Ei hemmetti

eihän tää voi tälleen jäädä, loppuelämäksi. Haluan tietää, mitä tunsit minua kohtaan? Kestän kyllä, vaikka vastauksesi olisi mitä tahansa. Ainakin pääsisin selvyyteen kaiken suhteen. Olisin halunnut edes ystävystyä sun kanssa, ja se olisi ollut täysin OK ja olisin tyytynyt siihen. Tälleenkö tää elämä jatkuu sit, ainaista pohdintaa ja no onneksi välillä ehtii hieman unohtaa. Miten voi joku yks ihminen vaikuttaa näin? Weird.
Ilmianna
Jaa

41 Vastausta

Se olet sinä. Samanlaisessa löysässä hirressä riipun kun kumpikaan ei ole rohjennut tehdä minkään sortin aloitetta. Todellakin miten voi yksi ihminen vaikuttaa näin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Totta, miten voi maailma kohdella näin julmasti (tai no, ehkä se oli oma aloitekyvyttömyys ja jäätyminen). Se on ihmeellistä miten joku voi vaikuttaa näin. Tsempiä sullekin eteenpäin :)!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kysy häneltä, puhukaa asianne selväks, paljon helpompi jatkaa, oli vastaus mikä tahansa.
Ilmianna
Jaa
Juuri noin ajattelen myöskin. Edes ystävystyä hänen kanssaan. Eipä sitä oikein muuten voi saada selville tuntemuksia paitsi tutustumalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Harmittaa, kun ei pystynyt parempaan. Oikeesti olisin halunnut tutustua, ja ehkei siitä olisi kehkeytynytkään enempää, mutta edes ystävänä. Muistelen häntä edelleen suurella lämmöllä, hän on kallisarvoinen ihminen :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niin, se olin ,minä.......ikävä....nyt tiedät ...
Ilmianna
Jaa
Kukaan ei voi vaikuttaa niin paljoo,se on vaan omii hallusinaatioita
Ilmianna
Jaa
Minä se olin. Telepatiaa.
Ilmianna
Jaa
Jos haluat tietää sun pitää rohkaistua ja kysyä henk. koht.
Ilmianna
Jaa
Ehkä mie kysyn, joku kaunis päivä. :) toivotaan näin. Onko siinä mitään menetettävääkään?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei siinä ole menetettävää. Uso mua, jos asia jää kesken se vaivaa lopun ikäsi. Nakkaa viestiä niin pian jo tiedät missä mennään,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
miksi kumpikaan ei uskalla ? ja ikävä seurana , taas...mistä tiedät ? tunnistit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mä uskallan heti, kun olen varma toisen kiinnostuksesta. Hän on semmoinen namu, että.... nyt lasit huurtui vallan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oon rakastanut sua ja varmaan edelleenkin, siinäpä se kaikessa tärkeydessään...
Ilmianna
Jaa
Eri rakas nettimaailmassa ja toinen sit IRLissä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
tämäkin sontaläjä piti nostaa. kiiitos ja kumarrus sinulle kuka ikinä oletkin ja muunkin palstan puolesta joka arvostaa panostasi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olisin halunnut hänen kanssaan kaiken mahdottomankin, mutta hän säikähti olosuhteita jotka olivat hieman vaikeat.
Ilmianna
Jaa
::::Oletko mies? Miksi et ota itse yhteyttä? Kannattaisi niin sitten tietäisi asioista. Zemiä!!
Ilmianna
Jaa
haluaisin tutustua paremmin,sinäkin jäit mieleeni,en unohda sinua,vaikka yritän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
S Oletko n vai m? Minäkin haluaisin tutustua erääseen S naiseen ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ROhkeutta vaan kirjoitti:
S Oletko n vai m? Minäkin haluaisin tutustua erääseen S naiseen ;)
olen n
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
S kirjoitti:
olen n
Hmmm.. kunpa olisit Se S, TODELLA KAUNIS ihanan hymyn omaava vaalea kaunokainen :D .Lähestyin häntä kyllä, mutta "pyyntöön" hän ei ole vastannut..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä ihme siinä on että , voi ikävöidä ihmistä jota ei oikeastaan tunne...vaan se tunne kun kohdattiin....menee miehelle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
uutta kohtaamista tai näkemistä..jotain semmoista kai?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
pelkkää kiusantekoa häneltä jota itse sivusta seurasin ja joskus puoliani yritin pitää, joten, mun puolesta ei ole mitään ollutkaan eikä tule olemaan, mun rakkaus elää ja on jossain muualla kuin palstalla.

loppukoon mihin loppuu, elämääni en käytä mihinkään paskan selvittämiseen, kun elämästä voi nauttiakkin.
Ilmianna
Jaa
elämän suurin nautinto on puhua p.askaa ikävä-saitilla..hei, rullaatirullaa, ratkiriemukasta..;DDD
Ilmianna
Jaa
mulle ei kyl riittäis pelkkä ystävyys---
Ilmianna
Jaa
Ota yhteyttä häneen...älä odota
Ilmianna
Jaa
Meistä olisi voinut tulla jotain. Olisin ollut valmis kokeilemaan. Mutta sinä taisit luovuttaa ensin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kiinnosta enää kun huomasin millainen narsisti olet. Parempi kun muuttaisit toiselle paikkakunnalle ettei nähtäisi enää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei kestämisiä tunsin sun tuuhean lämpimän olemuksen. Näin ja koin kuin pätkiä satumaailmasta. Yksi vain jäi mieleen ja viellä lämmittää ja polttelee.
minä taas ja aina vaan jaksais vaan onneen yhteiseen kuplivaan.
Ilmianna
Jaa
miten olemus voi olla tuuhea?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
koira??
tukeva? tuuheatukkanen??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos mun hän haluaisi tietää, ja sen myös irl ilmaisisi, vastaisin rehellisesti joka ikiseen kysymykseen, minkä hän esittäisi. Olisi se sitten naamatusten, puhelimessa, perinteisellä kirjeellä tai sähköpostitse.

Melkein palan halusta päästä selittämään, mutta enhän mä mitään vastauksia voi alkaa suoltaa, jos ei mitään ole kysyttykään ;).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
onko tullut mieleen ottaa ite yhteyttä? miksi aina sen toisen pitäisi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
saamatonta touhua kirjoitti:
onko tullut mieleen ottaa ite yhteyttä? miksi aina sen toisen pitäisi?
Minä olen lähestynyt irl ja saanut varmaan hänet mietiskelemään kaikenlaista. Vastauksia en ala tyrkyttää, kun en tiedä, haluaako hän niitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On aika typerää kysellä täällä tällaisia juttuja. Itsepetostako? Luuletko, että joku vastaa tähän sinun iäisyyskysymykseesi? Voisitko edes leikisti luottaa, että saat vastauksen juuri siltä kyseiseltä, jolle kysymyksen asetit? Onko se edes tarkoituskaan? Ilman parempia vinkkejä se tuskin tulee onnistumaan tässä elämässäsi. Parempi olisi lähestyä henkilöä muilla tavoilla. Silloin tämä epätoivoinen yritys voisi olla jopa jotain uuden alkua. Pelkäät lähestyä ja tulla mahdollisesti kokonaan hylätyksi hänen taholtaan. Elättelet vielä toivoa. Se ilmeisesti motivoi sinua elämään omaa elämääsi ja haaveilemaan hänestä silloin tällöin. Eihän se toki ole kiellettyä. Toivo paremmasta elämästä pitää monet ihmiset hengissä tässä globaalissa, kylmässä maailmassa. Ihmissuhteiden viidakossa. Siinä mielessä olet oikeassa, vaikka se joitakin hieman ärsyttäisikin. Toivotaan, että toiveesi toteutuu ja saat olla vielä tämän merkittävän ihmisen kanssa tekemisissä. Vaikkapa vain ystävänä hyvänä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oho, joku ajattelee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei hemmetti

eihän tää voi tälleen jäädä, loppuelämäksi. Haluan tietää, mitä tunsit minua kohtaan? Kestän kyllä, vaikka vastauksesi olisi mitä tahansa. Ainakin pääsisin selvyyteen kaiken suhteen. Olisin halunnut edes ystävystyä sun kanssa, ja se olisi ollut täysin OK ja olisin tyytynyt siihen. Tälleenkö tää elämä jatkuu sit, ainaista pohdintaa ja no onneksi välillä ehtii hieman unohtaa. Miten voi joku yks ihminen vaikuttaa näin? Weird.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta