Kokkolan sinkut?

yksinäinen--

Mistä nuori urheilullinen kaunis nainen löytäisi miehen? Mikä olis hyvä paikka tavata vapaita sinkkumiehiä? Joka viikonloppu ei kiinnosta baarissa roikkua, enkä halua että mieskään siellä liikkuisi joka v-loppu. Aina kun liikkuu jossain (salilla,kaupungilla,kaupassa,lenkillä yms) miehet aina katsoo, vanhemmilta miehiltä voi tulla jotain kehua, mutta miksi te nuoremmat miehet ette, esim: tujottamisen sijaan tule jutteleen. Jutustelustakin on ihan hyvä aloittaa.

Oliko Kokkolassa joku vuosi sitten sinkuille jotain urheilutapahtumia? Osallistuko kukaan, miten siellä toimittiin? oliko paljon väkeä? Minkä ikäistä? :)

106

3193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulttisaksi-Make

      Voi ällö, kun tekee pahaa lukea tällaisia. Jospa ajattelen, että vain provoilet.

    • niikkö

      taiat olla muualta muuttanut? ja salilla käyt chydeniassa

    • Ex-kuntoilija

      Minä olen nuori mies, treenaan kotona. Aloittannut tyyliin elokuussa jatkannut sitä 5 kertaa päivässä.

      Lähtö pituutena ollut 174cm ja painona 100 kiloa. Nyt hujakoidaan jo 97 kilossa noin.

      Ja olen sinkku. Enkä liiku baareissa yhtään, tosin olen harkinnut että tartun taas pulloon ja tupakkaan ja lopetan kuntoilun. :)

      Kokkolassa on joka vuosi CityRun ja VentesialaisMaraton. Siellä käy paljon väkeä, itse olin 2009 ja 2010. Kaiken ikäisiä.:)

    • yksinäinen--

      Mitä ällöä tässä on? Jos kaikki ei ole sellaisia tyttöjä joilla on ihan mustat meikit, niukasti vaatteita (eli puketuu hyvin mauottomasti) juoksee jatkuvasti baareissa, eikä elämässä mikään ole tärkeämpää kuin se että pääsee ryppään.. Vaan haluaisi löytää miehen jostain muualta, noh kai sitä ainakin saa kysyä..

      • yksinäinen--

        Olen muuttanut muualta, mutta en käy chydeniassa salilla.. Mutta lisää mies sinkkuja kertomaan itsestään :)


      • lapsiakin on
        yksinäinen-- kirjoitti:

        Olen muuttanut muualta, mutta en käy chydeniassa salilla.. Mutta lisää mies sinkkuja kertomaan itsestään :)

        ikä ja lapstilanne. ammatti-ala, jne jne..minä käyn salilla ja joskus baarissakin mutta nainen vielä tai nyt hakusessa ;) ikää sopivasti päälle 30 ja alle 40 !


      • Ex-kuntoilija
        yksinäinen-- kirjoitti:

        Olen muuttanut muualta, mutta en käy chydeniassa salilla.. Mutta lisää mies sinkkuja kertomaan itsestään :)

        Kokkolassa on kyllä paljon nuoria miehiä jotka ovat kanssa urheilijoita ja kuntoilijoita, jotka eivät omaa suurta lähtöpainoa kuten minä.

        En tosin osaa sanoa missä he hilluvat, kenties suurin osa pelaa jalkapalloa...

        Ja minusta sinulla on hyvä asenne että haluat löytää miehen muualta kuin baarista.

        Minä olen tullut samaan tulokseen ja olen useaan otteeseen työmaalla käynny aiheesta keskustelua, mistä löytää minun kohdallani naisen.

        Hypoteesi on ollut että pitäisi ehtiä lenkkipolulta tai kuntosalilta sellainen. Tosin, tai olkoot. Pakko se on taas huomenna jatkaa treenaamista ja lumien tullessa maahan hypätä kuntosaleille ja uimaan.

        Joten kysynkin että mikä on Kokkolan paras kuntosali? Minulle on kehuttu Anttilan alakerrassa olevaa kuntosali Rokkia.


      • tsättäilläääs
        yksinäinen-- kirjoitti:

        Olen muuttanut muualta, mutta en käy chydeniassa salilla.. Mutta lisää mies sinkkuja kertomaan itsestään :)

        joku muu paikka jossa vois jutella??? kysyy sinkkumies jolla mielenkiintokin heräs ;


      • mustis sinkku
        Ex-kuntoilija kirjoitti:

        Kokkolassa on kyllä paljon nuoria miehiä jotka ovat kanssa urheilijoita ja kuntoilijoita, jotka eivät omaa suurta lähtöpainoa kuten minä.

        En tosin osaa sanoa missä he hilluvat, kenties suurin osa pelaa jalkapalloa...

        Ja minusta sinulla on hyvä asenne että haluat löytää miehen muualta kuin baarista.

        Minä olen tullut samaan tulokseen ja olen useaan otteeseen työmaalla käynny aiheesta keskustelua, mistä löytää minun kohdallani naisen.

        Hypoteesi on ollut että pitäisi ehtiä lenkkipolulta tai kuntosalilta sellainen. Tosin, tai olkoot. Pakko se on taas huomenna jatkaa treenaamista ja lumien tullessa maahan hypätä kuntosaleille ja uimaan.

        Joten kysynkin että mikä on Kokkolan paras kuntosali? Minulle on kehuttu Anttilan alakerrassa olevaa kuntosali Rokkia.

        ei muuta kun prepaid-kortti ärrältä ja numeroita kehiin.


      • Vääpeli?
        tsättäilläääs kirjoitti:

        joku muu paikka jossa vois jutella??? kysyy sinkkumies jolla mielenkiintokin heräs ;

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?


    • cctay

      olen vapaa naista arvostava ulkoilua harrastava mies kokkolasta

    • Diakonissa Täti

      Voi kyllä on lapsellista pelleilyä tällainen kommentti parin minuutin välein. Mikäs teini siellä on taas kirjoittanut koko päivän kommentteja windowssin työpöydälle ja copypastaa niitä saitillensa hurmion vimmassa??

      Huudathan äidillesi, että tulee heti pyyhkimään pottakakan pois pyllystäsi.

      • Buhahahaha

        Ja nyt se nauraa näyttö visvassa räkäseen partaansa.


    • Ex-kuntoilija

      Toisaalta yksinäisellä eli palstan aloittelijalla ei ole mitään vaikeutta varmaan ottaa mies.

      Kerran viheltää nii miehet tulee ku koirat konsanaan. Eri asia on olla mies Kokkolassa.

      Naisten iskeminen olematon. Lähes nörttimäinen. :(

    • yksinäinen--

      Mää oon kuullu kans paljon hyvää tuosta anttilan rokista, joten kaikki sinkut sinne! :) jos ehitte naista kuntosaleilta tai lenkkipoluilta, ja näette siellä hyvänäköisen naisen, mitä teet? Omalla kohdalla olen huomannut sen että miehet vaan katsoo pitkään.. Rohkeasti vaan jutteleen. Eihän sitä heti ensimmäisenä tarvi treffikutsua päräyttää?

      • yksinäinen--

        ja missä ne miehet tulee kun viheltää? En oo kyllä koskaan koittanu mut mut.. :D ja miten niin on eri asia olla mies kokkolassa? Ei kai täkäläisiä naisia oo vaikea iskeä? :)


      • tyrmäys....

        rokissa käy näitä alotan lopetan laihutan lihon naisia...niitä jotka hakee egonsa muulla tavalla kun kuntosalilla..sillä vanhalla tavalla..


      • Ex-kuntoilija

        No kuule, melko varmasti kyylään pitkään ja juoksen katutolppaan tai auton alle. :S

        Tai yritän pysyä perässä, josta sittemmin tulisi sydänkohtaus. Kun ei jaksa juosta, mutta on vaa pakko, juosta hyvännäköisen naisen perässä... :D

        Kuntosalilla jos näkisin, niin maiskuttelisin suutani ikään kuin olisin kissa vailla lämpöä. :O

        Sen jälkeen maukuisin ja poistuisin pettyneenä. Kenties viikon - kuukauden päästä uskaltaisin sanoa päivää. Voi mennä vuosikin. :)


      • Ex-kuntoilija
        yksinäinen-- kirjoitti:

        ja missä ne miehet tulee kun viheltää? En oo kyllä koskaan koittanu mut mut.. :D ja miten niin on eri asia olla mies kokkolassa? Ei kai täkäläisiä naisia oo vaikea iskeä? :)

        Ei oo varmaa vaikee iskee. Ehkä se johtuu ujoudesta.

        Voinen oma kohtaisesti todeta että minunlaiseni hirviö ei ole kelvollinen kellekkään naiselle.

        Ken tietää, ehkä ajatukseni kuvaa Kokkolalaisten nuorten miesten ajatuksia?


    • Hölökkääjä

      Miks sää sinkkuja vonkaat? Kahtele meitä hölökkääviä ukkoja ni kohta alakaa kummat suhinat. Sinkut on outoja jurottajia,siks ne sinkkuja onki.

    • Ukkomies yök

      Hyi mikä pervo yäk ,mene aikkas helmojen alle

      • Halkokarilainen

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?


      • SEKÖ SAATANA???
        Halkokarilainen kirjoitti:

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?

        OLIKO SE SE SAATANAAN JOKA TÄÄLLÄ PROVOILEE????


    • Avaapa ite

      Kyllähän kaupungilla liikkuu erilaisia Omituisia Höpöttäjiäkin, mutta noin yleensä tämä suomalainen yhteiskunta toimii niin, ettei keskustelua avata outojen kanssa ilmaan erityistä asiaa muulloin kuin ehkä paikoissa, jotka on siihen erityisesti suunniteltu eli kapakoissa.

      Sitä paitsi, mikä ihmeen erityisvelvollisuus miehillä on aloittaa se jutustelu? Miehethän ovat yleensä naisia hiljaisempia ja ulosanniltaan kömpelömpiä.

      Jos lisäksi aloitteen jälkeenkin palautteena on vain viehättävää hymyilyä, eikä jutustelu etene, niin minkäs teet. Kauniiden naisten kanssa on sekin, että he ovat yleensä varattuja. Jos selvää vinkkiä vapaudesta ei tule, vaikea on viedä keskustelua seuraavalle asteelle. Kännissä perääntyminen takapakin tullessa on helpompaa.

      Ottakaa naiset aloite omiin käsiinne. Eihän kysymys tarvitse olla muusta kuin keskustelun avaamisesta, kuten itse sanotte, kun odotatte samaa miehiltä.

      • Vikise mitä vikiset

        Eipä vetoa naisen alkukantaisiin vaistoihin tuollainen peli (?). Kyllä se on mies joka vie.


      • Vien, vien
        Vikise mitä vikiset kirjoitti:

        Eipä vetoa naisen alkukantaisiin vaistoihin tuollainen peli (?). Kyllä se on mies joka vie.

        Mies kyllä vie heti, jos nainen on vedonnut miehen alkukantaisiin vaistoihin.


      • Halkokarilainen
        Vikise mitä vikiset kirjoitti:

        Eipä vetoa naisen alkukantaisiin vaistoihin tuollainen peli (?). Kyllä se on mies joka vie.

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?


      • Pekka Gronow

        Mutta kun kierrän sellaiset paikat kaukaa (baarit). En tykkää humalaisista, enkä halua sellaista naista jonka harrastuksiin kuuluu baareissa ramppaaminen. Eli missä muualla voi aloittaa keskustelun naisen kanssa? Uskovaisten piireihin en oo menossa, liian hihhuli meininkiä.


    • yksinäinen--

      siis mitä ihmeen naisia rokissa käy? :D eikö siellä oo miehet yhtään hyvänäkösiä naisia? Miten on miehet, jos sais vielä vastauksia myös tällaseen kysymykseen: oletko koskaan yrtittänyt iskeä naista muualla kuin baarissa? Missä? Miten teit aloitteen ja miten kävi? Olen monesti miettinyt että miten nuori urheilullinen kaunis nainen ei kiinnosta miehiä sen enempää, että vain hymyilevät ja katsovat, mutta onko siinä tosiaan sitten kyse vain ujoudesta?

      • Avaapa ite

        Ei ole kysymys välttämättä ujoudesta, vaan lähinnä sanottavan puutteesta. Mitä siellä salilla muka keksisi? "Käytkö sää usein täällä", vai?


      • Ihanat naiseni
        Avaapa ite kirjoitti:

        Ei ole kysymys välttämättä ujoudesta, vaan lähinnä sanottavan puutteesta. Mitä siellä salilla muka keksisi? "Käytkö sää usein täällä", vai?

        Pelimies keksii aina ennemmänkin puheenaiheita tilanteen mukaan ja osaa muutenkin käsitellä naista. Tavallinen talliainen saa paremmin kapakoista, jos saa.


      • Halkokarilainen
        Ihanat naiseni kirjoitti:

        Pelimies keksii aina ennemmänkin puheenaiheita tilanteen mukaan ja osaa muutenkin käsitellä naista. Tavallinen talliainen saa paremmin kapakoista, jos saa.

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?


      • sitäkö naiset haluaa
        Ihanat naiseni kirjoitti:

        Pelimies keksii aina ennemmänkin puheenaiheita tilanteen mukaan ja osaa muutenkin käsitellä naista. Tavallinen talliainen saa paremmin kapakoista, jos saa.

        Onko naisen edun mukaista olla vain pano 1?


    • Ristiriitainen toimi

      En tiedä, mutta jotenkin vain tuntuu siltä, että jos ei ole oikein sosiaalisia kontakteja(kaveriporukkaa) on huomattavasti vaikeampi löytää vastakkaisen sukupuolen seuraa. Siihen päälle vielä varsinkin jos olet/on outo, niin sanotusti normista liikaa poikkeava, alkaa olemaan jo turhankin vaikeata. Tosin tuolloin vaikka olisi kavereita ja sitä kautta sosiaalisia kontakteja, olisi varmaankin siltikin vaikea löytää vastakkaisen sukupuolen seuraa.

      Luulen ja vain minun ajatus on, että pitkälti sitä kaveripiirin kautta lopulta pitkäaikaisempia suhteita löytyy/kehittyy. Tietenkin paljon myös muutenkin/muuta kautta, mutta luulisin että juuri kaveriporukan kautta/piiristä löytyvät/syntyvät pitempiaikaiset suhteet.

      Se on kumminkin aika hankala alkaa puhelemaan tuntemattomalle sattumanvaraista asiaa. Ainahan se tietenkin on helpompi aloittaa jutustelu juuri esim. jonkin saman harrastuksen kautta tai vastaavan, mutta jos ei ole oikein semmoisia harrastuksia missä on sosiaalisia tilanteita vaikka harrastaisi kohtuu monipuolisesti, niin se tuohon lähestymistapaan hankaluutta.

      No joo...Miten juuri jos ei osaa lukea toisia sosiaalisesti voi päätellä, että voisiko joku olla kiinnostunut minusta? Kanssa sinkkuna olevana ja juuri tuo sosiaalinen sokeus vaivana on hankala alkaa jutustelemaan. Tietenkin siihen päälle ujous ja arkuus, vielä miehenä, niin tuo paljon vaikeuksia. Siihen vielä se, että tuntuu kuin olisin toiselta planeetalta näkemykseneni ja arvoineni. Itseäni ei kiinnosta käydä ravintoloissa, kun minun mielestäni se meno on siellä semmoista teennäistä ja esittämistä noin yleisesti ottaen.

      Itseäni kiinnostaisi/haluaisin elämältä kumppanin, lapsia, hyvää oloa ja terveyttä. Ei mitään suuria unelmia mistään vaikkapa hienoista autoista tai mistään. Autotkaan nyt ei oikein kiinosta ollenkaan erityisemmin, onko niissä tehoja ym. "miesmäiset" jutut. Ainoastaan se, että auto olisi luotettava ja toimiva on tärkeä kriteeri. Meni vähän sivuraiteille...Kun en tiedä miten ottaisin kontaktia/mistä aloittaisin puhumaan on vaikea luoda sosiaalisia kontakteja, puhumattakaan kumppanin löytämisestä. Jos alkaa puhumaan aika alussa mitä elämältä haluaa, niin eikö siinä toinen pelästy? Juuri että haluaisi vakautta, perheen, läheisyyttä ja vastaavia. Minun mielestäni normaaleja asioita. En haluaisi mitään turhaa jännitystä elämään tai ongelmia, mutta onko se silloin liian tylsää/tylsä ihminen ja ei ole silloin kiinnostava? Ja juuri se ettei tykkää länträtä sen alkoholin kanssa.

      Toisaalta olen huono puhumaan/arvostelemaan tai sanomaan mitään arvoja, kun toimin osaltaan vastoin mitä tässä olen kirjoittanut. Tosin alkoholia en juo juuri nimeksikään.

      Siihen vielä se, että kun on ujo, arka, sulkeutunut varsinkin alkuun/aluksi luo huonon ensivaikutelman ja kumminkin ensivaikutelman tekeminen on varmaankin yksi tärkeimmistä asioista. Nuo ujoudet ja muut luovat monenlaisia ongelmia/eri tilanteissa on erillaista haittaa. Se että ei vaikka tykkää/voi oikein helposti katsoa silmiin toisia voidaan tulkita väärin. Meinaan väliinpitämättömyydeksi, röyhkeydeksi, omahyväisyydeksi ja muuksi "pahaksi", mutta kyllä myös ne varmaankin useammin tulkitaan oikein, eli että toinen on ujo, eikä toimi niinkuin toimii tahallaan, loukkaavasti tai epäkunnioittavasti. Vaan juuri että on "ujo".

      Vielä kun löytyy noita mörköjä tarpeeksi kuin reilusti kaapista, niin on asiat hankalia.

      Tiedän sen että itseluottamuksesta se on paljon kiinni ja sitä ei itselläni oikein ole ja se on kumminkin paljolti se mikä ratkaisee. Ei kait kukaan oikein halua itsetuntovammaista kumppania. Meinasin vain tällä sitä, että yllä olevat asiat korreloituvat kumminkin huonoon itseluottamukseen.

      Varmaankin olisi ollut parempi olla kirjoittamatta varsinkin tähän aikaan ja tietynlaisessa mielentilassa, mutta saapahan purettua ajatuksia.

    • abcguggo

      Meneppäs lapsi jo nukkumaan ja pyydä mamma panemaan talkkia pyllyyn niin ei tule ikävää maitorupea.

    • yksinäinen--

      no tietysti esim. Salilla voi jutustelun aloittaa johonkin kuntoiluun liittyvänä. Tai vaikka jos ulkona on kurja keli, voi kommentoida että on mukavaa kun saa kuntoilla täällä sisällä tai jotain. Jos nainen vastaa siihen lyhesti jotain niin tai näin on, hän varmaan ei sillon halua jatkaa keskustelua.. Jos mies näet jossain muualla kuin baarissa todella kauniin ja hyvänäköisen naisen etkö tosiaan tee yhtään mitään? :O

      • Ex-kuntoilija

        Hetken tosissaan jos ollaan, niin... jos naisia kiinnostais, niin vois tehdä aloitteittakin. :)


    • yksinäinen--

      Mutta onko sitten niin että jos miehet näkee kauniin naisen eivätkä uskalla tehä asian eteen mitään, nainen ei ole kummiskaan tarpeeksi kiinnostava, vai sitten on liian kaunis?

      Missä olette nähneet viimeksi oikeen hyvänäköisen naisen?

      • TOSIrealisti Kokkola

        Hyvännäköisiä ja -tapaisia naisia on mm VesiVeijarissa.
        "Hyvät" naiset eivät käy kapakoissa, eivät tupakoi eivätkä ryyppää.
        Olen siitä syystä onnellisessa asemassa: Puolisoni on maailman kaunein, rehellisin ja raittein nainen...
        Parhaat naiset löydetään tanssilavoilta ja -seurojentaloilta (kuten vaimoni), paikoista, joissa ei "viina virtaa" eikä sätkä savua...


      • Avaapa ite

        Oikeampi vastaus noista kahdesta vaihtoehdosta on, ettei ole kummiskaan tarpeeksi kiinnostava.

        Tajuttoman paljon tunnut panevan painoa naisen kauneudelle. Miesten mielestä se on vain yksi hyvä ominaisuus naisessa muiden joukossa ja ne muutkin herättävät joko yksin tai yhdessä miehen mielenkiinnon. Noihin miesten arvostamiin ominaisuuksiin, jotka havaitsee jo ensi tapaamisella kuuluvat mm. iloisuus, reippaus ja sosiaalisuus, joten jos ne kuuluvat sinun ominaisuuksiisi, turha niitä on piilotella ties mistä oppimasi sukupuoliroolin vankina. Tee aloitteita itsekin.

        Joskus jo ihmisen ulkonaisesta olemuksesta pystyy päättelemään tai ainakin kuvitelee voivan päätellä, saako aloitteeseensa positiivista vai nyrpeää vastakaikua. Kauniita naisia pidetään helposti koppavina, mikä karsii aloitteiden tekijöistä ainakin osan. Moni myös pitää päivänselvänä, että kaunis nainen on jo varattu.

        Tanssipaikat ovat olleet kautta aikojen suosittuja parinhakupaikkoja juuri siksi, että tanssiin hakeminen tarjoaa helpon tavan (tekosyyn) ottaa kontakti naiseen. Sopii mainiosti hiljaisellekin ja sellaiselle, jolla ei ole varastossa hyviä avausrepliikkejä. Baaritiski tai vastaava toimii myös, sillä on luontevampaa heittää täydessä baarissa joku tyhjänpäiväinen lause ihan vieressä olevalle kuin avarassa tilassa tai kadulla "lähteä toimittamaan asiaa" monen askeleen päähän. Monet naiset pitävät jälkimmäistä käyttäytymistä ja varsinkin kommentteja ohikävelevälle suorastaan moukkamaisena.

        Minkälaista palautetta annat miehille silloin harvoin, kun nämä yrittävät tehdä aloitteen. Rohkaisetko vaiko sen sijaan mittailet itse hänen ulkonäköään ja ylipainoaan? Miehet nimittäin ovat aika herkkiä kunniastaan ja vastapainoksi heidän itsetuntoaan hivelee, kun nainen tuntuu arvostavan.


      • anteeksi mutta
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Hyvännäköisiä ja -tapaisia naisia on mm VesiVeijarissa.
        "Hyvät" naiset eivät käy kapakoissa, eivät tupakoi eivätkä ryyppää.
        Olen siitä syystä onnellisessa asemassa: Puolisoni on maailman kaunein, rehellisin ja raittein nainen...
        Parhaat naiset löydetään tanssilavoilta ja -seurojentaloilta (kuten vaimoni), paikoista, joissa ei "viina virtaa" eikä sätkä savua...

        anteeksi mutta ei olla enää 1800 luvulla, kiitos


    • KomiaKaljaMaha

      Ei muuallako baaris voi mennä iskeen muuten nolaa ittensä...

      • Ex-kuntoilija

        Itse asiassa baarissa sitä vasta itsensä nolaakin. Mutta kun on päissään niin siitä nolaamisesta ei synny häpeää itseään kohtaan, toisin kuin selvinpäin.


    • Syksy83

      Unohtakaa hyvät miehet ne naiset kun noin hankalalta kuullostaa iskemisyritykset :)

      Onhan se selvää että näin syksyllä viimeistään pitäis saada joku lämmittäjä kun ilmat viilenee, mutta loppujenlopuksi yksinkin tulee varsin hyvin toimeen kun ottaa sellaisen oikean asenteen.

      Monet naiset on niin itteään täynnä että oksettaa kun näkee kaupungilla.

    • minäittetäälä

      Sinkkunaiset vois olla vähän oma-alotteisia enempi Kokkolassa. Kuntosaleilla tai muuallakaan minä en viitsi mitään katsetta isompaa kontaktia ottaa naisiin, sillä täällä Kokkolassa saa jonkun naisen mustasukkaisen exän tai nykyisen miehen vaan kimppuunsa. Ei kiitos.

      Ja kuntosaleilla yleensä treenataan. Se mitä tapahtuu treenin jälkeen ja ennen sitä on toinen juttu.

      • Rautaa nousee ja pal

        Puhut asiaa, olen innokas kuntoilemaan ja käyn saleilla, Olen pitkä komea sinkkumies, mutta ei voi alkaa naisten kanssa flirttailemaan, aina joku exä jossain nurkkan takana, elämä on liian lyhyt alkaa mustasukkaisten exien kanssa pelleilemään.


    • "RokStar83"

      yksinäinen--:lle... Kyllä rokissa käy sinkku miehiäkin.. Ite ainakin käyn monesti viikossa.. Tänäänkin ois tarkoitus mennä käymään.. Lähekkö joskus messiin.. Millaista naista pitäs katella salilta.. Tuntomerkkejä??

      • Vääpeli?

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?


      • TOSIrealisti Kokkola
        Vääpeli? kirjoitti:

        Olisko taas TOSIrealisti Kokkola?

        NYRKKEILY MITALLI


    • OutoOnnetonYksinäine

      Mitä hyviä keskustelun avaus/isku repliikkejä olis salille?

      • fzxyk

        Kysy saatko läpsiä poskille ja haukkua homoksi, että toinen saa agret päälle penoihin


    • yksinäinen--

      RokStar83, Jeps mie lähen kyllä ehottomasti sinun kanssa salille, tulee kyllä käytyä monasti sielläkin :) Vaikka ne miehet ei kiinnitä mitään huomiota naisiin, kaikki varmaan varattuja..

      • yksinäinen--

        Ja OutoOnnetonYksinäine: Vaikka nyt syksynä kun tulee pimeä ja kurjat kelit, niin jotain kun saa olla sisällä treenamassa. Tai jos salilla ei ole paljon muita ihmisiä niin voi mainita kuinka mukavaa kun ei oo ruuhkaa.. Ihan mitä vaan. Jos nainen lähtee mukaan keskusteluun ja jatkaa, saattaa hän olla kiinnostunut, Toisin kuin se että kommenttoi lyhyesti vaan jotain: ok, niin tai jepp yms...


    • yksinäinen--

      RokStar83: Käykö siellä sun mielestä edes hyvänäkösiä naisia? Kannattaako ees yrittää laittaa tuntomerkkejä? =D

      Vielä ois päätettävä että millä salilla sitä alkaa käymään, kun oon muuttanu hetki sitte Kokkolaan.

    • RokStar83

      Yksinäinen-- Edottomasti Rokkiin.. Pieni mainos mukava ja osaava henkilökunta. Kyllähän siellä käy ihan kauniita naisia. Ja mää uskon että, aika moni mies on varattu siellä.. Jotkut jopa treenaan puolison kaa samaan aikaan.. :D Aina kannattaa laittaa tuntomerkkejä ;) Jos oot käynyt paljon salilla niin varmasti oot nähnyt mut.. :D No kyllä täytyy tunnustaa että mää ainakin kattelen salilla naisia :D No milloin lähetään salille..??

    • aamu aurinko

      mistä löytyy 50v sinkku mies ja vielä töissä käyvä.? jokin muu ku kapakka..kyselee 50 nainen. ja täältä kokkolasta.

      • Vääpeli?

        Käykö TOSIrealisti Kokkola?


      • TOSIrealisti Kokkola
        Vääpeli? kirjoitti:

        Käykö TOSIrealisti Kokkola?

        NYRRKEILY


    • yksinäinen--

      RokStar83: Mitä mää nyt siellä rokissa oon käynny niin musta tuntuu, että se on jotenki varattujen ihmisten sali :D Tosiaan oon huomannu useamman treenavan puolison kans, ja miehet ei vilkase ollenkaan -.- Millanen siä oot? Mites ois huomenna sali päivä? :o)


      Muutenki tähän sinkkukeskusteluun: Mikä siinä sitte on kun miehet ei alota mitään silmäpeliä? Voihan mies aina välillä katella jotain naista ja jos hän ei jää katsomaan takasi niin kannattaa lopettaa.. Olen aina välillä ite yrittäny, mutta jos ukot ei lähe mukaan niin varmaan varattuja.. huohh

      • Arvioni tuohon

        En henkilökohtaisesti käy millään kuntosalilla, mutta käsittääkseni niillä käymisen ideana on liikunta, eikä seuran iskeminen. Toisin sanoen miehille ei yksinkertaisesti tule edes mieleen, että siellä voisi tiirailla naisiakin muutenkin kuin päällisin puolin, saati iskeä näitä. Ei siis tarvitse olla varattu, jos ei katsele naisia.

        Sitä paitsi naisista poiketen miesten on vaikea keskittyä kahteen asiaan kerralla, kuten rehkimiseen kuntolaitteiden kanssa ja silmäpeliin. ;) Kun maksetaan kuntoilusta, sitten kuntoillaan, p-kele.


    • RokStar83

      Joo kyllä mulla on huomenna töitten jälkeen sali päivä!! :D Mihin aikaa ite oot menossa/tulossa..No kyllä mää oon jotenkin huomannut saman homman että, varattuja on paljon.. Mut on siellä sinkkujakin ainakin yksi :) Sama homma se on naisten kohalla. Kyl mää vilkuilen naisten treenaamista. Hmm.. vai että millainen mää oon.. Tää menee pikkasen helpoksi jos annan tässä selviä tuntomerkkejä... :D Mut blondi oon ja hiukset miten sattuu.. en oo koskaan aatellut että miten hiukset on jos treenaan.. :D Mitenköhän sitä sais vaikka mailin vaihettua...

    • yksinäinen--

      ^ Ookko nää pitkä?Miltä se naisten treenaminen näyttää? : )) Voisit näyttää mulle vähä kokkolaa? : D

    • RokStar83

      ilman muuta voin näyttää Kokkolaa! Millo vaan? No mää oon miehen mittane.. Siis noin 180 senttii!! :D Kyllä siellä jotkut vetää ihan miten sattuu.. Liian pienilllä painoilla ja jotkut taas hirveen ammattilaisen näkösii.. :D HUOM.. VAIN MUN MIELIPIDE!!

    • yksinäinen--

      millon oot yleensä salilla? en musita että oisin nähny blondia herraa, kaikilla blondeilla on vaan ihan pirnun lyhyt se letti. Onko sulla rillejä? :)

    • RokStar83

      No mää oon yleensä siinä 15-18 välisenä aikana. Riippuu työpäivästä.. Huomenna oon siinä 16 jälkeen todennäköisesti salilla! No kumpi sää oot vaalea vai tumma??

    • Ex-kuntoilija

      On kyllä harvinaista että kaksi ihmistä rupeis tapailee keskustelun kautta. :O

      Teoriassa kaikki on tosin mahdollista. Ihmettelen silti. o.O

      • Netissä onnaa

        Mutta tämäniltaisen palstakeskustelun perusteella netissä homma tuntuu toimivan. ;)


    • Ex-kuntoilija

      Ei mulla oo toiminnut. :(

      Moon vihreä kateudesta. :SS

    • yksinäinen--

      Niin jotenki jännä että joku on noin innoissaan tapaamaan, en tiedä voihan tää olla pelkkää kiusaamista. Mutta jos on totta niin hyvä sinä mies! Ottakaa esimerkkiä tästä miehestä! Ja on toi myös söpöä : ) katotaan jos huomenna törmätään ;) mitä tekisit jos tuntomerkkeihin sopiva näkyis salilla?

    • Mummeli

      Nimim:yksinäinen: Tsemppiä sulle,olet varmasti mahtava nainen,josta moni mies saisi HYVÄN vaimon! On se vaan niin,perheen perustamisen kannalta ym.,että kun tommosen vaimon sais(meinaan siis joku mies),kannattas heti pyytää treffeille!
      Tietenkin kemiat ja intressit pitää pelata.mutta LIIAN paljon saa sivusta seurata näitä nuoria perheitä,joissa pari-kolme lasta ja viikonloppuisin vuorotellen vanhempien pitää päästä kapakkaan! Tai sitten jotkut tuttavani joutuvat viikon töissäkäymisen jälkeen hoitaa lastenlapsia viikonloppuna,jotta vanhemmat pääsevät viihteelle! Itse olen siinä ONNELLISESSA asemassa ,että miniäni ei välitä alkoholista ja poikani ottaa siinä kotona oluensa.Lastenlapsiani toki otan yökylään välillä,silloin ku sopii itselleni työssäkäynnin lomassa,se on ihan mahtavaa hoitaa heitä!
      Toivon SINULLE,että löydät ARVOISESI kumppanin!

    • Adelee2

      Itse olen keväällä eronnut, nätti, nuori, kunnollinen, uskollinen jne. on lapsia. Mies halusi suutuksissaan eron, ei ollut ikinä kotona eikä välittäny perheestään ja nyt vonkaa takas. Mutta satutti sen verran paljon, että takaisin en halua. Miettinytkin, löytääkö sitä enää elämään rakkautta, missä tapaisi kunnollisia, fiksuja ja tasapainoisia miehiä kun itsekkään en välitä hillua baareissa, elämässä on paljon muutakin mukavaa ja hauskaa tekemistä.

      • kiinnostaisi kyllä

        Tuskinpa tavataan. Good night!


    • UrheiluTalonMies

      Unohtakaa rockki se on perseestä heavy meininki se pitää olla eli raskasta metallii ei muuten haba kasva ja mela kostu

    • Yksinäinen--

      Tässähän ois hyvä idea kaikille kuntosaleille, järkätä kerran kuussa/vuodessa sinkku ilta. Sali ois aivoinna illalla tietyn ajan esim 18-22, vain sinkuille. Ei tarvis sitte vain jäädä kattelemaan ja ihmetteleen että onko nainen/mies sinkku :) Salilla vois samalla olla myös jotain muuta extra ohjelmaa ;) Eikö urheilutalolla ollu tämmöstä?

      • yksinäinen--

        Rokstar: Harmillisesti mulle tuli tänään työ este en päässy salille, pitää kattoa jos huomenna onnais? :) kävit sie? Näkykö ketään treffiehokasta? :)


    • RokStar83

      Vai että, työ este tuli eteen.. Vai jänistitkö? :D No kyllä mää siellä treenasin tänään.. No huomenna menossa mutta vasta illalla..millo oot huomenna menossa ?? Treffiehokkaitahan siellä vois olla, mut tais olla aika moni varattua kamaan sormuksista päätellen..

    • yksinäinen--

      Höpöhöbö.. En jänistäny ;P Huomenna on menossa varmaan aamupäivästä, että ei sillonkaan nähdä :( Harmi jos sulla ei tänään napannu kukaan, ei kai kaikilla voinnu olla sormuksia! :D

    • RokStar83

      No ei siellä kaikilla ollut sormuksia, mut osan niistä olin nähnyt aikasemmin ja niillä on joskus ollut jopa jätkät mukana treenaamassa.. .D Sullahan on ihmeellinen työ? No millo sitte tuut iltapäivällä tai illalla salille? VAi pitääkö siirtää johonkin muualle näkeminen??

    • yksinäinen--

      Hmm.. Oiskohan seuraavan kerran to ja/tai pe kun mie pääsen illalla tai iltapäivällä. Missä muualla me muka nähtäis? : ) Eihän tää sitte vain ole mikään vitsi? :D

    • RokStar83

      No ei ole vitsi! Säähän ite sanoit että tarviit Kokkola kierrosta?? Vai luuletko että mää oon joku kiusanhenki?? No torstaina oo varmuudella salilla!! Perjantaina on treenit.. :D

    • yksinäinen--

      No vähä epäilyttää että on noin innokas ihminen :D Mutta jos täällä kokkolassa ollaan ystävällisempiä =)

    • RokStar83

      No mut ei väkisin tarvii mihinkään alkaa jos ei haluu! No ainakin joku voi olla ystävällinen ja sosiaalinen ihminen.. Ei tarvi aina arvella että, toinen tekee kiusaa tms..

    • Ex-kuntoilija

      Kävin tänään siellä Rok kuntosalilla. Mukavalta paikalta näytti, tosin hukassa olin, kun siellä menin paksun lihaskunto harjoittelu anatomia kirjan kanssa ja ehdin laitteitta ja hajin sitä kunto ohjelmaani. :D

      Ykskin nuori nainen kysy, että: Haluunko tulla tähän?

      Kun siinä haahuilin kirja kädessä ympäriinsä. Mutta nyt on ohjelma sinnekkin selvillä. :)

      • S. Mällinen

        >>Ykskin nuori nainen kysy, että: Haluunko tulla tähän?


    • yksinäinen--

      Rokkimies: Anteeksi! :) aina eka pitää vähä epäillä kun tällä palstalla on ;)
      EX. kuntolija: hah! Kirja kädessä? No ei kait siinä. Ja sait sentään kontaktia naisiin! Kyl se siitä :)

      • Ex-kuntoilija

        Muilla näytti olevan pieni vihkonen mukanaan.

        Mutta taisin edelleen olla salin ainoa käyttäjä, joka ei näyttänyt kuuluvan joukkoon.

        Ainut joka näytti nörtiltä. :D

        Ja sehän on totta että Smart is new Sexy. ;)


      • Tuotekehittelyä
        Ex-kuntoilija kirjoitti:

        Muilla näytti olevan pieni vihkonen mukanaan.

        Mutta taisin edelleen olla salin ainoa käyttäjä, joka ei näyttänyt kuuluvan joukkoon.

        Ainut joka näytti nörtiltä. :D

        Ja sehän on totta että Smart is new Sexy. ;)

        Tavataanko kuntosaleilla tosiaankin katsoa jostain kirjasta tai vihosta, mitä seuraavaksi tehdään? :o

        Jos näin, niihin vihkoihin voisi ihan hyvin sisällyttää muutamia iskurepliikkejä ja niihin vastauksia. Samalla tulee tietämään, minkä liikkeen jälkeen niitä kannattaa heittää.


    • RokStar83

      No hyvä homma! Sillä tätä palstaa lukee fiksujakin ihmisiä.. :D

      Ex-kuntoilija: En mää huomannut ketään jolla olisi ollut paksu kirja kädessä.. :D Kai sää jäseneksi liityit.. ??

      • Ex-kuntoilija

        No ei nyt niin paksu, mutta A4 kokoinen, sininen.

        En liittynyt vielä jäseneksi. Tuo oli vasta eka kertani.


    • aina valmis

      Mä olen jukka tykkään harrastaa ryhmäseksiä ja olen 35v hoikka ja mulla iso paksu muna.

    • yksinäinen--

      RokStar83: Voi kuule! Nyt kävi niin että tuo työkaveri sai houkuteltua minut toiselle salille, ja hyvä että on treenikaveri joka piiskaa vähä vauhtia :D Suosittelen lämpimästi : ) Toivottavasti siellä rokissa kävis ees jokunen kuuma misu joka ei ois varattu, saisit sieki reenikaverin ja ehkä jotain muuta? :) Onko ehokkaita löytyny?

    • mies32

      Missä salilla on muka kauniita ja hyväkroppasia naisia? Tuskin missään.

    • oinas4

      Olen myös sinkku kokkolasta ja tuntuu olevan tosi vaikeata tavata sitä oikeaa. ovatko naiset täällä kokkolassa liian ylpeitä vai mistä kiikastaa .olen 49 v ja pitäisi kaiken järjen mukaan ollla jo perhe ja jopa kohta lapsenlapsia,mutta kun ei niin ei. tosin lähhipiiristä on myös toisenlaisia kommentteja eikä aina se parisuhde ota tuulta purjeisiin. olen omasta mielestä ihan mukiinmenevän näköinen enkä lotraa alkon kanssa enkä sauhuttele ainakin keuhkot ja maksa on säästynyt vaurioilta ja potenssissakin pitäisi vielä löytyä en tiedä miten sitten siittiöt elelevät kun ei ole perillistäkään, jos ei sitten löydy elinvoimainen partneri joka saa vauhtia nivusiin.tarkoitus ei ole ketään mitenkään loukata. mutta olen joskus kylläkin seurustellut, mutta vastapuoli vaati omaa persoonaa täysin muutettavaksi eikä se mulle oikein sopinut, eli pitäisi hyväksyä sellaisena kun on muuten ei parisuhteesta tule mitäään,paitsi jos suostuu olemaan täysin tossun allla sillä on moni hyvä mies pilattu.

      • elä ja koe

        Etsi ja kokeile netistä, sieltä on moni löytänyt


      • Ei saa luovuttaa
        elä ja koe kirjoitti:

        Etsi ja kokeile netistä, sieltä on moni löytänyt

        Älä luovuta, jaksa vain eteenpäin. Kyllä se oikea iskee vielä kohdallesi.


      • Onko noin?
        Ei saa luovuttaa kirjoitti:

        Älä luovuta, jaksa vain eteenpäin. Kyllä se oikea iskee vielä kohdallesi.

        Kuulin että peräkylän Einarikin sai 1987


    • oinas4

      Kiitokset sinulle,joka rohkaisit ,ettei saa luovuttaa . luulin ettei kukaan kannusta joten kiitokset vielä kerran. täytyy vain pitäää silmät auki josko se oikea vielä löytyisi näin kohta 50v sinkkumirhelle jota ei viina ja sätkä ole pilannut toivon, että tuleva naisystävä ei tupakoitse kun olen allerginen tupakalle tai lähinnä savulle. saunakaljat voi toki ottaa en itsekään ole tiukkapipo, vaikka raittiina pidänkin kunhan ei lotraile viinan kanssa. ei pidä kenenkään pelästyä kommenttejani kyllä ihan tavallinen vähän ylipainoinen nainen käypi mulle kunhan arvostaa minun arvojani eikä yritä toista muutella esim pukeutumisen ja ulkonäön vuoksi . joskus on niin käynyt joten senkin takia olen vähän tullut varovaiseksi, mutta kyllä jokin sinkkunainen saa minusta hyvän miehen kannattaa kokella jos saa näin tässä mainostaa. olen luotettava huum taj . myös ruuanlaittotaitoinen jne,

    • oikku4

      Haluaisin vielä kommentoida sitä,kun oli jokin aika sitten juttua sinkuista tällä palstalla ehkä parisen vuotta taaksepäin.Olen sitä mieltä,että kaikki sinkutt ei ole jurottajia eikä tiukkapipoja itseäni ei vain pintaliitely innosta. minusta baarista ei löydy sitä oikeata ja jos löytyy niin ne on tottunut hörppimään sitä kaljaa, eikä minua oikein alkoholiin viehtyneet naiset innosta ja vielä vähemmän jos on alkoholismin ensioireita nähtävissä se muuttaa jo persoonan täysin toiseksi. haluan tuooda kommentilla sitä vaan,että juovat naiset ei minusta ole enään kovin seksikkäitä. en tietenkään ole uskovainen,enkä tosikko ja huumoriakin löytyy ja onhan ihminen selvinpäin ihan toinen kuin kännissä. voin valaista vähän asiaa ikinä ei tiedä jos humalassa tapaa naisen mitä sitten kun pää selviää ei ehkä naisen silmissä mies olekaan se minkä hän kuvitteli olevansa humalassa. kyllä minusta nainen on seksikkäimmillään ihan selvänä ja omana itsenään ilman mitään tehostuksia. nim singahtelija.

      • hyvä asia kyllä

        kyllä hyvä panoperse on hyvä juttu se


    • Komia päärynä

      Ite oon 185cm ja painoa noin 165kg. Minussa on siis tuplasti miestä. Vaimo just jätti minut joten oon vapaa noin 50v.

      • komea sinkkumies

        Itse olen 187, todella komea ja lihakskas 86kg, erittäin hyvä sängyssä, naisten kiinnostus meikäläista kohtaan on: 0%


    • Urjalan taikayö

      Oon vatsakas ukkomies, perusrentun oloinen. Olen puhdas, hyvät hampaat ja osaan tanssia liki kaikki tanssimuodot. Pesää irtoaisi joka kapakka/tanssireisulla hyvin. Ei soo poja vartalosta kii vaan perushygenia kuntoon, sopivaa puhetta ja humppaa ja rokkia lähiliikuntana, niin pesää saa niin paljon kuin akalta kerkee vieaisii paeta

    • oikku4

      Minullakin on hyvät hampaat ja kyllä yritän olla puhdas ja raikas jotkut jo saattaa jo tervehtiessä kaikota, vaikka on ulkonäköäkin enkä ole renttu. eikä se panon määrä nyt ihan ensimmäisenä ole mielessä, vaikka toki vittukin kiinnostaa ja muutkin asiat. on autokin käytössä, mutta jotenkin naiset on tulleeet niin ronkeliksi , että vain kovasti tienaava ja suuren lompsan omaava käy naiselle. en ole rikas, mutta leivässä pysyy allergian takia en tupakoi ja viinakin ei maistu kokeiltu on. lähipiirissä on nähty mitä viina aiheuttaa mm pöhötystä luonne muuttuu toiseksi jos on jatkuvasti lotraillut alkon kanssa. tarkoitus ei ole moraalisoida minusta nainen on ihan seksikäs omana itsenään ja selvinpäin en ole uskovainenkaan olen työkyv eläkkeellä kilpirauhas vaj toim ja born autin takia olen amm ent pintakäsittelijä. olen nykyään toipunut esim masennuksesta, joten naisystävä olisi tervetullut elämääni en ole mitenkään pipipää olen ihan täyspäinen tämä kommentti siksi kun vieläkin tahtoo olla ennakkoluuloja jos sattuu sairastumaan niin on naisten silmissä raakile vaikka näin ei suinkaan ole joten kokkolannaiset sinkku sellaiset ottakaa rohkeasti yhteyttä oinasmieheen asustelen kokkolassa nim ihmisen ei hyvä olla yksin.

    • oikku4

      Haluaisin vielä kommentoida ,kun ukkomies niin kehuskelee itseään kyllähän se ihmisen luonne ratkaisee paljon. vähän ottaa toisinaan kupoliin se kerskailu kun yrittää asiaa pistää kuinka on sattunut olla kovasti panohommia ja naiset juoksee koko ajan perässä. toki itse yritän välittää ulkonäöstä ja pitää hampaat puhtaana jne. kaikki ei ole niin supliikkeja ensikerralla,on ns alku-ujous ,mutta kun sitten tutustuu meikäläiseen monet on sanoneet et ei sussa mitään vikaa ole. ei naiseni tarvi olla missinmitoissa ja itsekin olen ihan tavallisennäköinen mies , toki naisessa kiinnostaa muukin kuin seksi esim millainen huumori on ja nainen ei saa olla tyly ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen.

    • oikku4

      Ottakaa kokkolan naiset yhteyttä tällaiseen oinasmieheen . käyn kyllä tansseissa ja onhan siellä muutamia mukavia naisia tanssitellut , vaan ne mukavat penteleet tahtovat vain olla varattuja . älkää aina keksikö tekosyitä jos yrittää tehdä tuttavuutta naiselle tulee usein kommenttia kiitosta vaan .mutta ei kiitos . Sitten tulee seuraavaksi kommenttia .että seurustelee ja piste. tuntuu siltä, että voikohan tuota uskoa, mutta kait on parempi sitä uskoa , kuin ottaa kuin katua , vain tulee mieleen valehdellaanko mulle sellaista potaskaa. ettei vaan tarvi sitoutua n 50v sinkkumiehen kanssa , joka ei aikanaan ole saanut perhettä aikaiseksi joko oman tyhmyyden tai liika varovaisuuden takia. monet on tosin sanoneet ettet mitään ole menettänyt, mutta olisihan se säännöllinen seksielämä sitä jota itsekin kadehtii kun eivät tarvi elää puutteessa , niillä on otsaa väittää ettet mitään ole menettänyt.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe