mistä tunnistaa?

aribod

Kertokaapa viisaammat, että mistä tunnistaa steroidien käyttäjän salilla?

80

8521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex*roinari

      Ei mistään. Ei ole mitään mahdollisuuksia sanoa, onko joku käyttänyt steroideja vai ei.

      Tiedän isoja ja vahvoja salillakävijöitä, jotka ei ole koskaan koskeneet steroideihin. Tiedän myös pieniä ja heikkoja salillakävijöitä, jotka vetävät pienen apteekin verran tavaraa. Ja tuolle välille mahtuu kaikenkarvaista salillakävijää. Ei ole mitään mahdollisuuksia sanoa varmasti kenestäkään, onko käyttäjä vai ei.

      Itselläkin, vaikka onkin hyvin harjaantunut silmä jo suht hyvin erottamaan käyttäjän ja ei käyttäjän, niin tulee paljon tapauksia vastaan, joista ei pysty sanomaan yhtään mitään.

      Tiedän myös tapauksia, joissa tällainen arvuuttelu jonkun käyttämisestä ja käyttämättä jättämisestä on johtanut isoihinkin seurauksiin ja saanut todella isoja mittasuhteita.

      Joten ihan vaan parempi kun jätät ne arvuuttelut sinne lottokuponkiin ja keskityt omiin treeneihisi.

      • Reino 5

        Lihasmassan kasvatus on aika hidasta puuhaa, jos lihasmassaa tulee älyttömästi muutamassa vuodessa.
        Kännissä yksi tyyppi rähisi koko ajan, silmät seisoo päässä, hihkuu ja mylvähtelee
        yksin baaritiskillä.
        Tyyppi kilpailee kehonrakennuksessa nykyisin.


      • 50mg/pv
        Reino 5 kirjoitti:

        Lihasmassan kasvatus on aika hidasta puuhaa, jos lihasmassaa tulee älyttömästi muutamassa vuodessa.
        Kännissä yksi tyyppi rähisi koko ajan, silmät seisoo päässä, hihkuu ja mylvähtelee
        yksin baaritiskillä.
        Tyyppi kilpailee kehonrakennuksessa nykyisin.

        Ei älyttömästi mutta ei voinut välttääkään.
        Alle 2-kymppisenä, aloitaessani todella olympianostojen treenauksen, tuli lihasmassaa lisää n. 10kg yhdessä talvessa.
        Vyötärömitta pysyi ennallaan.
        Painonnousu vitutti koska samalla nousi myös sarja ja tulosvaatimukset!

        Maksimisarjat 5 toistoa. Ei ollut palkkareita eikä sapuskoista mitään hajua. Sitä syötiin mitä kotona eteen pantiin.


    • aribod

      Onhan noita vahvoja kavereita naturaalina mutta yks vanha salijyrä sano että yli 180 Kg:n raw-penkki on mahdollista vain aineilla. Tiedä häntä? Se on varmaa että kukaan roinaaja ei kerro käyttämisiään vaan puheissa kierrellään ja kaarrellaan.

      • Loke tumio

        Isoimmat ja finnisimmät roinarit tunnistaa helposti.

        Lisäksi roinarit yleensä juttelee keskenään, moikkaavat jne. Naturaalit yleensä halveksuu koko ihmistyyppiä eikä yleensä kaveeraa näiden kanssa. Toki toiset roinarit vetää paljon vähemmän ja ovat pienempiä, harrastavat ehkä jotain muuta lajia päälajikseen, mutta kaveeraavat sikaniskojen kanssa, koska heiltä saa kamaa. Siitä heidät on helppo tunnistaa, tuosta kaveerauksesta.


      • "yli 180 Kg:n raw-penkki on mahdollista vain aineilla" LOL!!

        -Vastaavanlaista schaissee kuulee milloin mistäkin penkkaustuloksesta....joku sanoo, et se 200kg on mahdoton natuna ja toinen sanoo 150kg....

        Eiköhän se kuitenkin ole niin, että olemme kaikki yksilöitä ja ennen kuin joku penkkaa RAWna sen 1000kg, ni pelkän penkkituloksen perusteella ei pysty sanomaan kuka on natu ja kuka ei.
        Aivan sama mitä joku "salikörmy" sanoo... XD


      • Jaska.
        TheOne kirjoitti:

        "yli 180 Kg:n raw-penkki on mahdollista vain aineilla" LOL!!

        -Vastaavanlaista schaissee kuulee milloin mistäkin penkkaustuloksesta....joku sanoo, et se 200kg on mahdoton natuna ja toinen sanoo 150kg....

        Eiköhän se kuitenkin ole niin, että olemme kaikki yksilöitä ja ennen kuin joku penkkaa RAWna sen 1000kg, ni pelkän penkkituloksen perusteella ei pysty sanomaan kuka on natu ja kuka ei.
        Aivan sama mitä joku "salikörmy" sanoo... XD

        200kg ei nouse natulta, eikä sen paremmin 190 kiloakaan.
        Pitkään saleja kalunneet tietää tämän ennestäänkin.


      • Jaska. kirjoitti:

        200kg ei nouse natulta, eikä sen paremmin 190 kiloakaan.
        Pitkään saleja kalunneet tietää tämän ennestäänkin.

        No meikäläinenhän kaluaa saleja vain työkseni, eli kyllä sä sitten varmaan paremmin tiedät... ;D


      • penkitön

        Jyrälläsi on ahtaat ympyrät.
        Natu tutulleni O.P.:lle 200kg paidatta penkissä on pelkkää rutiinia.

        Käsittämättömän yleinen ilmiö. Jos ei itse, salivuosista huolimatta pysty johonkin niin väitetään vakaumuksellisesti, ettei kukaan muukaan siihen pysty.

        Epäilevät tuomaat voisivat selailla Suomen Painonnostoliiton 50-v julkaisua "Raskasta Rautaa".
        Tosin kyse on painonnostosta mutta vosihan niitä virallisia tuloksia hieman silmäillä.
        Joukossa on sekä roinareita mutta myös puhtaita.
        Eräs 90kg SM-mitalistituttuni manasi 70-luvun jälkipuoliskolla sitä, että milloin tahansa töytyi olla valmiina testiin 24h:n sisällä.
        Ennen kännykkäaikaa se rajoitti mm. vesillä tapahtunutta loman viettoa.


      • Eedeli
        Jaska. kirjoitti:

        200kg ei nouse natulta, eikä sen paremmin 190 kiloakaan.
        Pitkään saleja kalunneet tietää tämän ennestäänkin.

        Muistappa että kehonrakennus, voimanosto ja strengthman training (voimamiehet) on kaikki eriasioita. Ei bodarit paljoa penkkaa kun ei heitä penkkimaksimi kiinnosta.


      • dfasbvg

        en usko että tuloksista voi tollasta päätellä.. tonen lahjakkaampi kun toinen.. lihasten olemuksesta mielstäni saattaa huomata?


      • dfagv
        Jaska. kirjoitti:

        200kg ei nouse natulta, eikä sen paremmin 190 kiloakaan.
        Pitkään saleja kalunneet tietää tämän ennestäänkin.

        mielswtäni on mahdollista nostaa .. aika harvinaista varmaan.. riku kiri nostikin jo yli 300kg!


      • Anonyymi

        joo,kyllä riku kiri nosti raw penkistä 302,5? mutta tulos ei tullut natunaKOITTAKAA TAJUTA!!! koska kiri jäi kiinni testissä aikaisemmin ,ja perusteli aineen käyttöä,revenneen lihaksen kuntoutuksella.eli se siitä natuna olosta.


      • Anonyymi

        205kg nous rannesiteillä ja painonnosto vyö apuna 3.5 vuotta treeniä 6kertaa viikko maasta 255kg kyykky 240 puhtailla noitten yli ei menny koskaan roinaa ikinä ei suuhun eikä lihakseen


    • "mistä tunnistaa steroidien käyttäjän salilla?"

      -Et yhtään mistään. Niin se vain on...

      • 3

        Et kai itsekään usko tuota. Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja. Hormonifinnit on yksi tapa bongata roinari. Se, että ne liikkuu paljolti omissa piireissään on yksi tapa, tuo kaveeraaminen jonka joku mainitsi.

        Toki voi olla noita kaikkia ja onkin vain natu, mutta sille on aika pienet mahdollisuudet. itsekin vetäisit salaa (vetoasi eivät saisi muut tietää) suurimman osan epämääräisistä tyypeistä (onko roinari vai ei) vetoa roinan puolesta. Niin se vain on...


      • kokemusta on
        3 kirjoitti:

        Et kai itsekään usko tuota. Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja. Hormonifinnit on yksi tapa bongata roinari. Se, että ne liikkuu paljolti omissa piireissään on yksi tapa, tuo kaveeraaminen jonka joku mainitsi.

        Toki voi olla noita kaikkia ja onkin vain natu, mutta sille on aika pienet mahdollisuudet. itsekin vetäisit salaa (vetoasi eivät saisi muut tietää) suurimman osan epämääräisistä tyypeistä (onko roinari vai ei) vetoa roinan puolesta. Niin se vain on...

        Parhaiten sen huomaa, kun ottaa asian kaverin kanssa puheeksi. Ensimmäisenä naama alkaa punoittamaan jne. Jos menee pieleen, kaveri on mielissään, että hänen epäillään roinaavan, kun on kovassa kunnossa, vaikka on natu.


      • 3 kirjoitti:

        Et kai itsekään usko tuota. Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja. Hormonifinnit on yksi tapa bongata roinari. Se, että ne liikkuu paljolti omissa piireissään on yksi tapa, tuo kaveeraaminen jonka joku mainitsi.

        Toki voi olla noita kaikkia ja onkin vain natu, mutta sille on aika pienet mahdollisuudet. itsekin vetäisit salaa (vetoasi eivät saisi muut tietää) suurimman osan epämääräisistä tyypeistä (onko roinari vai ei) vetoa roinan puolesta. Niin se vain on...

        "Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja"

        -Teikäläisenhän kannattaa sitten mennä antidoping-toimikuntaan töihin kun pystyt 99.99% varmuudella erottamaan roinaajaan! XD

        Turha enää tuhlata rahoja kalliisiin testeihin kun teikäläinen näkee asian jo paljaalla silmällä! ;)

        Tajuatko edes, että kuinka naurettavalta kyseinen väittämä kuulostaa..?!?


      • kokemusta on kirjoitti:

        Parhaiten sen huomaa, kun ottaa asian kaverin kanssa puheeksi. Ensimmäisenä naama alkaa punoittamaan jne. Jos menee pieleen, kaveri on mielissään, että hänen epäillään roinaavan, kun on kovassa kunnossa, vaikka on natu.

        Ja tokihan kaikki ihmiset reagoivat joka tilanteessa täysin samalla lailla eikö..?! X)


      • Jaska78.
        TheOne kirjoitti:

        Ja tokihan kaikki ihmiset reagoivat joka tilanteessa täysin samalla lailla eikö..?! X)

        Mitä se one-poju taas mussuttaa täälläkin ?


      • Jaska.
        TheOne kirjoitti:

        "Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja"

        -Teikäläisenhän kannattaa sitten mennä antidoping-toimikuntaan töihin kun pystyt 99.99% varmuudella erottamaan roinaajaan! XD

        Turha enää tuhlata rahoja kalliisiin testeihin kun teikäläinen näkee asian jo paljaalla silmällä! ;)

        Tajuatko edes, että kuinka naurettavalta kyseinen väittämä kuulostaa..?!?

        Ja taas mussuttaja lässyttää.

        Kaikki tietää roinaajat joten älä höpöttele enempää the one.


      • Jaska.

        eikö the one tiedä mistä tunnistaa roinaajan vai?

        Onko salisi isoimmat pojut natuja vaikka penkki huitelee paria sataa ?
        theone poju selittelee itsekin koska roinaa.


      • Jaska78. kirjoitti:

        Mitä se one-poju taas mussuttaa täälläkin ?

        Oliko sulla joku kysymys vai mitä asiaa..??


      • Jaska. kirjoitti:

        Ja taas mussuttaja lässyttää.

        Kaikki tietää roinaajat joten älä höpöttele enempää the one.

        No teikäläinen ei selvästikkään tunnut tietävän mistään mitään. Kokeilisit säkin "Jaska" treenata, ni ei tarttis katkerana aina selitellä omia heikkoja tuloksiaan muiden roinaamisilla. ;)


      • cvgn
        TheOne kirjoitti:

        "Monen ison miehen voi sanoa 99.99% varmasti käyttävän steroideja"

        -Teikäläisenhän kannattaa sitten mennä antidoping-toimikuntaan töihin kun pystyt 99.99% varmuudella erottamaan roinaajaan! XD

        Turha enää tuhlata rahoja kalliisiin testeihin kun teikäläinen näkee asian jo paljaalla silmällä! ;)

        Tajuatko edes, että kuinka naurettavalta kyseinen väittämä kuulostaa..?!?

        uskotsä ettei testejä pysty kiertämään??


    • paskajaska

      Jaskalla on kakkaa pyllyssä

    • -Janne Jokinen.

      "Hah. Jaska on vaan kateellinen, kun itse ei päässyt penkkituloksessa kuin 200 kiloon, vaikka roinasi ja söi kuin syöttöporsas. TheOne sen sijaan on penkannut 230, rasvat huiteli 10% luokassa ja natikkana (näin ainakin muistelisin Onen joskus kertoneen..). "


      Kateellinen? Itse kyllä olen tyytyväinen itseeni. 200kg tuli kuten sanoitkin. Eipä näy saleilla porukkaa jotka enemmän penkkaa ilman jotain paitoja.
      The Onen 230 penkkiä en ole nähnyt ja rasvat ei minua edes kiinnosta. Satun myöskin tietämään paljonkin porukkaa jotka roinaamisellakaan eivät saavuta 180kilon penkkiä.

      Omasta mielestäni tämä sinun "the one" on täysi pskahousu jonka jutuista näkee läpi ettei ukko kehtaa myöntää roinaamistaan ja kitisee täällä vähättelemällä asioita.
      Theone on myös roinannut pidempään kuin itse ja olen saavuttanut 200kg penkin alle vuodessa, että teepä perässä poju. Ei taida onnistua noin nopeasti kuin aniharvalta, mutta pskaa en puhu.

      Jos joku hinari yrittää pienillä rasvoilla täällä pullistelemalla olla parempaa kun ihan jopa 30kg enemmän nousee, niin salli mun nauraa: )

      Eipä kirikään mikään kynäniska ollut vaan osoitti miehen mallia olemalla iso ja vahva, samoin Halme, joka myöskään ei edusta the onen kaltaista muotipoikakroppaa.

      Mutta oma mielipide jokaisella. Täällä nämä vttuilijat eivät nosta yleisesti ottaen mitään, ei ainakaan kahta sataa.

      Terveisiä Pilkanmaasta.

      • "Theone on myös roinannut pidempään kuin itse ja olen saavuttanut 200kg penkin alle vuodessa, että teepä perässä poju."

        -Treenaaminen on mulle ELÄMÄNTAPA. Ei mikään vuoden parin pikaräpellys. ;)
        Treenivuosia tulee nyt kesällä täyteen 20. Se on se mikä selittää tulokset. Ei lapselliset roinalla heilumiset.

        Ymmärrät säkin sitten joku päivä kun kasvat aikuiseksi....tai sitten et. X)

        PS. Montako "muotipoikaa" tunnet joka painaa 130kg?! XD


      • The One MR Olympiaan
        TheOne kirjoitti:

        "Theone on myös roinannut pidempään kuin itse ja olen saavuttanut 200kg penkin alle vuodessa, että teepä perässä poju."

        -Treenaaminen on mulle ELÄMÄNTAPA. Ei mikään vuoden parin pikaräpellys. ;)
        Treenivuosia tulee nyt kesällä täyteen 20. Se on se mikä selittää tulokset. Ei lapselliset roinalla heilumiset.

        Ymmärrät säkin sitten joku päivä kun kasvat aikuiseksi....tai sitten et. X)

        PS. Montako "muotipoikaa" tunnet joka painaa 130kg?! XD

        Mikset osallistu? Siellä ei yksikään ole noin iso 130kg!!! SM-kisat voittaisit ihan heittämällä ja MM-kisoihinkin voisit osallistua ilman pelkoa persiissä kun kerran natu olet!


      • The One MR Olympiaan kirjoitti:

        Mikset osallistu? Siellä ei yksikään ole noin iso 130kg!!! SM-kisat voittaisit ihan heittämällä ja MM-kisoihinkin voisit osallistua ilman pelkoa persiissä kun kerran natu olet!

        "Mikset osallistu?"

        -Koska en ole kehonrakentaja. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan. Selkeään kysymykseen selkeä vastaus.


      • Mullon ihan sama
        TheOne kirjoitti:

        "Mikset osallistu?"

        -Koska en ole kehonrakentaja. En ole koskaan ollut, enkä tule koskaan olemaan. Selkeään kysymykseen selkeä vastaus.

        tiedän et voittaisin maailmanmestaruuden kehoilussa,mutten viitti käydä pokaamassa pystiä. Olisin myös maailman paras ralliautoilija jos vain haluaisin,en vaan viitti.


      • regyghj
        Mullon ihan sama kirjoitti:

        tiedän et voittaisin maailmanmestaruuden kehoilussa,mutten viitti käydä pokaamassa pystiä. Olisin myös maailman paras ralliautoilija jos vain haluaisin,en vaan viitti.

        puhuttaisko vaikka urheilusta ei bodauksesta


    • hal000 hal0000

      - nestepöhöstä
      - jykevästä leuasta, jota ei aiemmin ole ollut
      - poikkeuksellisen paljon finnejä (mitkä puhkeilevat kesken treenin)
      - agressiivinen käytös
      - poikkeuksellisen nopea treenipainojen nousu vähän ajan sisään isoilla painoilla
      - silmät pyörii päässä ja verestää
      - tyhmä kuin saapas

      vanhoja tunnistuskeinoja

      - vyölaukku munan päällä estämässä erektion näkyvyyttä
      - tuplasti isompi mitä muut salilla kävijät, pulkannaruihin verrattuna triplasti isompi

      • hauska äippä

        Nuoko olivat äitisi tuntomerkit?


      • hauska äippä kirjoitti:

        Nuoko olivat äitisi tuntomerkit?

        *total reps* XD


      • pikkunatukka

        "silmät verestää"? Mitä viddua?
        Kyllä mulla ainakin verestää melkein joka treenin jälkeen. Mä kun teen sarjat täysillä ja loppuun.
        Ja ärisen ja puhisen, kun hapottaa, järki sanoo et "lopeta", mut sisu sanoo et "loppuun asti, prkl!" Kyllä, ja otsasuonetki pullistelee. Oonko raivohullu?
        Joskus on kannettu pukkariin, kun ei enää itse pääse. Sydäri vai kaikkensa antaminen?
        Kreatiini ja hiilaritki kerää nestettä.
        Joskus pukkaa finnejäki, mutta mulla on huono iho muutenki.
        Ja tuloksetki (max sarjapainot) nytkähtelee välillä roimastikin ylöspäin.
        Enkä oo roinannu, enkä aio.

        Mut mä oonki salin pienin natu ;)


      • tydfh
        hauska äippä kirjoitti:

        Nuoko olivat äitisi tuntomerkit?

        äideillä ei ole pippeleitä luepa bilsaa


    • BODARITONPELLEJÄ

      Silmistä ihan ensimmäiseksi, lasittunut katse, laajentuneet pupiilit.
      Sitten yleisesti liikkeet, agresiivisia.
      Ei huumorintajua ollenkaan.
      Ja ennenkaikkea ne tunnista hajusta, hormoonia vetävien hienhaju on aivan karsea.

    • Tuomas Vähä-köyri

      Jep , yksi mistä tunnistaa kanssa roinaajan tai wannabe roinaajan on Team narcwearin vaatteiden käyttäminen ja sairaanloinen viehtymys ruohonleikkureihin.


      Ja usein vielä kiistävät tietävänsä mikä Team narcwear on.


      Natuthan ei narc wearista tiedä hevonvittua käsittääkseni niitä paitoja ei edes myydä natuille, mutta tässä kuitenkin linkki kaikkille natu matu fuckareille


      http://teamnarcwear.blogaaja.fi/

    • roinamavettajat

      Maastavedossa kukaa ei yleensä ota yli 120 kiloo ilman hormooneja, se on varma.

      Mul on itsellä useiden vuosien sali kokemus joten tiedän mistä puhun, oon mm nostanu oman massani 67,5kg - > 71,8 kg, penkkiä ja haukkaa teen joka päivä joten varmaan palakin on kasvanu en oo nyt mitannu vähään aikaan...

      Mut maastavedot loppuu sinne jonnekin 90-110 kiloon useimmilla, jos ei siis käytä aineita.. itellä mave 65 kiloo täl hetkellä

      • natuneiti

        Voi kun repesin.. olen nainen ja nostan 125 kg maasta (treenannut n. 3 vuotta). En takuulla ole käyttänyt mitään hormooneja :D. Sun pitää treenata kovempaa. Ja ei.. en ole mikään mörssäri vaan hyvin hoikka timmi neiti.


      • Lukiolainen

        Hahah joo :D oon 16 jätkä pituutta noin 170 ja nostan maasta 130kiloa. Ainoa mitä olen käyttänyt on vesi ja whey. Että mitä helvettiä. Vuosien salikokemus muka. Tainnu jätkä sluibailla aijaijai.


      • Lukiolainen
        Lukiolainen kirjoitti:

        Hahah joo :D oon 16 jätkä pituutta noin 170 ja nostan maasta 130kiloa. Ainoa mitä olen käyttänyt on vesi ja whey. Että mitä helvettiä. Vuosien salikokemus muka. Tainnu jätkä sluibailla aijaijai.

        Ja tähän että olen käynyt salille kohta vuoden ja penkkiä nousee 80 kiloa ja paknoa 65. Että joo :D


      • Raksamies16v

        Itse olen 16v 65kg poika ja nostan mavessa 120kg ellen enemmänkin. Mitään hormooneja, kreatiinia tai proteiinia lisäravinteena en ole koskaan käyttänyt.


      • Ehkäpä joo
        Raksamies16v kirjoitti:

        Itse olen 16v 65kg poika ja nostan mavessa 120kg ellen enemmänkin. Mitään hormooneja, kreatiinia tai proteiinia lisäravinteena en ole koskaan käyttänyt.

        Ehkä kannattaisi.


      • jusa123456

        Säoot jannu pihalla ja pahasti. 120kg mavesta on lämmittelypaino useimmille treenaajille. Tuolla joku nainen sanoikin että nostaa tuon maasta ja niin tekee moni muukin treenaava nainen. Miehelle tuo määrä ei ole mitään. En ole koskaan käyttäny aineita, muutakuin kreatiinia ja heraa ja vedän maasta 220-230kg. Penkistäkin tuo 120kg tulee natuukolla melko kivuttomasti. Olin joskus paikalla kyläkisoissa joissa vedettiin maasta, sitten yleisön joukosta sai mennä vetämään jos halusi ja sieltä joku tavallinen heinähattu maatilan isäntä vetäs 270kg maasta kuin paperia. Sä et voi sano tuollaista jos et itse jaksa vetää sen enempää koska ihmiset on erilaisia, osa kehittyy nopeasti, osa hitaasti. Osa ihmisistä on luonnostaan vahvoja ja osa heikkoja. Jotkut ihmiset jotka tekevät fyysistä työtä ja vaikka eivät olisi salilla treenanneet vetävät ja nostavat todella kovia rautoja ilman sen kummempaa treeniä.


    • sopusuhtainen

      Mikä teitä vaivaa? Loppuiko piltti kesken vai onko löysät vaipassa?

      Kasvakaa pojat, kasvakaa....... henkisesti ensin!

      Myytti: "Lihakset ja järki eivät asu samassa kehossa"

      ...taitaa sittenkin olla totta.

      • ripulin maistaja

        Roinaajalta tulee veristä ripulia


      • vgfbrgfwb

        kukin tekee kuinka tykkää mut mun mielestä ei kannata vetää mitään.. terveydelle varmaan haitallista.. minkähän verran dopingista on hyötyä


    • clean man

      Kuulin luotettavasta lähteestä seuraavat rajat natubodareille:

      Penkki - 145 kg

      Kyykky - 160 kg

      Mave - 200 kg

      Jos joku nostaa näitä taulukkoarvoja enemmän, HÄN ON VARMA ROINAAJA!

      • nature!

        Haise pahalle! Tuohon älyttömyyteen on oikeastaan turha vastata!


      • kjdhgkuirth

        tuo ei kyllä oikeasti pidä paikaansa! bodareilla ei ole edes testejä!


    • ounou!!!!!!!!!!!

      sittenhän joku on laittanut salaa mun ruokaan roinaa

    • --..--

      Kyllä stereoita käyttävän tunnistaa aina. Yleensä salilla jyllää ac/Dc tai joku muu vastaava. Jopa Pantera. Eikös melkeen kaikki salilla kävijät käytä stereoita?
      Vai mistä nyt oli kysymys? :D

    • 78kg

      kaikki jotka nostavat yli oman painonsa.

      • 50mg/pv

        Nostaa yli oman painonsa? Miten?
        Työntö? Tempaus? Pystypunnerrus? Maastaveto? Leuanveto oman painon verran lisäpainoa?


    • lautaperse

      Erittäin massiiviset olkapäät, epäkkäät ja pohkeet.

      Varma merkki, sillä noita ei normimies saa, jollei ole geenejä Keniasta.

      • vaikeaaarvioida

        Ei se ihan helppo ole nähdä hormoonikaveria,annan oman esimerkkini.

        Olen 45v mies,minulla näkyy verisuonet jaloissa käsissä,kaulassa melkoisen sanoisinko pelottvasti.

        Painan nyt 75kg ja toukokuulla paino oli 87kg,.

        Toissa vuonna painoni oli 69kg jolloin olin varmasti tapetilla joidenkin mielestä,ihraa ei hirveesti ollut näkyvillä.

        Tulokseni oli nopeasti treenattuna tämä 69kg.

        -Päänpäälle nosto, siis punttitanko maasta päänpäälle 90kg melko hyvin.
        -Penkkipunnerus 125kg.
        -maastaveto 170kg.

        Pohkeet ovat melkoiset omasta mielestä ja niissä virta melkoiset suonet kokooni nähden.
        Hauis j kyynärvarret ovat aikarasvattomat,joissa virtaa verisuonet aikalailla näkyvästi nytkin,Voisin jopa väittää jos näkisin vastaavan kaverin hänen käyttävän aineita,mutta minä en käytä mitään ,en edes vitamiineja tai kreatiinia.

        Olkapäät ei ole järin suuret,mutta niissä on voimaa jonkin verran,kävely lenkkiä tein 100kg painona niin että 50kg per käsipunnus ja ilman mitään siteitä.

        69kg kiloisena ,hauista tangolla 50kilolla kevyttä,jopa 60kg meni ika kevyesti useit toistoja,70kg-75kg vauhdillisina.


        Siksi tämä aineiden käyttäminen on vaikeaa tulkita,jos näkisitte minut niin saattaisi mielessä käydä varma aineiden käyttäjä.


    • Natupoika

      Haha. joka nostaa oman painon niin roinaaja. kunnon läbändeerosta! helposti pitää omat mennä natuna! ne tietää jotka on antanu elämäns' salille ja reenaa kovaa 4-7 kertaa viikkoon :)

    • 50mg/pv

      Miksi pitäisi tunnistaa?

      Minä tunnistan muutaman salikaverini siksi, että asiasta puhutaan keskenämme avoimesti. Ei sitä julisteta mutta ei se ole mikään salaisuuskaan.
      Eipä tuo ole vaikuttanut kanssatreenaajien suhtautumiseen.
      Jokaisen oma asia!

    • gymtek

      Paras tunnusmerkki on, kun henkilö käyttää steroideja salilla.

    • helpponakkikakki

      Asenteen muutoksista.
      Ulkoinen olemus voi muuttua natuillakin paljon. Kcal plussalla ja massakausi/ kcal miinuksella ,dieetti/ voimakausi.
      Mutta käytös paljastaa. Ollaan ehdottomia, muiden tiedot vääriä, hyökkäävä suhtautuminen "vääriin" asioihin.
      Sitten vielä jos näitä ihmisiä pääsee seuraamaan pitemmän aikaa. Onko aina keväällä "uusi, hyvä" ohjelma.

    • Vitamiinihirviö39

      Lahjattomat käyttää. Itellä 25v. Reenitaustaa sekä voima että palloilupuoleta. 3 viikkoon salilla 3h. Luistimilla n. 4-6 kertaa viikossa. Omapaino 95kg. Ennätykset penkki 190kg, kyykky 250kg, mv 250kg, rive 120kg*5. Kreatiinia ja muita perusaineksia menee kyllä mutta doping aineksia en ole koko reeniuran aikana nähnyt edes livenä. Kipua pitää sietää ja tuntea jos haluaa kehitystä puhtaasti. Ei alkoholia, 8-10 unet, ruokaa riittävästi. Aikaahan se vaatii nuo ennätykset saavutettu reilu 10 v. Reenillä.

    • jsafsljfsalfld

      Horkkaajan tunnistaa siitä, että se menee lukkoon jos joku puhuu hormoneista.

      • MarjikselleBanaania

        Rauman lukkoon? Pelaamaan? Täh? Miksi ne niin tekee? Eikö voi mennä ässään tai kärppään?
        Nyt taidat puhua ihan palturia.


    • aitoBlueteam

      tunnistaa lahkeesta valuvasta ulostevanasta

      ryppyreikä löystyy roinahommissa

    • isotumppu

      roinaaja huono itsetunto ja siimakäsi hyväitsetunto hahahahhahahahahahahahah

    • Jatkuvaa.kehitystä

      Nuoren käyttäjän tuntee finniselästä ja nopeasta lihasmassan lisäyksestä. Kalu seisoo melkeinpä jatkuvasti, salillakin kun näkee naisen kuin naisen treenaavan pitää käydä välillä vessassa vetämässä käteen. Kokeneemman käyttäjän tuntee yleensä isosta lihasmassasta ja kiiltävästä kaljusta, tukka on takana ja elämää ei paljon edessä. Vanhemman käyttäjän tuntee riutuneesta keltaisesta olomuodosta, laajentuneessa (sydämen vajaatoiminta) sydämestä, dialyysihoidosta impotentista. Työkyvyttömyyseläkkeestä ja sossun sopasta.

    • tietää_

      Steroidien käyttö vanhentaa ihoa, eli roinaajat näyttää kasvoiltaa huomattavasti vanhemmilta.

    • Joukomouto

      Finnejä joka paikas ja karvotus välillä paljastaa mutta ei aina. Jotkut on luonnostaan karvamakeja. Ja kohjusuonista ja leveestä lantiosta voi myös tunnistaa.

    • vaikeaarvioida

      Jumankauta miten vääriä analyyseja,kaikilla menee menee metsään kertomukset.Mitkään finnit eivät kerro mitään,taikka kaljuuntuminen jne,kaljuuntuminen kuuluu normaaliin ikääntymiseen kun henkilö vanhenee samoin kuin harmaantuminen.

      Normaali salikaveri ei nää edes eläissäään livenä steroideja,ei ne toimi kaikilla toivotulla tavalla joten päältäpäin ei voi varmuudella sanoa juuta eikä jaata,tietenkin jos nostokilot on poikkeuksellisen suuria alkaa tietenkin epäilyttämään,myös olkapäät voivat olla hyvinkin suuret ja näistä voi päätellä toisinaan omia johtopäätöksiään,myös selkä lihakset voivat kertoa jotain,mutta vaikeaa se on normaali salijampan kohdalla tietää varmaksi,tulokset näkyy vasta vuosi kausien päästä.

      Tietenkin jos on paljon massaa niin se voi kertoa jotain,tällöin sitä voimaakin on oltava melkoisesti.

      • nattruallli

        Näinpä. En ole koskaan nähnyt steroideja muualla kuin siinä australian rajalla ohjelmassa. Olen harrastanut voimailua kuitenkin jo 15 vuotta salilla jossa on kärynneitä tai käytön myöntäneitä nostajia. Eivät kuulu kavereihini, ei siksi että he käyttävät. Mutta heistä näkee että he käyttävät. Lihaa on kahden miehen edestä vaikka eivät ole edes kehonrakentajia. Osa on myös todellisia kuumakalleja. Joku katsoo vähän päin niin ukko on heti maassa räkä poskella nenä veressä.

        Jos finnit kertovat steroideista niin sitten kai käytän. Nimittäin kun vähän kovempaa nostelee niin selkä on ihan kirjava. Myös joku sanoi että kalu seisoo jatkuvasti. Mitenköhän joku tietää että toisella kalu seisoo jatkuvasi? Homo kenties? No itsellä seisoo aamuisin. Käteen vedän kaksi kertaa päivässä. Muija löytyy mutta ei se anna.

        Helvetti, joku taitaa piikittää mua salaa. Lihaksia ei tosin ole.


    • vaikeaarvioida

      Voihan tähän tietenkin jotain viitteitä kertoa.

      Kun näette salilla kaverin jolla on suhteettoman leveä hartiaseutu ja siinä samalla katse olkapäihin ja massiivisuus tulee esille,samalla katse lantion seutuun,se on leveä,suhteettoman leveä,sen jälkeen katse naamaan,leukaluut on levinnyt tai leuankärki pitkä,sen jälkeen katsotten kuinka suurilla painoilla kaveri tekee pumppausta ihan noin vaan vahvan oloisesti siis leikiten pinnistelemättä.

      Siinä on karusti kerottu,myös käsivarsista ja rintalihaksista ja rintakehän suuresta koosta voi päätellä mikäli kyseessä on ehtoon puolen kaveri,eli kaveri joka on kaäyttänyt tovin aineita ellei peräti miltein läpi parhaimman iän.

      Mutta vaikeaa se on jos ei ole kokenut silmä,normaali salijamppa ei erota hevillä kuin ns:selvissä tapauksissa. Verisuonet ihon alla muuttuvat risteileviksi,ne eivät ole niin selkeitä kuin puhtaalla natu bodareilla,vertailkaa kuinka suomen bodarit on muuttuneet ykkös vuosissa kun heistä on tehty koosteita natuna ja kun roinaaminen on aloitettu,niitä on nähtävillä kaikille.

      (Myös normaali saleilla missä on natuja käytännössä aina, on nähtävillä niitä jotka koko reenin ajan pitävät hupparia päällä,eivät riisu pois ja hikeä he eivät ota kunnolla tuolloin vaan pumppailevat karttavat yhteyden ottoa toisiin salikavereihin keskustelumielessä.) tuosta lausunnosta voi olla täysin erimieltäkin, mutta hiljaa ne ovat tietäen että heitä tarkkaillaan jo.

    • PERSELIMAVITTUKYPRÄ

      Hajusta. Ei voi eregtyä. 30 vuotta natuna reenanneena voin sanoa. Kaikkien näiden hiki haisee samalle paskalle. Ja kaiken lisäksi nämä hikoilevat kuin pistetyt siat vähäistenkin suoritusten jälkeen. idän näitä tyyppejä vitun pelleinä. Itse olen hankkinut kaikki mitä on kovalla työllä, ilman oikoteitä.

      • vaikeaarvioida

        "Ja kaiken lisäksi nämä hikoilevat kuin pistetyt siat vähäistenkin suoritusten jälkeen."

        Sitten minäkin näytän noilla argumenteilla aineiden käyttäjältä,hikoilen hyvin nopeasti ja hikeä valuu niin että oikein lentää ja paljon.

        "Liikahikoilu on usein perinnöllistä tai viittaa saurauksiin tai nopeaan aineenvaihduntaan tai heikkoon kuntoon tai ylipainoon.


        Liiallisesta hikoilusta voivat kärsiä myös uniapneaa sairastavat. Myös diabeetikot voivat yölliseen aikaan herätä kovaan hikipuuskaan verensokerien laskiessa voimakkaasti.

        – Esimerkiksi neurologisissa sairauksissa, kuten Parkinsonin taudissa voi ilmaantua poikkeavaa hikoilua. Myös kilpirauhasen liikatoiminnassa voi esiintyä tätä.


        . Miehillä liiallinen hikoilu saattaa kertoa alhaisesta testosteronitasoista. Sama ongelma saattaa ilmetä esimerkiksi lihasheikkoutena.

        Naisilla hikoilu saattaa olla runsasta hormonitoiminnan syklien mukaan. Esimerkiksi kuukautisten aikaan runsas hikoilu on täysin normaalia.
        Mielialalääkkeet saattavat aiheuttaa runsasta hikoilua ja pahentaa hienhajua.
        Yhtäkkinen runsas hikoilu ilman nähtävää syytä saattaa olla oire jostain vakavammasta.


      • vaikeaarvioida

        Miksi kirjoitin perusteluja edes jotain tuosta hikoilusta?

        Jos noilla hikoilu periaatteilla katsotaan aineiden käyttö niin olisin suuri hyvin suuri käyttäjä,näin ollen ei kannata hikoiluun vertailla koska hikoilevat leimaantuvat ja ihmiset uskovan sen olevan merkki aineiden käytöstä.

        Sanoisin suoraan että mitä sitä käydä salilla huhkimassa jos ei hiki valu kun treenataan .

        Aineiden käyttäjiä on siis hyvin vaikeaa tulkita,koska käyttäähän hyvin monet huippu urheilijat kielettyjä aineita,esim:hiihto ja jne.


    • Anonyymi

      Roid-ragesta.

      Stereoiden käyttäjillä on vähintään törkeä pahoinpitelysyyte vyön alla.

    • Anonyymi

      Finnit, ikäistään vanhempi kasvoista.
      Pöhöä, kunnon vaihtelua.

    • Anonyymi

      Ei oikein muusta kun finneistä kun se tuppaa loppumaan se finneily 25 ikävuoteen mennes. Ja rasvainen iho Ja raskausarvet.hauis osastol varsinkin. Ylimielisyys ja pikku stondis koko ajan.

    • Anonyymi

      Naisista huomaa , kun flirttailevat ja pyytävät pikaiselle veskiin,
      tai kotiinsa käymään vierailulla,
      näitä pyyntöjä tulee kun kutiaa koko ajan heillä, useimmin johtuu kai aineista.
      Aika suorasukaiseksi ovat muuttuneet, toisaalta ei ihan huono asia.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe