Seksi toisen nukkuessa?

pettynytkihlattu

Onko kenellekkään käynyt niin, että kumppani on harrastanut "kanssasi" seksiä, kun nukut? Miten suhtauduit/suhtautuisit asiaan jos niin kävisi?

Eli itselläni tilanne tämä. Lauantai-iltana otettiin hiukan viiniä ja siinä sitten huonosti nukutun viikon jälkeen uni maistui paremmin kuin aikoihin. Mentiin siis yhdessä nukkumaan, eikä mielessä ollut mitään erotiikkaa omalta osaltani.
No aamulla sitten miesystäväni kertoi olleensa yhdynnässä kanssani, kun nukuin.. Siitä sitten toki järkytyin ja en oikein tiennyt miten suhtautuisin asiaan. En oikein osaa ajatella asiaa raiskauksena, mutta hyväksikäytetty olo jäi silti. Miesystävä oli todella pahoillaan ja sanoi, ettei ollut ajatellut asiaa mitenkään pahana, vaikka nyt jälkeenpäin ymmärtää miksi olen loukkaantunut.. Jopa itki anteeksi pyydellessään ja vannoi, ettei enää ikinä tee niin.

En vain oikein tiedä, miten saisin asian unohdettua. Vai miten pitäisi suhtautua.

211

14402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäätelökioski

      No voi hemmetti. :( Mulle ei ole käynyt ihan noin, vaan olen herännyt kesken unien kun mies on alkanut hieromaan rintoja ja suutelemaan suulle. Näin on tapahtunut kahdesti, vikalla kerralla olin suuttunut koska se että kesken unien herää, pilaa unet. Mies on sanonut että olen vaikuttanut siltä että olisin ollut hereillä. Mies on yleensä halinut ja pusutellut harmituksen pois, ei se ole jäänyt vaivaamaan kun muutenkin ollaan läheisiä.

      • Anonyymi

        Onpa kamalaa 😬🤣


      • Anonyymi

        Mulle kävi niin, että muija otti k*llin käteensä kun nukuin. Muija oli tosin Jyväskylässä ja minä Lahdessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi niin, että muija otti k*llin käteensä kun nukuin. Muija oli tosin Jyväskylässä ja minä Lahdessa!

        No kuis tuo oli mahdollista onko muijasi valmistettu kumista


    • unohda koko juttu

      Jos muutenkin ollaan yhdessä ja harrastetaan seksiä ja kahdenvälinen tilanne on hyvä, niin ei kai haittaa vaikka seksiä harrastetaan kaikenmoisilla tavoilla, jopa toisen nukkuessa. Itse olen joskus herännyt siihen että mies on aloittanut seksin kanssani, ja siihen on ollut ihana herätä. Jos minulla ei ole muutenkaan mitään sitä vastaan että hän saa minulta, ei ole välttämätöntä että olen joka kerta itse täysillä "mukana". Tällainen yllättävä seksi poikkeavassa tilanteessa voi olla mahtavaa hänelle ja sen suon, vaikka en itse tietäisi siitä mitään.

      Eri asia on, jos mies on vieras tai sellainen jonka kanssa en haluaisi olla, tai ollut esim riitaa jolloin voisi päätellä että en halua. Silloin kyseessä olisi hyväksikäyttö.

      • SeksiOnIhanaa

        "Unohda koko juttu"
        "Itse olen joskus herännyt siihen että mies on aloittanut seksin kanssani, ja siihen on ollut ihana herätä. ".

        Minulle on käynyt samoin ja uskomatonta seksiä on ollut.

        Viestin aloittaja on kyllä ollut nakit silmillä, jos ei ole rakasteluun herännyt.


    • oletko tyhmä?

      Jos mä olisin sinä niin ilmottaisin poliisille. Toi on raiskaus vaikka miten päin sitä ajattelee.

      • Anonyymi

        Ei ole jo säännöt on sovittu.


      • Anonyymi

        Mua harmittaa jälkikäteen etten samantien mennyt lääkäriin ja poliisille. Heräsin siihen kun bängäs mua täysillä. Sehän ei oo oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua harmittaa jälkikäteen etten samantien mennyt lääkäriin ja poliisille. Heräsin siihen kun bängäs mua täysillä. Sehän ei oo oikein

        Tyyppi oli laittanu juomaan jotain saunotessa en oo ikinä noin tajuttomana ollut


    • 43223442324343

      Minäkin näen tuon kyllä vähintään hyväksikäyttönä, ellei ihan raiskauksena. Vaikka kuinka oltaisiin yhdessä ja rakastavaisia, se ei SILTI tarkoita, että toinen saisi tehdä ihan mitä lystää, eli käyttää sinua hyväkseen sinun ollessa tajuton.

      Mielestäni tuollainen on oksettavaa. Toinen juttu toki jos sitä on sanonut toiselle että tuollainen on ok, mutta että sitten menee ilman sinulta kysymättä tekemään jotain tuollaista... kyllä hälyttäisi minulla kelloja. Kenties ennenkin tehnyt tuollaisia juttuja tajuttomille naisille?

    • TemuLarra

      Selkeä raiskaus ja poliisiasia.
      Jos asiaan ei puututa ne tulevat pahenemaan ja luullaan ettei sillä ole väliä jos toisen raiskaa.

    • lukekaa uudelleen!!

      On TÄYSIN eriasia herätä siihen että kumppani haluaa seksiä ja tehdä päätös itse että jatkaa sitä. Kun että ei herää ja kuulee siitä aamulla mitä kumppani on touhunnut.

      Edelliset vastaukset sivuuttivat täysin tämän ap:n asian.

      Kyllä minullekin seksi kelpaa jos herään siihen. Mutta ei niin että saan siitä kuulla että nukkuessa on minua paneskeltu!

      • Sopikaa asia

        No voi herran jumala! Ethän sä tietäisi itse tapahtuneesta mitään, jos sun miehes ei olisi siitä sulle kertonu. Ole kiitollinen hänen rehellisyydestä. Hänen katumuksestaan voi päätellä, että hän on ymmärtänyt tehneensä väärin eikä sama enää toistu.


      • halooo!!!!!!!!!!!!!!
        Sopikaa asia kirjoitti:

        No voi herran jumala! Ethän sä tietäisi itse tapahtuneesta mitään, jos sun miehes ei olisi siitä sulle kertonu. Ole kiitollinen hänen rehellisyydestä. Hänen katumuksestaan voi päätellä, että hän on ymmärtänyt tehneensä väärin eikä sama enää toistu.

        Voi vittu että oot kerta kaikkisen tyhmä ihminen!!!

        Eli sun mielestä on ok panna nukkuvaa/tiedotonta ihmistä,kunhan vaan muistaa sitten myöhemmin kertoa asiasta ja pahoitella sitä.

        Ei jumalauta! Vedit kyl sanattomaksi.


      • Anonyymi
        Sopikaa asia kirjoitti:

        No voi herran jumala! Ethän sä tietäisi itse tapahtuneesta mitään, jos sun miehes ei olisi siitä sulle kertonu. Ole kiitollinen hänen rehellisyydestä. Hänen katumuksestaan voi päätellä, että hän on ymmärtänyt tehneensä väärin eikä sama enää toistu.

        Harvinaisen yksinkertainen olet ja sinisilmäinen. Sulle siis riittää miehen vakuuttelut ja anteeksipynnöt? Käytännössä nuo anteeksipyynnöt ovat täysin merkityksettömiä, äijä pn narsisti tai sosiopaatti ja osaa esittää vakuuttavasti katuvaa ja osaa luvata ummet ja lammet ettei sama toistu.
        Tosiasia on kuitenkin että mies on tottunut tuohon tapaan kohdella seksuaalisesti kaltoin kaikkia naisia eikä hänen arvostuksensa naisia ole kuin tulitikun kokoinen. Eli käytännössä hän pitää kaikkia naisia pelkkinä panoreikinä joita voi käyttää tilanteesta riippumatta kunhan ei jää mistään tekosistaan kiinni ja jos jää, riittää itkuinen anteeksipyyntö joka on kokonaisuudessaan pelkkää harkittua näyttelemistä ja teatteriesitystä ja sama toistuu satavarmasti jossain jonkun kohdalla jollain tapaa. Niin kauan ja siitä huolimatta ettäjoutuu joskus kiinni ja saa syytteet jopa. Tuolla inen mies ei muutu juuri mihinkään, on oppinut tietyn kaavan toimia naissuhteissaan jajatkaa sitä kunnes vehje ei jaksa e nää nousta, sitten otetaan sornet mukaan jo sitäkin ennen, kun voimat eivät riitä aina yhdyntään asti. Sormetusta, näinhän monet ovat aloittaneet ja päätyneet raiskaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen yksinkertainen olet ja sinisilmäinen. Sulle siis riittää miehen vakuuttelut ja anteeksipynnöt? Käytännössä nuo anteeksipyynnöt ovat täysin merkityksettömiä, äijä pn narsisti tai sosiopaatti ja osaa esittää vakuuttavasti katuvaa ja osaa luvata ummet ja lammet ettei sama toistu.
        Tosiasia on kuitenkin että mies on tottunut tuohon tapaan kohdella seksuaalisesti kaltoin kaikkia naisia eikä hänen arvostuksensa naisia ole kuin tulitikun kokoinen. Eli käytännössä hän pitää kaikkia naisia pelkkinä panoreikinä joita voi käyttää tilanteesta riippumatta kunhan ei jää mistään tekosistaan kiinni ja jos jää, riittää itkuinen anteeksipyyntö joka on kokonaisuudessaan pelkkää harkittua näyttelemistä ja teatteriesitystä ja sama toistuu satavarmasti jossain jonkun kohdalla jollain tapaa. Niin kauan ja siitä huolimatta ettäjoutuu joskus kiinni ja saa syytteet jopa. Tuolla inen mies ei muutu juuri mihinkään, on oppinut tietyn kaavan toimia naissuhteissaan jajatkaa sitä kunnes vehje ei jaksa e nää nousta, sitten otetaan sornet mukaan jo sitäkin ennen, kun voimat eivät riitä aina yhdyntään asti. Sormetusta, näinhän monet ovat aloittaneet ja päätyneet raiskaamaan.

        Siinäpä hysteerinen reagointi 🤯
        Kannattaa saatella mies ulos ennen nukkumaan käymistä niin ei tule kaduttavaa kummallekaan!?
        Aikuiset ihmiset jaksaa hysterisoida.
        Kannattaa käydä aina yksin nukkumaan jos ei muuta halua.
        Ei tule sitten mitään ongelmia.


    • åpegåeg

      kyllä se vaan on niin että nukkuvaa/sammunutta ei kjäytetä hyväksi!! suomenlakikin sen jo määrittelee seksuaaliseksi hyväksikäytöksi!!!
      Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, seurusteleeko pari tai tunteeko edes toisiaan.

      Kyllä mä pistäisin oman ukkoni niin koville että muistaa sen koko loppuelämänsä!!!! ellei olis jo lempattu!!! Ei toi nyt niin vaikeaa ole tota rajaa vetää, ja sillä sipuli!!

    • 6 + 3

      Laki on selvä: kyseessä on raiskaus tai ainakin hyväksikäyttö. Silti nämä naisten reaktiot ihmetyttävät ja surettavat minua. Jotain miehelle käsittämätöntä on naisen seksuaalisuudessa. Jonkinlainen henkinen immenkalvo.

      Muistan, kun heräsin kerran siihen, että vaimo runkkasi minua. Kokemus oli yksinomaan hauska ja mukava.

    • Kaikki RAISKAAJIA!?

      Nykylain mukaan, jollei toinen selkeästi sano "kyllä haluan kanssasi seksiä", niin kysessä on "raiskaus".

      Eli jos toinen on hiljaa eikä sano EI, vaan antaa sinun tehdä mitä haluat, kyseessä on silti raiskaus.

    • Jumalan sana on:

      Koraanin suura 2:223: Vaimot ovat teidän peltonne, käykää pelloillanne milloin tahdotte.

      • kullakin tapansa.

        Koraani ei kuulu minun uskontooni, joten sen oppeja en kamalasti noudattaisi...


      • Muslimit raiskaajia!

        PAINU SINÄ MUSLIMI TAKAISIN RAISKARIMAAHASI!


      • Anonyymi

        Osa 2; Mitä isompi pelto, sen suurempi sato jaettavaksi muillekin.


    • Kolli...

      Voi voi turhaa valittaa ole iloinen ja nauti elämästä. Miksi nukut miehesi vieressä jos pelkäät hajun tarttuvan...ettet olisi ansa miehelle...

    • Hyi naista

      Elikkä mies höpötti naineensa sinua unissaan. Kyllähän sinä tuollaisen asian
      tajuat ,että eihän se onnistu toisen nukkuessa ? Minkälainen nainen tuollainen
      on ,että POLISIA huutaa apuun jos pillua joutuu antamaan miehelle..

    • ~c~

      Seksi tiedottoman kanssa on aina rikos, asiassa ei ole mitään epäselvää.

      Käytännössä taisi olla aika iso pullo viiniä ja pieni penis.

      • Nnainen

        Aattelin kans että kyllä nyt on mennyt ainakin kolmen litran humppakuutio ja miehellä on aika pieni "peenis".

        Minua ei haittaisi jos oma tuttu mieheni tekisi noin, minusta se olisi hauska juttu aamulla ja nauraisin kyllä makieasti. Jos joku vieras niin sitte saattaisin vähän suuttuakin ja tuntea itseni hyväksikäytetyksi.


    • Wicklow

      Seksin harrastaminen unissaan on täysin mahdollista, se on yksi unissakävelyn myodoista. Miehesi on siis saattanut luulla sinun olevan täysin hereillä ja olet jopa saattanutkin käyttäytyä "tajuissasi olevasti".

      Itse en tuollaisesta herneitä vetäisi, jos isäntä on saanut hyvää seksiä ja mulle ei ole siitä mitään vaivaa tai vahinkoa aiheutunut, niin mikäs siinä. =D

    • Näin vain

      Jos herättää naisen rakastelulla, se on enempi kuin ok. Jos taas koittaa hyvin varovasti, ettei nainen herää, se on hyväksikäyttöä. Mutta ei nyt sentään mikään poliisiasia!! Hyvä mies kun kertoi ja oli katuvainen.

      • ~c~

        Rikokset on yleensä poliisiasioita...


    • Näin vain

      Tulkintakysymys. Kyse on kuitenkin omasta miehestä, eikä kenestäkään muusta.
      Ei ole väärin haluta omaa kihlattuaan, vaikkakin nukkuu. Minusta se on enempi kunnianosoitus kuin loukkaus. Mutta kertoa pitää. Ja saanen mielipiteeni pitää niinkuin sinäkin, sitähän tässä pyydettiin.

      • ~c~

        En tiedä kelle viestisi osoitit, mutta seksi tiedottoman kanssa on yksiselitteisesti rikos Suomessa. Se ei ole tulkintakysymys. Eikä mielipideasia.


    • liisa37

      Mä en ymmärrä mitä ihmeen tiukkapipoja tääl on liikenteessä. Siis jos parisuhteessa ollaa niin miks ylireagoida ja vetää poliisitki juttuun mukaan, se on kumminki sun oma mies!! Mäkään en näe tos mitään ihmeellistä kun miehesi kertoi rehellisesti asiasta ja aika taju kankaalla saa olla jos tommoseen ei ylipäätänsä herää.

      • ~c~

        Mitä tiukkapipoa on todeta, että jokin asia on rikos. Rattijuoppouskin on rikos.

        V1ttu kun teillä ei ole minkäänlaista medialukutaitoa.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että kun tämä henkilö on aviopuoliso niin hänellä on oikeus tehdä mitä huvittaa? Vaikka käytännössä raiskata. Sinulla on edelleen se isoisoisoisän asenne 1800- luvulta lähtien jossa nainen katsotaan olevan miehen omaisuutta ja että kun kerran on seksiä harrastettu yhteisymmärryksessä niin tämä seksuaalinen kanssakäyminen antaa luvan toiselle joka tilanteessa toteuttaa seksuaalisia tarpeitaan koska kerran saatu lupa kattaa kaikki tulevat ja mahdolisesti haaveissa olevat seksikerrat ja kaikki seksuaalielämän ja seksuaalisen itseilmaisun muodot? Jopa siis nukkuvan seksuaalisen hyväksikäytön ja perustelet sitä jollain aviollisella sitoumuksella ja sillä että pari välillä on jo olemassaoleva sanaton tunnesitoutumisen ja lupa johonkin jota ei voi irtisanoa ja joka sallii käytännössä toisen välineellistämisen seksin yhteydessä?
        Käytännössä tuo tarkoitta sitä että myös sallit sen jos nainen tykkää työntää miehen peräsuoleen isohkon dildon koska se jotenkin kiihottaa häntä, niin hän voi sen tehdä lupaa mieheltä kysymättä ja myös toteuttaa tämän salaisen seksifantasian myös miehen nukkuessa tai ollessa tajuton tai sammunut?
        Tai jopa pyytää toista miestä paikalle joka harrastaa nukkuvan tai sammuneen miehen kanssa anaaliyhdyntää naisen tyydyttäessä vieressä itseään katsoessaan kahden miehen " rakastelua" Näinhän asia on ymmärrettävissä kommenttisi perusteella.
        Toki naiselle sallittakoon myös se sama, eikö. Jos hän tykkää homoseksistä niin miksei hän voi käyttää siihen toista miestä joka taas käyttää naisen aviopuolisoa? En näe mitään eroa koska kyse on pariskunnan seksielämästä jossa nainen sattuu tykkämään homoseksistä. Tai voihan nainen pyytää että mies harrastaa vastoin nyt omaa tahtoaankin homoseksiä, ihan vaimon mieliksi, näinhän moni nainen suostuu peppuseksiinkin koska mies sitä toivoo, vaikka se tuntuu kivuliaalta ja vastenmieliseltä?


    • snack9

      Mitä ap:n viestiin tulee, niin selvitä asia miehesi kanssa. S24 on huono paikka etsiä vastauksia tälläiseen. Vastauksista ehktä muutama on asiallinen ja sitten keskustelu yleensä kääntyy vastanneiden keskeiseen kiistelyyn jostain ihan muusta, kun aloitukseen liittyvästä asiasta.

      Itse olen mies ja olen herännyt naiseni rakasteluun. Hieman eri asia, mutta en tiedä pahastuisinko jos en olisikaan herännyt. Miehesi on pahoillaan ja tiedät sen. Mielestäni sinun pitää vain itse päättää mitä teet asian suhteen ja keskustella asia loppuun miehesi kanssa.

    • seksisomnia

      harrastan seksiä nukkuessani. unihäiriöisistä miehistä näin tekee 11% ja naisista 4% Eli kumpi olen uhri vai rikollinen(ja on muuten toinenkin normaalisti unessa kun alotan)? Alko hieman naurattaa tuo yksiselitteisesti :D

    • samperinmiähet

      Mä en ymmärrä kun täällä aina mesotaan siitä, että on rikos lukea toisen tekstiviestejä! Ja tällaista tapausta paapotaan että eihän tässä mitään...? Hiton untuvikkoja tomppeleita täällä jestas!

      Mutta ap: tapauksesi on vähän kinkkinen. Toisissa olosuhteissa tapaus on ehdottomasti rikos, raiskaus. Raiskauksia, ihan hereillä tapahtuviakin, sattuu myös parisuhteissa ja avioliitoissa.

      Kuitenkin, sinuna nyt hengähtäisin hetkeksi ja pureskelisin tilannetta. Ukkosi kertoi tilanteesta - se on hyvä, ehkä hän ei tajunnut että et ole mukana touhussa, jos liikehdit tai ääntelehdit tietämättäsi. Onko hän muuten ok mies?

      TAI: Ukkosi on "hieman" iljettävä, jos aloittaa JA jatkaa homman loppuun, vaikka tajuaa sinun olevan kanttuvei. Tällöin myös kyseessä rikos...

      Keskustelkaa asia kunnolla läpi, ja tee ehdottoman selväksi miehellesi, ettei asia ole ok sinulle, ja se ei saa toistua.

      Ystäväni seurusteli erittäin miellyttävän ja huolehtivaisen miehen kanssa. Kerran he olivat juoneet runsaasti, ja ystäväni oli sammunut kesken hommailujen. Mies oli tajunnut, että nainen simahti, mutta oli jatkanut loppuun, kun kerran oli päässyt jo sisälle asti naisen ollessa hereillä. Ystäväni kuitenkin heräsi kotvasen kuluttua, ja oli hyvin järkyttynyt siitä miten hänen kehoaan kohdeltiin hänen ollessa untenmailla.

      Jos miehet eivät halua panna lahnoja, niin mitä helkkaria sitä sitten täysin tajuttomalla naisella runkkaa itseään?

      Minusta tuntuu, etteivät miehet oikein ymmärrä kuinka paljon naisia vaivaa se, jos heihin kajotaan ilman suostumusta. En voi yleistää, mutta siltä nyt kuitenkin tuntuu. Voisikohan tätä verrata siihen, että miehen ah naaliin tungetaan nyrkki tai pamppu ilman suostumusta. En tiedä...

      • viinamänen naiset...

        Ystäväni seurusteli erittäin miellyttävän ja huolehtivaisen miehen kanssa. Kerran he olivat juoneet runsaasti, ja ystäväni oli sammunut kesken hommailujen. Mies oli tajunnut, että nainen simahti, mutta oli jatkanut loppuun, kun kerran oli päässyt jo sisälle asti naisen ollessa hereillä. Ystäväni kuitenkin heräsi kotvasen kuluttua, ja oli hyvin järkyttynyt siitä miten hänen kehoaan kohdeltiin hänen ollessa untenmailla."

        En voi yleistää, mutta siltä nyt kuitenkin tuntuu. Voisikohan tätä verrata siihen, että miehen ah naaliin tungetaan nyrkki tai pamppu ilman suostumusta. En tiedä... "

        No ei miestä voi syyttää jos umpihumalassa nussiessa mies ei huomaa naisen sammuneen kesken panemisen. Ja minä uskon ettei tuo mies sitä huomannut vaikka nainen muuta väittääkin. Tosielämässä sikahumalassa oleva soperteleva nainen makaa velttona kuin lahna. Kun juovuksissa olevalla miehellä on kalu naisen sisällä ja orgasmi lähenee niin että varpaissakin alkaa tuntua kihelmöinti lisäksi järki vielä viinan sumentamana ei siinä näe ja kuule eikä kiinnitä hirveästi huomiota ulkoisiin tapahtumiin.

        Nainen oli varmaan sammuneena puoli minuuttia kun taas heräsi vai kestikö tuo juovuksisa suoritettu akti paljonkin yli 10 minuutin. Ei tuota nyt kyllä voi pitää seksuaalisena hyväksikäyttönä katselee asiaa sitten miltä kantilta vain. Minä luulen että naiselle tuli jostain syystä morkkis kun tuli irstailtua sikahumalassa. Onkohan se muuten seksuaalista hyväksikäyttöä että olen herännyt joskus aamulla siihen että seisova kaluni on ollut muijani suussa.


      • samperinmiähet
        viinamänen naiset... kirjoitti:

        Ystäväni seurusteli erittäin miellyttävän ja huolehtivaisen miehen kanssa. Kerran he olivat juoneet runsaasti, ja ystäväni oli sammunut kesken hommailujen. Mies oli tajunnut, että nainen simahti, mutta oli jatkanut loppuun, kun kerran oli päässyt jo sisälle asti naisen ollessa hereillä. Ystäväni kuitenkin heräsi kotvasen kuluttua, ja oli hyvin järkyttynyt siitä miten hänen kehoaan kohdeltiin hänen ollessa untenmailla."

        En voi yleistää, mutta siltä nyt kuitenkin tuntuu. Voisikohan tätä verrata siihen, että miehen ah naaliin tungetaan nyrkki tai pamppu ilman suostumusta. En tiedä... "

        No ei miestä voi syyttää jos umpihumalassa nussiessa mies ei huomaa naisen sammuneen kesken panemisen. Ja minä uskon ettei tuo mies sitä huomannut vaikka nainen muuta väittääkin. Tosielämässä sikahumalassa oleva soperteleva nainen makaa velttona kuin lahna. Kun juovuksissa olevalla miehellä on kalu naisen sisällä ja orgasmi lähenee niin että varpaissakin alkaa tuntua kihelmöinti lisäksi järki vielä viinan sumentamana ei siinä näe ja kuule eikä kiinnitä hirveästi huomiota ulkoisiin tapahtumiin.

        Nainen oli varmaan sammuneena puoli minuuttia kun taas heräsi vai kestikö tuo juovuksisa suoritettu akti paljonkin yli 10 minuutin. Ei tuota nyt kyllä voi pitää seksuaalisena hyväksikäyttönä katselee asiaa sitten miltä kantilta vain. Minä luulen että naiselle tuli jostain syystä morkkis kun tuli irstailtua sikahumalassa. Onkohan se muuten seksuaalista hyväksikäyttöä että olen herännyt joskus aamulla siihen että seisova kaluni on ollut muijani suussa.

        Minne lukutaitosi jätit?

        En ottanut kantaa oliko esimerkissäni tapahtunut rikos, vaan yritin selventää, etteivät useat miehet tunnu tajuavan miten ahdistavaa naisista tuntuu tunkeutuminen ilman suostumusta. Ystäväni mies myönsi itse, että oli kokenut oikeaksi hoitaa hommat loppuun, pahoitteli kyllä asiaa. Ap:n tarinassa saattoi olla mukana myös tujakka määrä kuperkeikkalimua ("hieman viiniä"), siitä en tiedä.

        Ap:n tapaukseen myös kannustin keskustelemaan, pureskelemaan ja puntaroimaan asianlaitaa.


      • Anonyymi
        viinamänen naiset... kirjoitti:

        Ystäväni seurusteli erittäin miellyttävän ja huolehtivaisen miehen kanssa. Kerran he olivat juoneet runsaasti, ja ystäväni oli sammunut kesken hommailujen. Mies oli tajunnut, että nainen simahti, mutta oli jatkanut loppuun, kun kerran oli päässyt jo sisälle asti naisen ollessa hereillä. Ystäväni kuitenkin heräsi kotvasen kuluttua, ja oli hyvin järkyttynyt siitä miten hänen kehoaan kohdeltiin hänen ollessa untenmailla."

        En voi yleistää, mutta siltä nyt kuitenkin tuntuu. Voisikohan tätä verrata siihen, että miehen ah naaliin tungetaan nyrkki tai pamppu ilman suostumusta. En tiedä... "

        No ei miestä voi syyttää jos umpihumalassa nussiessa mies ei huomaa naisen sammuneen kesken panemisen. Ja minä uskon ettei tuo mies sitä huomannut vaikka nainen muuta väittääkin. Tosielämässä sikahumalassa oleva soperteleva nainen makaa velttona kuin lahna. Kun juovuksissa olevalla miehellä on kalu naisen sisällä ja orgasmi lähenee niin että varpaissakin alkaa tuntua kihelmöinti lisäksi järki vielä viinan sumentamana ei siinä näe ja kuule eikä kiinnitä hirveästi huomiota ulkoisiin tapahtumiin.

        Nainen oli varmaan sammuneena puoli minuuttia kun taas heräsi vai kestikö tuo juovuksisa suoritettu akti paljonkin yli 10 minuutin. Ei tuota nyt kyllä voi pitää seksuaalisena hyväksikäyttönä katselee asiaa sitten miltä kantilta vain. Minä luulen että naiselle tuli jostain syystä morkkis kun tuli irstailtua sikahumalassa. Onkohan se muuten seksuaalista hyväksikäyttöä että olen herännyt joskus aamulla siihen että seisova kaluni on ollut muijani suussa.

        Orgasmia tuskin mies edes kokee umpikännissä, saatika mitään muutakaan. No ei voi miestä syyttää jos umpikännissä ei huomaa naisen sammuneen blaablaa..
        Kusipäinen äijä taitaa olla kommentoimassa, alkoholisoitunut sarjaraiskaaja? Sellaisen hällä väliä- tyyli paistaa läpi niin että oikein hohkaa sellainen henkinen velttous ja piittaamattomuus.
        Käytännössä tuollainen äijä panisi vaikka kuollutta jos eteen selllainen osuisi. Noin flegmaattisen veltto asenne koko seksiin ylipäätään ja nimenomaan naisiin, jotka edustavat pelkää reikää johon tungetaan milloin mitäkin kananmunista koivunhalkoon asti oman tai kaveriporukan munan lisäksi.
        Hyi saatana mikä mulkku. Ihme että näille henkisesti veltoille äijille löytyy aina ottajia. Aina joku muija tykkää sinisistä silmistä ja kun se osas niin iihanasti pidellä kiinni tanssiessa että jalat meni alta.
        Äijä ei tee muuta kun köyrii itsekseen laskien hapanliemensä jonkun muojan sisuksiin räkäsee päälle ja pyyhkii loput kalusta valuvat paskat lakanankulmaan. Hyi helvetti miten oksettava tyyppi. Tuollainen sikaa en päästäisi edes kosketusetäisyydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmia tuskin mies edes kokee umpikännissä, saatika mitään muutakaan. No ei voi miestä syyttää jos umpikännissä ei huomaa naisen sammuneen blaablaa..
        Kusipäinen äijä taitaa olla kommentoimassa, alkoholisoitunut sarjaraiskaaja? Sellaisen hällä väliä- tyyli paistaa läpi niin että oikein hohkaa sellainen henkinen velttous ja piittaamattomuus.
        Käytännössä tuollainen äijä panisi vaikka kuollutta jos eteen selllainen osuisi. Noin flegmaattisen veltto asenne koko seksiin ylipäätään ja nimenomaan naisiin, jotka edustavat pelkää reikää johon tungetaan milloin mitäkin kananmunista koivunhalkoon asti oman tai kaveriporukan munan lisäksi.
        Hyi saatana mikä mulkku. Ihme että näille henkisesti veltoille äijille löytyy aina ottajia. Aina joku muija tykkää sinisistä silmistä ja kun se osas niin iihanasti pidellä kiinni tanssiessa että jalat meni alta.
        Äijä ei tee muuta kun köyrii itsekseen laskien hapanliemensä jonkun muojan sisuksiin räkäsee päälle ja pyyhkii loput kalusta valuvat paskat lakanankulmaan. Hyi helvetti miten oksettava tyyppi. Tuollainen sikaa en päästäisi edes kosketusetäisyydelle.

        😆🤨😬Voi taivas mitä tekstiä, etkö edes häpeä! Kumpaa sukupuolta oikein olet, mies vai nainen? 😄😆😂 ei voi olla totta..kaikkea on nähty mutta tämä kyllä yltää johonkin josta en tiedä mihin asti..aika kovaa tekstiä. Mutta taitaa olla kirjoittajalla aika kovia mielikuviakin ihmisistä ylipäätään?
        Tulee mieleen eräs näky hesan keskustan puistossa ; nainen makasi sammuneena alushousut nilkoissa , alapää paljaana ja vaginaan oli työnnetty kaljapullo siten että vain pullon pohja näkyi ulos ! Kaikki jotka busissa istuivat kasvot puistoon päin, näkivät tuon näyn. Tuli itselle oikein paha olo.
        Voi vain kuvitella mitä naisparka on joutunut kokemaan kännissä siinä miesporukassa tai yhdenkin miehen kanssa seurustellessaan.
        Tuollaisen näyn jälkeen sitä mietti niin seksiä kuin miehiä ja naisiakin ja samantein ei muuta kuin wc: hen oksentamaan ja miettimään ihmiskuntaa ja ylipäätään sen moraalia, mitä se on ja onko sitä ylipäätään edes olemassa.😨😳🤢🤮.


    • minunmielestäni

      Minun mielestäni seksi nukkuvan kanssa ei ole mitenkään rinnastettavissa rakasteluun, vaan se on puhtaasti kylmä pano. Eikös tämmöinen ole vähän verrattavissa nekrofiliaan? Minä ainakin loukkaantuisin, koska siitä tulee mieleen että partneri ei halua minun "läsnäoloa" rakkauden hetkeen vaan yksinkertaisesti haluaa hoitaa asiansa minun ruumiillani. Mikä luonnollisestikin johtaa hyväksikäytettyyn oloon. Tämän on minun mielipiteeni yksilönä. Suomi24 palstan käyttäjät tietääkseni ovat kuitenkin usein hyväksymässä kaiken, joten suosittelen kriittistä lukua mielipiteitä selailessa. Sinä itse päätät mikä sinusta tuntuu pahalta. Piste.

      • kldg

        Olisiko sitten miehen paree mennä kylille panee jotain vierasta? tai runkata netille?
        Sait sentään kaikki itsellesi.


      • ~ciss~
        kldg kirjoitti:

        Olisiko sitten miehen paree mennä kylille panee jotain vierasta? tai runkata netille?
        Sait sentään kaikki itsellesi.

        Jos noi on vaihtoehdot, niin sellaista miestä kukaan ei haluaisi muutenkaan


      • Sinnukkaa

        Tunteeton, itsekäs pano vaan, ei muuta. Hyväksikäyttöä ja raiskaus, jos toinen on tilassa, jossa ei voi ottaa kantaa, haluaako.

        Eri juttu, jos on sovittu, että saa tehdä aloitteita ja viedä miten pitkälle tahansa kun toinen nukkuu. Perimmäisenä ajatuksena tässä, että voisi olla kiihottavaa herätä ja huomata missä mennään. Edellisellä mieskaverillani oli nukkuessa stondis monta kertaa yössä. Sovittiin, että saan tehdä sillä mitä haluan. Ajatus tuntui huvittavan häntä kovasti, vaikka hän sanoi, että jos ei olisi sovittu etukäteen, kyllä hän kokisi sen raiskauksena, jos heräisi kulli sisälläni.


      • Anonyymi

        Panostahan tuossa on pelkästään kyse, itse asiassa käyttää toista, elävää ihmistä masturbointivälineenä. Käytännössä mies voisi mennä wc: hen masturboimaan ihan yksinäänkin eikä välineellistää ja epäinhimillistää toista puolisoaan noin törkeällä tavalla.

        No joillekinhan seksi itsessään on jo pelkkää esineellistämistä kun se on laadultaan sitä alkukantaisinta muotoa edustavaa, heikompaa laatua jossa henkisellä yhteenkuuluvuudella ei ole mitään tekemistä. jolloin toinen on pelkkää reikää, tissejä tai peppua tai isoa kalua eikä mitään muuta.
        Jotkut naiset nauttivat mitä voimakkaammin heitä esineellistää jopa pidetään
        kuten mitä tahansa kaikille jaettavana värkkinä. Useimmilla ei mitään henkistä yhtenkuuluvuutta edes liity seksiin, se ei ole mitään rakastelua koskaan nähnytkään vaan panemista pelkästään.
        Isolla osalla pariskunnilla seksi on juuri tuota kylmää panemista pornon avulla. Henkistä yhtenkuuluvuutta ei edes tunneta ja rakastelu- käsitteelle nauretaan suoraa kurkkua.
        Elimet ja erogeeniset alueet kuten rinnat, takapuoli, vulva ja iso kalu ovat pääosissa, muuta ei seksiin tarvita .
        Suurimalle osalle miehiä seksi on juuri rintojen kourimista ja pyörittelyä, vulvan hinkkaamista, takapuolen kämmenillä pyörittelyä ja puristelua ja sen katsomista ja härskien sanojen käyttämistä, mitä rivompaa kieltä käytetään , sen kiihoittavampaa. Eli kiihotetaan itseään seksuaalisesti.
        Toisia kiihottaa kakka ja pissa, toisia nahka ja remmit ja sitominen ja muu skeida. Naiset taas kiihottuvat kuvitellessan olevansa joukkopanon kohteena ja muuta vastaavaa, mitä härskimpää sitä kiihoittavampaa skeidaa.
        . Raaka seksi on todella äärimmmäisen kaukana kaikesta romanttisesta liirumlaarumista eikä puhettakaan mistään henkisestä yhteensulautumisesta ja yhteenkuulumisesta, nämä toisentyyppiset pariskunnat , hehän nauravat sellaiselle höpöhölle. Mitä ronskimpaa, esineelistävämpää ja härskimpää sitä voimakkaampi on orgasmi.

        Panemisella eli seksillä ei ole mitään tekemistä rakkauden tai rakastelun kanssa,. Ei siis mitään rajaa sille mitä ei tehtäisi jotta lauettaisiin ja saataisiin se mahtiorkku, kaikki kelpaa, ryhmäseksistä , parinvaihtoihin ja orgioihin asti.
        . Seksillä kun ei ole ole olemassa mitään moraalia se on kaikesta säännöistä vapaata ja kaikki paska sallittu, myös raiskaaminem ja hyväksikäyttö, eläin - ja lapsiporno, väkivalta jne.

        Laki toki vaaditaan ihan hyvästä syystä, muutoin vanhemmat panisivat omia lapsiaankin ja lisäntyisivät sisäsiittoisesti mutta kun silmä silmä ei tavoita niin ihmistä paljastuu varsin vastenmielisiä piirteitä, haluja, ominaisuuksia ja tarpeita.
        Raadollisuudessan, härskiydessään ihminen on lopulta todella vastenmielinen olento ja se vasta kiihoittakin joitain, laukeamisen vuoksi ihmiset seksiä harrastaa, mitä elukkamaisempaa se on sitä tyydyttävämpää, ilmeisesti ainakin osalle. Eihän muutoin olisi pornoa eikä mitään muutakaan, jotain tarvetta ne tyydyttää, usein myös noihin jäädään koukkuun ja vaaditan koko,ajan tuhdimpaa ja rajumpaa materiaalia jotta kiihoituttaisiin, valitettavasti. Siinä tulee kuvaan mukaan tämänkin keskusteluaiheen alle ympätty puolittain pornoon liittyvät
        " eroottinen" tarinakin , jotain tarvetta sen kirjoittaja niillä itseään tyydyttää koska niitä tuottaa luettavaksi ,mitä rajumpa tekstiä, sitä enemmän hän itseään kiihoittaa, sama koskee toki lukijoitakin.
        Seksillä ja rakkaudella ei siis ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Samaa ihmistä voi panna ja lyödä, halventaa ja häväistä, nujertaa ja taas panna ja puhua skeidaa rakastamisesta. Omaa nautintoan ihminen käytännössä vain rakastaa ja sitä miten toinen sitä nautintoa tuottaa . Muutoin voi toiseen suhtautua täysin kylmästi ja välinpitämättömästi , vahingpittaa henkisesti fyysisesti ja , emotionaalisesti vaikka kuinka siemennestensä toisen sisään ruikkisikin nautinnosta huutaen tai saisi orgasmn seksin yhteydesä, silti toimen voi olla täysin merkityksetön, vain tarve saada seksuaalista nautintoa ajaa ihmisiä toistensa luo ja sitoo pariskuntia..vaikka suhde olisi muutoin yksilöä monin tavoin tuhova ja kuluttava, epätyydyttävä jopa sadistinen. Siinä sitten mietit, kumpi on tärkeämpää, toinen ja sen tuoma hetkellnen nautinto ja valheellinen turvan tunne vai jokin muu? Oma elämä ja oikeus päättää kaikesta, ,myös siitä omasta kehosta..


    • puppycat

      ap, toivon, että olet nukkuessasi edes käyttäytynyt, reagoinut, niin kuin olisit hereillä. tuntuu pahalta ajatella, että miehesi olisi pannut sinua niin, että ihan tiedottomana makaat ja hän selvästi tuntee sinun nukkuvan. ei mielikuvana vaikuta kovin kauniilta, ei edes terveeltä toteuttaa mitään tuollaista. minulle on käynyt sama monet kerrat, mutta niin, että minun on luultu olevan hereillä. olen unissakävelijä ollut pienestä asti, saatan syödä, käydä vessassa, masturboida ja harrastaa seksiä unissani. vaikkakin, olen täysillä mukana harrastamassa seksiä, vaikken siitä mitään tiedäkään, siltikin tuntuu pahalta jos olen kuullut aiheesta. pyörii päässä, että: MITÄ? MITEN?! inhottava epätietoinen olo. varmasti olet jo kumppanisi kanssa aiheesta puhunut, siitä miltä sinusta tuntuu, miten hän on voinut tehdä niin.. kysymyksiä on paljon. toivon, että hän on ollut vain h.elvetin typerä, ymmärtää sen, eikä koskaan enää harkitse toteuttavansa mitään tuollaista uudestaan.

    • Asiasta voi puhua

      On käynyt niin että olen pari kertaa aamulla herännyt siihen että äijä on alkanut puuhailla jotain ja kerran ihan siihenkin että oli jo edennyt yhdyntään. Mutta sillä on siihen lupa ja toi on ihan kiva herätys.

    • Saija9211

      Mä olen monesti vihjannut miehelleni, että hän saa tulla sisääni kun nukun tai jos olen juonut. Se on mielestäni tosi kiihottavaa kun herään siihen, että mies on sisälläni. Ollaan puhuttu tästä joskus kavereiden kanssa ja luulen, että tämä fantasia on aika yleinen?

      • yöseksikäs

        Minulla samanlainen fantasia.


    • Tärkeä asia

      Olen lukenut, että nukkuvan kanssa seksi, on rikoalain mukaan rikos, joten kerropa miehellesi tosiasia.

      Kyllä olen itsekin saanut asian kuulla, että miehen himo on muka rakastella nukkuvaa puoliso ja herättää hänet siihen. Tämä on jostakin syystä miehille jonkinlainen väärä päähänpinttymä, ovatko käyneet pornosisuilta opin lukemassa, kun eivät usko itseensä.
      Toivottavasti miehet lukevat tämän nyt, mitä kirjoitan.
      Nainen ei valmis seksiin nukkuessaan, eikä halua tulla näin monikaan tavallaan raiskatuksi. Lääkäri voi todeta jäljet, jotka jäteätte, ja teitä todella voidaan syyttää raiskauksesta.
      Jättääkää miehet, jutteli seksistä ja asennoista pois keskusteluistanne, ei ainakaan ette yritä käyttää kotona maaailman oppeja, ilman vaimon kanssa yhteistä päätöstä. Samoin pois pornosivujen oppikoulusta, se seksi on naista rikkovaa, sitä tekevät naiset vain kovasta maksusta, sillä he samalla rikkovat sisäisen itsensä lopuksi elämää.

      Ja silloin mies, kun sinun päässäsi pyörii vain seksi, koetapa löytää jotakin muuta tekemistä, sillä sinustahan on tulossa addtikko ja voin kyllä sanoa, että se elämä ei ole mitenkään hyvää itsellesi.
      Seksin pitää olla kumpaankin henkisesti koskettavaa, se ei saa olla pelkkä makaaninen suoritus.

      Samoin on nämä pillerin kautta toimivat miehet, jättäkää pillerit pois ja eläkää ihmisen elämää, sillä ei monestikaan ole naiselle merkitystä, kuinka monta kertaa, vaan sillä miten muutoin kohtelette vaimoanne, hyväksytte hänet.

      Miehet kuten naisetkin tarvitsisivat jonkinlaisen avauksen , koulutuksen tähänkin asiaan, jotta vältyttäisiin näiltä pornon opeilta. Usinhan niiden takana oma oman itsetunnon puute, ihminen pelkää olevansa huono, mikä ei pidä paikkaansa.

      Ennen sanottiin, että kyllä luonto tikanpojan puuhuna jaa, eli oppi löytyy luonnostaan, eikä mistään pornoluolista tai muistakaan rivoista keskusteluista.
      Tämä sinunkin kirjoittamsi kavaltaa miehesi käyvän sitä koulu oppiin jossakin ei sopivassa paikassa.

      • mmm18

        Opetteleppa ensin kirjoittamaan, kauheeta luettavaa. Vähän vaikea ottaa vakavissaan kun tunget vain sanoja peräkkäin.


      • Anonyymi
        mmm18 kirjoitti:

        Opetteleppa ensin kirjoittamaan, kauheeta luettavaa. Vähän vaikea ottaa vakavissaan kun tunget vain sanoja peräkkäin.

        Taisi vain itse mielipide ärsyttää ei kirjoitusasu. Olet varmaan jäänyt kiinni lapsena vulvan hieromisesta ja äiti suuttunut ja siksi suhtaudut kielteisesti kaikkeen jossa arvostellaan sinulle tärkeää asiaa. Tai sitten on isä pyöritellyt sormiaan jalkojesi välissä ja hinkannut elintään sun peppua vasten kun olet ollut 4 v. Ja liität seksin aina turvallisuuden kokemukseen ja ylipäätään kaikkiin ihmissuhteosiin. Ei ole ihmissuhteita ilman seksiä. Käytännössä ainoa tapa kommunikoida ihmissuhteissa on antaa kaikkien panna.


    • minusta näin.

      meillä saa kumpikin tehdä toisillemme ihan mitä vain kun toinen nukkuu. minusta on vaan kiihottavaa kun mies haluaa hyväillä rintoja ja joskus herään siihen ja sitten menen leikkiin tottakait mukaan :) itse otan ukoltani suihkun kun se nukkuu ja ite haluaisin toimintaa. mies ei ehkä herää mutta varmasti tuntuu hyvältä. Ihan eri asia olisi jos joku muu teksisi jotain tommosta minun nukkuessani eikä mieheni.

    • ...

      Miksi ihmisten on niin vaikeaa keskustella asiasta hereillä ollessa? kysyä vaikkapa, että onko ok, jos aloittaa hommat toisen nukkuessa. Ihan suoralla kysymyksellä voitaisiin välttää monta ongelmaa..

    • jaa a

      Hiukan viiniä? Vai koko pullo? Ei kukaan nuku heräämättä. Olet sammunut ilmeisesti. Se on raiskaus eli hyväksikäyttö? Mutta sitten omatunto piinasi ja kertoi. Pahoitteli. Mikä perversio saa yhdyntään tajuttoman kanssa? Ei ymmärrä. Osaako jotkut miehet itse selittää mistä siinä on kysymys, kun sammuneen kanssa on?

    • katarziina

      On kokemuksia. Eksäni kertoi työntäneensä sormensa sisääni kun nukun ja hänellä itsellään on runkkaus kesken. Hyi helvetti! Suutuin todella paljon, inhotti ja inhottaa vieläkin. Mies itse oli mielestään lähinnä kekseliäs.

      Ja eksä on.Tämä sama suhtautuminen ja vastaavat ongelmat (mitä voi tehdä ja mitä ei) näkyivät kyllä muissakin asioissa.

      • 14 + 13

        "Suutuin todella paljon, inhotti"

        Käsittämätön reaktio. Onneksi en ole... lapsesi. Mies voi sentään erota ja vetäytyä nuolemaan haavojaan mutta lapsi ei pääse raivoasi ja inhoasi pakoon.


      • katarziina
        14 + 13 kirjoitti:

        "Suutuin todella paljon, inhotti"

        Käsittämätön reaktio. Onneksi en ole... lapsesi. Mies voi sentään erota ja vetäytyä nuolemaan haavojaan mutta lapsi ei pääse raivoasi ja inhoasi pakoon.

        Et ole lapseni, joten miksi ihmeessä käyttäydyt, kuin olisin sinua sellaiseksi pyytänyt?


    • hhhasas

      En mä siitä varmaan suuttuis? Jos mies on siinä onnistunut niin mikäs siinä. Ollaan tässä jo oltu kuitenkin sen verran kauan yhdessä, että jos mies saa siitä jotain seksuaalista mielihyvää niin menkööt.

      Mieheni ainakin haluaisi joskus herätä siihen, että ratsastan hänellä. Itse yleensä herään kun mieheni lämppää minua öisin, se on aika kiihottavaa. Mutta tosiaan, tais sulla mennä aika helv... iso pullollinen viiniä jos et seksiin heränny.

      Ehkä mies luuli sinun olevasi hereillä, tai ehkä mies toivoi sinun heräävän ennenkuin laukeaa.

    • unipano

      Ihan normaalia meillä ainakin. Molemmat tekee sitä. Monesti on käynyt myös niin, että jompi kumpi ei ole herännyt ollenkaan. Ja myös sellasia tilanteita, jossa toinen ei jaksa millään, mutta antaa luvan panna, kun itse jatkaa unia/makoilua.

    • s-kioski

      Mielestäni jokaisella on oikeus määrittää oman kehonsa rajat ja mitä hyväksyy itselleen tehtävän.

      Olisin kyllä huolissani aloittajan alkoholin käytöstä ja ehkä hänen kumppaninsakin.

      Itselläni on sellainen kokemus että pitkäaikaisen exäni kanssa sammuin kesken seksin. En tiedä hoitiko exä homman itsellään kotiin itselleen, en hoksannut edes kysyä. Jälkeenpäin tilanne nauratti minua kovasti, olen nimittäin sellaiinen että en sammu ikinä, ja muutenkin minulla on vaikeuksia nukahtaa. Minua huvittaa, seksin on kyllä on pitänyt olla tosi tylsää että nukahdan kesken kaiken. Itseasiassa exäni loukkaantui sammumisestani, varmaan itsekin tunsi itsensä tosi tylsäksi.

      Tylsäähän se aina oli, ja siksi ja juopottelun vuoksi onkin nyt ex. Itse en juo enää.

      Nyt ei ole ollut miestä vuosiin. Jos olisi sellainen ihana mies niin kyllä olisi kioski auki yötä päivää.

    • Osku777

      Itse olen useita kertoja herännyt siihen että vaimo on ollut päälläni ratsastamassa. Ei siitä mitään traumoja ole jäänyt. Yleensä herään vielä siinä vaiheessa, että aivan kohta tulen. Annan silti vaimon vielä ratsastaa itselleen orkun. Nämä on tilanteita joissa kumpikin voittaa. :)

      Jos tuo kuitenkin sinulle on ongelma ja olet ehdottoman kielteinen tähän, niin sano se miehelle selkeästi kun olette hereillä. Että et missään tilanteessa halua seksiä jos et sitä erikseen ääneen sano. Sen jälkeen voit miettiä että teki luvatta, mutta ei ennen kuin pelisäännöt on selvät kummallekin.

    • kel4

      ((Jos muutenkin ollaan yhdessä ja harrastetaan seksiä ja kahdenvälinen tilanne on hyvä, niin ei kai haittaa vaikka seksiä harrastetaan kaikenmoisilla tavoilla, jopa toisen nukkuessa. Itse olen joskus herännyt siihen että mies on aloittanut seksin kanssani, ja siihen on ollut ihana herätä. Jos minulla ei ole muutenkaan mitään sitä vastaan että hän saa minulta, ei ole välttämätöntä että olen joka kerta itse täysillä "mukana". Tällainen yllättävä seksi poikkeavassa tilanteessa voi olla mahtavaa hänelle ja sen suon, vaikka en itse tietäisi siitä mitään.

      Eri asia on, jos mies on vieras tai sellainen jonka kanssa en haluaisi olla, tai ollut esim riitaa jolloin voisi päätellä että en halua. Silloin kyseessä olisi hyväksikäyttö.))

      Yhdyn hänen sanoihinsa täysin... vaikka mies olenkin ja puolisonikin on minut niin herättänyt, tai ottanut poskeen minun nukuttua. ei pä haittaa, rakastan puolisoani, ja annan hänen tehdä minulle ihan mitä vain, ja niin on toistekkin päin, olemme keskustelleet asiasta..

    • ei leikin asia

      Kummallisia ihmisiä olette mielestäni te jotka pidätte tuollaista "toinen nukkuu, mutta lupa on niin antaa mennä" panemista normaalina. Luulisi seksin harrastamisessa kypsässä parisuhteessa olevan kyse rakastelusta, yhteisestä läsnäolosta ja rakkauden ilmentämisestä, ei toisen kehon käyttämisestä omien himojensa tyydyttämiseen. Mielestäni on itsekunnioituksen puutetta antaa toiselle lupa tuollaiseen ja täysin sairasta haluta/pystyä/tehdä jotain tuollaista nukkuvalle puolisolleen. Olen pöyristynyt siitä miten moni tätä tuntuu pitävän normaalina.

      Nuoret jotka luette tätä palsaa: vaikka moni tuollaista toimintaa on normaaliksi väittänytkin, se ei tarkoita että se sitä olisi tai että se olisi hyvä juttu tai asia johon itse pitäisi suostua! Paljon tyypillisempää on se, että seksissä molemmat osapuolet ovat hereillä ja näin pitää ollakin. Ihmiset jotka tällaista harrastatte, toivottavasti olette miettineet asian todella juurta jaksain läpi, ettekä suostu tuollaiseen vain toista miellyttääksenne, pelosta tai vaikkapa yhteisen ajan puutteesta.

      Traumatisoitumiseen ei sitten välttämättä tarvita juuri muuta kuin epämiellyttävä uni ja samanaikainen "yllätysseksi". Kehomuisti ei loogisia yhteisiä sopimuksia muista, vaan trauma syntyy ja se ei sitten ihan taikaiskusta katoakaan vaan voi vaatia vuosien työskentelyä.

      Vaikka rakastaa puolisoaan, se ei tarkoita että "antaa hänen tehdä itselleen ihan mitä vain". Jos todella rakastaa, ymmärtää että seksi on kahden tietoisen ihmisen välistä toimintaa. Jos todella rakastaa kunnioittaa itsensä ja toisen sisintä sekä kehoa. Jos todella rakastaa, kestää myös pakit silloin tällöin, on normaalia ettei aina huvita.

      Ap: jos miehesi on koskaan aiemmin tehnyt mitään vastaavaa, tai osoittanut henkisen tai fyysisen väkivallan merkkejä, muuta pois mahdollisimma pian ja hae läheisiltäsi tukea. Jos taas tämä oli ainutkertainen tapahtuma, miehesi on kertonut kaiken (syyt tälle, mitä oikein ajatteli, mitä jatkossa) ja pyytänyt todella anteeksi ja luvannut olla koskaan tekemättä mitään vastaavaa ja voit häneen vielä luottaa, niin työskennelkää asian prosessoimiseksi. Voitte hakea vaikka ulkopuolista apua.

      Jos tulet siihen tulokseen että kyseessä oli raiskaus (mikä se omasta mielestäni ainakin selkeästi olikin, nukkuvalla/tajuttomalla ei ole mahdollisuutta ilmaista tahtoaan ja häneen on tässä tapauksessa yhdytty eli kyseessä on raiskaus), apua saat esimerkiksi Tukinaisesta. Levinen "kun tiikeri herää" on loistava teos traumatisoitumisesta.

      Ja kaikille jotka täällä kiven kovaa väittävät, että "kyllä seksiin herää", vaikka itse heräisitkin, se ei tarkoita että kaikki muutkin ihmiset heräävät. On saattanut myös käydä niin että ap on herännytkin ja reagoinut tilanteeseen jähmettymällä. Keskushermosto on tulkinnut tilanteen uhkaksi ja samalla laskenyt sekunneissa ettei taistelu tai pako ole mahdollista (tähän vaikuttavat aiemmat kokemukset ja tilanteessa koettu uhka) ja keho on jähmettynyt tilanteen kestämiseksi. Vakavat traumat saattavat myös aiheuttaa muistikatkoksia.

      • 8 + 2

        Sinä päätät sinusta. Anna muiden päättää itsestään.

        Sinun rakastelukäsityksesi on vain yksi muiden joukossa.


      • Anonyymi
        8 + 2 kirjoitti:

        Sinä päätät sinusta. Anna muiden päättää itsestään.

        Sinun rakastelukäsityksesi on vain yksi muiden joukossa.

        Rakastelu on läsnäoloa ei masturbaatiota niin kuin mistä tuossa alussa näytti olevan kyse. Käytti toista kuin esinettä.


      • Anonyymi

        Tämä on paras ja hyvin asiallinen kommentti , kiitos!


    • 76688

      Siis, haloo! Jos olette pariskunta, nin tuossa ei todellakaan ole mitään pahaa. Ihan normi hommia ja avokki yleensä on herätessään oikeinkin mukana. Ei ymmärrä..

      • .....

        olen varmaan sitten tiukkapipoinen ämmä, mutta heräsin useamman kerran aikoinaan siihen kun ex hoiti hommiaan ja kysyin mitä teet, minä nukuin jo... kyllä mulle oli järkytys herätä siihen, että toinen on sisälläni, mutta vielä järkyttävämpää oli exän vastaus, että voisin nukkuakin, hän vain nopeasti hoitaa tarpeensa. Ja sitten kun miehet vielä jaksaa hokea, ettei ne halua mitään lahnaa sänkyynsä. Kyllä mua inhotti ton tapauksen jälkeen ukkoni ja hävetti itseni, koska olin myöskin kännissä sammunut/nukahtanut, ja heräsin tollaseen. Vielä enemmän inhotti kun sain tietää etten ole ainoa vastaava tapaus, jota ukko käytti omiin tarpeisiinsa. Että vaikka näitä asioita miten päin katsoo, niin kyllä mun mielestä kyseessä on aina hyväksikäyttö/raiskaus, jos toinen on tiedottomassa tilassa, ja se vastuu on aina tekijällä, vaikka näissä tapauksissa uhri usein syyllistääkin itsensä, etenkin jos on ollut kännissä ja tekijä on tuttu.


      • Eiuggvkll

        On raiskaus minunkin mielestäni.
        Itse olin selvinpäin, eksä kännissä. Oltiin menty nukkumaan. Mies alkoi lämmitellä seksiin, ei todellakaan kiinnostanut sen känninen yrittäminen, joten esitin nukkuvaa. Aika iso shokki oli, kun mies jatkoi tästä huolimatta. Olin niin järkyttynyt tilanteesta, että jatkoin vain nukkuvan esittämistä.
        Tästä on jo vuosia aikaa. Tajusin vasta parisuhteen jälkeen, että kyseessä oli raiskaus. Mutta siitä jääneet traumat seuraavat edelleen. En kykene enää parisuhteisiin, kun ei luottamus riitä. Itsetunto ja minä-kuva on rikottu, koska tunnen itseni niin arvottomaksi ja huonoksi. Mietin tuota tapausta vieläkin usein, ja vapaapäivä saattaa mennä kotona itkien.

        Joten kaikille teille, joiden mielestä se on tutun kanssa ok, ei se ole. Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi

        Eli hyväksyt nukkuvan raiskaamisen? Sinulle parisuhde ja siihen liittyvä seksi on velvollisuus johon saattaa, mutta ei välttämättä aina , kuuluu myös vastentahtoinen seksi ja lupa masturboida toisen elimeen? Kun on kerran seksiä saanut ja sitä on harrastettu, se on parisuhteen aikainen lupaus siitä että toista saa käyttää omien tarpeiden tyydyttämiseen. Ja toinen automaattisesti myös aina siitä nauttii? . Entä jos ei nautikkaan? Miten sitten suu pannaan vai pannaanko taas vaginaa jotta mieliala paranisi ja halut syttyisivät?


    • iopuhyghuj

      Joo... Menetin neitsyyteni, kun makasin eksän sängyssä sammuneena. Vallan mahtavaa herätä horroksesta siihen, että olen alasti ja toisen sormet on mun sisällä ja seuraavaksi vielä "se". Reilua. Oli muutenkin tosi ikävä tyyppi, väkivaltainen, luuseri jne.

      • Anonyymi

        Juuri tuollaiset luuserit syyllistyvätkin raiskaamisiin. Ja ovat muutoinkin useinmiten myös väkivaltaisia. Eihän tuossa ollut mistään yhteisymmärryksessä tapahtuvasta rakastelusta kyse vaan hän käytti sinua masturbointivälineenä. Kertoi toiminnallaan vain ettei hän ylipäätään arvosta naisia lainkaan.


    • himppa3

      No sattuuhan näitä.Olin uuden miesystäväni kans ekaa kertaa menossa sänkyyn. Oltiin leikitty jo aika lailla ja piti tosi toimet alkaa niin tapahtui yllätys, mun sisään meni jotakin ja kaveri oli polvillaan päälläni ja hoiti omia hommiaan....tuli aika erikoinen fiilis .....ne tapaamiset loppu aika pian.

    • ihankivakokemus

      Erikoinen juttu mullakin, kihlatun kanssa otettiin viiniä, bailattiin mun synttärin kunniaksi. Nainen sitten halusi vielä lopuksi vähän "hellyyttä" kun kotiuduttiin mutta oli sammahtanut keskin yhdynnän mutta minä kuitenkin menin loppuun asti. Aamulla nainen katsahti otsa kurtussa krapulassa lakanaa ja sanoi et mitä ihmettä ootko sä pannut mua yöllä, sanoin et joo koska halusit.

      • 98349846

        Humalassa ei voi antaa suostumusta.

        Koska olit ottanut viiniä, kihlattusi raiskasi sinut alkoholin vaikutuksen alaisena. Se, että hän oli sammunut, ei ole pätevät puolustus oikeudessa.


      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki siitä ettei kannata juoda liikaa viinaa. Aika holtionta menoa, muistuiko edes ehkäisy vai pillereitä käytät? Toki jos mies on kovin aktiivinen seksin suhteen voi vierailta naisiltakin tulla pöpöjä eli sukupuolitauti kuten iloinen herpes rakkuloineen, kuppa jne.


    • Anonyymi

      Miksi aina ku mina tee seksi. Tapahtu raiskaius?

      t. Ahmed

    • Anonyymi

      Ihan hirveä ketju. Miksi miehet tekevät noin? Ei tiedottomana olevaan kosketa. En kyllä uskaltaisi enää nukkua tuollaisen vieressä.

    • Anonyymi

      No eipä ole kyllä moisia käynyt. Ei voi kun ihmetellä miten hyvät unenlahjat joillain onkaan.

      • Anonyymi

        No siis se mullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Mä olen niin herkkäuninen, että herään joka kyljenkääntöön ja rasahdukseen. Melkein kadehdituttaa, että jollain on noin hyvät unenlahjat.

        Vaan siis ite kysymykseen, että miten reagoisin. Olisin jumalattoman vihanen, kun ei herättäänyt mua.


    • Anonyymi

      Olen pari kertaa känni-unilta herännyt siihen, että naisystävät ovat ottaneet poskeen kivikovana ollutta miehistä jatkettani. Siitä se sitten jatkui normaalilla aktilla. Kumpikin sai hyvän mielen ja huipennukset. Sitten jälkeenpäin tajusin, että tilanteessa mua on käytetty törkeästi seksuaalisesti hyväksi. Sais käyttää enemmänkin.

    • Anonyymi

      Ihan normi kännitouhua puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Aina on rikos. Jollei nainen anna lupaa. Naisen pitää sanoa, et on hyväksikäytettävissä 24h toiselle, muuten on raiskaus aina.

    • Anonyymi

      Meillä on naisystävän kanssa käynyt muutaman kerran noin.
      Ollaan täysillä mukana koko hommassa ja meillä on muutenkin hyvä ja vilkas seksielämä, joten meidän kohdalla ei ainakaan voi puhua mistään seksirikoksista. Koska molemmilla on lupa koskea toiseen.
      Ekalla kerralla meillä kävi niin, kun olin herännyt unesta jostain syystä mutta emäntä nukkui sikeästi. Luulen, että hän näkikinj otain eroottista unta ääntelystä ym päätellen, vaikka oli rauhallinen muuten ja silitin häntä hellästi siinä ja satuin koskemaan myös hänen emätintäänkin.
      Klitoris ainakin oli turvoksissa ja sillä sekunnilla, kun koskin hänen alapäätään, hän alkoi hieromaan emätintään mun kättä vasten ja muuta ei sitten tarvittukaan.
      Hän oli kyllä unessa ensialkuun vielä siinävaiheessa, kun hän veti mua unissaan lähemmäs ja päälleen, mutta hän heräsi siinä vaiheessa, kun olin jo hänen sylissään.
      Mutta ei hän ollut millänsäkään, päinvastoin, aika "kiimainen" jo kuten minäkin ja harrastimme kyllä oikein kiihkeätä ja himokasta seksiä.
      Kysyin häneltä vielä asiasta, niin sanoi kyllä olleensa ensialkuun unessa ja heränneensä oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun olimme olleet jo hyvänkin aikaa yhdynnässä, mutta oli nauttinut koko tilanteesta. Oli kuitenkin tuntenut mut ja mun työntelyt unen läpikin ja oli tuntunut hyvältä.
      Siitä asti meillä on ollut myös tämä "uniseksikin" osana meidän seksielämää.
      Kaikille se ei välttämättä sovi, mutta meille kylläkin.

      • Anonyymi

        Minusta tuo on erityisen kiihottavaa ja minusta on outoa, jos tuollaisessa näkee jotakin väärää, vaikka henkilöt ovat parisuhteessa


    • Anonyymi

      Ätmi on sitten kaivellut yli kymmenen vuoden takaisen raiskausfantasiansa naftaliinista ja elämämkolu innostuu🥱

    • Anonyymi

      Miksi sen kumppania pitää nukkuvana panna? Senkö takia sitä ei voi herättää että voi kieltäytyä? Jotenkin ahdistava ajatus. Minä tuntisin itseni raiskatuksi. En ole jatkuvasti kiihottunut eli todennäköisesti myös koskisi. Hyväilyt ja herättäminen ok.

    • Anonyymi

      No eipä kyllä voisi moista tapahtua, olen sen verran kevytuninen. En tajua miten tollanen muka olis edes mahdollista, jollei toinen ole humalassa ja sammunut.

      • Anonyymi

        Ja siis todellakin, jos jostain ihmeellisestä syystä noin pääsisi käymään, niin rikosilmoituksen tekisin.


    • Anonyymi

      Ex vaimo oli melkoinen aamustondiksen metsästäjä. Ei se nyt hauskaa ollut oikein koskaan herätä siihen että naisen pää on peiton alla ja muna suussa tai mimmi kiipeää ratsaille.
      Kyseinen nainen ei vaan koskaan tajunnut miksi se ei ole ok. Ainahan miehet haluaa....

      Nykyinen siirtyy mun peiton alle ja kainaloon. Reisi seisovan kullin päällä ja suudelmat kaulalla eivät ole lakanneet toimimasta useista vuosista huolimatta. Tämä nainen on aina saanut multa sen mitä on halunnut....XD

      • Anonyymi

        Ensin hommatte miehen ja sitten jo rikosilmoa sille perään,vittu mitä naisia nykyään.
        Hommatkaa naiset niitä lesbokavereita niin ei mee mikää enää sisälle eikä tule penskojakaan!
        Ei tartte ehkäsyäkään niin ei sekoo pää niistä lääkkeistä,miehen kanssa näyttää ne lääkkeet tekevän tuommosta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin hommatte miehen ja sitten jo rikosilmoa sille perään,vittu mitä naisia nykyään.
        Hommatkaa naiset niitä lesbokavereita niin ei mee mikää enää sisälle eikä tule penskojakaan!
        Ei tartte ehkäsyäkään niin ei sekoo pää niistä lääkkeistä,miehen kanssa näyttää ne lääkkeet tekevän tuommosta...

        Naisenko vika on se jos mies on kusipää ja toimii miten huvittaa ja mieli tekee? Eikö mies vastaakkaan teoistaan ja itsestään saatika hallitse omia mielitekojaan, halujaan tai tarpeitaan? Jos seksiä haluaa eikä siihen nainen suostu niin omat kädet on sina olemassa ja masturbointivälineitä saa seksikaupastakin ostettua. Ei nainen ole mikään masturbointiväline miehille.


    • Anonyymi

      Naiselta on aina kuultava onko se sallittua sinä yönä vai ei? Ilman lupaa on rikosjuttu.

    • Anonyymi

      Se oli joka kerta yhtä ällöä. Erikoista. Selfmadetyyliä.. Esitin nukkuvaa.

    • Anonyymi

      Vaimo nukahti liiallisen viina juonnista. Meillä oli kaksi sukulaisnuota samaan aikaan kotona kylässä. Laitoin akkukäyttöisen irto kameran pöydälle niin näen oksentaako.
      Katselin olohuoneessa televisiota, pojat tuli kamarista halusivat katsoa mieliohjelmaa sanoin menkää kamariin vaimo nukkuu siellä.
      Kamera alkoi nauhoittaa kun pojat meni sisään, tietokone hälyytti, avasin näytön, vaimo makasi sängyllä, pojat noin 13v . nauroivat ja katsoivat vaimoa.
      Vaimon saunatakki oli aika auki, pojat katsoivat ovelle ja avasivat saunatakkia, vaimon rinnat oli paljaana vaimon 32v rinnat oli pystyssä, Janne kosketteli rintoja vaimo ei reakoinut Make kosketteli myös. Make nousi ovelle vahtiin Janne kosketteli ja antoi suukkoja rintoihin rinnat kohoili kun poika imi nännejä, pojat vaihtoi paikkaa. Maken imiessä näin että pieni kalu on paljaana Make nousi päälle nauroi kaverilleen Make teki nainti liikkeitä haarojen päällä. Janne kävi katsomassa vieressä ja meni ovelle. Janne laski vaimon housuja ja jatkoi päällä en ensin nähnyt mitä tekee, kunnes huomasin vaimon lantio nousee vähän ylös ja alas, poika nai oikeasti nytkytteli aika pitkään ja painoi sitten syvälle ja piti siinä.
      Kun nousi kalu oli kiiltävä, Make tuli tilalle ja pani heti, vaimo vastasi nukkuessaan pikku pippelin lantio liikkui pientä liikettä koko ajan. Pojat meni vessaan takasin kulkiessa kävivät olohuoneessa olin nukkuvinani sohvalla, pojat hiippaili takaisin.
      Nyt molemmat oli vaimon vieressä pukkivat vähän ei herännyt, alkoi reilumpi rintojen käsittely molemmat hymyili toisilleen ja imivät yhtä aikaa nännejä, Maken käsi kosketteli pillua housut oli alhaalla Make nousi ja veti hitaasti housut pois levitti jalkoja, vaimo nosti jalkoja koukkuun molemmat peräänty ja menivät takaisin puhuivat keskenääb ja Make nousi jalkojen väliin kalu kovana työnsi hitaasti siisään alkoi naida kuin mies Janne imi nännejä, huomasin vaimon liikuttavan lantiota Make pani reilusti ja laukesi, nousi sievästi ylös Janne meni tilalle vaimon lantio alkoi liikkua Janne pani sopivaa liikettä , vaimo nosti päätään ja alas Janne nai tasaiseen tahtiin Vaimo ohjasi Maken päätä rinnalta toiselle Jannen naidessa Vaimo katseli ovelle, Janne sanoi jotain vaimo antoi haarat levällään pillua Janne junttasi kunnolla ja laukesi.
      Vaimo nousi horjahdellen ovelle, näin että kurkisti olo huoneeseen ja meni vessaan.
      Vaimo kävi lasin viinaa ja meni kamariin laittoi oven lukkoon.
      seisoi poikien edessä alasti meni sänkyyn pojat oli molemmin puolin, ohjasi heidän päät rinnoille, kädet haki kaluja käteen vaimo nauroi pojille nousi polvilleen ja imi molempia vuorotellen jäi kontalleen Make siirtyi taakse ja nainti alkoi vaimo imi Jannea vähän aikaa ja siirtyi ylemmäs laskeutu että Janne ylsi rintoihin vaimon naamasta näki että nautti, Näin nyt saa lantio liikahteli epämääräisesti ja selkä notkolla. Make siistyi pois, vaimo kuivasi pillua siirtyi Jannen päälle oli kiihottavaa katsella pieni poika alla ja iso kiimainen pylly nai päällä vaimo nai oikeasti kiimasena .Jannesta näkiettä nyt tulee, vaimo sanoi jotain, harmi kun ääni ei pelannut.
      Vaimon sanojen jälkeen pojat lähti omaan kamariin vaimo meni pesulle tuli herättelemään,
      Menin viereen vähän oli lakana sieltä täältä märkä. Vaimo tuli kainaloon, antoi suukkoja, kuiskas näitkö? Sanoin kaikki on nauhoitettu, vaimo laski housja hitaasti kalu ponnahti vapauteen vaimo kuiskas oli ihanaa ne pienet kalut, pojat osasi oikeasti imeä tissejä ja naida, niilt tuli vähän spermaa kivasti pippeli kouristeli pillussa. Vaimo nousi päälle kuiskas nyt hutsu panee lantio kierti kunnolla vaimo laskeutu alemmas nännit oli kuin lasia huokaili ime tulen heti ja levitti jalkoja painoi syvään pidin lantiosta kuiskas purista kovaa painoin pillua kalua vasten urisi ja jalat sätki jatkoi nainita nopeaan tahtiin painoin pakaroista ja laukesin , noooiiin laskeutu alas ja suuteli, kuiskas olet kuin hirviö pikku kikkelien rinnalla.
      Vaimo kävi pesulle , juotiin ja istuttiin, sanoin haluttasko vielä pippeliä nauroi oli ne niin luomuja ja hätäisiä kuiskasin käy pojat odottaa sano että nukun sikeästi.
      Vaimo tuli olin jo nukahtanut, kuiskas vakoilin mennessä siellä ne imi toisiaan Make on varmaan sellainen, kysyin miten niin vaimo halasi toisella kerralla kun pyllistin kun se on niin ihanaa Make liikutteli kalua märässä vaossa ja työntyi pyllyyn yritin paeta piti kunnolla kiinni ja pani alkoi aika pian tuntua hyvältä kiihotuin nopeaan ja Janne imi alla rintoja, tuntui oikeastaan hyvältä pelotti tunne ja sitten sain samalla laitta orgasmin kuin pillusta , sen tunsi kuinka sperma ruiski suoleen jotenkin erilailla. Kuiskasin se testataan nyt nukutaan.
      Aamupalalla vaimo oli nännit pystyssä yöpaidassa ja hymyili minulle, kun istui vieressä pääsin kokeilemaan pillu oli märkä puristin jalasta, sanoin en voi syödä paljoa käyn reilun tunnin lenkin älkää poja lähtekö ennen kun tulen.
      Vaimo antoi suukon kuiskasin anna kunnolla. Illalla vaimo kuiskas ne jakso aamulla molemmat kahdesti oli ihanaa

      • Anonyymi

        Lapsipornoa, varmaan jollain nousi kalu pystyyn , Sillanpää kamaa...


    • Anonyymi

      En, mutta aikoinaan silloisen naiskaverini kanssa oltiin kylässä isommassa porukassa, juotiin reippaasti ja aamuyöstä heräsin. No mitäs, naiseni siinä oli vieressäni leveällä vuoteella, ja yksi seurueen mies hänen takana jyystäen. Naiseni osasi olla aika hiljaa, vain kuiskaavia ynähdyksiä. Mietin hetken puutunko asiaan, en puuttunut. Oli seuraavana iltana kotona jotenkin rietas fiilis kun rakasteltiin.

      • Anonyymi

        No näitä on kaikenlaisia. Toiset tykkää kun naisystävä tussu kelpaa muillekin ja kiihottuvat seksuaalisesti lähes kaikesta mikä seksiin liittyy jopa lasten panemisesta. Mutta jos luki aloituksen nijin tajuaa ettei tämäntyyppisestä seksuaalisesta kaikkiruokaisuudesta ollut edes kyse vaan käytännössä nukkuvan ihnisen raiskaamisesta mikä on täysin eri asia kun promiskuiteetti- harrastus jossa pannaan ketä tahansa ja koska tahansa ja mitä tahansa vaikka lammasta peräpäähän. Tai vastasynytnyttä lasta. Kaiki kelpaa millä on tiukka reikä jossain päin kehoa.


    • Anonyymi

      En hyväksy että mieheni tekisi noin minulle, minusta se on raiskaus!

    • Anonyymi

      Uniseksi on ihanaa.

    • Anonyymi

      Itselleni saa jopa niin ja pitää välillä tehdä. Pieni esinellistäminen ei ketään tapa👌👌

      • Anonyymi

        Lisään tähän vielä että kunhan parin minuutin päästä herätetään minut mukaan.😊
        Eli ei ehkä niin että en mitään tietäisi...
        Mutta mies voisi aloittaa kyllä...ja sitten vois ite hypätä mukaan.


      • Anonyymi

        Kuuluuko tapp a mi nen tähän keskusteluun jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko tapp a mi nen tähän keskusteluun jotenkin.

        No lue se teksti idiootti.
        Oota mä muotoilen sulle niin ymmärrät.
        Pieni esinellistäminen ei ehkä ketään haittaa....
        Ymmärsitkö nyt.


    • Anonyymi

      Itku vaan esitystä.. on tehnyt noin ennenkin.

    • Anonyymi

      Kyseessä on raiskaus, halusi sitä myöntää tai ei. Joitain tuollainen kiihottaa mutta tuskin on kovin yleistä. Itse en katsoisi päivääkään tuollaista äijänretkua.

      Käytännössä teko tarkoittaa sitä että äijä on valmis tekemään tuon saman kenelle tahansa, myös tuntemattomille pokille joita tapaa risteilyillä tai baareissa ja lähtee saattelemaan hotelliin umpikännistä.
      Nainen vain herää sukupuolimelimet kipeinä ja tahmaisina ja mahdollisesti äijä saattanut naisen rakaakzi tai tartuttanut sukupuoltaudin.
      Jos jotain tuollainen kiihottaa, se lienee heidän asiansa, tosin reaalimaailmassa kun kuppa tai herpes on tarttunut sammuneena jonkun käytettyä ja työnnettyä kalunsa sisään , voi mielipide muuttua.
      Tai toteaa kuutautistensa ollevan myöhässä kunnes on liian myöhäistä tehdä aborttia ja vatsa kasvaa kasvamistaan tuntemattoman siittiöiden aiheutettua raskauden. Siinä syynnytyskiåujen keskellä ehkä tulee mieleen kuka helvetti mut pani paksuksi? Sopii sitten arvuutella sopivaa isäehdokasta. Raiskauksen tuloksena aikaansaatua mukulaa on varmaan kiva kantaa, synnyttää ja kasvattaa?

      • Anonyymi

        Jopa oli hölmö kirjoitus. Aivan typerää johtopäätösten tekoa ja analysointia.

        Meillä on ollut aina tuollaista ihanaa unenomasta seksiä, normiseksin rinnalla. Ja puolin ja toisin. Eli toinen herää ja tekee mieli, niin tekee sitten aloitteen ja toinen pikkuhiljaa tulee mukaan kun heräilee.

        Jos mieheni haluaa rakastella ja minä en ole sillä tuulella, teemme pikaiset. Samoin käy toisinkin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa oli hölmö kirjoitus. Aivan typerää johtopäätösten tekoa ja analysointia.

        Meillä on ollut aina tuollaista ihanaa unenomasta seksiä, normiseksin rinnalla. Ja puolin ja toisin. Eli toinen herää ja tekee mieli, niin tekee sitten aloitteen ja toinen pikkuhiljaa tulee mukaan kun heräilee.

        Jos mieheni haluaa rakastella ja minä en ole sillä tuulella, teemme pikaiset. Samoin käy toisinkin päin.

        Aloittajahan kertoi että jäi hyväksikäytetty olo. Mitä ihmettä oikein ajattelit, et ilmeisesti lukenut aloitusta lainkaan. Eihän tuossa ollut kyse mistään yhteisesti sovitusta uniseksistä vaan käytännössä raiskauksesta. Lue uudestaan aloittajan kirjoitus jos sulle ei oikein avautunut koko juttu, se mistä oli kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajahan kertoi että jäi hyväksikäytetty olo. Mitä ihmettä oikein ajattelit, et ilmeisesti lukenut aloitusta lainkaan. Eihän tuossa ollut kyse mistään yhteisesti sovitusta uniseksistä vaan käytännössä raiskauksesta. Lue uudestaan aloittajan kirjoitus jos sulle ei oikein avautunut koko juttu, se mistä oli kyse?

        Lueppa itse, vastaus ei ollut aloittajalle!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa itse, vastaus ei ollut aloittajalle!!!!!!!

        Kenelle sitten? Minun kirjoitukselleniko joka kommentoin nimenomaan aloitusta ja siitähän tässä ketjussa on kyse ja sitä kommentoidaan kuin myös muidenkin mielipiteitä. Kuten myös sinun mielipidettäsi on kommentoitu.

        Ja olen edelleen sitä mieltä että henkilö joka tuollaiseen syyllistyy, on valmis tekemään saman myös jollekin toisellekin, ja perustelun on se että asenne naissukupuolta kohtaan on jo sellainen ettei häntä kiinnosta toisen läsnäolo aktin aikana joten miten se ylipäätään kään kiinnostaisi missään suhteissa, olivatpa nämä pysyviä tai irtosuhteita?
        Kyllä tuollaisia samantyyppisiä tilanteita on tullut oikeussaleissakin vastaan, on nimenomaan tunkeuduttu nukkuvan ihmisen sukupuolielimiin sisälle ja nainen on herännyt juuri siihen että on alapää arka ja kipeä ja on spermaiset sisäreidet jotka ovat herättäneet kaikki yhdessä epäilyksen siitä että on tultu raiskatuksi. Tässä tapauksessa mies vain myönsi tekonsa, kaikki eivät aina edes myönnä koska pelkäävät nimenomaan niitä raiskaussyytteitä ja silti kaikki tuo vastaava on tapahtunut.
        Joku on saanut sukupuolitaudin tai munasolu hedelmöittynyt kun mies ei ole käyttänyt kumia tai kumi on puhjennut. Uhri ei muista tapauksesta mitään ja on niitä raskauksiakin tuollaisesta seurannut. Tosiasioita kaikki.
        Jotkut toki kiihoittuvat itse ajatuksesta, näitäkin löytyy, mutta kuten totesin, reaalimaailma tulee aika äkkiä vastaan sen sukupuolitaudin muodossa jopa tai ei toivottuna raskautena.
        Eli en näe teossa mitään positiivista vaikka sinun suhteessasi tuollainen toimii ja kuten totesin sinun suhteesi ja tilanteesi on erilainen alun alkaenkin kuin mistä tuossa aloittajan tapauksessa oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sitten? Minun kirjoitukselleniko joka kommentoin nimenomaan aloitusta ja siitähän tässä ketjussa on kyse ja sitä kommentoidaan kuin myös muidenkin mielipiteitä. Kuten myös sinun mielipidettäsi on kommentoitu.

        Ja olen edelleen sitä mieltä että henkilö joka tuollaiseen syyllistyy, on valmis tekemään saman myös jollekin toisellekin, ja perustelun on se että asenne naissukupuolta kohtaan on jo sellainen ettei häntä kiinnosta toisen läsnäolo aktin aikana joten miten se ylipäätään kään kiinnostaisi missään suhteissa, olivatpa nämä pysyviä tai irtosuhteita?
        Kyllä tuollaisia samantyyppisiä tilanteita on tullut oikeussaleissakin vastaan, on nimenomaan tunkeuduttu nukkuvan ihmisen sukupuolielimiin sisälle ja nainen on herännyt juuri siihen että on alapää arka ja kipeä ja on spermaiset sisäreidet jotka ovat herättäneet kaikki yhdessä epäilyksen siitä että on tultu raiskatuksi. Tässä tapauksessa mies vain myönsi tekonsa, kaikki eivät aina edes myönnä koska pelkäävät nimenomaan niitä raiskaussyytteitä ja silti kaikki tuo vastaava on tapahtunut.
        Joku on saanut sukupuolitaudin tai munasolu hedelmöittynyt kun mies ei ole käyttänyt kumia tai kumi on puhjennut. Uhri ei muista tapauksesta mitään ja on niitä raskauksiakin tuollaisesta seurannut. Tosiasioita kaikki.
        Jotkut toki kiihoittuvat itse ajatuksesta, näitäkin löytyy, mutta kuten totesin, reaalimaailma tulee aika äkkiä vastaan sen sukupuolitaudin muodossa jopa tai ei toivottuna raskautena.
        Eli en näe teossa mitään positiivista vaikka sinun suhteessasi tuollainen toimii ja kuten totesin sinun suhteesi ja tilanteesi on erilainen alun alkaenkin kuin mistä tuossa aloittajan tapauksessa oli kyse.

        Typeriä yleistyksiä ja oletuksia, ei muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä yleistyksiä ja oletuksia, ei muuta!

        Et kestä totuutta että näinkin voi olla.


    • Anonyymi

      Sairaita tyyppejä.. 2 samanlaista ollut. Oksettavia. Alistavia. Manipuloivia. Pahenevat kun aina pääsevät kuin koira veräjästä selityksiensä kanssa. Seuraavan varmaan jo tappaa.

      • Anonyymi

        Näin on, miestä ei kiinnosta muu kuin oma nautinto ja käyttää toista härskisti hyväkseen miten huvittaa miettimättä mitä on tekemässä tai ei välitä toisesta lainkaan. Ja todella, jatkaa samaa käytäntöä jokaisessa suhteessaan koska on jo oppinut että niin voi tehdä eikä toiset reagoi millään tavalla.
        Itse tekisin rikosilmoituksen ihan periaatteessa sen vuoksi että mun mielestä minua ei saa luvatta käyttää kenenkään, siis yhdenkään seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen silloin kun olen tajuton tai sammunut, syvässä unessajne.puolustuskyvyttömässä tilassa. Piste. Ja lopettaisin välittömästi suhteen, tuollaiseen sikaan ei kannata uhrata aikaansa ja tunteitaan..
        Minä asetan rajat sille miten joku toinen minua kohtelee ja miten kohtelee.
        En tulisi ikinä hyväksymään tuollaista käytöstä keneltäkään.
        En ole kenellekkään mikään reikä johon tunkeudutaan kun tilanne on otollinen ilman mun lupaa, enkä mikään siemennesteen tyhjennysastia. Tyydyttäköön äijä itse käteenvetämisen avulla tarpeensa jos on niin pakottava tarve tyhjentää pussinsa.


    • Anonyymi

      Ei. Mutta on harrastanut muiden kanssa, minun nukkuessa.

    • Kysymyksen aikaan 16.07.2012 oli ihmisten välinen seksuaalisuus paljon luonnollisempaa kuin nykyisen rikoslain voimaan tultua. Etenkin miesten on nyt syytä harkita huolellisesti riskejä ennen kun edes menee samalle hetekalle munasarjakkaan kanssa.

      Minä olen herännyt useita kertoja siihen että osa minusta oli osassa häntä (oraalinen seremonia, preludi). Minusta se on aina hellyttävää, ehkä romanttista.

      • Anonyymi

        Lupa pitää olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lupa pitää olla

        Noin on. Aivan suhteen alussa on syytä sopia että seksiä on aina kun kumpi tahansa sitä haluaa. Silloin siitä ei tule mitään riitaa koskaan. Seksin takiahan, muun muassa, sitä yhdessä ollaan.


    • Anonyymi

      Sivusta vain, enemmän ihmettelen jo sitä, miksi päästää toisen samaan tilaan (kotiinsa) edes silloin, jos ei voi toiseen täysin luottaa ja pelkää tulevansa raiskatuksi? Minusta ennakoiminen on silloin paikallaan. Ja ehdottomuus, jos toisena vaihtoehtona on syyttää toista raiskauksesta.

      Ihmiset (miehet) varsinkin humalassa käyttävät lähes aina mahdollisuuden hyödykseen, jos vähänkin annetaan siimaa ja mahdollisuus edes nukkua samassa sängyssä. Minusta on sinisilmäistä ja jopa tyhmää luulla muuta. Miehet varsinkin haluaa seksiä, jos siihen on pienikin mahdollisuus olemassa.

      Syytöksiin päättyvä ilta/ aamu on sitten jo häpeällistä, jos joutuu nolona todeta, että ai nyt onkin tällainen ääni kellossa ja syyttelyt niskassa. Jolloin on aika ikävät fiilikset. Minusta naisten pitää ennakoida tilanteita paremmin ja olla enemmän ehdottomia jo ennen nukkumaan menoa, jos puuhaaminen ei ok? Se on sitä vastuun kantoa.

      • Nuo stoorit "mentiin yhdessä nukkumaan, tulin raiskatuksi" yleensä on femakko-agendan kaakatusta. Kun mennään samalle hetekalle nukkumaanm niin se on suostumus ihan sannalakienkin mukaan.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Nuo stoorit "mentiin yhdessä nukkumaan, tulin raiskatuksi" yleensä on femakko-agendan kaakatusta. Kun mennään samalle hetekalle nukkumaanm niin se on suostumus ihan sannalakienkin mukaan.

        Haista sinä anaaliaukkoas runkun paska. Sun käsityksesi seksistä on vainajan nussimista ja naiset ylipäätään edustaa sulle pelkkää reikää johon voi koska tahansa tunkea paskaset sormensa tai haisevan munansa? Riippumatta siitä onko toinen tajuissaan vai jo kuollut. Emotionaalisesti kyllä varmaan osaat ottaa hengettömäksi naisen kun naisen.
        Olet elävä muistomerkki joltain 1950- luvulta, jolloin papin aamenen tarkoitti sitä,että nainen on miehen omaisuutta, tavaraa jonka saa ottaa käyttöönsä aina kun muna seisoo ja sehän näillä paskoilla seisoo jatkuvasti. Jos ei seksiä saa, niin viimeistään se on turpaan veto siksi ettei nainen ymmärrä mitä mies haluaa.
        Painu venäjälle, siellä tuolaisia paskoja kunnioitetaan ja tuheroa tulee tasan tarkkaan joka tunnin välein tarjolle, jos ei tule niin nainen tietää että taas lähti yksi hammas ja leukaluu on taas kiinnitettävä niiteillä ehjäksi. Vulva- aukko on repeillyt rikki kun äijää on käynyt tuvan täydeltä kun mies tykkää jakaa vaimoaan toisillekin. Jotkut miehet purkavat agressioitaan seksin avulla. Jos seksiä ei saa, se tarkoittaa äkäistä ukkoa joka hakkaa naaman verille ja viimeistään siinä sitten ymmärtää muija tavaraansa laittaa tarjolle. Sellaisesta sinä tykkäät ja näkee jo profiilikuvastaettä käpälä on aina jossain kähmimässä jotain reikää tai sinne kovasti pyrkimässä.


      • Anonyymi

        Sun mielestä miehet ovat siis täysin aivottomia ja tahdottomia muniensa vietävissä, olevia apinoita? Aika paha yleistys kaikista miehistä.
        Osa miehistä on patologisia raiskaajia, tarve ja impulssikontrolli on äärimmäisen heikko, , yleensä nämä tyypit joutuvat muutoinkin hankaluuksiin lain kanssa koskaei ole mitään pidäkkeitä minkään asian suhteen vaan impulssimainen käytös ohjaa kaikkea toimintaa. Yleensä persoonallisuushäiriöisiä suurin osa.
        Sitten on miehiä joilla toki saattaa joitain haluja herätä mutta jotka kykenevät hallitsemaan vietti- impulssejaan ja kykenevät ottamaan niin tilanteen kuin toisenkin huomioon ja näkemään kokonaistilanteen missä seksi on paikallaan ja missä taas se ei ole paikallaan ja jos sitä tapahtuu, se tapahtuu yhteisymmärryksessä ilman että kummallekaan jää pahaa mieltä.

        Sitten on miehiä jotka suhtautuvat naiseen kuin kehen tahansa kaveriin, pientä flirttiä voi esiintyä mutta mies lukee tilannetta ja tajuaa ettei tähän saumaan nyt oikein seksi sovi, toinen ei edes kiinnosta seksuaalisesti, on muutoin sellainen ettei oikein kiinnosta koko touhu ja kaikki lähtee kaveripohjalta. Voidaan jutella hotellihuoneessa niitä näitä, käydä työasioita läpi ja toisen kunnioitus ja koskemattomuus on itsestään selvää ja vallitsevana ajatuksena on pelkkä työkaveruus tai ystävyyssuhde ilman eroottista viritystä.

        Kyse on aina toisen kunnioituksesta ja arvostuksesta. Jos sitä ei ole, voi toista huoletta ilman huonoa omaatuntoa käyttää, miten huvittaa omien tarpeittensa tyydyttämiseen.

        Joillekin miehille on itsestään selvyys se ettei lähdetä pokaamaan kännissä ketään, ei vaikka toinen tarjoutuisikin ja ilmaisisi halukkuutensa muuhunkin kuin vain työasioitten käsittelyyn tai tanssimiseen lähekkäin.
        Ylipäätään normi ihmisten tulisi kyetä hallitsemaan omia viettejään siten etteivät ne ohjaa jokaista mielenliikettä tai päätöstä.

        Humalatila ei ole mikään selittävä tekijä millekään vaikka siihen aina vedotaan. Humalassakin oleva kykenee niin tahtoessaan tekemään rationaalisia päätöksiä.

        Tosiasia on se että känniseksisiä harrastavat harrastaisivat muutoinkin irtosuhteita jos uskaltaisivat, humatila antaa vain syyn ja selityksen omalle käytökselle. Se antaa ikään kuin luvan tehdä ja toimia poikkeavasti vaikka tosiasiallisesti saman tekisi ilman humalatilaakin, jos vain rohkeus antaisi myöden.
        Toki selvinpäin touhuilua on vaikeampi lähteä selittelemään itselleen edulliseen suuntaan, ei voi enää syyttää känniä siitä mitä on itse asiassa ollut valmis ja halukas tekemään jo aikaa sitten riippumatta parisuhteen laadusta.
        Ylipäätään mies joka harrastaa vieraissa käyntejä, ei koskaan muutu muuksi kuin mitä perusolemukseltaan on, häntäheikkinä säilyy lopun elämäänsä, kuolemaansa asti.

        Ei myöskään muutu mies muuksi joka vonkaa känniseksiä ja on valmis hyväksikäyttämään sammunutta tai nukkuvaa, sama jatkuu koska perusasenne naissukupuoleen on aika pysyvä piirre ja ominaisuus, se minkälaisena toiset ihmiset on tottunut näkemään ja miten kohtelemaan.
        Raiskaaja on aina raiskaaja, halusi sen uskoa tai ei, pedarin on aina pedari ja eläimiin sekaantuja aina eläinten perään .
        Lähtökohtaisesti avainsanoja ovat toisen arvostaminen ja kunnioittaminen tai sen arvostuksen ja kunnioituksen olemattomuudesta ja puutteesta. Jos sitä arvostusta ei ole, niin toisen esineellistäminen ja käyttäminen kuin käyttäisi mitä.tahansa kodinkonetta, on vaivatonta ja helppoa eikä sitä edes kyseenalaista millään tavalla, siitä toisen esineellistämisestä on tullut normikäytäntö.


      • Anonyymi

        Sinusta siis tekijällä ei ole mitään vastuuta siitä mitä tekee vaan syy on aina uhriksi joutuvan koska oli niin tyhmä eikä osannut varoa? Aivan uskomaton tapa ajatella. Miehet ovat siis lähtökohtaisesti aina syyntakeettomia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta siis tekijällä ei ole mitään vastuuta siitä mitä tekee vaan syy on aina uhriksi joutuvan koska oli niin tyhmä eikä osannut varoa? Aivan uskomaton tapa ajatella. Miehet ovat siis lähtökohtaisesti aina syyntakeettomia?

        Käsitykseni on että kun mennään "yhdessä nukkuman", siis samalle hetekalle, niin naaras on käytöksellään antanut suostumuksensa seksuaaliseen tunkeutumiseen ('seksuaalinen tunkeutumien' on määritelty rikoslakiin lisätyissä sannapykälissä, käsitteet 'sukupuoliyhteys' ja 'yhdyntä' ovat siis vanhentuneet).

        Rikoslaista: "Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; ..."


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Käsitykseni on että kun mennään "yhdessä nukkuman", siis samalle hetekalle, niin naaras on käytöksellään antanut suostumuksensa seksuaaliseen tunkeutumiseen ('seksuaalinen tunkeutumien' on määritelty rikoslakiin lisätyissä sannapykälissä, käsitteet 'sukupuoliyhteys' ja 'yhdyntä' ovat siis vanhentuneet).

        Rikoslaista: "Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; ..."

        Täytyy olla lupa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla lupa

        Se on raiskaus

        Rikos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla lupa

        Luitko kohdan: Rikoslaista: "Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; ..."

        Ja täsmälleen sama, toisinpäin:

        Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen on pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän on sanallisesti, 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝗼̈𝗸𝘀𝗲𝗹𝗹𝗮̈𝗮̈𝗻 𝘁𝗮𝗶 𝗺𝘂𝘂𝗹𝗹𝗮 𝘁𝗮𝘃𝗮𝗹𝗹𝗮 𝗶𝗹𝗺𝗮𝗶𝘀𝘀𝘂𝘁 osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Käsitykseni on että kun mennään "yhdessä nukkuman", siis samalle hetekalle, niin naaras on käytöksellään antanut suostumuksensa seksuaaliseen tunkeutumiseen ('seksuaalinen tunkeutumien' on määritelty rikoslakiin lisätyissä sannapykälissä, käsitteet 'sukupuoliyhteys' ja 'yhdyntä' ovat siis vanhentuneet).

        Rikoslaista: "Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; ..."

        Ei yhdessä nukkumaan meno tarkoita lupaa yhtään mihinkään ellei seksin harrastamisesta ole jo sovittu etukäteen ja siinäkin peuhaamisen yhteydessä, jos jommalle kummalle tulee epämukava olo ja tunne siitä ettei kaikki mene kuten haluaa, toinen on agressiivinen, kovakourainen, satuttaa toista ja aiheuttaa muutoin epämiellyttäviä tuntemuksia niin seksin on loputtava kun toinen sanoo että lopeta.
        Eikä jatka sitä samaa vain koska seksistä on jo sovittu ja on jo päässyt alkuun ja sinneb huipulle asti pitäisi vain väkisin jatkaa.
        Se on vuorikiipeilyssäkin niin että jos joku menee pieleen homma lopetetaan siihen koska jos turvallisuus, oma terveys on uhattuna ja kiipeämisen fiilis katoaa, niin silloin ei jatketa vaikka kuinka se tavoiteltu huippu näkyisi.
        Jotkut miehet eivät yksinkertaisesti vain kykene tätä yksinkertaista asiaa ymmärtämään. Se oman ego on tärkeämpi kuin toinen ihminen. Ja se että mies määrää milloin leikki loppuu ja milloin ei, eli on pelkkää vallankäyttöä, alistamista ja toisen yli kävelemistä.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Luitko kohdan: Rikoslaista: "Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; ..."

        Ja täsmälleen sama, toisinpäin:

        Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen on pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän on sanallisesti, 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝗼̈𝗸𝘀𝗲𝗹𝗹𝗮̈𝗮̈𝗻 𝘁𝗮𝗶 𝗺𝘂𝘂𝗹𝗹𝗮 𝘁𝗮𝘃𝗮𝗹𝗹𝗮 𝗶𝗹𝗺𝗮𝗶𝘀𝘀𝘂𝘁 osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti.

        Käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut.....tarkoittaa seksuaalista aktiviisuutta, osallistuvuutta ( vastaa suudellessa ja on altiivinen muutoin, hyväilee miestä ja osoittaa seksuaalistahalukkuutta)

        . Tuossa aloittajan tapauksessahan mitään sellaista ei esiintynyt kuten ei näissä julkisuudessa esiintulleissa tapauksissakaan. Toinen on ollut täysin passiivinen, nukkunut tai ollut sammunut joten miten nukkuessa, sammuneenavoi ilmaista yhtään mitään halukkuuttaan seksiaktiin? Ei mitenkään. Tai toinen on halunnut keskeyttää srksuaalisen esileikin koska on koke ut sen uhkaavana, epämiellyttävänä jne,

        Seksuaalistaaktiviteettia ei ole se että menee nukkumaan samaan sänkyyn koska näinhän monet avioparit tekevät muutoinkin, ei se silti tarkoita suostumista seksiin. Kuten ei tarkoita muutoinkaan, ylensä näissä raiskaustapauksissa nainen on mennyt yksinään vuoteeseen ja mies tullut perässä ja tehnyt nukkuvalle omat temppunsa täysin luvatta ja ilman mitään seksuaalista tapahtumaa sitä ennen, nainen on jopa sanonut ettei halua seksiä eli ilmaissut tahtonsa sen suhteen, ei sitten mitään seksiä, piste. Silti mies on tullut samaan sänkyyn.
        Sinun tulkintasi lähtee omista tarpeistasi koko ajan ja kaiken halukkuuden tulkitset omista tarpeistasi lähtien, näin tulkitsen. Et tämän toisen.
        Toisella on myös aina oikeus lopettaa seksi jos se tuntuu ahdistavalta tai epämiellyttävältä, vai mitä? Vai kiellätkö sen? Eikö toisella ole oikeus lopettaa seksi ja pyytää toista lipettamaan jos seksi alkaa tuntumaan epämiellyttävältä, siitäkin huolimatta että alku on ollut lupaava?
        Minun käsittääkseni sinä hyvin mielelläsi kieltäisit tämän kieltäytymisen mahdollisuuden, olenko ymmärtänyt oikein?
        Esim.nainen voi tuntea kipua, ahdistua toisesta, kokea toisen uhkaavana ja liian hyökkäävänä..syitä voi olla useitakin.
        Silloin miehen on kyettävä lopettamaan, jos ei siihen kykene, on miehessä jotain vikaa. Hän ei hallitse itseään ja omaa käyttäytymistään. Hän etenee kielloista huolimatta, suuttuu toisen yhtäkkisestä reaktiosta ja ottaa sen itseensä ja haluaa jatkaa ihan periaatteesta ja siitä syystä että hän on PÄÄTTÄNYT saada tarpensa tyydytettyä, halusi toinen sitä tai ei.

        Eli kyse on ainoastaan miehen egosta, hän ei kestä kieltäytymistä eikä sitä että hänet torjutaan. Hän ottaa sen itseensä ja loukkauksena omaa seksuaalisuuttaan ja omaa tahtoaan kohtaan, nainen loukkaa miehen seksuaalisuutta kieltäytyessään, kyse on pelkästään miehen eräänlaisesta narsismista ja jälleen kerran, hänen pullistelevasta egostaan joka ei voi sietää että miehen tahtoa joku vastustaa ja hänet torjutaan.

        Silkasta itsekeskeisyydestä on minun mielestäni vain kyse..hallitsevasta persoonasta joka ei kestä tai siedä poikkipuolista sanaa kun omien tarpeiden tyydyttämisestä on kyse. Kyse on halusta hallita, dominoida toista.
        Sellaiset, dominoivat, hallitsemiseen pyrkivät miehet ovat myös mahdollisia raiskaajiakin , joiden mielestä nainen on miehen alamainen aina kaikessa ja erityisesti seksissä..


      • Anonyymi

        Älä levitä tuollaista pahuutta ilmoille. Häpeällä ei ole mitään tekemistä raiskatuksi tulemisen kanssa eikä "ikävät fiilikset" ole muuta kuin raiskaajan puolelta tulevaa manipulointia. Ei, naisten ei tarvitse olla yhtään mitään ennen nukkumaan menoa. Sinulla on ongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut.....tarkoittaa seksuaalista aktiviisuutta, osallistuvuutta ( vastaa suudellessa ja on altiivinen muutoin, hyväilee miestä ja osoittaa seksuaalistahalukkuutta)

        . Tuossa aloittajan tapauksessahan mitään sellaista ei esiintynyt kuten ei näissä julkisuudessa esiintulleissa tapauksissakaan. Toinen on ollut täysin passiivinen, nukkunut tai ollut sammunut joten miten nukkuessa, sammuneenavoi ilmaista yhtään mitään halukkuuttaan seksiaktiin? Ei mitenkään. Tai toinen on halunnut keskeyttää srksuaalisen esileikin koska on koke ut sen uhkaavana, epämiellyttävänä jne,

        Seksuaalistaaktiviteettia ei ole se että menee nukkumaan samaan sänkyyn koska näinhän monet avioparit tekevät muutoinkin, ei se silti tarkoita suostumista seksiin. Kuten ei tarkoita muutoinkaan, ylensä näissä raiskaustapauksissa nainen on mennyt yksinään vuoteeseen ja mies tullut perässä ja tehnyt nukkuvalle omat temppunsa täysin luvatta ja ilman mitään seksuaalista tapahtumaa sitä ennen, nainen on jopa sanonut ettei halua seksiä eli ilmaissut tahtonsa sen suhteen, ei sitten mitään seksiä, piste. Silti mies on tullut samaan sänkyyn.
        Sinun tulkintasi lähtee omista tarpeistasi koko ajan ja kaiken halukkuuden tulkitset omista tarpeistasi lähtien, näin tulkitsen. Et tämän toisen.
        Toisella on myös aina oikeus lopettaa seksi jos se tuntuu ahdistavalta tai epämiellyttävältä, vai mitä? Vai kiellätkö sen? Eikö toisella ole oikeus lopettaa seksi ja pyytää toista lipettamaan jos seksi alkaa tuntumaan epämiellyttävältä, siitäkin huolimatta että alku on ollut lupaava?
        Minun käsittääkseni sinä hyvin mielelläsi kieltäisit tämän kieltäytymisen mahdollisuuden, olenko ymmärtänyt oikein?
        Esim.nainen voi tuntea kipua, ahdistua toisesta, kokea toisen uhkaavana ja liian hyökkäävänä..syitä voi olla useitakin.
        Silloin miehen on kyettävä lopettamaan, jos ei siihen kykene, on miehessä jotain vikaa. Hän ei hallitse itseään ja omaa käyttäytymistään. Hän etenee kielloista huolimatta, suuttuu toisen yhtäkkisestä reaktiosta ja ottaa sen itseensä ja haluaa jatkaa ihan periaatteesta ja siitä syystä että hän on PÄÄTTÄNYT saada tarpensa tyydytettyä, halusi toinen sitä tai ei.

        Eli kyse on ainoastaan miehen egosta, hän ei kestä kieltäytymistä eikä sitä että hänet torjutaan. Hän ottaa sen itseensä ja loukkauksena omaa seksuaalisuuttaan ja omaa tahtoaan kohtaan, nainen loukkaa miehen seksuaalisuutta kieltäytyessään, kyse on pelkästään miehen eräänlaisesta narsismista ja jälleen kerran, hänen pullistelevasta egostaan joka ei voi sietää että miehen tahtoa joku vastustaa ja hänet torjutaan.

        Silkasta itsekeskeisyydestä on minun mielestäni vain kyse..hallitsevasta persoonasta joka ei kestä tai siedä poikkipuolista sanaa kun omien tarpeiden tyydyttämisestä on kyse. Kyse on halusta hallita, dominoida toista.
        Sellaiset, dominoivat, hallitsemiseen pyrkivät miehet ovat myös mahdollisia raiskaajiakin , joiden mielestä nainen on miehen alamainen aina kaikessa ja erityisesti seksissä..

        Se että tyttö lähtee miehen kanssa yhdessä nukkumaan eli menee sänkyyn miehen kanssa, on seksuaalista käyttäytymistä.


      • Anonyymi

        Lähtökohtaisesti sitä ihmset ensisijaisesti tulisi kyetä luottamaan toisiinsa ja lähtökohtaisesti pitämään muita normaalijärjellä varustettuna, asiallisina, fiksuina ihmisinä eikä koko ajatella että mitä tästä seuraa jos nyt menen jonkun luo , onko hän vajakki vai ei vai normaali ihminen ja varsinkin jos tekee jo sitä ennen selväksi monin tavoin ettei hae seksiä. .

        Normaali ihminen tunnistaa kieltäytymisen ja sanan EI ja kunnioittaa sitä kuin myös toisen tahtoa ja itsemääräämisoikeutta. Ymmärtää siis sanan EI merkityksen eikä lähde kyseenalaistamaan toisen kieltäytymistä olettaen tämän olevan asiastaan epävarman.

        Sitten on toki näitä miehiä jotka viis veisaavat siitä mitä toinen sanoo ja ilmaisee, vaan pääasiassa ajattelevat vain omia tarpeitaan ja sitä miten parhaiten pääsevät sen tarpeen tyydyttämään. Heille naisen tulo samaan tilaan jossa on neljä seinää ja ovi tarkoittaa automaattisesti lupaa seksin harrastamiseen koska mitäpä muuta varten naispuolista kutsuttaisiin mihinkään kuin vain seksiä varten?

        Näin toimii joidenkin miesten logiikka, naiset ovat ensisijaisesti seksiä varten, eivät ihmisiä vaan panoreikiä . Naisiin tutustutaan, heidän kanssaan keskustellaan ja ollaan tutustuttu vain ja ainoastaan seksin vuoksi. Mitään muuta varten naiset eivät ole olemasssa edes. Todennäköisesti näkevät läheisensä ja sisarensakin seksiobjekteina ja miettivät ovatko he pantavia vai ei..tai miltä sisar näyttää jonkun miehen panopuuna?. Onko tarpeeksi kiihoittava vai ei? Kaikki ihmissuhteet joihin nainen liittyy nähdään seksin kautta.

        Nämä miehet eivät välitä sanasta EI - sitä ei kuulla tai siitä ei välitetä, mutta loppupeleissä kyse on aina siitä ettei kunnioiteta eikä arvosteta toista ihmistä, sitä naista siis, hän on lähtökohtaisesti aina ja kaikissa tilanteissa miehelle aina pelkkä pilluhuora. Se on hyvin monen miehen alkuasenne naisiin. Pilluhuora jota voi käyttää miten huvittaa, ei ihmisarvoa vaan pelkkä reikä jonka kautta tyydytetään omat tarpeet..

        Näin se menee, nämä miehet eivät muutoinkaan edusta ihmisinäkään mitään priimaluokkaa vaan "halpaa Suomi makkaraa" jo alun alkaenkin. Miehisyyden alinta kastia joka suhteessa.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Se että tyttö lähtee miehen kanssa yhdessä nukkumaan eli menee sänkyyn miehen kanssa, on seksuaalista käyttäytymistä.

        Siis mitäh..ei voi olla totta. No niin tässä taas nähdään joidenkin miesten ajattelutapa. Kaikki seksualisoidaan mikä vain on mahdollista aadonsiltpjen ja,uiden kautta seksualisoida. Käytönnössähän tuo tarkoittaa että mies ja nainen eivät voi olla samassa tilassa edes jossa on sänky koska jomman kumman, yleensä ilmeisesti miehen- ajatus automaattisesti ohjautuu seksiin, siihen riittää pelkkä hunekalun olemassaolo huoneessa.
        Joten yksiössä asuminen on hankalaa jos sinne kutsuu mieskaverin kylään jos samassa tilassaon vuode? Vieläpä jos se on sinoa huonekalu jonka päällä voi mukavasti istua! Hohoijaa!
        Kpska vuode, nainen ja mies aina muka tarkoittaa seksiä ainakin ajatuksen ja mielikuvien tasolla?
        Voi jumaliste tuota miesten ajattelutapaa. Aivan posketonta. Entä jos huoneessap kaksi naista? Kas kummaa, mitäs sitten tehdään?

        Sinun ajattelutapai on vähintäänkin hyvin kyseenalainen ja epälooginen. Ja osoittaa miten seksi hallitsee omaa ajatusmaailmaasi hyvin merkittävästi joka tilanteessa ja kaikkialla.

        Aiheutat todennäköisesti paljon kiusaantuneisuutta ja epämukavia tuntemuksia vaikka naispuolisten työkavereittesi kohdalla ihan pelkällä olemuksellasi ja silmäilyilläsi jotka hakemalla hakevat viitteitä kiinnostuksesta, flirtistä, silmäpelistä ja kaikesta muusta mikä sinun eduksesi voisi johtaa suhteeseen. Olet puhdas seksipeluri.


    • Anonyymi

      Jos oli ainoa kerta kun hän on noin tehnyt ja aidosti katui tekoaan kysehän ei ole muusta kuin pystytkö antamaan anteeksi kun tänä päivänä sitäkin saatetaan pitää sovinnaisena jos joku ny on tuota aikuisviihdettä katsonu ni niistäkin otetaan paljon malleja

    • Anonyymi

      On käynyt, harrastin seksiä nukkuvan tyttöystäväni kanssa joka tosin hyvin selkeästi ilmaisi olevansa unissaan myös seksuaalisella taajuudella. Hän heräsi kesken kaiken, yritti kovasti järkyttyä ja loukkaantua asiasta mutta himot voittivat vallan ja sitten minua vaadittiinkin hoitamaan homma loppuun saakka.

      Kuulemma olin sika, ihana sika.

      • Anonyymi

        Ja tottakai olin hänen elämänsä jännämies.


      • Anonyymi

        Tuota kokemusta ei kannata yleistää koskemaan jokaista naista ja jokaista suhdetta. Missään tapauksessa ei kannata lähteä kokeilemaan onnistuisiko tuo tyttöystävän kanssa koska lähtökohtaisesti ilman suullista suostumusta tai toisen aktiivista osallistumista kyse on raiskauksesta oli itse sitten mitä mieltä tahansa. Jos haluaa seksuaalirikoksesta mahdollisesti saada tuomion ja itsensä seksuaalirikosrekisteriin niin oma valinta. Siihen on turha luottaa ettei toinen nostaisi syytettä.
        Itse ihmettelen näitä miehiä jotka kehuskelevat unisen, sammuneen tai nukkuvan kumppaninsa panemisista koska se kertoo vain sen ettei toisesta juurikaan välitetä eikä missään tapauksessa arvosteta naisena eikä ihmisenä. Naiskäsitys on esineellistävä ja henkilö muutoinkin hyvin itsekeskeiseltä ja välinpitämättömältä vaikuttava. Ei mitään hyvää miesystävä- tyyppiä, vaikuttaa enemmänkin persoonallisuushäiriöiseltä jonka kanssa tulee väistämättä muitakin ongelmia eteen kuten ei osallistu yhteisiin kuluihin , on taloudellista ja seksuaalista hyväksikäyttöä, manipulointia, valehtelua ja muuta sellasta..


    • Anonyymi

      Olen kuullut parinkin naisen kertomana, että jos kahdella ihmisellä on seksisuhde niin ei tarvitse sopivan tilanteen tullessa kysyä.

      Eeäskin nainen kertoi, että "kerjää" takaa päin pilluun naintia aamuyöstä. Kun muna menee piluun takaa, niin sen kyllä tietää ja sitä voi jonkin aikaa teeskennellä ennenkuin on pakko "herätä".

      Tuskin nainen pystyy olemaan täysin tiedoton asiasta.

      • Anonyymi

        Sun kirjoitus- ja ilmaisutyylisi kertoo henkisestä velttoudesta ja älyllisestä rajoittuneisuudesta. Ja tuo loppu oli kaiken huipentuma: tuskin nainen pystyy olemaan täysin tiedoton asiasta..
        Se kertoo susta ja sun vajaaälyisyydestäsi, yksinkertaisuudestasi ja henkisestä tasostasi ihan kaiken.
        Voin jo kuvitella miltä näytät...🤔..kamalalta, etoavalta ja sun puhetyylisi on yhtä pillua ja vittua eikä sitten mitään muuta..henkisesti täysin löllö ..äijä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoitus- ja ilmaisutyylisi kertoo henkisestä velttoudesta ja älyllisestä rajoittuneisuudesta. Ja tuo loppu oli kaiken huipentuma: tuskin nainen pystyy olemaan täysin tiedoton asiasta..
        Se kertoo susta ja sun vajaaälyisyydestäsi, yksinkertaisuudestasi ja henkisestä tasostasi ihan kaiken.
        Voin jo kuvitella miltä näytät...🤔..kamalalta, etoavalta ja sun puhetyylisi on yhtä pillua ja vittua eikä sitten mitään muuta..henkisesti täysin löllö ..äijä...

        Jo taas päästiin analysointiin.

        Minä olen nainen ja parisuhteessa ja minua saa mieheni naida vaikka olisin puolinukuksissa tai nukkuisin. Ei mitään ongelmaa, päinvastoin, usein innostun itsekin. NO, meillä menee muutenkin hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo taas päästiin analysointiin.

        Minä olen nainen ja parisuhteessa ja minua saa mieheni naida vaikka olisin puolinukuksissa tai nukkuisin. Ei mitään ongelmaa, päinvastoin, usein innostun itsekin. NO, meillä menee muutenkin hyvin!

        Et taida paljoakaan itseäsi naisena arvostaa?
        Käytännössä olet käytettävissä 24/7 kuin aina avoinna oleva "Esson huoltoasema", koska vain saa tankata auton ja juoda kupin kahvia voileivän kanssa. Minkälainen miehesi oikein on Ihmisenä? En katsoisi tuollaista päivääkään, inhottaa jo ajatuskin tuollaisesta miehestä.. koska tahansa saa työntää elimensä toisen sisään, oli limakalvot kuivat tai ei? Syljeläkö hön kostuttaa vaginan, räkäsee käsiinsä ja survoo sormet sisään ja samalla penis sisään? Hyi 😲😬🤢ei voi olla totta!

        Kuten todettu tuolla jossain mielipiteessäkin niin , jotkut naiset tykkää esineellistää itseään, mitä enemmän sitä tekee, sitä suurempi nautinto..🙄 tykkäähän jotkut että piiska viuhuu exc., kyllä, tosi outoa.
        Tai tykkää tukehtumisen tunteesta ja nöyryyttämisestä, oikein kaipaa sitä että että joku solvaa ja haukkuu ja kohtelee kaltoin? Ja saa siitä seksuaalista nautintoa!

        Eipä siinä mitään, itse vain ihmettelen tuollaista. Jotenkin tuntuu vastenmieliseltä ajatuksenakin olla koko ajan valmiina kun miehellä halut herää. Ei olisi minusta tuohon.
        Inhottaa jo ajatuskin tuollaisesta elostelevasta äjästä joka ei välitä toisesta tuon taivaallista vaikka ei olisi valmiinakaan niin siitä huolimatta ryhtyy työntämään sukupuolielintään sisään, ja taas sitten naisen taholta ihan uskomatonta itsensä esineellistämistä.
        Minulle tuollainen käytös kertoo yksinomaan ettei mies arvosta toista naisena eikä ihmisenä, vaan pitää panoreikänä yksinomaan. Eikä nainen arvosta itseään lainkaan kun tuollaiseen suostuu.
        En kestäisi ajatusta olla toiselle pelkkä panoreikä. Hyi olkoon.

        Valitan , tulee mieleen myös pitkälle alkoholisoitunut nainen, ei mitään itsearvostusta tai itsekunnioitusta. Tai narkomaani. Valitan.. Näin vain on. En väitä että näin olisi vaan kerron mitä mielikuvia herätät minussa.

        Hmmm...kivaa analysointia jolle todennäköisesti naurat väheksyen, no ei häiritse minua. Omahan on elämäsi, ja toki olen onnellinen siitä etten ole asemassasi. Ilman miestä on huomattavasti helpompaa elää. Seksiä saa muutoinkin , sellaista johon on itsekin tyytyväinen, ei ole yhdestä miehestä mikään onni maailmassa kiinni.
        Eikä varsinkaan tuollaisesta. Ilmesesti olet omaksunut miehen ajattelutavan ja puhetyylin, pillua ja kullia jokapäinen puhe täynnä, aamupalalla ja lounaalla ja iltapalalla, pillua ja kullia koko maailma täynnänsä, ruokamomerosta kylpyhuoneen lääkekaappin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo taas päästiin analysointiin.

        Minä olen nainen ja parisuhteessa ja minua saa mieheni naida vaikka olisin puolinukuksissa tai nukkuisin. Ei mitään ongelmaa, päinvastoin, usein innostun itsekin. NO, meillä menee muutenkin hyvin!

        Pyydän anteeksi, tuli itselle niin äärimmäisen huono olo, kun olin niin tyly. Anna anteeksi 🥺

        Ei kai pitäisi niin kovasanaisesti ketään arvostella. Tuli muuten tekstistäsi mieleen, oletko transseksuaali? Eli miehen kehoon syntynyt nainen? Jos nyt oikein ymmärsin niin jostain kumman syystä mieleeni tuli tämä?
        Voi olla täysin hakoteilläkin mutta myös juuri siksi haluasin pyytää anteeksi, en halua tietoisesti ketään loukata tai aiheuttaa pahaa mieltä. Jos olet nainen, niin olen ymmärtänyt väärin ja toivottavasti silloinkin hyväksyt anteeksipyyntöni ? Tuli todella paha olo itselleni jälkikäteen .
        Joskus saattaa joistain kirjoituksista tehdä pieniä havaintoja jotka tajuaa ja tuntee jäkikäteen että joku on niistä todella loukkaantunut. Tässä tuli nyt sellainen kumma etiäinen. Toki tajusin muutoinkin että olin todella töykeä ja törkerö, asiaton, 🙁😔
        Jos olen väärässä, ei se mitään, sitten olen, ei ole ensimmäinen kerta.
        Tuli myös mieleeni että oletko loppujen lopuksi niin onnellinen kuin kerroit olevasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida paljoakaan itseäsi naisena arvostaa?
        Käytännössä olet käytettävissä 24/7 kuin aina avoinna oleva "Esson huoltoasema", koska vain saa tankata auton ja juoda kupin kahvia voileivän kanssa. Minkälainen miehesi oikein on Ihmisenä? En katsoisi tuollaista päivääkään, inhottaa jo ajatuskin tuollaisesta miehestä.. koska tahansa saa työntää elimensä toisen sisään, oli limakalvot kuivat tai ei? Syljeläkö hön kostuttaa vaginan, räkäsee käsiinsä ja survoo sormet sisään ja samalla penis sisään? Hyi 😲😬🤢ei voi olla totta!

        Kuten todettu tuolla jossain mielipiteessäkin niin , jotkut naiset tykkää esineellistää itseään, mitä enemmän sitä tekee, sitä suurempi nautinto..🙄 tykkäähän jotkut että piiska viuhuu exc., kyllä, tosi outoa.
        Tai tykkää tukehtumisen tunteesta ja nöyryyttämisestä, oikein kaipaa sitä että että joku solvaa ja haukkuu ja kohtelee kaltoin? Ja saa siitä seksuaalista nautintoa!

        Eipä siinä mitään, itse vain ihmettelen tuollaista. Jotenkin tuntuu vastenmieliseltä ajatuksenakin olla koko ajan valmiina kun miehellä halut herää. Ei olisi minusta tuohon.
        Inhottaa jo ajatuskin tuollaisesta elostelevasta äjästä joka ei välitä toisesta tuon taivaallista vaikka ei olisi valmiinakaan niin siitä huolimatta ryhtyy työntämään sukupuolielintään sisään, ja taas sitten naisen taholta ihan uskomatonta itsensä esineellistämistä.
        Minulle tuollainen käytös kertoo yksinomaan ettei mies arvosta toista naisena eikä ihmisenä, vaan pitää panoreikänä yksinomaan. Eikä nainen arvosta itseään lainkaan kun tuollaiseen suostuu.
        En kestäisi ajatusta olla toiselle pelkkä panoreikä. Hyi olkoon.

        Valitan , tulee mieleen myös pitkälle alkoholisoitunut nainen, ei mitään itsearvostusta tai itsekunnioitusta. Tai narkomaani. Valitan.. Näin vain on. En väitä että näin olisi vaan kerron mitä mielikuvia herätät minussa.

        Hmmm...kivaa analysointia jolle todennäköisesti naurat väheksyen, no ei häiritse minua. Omahan on elämäsi, ja toki olen onnellinen siitä etten ole asemassasi. Ilman miestä on huomattavasti helpompaa elää. Seksiä saa muutoinkin , sellaista johon on itsekin tyytyväinen, ei ole yhdestä miehestä mikään onni maailmassa kiinni.
        Eikä varsinkaan tuollaisesta. Ilmesesti olet omaksunut miehen ajattelutavan ja puhetyylin, pillua ja kullia jokapäinen puhe täynnä, aamupalalla ja lounaalla ja iltapalalla, pillua ja kullia koko maailma täynnänsä, ruokamomerosta kylpyhuoneen lääkekaappin asti.

        Pieleen meni, että pätkähti. Tässäpä faktaa minusta naisena ja parisuhteestani. Olemme molemmat yli 60-vuotiaita. Kunnioitamme ja rakastamme toisiamme, tuskin muutoin olisimmekaan yhdessä. Rakastelu on aina ollut meille tärkeää ja hyvää. Teemme mielellämme asioita, josta toinen tulee iloiseksi tai joka toiselle on tärkeää. Puolin ja toisin.

        Käytän sanaa naida koska se kuvaa parhaiten yöseksiä, muutoin kielenkäyttöni on aivan normaalia, en myöskään peilaa omaa ajatusmaailmaani/kielenkäyttöäni toisiin enkä todellakaan tee johtopäätöksiä tämän sivuston kirjoituksista; akateeminen koulutukseni on antanut ymmärryksen mm. yleistyksen periaatteisiin ja ne eivät suinkaan täyty täällä.

        Rauhoitu hyvä ihminen, miten voikaan yksi pariskunta, joka tykkää seksistä ja nai myös silloin kun toista ei huvita yhtä paljon, ärsyttää sinua noin suunnattomasti. Pitäisikö tätä analysoida enemmän koska siitä on varmasti sinulle enemmän hyötyä kuin siitä, että purat mahdollista pahaa oloasi ja tyytymättömyyttä itseesi, haukkumalla ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä ja jotka eivät elä tavalla, joka mielestäsi on oikea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni, että pätkähti. Tässäpä faktaa minusta naisena ja parisuhteestani. Olemme molemmat yli 60-vuotiaita. Kunnioitamme ja rakastamme toisiamme, tuskin muutoin olisimmekaan yhdessä. Rakastelu on aina ollut meille tärkeää ja hyvää. Teemme mielellämme asioita, josta toinen tulee iloiseksi tai joka toiselle on tärkeää. Puolin ja toisin.

        Käytän sanaa naida koska se kuvaa parhaiten yöseksiä, muutoin kielenkäyttöni on aivan normaalia, en myöskään peilaa omaa ajatusmaailmaani/kielenkäyttöäni toisiin enkä todellakaan tee johtopäätöksiä tämän sivuston kirjoituksista; akateeminen koulutukseni on antanut ymmärryksen mm. yleistyksen periaatteisiin ja ne eivät suinkaan täyty täällä.

        Rauhoitu hyvä ihminen, miten voikaan yksi pariskunta, joka tykkää seksistä ja nai myös silloin kun toista ei huvita yhtä paljon, ärsyttää sinua noin suunnattomasti. Pitäisikö tätä analysoida enemmän koska siitä on varmasti sinulle enemmän hyötyä kuin siitä, että purat mahdollista pahaa oloasi ja tyytymättömyyttä itseesi, haukkumalla ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä ja jotka eivät elä tavalla, joka mielestäsi on oikea

        Eipä ole yli 60v munasarjakkailla seksielämää, sellaista johon sisältyy seksuaalinen tunkeutuminen (kuvattu rikoslaissa, sannapykälät). Täälläkin näkee mummeleiden seksivihan (seksifobia) päivittäin, useamman kerran päivässä. Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy vaihdevuosien ensioireiden aikaan, noin 40 ikävuoden paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo taas päästiin analysointiin.

        Minä olen nainen ja parisuhteessa ja minua saa mieheni naida vaikka olisin puolinukuksissa tai nukkuisin. Ei mitään ongelmaa, päinvastoin, usein innostun itsekin. NO, meillä menee muutenkin hyvin!

        Jos asiasta on sovittu yhdessä, ja kumminkinpuolin on tilanne ihan eri kuin luvatta tehty yhdyntä (=AINA RAISKAUS).


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Eipä ole yli 60v munasarjakkailla seksielämää, sellaista johon sisältyy seksuaalinen tunkeutuminen (kuvattu rikoslaissa, sannapykälät). Täälläkin näkee mummeleiden seksivihan (seksifobia) päivittäin, useamman kerran päivässä. Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy vaihdevuosien ensioireiden aikaan, noin 40 ikävuoden paikkeilla.

        Miten ihminen voi olla noin tyhmä…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiasta on sovittu yhdessä, ja kumminkinpuolin on tilanne ihan eri kuin luvatta tehty yhdyntä (=AINA RAISKAUS).

        Rikoslain mukaan henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen on pidettävä vapaaehtoisena mm. jos hän on sanallisesti, 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝗼̈𝗸𝘀𝗲𝗹𝗹𝗮̈𝗮̈𝗻 𝘁𝗮𝗶 𝗺𝘂𝘂𝗹𝗹𝗮 𝘁𝗮𝘃𝗮𝗹𝗹𝗮 𝗶𝗹𝗺𝗮𝗶𝘀𝘀𝘂𝘁 osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti. Silloin mitään lisä sopimista tai lisä lupaa ei tarvita, eikä kyseessä ole "raiskaus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihminen voi olla noin tyhmä…

        Tuli ihan sama ajatus mieleen. Tynnyrin reiästä maailma näyttää aina hieman nurinkuriselta ja siitä tässä tapauksessa Freeduden kohdalla luultavasti on kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni, että pätkähti. Tässäpä faktaa minusta naisena ja parisuhteestani. Olemme molemmat yli 60-vuotiaita. Kunnioitamme ja rakastamme toisiamme, tuskin muutoin olisimmekaan yhdessä. Rakastelu on aina ollut meille tärkeää ja hyvää. Teemme mielellämme asioita, josta toinen tulee iloiseksi tai joka toiselle on tärkeää. Puolin ja toisin.

        Käytän sanaa naida koska se kuvaa parhaiten yöseksiä, muutoin kielenkäyttöni on aivan normaalia, en myöskään peilaa omaa ajatusmaailmaani/kielenkäyttöäni toisiin enkä todellakaan tee johtopäätöksiä tämän sivuston kirjoituksista; akateeminen koulutukseni on antanut ymmärryksen mm. yleistyksen periaatteisiin ja ne eivät suinkaan täyty täällä.

        Rauhoitu hyvä ihminen, miten voikaan yksi pariskunta, joka tykkää seksistä ja nai myös silloin kun toista ei huvita yhtä paljon, ärsyttää sinua noin suunnattomasti. Pitäisikö tätä analysoida enemmän koska siitä on varmasti sinulle enemmän hyötyä kuin siitä, että purat mahdollista pahaa oloasi ja tyytymättömyyttä itseesi, haukkumalla ihmisiä, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä ja jotka eivät elä tavalla, joka mielestäsi on oikea

        Olen itse tottunut ja huomannut että tuollainen kielenkäyttö kuuluu tietyn sosiaaliluokan tapaan puhua., ylensä olen kuullut tuota ikävä kyllä päihdeongelmaisten suusta.
        Minua ei itse asiassa ärsytä seksi itsessään vain se minkälaisia ilmaisumuotoja se saa. Joskus se saa muotoja jotka aiheuttavat pelkästään pahoinvointia ja se tapa millä ihmiset seksuaalisuuttaan ilmaisevat tai mistä enemmänkin kiihoittuvat kuten lapsi- ja eläinseksistä tai umpinaisista kumipuvuista jotka aiheuttavat tulehtumisen tunteen. nyt joitain vain mainitakseni.

        Eli, itse seksi sinällään ei niinkään ärsytä vaan nimenomaan sen ilmenemismuodot ja miten sitä toteutetaan. Kaikkihan eivät voi tykätä samoista asioista. Se on lienee selvää.

        En myöskään voi kuvitella koskaan seurustelevani henkilön kanssa joka esim.yöllä ryhtyy työntymään vaginaani minun nukkuessani. Ei tulisi mieleenkään.

        En myöskään pidä miehistä jotka kesken vaginapenetraation yllättäen kysymättä työntyvät peräsuoleen. Sekin on koettu valitettavasti eikä suhde kauvaa kestänytkään, . Mies oli muutoinkin varsin itsekeskeinen ja päihdeongelmainen kuin myös väkivaltaiseksi osoittautuva.
        Vaikka asiasta olisi joskus sovittukin niin tilanteet, ovat riipuvaisia ihmisten kulloisistakin tunteista ja fiiliksistä eikä kysymättä voi koskaan etukäteen tietää mitä mieltä toinen on ja nukkuvaltahan tai sammuneelta ei voi kysyä mielipidettä lainkaan.
        Joten kyllä nukkuvan tai sammuneen kanssa yhdyntä on edelleen rikos lain edessä, on sitten eri asia nostaako puoliso syytteen vai ei. Joskus sovitut asiat kun eivät ole kiveen kirjoitettuja ja mieli voi muuttua.
        Kerran annettu lupa ei tarkoita jakuvasti voimassa olevaa lupaa tehdä mitä mieleen juolahtaa.
        Toki jos henkilö on seksuaalisesti erittäin aktiivinen muutoinkin , on seksiä joka päivä tai säännöllisesti ja halut aina kohtaavat niin en osaa siihen sanoa yhtään mitään. Tai pari on muutoinkin varsin vapaamielinen ja salliva , harrastetaan parinvaihtoa tai katsotaan yhdessä pornoa jne.

        Olen yleensä sitä mieltä aika harvassa tapauksessa seksuaaliset tarpeet natsaa täysin 100% yks yhteen joka ainoa kerta ja sitten on näitä jotka helpottaakseen toisen paineita suostuvat haluttominakin seksiin " heräten siihen seksuaaliseen haluun hetken kukuttua" ovat myös kohtuu harvinaisia. Ja loppupeleissä tällaiseen suostuminen vahingoittaa ihmistä.
        Mitä olen kuulut naisten mielipiteitä niin selvä jakauma on nähtävissä, joko seksiä on liian naisen mielestä liian vähän tai toisaalta liian paljon eli mies jankkaa jatkuvasti ja ahdistelee jatkuvasti seksiä vonkuen eli seksuaalisesti liian aktiivinen mies koetaan joskus rasitteena myös joissain parisuhteissa.
        Halut eivät kohtaa tai ovat aluksi kohdanneet mutta ajan myötä suhde ja intohimot hiipuneet ja suhde väjähtynyt. Keinotekoisesti haluja toki voi herätellä mutta minun mielestäni seksuaalielämän ja seksuaalisten halujen ajoittainen hiipuminen kuuluu ihmisen normaaliin fysiologiseen kehityskulkuun ja joko sen hyväksyy tai ei hyväksy. Ihminen periaatteessa hakee seksissä vain orgasmin huippukokemusta , ei mitään muuta, toki myös läheisyyttäkin ja yhteenkuuluvuutta.
        Sen orkun voi saada myös ilman puolsoakin tai ilman puolisoon kajoamista, siksi ihmettelen tätä yöllistä nukkuvaan kajomista, koska se ei ole orgasmn saannin kannalta edes mitenkään välttämätöntä tai pakollista.
        Eli koen sen toisen käyttämisenä masturbaatioon yksinomaan ja minulle se taas kertoo välinpitämättömyydestä ja toisen esineellistämisestä.
        Toki jokainen kokee asiat eri tavoin. Kukaanhan ei voi tietää kenenkään elämästä tai tunteista ja siitä miten miten asiat henkilökohtaisesti kokee.
        Katson asioita ensisijaisesti omista lähtökohdistani ja jos kokemus- ja näkemysmaailma ovat erilaisia , ei toista voi koskaan ymmärtääkään.
        En myöskään ymmärrä tuolla aiemmin esitettyä esimerkkitapausta jossa sammuneen tai tajuttoman naisen vaginaan oli työnnetty kaljapullo, mitä tarvetta se palveli tai ketä se hyödytti?
        Ulkopuoliselle se näytti lähinnä raiskaukselta , ja voi kysyä kuinka tietoinen henkilö on ollut siitä mitä hänelle tehtiin ja jos ilmaisi seksuaalista halukkuutta tuollaiseen kuinka realistisena sitä halukkuuden ilmaisua voidaan pitää jos täydessä kännissä oleva nainen vaatii "naimista" ja toinen työntää pullon vagimaan kun muuta ei ole käytettävissä ja jättää naisen sellaisenaan rötköttämään kaikkien nähtäville?. Oliko sekin " jokin sopimus kahden tai useamman välillä että se pullo piti tunkea naisen sisään" ?
        Käytännössä mieshän voi väittää mitä tahansa, nainen halusi sitä, mutta ei muka huomannut missä kunnossa nainen oli, jätti kokonaan havainnoimatta sammumisen tai nukahtamisem. Sammunut, nukkuva tajuton ei voi antaa suostumustaan yhtään mihinkään, ei vaikka on joskus selväpäisenä sen luvan antanutkin.
        On sinun oma asiasi miten elät ja minkälaista seksi miehesi kanssa on, mutta silti se ei poista tosiasioita miksikään.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Eipä ole yli 60v munasarjakkailla seksielämää, sellaista johon sisältyy seksuaalinen tunkeutuminen (kuvattu rikoslaissa, sannapykälät). Täälläkin näkee mummeleiden seksivihan (seksifobia) päivittäin, useamman kerran päivässä. Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy vaihdevuosien ensioireiden aikaan, noin 40 ikävuoden paikkeilla.

        Mistä päättelet että kyseessä on 60 v. Joku ? Kyseessä voi olla transukin, miehestä leikattu nainen tai naisesta mieheksi operoitu😆
        Et voi tietää yhtään mitään,.Voit toki tehdä jotain johtopäätöksiä muttei se kerro yhdestäkään kirjoittajasta yhtään mitään. Koska täällä voi myös heittää puuta heinääkin.
        Mitä sinunyleistykseesi tulee, naisilla seksielämä tuskin aina päättyy vaihdevuosiin, voi toki hiljentyä ja päästä taas vauhtiin kun oikea kumppani löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiasta on sovittu yhdessä, ja kumminkinpuolin on tilanne ihan eri kuin luvatta tehty yhdyntä (=AINA RAISKAUS).

        Toki yhessä voidaan sopia, ei sitä kukaan täällä kielläkkään mutta kyse on siitä, että ihmisen mielikin voi muuttua. Joskus sovittu ei aina päde. Toki silloin on syytä keskustella puolison kanssa uusiksi nuo sopimukset.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Eipä ole yli 60v munasarjakkailla seksielämää, sellaista johon sisältyy seksuaalinen tunkeutuminen (kuvattu rikoslaissa, sannapykälät). Täälläkin näkee mummeleiden seksivihan (seksifobia) päivittäin, useamman kerran päivässä. Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy vaihdevuosien ensioireiden aikaan, noin 40 ikävuoden paikkeilla.

        Sinun naishalveksuntasi taas näkyy ilmaisussa mummeli ja mummeleiden seksiviha...
        Mistähän päättelit että kyse on seksivihasta? Tai ylipäätään mummeleista?

        . Puhut itseäsi ja liberaalia seksikäsitystäsi vastaan ja oletkin ahdasmielinen, valikoiva ja seksuaalirasistinen ihan otse vaikka ilmaiset ja toimit kuin olisit kaiken salliva ja hyväksyvä. Et kuitenkaan olekkaan sellainen. Olet valikoiva ja naiskäsityksesi on selkeästi myös tuon kommenttisi perusteella myös seksuaalisuuden suhteen ikärasistinen, osoitat inhosi avoimesti myös jos joku on eri mieltä tai mielipide ei miellytä.
        Kas kummaa sinustakin löytyi se ahdasmielinen ja tuomitseva puoli joka ei hyväksy esim."mummeleita" koska ovat esittävät mielipiteitä jota et voi sietää? .kannattaa katsoa peiliin.


      • Anonyymi
        Freedude kirjoitti:

        Eipä ole yli 60v munasarjakkailla seksielämää, sellaista johon sisältyy seksuaalinen tunkeutuminen (kuvattu rikoslaissa, sannapykälät). Täälläkin näkee mummeleiden seksivihan (seksifobia) päivittäin, useamman kerran päivässä. Munasarjakkaiden seksuaalisuus päättyy vaihdevuosien ensioireiden aikaan, noin 40 ikävuoden paikkeilla.

        Ilmeisesti Suomen oikeuslaitoskin on kovin seksivihamielinen kun tuomioita raiskauksistakin annetaan? Ja mummoja täynnä?


    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut parisuhteessa raiskaajan kanssa. Kukaan täysijärkinen ei ala harrastaa seksiä nukkuvan kanssa.

      • Anonyymi

        Suomalaisten seksielämä , kuten noilla joillain naisillakin , on äärimmäisen huonolaatuista ja nimenomaan naisten seksielämä, täysin laadutonta, luokkaa nolla. Suorastaan kammottavaa.
        Miehissä täytyy olla jotain pahasti vialla, jotain päihteiden käyttäjiä tai muutoin keskenkasvuisiksi jääneitä jotka kuten sanottu, ovat älyllisesti ja henkisesti laiskoja ja velttoja , mistään ei nähdä mitään vaivaa vaan kaikki helpomman ja yksinkertaisemman kautta, vehje sisään oli nainen missä kunnossa tahansa ja niin edelleen.. Löysää velttoa ja laiskaa, vehje on kova mutta korvien välissä on paljon löysää lilluvaa nestettä, koko kallo täynnä. Henkinen, emotionaalinen ja älyllinen velttous ja laiskuus ovat pahinta impotenssia mitä miehestä löytyy.
        Tässä keskusteluketjussa se oikein näkyy selkeästi.
        Ja kärsijöinä aina ja useinmiten naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten seksielämä , kuten noilla joillain naisillakin , on äärimmäisen huonolaatuista ja nimenomaan naisten seksielämä, täysin laadutonta, luokkaa nolla. Suorastaan kammottavaa.
        Miehissä täytyy olla jotain pahasti vialla, jotain päihteiden käyttäjiä tai muutoin keskenkasvuisiksi jääneitä jotka kuten sanottu, ovat älyllisesti ja henkisesti laiskoja ja velttoja , mistään ei nähdä mitään vaivaa vaan kaikki helpomman ja yksinkertaisemman kautta, vehje sisään oli nainen missä kunnossa tahansa ja niin edelleen.. Löysää velttoa ja laiskaa, vehje on kova mutta korvien välissä on paljon löysää lilluvaa nestettä, koko kallo täynnä. Henkinen, emotionaalinen ja älyllinen velttous ja laiskuus ovat pahinta impotenssia mitä miehestä löytyy.
        Tässä keskusteluketjussa se oikein näkyy selkeästi.
        Ja kärsijöinä aina ja useinmiten naiset.

        ....luultavasti tuolla mies- ja naiskäsitykselläsi olet sinkku ja ilman kavereita. Vai ovatko tosiaan naisystäväsi tuollaisia kuin kuvailit ja samoin miestuttavasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....luultavasti tuolla mies- ja naiskäsitykselläsi olet sinkku ja ilman kavereita. Vai ovatko tosiaan naisystäväsi tuollaisia kuin kuvailit ja samoin miestuttavasi?

        En ole käsittääkseni ilmaissut mielipidettäni kaikista miehistä tai kaikista naisista vaan nimenomaan tällä palstalla esiintulleista tapauksista. No toki käytin ilmaisua suomalaisten seksielämä, toki siihen mahtuu Utsjoelta Uudenmaan lääniin asti olevat ihmiset, mutta jos tätä palstaa lukee niin todella säälittävä kuva avautuu parisuhteiden tunne- elämästä, pelkkää kylmää panemista ja todellakin jotain sellaista johon en olisi itse millään tasolla tai tavalla tyytyväinen.
        Nukkuvan ja kännisen vaginaan luvatta tunkemista ja täysin välinpitämätöntöä , ainoastaan itkekeskeisesti omaa nautintoaan hakevaa seksuaalikäyttäytymistä.
        Just jos se edustaa ideaalitilaa, niin ..
        Varmaan se äitikin haki huippuorgasmeja kun käytti omaa lastaan miesystävänsä kanssa, varmasti tuli rajusti ja emätin kouristeli..saa kouristella emätintään seuraavat kahdeksan vuotta vankilan sellissään jonkun samanlaisen naisvangin kanssa.
        Oman lapsen elämä täysin pilalla mutta saihan jättiorgasmeja joita muistella vankilassa ja lopulta vanhainkodissa. Hierokot vulvaansa siellä vaikka kertakäyttövaipalla tai pesuainepullolla ja työntäkööt sen sisuksiinsa.. S..nallinen akka.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa, akateemisuuskaan ei takaa ihmisen sydämen sivistystä tai mitään muutakaan sivistystä ja käytöstapoja, toisen huomioimista. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....luultavasti tuolla mies- ja naiskäsitykselläsi olet sinkku ja ilman kavereita. Vai ovatko tosiaan naisystäväsi tuollaisia kuin kuvailit ja samoin miestuttavasi?

        Kyse ei ole minun mies- tai naistuttavistani vaan täällä joidenkin esille tuomista jutuista joiden pohjalta tein tuon johtopäätöksen. Mielipiteeni on toki vain omani, jonkun tuollaisen miehen naisystävä toki näkee yöllisen seksisession vain oman lutuprinssinsä rakkauden osoituksena,mutta minä en sitä täältä katsotuna sellaisena näe. En ainakaan vakiintuneena seksikäytäntönä, , kun seksiä voi yhteisymmärryksessä harrastaa myös valveilla. Ymmärrätkö pointtini?
        Valveilla ollessa se on molemminpuolista jo heti alusta lähtien! Nukkuessa varsin yksipuolista useinmiten, enkä usko että esim.kovassa humalassa oleva saa siitä lopulta yhtään mitään kuin kipeän alapään, humatila kun vie tunnon vain psyyke elää omaa elämänsä ja haluaan.
        Halukin voi olla vain jotain ihan muuta kuin varsinaista, oikeaa seksuaalista halua , jokainen joka on ollut humalassa ymmärtää mitä tarkoitan, suu voin sanoa mitä tahansa ja kädet tehdä mitä tahansa liikkeitä, mutta varsinainen seksuaalinen halu on karannut ihan toisaalle. Se johtuu alkoholista joka vaikuttaa hermostoon monellaeri tavalla. Alkuhumala on ihan eri asia mutta varsinainen känni vie kyllä todelliset halut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käsittääkseni ilmaissut mielipidettäni kaikista miehistä tai kaikista naisista vaan nimenomaan tällä palstalla esiintulleista tapauksista. No toki käytin ilmaisua suomalaisten seksielämä, toki siihen mahtuu Utsjoelta Uudenmaan lääniin asti olevat ihmiset, mutta jos tätä palstaa lukee niin todella säälittävä kuva avautuu parisuhteiden tunne- elämästä, pelkkää kylmää panemista ja todellakin jotain sellaista johon en olisi itse millään tasolla tai tavalla tyytyväinen.
        Nukkuvan ja kännisen vaginaan luvatta tunkemista ja täysin välinpitämätöntöä , ainoastaan itkekeskeisesti omaa nautintoaan hakevaa seksuaalikäyttäytymistä.
        Just jos se edustaa ideaalitilaa, niin ..
        Varmaan se äitikin haki huippuorgasmeja kun käytti omaa lastaan miesystävänsä kanssa, varmasti tuli rajusti ja emätin kouristeli..saa kouristella emätintään seuraavat kahdeksan vuotta vankilan sellissään jonkun samanlaisen naisvangin kanssa.
        Oman lapsen elämä täysin pilalla mutta saihan jättiorgasmeja joita muistella vankilassa ja lopulta vanhainkodissa. Hierokot vulvaansa siellä vaikka kertakäyttövaipalla tai pesuainepullolla ja työntäkööt sen sisuksiinsa.. S..nallinen akka.

        Ehkä tuossa tapauksessa nainen itse on joutunut laosuudessaan seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi ja piti sitä täysin normaalina?.
        Joskus myös tarve miellyttää ja toteuttaa seurustelukumppanin toiveita saa naisen toimimaan täysin niin lain- kuin järjenvastaisestikin ja jopa lapsen etua polkien.
        Suhde voi olla emotionaalisesti niin riippuvuussuhde ettei nainen voi tehdä yhtään mitään vaan mukautuu ja sopeutuu miehensä tahtoon kaikessa. Siis on alisteisessa suhteessa.

        Käytännössä usein hyväksikäytetyistä osa ajautuu itse hyväksikäyttäjiksi, valitettavasti. Lapsena koettu jää pysyväksi osaksi seksuaalikäyttätymisen identiteettiä ja sitä toistaa samaa kuviota koko elämänsä mihin on jo tottunut ja pitää normaalina.
        Itsenäisessä, vapaassa suhteessa uskaltaa myös sanoa ei ja asettaa rajoja toiselle ja itselleen, riippuvuussuhteessa se mahdollisuus kapenee. Oli se riippuvuusssuhde henkinen, seksuaalinen, emotionaalinen tai taloudellinen. Varsinkin kun on kyse omasta jälkikasvusta jota haluaa suojella kaikelta vääryydeltä ja kehitystä haittaavalta ja antaa tämän elämälle hyvät lähtökohdat.

        Tuossa ei taidettu välittää mistään mitään, ei lapsesta eikä mistään muustakaan, kyseessä oli huumepariskunta.


    • Anonyymi

      Jos et ole antanut miehelle lupaa koskea niin silloin kyseessä on raiskaus/seksuaalinen teko. Seksi on seksiä, rakastelu rakastelua. Ilman lupaa koskeminen jotain muuta.

      Puolison sieraimeen ei saa tunkea sormea koska haluaa.

    • Anonyymi

      Jo pelkästään jos mies menee samaan hissiin yksin olevan naisen kanssa on raiskaukseen verrattava teko!

      Naisella on oikeus turvalliseen tilaan kaikkialla!
      Jo naisen katsominen yleisellä paikalla täyttää ahdistelun tunnusmerkistön!

      Muutenkin esimerkiksi juniin ja busseihin pitäisi saada naisille omat osastot, koska KAIKKI miehet haaveilevat naisparkojen raiskaamisesta!

      • Anonyymi

        Tuo mielipide edustaa jo nälvimistä. Taidat olla hyvin pettynyt , useat pakit saanut tai ollut jollain tasolla syytettynä seksuaalisesta ahdistelusta?
        Jos lukee tilastoja ja kyselytuloksia niin järkyttävän moni nuori tyttö ja nainen on tahtomattaan joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Itseänikin on käpälöity takapuolesta ja vyötäröstä bussissa, on huudeltu härskejä kommentteja täysin tuntemattomien taholta, on kerrottu härskejä vitsejä ja katsotttu kuinka reagoin, nolostunko ja naurettu perään räkäsesti ja paljon muuta. Eli on omakohtaista kokemusta seksuaalisesta häirinnästä.
        Kuinka monelle miehelle on näin käynyt, esim.bussissa, oikeasti , paitsi jossain pikkujoulujuhlissa tai yökerhossa yli 50 v. humalaisten naisten kähmiessä muka haaruksista ja kysyeessä vehkeen kokoa tai valmiutta?
        Veikkaan että todella harva. Entä onko naisen lähestymistä edeltänyt miehen oma viestintä, silmänisku tai sanallinen ehdotus joka on rohakaissut naista?
        Kyllä se häirintä enimmiltään kohdistuu tyttöihin ja naisiin kuin miehiin. . Läppää voi jotkut heittää humalassa ollessaan mutta aika harva käy suoraan fyysisesti käsiksi.


    • Alla sannapykälä "raiskauksesta". Kun tyttö menee miehen kanssa yhdessä sänkyyn nummukaan kohdan 1) mukaisesti, niin kohta 3) on merkityksetön, kohdan 1) perusteella.

      '''
      20 luku (8.7.2022/723)
      Seksuaalirikoksista

      1 § (8.7.2022/723)
      Raiskaus

      Joka on sukupuoliyhteydessä sellaisen henkilön kanssa, joka ei osallistu siihen vapaaehtoisesti, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

      Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos:

      1) hän ei ole sanallisesti, 𝙠𝙖̈𝙮𝙩𝙤̈𝙠𝙨𝙚𝙡𝙡𝙖̈𝙖̈𝙣 𝙩𝙖𝙞 𝙢𝙪𝙪𝙡𝙡𝙖 𝙩𝙖𝙫𝙖𝙡𝙡𝙖 𝙞𝙡𝙢𝙖𝙞𝙨𝙨𝙪𝙩 osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti;

      2) hänet on pakotettu sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkauksella; tai

      3) hän ei ole voinut muodostaa tai ilmaista tahtoaan tiedottomuutensa, sairautensa, vammaisuutensa, pelkotilansa, voimakkaan päihtymistilansa, heikentyneen tajunnantilansa, tilanteen äkillisyyden, erityisen valta-aseman vakavan väärinkäytön tai muun näihin rinnastettavan syyn vuoksi.

      Yritys on rangaistava.
      '''

      • Ylimääräinen "nummukaan" on jostain putkahtanut tuohon, en edes tiedä mitä se merkitsee.


    • Anonyymi

      Mua vaivaa ja ahdistaa vieläkin että mua on kosketeltu silloin kun nukun vaikka siitä ikuisuus aikaa. Vaikka heräsin siihen. Niin jotenkin se tuntuu pahalta.

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä on silikonista ja nukkuu 24/7 ja antaa aina.

    • Anonyymi

      Hyi he*vetti. Asia on niin että en voisi kuvitella seurustelevan tyypin kanssa, joka voisi ajatella että tollainen olisi missään kohtaa oikein. Mutta jos jostain käsittämättämästä syystä niin kävisi, niin oon aika varma että suhde kaatuisi ton aiheuttamaan luottamuspulaan. Kukaan ei omista toista edes suhteessa.
      N31

    • Anonyymi

      Laskin juuri lastit muijan kakkoseen, kun se nukkuu tuolla mahallaan pikkujouluista tultuaan.

      En tiedä heräsikö koko touhuun, mutta kivaa oli!

      • Anonyymi

        Kivaa oli. Ei voi kuin ihmetellä kuinka tajuttoman huonoa joidenkin ihmisten seksielämä on, jos nukkuvan paneminen on määriteltävissä kivaksi. 😂


      • Anonyymi

        Raiskasit sitten muijasi ja vielä ylpeilet sillä.


      • Anonyymi

        Varmasti teki hyvää vihamällin purkaminen, heti helpotti ketutus?
        Mätkitkö muutoin vaimoasi noin omaksi iloksesi? Turpaan vetoa,päivittäistä pientä nälvimistä jne.?
        Toki vihapanot ovat aika yleisiä miehillä, monet käyttävät sitä paneskelua nimenomaan juuri osoittaakseen halveksuntansaansa ja mitätöidäkseen toisen ja saavat siitä kaupan päälle hyvän olon. Juuri siitä tuolla jossain puhuttiinkin, haisevat munaruikut lasketaan jotta oma viha helpottuisi ja saisi konkreettisesti osoittaa oikein kunnolla sitä halveksuntaansa toista kohtaan, monille se riittääkin ettei tarvitse mätkiä niin usein, se on raskasta aina lätkäistä päin näköä, riittää kun panee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti teki hyvää vihamällin purkaminen, heti helpotti ketutus?
        Mätkitkö muutoin vaimoasi noin omaksi iloksesi? Turpaan vetoa,päivittäistä pientä nälvimistä jne.?
        Toki vihapanot ovat aika yleisiä miehillä, monet käyttävät sitä paneskelua nimenomaan juuri osoittaakseen halveksuntansaansa ja mitätöidäkseen toisen ja saavat siitä kaupan päälle hyvän olon. Juuri siitä tuolla jossain puhuttiinkin, haisevat munaruikut lasketaan jotta oma viha helpottuisi ja saisi konkreettisesti osoittaa oikein kunnolla sitä halveksuntaansa toista kohtaan, monille se riittääkin ettei tarvitse mätkiä niin usein, se on raskasta aina lätkäistä päin näköä, riittää kun panee.

        Nimenomaan nukkuvaa, sammunutta, tajutonta..se on kuin väkivaltaa josta ei jää koskaan kiinni eikä voi syyttää. Kaksi kärpästä samalla iskulla, löysähkö orgasmi ja henkisesti tyydyttävä tunne toisen huonosta ja nöyryyttävästä kohtelusta?
        Näin mies kostaa naiselle aina jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan nukkuvaa, sammunutta, tajutonta..se on kuin väkivaltaa josta ei jää koskaan kiinni eikä voi syyttää. Kaksi kärpästä samalla iskulla, löysähkö orgasmi ja henkisesti tyydyttävä tunne toisen huonosta ja nöyryyttävästä kohtelusta?
        Näin mies kostaa naiselle aina jotain.

        Vaikka sitä että nainen oli pikkujouluissaja aivan varmasti taas vikitteli jotain vierasta miestä siellä joten lykätään tavara peräaukkoon kostoksi " uskottomuudesta tai jo sen suuntaisista ajatuksista" kyllä, kyse on kostoseksistä jolla nöyryytetään toista ja halutaan osoittaa halveksuntaa ja toisen hallintaa..
        On tyypillistä mustasukkaisissa, kontrolloivissa suhteissa jossa mies haluaa hallita ja dominoida toisen ajatuksiakin.
        Ja suhteissa joissa on henkistä tai fyysistä väkivaltaa enemmän tai vähemmän joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Mustan miesystäväni kanssa raiskaamme toisiamme jatkuvasti. Ai, että tekee sitten gutaa!

      t. persu

    • Anonyymi

      Raiskaus. Ei tuota voi muuksi kutsua. Älytöntä miten ihmiset eivät ymmärrä tätä.

      • Anonyymi

        Eivät välitä on kai oikeampi ilmaus.? Yhtä tyhjän kanssa...


    • Anonyymi

      Itse seurustelen (ja menen kännissä nukkumaan) vain sellaisten ihmisten kanssa joita rakastan ja joihin luotan. Nautin seksistä puolisoni kanssa kaikin tavoin. Lähtökohtaisesti on ihanaa jos rakastettuni hyväilee minua, eikä tietenkään haittaa, että hän hyväilee minua tyydyttääkseen omia halujaan. En ymmärrä ongelmaa. 2013 olimme juomassa, itsekin join ihan urakalla kun rakas oli mukana ja oli "turvallinen" olo vähän hupsuilla. Päädyttiin yöksi kaverille. Jatkot aamuun, sammuin kainaloon aamulla. Heräsin siihen, että kultani suutelee niskaani ja kova kalu on häpyäni vasten juuri liukumassa sisään. Ah. mikä ihana ajotus. täydellinen, hiljainen orgasmien sarja muutaman tunnin unilta vuodesohvalla. kaveri ehkä kuuli sen, ehkä hänen oikeutensa olla olematta läanä siinä ei toteutunut. mutta raiskaus se ei ollut. uninen suudelma ihanalla orgasmilla.

    • Anonyymi

      Demarikramppia on varmasti hankala parannellakaan. Menee muuten r:n puolelle.

    • Ei ole oikein tuollainen. Seksi perustuu kuitenkin molempien suostumukseen. Tuo on raiskaamista.

      • Yleensäkin, jos koskee toiseen ilman lupaa.


      • Anonyymi

        luitko että hän sanoi ihanaksi sen seksin. jos se olis ollut raiskaus niin tuskin olis ollut ihana ajoitus. opettele jani lukemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        luitko että hän sanoi ihanaksi sen seksin. jos se olis ollut raiskaus niin tuskin olis ollut ihana ajoitus. opettele jani lukemaan

        No kyllä täällä on muutkin tuota raiskaamiseksi sanonut, en vain minä. Mutta vain minulle täytyy aina tulla valittamaan kaikesta.


      • Vai niin. No sitte äijällä kävi tuuri. MInä olisin tehnyt noin, niin istuisin linnassa.


      • Anonyymi

        missä sanottiin että nainen vastusteli. etkö sä jani ymmärrä lukemaasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        missä sanottiin että nainen vastusteli. etkö sä jani ymmärrä lukemaasi

        Mites se voi vastustella jos nukkuu? En jaksa lukea tuota paskaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mites se voi vastustella jos nukkuu? En jaksa lukea tuota paskaa.

        ööööööööööööö nainen oli hereillä niin eihän silloin nuku tyhmä.

        Heräsin siihen, että kultani suutelee niskaani ja kova kalu on häpyäni vasten juuri liukumassa sisään. Ah. mikä ihana ajotus. täydellinen, hiljainen orgasmien sarja muutaman tunnin unilta vuodesohvalla.

        Nainen ei vastustellut ja sai vielä orgasmeja .


      • Anonyymi kirjoitti:

        ööööööööööööö nainen oli hereillä niin eihän silloin nuku tyhmä.

        Heräsin siihen, että kultani suutelee niskaani ja kova kalu on häpyäni vasten juuri liukumassa sisään. Ah. mikä ihana ajotus. täydellinen, hiljainen orgasmien sarja muutaman tunnin unilta vuodesohvalla.

        Nainen ei vastustellut ja sai vielä orgasmeja .

        No sitten juttu ei kertonut otsikossa olleesta yhtään. Kun siinä oli Seksi nukkuvan kanssa! Ja ei kiinnosta enää tämän enempää koko vitun aihe.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sitten juttu ei kertonut otsikossa olleesta yhtään. Kun siinä oli Seksi nukkuvan kanssa! Ja ei kiinnosta enää tämän enempää koko vitun aihe.

        Itse seurustelen (ja menen kännissä nukkumaan) vain sellaisten ihmisten kanssa joita rakastan ja joihin luotan. Nautin seksistä puolisoni kanssa kaikin tavoin. Lähtökohtaisesti on ihanaa jos rakastettuni hyväilee minua, eikä tietenkään haittaa, että hän hyväilee minua tyydyttääkseen omia halujaan. En ymmärrä ongelmaa. 2013 olimme juomassa, itsekin join ihan urakalla kun rakas oli mukana ja oli "turvallinen" olo vähän hupsuilla. Päädyttiin yöksi kaverille. Jatkot aamuun, sammuin kainaloon aamulla. Heräsin siihen, että kultani suutelee niskaani ja kova kalu on häpyäni vasten juuri liukumassa sisään. Ah. mikä ihana ajotus. täydellinen, hiljainen orgasmien sarja muutaman tunnin unilta vuodesohvalla. kaveri ehkä kuuli sen, ehkä hänen oikeutensa olla olematta läanä siinä ei toteutunut. mutta raiskaus se ei ollut. uninen suudelma ihanalla orgasmilla.

        mä kommentoin tuohon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse seurustelen (ja menen kännissä nukkumaan) vain sellaisten ihmisten kanssa joita rakastan ja joihin luotan. Nautin seksistä puolisoni kanssa kaikin tavoin. Lähtökohtaisesti on ihanaa jos rakastettuni hyväilee minua, eikä tietenkään haittaa, että hän hyväilee minua tyydyttääkseen omia halujaan. En ymmärrä ongelmaa. 2013 olimme juomassa, itsekin join ihan urakalla kun rakas oli mukana ja oli "turvallinen" olo vähän hupsuilla. Päädyttiin yöksi kaverille. Jatkot aamuun, sammuin kainaloon aamulla. Heräsin siihen, että kultani suutelee niskaani ja kova kalu on häpyäni vasten juuri liukumassa sisään. Ah. mikä ihana ajotus. täydellinen, hiljainen orgasmien sarja muutaman tunnin unilta vuodesohvalla. kaveri ehkä kuuli sen, ehkä hänen oikeutensa olla olematta läanä siinä ei toteutunut. mutta raiskaus se ei ollut. uninen suudelma ihanalla orgasmilla.

        mä kommentoin tuohon

        OK. Kiva että joillakin on elämässä seksiä.


      • Anonyymi

        Vastasit 12 vuotta vanhaan aloitukseen. Et voi tietää ovatko enää yhdessä. 12 vuodessa voi tapahtua paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit 12 vuotta vanhaan aloitukseen. Et voi tietää ovatko enää yhdessä. 12 vuodessa voi tapahtua paljon.

        Joo, totta näin. Onhan omakin elämä muuttunut ihan älyttömästi 12 vuoden takaisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, totta näin. Onhan omakin elämä muuttunut ihan älyttömästi 12 vuoden takaisesta.

        niin ainakin sen osalta ettet saa enää seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ainakin sen osalta ettet saa enää seksiä

        Sitä se vanhuus teettää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitä se vanhuus teettää.

        Seksiin tarvii olla lupa

        Nukkuva ei voi antaa lupaa

        Se on raiskaus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiin tarvii olla lupa

        Nukkuva ei voi antaa lupaa

        Se on raiskaus

        No kyllähän minä tämän tiedän... Miksi minulle tän laitoit?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensäkin, jos koskee toiseen ilman lupaa.

        Tuo yllä oleva juttu oli tarkoitettu kiihoittamaan lukijoita seksuaalisesti. Täällä aika ajoin on pariskunta joka tuottaa enemmän ja vähemmän pornosisältöä sinnekkin minne se ei kuulu. Yleensä näillä on tarve levitä ja laajentua kuin pullataikina koska se kiihoittaa aina enemmän ja enemmän kun " vallataan uusia alueita" ikään kuin hieman samaan verrattavissa kuin julkinen naiskentelukin.
        Puistoissa ja junissa ja metrossa ryhdytään paneskelemaan koska se kiihottaa. Tuo naisen kirjoitus edusti hieman sitä samaa.
        Koiraa ei tuossa jutussa ollut, joskus niissä onkoira nuolemassa jotain värkkiä se oli nyt jäänyt pois.
        Näitä on itsensä paljastelusta nauttivia naisia ja miehiä. Siinä tuskin kysytään nukkuuko toinen, niissä kokemusten kertomisessa koska se ydin ei ole siinä vaan itsensä kihottamisessa, , niissä on siis kaikki sallittu, lapsiin ja eläimiin sekaantuminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luitko että hän sanoi ihanaksi sen seksin. jos se olis ollut raiskaus niin tuskin olis ollut ihana ajoitus. opettele jani lukemaan

        Olet hieman tyhmä? Tuo nainen kertoi jutun siksi koska sen kirjoittaminen kiihoitti häntä seksuaalisesti ja hän halusi kiiihottaa myös muita lukijoita eikä silloin kysytä onko joku väärin tai oikein.
        Toki epäasiallistahan se on tässä yhteydessä kääntää raiskausta ja hyväksikäyttöä seksuaalisesti kiihoittavaksi kokemukseksi mutta tuo nainen on varmaan tehnyt paljon muutakin..hohhoijaa..oli vain valinnut väärän sivuston.
        Jotkuthan tykkää nöyryyttämisestäkin, ja siitä että kakataan naamalle. Onkohan ton naisen naamalle koskaan kustu tai kakattu ja hän vetänyt paskaa hymyssä suin nassuunsa ja samalla saanut orgasmin? Kakan ahmisen seurauksena? Tukehtumisbaarahan siinä tietty on kun on auki ja huutaa orkussaan ja samalla kakka tai pissa valuu nieluun..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä sanottiin että nainen vastusteli. etkö sä jani ymmärrä lukemaasi

        Mustasusi kiihoittui seksuaalisesti lukemastaan ( naisen seksitarina) mikä oli kai tarkoituskin, nainen tiesi mitä teki. teki , ,on ammattilainen selvästi. Osaa kielipelit ja imuttelut ja verbaalisen kiihoittamisen taidot, sen pitäisi ryhtyä rahastamaan tolla taidollaan..pornoa tuottamaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustasusi kiihoittui seksuaalisesti lukemastaan ( naisen seksitarina) mikä oli kai tarkoituskin, nainen tiesi mitä teki. teki , ,on ammattilainen selvästi. Osaa kielipelit ja imuttelut ja verbaalisen kiihoittamisen taidot, sen pitäisi ryhtyä rahastamaan tolla taidollaan..pornoa tuottamaan..

        En kiihottunut tuosta. Enkä edes lukenut juttua kunnolla. Minä kiihotun aivan erilaisista jutuista. Mutta en kerro niitä tänne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En kiihottunut tuosta. Enkä edes lukenut juttua kunnolla. Minä kiihotun aivan erilaisista jutuista. Mutta en kerro niitä tänne.

        niin nätit teinitytöt kiihottaa ja niiden viattomuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasusi kiihoittui seksuaalisesti lukemastaan ( naisen seksitarina) mikä oli kai tarkoituskin, nainen tiesi mitä teki. teki , ,on ammattilainen selvästi. Osaa kielipelit ja imuttelut ja verbaalisen kiihoittamisen taidot, sen pitäisi ryhtyä rahastamaan tolla taidollaan..pornoa tuottamaan..

        Mitä itse aiheeseen tulee, kaikkihan saadaan näyttämään seksuaalisesti kihoittavalts , myös raiskaus ja seksuaalinen väkivalta .
        Ukrainan sodassakin varmasti jos tilanne kuvattaisiin uhrin suusta juuri noin, kuva muuttuisi täysin toisenlaiseksi., venäläissotilas työntää aseen piipun naisen vaginaan, pohjaan asti ja nainen huutaa ...ja puhutaankin orgasmihuudosta eikä kivunhuudosta....

        Sillä pyritään vääristämään tilanteen todellisuus, se mitä siinä tehdään käytännössä ,..näin seksuaalirikos pestään puhtaaksi .kun tehdään siitä kiihoittava ja uhrille nautintoa tuottava .

        Sama koskee mitä tahansa johon tavalla tai toisella kytketään seksiakti tai seksuaaliinen nautinto . Oli teko miten raaka tahansa oikeasti niin ei tarvita kuin valehtelua ja käänteinen esitys siitä että toinen nauttii muka tilanteesta...näin totuutta vääristetään ja luodaan vääriä mielikuvia. Yksinkertaisin keinoin.
        Vain lisäämällä siihen seksin tuottama mielihyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin nätit teinitytöt kiihottaa ja niiden viattomuus

        Pyöritkö paljonkin netissä saalistamassa näitä. viattomia? Inhottaa ajatellakin vanhaa äijää kourimassa nuorta tyttöä. Dickpick kuvia tietenkin postaat urakalla..pedofiili..tai jokin vastaava..


    • Anonyymi

      Ei maailmaa mullistava asia.Erotiikka
      kuuluu parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Minua saa ihan rauhassa, koskea, ja, harrastaa seksiä nukkuessa,

      saatte minun lupani siihen ja tätä lupaa, ei pystytä koskaan murtamaan elämässäni,


      käytän sen vahvistamiseen KAIKEN!!!!, valtani,

      ja, kaikki, jotka, harrastavat seksiä, saavat unelmien elämän ja unelmien pitkän,

      vielä,


      ja, minulla on sen verran valtaa, että kenellekään ei tapahdu mitään,

      jotka kanssani ovat,


      N

      • Anonyymi

        Ilmoita asiasta myös Onlyfansin sivustolla..varmasti tulee ruuhkaa makuuhuoneeseen ja saat mitä haluat...et edes ehdi nukkua..Alaston Suomi ja Panemua.comiin kans ilmoitus..


      • Anonyymi

        Oikeusministerin hommissa ja persu, lempinimi Aina Annan Antelias PersuPaksuPerse....? Lahjontaa, kiristystä, lahjontaa ja paljon huonoja, moukkamaisia käytöstapoja..?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe