Vapaa Juankoski sivusto kaksi

ylläpitovapaajuankos

Ylläpito aloittaa uuden sivuston koska Vapaa Juankoski sivusto on aiheuttanut palstallemme yli MILJOONA avausta päivässä. Jokainen haluaa lukea sensuroimattoman viestin Juankoskesta, eikä mitää paska juttuja kuten vapaa juankoski sivusto julkaisee.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10720977

23

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo posahti

      Vaikka onkin nyt välilauantai niin eihän juopotella enempää, eihän.

    • ---

      kyllä vapaa juankoski sivuilla ainakin oma kehu haisee.kehuvat kilvan toisiaan.

      • vappaa 2

        ei nääst ainakaa oo päätjii


      • kisk
        vappaa 2 kirjoitti:

        ei nääst ainakaa oo päätjii

        ehkä eurolla pystyy muuruveilta ostamaan kerostalon. mut ei remontoimaan


    • ,,,

      vaalien jälkeen se nähdään tuleeko remonttia. mut saattaapi että remontti jää tekemättä.kannattaa ostaa kun saa halvalla sanoi sulo vilenkin.

    • hol

      vappaa on vappaa vain mielikuvissa

    • 11

      kun juankoskella valitaan valtuutettuja ehkä kannattaa miettiä kuka pystyy tekemään rohkeita päätöksiä.vapaa on pelkkää shifttiä

    • 6åpoi

      vapaa rulettaa

      • Neittaan Missikisais

        Kun äänestätte Juankoskella, miettikää miten Keskustaryhmä, Demarit sylikoirina ja pikku kokoomusnukke harjoitti epäisänmaallista, selkärangatonta ja täysin järjetöntä politiikkaa siellä ja romutti Juankosken talouden. Nyt Juankoskella on ennätyslainamäärä(n.40 miljoonaa), korkeimmat verot Pohjois-Savossa, maksut korkeimmat ja nyt vielä kriisikunta, jossa valtion selvitysmiehet päättävät asioista.
        Jos joku nutipää kutsuu politiikkaa rohkeaksi, niin mitä silloin on esim. Keski-Afrikan tasavallan talouspolitiikka, tiedettä.
        Vapaat ja persut valtaan Juankoskella ja sitten rulettaa.


      • Jorxceee 5
        Neittaan Missikisais kirjoitti:

        Kun äänestätte Juankoskella, miettikää miten Keskustaryhmä, Demarit sylikoirina ja pikku kokoomusnukke harjoitti epäisänmaallista, selkärangatonta ja täysin järjetöntä politiikkaa siellä ja romutti Juankosken talouden. Nyt Juankoskella on ennätyslainamäärä(n.40 miljoonaa), korkeimmat verot Pohjois-Savossa, maksut korkeimmat ja nyt vielä kriisikunta, jossa valtion selvitysmiehet päättävät asioista.
        Jos joku nutipää kutsuu politiikkaa rohkeaksi, niin mitä silloin on esim. Keski-Afrikan tasavallan talouspolitiikka, tiedettä.
        Vapaat ja persut valtaan Juankoskella ja sitten rulettaa.

        onneksi on Vapaa Juankoski-aate olemassa.


      • Reviisori Debitström
        Jorxceee 5 kirjoitti:

        onneksi on Vapaa Juankoski-aate olemassa.

        Koska varsinaiset Vapaa Juankoski -sivut näyttävät olevan vai peräkammarin vinksahtaneiden ei-heterojen uhouspalsta,
        palasin takaisin tälle asialliselle sivustolle.

        Olen ulkopuolisena ihmetellyt sitä, miksi Juankoskella on niin vaikeaa pärjätä yrittäjänä.
        Kartonkitehtaalla kuuluu olevan vaikeuksia. Aiemmin oli puutavaraan liittyviä yrittelyjä On jäänyt epäselväksi esimerkiksi se,
        onko Masa Timber sama kuin Nivala Timber?


    • vajukit

      Tarvitsetko edullista toimi tai varastotilaa

      Jos tarvitset niin miksi maksaisit liikaa vuokraa kun minulta saat sopivan kokoisen tai näköisen tilan tarpeitasi vastaavasti, tosi edullisesti Muuruvedeltä. Vuokrahinta alkaen 4,00 euroa/ m2.
      Joten jos sinulla on ajatuksia tilan tarpeesta, niin soita minulle puhelimeeni 0400570011.

      Autan myös mielelläni muutenkin sinua alkuun yritystoiminnassasi ja jos liikeidea on hyvä, niin silloin voin myös olla mukana osa omistajana. Minulla olisi sinulle muutama idea pohdittavaksi joten soita.

      Tarvitsen myös jatkossa Juankoski aiheista liikelahjaa myyntiin Muuruvedellä vieraileville turisteille, joten jos olet sellaisten tuotteiden tuottaja ota yhteyttä. Jos omaat taitoa ja ideoita niin voit aloitaa sellaisten teon. Jos ei ole sinulla tilaa missä valmistaa niitä, niin katsotan sopivat työtilat sinulle meiltä täältä Muuruvedeltä.

      Meillä on vielä vapaita kellaritiloja useita satoja neliömetrejä, jotka soveltuvat hyvin pienteolliseen toimintaan, tilakoot vaihtelevat 20m2 -500 m2 välillä.

      Joten jos olet kiinnostunut asiasta, niin soita ja keskustelaan kuinka haluat toimivan näiden palvelun tuotamisen parissa.

      Terveisin
      Osuuskuntien Talo Oy
      Martti Pohjolainen
      hallituksen puheenjohtaja



      Vuokrataan 36 m2 kaksio Muuruveden keskutassa

      Vuokra 385 euroa/ kk sisältää lämmön, sähkön ja yhden henkilön vesimaksun.
      Vapaa heti, soittele minulle jos tarvitset asuntoa.

      Masa-Timber Oy
      Martti Pohjolainen
      puh.0400570011

    • Sergei M

      Kymmenen Euron Pilu

      Tarviin Muuruvesi noin 40 huonetta á 10 neliömetriä huvitalon pyörittämiseksi. Tulossa hyvä venäläisiä naisia bussilastillinen viikoksi kerrallaan. Sopiva paikka olisi Tahkovuori noin 50km päässä. Kuulin ystävältäsi että sinulla olisi Muuruvedellä sopiva paikka, ja sitä nyt kysyn?

      Martti, onko tosi että sinulla on talo tähän sopiva? Onko moni huone mahdollista? Tarvitsee myös järjestää bussikyyditykset Venäjä (Petroskoin alue)-Muuruvesi ja takaisin kerran viikossa? Heikki ja Tollonen on minun kanssa apuna ja hoitaa markkinointi. Se on hoidettu tosi hyvin. Apu nyt tarvii ns. tuotantotiloihin ja logistiikkaan.

      Minä olen kysyä myös Rautavaaralta, jossa tuttu, ja siellä uksi paikka, mutta jos apua myös kuljetuksiin niin Muurutvesi voitta kyllä. En tarvi lainantakausta enkä kusele sun taustoja myöskään.

      • Sergei M vielä

        Jatko vielä. Unohtui että 4 eur/m2 on liika paljo, kun se olisi 10 eur/pilu aika ahdasta. Pitää tinkiä. Ole Martti yhteyksissä!


    • Hjuvempi tarjous

      Minulla kilpaileva kjonsepti tahan ja valmis hjuhtio OOO "Njuu Kusoosontien Dom" joten ala Sergei hjurita. Minä jo kompuksessa maakuntien mahtimiehen kanssa, valmiiksi tingittju hinta, ja luvannut hoitaa mahtolliset verot ja sakot jotka laittomasta toiminnasta seuraa. 10 milj. ruplaa jo talletettu josta pankinhoitajan totistus.

      • Kaarlo isoKalunen 11

        Kiitos tämän sivun aloittajalle, sillä etsin huoneistoa Muuruvedeltä ja nyt se löytyi. Olihan tuo mainos myös vapaa Juankoski-sivustolla ja Savon sanomissa, Hesarissa, Turun sanomissa, ankkalinnan uutisissa ja sitten vielä Korkeasaaren ilmoitustaululla.
        Mutta olen kuitenkin päättänyt hankkia yksiön apinalinnasta ja siellä pääsen omieni, karvaperse-punaperse-möhömahamolukkipaviaanien seuraan vetää banaania hanuriin ja sylttyä persiisiin.
        Mä huomasin, että OIKEA VERONMAKSAJA ja äänestäjä ovat jo varanneet Lerzan Kyrpäälän viereiset depiilisimpanssien sellit ilman kusiputkia ja siksi pääsevät esittelemään omia hanureitaan ja pikkurillin kokoisia giggeleitään vaikka sergeille. Ja taitaa olla sisarrukset, Per Saukko ja Anu Saukko ja heidän ystävätär Anna Vidyy ja taihieroja sukifuki faibaks asua naapuriselleissä.
        Mutta kaikkea hyvää jatkossakin ja kuten sanonta käy: jokaiselle ansioden mukaiset verot, niin kyllä se kesäja kärpäset vielä sieltä.


      • Jorma Grandegullikse
        Kaarlo isoKalunen 11 kirjoitti:

        Kiitos tämän sivun aloittajalle, sillä etsin huoneistoa Muuruvedeltä ja nyt se löytyi. Olihan tuo mainos myös vapaa Juankoski-sivustolla ja Savon sanomissa, Hesarissa, Turun sanomissa, ankkalinnan uutisissa ja sitten vielä Korkeasaaren ilmoitustaululla.
        Mutta olen kuitenkin päättänyt hankkia yksiön apinalinnasta ja siellä pääsen omieni, karvaperse-punaperse-möhömahamolukkipaviaanien seuraan vetää banaania hanuriin ja sylttyä persiisiin.
        Mä huomasin, että OIKEA VERONMAKSAJA ja äänestäjä ovat jo varanneet Lerzan Kyrpäälän viereiset depiilisimpanssien sellit ilman kusiputkia ja siksi pääsevät esittelemään omia hanureitaan ja pikkurillin kokoisia giggeleitään vaikka sergeille. Ja taitaa olla sisarrukset, Per Saukko ja Anu Saukko ja heidän ystävätär Anna Vidyy ja taihieroja sukifuki faibaks asua naapuriselleissä.
        Mutta kaikkea hyvää jatkossakin ja kuten sanonta käy: jokaiselle ansioden mukaiset verot, niin kyllä se kesäja kärpäset vielä sieltä.

        Terveiset perunakellareihin ja tietenkin apinalinnaan sillä siellä taitaa olla jo koko tämän sivuston esinahka-molukkimöhömahasimppaanit kirjoittelemassa asioitaan, kun eivät saa niitä muuten esille.

        Mutta onneksi on nämä depiilineartdentaalerit ja muut isokallorupikullinenäapinat saanut ilmaisen lounaan yksityisselleissä ja vapaan netin käyttöön, sillä muutenhan hommasta ei tulis mittään. Nyt nää sadomasokistinahkahousuhinurit saavat oikeuden kirjoittaa mitä tahansa persetinmarjasoopaa, mitä kovan imppaamisen liimanhaistelun ja kupan tuhoamisen jäljiltä olevissa vihreässä mönjässä, jota joskus aivoiksi kutsuttiin on tapahtunut, siis napsahdellut. Mutta kuten jokainen tietää, että tulpatonta mopoa on vaikea polkea käyntiin, niin nämä imbesillituhkamunakarvapersegondolit vain jatkavat polkemistaan hymyssä suin ja kuolaa valuen suupielistä.
        Mutta toivotaan, toivotaan, että joskus heidät valittaisiin edes eläinkokeisiin, että olis joskus jotain hyötyä apinakunnalle.


    • hjuvempi tarjous

      Avot, tjaallahan on mjuos kiinnostavia poikasia liikenteessa. Alykkyysosamaaraa mina en kjusele. Kjulla mina teillekin huoneet hankin Mjuuruvedelta, voitte hoidella niin sanotut erilaiset nuoret ja
      caccaleikkiosaston.

      • L.Kyrpölä Tussutin )

        Minä Lerzan Kyrpölä tarjoan punaisen punapersepaviaanihanurini kaikkine lisineen ennen tuota mulkkukvistia mistä tahansa, kunhan se on kuppanen kauppa ja siellä voi tumputtaa meidän koko punapersepaviaanien, molukkimöhömahasimppanien, karvapersetumputtaja-marakattien edustajainhuone.

        Me tarjoamme aina hjumemman tarjouksen, kuin kukaan maailmankaikkeudessa ja ainakin apinalinnan tumputtajapersetinpaviaanien nahkahousuhinuri, tuo tuttu nyrkkipersiisiin-paviaani.

        Tarjoamme kaksi kiloa vanhoja banaaneja ja tietenkin vastavuoroisesti kaksi yksiötä apinalinnan kääpiökovakuoriaissatiaisgorillojen ja suustapaskooja-marakattien leiristä. Parempaa tarjoiusta ei löydy mistään , paitsi sukupuolitautisten koeeläinosaston infektioosastolta, joissa on yksiössä kolme vessaa.

        Mutta tarjousta pöytään ja nyt minä lähden vetää naapurisellin pikkupaskoojamolukkitussumarakattia peräsimeen.


      • fkjddklsfalkjsda
        L.Kyrpölä Tussutin ) kirjoitti:

        Minä Lerzan Kyrpölä tarjoan punaisen punapersepaviaanihanurini kaikkine lisineen ennen tuota mulkkukvistia mistä tahansa, kunhan se on kuppanen kauppa ja siellä voi tumputtaa meidän koko punapersepaviaanien, molukkimöhömahasimppanien, karvapersetumputtaja-marakattien edustajainhuone.

        Me tarjoamme aina hjumemman tarjouksen, kuin kukaan maailmankaikkeudessa ja ainakin apinalinnan tumputtajapersetinpaviaanien nahkahousuhinuri, tuo tuttu nyrkkipersiisiin-paviaani.

        Tarjoamme kaksi kiloa vanhoja banaaneja ja tietenkin vastavuoroisesti kaksi yksiötä apinalinnan kääpiökovakuoriaissatiaisgorillojen ja suustapaskooja-marakattien leiristä. Parempaa tarjoiusta ei löydy mistään , paitsi sukupuolitautisten koeeläinosaston infektioosastolta, joissa on yksiössä kolme vessaa.

        Mutta tarjousta pöytään ja nyt minä lähden vetää naapurisellin pikkupaskoojamolukkitussumarakattia peräsimeen.

        martti ,osaat todellakin kirjoittaa upeasti ,olet todella hieno mies ,suukkoja.
        ps. homous on perinnollistä


    • ana A

      Ihkua kuulla että Martti on meitä peräkülan poikia. Oon kyllä aina vaalimainoksia ihaillut ja haaveillut mutta nyt uskallan lähestyä.

      Voiko Muuruveden tiloihin sijoittaa omat tilat sekä mies-mies ja nainen-mies. Voikun toivon että näin olisi, kun täällä korvessa ahistaa aina panna noita elukoita.

      Kivoilta kuullostaa myös nuo perunakellarijutut, että jos natsaa niin ollaan yhteyksissä. Mitä siellä perunakellarissa voikaan tapahtua! Vapaan Juankosken ylläpidolta saa yhteystietoni, me ollaan N.S. kavereita. Voin kyllä suositella muillekin. Tuntevat miehen anatomian!

    • Vekka P

      Ette hei viittis lopettaa, tunnetut maakuntien miehet pelleilynne!
      Ipulaisten tekstit on ihan sairaita, oli ne sitten tällä sivustolla tai Vapaan Juankosken
      sivustolla. Mutta kun vaaleissa kävi niinkuin Suomen U20 lätkämaajoukkueelle, että voittoa mentiin hakemaan mutta turpiin tuli 12-0, niin kyllähän sitä vintillä matot vähemästäkin sekoaa.

      • Vaseliini veijo)8=

        saukkoa, siis Anu saukkoa kaikille sukupuolitautiin sairastuneille ja ympäristöhäiriötä sairastaville molukkimöhömahasimppaaneille ja peräreikähunneille.

        Nyt risoo, kun kämppä vietiin alta apinalinnan karvaperseosastolta ja jouduin Terttu tussutin ja Lerzan Kyrpölän kanssa samalle osastolle, siis suljetullle sellaiselle ja nyt kaikki seuraa händyyn vetämistä ja karvapalleroiden hiplaamista joka tuutista ja lähettää niitä ympäri perunakellareita sinne oikealle veronmaksajalle asti >Mikkelin torille ja hinurikampaajaosastolle.

        Mutta ei auta muuta kuin parrua persettimeen ja raju vääntö, sillä jos tahtoo piereä porilaisten alkutahdit, pitää vähän venyttää pippeliään ja töräyttää niin, että varsi tulee näkyviin kalsonkeista.

        No ny tulloo jo niin kovaa kamitsuunia, että pitää mennä vetää naapurin hanua persettimeen ja sitten ähkyssä sukupuolietautien osastolle poistamaan syylät hanusta ja nyrkin kokoiset saddarit karvapersettimestä.

        Joten hyvää hanua ja sitten nyrkkiä persiisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe