Heikko penkki

vahva kynis

http://www.youtube.com/watch?v=cLkJNxuB2Qk

Miten voi olla että noinkin isolla jätkällä on noin huono penkki?
Ite oon 18v. painoa on 75kg ja penkkaan 87,5kg paljon paremmalla tekniikalla kuin tuo tossa videolla.

34

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekniikka.

      itsehän sen sanoit. (SINULLA ON PAREMPI TEKNIIKKA). mutta miten sinä voit olla noin heikko? vaikka sinulla on hyvä tekniikka. minä painan 80kg. ja nostan 150kg

    • heszxgxc

      Hauskoja videoita sulla!

    • Jokinen J.

      Taas näitä heikkojen hifistelyä " jee jee mä painan 55,50gr ja penkkaan 55,455554

      Hifistelemälläkö te penkkaatte?

      Isot miehet penkkaa paljon v*tut siitä mitä ne itse painaa. Totuuden sanoja, Amen.

      • Jokinen J.

        "minä painan 80kg. ja nostan 150kg"


        Paina vaikka 40kg, olet silti heikko tolla tuloksella.
        Minä painoin 140kg ja nostin 200kg. En paljon itteäni
        punninut mutta kun nyt tuli puheeksi,jos sua kovin kiinnostaa.

        Penkkaa poika pari markkaa ja syö kunnolla äläkä
        itteäs punnitte... akkojen hommia semmoset. Tosimiehet
        syö ja lihoo, penkkaa pari markkaa. Alota siitä.


    • rudolf5

      Jos toi kaveri on mettämiehiä taikka painia harrastaa tms. ja nyt vasta alkanu salilla treenaa niin toi on ihan normaalia.

    • hookoovee

      14-vuotias tyttö nosti Liikuntamyllyssä eilen 80 kg:lla penkissä kolmen toiston sarjan. Yleisurheilu on ominaisuuksia vaativa laji.

      • AngryGirls

        Tosin kyseessä onkin Suomen paras ja naisilla kehitys loppuu selvästi nuorempana kuin miehillä joten vertaus on varsin harhaanjohtava. Sen lisäksi että nostomatka jäi luultavasti melko lyhyeksi mieheen verrattuna.


      • hookoovee
        AngryGirls kirjoitti:

        Tosin kyseessä onkin Suomen paras ja naisilla kehitys loppuu selvästi nuorempana kuin miehillä joten vertaus on varsin harhaanjohtava. Sen lisäksi että nostomatka jäi luultavasti melko lyhyeksi mieheen verrattuna.

        Tuon 14-vuotiaan tytön raw-penkin SE-lukema on jo 87,5 kg. Kuulantyöntäjän penkkiä näyttää tekevän, siis kapealla otteella, joten nostomatkaa on.


    • gasp2
      • Lääkärille töitä

        Tää on kyl joku saakelin vajakki ku tolleen nostelee.


    • hannu8

      Mutta tollahan on kädet koukussa mavessa, kyllähän toi vetää vielä reilusti enemmän tuosta kunnon tekniikalla.

    • kynis

      No joo näähän on jotain pelleilyvideoita, toi kyseinen kaveri vetää melkeen 300kg maasta...

      • salimarkku

        Heh, mieti nyt vähän, jos toi kaveri penkkaa 80kg niin ei se nyt lähes kolmeasattaa voi maastavetää :D


    • tulitikku2

      No aika vaikee uskoo lähes 300kg mavea, sehän on jo suomen huipputasoa.

    • Voimapappa

      Suomessa ei yksikään tuonikäinen nosta maasta 300kg. VARSINKAAN 80kg penkkipunnerruksella.

      • jes4

      • Helppoa jos osaa
        jes4 kirjoitti:

        Ei ihan joka salimies tällasella tekniikalla 50kg nosta päänyläpuolelle. http://www.youtube.com/watch?v=iMJZBtkKErg&feature=plcp

        Ohhoh

        Olen 16v painan 57 ja tempaisen 57.
        On muuten aika surkea tekniikka tuossa videossa.
        Saisi tuokin enemmän jos menisi kyykkyyn.

        Ps. Työntö 71


    • rhyno

      Itselläni jännittyy molemmat jalat vielä voimakkaammin kuin tuossa penkkipunnerrusvideossa.

      Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, mitä järkeä penkkipunnerruksessa on pitää molemmat jalat maassa??? Jo pelkästään toisen jalan suoristamisella alavatsalihaksiin saa paljon paremman jännityksen aikaan eikä nosto mene selkänikamille!

    • salami

      Miten niin ei voi nostaa 80kg penkillä 300kg maasta? Nehän on ihan eri liikkeitäki, penkki on rinta ja ojentaja liike, maastanosto taas ottaa selkään ja jalkoihin.

    • Rahaa on!

      nynnyt nostaa penkistä, TOSIMIES nostaa pankista!

      • järkipallo

        no jos salilla pysytään niin kyllä mä työnnän kun itse olen työnnettävän takana, ja nostan / vedän kun olen kohteen edellä


    • Täällähän on oikeat urheilumiehet keskustelemassa......
      Parempi on kuitenkin harrastaa jotain muuta liikuntaa kuin ranneliikettä baareissa....

    • ben is matlock

      Kyykkäsin ilman nostovyötä 185kg, arvostan sitä suoritusta paljon enemmän kuin jotain 80kg penkkipunnerrusta.

    • --..--

      Mistä lähtien 80kg penkkipunnerrusta pitäis jotenkin arvostaa??

    • AA-12

      Mä nostan penkistä 110kg (oma paino 77kg) ja mun mielestä vasta sitä pitäis arvostaa

    • autocar

      Kyllä kaikkia tuloksia pitää arvostaa ja arvostan videolla olevan 80kg penkkiä. Kuinka moni teistä oikeesti nostaa edes 80kg penkistä?

    • Sin ä

      Olet heikoin penkki, ole hyvä ja poistu :D

    • Vanha mutta vetreä

      Ensimmäisessä videossa näkyy miten käy kun ei ole tarpeeksi treenivuosia takana päin.
      Kehon jäntevyyttä ei vielä ole, eikä edes kunnon hermotuksia.

      Jaksakaa tehdä 4-5 x viikkoon ja kyllä ne tulokset ja tyyli alkaa olla jo toisella tasolla.
      Muistakaa treenata vielä puhtaasti niin nautitte työnne tuloksista koska natuvoima pysyy kehossa pitkään vaikkei treenaisi. Treenitauon ollessa puolivuotta pääsee samoihin tuloksiin jo kolmessa viikossa mitä ennen taukoa.

      Penkkipunnerrus on yksi liike kymmenistä, ei sen kummempi.
      Näkeehän niitä salilla joiden penkkitulos on yhtä ja sama mitä jalkakyykyn tulos mutta jalkalihakset ovat paljon tärkeämmät. Mies on jaloistaan kiinni maassa joten...aloitetaan se kehon rakennus perustasta kuten talon rakennus niin hyvä tulee. Vahva pohja kestää myös painoa päällänsä.

    • oömj

      Ite 13 paino 55 ja penkki 55

    • enkyllätiedä

      ohuet suonet tarvitsevat tukea ympärilleen

    • en-tiedä

      nostanut jo

    • Anonyymi

      On kyllä tekniikka hakusessa. Kannattais treenata ensin tekniikka kuntoon ennen kovempien rautojen nostamista. Sattuu vielä jotain noin.

    • Anonyymi

      Hyvin saa selän romuksi tuollaisella vapaalla pudotuksella alas.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät näe tarpeelliseksi treenata penkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe