Mitkä ovat isot rinnat

mariaggu

Kuinka suuret rinnat ovat suuret, niinkun mittana? Onko 80 B iso?

33

10318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai mitä

      Ei
      D ja isommat.
      Changella lienee FF...

    • no jaa

      Rintaliivikokoja valmistetaan niin monessa koossa, noin koosta 60AA kokoon 120N.

      Toisista suuri koko sellainen jossa sekä selänympärys että kuppikoko on suuri, toisista suuret rinnat on silloin kuin selänympäryksen ja kupin erotus on suuri eli varsinainen rinta on suuri suhteessa.

      Tämä on siis mielipidekysymys. Miten asiaa katsoo, mihin vertaa ja niin edelleen.

    • Koot solmussa

      D on harvoin suuri, ellei ympärys ole päälle 80 luokkaa tai kyseessä ole tosi pieni ja hentoinen ihminen.

      Yllättävää, kuinka pihalla sekä miehet että naiset ovat rintaliivien koista. Tuntuu, kuin maailmassa olisi vain neljä kuppikokoa. Kun toinen on 70D ja toinen 90D, ei ensimmäistä uskota D-kupiksi laisinkaan, todennäköisesti korkeintaan C:ksi.

      Suuret tai suuretkot rinnat ovat omaan kroppaan nähden ehkä silloin, kun paidan on oltava kokoa tai kahta suurempi rintamuksen takia.

    • mariaggu

      Olin vain epävarma kun monet ovat sanoneet että ovat isohkot ei siis mitkään pamelat mutta ei moneeseen mekkoon mahdu ja mielestäni näyttävät isohkoilta :o verrattuna tuttuihin :-D Anteeksi epäselvä selitykseni :D Mutta ovatko ne sitten pienet?

    • Minä 75F

      No jos rintojasi on sanottu isoiksi, voi olla, että sinulla on vääränkokoiset liivit, ts. ympärysmitta on liian suuri. Otapa mittanauha käteen ja mittaa rintojen alta tiukka mitta - onko se 80 cm? Jos se on esim. 75, oikea liivikokosi saattaa olla 75 C. Tai mikäli mitta onkin 70, voi olla, että sinun pitäisi käyttää kokoa 70D.

      80B ei taida tätä nykyä olla edes keskikokoa. Todennäköisesti Suomessa myydään eniten kokoa 75C tai 80C???

      • no jaa

        Suomessa monta vuotta sitten alusvaatemessuilla kerrottiin että keskikoko on 75D. Oletan että nykyään voi olla jo 75DD/E?

        Suurien kuppien kysyntä on myös lisääntynyt eli F, G, H ja jopa siitä isommat. Myös kapeita ympärysmittoja etsitään yhä enemmän, siis 65 ja 60.

        Ne ovat ihan pikkuiriikkisiä verrattuna Guinessin ennätystenkirjan suurimpiin luomurintohin verrattuna:

        www.guinnessworldrecords.com/largest-natural-breasts/

        Ihan tulee niskat kipeäksi myötätunnosta :-(


      • 70DD
        no jaa kirjoitti:

        Suomessa monta vuotta sitten alusvaatemessuilla kerrottiin että keskikoko on 75D. Oletan että nykyään voi olla jo 75DD/E?

        Suurien kuppien kysyntä on myös lisääntynyt eli F, G, H ja jopa siitä isommat. Myös kapeita ympärysmittoja etsitään yhä enemmän, siis 65 ja 60.

        Ne ovat ihan pikkuiriikkisiä verrattuna Guinessin ennätystenkirjan suurimpiin luomurintohin verrattuna:

        www.guinnessworldrecords.com/largest-natural-breasts/

        Ihan tulee niskat kipeäksi myötätunnosta :-(

        Ihmetyttää, jos keskikoko voi olla 70D. Itselläni 70DD ja ok, kokoa löytyy paremmin kuin vielä vuosikymmen sitten, mutta silti kivoimmat edulliset mallit loppuu aina C kokoon. 70DD:tä saa etsiä, DD-kokoa saattaa löytyä, mutta alkaa ympäryksestä 75...

        Sitä paitsi mä olen aina luullut oilevani kummajainen tämän kokoni kanssa ja piilottelen kuppikokoani... Yritän naamioitua C:ksi niille naisille, joilla isot rinnat herättävät aggressioita...

        Ystäväni kokoa 75F ei oikein löydä kivoissa nuorekkaissa malleissa. Jos koko on yleistynyt, toivoisi tulevan mallistoa opiskelijabudjettiin sopivin hinnoinkin kivoja ei-mummomalleja, jotta jokainen saisi kokea olevansa sexy.

        80B kuppikoon naiset voivat näyttää hyvin rintavilta, jos ryhti on hyvä, rinnat ehkä pystyt jne. Hyvät tissit ovat varmasti:)


      • fgesg khooumnt
        70DD kirjoitti:

        Ihmetyttää, jos keskikoko voi olla 70D. Itselläni 70DD ja ok, kokoa löytyy paremmin kuin vielä vuosikymmen sitten, mutta silti kivoimmat edulliset mallit loppuu aina C kokoon. 70DD:tä saa etsiä, DD-kokoa saattaa löytyä, mutta alkaa ympäryksestä 75...

        Sitä paitsi mä olen aina luullut oilevani kummajainen tämän kokoni kanssa ja piilottelen kuppikokoani... Yritän naamioitua C:ksi niille naisille, joilla isot rinnat herättävät aggressioita...

        Ystäväni kokoa 75F ei oikein löydä kivoissa nuorekkaissa malleissa. Jos koko on yleistynyt, toivoisi tulevan mallistoa opiskelijabudjettiin sopivin hinnoinkin kivoja ei-mummomalleja, jotta jokainen saisi kokea olevansa sexy.

        80B kuppikoon naiset voivat näyttää hyvin rintavilta, jos ryhti on hyvä, rinnat ehkä pystyt jne. Hyvät tissit ovat varmasti:)

        70DD kokoa löytää ainakin lindexiltä ihan hyvin, juuri ostin sieltä useammat rintsikat. Kestävät mielestäni ihan hyvin ja ovat ulkonäöltäänkin ok, eivät mitään superihania mutta kuitenkin kivoja.


    • Hyvin sekaisin

      Jos kokoa katsotaan myös rinnakkaiskokoja vertaillen, näkee eron. Esimerkiksi ylempänä mainittu 70D ja 90D pari osoittaa eron äärimmäisyyden. Jos 70D kuppi siirretään rinnakkaiskokona ympärysmittaan 90, saadaan rintalivin kooksi 90AA.

      "80B ei taida tätä nykyä olla edes keskikokoa. Todennäköisesti Suomessa myydään eniten kokoa 75C tai 80C???"

      80B on kupin koossa sama kuin 75C, vasta 80C on hieman isompi.

      Kun aletaan vertailemaan eri valmistajien rintaliivejä ja vieläpä saman valmistaja eri malleja, alkaa rintaliivikoot sekoamaan täysin. Rintaliivikoon perusteella ei voi sanoa onko rinnat isot, silmä sanoo enemmän koska vartalon koko ja muoto ratkaisee myös.

    • Rintoja on

      No jos jollain on rinnat/liivit kokoa 95B, en taatusti sanoisi niitä rintoja isoiksi eivätkä ne siltä näyttäisi, mutta vaikka koossa 75F kuppi on periaatteessa samankokoinen kuin 95B:ssä, 75F-kokoinen on melko todennäköisesti isorintaisen näköinen, oli malli tai merkki mikä tahansa.

    • Mariaggu

      Nyt kun laskin rintaliivi kokoni uudestaan niin tuli 80 G :O.. Mitta rinnan alta oli 89cm ja päältä 105. Mittasin todella tarkkaan ohjeiden mukaan Lumingerie verkkosivulta. :s Minulla tosin pursuu vähän rinnat ulos rintaliiveistä joten kaipa pitäisi ostaa hitusen suuremmat??

      • Vai mitä

        Eikös sen pitäisi noilla mitoilla olla 90 B....


      • Sovittamalla paras
        Vai mitä kirjoitti:

        Eikös sen pitäisi noilla mitoilla olla 90 B....

        Ympärysmitta pitäisi aina valita vähintään seuraavasta pienemmästä portaasta kuin mitattu ympärysmitta, joten tuossa tapauksessa koko olisi 85. Valmistajasta ja materiaalista riippuen joudun välillä ottamaan kaksikin pykälää pienemmän ympärysmitan.

        Edellä mainitun mittaeron mukaan yleisimmän kokotaulukon mukaan kuppikoko olisi B-C. Sovittamalla on etsittävä oikea koko. Jos rinta pursuu kupin yläreunan yli, on todellakin valittava isompi kuppi.


    • Minä 75F

      Lumingerie tarjoo tosi outoja kokoja. Saan omilla mitoillani kooksi 75J ja käytän kokoa 80E. J on kyllä jo aika jättikuppi. Viimeksi kokeilin Fantasien liivejä ja niistä todella sopiva koko oli 75F.

      Mariaggun mitoilla parhaat koot lienevät 85C, ehkä D:kin ja sitten tuo Vai mitän mainitsema 90B.

      Omat mittani ovat 82 ja 105 cm.

      • Vai mitä

        Eikös sen pitäisi noilla mitoilla olla 80 E....


      • Minä 75F
        Vai mitä kirjoitti:

        Eikös sen pitäisi noilla mitoilla olla 80 E....

        No niinhän tuohon kirjoitin, että käytän kokoa 80E. Laitoin vaan nimimerkiksi tuon 75F, koska viimeisimmät sopivat olivat sitä kokoa. Ovatkhan ne kuitenkin rinnakkaiskokoja. Outo on tää rintaliivien maailma.


      • jokuouto...
        Vai mitä kirjoitti:

        Eikös sen pitäisi noilla mitoilla olla 80 E....

        Ei, koska rintsikoiden Euro-kokoihin on lisätty n. 10 cm ylimääräistä. Tai usein itse kangas on sen ympäryksen verran, mutta venyy kevyesti 10 cm eli jos ei osta 5-10 cm tiukempaa kokoa, on ympärys tosi löysä ja liivi ei tue kunnolla. Tää johtunee siitä, että silloin kun nuo koot on määritelty, kankaat ovat joustaneet paljon vähemmän.

        Jos ympäryksellä 80 ostaa 80-senttiset rintsikat, tarttee kireyttä hakea olkaimia kiristämällä, mikä rasittaa tietenkin niskaa ja selkää sekä näyttää hölmöltä.


      • Minä 75F
        jokuouto... kirjoitti:

        Ei, koska rintsikoiden Euro-kokoihin on lisätty n. 10 cm ylimääräistä. Tai usein itse kangas on sen ympäryksen verran, mutta venyy kevyesti 10 cm eli jos ei osta 5-10 cm tiukempaa kokoa, on ympärys tosi löysä ja liivi ei tue kunnolla. Tää johtunee siitä, että silloin kun nuo koot on määritelty, kankaat ovat joustaneet paljon vähemmän.

        Jos ympäryksellä 80 ostaa 80-senttiset rintsikat, tarttee kireyttä hakea olkaimia kiristämällä, mikä rasittaa tietenkin niskaa ja selkää sekä näyttää hölmöltä.

        Mitä sitten tehdä niille läskeille, jotka pursuavat selästä, kun ottaa pienemmän ympärysmitan? Juu, tiedän, voin laihduttaa, mutta se nyt ei kuitenkaan onnistu ihan tältä istumalta.

        Toinen ongelma on isot kylkiluuni. Ylipainostani (painoindeksi vähän alle 26) huolimatta kylkiluuni hieman törröttävät rintakehästä ja kun liivit ovat tiukat, kylkiluut suorastaan työntyvät esiin ja näyttävät aika pahalta, jos paita on vartalonmyötäinen. Näyttää juuri siltä, että on liian tiukat liivit.


      • EU FR
        jokuouto... kirjoitti:

        Ei, koska rintsikoiden Euro-kokoihin on lisätty n. 10 cm ylimääräistä. Tai usein itse kangas on sen ympäryksen verran, mutta venyy kevyesti 10 cm eli jos ei osta 5-10 cm tiukempaa kokoa, on ympärys tosi löysä ja liivi ei tue kunnolla. Tää johtunee siitä, että silloin kun nuo koot on määritelty, kankaat ovat joustaneet paljon vähemmän.

        Jos ympäryksellä 80 ostaa 80-senttiset rintsikat, tarttee kireyttä hakea olkaimia kiristämällä, mikä rasittaa tietenkin niskaa ja selkää sekä näyttää hölmöltä.

        Eurokoossa ympärysmitta on rintojen alta oleva napakka mitta, eikä se muuksi muutu. Sama brittimittana, muuta tuumina ilmoitettu.
        Ranskalainen mittaa taas rintojen päältä ja sitä ei pidä sekoittaa tähän.

        Liivejä on erilaisia joustavuudeltaan ja tueltaan, halvat ja kapeat varmaan venyy, mutta tuskin kovin hyvät.


      • Minä 75F
        EU FR kirjoitti:

        Eurokoossa ympärysmitta on rintojen alta oleva napakka mitta, eikä se muuksi muutu. Sama brittimittana, muuta tuumina ilmoitettu.
        Ranskalainen mittaa taas rintojen päältä ja sitä ei pidä sekoittaa tähän.

        Liivejä on erilaisia joustavuudeltaan ja tueltaan, halvat ja kapeat varmaan venyy, mutta tuskin kovin hyvät.

        UK- mitoituksessa 36 vastaa kokoa 80, mutta kerropa 36 2,54:llä: ei tule 80. Eli 36 ei tarkoita napakkaa mittaa rintojen alta, vaan rintojen alta otettuun mittaan lisätään mystisesti 5 tuumaa tai jotain sinnepäin. Erittäin outo systeemi.

        Ja kun tähän soppaan otetaan vielä se, että UK-mitoituksessa on yhä mukana DD, niin pitää muistaa, että esim. 36E ja 80E eivät ole sama koko, vaan 80E:tä vastaa suurin piirtein 36DD, mutta ei ihan.


      • Kyllä, koska...
        Minä 75F kirjoitti:

        No niinhän tuohon kirjoitin, että käytän kokoa 80E. Laitoin vaan nimimerkiksi tuon 75F, koska viimeisimmät sopivat olivat sitä kokoa. Ovatkhan ne kuitenkin rinnakkaiskokoja. Outo on tää rintaliivien maailma.

        80E ja 75F on rinnakkaiskoot sillä kuppien tilavuus on sama vaikka ympärysmitta on eri.


      • Vakio ympärys
        Kyllä, koska... kirjoitti:

        80E ja 75F on rinnakkaiskoot sillä kuppien tilavuus on sama vaikka ympärysmitta on eri.

        Kuppikoko on sama, mutta ympärys ei, eli liian kireä tai löysä...


      • Häh?
        Vakio ympärys kirjoitti:

        Kuppikoko on sama, mutta ympärys ei, eli liian kireä tai löysä...

        Mitähän tämä "Vakio ympäryksen" kommentti tarkoitti?


    • michiko

      Euromittaan ei ole oikeastaan lisätty 10 senttiä - tämä on yleinen harhaluulo, koska US:n ja UK:n mitoissa on tullut tavaksi lisätä joitakin tuumia, koska aikoinaan heillä ympärysmitta keksittiin enemmän rinnan- kuin selänympäryksen mukaan. Ranskassa samoin, koosta on totuttu vähentämään noin 15 cm että saadaan ympärysmitta, Esim. Ranskassa koko 90 vastaa eurokokoa 75 jne...

      EUROkoot eli jos puhutaan EN 13402 standardista taas menee täsmälleen sen mukaan että selänympäryksen mittalukema osuisi koon tarkoittamaan haarukkaan. Siis koko 75 ei ole selänympärys 75 cm VAAN 73-77 cm!

      Periaatteessa siis jos selänympäryksesi on mittanauhan mukaan 76 cm, pitäisi eurokokosi olla 75.

      Näin ei kuitenkaan aina ole oikeassa elämässä, vaan isokuppinen tai hieman pehmeäselkäinen joutuu ottamaan pienemmän koon, kun taas lihaksikkaampi ja rasvattomampi voi joutua ottamaan suuremman koon. Eli jos selän mittanauhaluku on 76 cm, neiti F-kuppi luultavasti tuntee olonsa napakammaksi koossa 70G mutta uimarityttö 76 cm ja B-kuppi ehkä tuntee olonsa mukavammaksi koossa 80A.

      Kuppikoot eri mitoitusjärjestelmissä eri maissa ovat myös erilaiset, ja huom! valmistajasta riippueen saman liivin mitoitussysteemi saattaa muuttua kun kuppi on E tai F! (Tarkoittaa että kupista B kuppin C tai C:stä D:hen on tietty erotus, mutta suuremmissa kupeissa erotus pomppaakin yhtäkkiä tuplaksi. ) Isoissa kupeissa eri maiden kokojen yhtenäväisyys on hankalampi siis selvittää kuin A-D kupeissa!

      Liivi on vain valmisvaate ja sen malli ja koko on jonkunlainen keskivertoesitys - eikä ole räätälöity juuri sun tai mun kropalle (valitettavasti). Lisäksi sen liivin leikkaus ja malli vaikuttaa paljon istuvuuteen - minkä monet ymmärtävät kokona.

      Siksi ei pidä sokaistua numeroista vaan etsiä sopivan mallinen liivi ja ottaa siitä kokeiltavaksi useampaa kokoa. Ja valitettavasti mun kokemuksen mukaan vaikka menee kauppaan ja ostaa saman valmistajan hyvin samannäköisen liivin kuin jo omistaa siinä "oikeassa" koossa - sekään ei aina toimi.

      Neiti 75F, jos selästä pursuaa, voisit kokeilla sellaista liiviä, jossa on leveämpi nauha siellä takana, se yleensä tasoittaa pehmoiset kohdat. Ja sitten katso myös että liivin kuppiin mahtuu kaikki kainaloon asti oleva rintakudos, muuten sekin voi aiheuttaa pullistumia. Takaa leveä nauha on esim. sellaisessa liivissä kuin Elomi Caitlyn Underwired Side Support Bra.

      Kylkiluuongelma on vaikeampi, kokeilisin liivikaupassa alaosastaan eri mallisia liivejä ja katsoisin mikä niistä on parempi (kaaritueton?). Jos yhtään lohduttaa mulla on päinvastainen ongelma, eli kapea selkä ja olemattomat kylkiluut - joten vaikka liivit olisi napakat, niin ne tuppaavaat käytössä valumaan alas vyötärölle ja sitten taas kiristellään olkaimia. . Täydellisyys on kaukana nykyisistä rintaliiveistä... huoh.

    • Minä 75F

      Kiitos Michiko, hyviä kommentteja.

      Ostin eilen uudet rintaliivit, ovat kokoa 34E eli vastannevat EU-kokoa 75F. Kävin sekä Sokoksella että Stockalla ja kokeilin varmaan kahdetkymmenet liivit. Luulin, että kokovalikoima olisi parempi, mutta varsinkin Sokoksella kokeiltavat mallit loppuivat aika pian. Näissä uusissa selkäosa näyttää hyvältä, mutta kylkiluut kyllä edelleen hieman työntyvät esiin. Niille ei varmaan mahda mitään.

      Olen siis tähän asti käyttänyt ympärysmittaa 80. Nyt myyjien avustuksella sain huomata, että useimmissa malleissa 75 on kuitenkin parempi ympärysmitta.

      Täytyy katsastaa nuo Elomin liivit. Olisin halunnut Fantasiet, mutta Sokoksella oli vain pari mallia, joissa oli kokoa 75E ja 75F ja vaikutti, että olisin tarvinnut jotakin siltä väliltä. Nimenomaan tuo Side Support efekti kiinnostaa.

      Mielenkiintoista olisi myös päästä kokeilemaan Ewa Michalakin liivejä, mutta niitä ei kai myydä Suomessa?

      • Michiko

        Tässä kuppikoossa kun alkaa ympärysmittaa pienemmäksi alkaa vaihtoehdot loppua. Olen itse 70G, eli aika kapoisaa mallia mutta tarvitsen syvän kupin ja onpa vaikea löytää! Siksi tunnen hyvin rintaliivimerkkejä yms.

        Valmistajia on aika vähän, koska monethan (kuten itse asiassa tuo Elomi) valmistavat ns. pluskokoisia liivejä eli oletus on että ympärysmitta sekä kuppikoko on suuret) - tosin luulen että heillekin on tullut nätin kevätmalliston takia kyselyjä sarjasta pieni ympärysmitta-iso kuppi, ehkä laajentavat kokovalikoimaa.

        Olen huomannut saman että Sokoksella ja Stokkalla sekä myös Funky Ladyssä että Changessa mainostetaan että on liivejä isoilla kupeilla, mutta kun menet paikan päälle omaa kokoa löytyy usein vain parit, ja nekin jotain beigeä pitsiä tai t-paitaliivit.

        Olen kuullut että Ewa Michalakia voisi tilata suoraan heidän nettisivujensa kautta Puolasta. Pitää vaan varata aikaa, koska he valmistavat liivit tilauksesta, eivät lähetä varastosta siis. Mulla ei siis ole omaa kokemusta liivieistä, näyttävät olevan topattuja tai sellaisia keskeltä todella leveitä, joita en pysty käyttämään. Mutta hinnat ovat alle 39 euroa liiviltä, joten jos jotain sopivaa näkee, eipä tuo ole suuri hävikki jos uskaltautuu tilaamaan!

        Mutta Lumingerien verkkokaupassa näkyy olevan muita puolalaisia merkkejä eli Gorsenia ja Krisline ym. Ja sellainen merkki kuin Dipti (intialainen?) - katsoin vaan että niitä verkkokaupan kuvissa esittelee malli, jolle Daisy ja Jenna - liivit istuvat kuin valetut selästäkin, vaikka on plusmallinen tyttö. Siellä näyttää olevan myös Panachen Tango-malli ja Curvy Katen Daily Boost, joita olen huomannut että isorintaiset ovat kehuneet ulkomaisilla blogeilla. En ole itse tilannut tuolta (taas ei ole mulle sopivia malleja -huoh), mutta ehkä sulle voisi löytyä sopivia?

        Ja taitaa olla puolalainen tämäkin, tsekkaapas. Toimitus kallista mutta liivit halpoja
        www.intimania.eu


    • Sopivarintainen

      Eilen näin puistokonsertissa nuoren naisen, jolla oli hihaton tiukka toppi päällä ja liivikoko arviolta 65J. Nuo rinnat tosiaan olivat mielestäni suuret. Nainen oli tyyliltään enemmän hippimäinen, joten en oikein usko, että hänellä oli silikonit, eivätkä ne siltä näyttäneetkään.

      Arvioin koon siten, että rinnat näyttivät selvästi isommilta kuin omani ja olivat huomattavasti kapeammassa kropassa. Mutta saattoihan tuo pieleen silti mennä. Joka tapauksessa olivat isot.

    • Topatontatack

      Täällä nainen, joka käyttää 70F tai 65G-liivejä ja todellakaan useimmissa kaupoissa ei saa tuota D suurempia, joissain koko loppuu C:n. Erikoisliikkeet ja liivit siellä todella arvokkaita! Lumiengrieltä olen ihan kivoja tilannut, mutta niissäkin malleittain kovasti vaihtelua. Sokokselta olen joskus onnenkantamoisella löytänyt urheiluliivit.

      • Minä 75 F

        Stockalla on nykyään monenkokoisia rintsikoita ja myös edullisempia merkkejä, kuten Curvy Kate ja Freya - vaikkeivat ole halpoja niin ainakin tosi paljon halvempia kuin esim. Prima Donna ja paljon hauskempia malleja.


    • michiko

      Freya ja Curvy Kate tekevät pelkkiä blaconettejä. Sopivat aika harvalle luomusti isorintaiselle. Pitäisi olla kai silikonit ja uimarimiehen hartiat että kävis. Eikä ne brittialusvaatteet mielestäni ole muuten kalliita, kyllä mun mielestä menee halpiskategoriaan. Maksan itse liiveistä vähintään 80 e kipale, joskus jopa 114 e. Siihen alushousut päälle.

      Stockalla sisäänostaja näyttää keskittyvän normaalia pienempiin kuppikokoihin ja toppauksiin. Eli jos olet B-kuppinen joka haluaa "patjaliivejä" niin valinnanvaraa löytyy.

      Kunnon toppaamatonta täysikuppeja jossain trendikkäässä tyylissä ei Stockalle valitettavasti hankita isoille kupeille. Aika nihkeää on homma, aina tarjotaan vaan jotain beigeä t-paitapomppua tai valkeaa mummopitsiä. Joskus 6 v sitten saatoin ostaa sieltä 3 settiä kerralla, nyt en löydä yhtä ainutta sopivaa enää vaikka kolutaan myyjän kanssa koko paikka.

      Mutta pidän todellakin hyvin suunnitelluista liiveistä, joissa on kaunis tyyli, väri, ja sileä miellyttävä materiaali.

      • Minä 75F

        Ostin viimeksi Curvy Katen liivit, en muista mallia, mutta ne ovat kyllä ihan toppaamattomat ja kokokuppiset.


      • Minä 75F
        Minä 75F kirjoitti:

        Ostin viimeksi Curvy Katen liivit, en muista mallia, mutta ne ovat kyllä ihan toppaamattomat ja kokokuppiset.

        Sorry, olin väärässä. Mallia kutsutaan sittenkin Lovebras.comin sivuilla balconetteksi. Luulin, että balconeteissa on aina melkein suora yläosa. Nämä Curvy Katet ovat ns. 3/4-kuppiset.

        Mutta luomut mulla ja kyllä sopii.

        Fantasiet on tosi hyvänmalliset, erityisesti sellaiset, joissa on side support.


      • Michiko
        Minä 75F kirjoitti:

        Sorry, olin väärässä. Mallia kutsutaan sittenkin Lovebras.comin sivuilla balconetteksi. Luulin, että balconeteissa on aina melkein suora yläosa. Nämä Curvy Katet ovat ns. 3/4-kuppiset.

        Mutta luomut mulla ja kyllä sopii.

        Fantasiet on tosi hyvänmalliset, erityisesti sellaiset, joissa on side support.

        Näin on, brittiliivien malleista suurin osa on balconetteja. Balconetteissa ei vättämättä ole suora yläosa, tarkoitat ilmeisesti puolikupit, vaan nekin voivat olla lähes täysikupit, mutta niissä on rakenne sellainen että ne nostavat rintaa alhaalta ylös kuin pienet parvekkeet, usein siinä on pystysuora sauma keskellä kuppia. Olkaimet ovat aivan kupin sivussa, tarkoitus on maksimoida rintojen yläosan näkyvyys mahdollisimman avokaulaisessa puserossa.

        Mulle ei käy mitkään niistä, viimeksi kun kokeilin Freyan liivejä melkein tukehduin kikatukseeni pukukopissa: liivit puristivat rinnat ihan kapeiksi suoraan pystyyn tököttäviksi tötteröiksi! :-)))) Aivan järkyt torpedot! :-) Ja olkaimet tietty aivan kainalossa niin että kääntyvät kohtisuoraan. En kehdannut edes myyjälle näyttää oli ne niin törkeet...

        Mulla on liian kapeat hartiat noihin, siksi ne olkaimet tulevat liian leveälle eikä niitä voi asettaa suoraan. Lisäksi rinnat ovat hyvin keskellä ilman mitään sileää rintalastan osaa välissä ja sen verran korkealla, että balconettet nostavat ne jo ihan kainalon tasalle. Joten puristavat sekä keskeltä että sivulta.

        Ostin kesällä valitettavasti uikkarin, joka olikin balconette (ei lukenut nettikaupan tiedoissa)- muuten nätti muttei istu rinnoista yhtään, vaikka kokoakin vaihdettiin. Nyt en sitten tiedä uskaltaako sillä edes yrittää ihmisten ilmoille uimahalliin vai tuleeko joku nolo ulospompahdus???

        Olen hiki hatussa etsinnyt taas hydrobikkiin sopivaa uikkaria, mutta aika mahdotonta homma se on. Jos jollakin on vinkkejä mistä löytää 70G uikkarin urheiluun, jossa ei ole kaaritukia, niin kertokaa. Siis sellainen jonka saa selästä kiinni kunnolla niin kuin rintsikat. Ei käy noi Bravissimon puvut, eikä Figleavesin, olen jo kokeillut 3 kpl eikä sopivaa löydy. Triumphilla on yks aika okei, mutta koot loppuvat E-kuppiin. Sun Flairit olen myös kokeillut, mutta niissä on ne surkeat olkaimet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe