Vaippa pöksyssä

Tptp

Olen 31w kaveri. Tässä mennyt kesä ja tämä syksy vaivan kanssa. Olen lääkärissä käynyt ja on vesicare ja toviaz lääkitys päällä mut niistä ei apua. Kaikki alko kesällä kun olin sairastanut kovan kuumetaudin. Kun tauti alko helpottaa niin alko pissa tulemaan pöksyyn. Minulle tulee yht äkkiä hirveä vessahätä ja jos en ole pöntöllä on pakko antaa tulla alleen. Nyt saan vaipat terveyskeskuksesta. Päivisin käytän tenan pantseja ja öisin on tenan flex vyövaippa. Öisin en herää pissa hätään ja nukun sikeästi niinpä rakko tyhjenee kokonaan. Olen vaivani hyväksynyt. Se on vain ikävää kun kaikkialla pidettävä vaippaa että ei housut kastu. Joskus kaupassa ollessani niin olen miettinyt Huomaako joku et minulla on Vaippa housussa. No olen tullut tulokseen et sit huomaa jos huomaa. Se on sama kun joku aivastaa ja joutuu niistää nenän. Mut kaikille samasta asiasta kärsiville voimia ja muistakaa ette ole yksin. Ja tämä on sairaus muiden sairauden joukoissa.

20

2682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50v

      Samanlainen historia. Tena slip maxi yleensä käytössä.
      Bi kaverii vailla jos löytyis .

    • 50 v +

      Hei. Voin kertoa sinulle, että et ole enään yksin tämän sairauden kanssa. Tässä sinulle yksi sielun ystävä, jolla on inkonenssi sairaus myös. Tena slip maxi l - koko
      teippivaippoja pidetään 24 / 7.

    • 50 v +

      Hei Tptp. Kiinnostaisiko sinua tavata kanssa ystävää, jolla on tälläisen sama
      tilanne päällä, että ilman ei pärjää ollenkaan. Saanko kysyä että missä päin
      asustelette. Olisi hieno päästä keskustelee asioista keskenään. Ja tänne kun ei voi jättää sähköposti tietoja. Miten sinulle voisi kirjoittaa muitten tietämättä meidän keskenään.

      • Tptp

        En erikoisemmin hakenut täältä mitään ystävää vaan ajattelin kertoa oman tilanteen vaan mut pitää harkita asiaa. Olen k-Suomesta.


    • M 35

      Hei,

      Kyllähän näistä asioista voisi keskustella yms. Vaan mikä olisi sopiva media, foorumi tai väline tälle keskustelulle?

      Itsellänikin tuo rakko oikuttelee niin, että vaipat käytössä.

      • 50 v +

        Hei. Mitenkä olisi esim. hotmail.com osoitteiden kanssa, messerger sivut.


      • Tptp
        50 v + kirjoitti:

        Hei. Mitenkä olisi esim. hotmail.com osoitteiden kanssa, messerger sivut.

        Joo kyl näistä olis mukava jutella ja keskustella. Mut pari kertaa kun olen jonkun kanssa näistä alkanut keskustelemaan olen huomannut et tyyppi/tyypit ovat olleet joko pilailulla mukana tai sit jotenkin kiihottuneet vaipoista. Eli kai se on joku fetissi niille. Itselle kun tää ei ole mikään seksuaalinen juttu vaan ennemmin käytän vaippaa kun et olisi housut märkänä. En sit tiedä.


      • 50 v +
        Tptp kirjoitti:

        Joo kyl näistä olis mukava jutella ja keskustella. Mut pari kertaa kun olen jonkun kanssa näistä alkanut keskustelemaan olen huomannut et tyyppi/tyypit ovat olleet joko pilailulla mukana tai sit jotenkin kiihottuneet vaipoista. Eli kai se on joku fetissi niille. Itselle kun tää ei ole mikään seksuaalinen juttu vaan ennemmin käytän vaippaa kun et olisi housut märkänä. En sit tiedä.

        Hei Tptp. Olen valitettavasti huomannut tämän asian myös. Täällä sivuilla olevat
        kirjoittajat eivät todellakaan kaikki käytä vaippaa sairauden vuoksi. Mutta kyllä
        meitä ollaan heti pilkkaamassa, jotka joutuu käyttämään sairauden vuoksi vaippaa.
        Mutta sinun kanssa olisi kiva keskustella ihan kahden kesken tästä asiasta.


      • M 35
        Tptp kirjoitti:

        Joo kyl näistä olis mukava jutella ja keskustella. Mut pari kertaa kun olen jonkun kanssa näistä alkanut keskustelemaan olen huomannut et tyyppi/tyypit ovat olleet joko pilailulla mukana tai sit jotenkin kiihottuneet vaipoista. Eli kai se on joku fetissi niille. Itselle kun tää ei ole mikään seksuaalinen juttu vaan ennemmin käytän vaippaa kun et olisi housut märkänä. En sit tiedä.

        "Sama vika Rahikaisella"


      • 50 v +
        M 35 kirjoitti:

        "Sama vika Rahikaisella"

        Hei Tptp ja M 35. Sopiiko teille että mietitään me kolme tämän joulun ajan, ja uuden
        vuoden ajan. Että mitenkä voisimme tavata, ja keskustella asioista kolmestaan.
        Miettikää sopiva paikka, missä voitaisiin syödä, juoda pelkät kahvit pullat.
        Miettimisen jälkeen sitten voisi ilmoitella toisille. Sitten vielä pitäisi sopia joku
        yhteydenpitotapa. Miettikää rauhassa.


    • inko-M-79

      Täällä saman tapainen tarina. Pidätysvaikeudet menneet niin vaikeiksi, että vaipan käyttäminen on pakollista. Pidätysvaikeudet alkaneet viime kesään. Teippivaippoja käytän mm. Tenan Slip Maxia. Yöksi myös mahdollisesti lisävaippa / vaippoja. Päälle puen muovihousut, jotka suojaavat ohivuodolta.
      Viestiketju oli kiva lukea ja mukava huomata, että on muitakin, eikä ole vaivan kanssa yksin. Toivoisin palstalle mukavaa ja avointa, aktiivista keskustelua.

    • inkom-79

      minuun voi mieluusti ottaa yhteyttä, asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa. S-posti osoite näkyy tuossa profiilisivulla.

    • muovihousut

      Hei aina vaipan päälle aito pehmeä muovihousu niitä on inko-sanissa 050 5436714

    • poika12345

      Pidän silloin tällöin vaippaa ja muovihousua, sellasia mustia, kivoja. Annana pissan tula vapaasti pöksyyn. Tulee niin mukava olo.

    • Tuttua

      Itselläni myös samantapainen vaiva, tosin johtuen onnettomuudesta. Itse en oikein tykkää Tenan tai Attendsin vaipoista, toisen muovi on liian kovaa ja toinen hassusti muotoiltu. Minusta paras vaippavalikoima löytyy sivulta http://fin.dreamcare.fi/category/50/teippivaipat

    • Ystävää olis vailla .

      • 50 v +

        No kerro miten sinun saa yhteyden. Minäkin olisin ystävällinen, jos saisi
        jostakin keskustelu ystävän, jonka kanssa voisi vaikka käydä kahvilla ja
        syömässä.


    • löytyisikö kaverii

    • inkontinenssi

      Olisko viiskymppiselle miehelle seuraa mies/nainen

    • Inko

      Entä kohta nelikymppiselle miehelle? Naispuolinen seura kiinnostaisi enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe