Bluebiit

Pluubiitti

Mistäpä muualta tietoa kuin täältä.

Tällaista kampetta tarjottiin hintaan 220ekee (tarjous)
http://www.bluebiit.mycashflow.fi/product/124/
Olisin hankkimassa läppärin kaveriksi

73

5323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmälö

      Olen odottanut tablettia bluebiitiltä kolmatta kuukautta luvataan ,mutta ei kulu,ensiviikolla tutkintapyynnön kautta asiaa aletaan purkaan

      • samahomma

        mikä tilanne nyt tyhmälöllä ?


      • tyhmälö
        samahomma kirjoitti:

        mikä tilanne nyt tyhmälöllä ?

        Kone tuli en vain saa nettiyhteyttä toimimaan en toden näköisesti osaa


      • samahomma
        tyhmälö kirjoitti:

        Kone tuli en vain saa nettiyhteyttä toimimaan en toden näköisesti osaa

        nyt tuli bluebiit chocolate 10" tabletti meillekin , kuukauden toimitusaika ja siitä hyvästä nappikuulokkeet kaupanpäälle.
        siisti , tukevan tuntuiset kuoret ja yllättävän tehokas, nettiin wlanin kautta heti ja kantomatkaa ja herkkyyttä tuntuu olevan reilusti enemmän kuin minun läppärissä


      • Tablettimies
        samahomma kirjoitti:

        nyt tuli bluebiit chocolate 10" tabletti meillekin , kuukauden toimitusaika ja siitä hyvästä nappikuulokkeet kaupanpäälle.
        siisti , tukevan tuntuiset kuoret ja yllättävän tehokas, nettiin wlanin kautta heti ja kantomatkaa ja herkkyyttä tuntuu olevan reilusti enemmän kuin minun läppärissä

        Toimiikos kaikki isoimmatkin ohjelmat riittävän hyvin? Itsekkin olisin hankkimassa moista mutta suorituskyky arveluttaa.


      • samahomma
        Tablettimies kirjoitti:

        Toimiikos kaikki isoimmatkin ohjelmat riittävän hyvin? Itsekkin olisin hankkimassa moista mutta suorituskyky arveluttaa.

        Toimii mitä noilla tehoilla voi odottaakin,ainakin videot pyörivät nykimättä.
        Akun kesto tuntuu paranevan muutaman latauksen jälkeen.
        suosittelen kyllä tablettien vertailua kaupassa,saa vähän tuntumaa mitä eroja esim tehoissa on.
        meille tuon tabletin valintaan vaikutti hinta ,jhl jäsentarjous 219€ paketti, missä tabletin hinnaksi tuli 146€ ja olipa paketissa lisäksi kaupanpäälle hyvät korvakuulokkeet (risto mattila 34.90€ ,mikä noiden arvo sitten onkaan)


      • samahomma
        samahomma kirjoitti:

        Toimii mitä noilla tehoilla voi odottaakin,ainakin videot pyörivät nykimättä.
        Akun kesto tuntuu paranevan muutaman latauksen jälkeen.
        suosittelen kyllä tablettien vertailua kaupassa,saa vähän tuntumaa mitä eroja esim tehoissa on.
        meille tuon tabletin valintaan vaikutti hinta ,jhl jäsentarjous 219€ paketti, missä tabletin hinnaksi tuli 146€ ja olipa paketissa lisäksi kaupanpäälle hyvät korvakuulokkeet (risto mattila 34.90€ ,mikä noiden arvo sitten onkaan)

        Ja hdmi liitäntä jäi kehumatta,sitä ei kaikissa tuon hintaluokan laitteista löydy


    • Äänlate

      Löytyykö muuten Chocolate 10 tuumaisesta 32G versiosta mikrofonia ?

    • samahomma

      löytyy

    • PPAP2

      rosvousta! tuolla hinnalla saa paremman laitteen muualta ja jää vielä rahaakin.

    • Pluuuuupiii

      Bluebiitillä on parhaimmat katteet näistä suomalaisista myyjistä jotka noita kiinatabletteja myy.

    • blue shiet

      Täysin samaa mieltä kahden edellisen kirjoittajan kanssa, panostamalla satasen enemmän saat vaikka Asuksen Transformer Padin (TF300T), mikä on toimivuudeltaan ja laadultaan aivan eri luokkaa. Tai jos 10" näyttö ei ole niin tärkeä asia niin Nexus 7 irtoaa melkein samalla hinnalla.

      Kerran pääsin hetkiseksi käpistelemään tuollaista Bluebiit 10"-tablettia ja oli kyllä hermoromahdus hyvin lähellä. Laite jäätyili uskomattoman paljon ja oli välillä täysin pimeänä/jumissa 10 minuutinkin ajan.

      Nettiselaamisesta ei tullut mitään kun pelkkä google.fi-sivun lataaminen kesti useita minuutteja ja usein selain vielä päätti kaatua tämän päätteeksi. Kertaakaan en päässyt esim. iltasanomien etusivua pidemmälle. Muita selaimia en viitsinyt kyllä kokeilla, kuin laitteen oletusta.

      Pelit tolla pyörivät yllättävän hyvin muihin toimintoihin nähden, mutta usein nekin jumittivat muutaman minuutin pelailun jälkeen. Näytön herkkyys ei kyllä riittänyt esim. Angry Birdsin pelaamiseen. Kosketusnäyttö bugitti myös esim. kirjoittaessa huomattavan paljon.

      Tabletin stock rom oli surkein räpellys, mitä olen ikinä nähnyt. Esim. lukitusnäyttöön tuli automaattisesti pikavalinnat kaikista avoinna olevista sovelluksista. Järjestelmän vakaus oli muutenkin omaa luokkaansa negatiivisessa mielessä.

      Onko laitteen omistajilla samanlaisia kokemuksia, vai oliko tämä mun kohdalle sattunut yksilö vain maanantaikappale?

    • samahomma

      meillä tuo tabletti ollut käytössä pari kuukautta , enimmäkseen skype käytössä,elokuvien katselussa ja netin selailussa eihän tuo mikkään nopea nettikone ole mutta hintaan nähden siedettävä (vertailtu 10" samsungin kanssa ,ei kovin suurta eroa) Tarjous/paljous paketissa hinnaksi jäi noin 150€ ja se on kyllä minun mielestäni yläraja mitä tuosta kannattaa maksaa. Elokuvien ja videoitten katselussa hyvä

    • vihdoin tyytyväinen

      Kaksikuukautta odottelin laitetta ja toimitusaika aina vaan muuttui. Jotain lahjuksiakin muka sitten saisi hyvitykseksi ja lopulta jopa parempaa laitetta:) Kyllästyin täysin ja rupesin soittelemaan sinne suoraan. Kyllä siinä oli lapsillakin hauskaa kun kuuntelivat puheluita:)
      Lopulta peruin kaupan ja vaadin rahat takaisin samantien. Rahojen takaisinmaksuunkin olisi menny muka pari viikkoo. En antanut periksi vaan vaadin rahat takas samantien. Se kannatti, sillä lopulta rahojen takaisin saamiseen ei mennyt kuin kolme päivää (niinä jokaisen päivänä soitin sinne).
      Toivottavasti ihmiset tajuaa pysyä kaukana tosta firmasta.

      Niin heillä on kuulemma vähän erinlainen liikeidea:)
      Mitähän se mahtanee tarkoittaa...

      • 3g-slim

        2 kuukautta minakin odottelin laitetta, toimi ok wlanilla mutta luvattu 3g ja puheluominaisuus ei toiminut. Nyt laite ollut takuukorjauksessa tammikuun alusta asti, jumalauta kaks kuukautta. Niillä muka yksi huoltomies, joka käy niillä vain tiistaisin. Sama laulu ollut koko ajan, ihan paskapalvelua. Pysykää erossa!


      • huijattu2

        Mitä kautta aloit rahoja vaatimaan takaisin? Mulla jo 4 kuukautta tilaus sisällä ja aina luvataan että ensi viikolla. Nyt meni hermot voitko auttaa mitä kautta sait asian etenemään?


      • Jasmond
        huijattu2 kirjoitti:

        Mitä kautta aloit rahoja vaatimaan takaisin? Mulla jo 4 kuukautta tilaus sisällä ja aina luvataan että ensi viikolla. Nyt meni hermot voitko auttaa mitä kautta sait asian etenemään?

        Tarkalleen samoja laitteita löytyy muista suomalaisista verkkokaupoista yli puolet halvemmalla... Kokeilkaapa googlettaa "android tabletti" ja kummasti näyttävät kaikki olevan juurikin identtisen näköisiä mutta hinnassa aivan järjettömät erot.


    • vihdoin tyytyväinen

      Meillä on nyt Nexus 7 32gb 3g-malli ja ollaan tyytyväisiä. Hiukan enemmän mksoi mut kyllä on sen väärtti:)

      • Raunoo

        Hyvä table ja itsellä ollut viikon tämä,enkä yhtään kadu ostosta.


    • vihdoin tyytyväinen

      Tarkoittaako "Raunoo" nyt tuota bluebiitin laitetta?

      • Raunoo

        Nexus 7 on hyvä table.Toi bluebiit on outo ja tuntematon laite,jota en ostais ilman testiä.


    • Itsellänikin Nexus 7 on toiminut mainiosti. Odottelen innolla sen seuraavaa ehkä samassa hintaluokassa tulevaa versiota..

    • tobsuu

      Osti päivä sitten Bluebiit siro 7''. Sammutin tabletin ja aloin käynnistämään uudelleen niin se jää siihen android kohtaaneikä lähtenyt puolessakaan tunnissa pois. eli se ei käynnisty. Osaisko kukkaan auttaa

      • samahomma

        Bluebiit 10" tabletissa auttoi glemmarilla resetointi, piti kyllä tehdä niin monta kertaa että ei oo uskaltanut sen jälkeen sammuttaa kokonaan


      • tobsuu
        samahomma kirjoitti:

        Bluebiit 10" tabletissa auttoi glemmarilla resetointi, piti kyllä tehdä niin monta kertaa että ei oo uskaltanut sen jälkeen sammuttaa kokonaan

        miten resetoidaan? :D


      • samahomma
        tobsuu kirjoitti:

        miten resetoidaan? :D

        Bluebiit 10" on takana pieni reikä ,merkitty "reset" sinne varovasti (tuntuu pieni "nytkäys")jotain piikkiä painaa niin kauan että käynnistyy , jos tuota reikää ei ole niin sitten painetaan käynnistysnappia ainakin 15 sekunttia


    • QDX

      Olen odottanut pakettia luvatut 5 vko. Soitin ja kysyin, kuullemma pari viikkoa vielä. Liiton sivulta linkki ja jäsenhintaan. Saas nähdä. Kai ne metallista lohduttaa, ettei vituta kuin 299e:n verran. Alkaa jo Loimaa kutsua, jos liitto ei ota kantaa. Odotellaan vielä.

      • Huijattu2

        Minä tilasin tabletin joulukuussa 2012 liiton jäsenlehdestä ja toimitusaika 6 viikkoa Ei ole tullut tablettia vieläkään hermot menee kun aina luvataan. Kuulokkeet laitettiin kolme viikkoa sitten. Pitäs ottaa kyllä kuluttaja asimieheen yhteyttä vai mikä ois oikea taho alkaa asiaa tutkimaan, mikä tässä maksaa, vituttaa kun meni 250 euroa ihan harakoille.
        .


    • i-diootti1

      Olet odottanut 5 viikkoa reippaasti ylihinnoiltetua laitetta? Tässä tilanteessa et voi kuin hävitä.

      Aina kun näkee jonkun myyvän Bluetbiit -laitetta voi heti todeta myyjän olevan idiootti kun on mennyt moisen ostamaan :D

    • samaanlankaanlentäny

      hyvin suunniteltua mainontaa ja luotettavuuden lisäämistä nuo "jäsenedut"

      • Tyhmyri

        Kylläpä kyllä, mutta täytyy se joku vastuu olla sillä ammattijärjestöllä joka tekee muka "sopimuksen" ja alkaa sitten omassa lehdessään kehumaan tuotetta!
        Minä luin näyttävät ilmoitukset ja kehut JHL:n jäsenlehdestä. Olisi ryhdyttävä sevittämään onko tuo JHL:ä oleva henkilö kytköksessä Bluebiittiin, kenties osakas tai peräti omistaja?
        Sillä 10 tuuman rakkineella, Chocolatella oli muka ovh 428,70 euroa ja tarjottiin 219 eurolla. Nopeutta kehuttiin verrattomaksi ja hipaisu ominaisuuksia myös tarkaksi!?
        Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa.
        "Ole siis nopea ja varmista itsellesi ja perheellesi huippulaitteet superedullisilla hinnoilla." Näin kuului mainos: Varmistin loppuelämäkseni sen, että en osta mitään ay-liikkeen kautta/suojassa tehtyjä tuotetarjouksia!
        Terveisiä vaan JHL:n ja koko ay-liikkeelle!


    • Tiedä häntä

      Tilapäistarjous Euronicsilla: Bluebiit 7" kotelo yht. 89€ (oikea hinta 199€)

      En tiedä tuosta tabletista, mutta vaikuttaa, ettei ole oikein käynyt kaupaksi, että kannattaako tähänkään hintaan sitten ostaa...

      Halvin tablettitarjous, mihin olen Suomen kaupoissa törmännyt.

      • gamerumps

        Superkauppa myi "Noox" tablettia alennuksessa mut nyt taas hinta 89€. E Villessä sama tablet 59e mut tulee verot viel päälle (14e) mut en kyl suosittelis ku ihan peruskäyttöö. Pistää satasen hintaan päälle ni saa jo Onda tabletin ja tupla/neliydinprossuu jne jne.


    • Samsung galaxy ok

      Tuosta Bliebiitistä kannattaa pysyä kaukana, eivät toimita laitteita eivätkä palauta rahoja. Perintäfirmalla kohta töitä.

      • ohranen1

        Villi huhu kertoo, että firma olisi mennyt konkkaan.. Tämä on vain sitten huhu!!!


      • vihdoin tyytyväinen
        ohranen1 kirjoitti:

        Villi huhu kertoo, että firma olisi mennyt konkkaan.. Tämä on vain sitten huhu!!!

        Mites on oottekko saanut laitteita tai rahoja jo takaisin?
        Itse vaadin puhelimen päähän pomoa tai joka sillä hetkellä on paikanpäällä ja vastuussa toiminnasta.
        Aina täytyy sellainen olla joka paikassa.
        Tosiaan peruin kaupan ja vaadin rahat samantien tilille. Sanoin vaan et ne sai sillon heti mun rahat ja mä haluun nyt mun takas. Pankki sattui olemaan sama kuin minulla joten ei auttanut selitykset että takas maksu kestäis.
        Kerran kun soitin niin ei vastattu ja kun soitin lapsen puhelimella vastattiin samantien. Ajattelin että oliko ottanut numeron ylös eikä sen takia vastattu:)

        Onnea kaikille ja vaatikaa kaupan purkua!


      • vihdoin tyytyväinen
        ohranen1 kirjoitti:

        Villi huhu kertoo, että firma olisi mennyt konkkaan.. Tämä on vain sitten huhu!!!

        Tuolla haettiin ainakin työntekijää 7.5.21013

        http://www.bluebiit.com/fi/toihin

        Puskaradiossa on kans muutama aiheeheen liittyvä kommentti

        http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646721

        Kun kysyin korvausta, tarjottiin jotain kuullokkeita. Sanoin et en tartte mitään kuullokkeita mut muistikortilla vois olla käyttöö, niillä ei ollu semmosia:) Sit kysyin tablet kynää, sen sain ja sit paketissa oli vielä ne kuullokkeet;)


    • järki käteen

      miten te sorrutte ostamaan tollasista mestoista mitään

      • vihdoin tyytyväinen

        Mä ainakin sorruin sen takia kun lapsille meinasin jouluks ostaa.
        Ammattiliiton lehdissä oli sit komeita ilmoituksia jotka houkutteli. Ei tullut mieleenkään et ois ollu mitään huuhaata.
        Kuvittelin tosiaan että se oli joku hyvä liiton jäsenetutarjous:(


    • Huijattu74

      Peruin kaupat ja odottelen edelleen suoritustani takaisin. Ilmoitin PAM lehteen tästä lafkasta, lupasivat tutkia asian heti.

      • Dumb Buyers

        On kyllä "hauskaa" että aluksi maksat huiman ylihinnan laitteesta jota saa Suomestakin murto-osalla tuosta Bluebiitin hinnasta, puhumattakaan että ulkomailta ja sitten sinua vielä kus*etetaan niin ettei koko tuotetta ehkä tulekaan eikä rahoja palauteta.

        Kuluttajat ovat tyhmiä.


    • willemmiina

      Tilasin tabletin sunnuntaina, hain smartista tänään, keskivikkona...;)

    • Pettynyt vm-54

      Hei! Tilasin tabletin joulukuussa jhl:n tarjouksen. Yli puolivuotta odotin, aina vaan ehdotettiin vaihdatkos toiseen parempaan... en ikinä saanut tablettia.... sitten aloin kinuta rahojani takaisin. Aina vaan luvattiin että palautamme rahat, viipyi ja viipyi koska henkilö joka hoitaa on lomalla. Lopulta meni hermot ja aioin laittaa perintään, johan alkoi tapahtua parissa päivässä tuli rahat tilille... siis koskaan en enään tilaa moisesta firmasta.

    • Todella pettynyt

      Bluebiit on kusettanut ihmisiä ensimmäisestä päivästään lähtien.
      Kaikki hinnat aivan ylimitoitettuja, jotta voidaan myydä aina "alella".

      Toivottavasti tulee firman toimintaan pian loppu, luulis kuluttajaviranomaisenkin jo jossain vaiheessa reagoivan.

      • Bluebiit is buziness

        No hinnoitteluun kuluttajaviranomainen ei tietenkään voi puuttua, Bluebiit on tehnyt kuten nerokas yritys tekee: mainostanut ja saanut tuotteensa vaikuttamaan jotenkin erikoiselta muihin verrattuna. Sitten vaan reippaat katteet päälle ja tosiaan tuo "ale" niin jo menee kaupaksi. Kuluttajathan ovat melko tyhmiä kun oikein asiaa tarkastellaan.


    • esa3esa

      Bluebiit tilasin lagkatomat Bluetooth kaiuttimen hyvä on tabetissa ja puhelimessa ääntä riittää hyvin

      • esa3esa

        Ei minusta Hinnat tunnu isoilta


    • pikkarainen3

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET tilatko mitään kyseisestä firmasta! Tilasin joulukuussa 2012 JHL:n tarjouspaketin CHOCOLATE10 tablesta, se tuli kyllä tammikuun puolella. Lataus ei toiminut alunperinkään ja maaliskuussa lähetimme sen huoltoon. Kyselimme perään ja aina tuli selityksiä ja syytettiin jo harjoittelijaakin..Lopulta peruin kaupan ja pyysin rahojani tililleni. Piti jossain vaiheessa tulla uudempi, nopeampi AAVA merkkinen kone tilalle, seuraavassa viestissä minun olisi pitänyt maksaa siitä 60e lisähinta. No edelleen pysyin päätöksessäni, enhän minä maksa sinne enää senttiäkään. Lupauksista huolimatta, eivät ole maksaneet rahojani, selittelivät vain huonoa taloudellista tilannettaan. Olen ollut yhteydessä Kuluttajaoikeusneuvojaan. Kaupparekisterissä ei heidän tiedot näytä hyviltä!!!!! , todennäköisesti en saa rahojani lainkaan. Raivostuttaa syystäkin......

      • Näin sivuilla mainittiin

        BLUEBIIT

        On tyylikkäiden ja laadukkaiden viihde-elektroniikkatuotteiden valmistaja. Päätuotteitamme ovat laadukkaat tablet-tietokoneet sekä kuulokkeet ja handsfreet, jotka soveltuvat vaativalle ja liikkuvalle käyttäjälle.

        Olemme kansainvälinen nopeasti kasvava yritys ja sivukonttorimme Aasiassa takaa nopeat toimitukset.

        Missionamme on tehdä asiakkaidemme elämästä entistä helpompaa ja nautittavampaa. Uusien ja korkea- laatuisten teknologiatuotteidemme avulla voit kuunnella musiikkia vaivattomasti ja hoitaa asioita, tai vaikkapa käyttää tablet-tietokonetta missä ikinä liikutkin.

        Bluebiit tarjoaa takuun kaikille tuotteillemme. Haluamme tehdä käyttäjiemme elämästä sujuvaa ja helppoa. Bluebiit tukee nuorisourheilua ja kehittää keinoja helpottaa ikääntyneiden elämää ja tuoda iloa heille.

        Kokeile vaikka maailman ensimmäistä vauhdissa ja tuulessa toimivaa bluetooth-handsfreetä. Puhu ystäville ja yhteistyökumppaneille ja innostu kuuntelemalla musiikkia.


      • Pettynyt ostaja
        Näin sivuilla mainittiin kirjoitti:

        BLUEBIIT

        On tyylikkäiden ja laadukkaiden viihde-elektroniikkatuotteiden valmistaja. Päätuotteitamme ovat laadukkaat tablet-tietokoneet sekä kuulokkeet ja handsfreet, jotka soveltuvat vaativalle ja liikkuvalle käyttäjälle.

        Olemme kansainvälinen nopeasti kasvava yritys ja sivukonttorimme Aasiassa takaa nopeat toimitukset.

        Missionamme on tehdä asiakkaidemme elämästä entistä helpompaa ja nautittavampaa. Uusien ja korkea- laatuisten teknologiatuotteidemme avulla voit kuunnella musiikkia vaivattomasti ja hoitaa asioita, tai vaikkapa käyttää tablet-tietokonetta missä ikinä liikutkin.

        Bluebiit tarjoaa takuun kaikille tuotteillemme. Haluamme tehdä käyttäjiemme elämästä sujuvaa ja helppoa. Bluebiit tukee nuorisourheilua ja kehittää keinoja helpottaa ikääntyneiden elämää ja tuoda iloa heille.

        Kokeile vaikka maailman ensimmäistä vauhdissa ja tuulessa toimivaa bluetooth-handsfreetä. Puhu ystäville ja yhteistyökumppaneille ja innostu kuuntelemalla musiikkia.

        Tää firma toimittaa tavaran aina kahden viikon päästä ja kun peruuttaa kaupan, rahat saa takaisin aina kahden viikon päästä.. siis loputtomasti kahden viikon päästä.. ja aina vaan kahden viikon päästä. Älkää antako huijata enää.


      • Pikkarainen 3

        Hain juuri Aava -table paketin postista, ei ihan vuotta mennyt edellisen koneen huoltoon lähettämisestä. Tähän loppui meidän kaupan käynti kyseisen firman kanssa.
        Muutama puhelu heille kyllä tarvittiin. Olkaa ihmiset sinnikkäitä! Huoltoon sinne ei tämä kone enää lähde, saamme avun varmimmin muualta. :)


    • kesällätalvella

      Mulle tuli ihan kohtuullisessa ajassa buenolla lisävarustepaketilla. toi bluebiitin aava on ollut yllättävän nopea tabletti ja akun on kesto mun mielestä parempi kuin frendien kalliimmissa padeissa. sain pakketissa myös sen kaiuttimnen jossa on kyllä hyvät äänet

    • Sirollanettiin

      Mulla on ollut Bluebiit Siro tabletti käytössä kohta vuoden ja hienosti on toiminut. Nopeampi se on kuin lapsille Honkkarista ostamani Denver-tabletit ja akkukin on kestänyt paljon paremmin. Skypen käyttö kotona wlanin yli on lisäksi toiminut hyvin jopa kuvapuhelulla.

    • oonazz

      Mun mielestä bluebiit on kyllä ihan jees firma. Mulla on ainaki noi boldbass kuulokkeet ja soundball toiminu törkeen hyvin. Ja edistäähän tuo firma tota ns "eko" ajattelua. Ei mulla ainakaan mitään valittamista :)

    • htdxng

      Suomalainen Kirjakauppa jakelee näitä Bluebiit-tabletteja nyt aika halpaan hintaan (99 €). Mietin, että kävisin ostamassa, mutta kannattaakohan sittenkään?

    • Aava1

      Tilasin pojalleni Bluebiitin Aavan. Poika on ehtinyt nyt parisen viikkoa käyttää, pelaamiseen ja leffojen katseluun, eikä ole tarvinnut auttaa, hän 7-vuotiaana osaa jo itse käyttää, joten helppokäyttöinen on.Sain koneen yhden arkipäivän sisällä sovitusta aikataulusta, joten ei itse tarvitse kyllä moittia toimituksen viivästymisestä. itse olen käyttänyt jo reilun vuoden Bluebiitin tablettia ja olen hintatasoon tyytyväinen, oma Tabletti ja kuulokkeet on toiminut ilman moittimista.

    • viimeinen ostos

      Kylläpä on täälläkin samanlaiset kokemukset puheenolevasta lafkasta s..tana. Mietin ennenkuin joulukuussa 2012 maksoin, että tuo ammattiliitto kun on kehujana ja puuhamiehenä niin niillähän on yleisenä ajatusmallina että, kyllä se jätkälle kelpaa! Useitten soittojen jälkeen myyjälle sain rakkineen helmikuussa 2013. Tällä Bluebiit Chocoladella 10 ei kertakaikkiaan tee mitään!
      Olin myös yhteydessä JHL n ja siihen henkilöön joka on sopinut tällaisen höpösopimuksen. Ei auta, tyhmä olin ja ostin vaikka vahvasti epäilin. Oli taatusti viimeinen ay liikkeen jäsenetuostos!
      Kummeksun sitä kuinka tämä pulju luulee pärjäävänsä nyky markkinoilla moisella kauppamies moraalilla! Kyllä se tieto liikku.

    • Soundia sydämeen

      Kaikki Bluebiitistä ostamani tuotteet ovat olleet laadukkaita ja käyttökokemukset hyviä. Soundball-kaiutin mykisti minut kokoisekseen yllättävän hyvällä äänenlaadulla ja toimii Lumia 920:n kanssa erinomaisesti Bluetoothin kautta. Siro tabletti on myös erinomainen matkakumppani ja ostamissani nappikuulokkeilla musiikkia kuuntelee mielellään. Voin suositella lämpimästi Bluebiitin verkkokauppaa kaikille. Tilauksen toimitus on ollut aina nopea ja saamani palvelu puhelimitse ja sähköpostilla huippuluokkaa.

      • Pluubiit

        ....terveisin Bluebiitin työntekijä? :)

        Hidas toimitus ja riistohinnat = Bluebiit.

        Toki joku voi uskotella itselleen että oli järkeä maksaa 2-3x hinta verrattuna kilpailijoihin, ehkä jos tuota toistaa tarpeeksi usein itselleen niin sen sitten lopulta uskoo.


    • Paskan möivät

      Ei kannata tilata mitään tuosta paikasta. Odotellut 4 kuukautta tavaroita tuolta, eikä ole kuulunut mitään.

    • james3

      Tismalleen samaa kiinalaista tablettia löytyy esim. superkaupasta, evillestä, tabletkaupasta ym. puolet halvemmalla hinnalla. Ei sillä että tuo tablet silloinkaan hyvä tuote olisi, mutta riistohintoja näistä ei kannattaisi ehkä maksaa pelkän printin takia. Halvimmalla pääsee tietty kun suoraan kiinasta tilaa, mutta silloin ei ehkä takuiden perään kannata kysellä. Eipä kyllä tosin bluebiitinkään kohdalla.

    • Silmu3

      Mainitun Bluebiit Chocolaten voi sitten ladata vain tabletin omalla laturilla. Jos laturi menee rikki, meillä se meni pojan käsittelyssä varsin pian, uutta vastaavaa ei saakaan kaupoista, vaan ilmeisesti pitää ottaa yhteyttä Bluebiitiin. Liitinkohta on "välikokoa", mistä johtuen vain tämä oma laturi tosiaan sopii.

      Saapa nähdä minkä hinnan he ovat Bluebiitissä irtolatureille pistäneet...jos niitä edes on myynnissä.

    • luupiitti

      Eivät kovin innokkaasti vastaile sähköposteihin tuolta bluebiitiltä. Että sinunkin laturin saamisessa voi mennä useita kuukausia. Itse odotellut maksettuja tavaroita 6kk.

      • tella

    • Itselläni ollut Android SuperStick käytössä reilut pari kuukautta ja hyvin toiminut. Ostin kyseisen laitteen Bluebiitin nettikaupasta ja kaikki sujui niinkuin pitää..Eli omasta puolestani voin kyllä tätä firmaa suositella. Kuulokkeista en pysty sanomaan koska en ole niitä päässyt kokeilemaan mutta ainakin itselläni jäi omista kaupoistani hyvä maku ja tuote oli mitä luvattiin.

    • vanhempi asiakas

      Hankin uuden isompikokoisen taulutietokoneen, johonka voi laittaa myös simkortin. Minulla oli aikaisemmin tuollainen Chocolate hitaampi versio. Tuo uusi tapletti toimii nopeasti ja on varmatoiminen ja soittivat vielä bluubiiitiltä perään ja kysyivät käyttökokemusta ja varmistavat että kaikki toimii. Oli niin hyvää palvelua, että lupasin laittaa nettiin suosituksen. Eli nyt näyttää, että on kovasti parannettu tuotteita, palvelua ja lähettämisen nopeutta. Tuli kotiin muutamassa päivässä. pisteet bluubiitille!

    • kata35

      Mulla on uusin (uskoisin) tabletti puhelin malli ollut kesästä saakka ja oon ollut oikeastaan yllättävän tyytyväinen. Netti/skype on toiminut hyvin. Oon aiemmin käyttänyt iphonea ja android on uusi tuttavuus mutta nopeesti on päässyt sisään. Kamera on mun käyttöön oikein bueno.
      Yhdistelmä tabletti ja puhelin on oikeastaan ideaali kombinaatio. Entinen iPhone oli niin pieni, että ei tullut nettiä plarailtua paljonkaan. Ison tabletin mukana kantaminen taas liikkuvassa elämäntilanteessani rasittavaa. Ja nyt tarvitsen vaan yhden sim kortin puhelimeen ja tablettiin yhdessä. Appeja oon ladannut melkoisen määrän ja hyvin toimii. Ainut miinus on näytön kontrasti auringonvalossa.
      Jos olisin lukenut nämä kommentit etukäteen niin olis ehkä jäänyt hankkimatta mutta oon ollut tyytyväinen. Kaiken kaikkiaan hinta/laatu on ollut hyvä siihenkin nähden, että muuten olisin joutunut ostamaan sekä puhelimen että tabletin.
      Viime viikolla uskalsin sitten ostaa bluebiitin kuulokkeet, joiden pitäisi olla bassotaajuuksia vahvistavat. Ensimmäinen kappale, jonka kuuntelin oli Griegiä ja kyllä kontrabassot säväytti. Olen itse muusikko ja uskallan sanoa, että kuulokkeidenkin hinta/laatutaso on varsin hyvä.

    • akateemikko

      Ostin bluebiit Bold Bass kuulokkeet kuukausi sitten tuolta. Tilasin muistaakseni maanantaina ja keskiviikkona oli smart postissa.
      Kuulokkeet itse ovat kyllä erittäin hyvät, testaan aina kaikki kuulokkeet soittamalla bohemian rhapsodyn ja Bold Bassit läpäisivät kyllä tämän testin hyvin :D
      Ovat myös sen verran tyylikkäät, että kehtaa pitää kaupungillakin päässä. Hinta/laatusuhde 5/5

    • MarttiVainaaa
    • ohuestiharmittaa

      Kaksi päivää toimi meillä Bluebiit Business Go-tabletti, sitten pimeni. Ensin oli vaikeuksia tavoitaa asiakaspalveluun ja sitten vielä tuli mutkia, nyt laite lähetetty aikaa sitten takuukorjaukseen. Onko toislla millaisia kokemuksia ko. laitteesta?
      Meillä on HP:n ja Samsungin laitteita, ne ovat toimineet, mutta tämä ei. Onko vaan sattumaa?
      Nyt kyllä ohuesti harmittaa koko laite.

    • Juuso15

      Ei ole laite mullakaan toiminut :/

      • Bluebiit_go

        "Kaksi päivää toimi meillä Bluebiit Business Go-tabletti, sitten pimeni. Ensin oli vaikeuksia tavoitaa asiakaspalveluun ja sitten vielä tuli mutkia, nyt laite lähetetty aikaa sitten takuukorjaukseen. Onko toislla millaisia kokemuksia ko. laitteesta? "
        Ensimmäinen kesti noin kolme viikkoa ja takuukorjauksesta tullut uusi noin kolme päivää. Kolmas kerta toden sanoo ;)


      • Buebiit_go

        Ei toiminut kolmaskaan. Täyttä paskaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe