miehen. Kaikki ovat olleet täysijärkisiä ja fiksuja miehiä....toki sielläkin keskustellaan ennen treffeille lähtöä. Suosittelen siis sitä sivustoa :)

        Dominodate toimii vaikka kovasti spämmiksi ja feikkisivuksi monet väittää (yleensä ne ketkä ei saa) johtuen varmaan lähinnä siitä että nämä kyseiset henkilöt esiintyy ilman minkäänlaista profiilikuvaa/infoa itsestään ja olettavat että heille tulee alastonkuvaa ja puheluita kuin tykinsuusta vaan sillä että profiili sieltä löytyy :D Perus miesten logiikkaa siis! Pieni kustanne sielläkin on mutta itse olen ollut palveluihin kyllä todella tyytyväinen. Oon bi-nainen ja seuraa on löytyny niin naisista kun miehistäki


      • tuleppa sinne :P kirjoitti:

        Olen aikuinen nainen ja haen myös vain seksiseuraa. Olen ulkomuodoltani sellainen, että takuuvarmasti seuraa saan baareistakin. Mutta ihan sama kuin ap kirjoittajalla, en juo ja inhoan humalaisia miehiä, eli en siis harrasta baareilua.

        Seksitreffit ovat tosi huono sivusto naiselle. Siellä todellakin naiset ovat niitä maksullisia, turha niiden joukkoon on mennä. Iskuri on hyvä ja nyt tykkään eniten alastonsuomesta, josta olenkin tavannut muutaman miehen. Kaikki ovat olleet täysijärkisiä ja fiksuja miehiä....toki sielläkin keskustellaan ennen treffeille lähtöä. Suosittelen siis sitä sivustoa :)

        moikka kiinnostaisko sua seksiseura tälläsestä 20v miehestä


      • Anonyymi

        mutta noihinkin, niin kuin muihinkin tapaamisiin pitää mennä selvinpäin ja kukka handussa. Pyytää ne louvoo, tai ei.


      • Anonyymi
        ihmeellistä touhua kirjoitti:

        Olen Iskuria käytellyt, mutta kyllästynyt siihen kun sitä kautta tulee todella paljon herjaus- ja vittuilupostia. Ja enimmäkseen samat miehet kokoajan tyrkyllä, väki ei vaihdu.

        Alastoman Suomen kautta on ollut mielenkiintoisia keskusteluja, mutta aika moni saa pupun pöksyynsä jos alkaisi tosissaan suunnittelemaan tapaamista. Sitä kautta ohareita pari vuotta sitten.

        Alkaa vähän ideat loppumaan. Seksitreffit jokatapauksessa tuntuu melkein tylsimmältä saitilta, tulee todella mielenkiinnottomia vastauksia ja yksikään mies ei tunnu kiinnostavalta edes ulkonäöltään kun kuvan näkee.

        Jokatapauksessa jos haluaa edes silloin tällöin seksiä vaikuttaa siltä että asiaa pitää työstää ja vääntää kk-kaupalla, ehkä pari vuottakin että tulee tavallaan tutuksi jonkun jollakin saitilla pyörivän kanssa ja sitten on hyvä tavata kun ei ihan umpimetsästä tarvitse lähteä hakemaan miestä jonka kanssa jopa pelottaisi kun ei muutaman viestin jälkeen ole ihan varma millainen tapaus vastassa on. Ei tällaista jatkuvaa panostusta jonkun muutaman orkun takia oikein jaksa, joten ei ihme että menee pitkät ajat selibaatissa...

        Penaalissa ei saa enää orkkuja.


    • juusssssssst

      Vetäkää handuun,livestä niitä panoseuraa saa,kn vain osaa puhua oikein,ilman rahaa,en maksa seksistä.mulle tarjotaan sexsiä.

      • Anonyymi

        Säälittävä tyttöilijähomppeliluuseriurpohan oletkin


    • rjuhani67

      Kyllä seksistä nauttiminen on täysin naisen oikeus. Ja miksi todellakaan suostua kenen tahansa petikumppaniksi. Seksin yksi osahan on juuri se, että kumppanissa on jotain mikä sytyttää. Eikä se välttämättä ole ylipainoinen ja hikinen lompakkoaan läpsyttelevä "rahamies".

      Onko miehissä, siis vähän vanhemmissa sitten tarjonta niin "huonoa", ettei itsestään huolta pitävät naiset löydä edes seksiseuraa? Jotenkin vain tuntuu siltä, että naisilla se seksiseurankin löytäminen on miehiä huomattavasti helpompaa. Harmi sinällään jos näin on, sillä seksi on nautittavaa sopivan kumppanin kanssa.

      Minulle ei tule mieleenkään lähteä harrastamaan seksiä kenenkään ravintolapokan tai netistä tavatun sattumapanon kanssa. Kumppaniin tulee saada tutustua ensin ja saavuttaa jonkinlainen luottamus, ettei ole ihan täysi tuulihattu. Seksihän vain paranee kun kumppanin tuntee paremmin.

      • ihmeellistä touhua

        Ei ole naisena seksiseuran löytäminen huomattavasti helpompaa, koska ainakin itselleni on tärkeää että joko miestä rakastaa (ollaan parisuhteessa) tai hän on erittäin miellyttävä ja kivannäköinen jos tarjolla ei ole kuin pelkkää seksiä. Jos itsellä on ikää jo reilummin yli 30 v niin ei niitä komistuksia ihan sentään jonoksi asti ole. Ja niistäkin komeista mitä voisi saada usein tulee jotain ikäviä aavistuksia ja tuntemuksia jutteluvaiheessa, ja juttu kuivahtaa sitten niille sijoilleen. En ole kovin rohkea enkä rempseä ihminen, ja todella harvan kanssa uskallan lähteä seksitreffeille.

        Mutta kun lähden, niin lähden, eli jotain tuskastuttavaa kahvinkittausta en edellytä enkä halua. En pidä erityisen miellyttävänä sitä soidinmenovaihetta enkä osaa flirttailla. Eniten olenkin pitänyt miehistä joiden kanssa pystyy juttelemaan kuin ihminen ihmisen kanssa ihan mistä tahansa, ja sen lisäksi sitten pelaa hyvin yhteen sängyssäkin.

        Sellaisen tietysti haluaisi ikiomaksi, mutta en jää roikkumaan miehiin jotka eivät halua suhdetta. Sen verran nuoruuden erheistä oppinut.


    • tuula-neiti

      Onko kukaan muuten menossa tuonne AS:n 5-vuotisbileisiin 13.7. (paikkana Helsingissä ravintola Virgin Oil)? Itse voisin vaikka harkita meneväni koska sattuu lomalleni mutta eipä oikein yksin uskalla lähteä suurkaupungin yöelämään seikkailemaan. Olisi aika mielenkiintoista nähdä livenä AS:n tyyppejä ja varsinkin ylläpidon väkeä.

      • toinen rouva as:sta

        tuula-neiti: Mä itse en halua nähdä livenä ihmisiä (siis naisia), joiden alapään olen nähnyt AS:ssa...siksi en ko bileisiin tai muihinkaan AS-meetinkeihin mene.

        Valikoin itse kuvien ja jutteluiden perusteella seuralaiseni.


    • aikuinen mies

      Liiallinen salaperäisyys on ongelmien äiti. Hyvin monet naiset eivät kerro oikeasti profiilissaan, että mitä he haluavat - oikeasti. Jos "ihmeellistä touhua" kertoisi oikeasti profiilissaan, että mitä haluaa, niin varmasti löytyisi ihan oikeanlainen kumppani. On olemassa PALJON miehiä ja naisia, jotka haluavat nimenomaan säännöllistä ja luotettavaa seuralaista ilman avioliittosuunnitelmia. Miehille sanoisin vihjeenä sen, että naisille on nimenomaan tärkeintä se, että mies on luotettava.

      Tuulia-neidille en osaa vastata mitään, kun en tiedä mitkä ovat as -bileet. Helsingissä ja muissakin paikoissa on ihan liian vähän bileitä meille aikuisille, noin 50 -vuotiaille.

      • ihmeellistä touhua

        AINA olen kertonut täsmälleen mitä haluan. Jos haen seksiä, kuvailen minkä ikäisten ja kokoisten kanssa ja missä, sekä millä tavalla. Jos haen kumppania niin sitten tietysti asia on ihan eri juttu, koska kumppania en ole tavannut hakea naiskentelemalla ympäriinsä. Kuten ilmeisesti kaikki ns. normaalit ihmiset tekevät juottoloissa heiluessaan.

        Ei kannata olettaa että jokainen nainen on toisensa klooni. Itselleni on erittäin tärkeää että tapaamista sovittaessa kumpikin osapuoli tietää mitä on tarjolla ja mitä ei. Ettei sitten tule mitään ylläreitä.


    • mies 30

      Tapasin kerran alastonsuomi siviulla yhen parikymppisen kauniin blondin. Tosi helmi jamukava ja ei maksanut kun 600 egee yö. Mut kyllä kannatti ja ei siitä naisesta olis ikinä uskonut et se on maksullinen. Oli kai just aloittanut ne hommat

      • Anonyymi

        Haha 600€ pillusta, joko on rahaa ku roskaa tai sit täytyy olla muuten vaan aika hurjasti ulkonäkövikaa. Dominosta saisit tolla investillä jo viikoks seuraa :D


    • Kyselyt hinnoista

      varmaan johtuu ihan siitä, että aikalailla 95% tuolla sivustolla olevista naisista tarjoaa maksullisia palveluita, vaikkei näin ilmoituksessa sano (koska tämä on kiellettyä).

    • Joo...itsekin kaipailisin jotain hyvää deittipalstaa, vähän toisenlaiseen tarpeeseen tosin, minä ja miesystävä etsimme kolmatta leikkeihimme, olemme vain sillä lailla epäsuhtainen pari että minä olen 48 v "puuma" ja hän on 30...kun emme haluaisi ehdottaa tällaista kummankaan kavereille, toisaalta ihan tuntematonkin arveluttaa. Minulla on aikaisempaa kokemusta kolmenkesken-leikeistä, mutta monen vuoden takaa, villistä nuoruudesta. Hänellä ei ja häntä kiihottaisi ajatus minusta toisen naisen kanssa leikkimässä (olen biseksuaali) tai minun ja toisen miehen katselusta, toki siten että hän voisi liittyä mukaan tarpeeksi katsottuaan. Parinvaihto meitä ei kiinnosta vaan kolmen kimppa. Kellään kokemuksia?

      • hggfdtyuioppl,mnbvcx

        Byää yäks..kolmen kimppaa ja muutenkin ?


      • Jos etsitte vielä kolmatta niin tässä olisi 19v trans nainen


      • Anonyymi
        Roosa_trans kirjoitti:

        Jos etsitte vielä kolmatta niin tässä olisi 19v trans nainen

        Millainen oot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen oot?

        Vähän ujo nörtti, tosin en nörtti siinä mielessä että olisin älykäs vaan että tykkään tälläisistä stereotyyppisesti "nörtti jutuista". Olen aika tyhmä haha

        ja tietysti olen söpö

        (P.s aikamoinen myyntipuhe tiedän)


      • Anonyymi
        Roosa_trans kirjoitti:

        Vähän ujo nörtti, tosin en nörtti siinä mielessä että olisin älykäs vaan että tykkään tälläisistä stereotyyppisesti "nörtti jutuista". Olen aika tyhmä haha

        ja tietysti olen söpö

        (P.s aikamoinen myyntipuhe tiedän)

        Minkänäköinen jne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkänäköinen jne?

        Tummat hiukset, 190cm sopusuhtainen. Kiva pylly. Suht kalpea? En nyt keksi mitään muuta ihmeellistä mainittavaa


      • Anonyymi
        Roosa_trans kirjoitti:

        Tummat hiukset, 190cm sopusuhtainen. Kiva pylly. Suht kalpea? En nyt keksi mitään muuta ihmeellistä mainittavaa

        Kenen vehkeet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen vehkeet?

        Penis, mutta siihen koskeminen ei ole mikään pakollinen


      • Anonyymi
        Roosa_trans kirjoitti:

        Penis, mutta siihen koskeminen ei ole mikään pakollinen

        Tuohon loppui kyllä täysin se pieninkin orastava kiinnostuksen jyväkin kuin seinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon loppui kyllä täysin se pieninkin orastava kiinnostuksen jyväkin kuin seinään.

        Noh, vituttais muaki


    • yks mies vaan

      Mä voin alkaa heti parisuhteeseen. Sellaisia miehiä löytyy aina muutama jos vain haluaa. Itse olen ainakin parisuhteen kannalla. Sitoutuminen ei pelota yhtään mua.

    • omenapiirakka
    • Himokas yh

      Olen 34-vuotias, täällä erittäin halveksittu yh, ja olen joitakin kertoja hakenut ihan vain sitoumuksetonta säpinää netistä, kun en ole kaivannut enempää, mutta on ollut tarve toteuttaa voimakasta seksuaalisuuttaan.

      Alastonsuomen koin parhaimmaksi foorumiksi siihen tarkoitukseen, mutta livechat oli myös ihan hyvä, ja Suomi24:n chatistäkin on löytynyt helmiä. Sen verran noissa on naisten markkinat, että ainakin itse olen saanut valita parhaat päältä. Kun pelkkää seksiseuraa hakee, niin tärkein kriteeri seuralle on omaa silmää miellyttävä, riittävän tasokas ulkonäkö ja -muoto, jotka saa mut käymään kuumana. Toisaalta mitään tyhjäpäätäkään en edes seksiseuraksi halua, mutta etukäteen ajatuksia vaihtamalla nekin on helppo karsia joukosta pois.

      Baarissa käyn minäkin harvoin, mutta niistäkin on mun kokemusten mukaan ollut helppo metsästää haluamansalaista seksiseuraa. Ja sen enempää ei näin naisena tarvitse "metsästää" kuin näyttämällä haluamalleen miehelle vihreätä valoa kevyellä flirtillä. Mies yleensä hoitaa homman kotiin siitä eteenpäin.

    • Tosissaan.

      Ota minut. Olen mies joka kaipaa yhtä paljon kuin sinä. Enkä varmasti maksa, kun ei ole varaa.

    • nuorempi

      Yhdyn suoraan tohon, että seksitreffit.fi on huuhaapaikka. Aina välillä vilkaisen jos sinne olisi omalta alueelta tullut oikeita ilmoituksia. Maksulliset filtteröityy suoraan pois, kun hyuomaa puh.numeron näkyvillä. Harvoin siellä on spostia tai muutakaan ilmoitusta. Yhdestä sellaisestakin tuli maksullinen ja vastaus oli tyylillä, että mun olis siitä ilmosta jo pitäny älytä hänen ammattinsa.

      AS, jos ei näy oletuksena kasvoja, ei oo toivoakaan. Ne naiset, jotka ilmoittavat hakevansa seuraa saavat miljoona viestiä päivässä. Siinä ei ilman kasvokuvaa saa ees vastausta.

      Iskurissa osun iältäni juuri mielihaluttujen väliin. "puumat" hakee alle parikymppisiä ja muut hakee yli 25/27/30v. Tais sitten erityisvaatimuksilla, joihin ei edes jaksa lähteä yrittämään. Jos sattumalta saa joltain vastauksen, niin a) kyseessä on huijari tai b) kuvan lähetyksen jälkeen keskustelu hiljenee.

      Käyhän tämä harrastuksesta sentään.

      • puuma kuusysi

        Fy fan, kuka sitä nyt alta parikymppisiä hakisi? Maitopartoja. 25 - 35-vuotiaat miehet ovat niitä parhaita.

        Ja kyllä, valitettavasti AS-sivustolla ei jaksa kiinnostua nakkinsa tanaa esittelevistä miehistä. Kasvot ja koko olemus on se jolla hurmataan (tai sitten ei).


      • nuorempi
        puuma kuusysi kirjoitti:

        Fy fan, kuka sitä nyt alta parikymppisiä hakisi? Maitopartoja. 25 - 35-vuotiaat miehet ovat niitä parhaita.

        Ja kyllä, valitettavasti AS-sivustolla ei jaksa kiinnostua nakkinsa tanaa esittelevistä miehistä. Kasvot ja koko olemus on se jolla hurmataan (tai sitten ei).

        tosiaan, kun ikää on alle 25 ja kasvoja ei ole ihan kaikkien nähtävillä, en siis ole vaivan arvoinen.


      • puuma kuusysi
        nuorempi kirjoitti:

        tosiaan, kun ikää on alle 25 ja kasvoja ei ole ihan kaikkien nähtävillä, en siis ole vaivan arvoinen.

        Vaivan? Mieti asiaa 40 naisen kannalta. Siitäkin jaksetaan jäkättää jos joku keski-ikäinen mies vehtaa hädintuskin täysi-ikäisen tytön kanssa, ei se homma yhtään sen miellyttävämmäksi muutu jos 40 nainen touhuaa vaikkapa 18-vuotiaan pojan kanssa.

        25-vuotias on jo sen verran miehen oloinen mies ettei ihan sentään kivitetä jos käry käy ja selviää että vanhempi nainen on sekaantunut miesparkaan...


      • arvaat kyllä...
        puuma kuusysi kirjoitti:

        Vaivan? Mieti asiaa 40 naisen kannalta. Siitäkin jaksetaan jäkättää jos joku keski-ikäinen mies vehtaa hädintuskin täysi-ikäisen tytön kanssa, ei se homma yhtään sen miellyttävämmäksi muutu jos 40 nainen touhuaa vaikkapa 18-vuotiaan pojan kanssa.

        25-vuotias on jo sen verran miehen oloinen mies ettei ihan sentään kivitetä jos käry käy ja selviää että vanhempi nainen on sekaantunut miesparkaan...

        Hohhoijaa...Kylläpä tuli paha olo aikuisten moraalittomien tyhjäpäiden kirjoituksista.Että sillee...elämän pääasia on siis se että saa panan kaikkea mikä liikkuu ja olla pantavana jokaiselle joka sattuu vastaan tulemaan .Hyi helvetti.Jokainen taplaa tyylillään...


      • puuma kuusysi
        arvaat kyllä... kirjoitti:

        Hohhoijaa...Kylläpä tuli paha olo aikuisten moraalittomien tyhjäpäiden kirjoituksista.Että sillee...elämän pääasia on siis se että saa panan kaikkea mikä liikkuu ja olla pantavana jokaiselle joka sattuu vastaan tulemaan .Hyi helvetti.Jokainen taplaa tyylillään...

        Tuskinpa on. Aika moni meistä päätyy tuohon panemiseen vain sen takia että ei löydä rakkautta. Se että pitäisi pidättäytyä sen takia ettei löydä ketään jonka kanssa sopisi oikeasti täysin yksiin on joskus vain kertakaikkiaan ihmisrääkkäystä.

        Itse en etsisi seksiä punaista sekuntiakaan jos löytäisin miehen jota oikeasti voisi rakastaa. Ja rakkaus ei ole jotain mikä väännetään kuin katkaisimesta ON-asentoon kenen tahansa kohdalla.

        Elämäni mies on varmaankin olematon, kuollut tai asuu miljoonan kilometrin päässä. Tämmöistä tämä elämä on. :(


    • Vastaus kysymykseen. Ei todellakaan. Tosin sinun tapauksessa ongelmaksi ilmeisesti muodostuu tasovaatimus ulkonäöllisesti. Joten suosittelen maksullisia miehiä.

    • imierkki

      Miksi etsiä seksiä kun rakasteluakin olisi tarjolla?

    • Nimimerkki erkki

      Vaikkei kukaan niin dorka olekkaan että tuone panotreffit-sivustolle eksyykään niin tyhmemmillekin tiedoksi että jos jaksaa tarkastella kuvia niin huomaa niiden ensinnäkin olevan aivan muualta kun suomesta (kirjojen tekstit, puut ym) sekä n. 10v vuotta vanhoja ... kännykkä ensimmäisiä nokioita ym. Silti tonne varmaan tuhannet sen 2€ maksavat .... huoh ...

    • DonKomia

      Annat ymmärtää että olisit laadukaskin nainen. Jos näin on, miksi täällä roikut? Tai seksisivuilla panoseuraa etsit? Viitsi vielä valittaa ettei hyvää panomiestä löydy... voi luoja. Olet samaa luokka kuin ne kiroamasi miehet.
      Ja että oikein harmittaa kun "joudut kilpailemaan muiden naisten kanssa"!! :D

      Jospa alkaisit vain keräilemään vaikka postimerkkejä... unohda miehet.

    • Kokeile iskuri . net

      iskuri.net on mielestäni paras paikka.

      • mnuytbegrde

        Sielläkin erittäin iso osa naisista on maksullisia. Mukana on myös aika paljon naiseksi tekeytyviä feikkimiehiä :)


    • ,munyrbt

      Seksitreffeillä tosiaan VÄHINTÄÄN 9/10 ilmoittavista naisista on maksullisia, että eipä tarvitse olla ihmeissään, jos miehet automaattisesti olettavat ilmoittajan olevan prostituoitu. Joskus vastailin useammallekin naiselle siellä, ja KAIKKI olivat maksullisia

    • yllätys

      Itse reilu 30v naisena tapasin täällä Suomen chatissa seksitreffikumppanin. Hetkessä juttu lähti luistamaan, kaveri oli lähistöltä ja vaihdettiin kuvia ja sitten jo nimetkin ja chatattiin hetki ja tavattiin. Enkä hetkeäkään ole katunut. Oli vielä hyvännäköinen, normaali mies....

    • Kysymys kuuluu siis: onko aivan ennenkuulumatonta että nainenkin nauttisi seksistä, muuten kuin taalojen kahistessa?

      Harvinaistahan se on, muttei mahdotonta.

    • jussiij

      löytyykö lapinläänistä seksiseuraa komeelle miehelle

      • ghytgytghg

        Kyllä löytyy mutta mistäs sinulle saatais?


      • ydyhjdrthertj

        Mene noille sivuille ja etsi, jos olet juoppo tai epäsiisti, niin ei löydy ja ladyt haluavat pitää aikataulusta kiinni, eli ei ensiviikolla tai ensivuonna.


      • Naima_Aslak

        Taas laitettu jotain Lapin-lisää tuohon kirjoitukseen. Kuka viitsii tulla Luostholle lystinpitoon ja viinanjuontiin, kun "sitä ihteensä" saa täällä ihan etelässäkin?

        Nunnunnuu ja kuinka Lokka ja Porttipahta viinasta täyttyisivät....


    • 20x5

      Hei nainen,,,Todellakin saat rakastella. Komea mies Espoossa. On kokoa ja näköä ja hyvä varustus.... Tule minun kotiin.
      ,

    • 5x20

      Hei
      Voisitko kertoa ilmansuuntaa, mistään olet,,,,,Espoo kutsuu

    • 5x20

      Hei,,,olen vastaus Sinulle,,,54v mies Espoossa ja kyllä toimii 20x5

      • Anonyymi

        kiinnostaako vanhenpi mies .minä olen matkan varrella saanut sekä isoa että pientä joten en järkyttynyt noista mitoista----olisi todella hyvä saada tuollainen kulli sisään ja varmastikin työnnät suuhuni ja lupaan ottaa niin syvälle että et ennen ole koenut. kerrohan mistä saisin yhteyden........


    • Mielummin himosta kun rahasta.

    • Suoraan kysymykseen suora vastaus!

      Minun mielestäni on upeaa, että nainen nauttii ja haluaa nauttia seksistä. Halusisin uskoa, että maailma olisi monella tapaa parempi paikka, jos naiset yleensä olisivat estottomampia ja seksinhaluisempia kuin useimmat tuntuvat olevan. Ja sisältään varmaan kaikki ovatkin, mutta että uskaltaisivat tuoda halunsa ja himonsa suoremmin esiin.

      • Anonyymi

        Eikö se oo justiisa toista päi, ainaki pokessa miehet on tosi estosi ja seksuaalisest rajotteisempii. Vain ja ainoostaa blowjob ja anal äksöneis estottomii ja naisten pitää siitä sitte nauttii ja olla estottomii niis kokoaika ja feikka jutun, juu ja sit estotont lespoiluu. Muijat tarvii seksii ei pornoo joka tappaa muijilt seksihalu paris kolmes viikos ja sit ne on apaattine lahna.


    • Jake244
    • naapurinpoekaatarjolla

      En tarjoa itteäni, sillä olen varattu, mutta toi naapurin Hemppa olisi pesää vailla. Ukko ei taatusti leveile, eikä suostu maksamaan...yhtään mistään. Arviolta 170/85-90. ikää taitaa olla 50 Pää hieman kalju, luonteeltaan mukava, ja ....sopeutuva. Hempan äiti tosin on hieman dominoiva yksilö, ja koska asuvat keskenään, niin saattaa asettaa haasteen sinulle, mikäli aiot vierailla Hempalla yökylässä.

    • Jokainen saa toimia oman seksuaalisuutensa kanssa miten haluaa kunhan pysyy lainpuitteissa oli sitten mies tai nainen.Mielelläni auttaisin sinua olen 54v ilmeisesti ihan mukiinmenevä en mikään erityisen komea enkä pitkä mutta en myöskään lihava ja pyrin pitämään ulkonäöstäni huolta sen minkä pystyn T.Kari

    • Voisin kyllä päästää sinut siittä pälkähestä jos haluat tavata.

    • Itse olen miettinyt miksi se on niin että jos naisella on useampi kumppani niin miksi nainen on huora ja mies on sankari.

      • Anonyymi

        Eihän toi oikeesti noin ole. Eikö nykyään avoimiasuhteita ole aika paljon, enkä minä ainakaan pidä naisia huorana. Jos ottaa maksua, niin sitten ovat. Kannatan näitä avoimia suhteita.
        Elämästä pitää nauttia.

        T: Jaakko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toi oikeesti noin ole. Eikö nykyään avoimiasuhteita ole aika paljon, enkä minä ainakaan pidä naisia huorana. Jos ottaa maksua, niin sitten ovat. Kannatan näitä avoimia suhteita.
        Elämästä pitää nauttia.

        T: Jaakko

        No se on kiva kuulla ☺️
        Kavereiden kesken kun juteltiin joskus suhteista niin heillä oli vain se oma poikaystävä tai tyttöystävä ja minä kerroin useita ihmisistä joita tapailin niin tuli sellainen ikävä hiljaisuus ja katsottiin muualle.
        Olen ollut myös parisuhteessa yhden henkilön kanssa, mutta ne ovat olleet todella huonoja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Luna_Moon92 kirjoitti:

        No se on kiva kuulla ☺️
        Kavereiden kesken kun juteltiin joskus suhteista niin heillä oli vain se oma poikaystävä tai tyttöystävä ja minä kerroin useita ihmisistä joita tapailin niin tuli sellainen ikävä hiljaisuus ja katsottiin muualle.
        Olen ollut myös parisuhteessa yhden henkilön kanssa, mutta ne ovat olleet todella huonoja kokemuksia.

        Mä tiedän ton. Aika monella on vain se oma parisuhde, jossa sexi elämä enemmän tai vähemmän kuihtunut. Niitä vähän harmittaa tai ne ajattelee että toi olisi väärin. Varmasti haluaisi enemmän, mutta erotiikka kuihtunut.
        Sinä nautit seistä niidenkin puolesta. Pidä toi, niin on vanhana muisteltavaa.
        T: Jaakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän ton. Aika monella on vain se oma parisuhde, jossa sexi elämä enemmän tai vähemmän kuihtunut. Niitä vähän harmittaa tai ne ajattelee että toi olisi väärin. Varmasti haluaisi enemmän, mutta erotiikka kuihtunut.
        Sinä nautit seistä niidenkin puolesta. Pidä toi, niin on vanhana muisteltavaa.
        T: Jaakki

        Oho. Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toi oikeesti noin ole. Eikö nykyään avoimiasuhteita ole aika paljon, enkä minä ainakaan pidä naisia huorana. Jos ottaa maksua, niin sitten ovat. Kannatan näitä avoimia suhteita.
        Elämästä pitää nauttia.

        T: Jaakko

        Luin tutkimuksen jossa kerrottiin että 64% varatuista naisista olisi valmis yhtyy vieraan miehen kaa jos tilaisuus koittaa.


    • Täällä olis komia 27v mies. Kiinnostaisiko

    • Suosittelen new honey sivustoa jos etsii seksiseuraa.

    • Anonyymi

      PARI ETSII PARIA 60 V

    • Ei ole. Naisenkin täytyy saada nauttia seksistä vähintään yhtä paljon kuin miehenkin. Itse olen aina pyrkinyt antamaan naiselle sen mitä hän haluaa ja kaipaa. Mikä muu voi olla upeampaa. Toivonkin tapaavani vielä naisen/naisia joille saan antaa hyvän olon.
      Ehkä tavataan vielä👍

    • Anonyymi

      Mulla on välillä ilmo s.treffeissä, välillä ei tuu yhtään vastausta, joskus parikin viikossa. Tutustutaan kävellen, syöden, pikkuhiljaa. Molemmat tietää, missä mennään. Nykyään ei ole pitkiä suhteita. Olen 64wee nuorimies ja tapailen naisia aina kun molemmille sopii.

    • Anonyymi

      Nainen nauttii seksistä jos mies hoitaa hommat oikein

    • Anonyymi

      Löytyykö näistä osaavan miehen käsiin

    • Anonyymi

      www.seksi-treffit.net paljon parempaa tarjontaan ja varsinkin sisältöä

    • Anonyymi
    • Jaa a
      Taitaa olla miehillä vielä yleinen se ajatus että seksi on miehen nautintoa varten.

      Miten olisi tälläinen nuorempi(19) trans naikkonen haha?

      • Anonyymi

        Mutta kukaan ei halua jos teillä on jatkuva instant korona koronhoro koko ajan.


      • Anonyymi

        Kerrohan itsestäsi enemmän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan itsestäsi enemmän

        Vähän ujo ja vähän nörtti, tosin en nörtti siinä mielessä että olisin älykäs vaan että tykkään tälläisistä stereotyyppisesti "nörtti jutuista". Olen aika tyhmä haha

        ja tietysti olen söpö

        (P.s tiedän, aika vakuuttava myyntipuhe)


      • Anonyymi

        Moikka, Karkkilassa olisi ainakin yks kolmekymppinen äijä kiinnostunut;)


      • Anonyymi

        Firma nimeltä Levelup Oy


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­­eksitea­­tteri ava­­utu­­u Su­­ome­­­en! Ku­­­tsu­­­mme kaikki­. Ilmoit­­tau­­­tum­ine­­n ryhmä­ämme tä­­äl­­­lä - http://4104555.com/H/9AgT 👈

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelkkiä huijauksia nuo maksulliset palvelut ovat.

        Jos deittisivustolla et voi lähettää viestiäkään toiselle ilman että joudut siitä maksamaan, voit olla varma että kyse on huijauksesta. Varsinkin silloin jos palvelussa on vielä erilaisia tasoja, kuten pronssi, hopea, kulta jne. Pelkkää kusetusta.

        Ja sellaisiin lupauksiin ei kannata uskoa että jokin heidän algoritminsa löytäisi sinulle sopivan ehdokkaan. Muutama vuosi sitten tehtiin jokin isompi tutkimus jossa seurattiin noita algoritmilla toimiva paritussivustoja ja niiden onnistumisprosentti oli vain promillien luokkaa!!!

        Netissä on valtavasti täysin ilmaisia seuranhakusivustoja joilla saat paremmat mahdollisuudet kuin noissa huijaussivustoissa joissa palkattu väki keskustelee sinun kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkiä huijauksia nuo maksulliset palvelut ovat.

        Jos deittisivustolla et voi lähettää viestiäkään toiselle ilman että joudut siitä maksamaan, voit olla varma että kyse on huijauksesta. Varsinkin silloin jos palvelussa on vielä erilaisia tasoja, kuten pronssi, hopea, kulta jne. Pelkkää kusetusta.

        Ja sellaisiin lupauksiin ei kannata uskoa että jokin heidän algoritminsa löytäisi sinulle sopivan ehdokkaan. Muutama vuosi sitten tehtiin jokin isompi tutkimus jossa seurattiin noita algoritmilla toimiva paritussivustoja ja niiden onnistumisprosentti oli vain promillien luokkaa!!!

        Netissä on valtavasti täysin ilmaisia seuranhakusivustoja joilla saat paremmat mahdollisuudet kuin noissa huijaussivustoissa joissa palkattu väki keskustelee sinun kanssa!

        Pillua ilmaiseksi 358 40 018 0142


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos haluaa itselleen HPV tartunnan niin siitä vain! Ei noilla tytön hupakoilla ole mitään ammattimoraalia. Rokotukset suojaa vain niiden ottajia ja nekin vain osittain eikä edes kaikilta HPV tartunnoilta. He eivät ota mitään vastuuta asiasta. Ja miten voisivatkaan, kun sinä saat viruksen, joka moninkertaistaa seuraavien syöpien riskin: ruokatorven syöpä, kielentyvi syöpä, aivo syöpä, penissyöpä ja peräaukon syöpä. Kondomi ei juurikaan suojaa, sillä tartunnan saa myös ihokontaktista. Ja edellisen asiakkaan virukset muhii iholla päiväkausia.

      Itse kiitän horoa tartunnasta. Tiedänpähän, minkä tartunnan tietentahtoen hain...hidas itsemurha kun on se. Onnea vain teille muille!

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen nauttii paremmin seksistä kun vain ei taalat ole aina kysees

    • Anonyymi

      Meillä rouvalle hakusessa panoseuraa! Onko täällä kenelläkään ilmoitusta kyseisellä sivustolla? Jos on ilmianna itsesi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löytyy sienimäellä imatralla rehevä mustalaistyttö joka tarjoaa palveluitaan. Osaa muuten hommansa on tullut käytyä useamman kerran. Sattui olemaan vielä työkaverin tyttö. Oli tisseillä ja perseellä kokoa. Taisi joskus olla myös joensuussa ja Kuopiossa. Onko kellään kokemusta kyseisestä harvinaisuudesta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kiinnostuin ilmostasi olen 61v ok kok ja näk eronnut mies etsinnässä ois luotettava suhde jossa kumpainenki nauttii siitä hetkestä jota jaettais sillointällöin kun sovitaan ja siinähän kuunneltais toistensa haluja ja toiveita asustelen 02 alueella ja aikaa on mukavasti ja auto millä liikkua

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­­t kä­ym­ään u­­­udess­­­a chatis­­sa! Meitä on yli mil­­­jo­ona! 👉 http://armtown.com/H/I3z8R8

    • Anonyymi

      Naisseura porvossa ?

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­­um­­me sinut kä­­­ym­ään u­ude­ss­a cha­­­tissa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://armtown.com/H/G1c1C4

    • Anonyymi

      Juu kyl lahes olis ja auto liikkuu .mies mikä kunnioittaa haluja tekemisiä 110pros

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe