Käärmeitä ja muita matelijoita myynnissä..=)

MarieQ

Hei kaikki!

Olen ruotsissa asuva käärmeiden ja muiden matelijoiden kasvattaja. Itse olen erikoistunut suurimmaksi osaksi vain käärmeisiin mutta kasvatan myös muutamia liskoja ja varaaneja.

Kuljetan sujuvasti kaikkia eläimiä suomeen koska kuljen siihen suuntaan muutaman kerran kuukaudessa.

Koska kasvatan itse paljon täällä ruotsissa minulla on myös paljon kontakteja muihin kasvattajiin joiden kanssa teemme yhteistyötä. Joten saan järjestettyä liki mitä matelijoita tahansa. Myös halpoja ruoka eläimiä kuolleita ja eläviä löytyy.

En mielellään kuljetä myrkkykäärmeitä mutta sekin hoituu tarvittaessa..

Juuri nyt on hieman kiireitä Kuningasboa ( Boa Constrictor) poikueen kanssa..=) Mutta kaikkea löytyy ja ellei niin hoidan niin että löytyy.

Asun tukholman alueella.

Soita 46855089981 tai 46739635380
voi soittaa ihan koska vaan.

Tai meilaa [email protected]

Ystävällisin terveisin Marie (ja Daniel) Quensel

37

6279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käärmeet <3

      No mitäs kaikkia lajeja sinulla on?Hintoja?

      • MarieQ

        Lajikkeita joilla kiire nyt on mm.

        KUNINGASBOA (Boa constrictor) juvenileja vielä muutama vailla kotia, kauniita poikasia, toimivat hyvin.

        LEOPARDIGECKO (Eublepharis macularius) Aikuisia ja juveniileja, albinoja ja tavallisia sekä muutama muu väri. Naaraita ja uroksia.

        VILJAKÄÄRMEITÄ (Panterophis guttatus guttatus) useita eri värejä, sukupuolia ja eri ikäisiä.

        PARTA-AGAMOITA (Pogona vitticeps) juveniileista aina aikuisiin eläimiin.
        Nyt niin tavallisia (harmaita) ja punaisia juveniileja. Yhdeksän viikkosia.

        KENIAN HIEKKABOA (Eryx colubrinus loveridgei) juveniileja enää muutama jäljeellä.

        RUSKEA SATEENKAARIBOA (Epicrates cenchria maurus) juveniileja.

        JEMENKAMELEONTTI (Chamaeleo calyptratus) kaksi naarasta.

        Näillä edellä mainituilla hieman kiire koska tarvitsen tilan joka niillä on nyt käytössä. Myös muuta löytyy ja ellei niin hoidan asian niin että löytyy. Kuitenkaan ei mielellään myrkkyjä. Kuljetus suomeen onnistuu seuraavan kerran ensiviikolla. Nopea kauppa kannattaa..=) Ja useamman osto samaan aikaan tulee sekin edullisemmaksi ostajalle.

        Meilaa mulle [email protected] tai soita 468 550 899 81 tai kännykkä 4673 96 353 80.

        Kun meilaat kerro mitä eläintä asia koskee, jos tiedossa eläimen sukupuoli ja ikä toiveet, väri toiveet.

        Kaikki hinnat suomeen tuotuna. Tee tarjous haluamastasi eläimestä.

        /MarieQ ..=)

        Jos haluat saada eläimen ensiviikolla ota pikaista yhteyttä, luulen että ensiviikon jälkeen jään lomalle joksikin aikaan (ei tosin ole este yhteyden otolle).


      • Kärmes
        MarieQ kirjoitti:

        Lajikkeita joilla kiire nyt on mm.

        KUNINGASBOA (Boa constrictor) juvenileja vielä muutama vailla kotia, kauniita poikasia, toimivat hyvin.

        LEOPARDIGECKO (Eublepharis macularius) Aikuisia ja juveniileja, albinoja ja tavallisia sekä muutama muu väri. Naaraita ja uroksia.

        VILJAKÄÄRMEITÄ (Panterophis guttatus guttatus) useita eri värejä, sukupuolia ja eri ikäisiä.

        PARTA-AGAMOITA (Pogona vitticeps) juveniileista aina aikuisiin eläimiin.
        Nyt niin tavallisia (harmaita) ja punaisia juveniileja. Yhdeksän viikkosia.

        KENIAN HIEKKABOA (Eryx colubrinus loveridgei) juveniileja enää muutama jäljeellä.

        RUSKEA SATEENKAARIBOA (Epicrates cenchria maurus) juveniileja.

        JEMENKAMELEONTTI (Chamaeleo calyptratus) kaksi naarasta.

        Näillä edellä mainituilla hieman kiire koska tarvitsen tilan joka niillä on nyt käytössä. Myös muuta löytyy ja ellei niin hoidan asian niin että löytyy. Kuitenkaan ei mielellään myrkkyjä. Kuljetus suomeen onnistuu seuraavan kerran ensiviikolla. Nopea kauppa kannattaa..=) Ja useamman osto samaan aikaan tulee sekin edullisemmaksi ostajalle.

        Meilaa mulle [email protected] tai soita 468 550 899 81 tai kännykkä 4673 96 353 80.

        Kun meilaat kerro mitä eläintä asia koskee, jos tiedossa eläimen sukupuoli ja ikä toiveet, väri toiveet.

        Kaikki hinnat suomeen tuotuna. Tee tarjous haluamastasi eläimestä.

        /MarieQ ..=)

        Jos haluat saada eläimen ensiviikolla ota pikaista yhteyttä, luulen että ensiviikon jälkeen jään lomalle joksikin aikaan (ei tosin ole este yhteyden otolle).

        Jos kertosin enemmän noista :LeopardiGeckosta,viljakäärmeestä,parta-agamoista ja kenian hiekkaBoasta...Niiiden värityksistä..kummat on agressiivisempiä..naaraat vai urkoset?Kuinka kauan ne elävät ja kuinka suuri terraarion tulisi olla?


      • ex-herppi
        MarieQ kirjoitti:

        Lajikkeita joilla kiire nyt on mm.

        KUNINGASBOA (Boa constrictor) juvenileja vielä muutama vailla kotia, kauniita poikasia, toimivat hyvin.

        LEOPARDIGECKO (Eublepharis macularius) Aikuisia ja juveniileja, albinoja ja tavallisia sekä muutama muu väri. Naaraita ja uroksia.

        VILJAKÄÄRMEITÄ (Panterophis guttatus guttatus) useita eri värejä, sukupuolia ja eri ikäisiä.

        PARTA-AGAMOITA (Pogona vitticeps) juveniileista aina aikuisiin eläimiin.
        Nyt niin tavallisia (harmaita) ja punaisia juveniileja. Yhdeksän viikkosia.

        KENIAN HIEKKABOA (Eryx colubrinus loveridgei) juveniileja enää muutama jäljeellä.

        RUSKEA SATEENKAARIBOA (Epicrates cenchria maurus) juveniileja.

        JEMENKAMELEONTTI (Chamaeleo calyptratus) kaksi naarasta.

        Näillä edellä mainituilla hieman kiire koska tarvitsen tilan joka niillä on nyt käytössä. Myös muuta löytyy ja ellei niin hoidan asian niin että löytyy. Kuitenkaan ei mielellään myrkkyjä. Kuljetus suomeen onnistuu seuraavan kerran ensiviikolla. Nopea kauppa kannattaa..=) Ja useamman osto samaan aikaan tulee sekin edullisemmaksi ostajalle.

        Meilaa mulle [email protected] tai soita 468 550 899 81 tai kännykkä 4673 96 353 80.

        Kun meilaat kerro mitä eläintä asia koskee, jos tiedossa eläimen sukupuoli ja ikä toiveet, väri toiveet.

        Kaikki hinnat suomeen tuotuna. Tee tarjous haluamastasi eläimestä.

        /MarieQ ..=)

        Jos haluat saada eläimen ensiviikolla ota pikaista yhteyttä, luulen että ensiviikon jälkeen jään lomalle joksikin aikaan (ei tosin ole este yhteyden otolle).

        kuulostaa siltä kuin kauppaisit pölynimureita.... osta.osta,äkkiä;on halpaa!jne...kaikkee saa,jos ei oo nii järjestetään,niin et saa....`mielellään en niitä myrkky..`,mutta rahasta siihenki,eiks jeh!


      • MarieQ
        ex-herppi kirjoitti:

        kuulostaa siltä kuin kauppaisit pölynimureita.... osta.osta,äkkiä;on halpaa!jne...kaikkee saa,jos ei oo nii järjestetään,niin et saa....`mielellään en niitä myrkky..`,mutta rahasta siihenki,eiks jeh!

        Ei ole tarkoitus kuulostaa tukku myyjältä tai muutenkaan "pölynimuri" kauppiaalta.

        MarieQ

        Joko se olet sinä joka haluat ymmärtää minut tahallaan väärin tai sitten minun suomenkieleni ei ole niin toimiva kuin uskoin.


      • Kärmes
        MarieQ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus kuulostaa tukku myyjältä tai muutenkaan "pölynimuri" kauppiaalta.

        MarieQ

        Joko se olet sinä joka haluat ymmärtää minut tahallaan väärin tai sitten minun suomenkieleni ei ole niin toimiva kuin uskoin.

        no kerrotko?


      • MarieQ
        Kärmes kirjoitti:

        no kerrotko?

        Jos jokin kiinnostaa erityisesti niin meilaa, ja vastaan varmimmin..=)

        /MarieQ


      • samppi
        MarieQ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus kuulostaa tukku myyjältä tai muutenkaan "pölynimuri" kauppiaalta.

        MarieQ

        Joko se olet sinä joka haluat ymmärtää minut tahallaan väärin tai sitten minun suomenkieleni ei ole niin toimiva kuin uskoin.

        ...valitettavasti olen samaa mieltä siitä että aika markkinameiningiltä tuo vaikuttaa. Kielitaidossa ei ole mitään vikaa, eikä siinä että tuot lisää väriä ja vaihtelua suomen herppimarkkinoille, muttä kyllä tuo sun touhu on munkin mielestä sellaista tyrkyttämistä ja "kaikki myydään, tänään ale" hommaa. Samaahan teet herppi.netissäkin jatkuvasti nykyään.

        Kuten todettua, hyvä että on tarjontaa, mutta minua vaan henkilökohtaisesti tökkii tuo tyyli. Kukain tavallaan, ei siinä mitään.


      • MarieQ
        samppi kirjoitti:

        ...valitettavasti olen samaa mieltä siitä että aika markkinameiningiltä tuo vaikuttaa. Kielitaidossa ei ole mitään vikaa, eikä siinä että tuot lisää väriä ja vaihtelua suomen herppimarkkinoille, muttä kyllä tuo sun touhu on munkin mielestä sellaista tyrkyttämistä ja "kaikki myydään, tänään ale" hommaa. Samaahan teet herppi.netissäkin jatkuvasti nykyään.

        Kuten todettua, hyvä että on tarjontaa, mutta minua vaan henkilökohtaisesti tökkii tuo tyyli. Kukain tavallaan, ei siinä mitään.

        Siis jos on suurenluokan kasvattaja kuten minä olen niin välillä on kiire saada joitain elukoita pois. Ja kun vielä tuon ne sinne niin on pakko laittaa että on kiire mikäli joku elukan haluaa. En tuo eläimiä yksi kerrallaan vaan isompia eriä kerrallaan.
        Jos se on vaikeata ymmärtää..että tämä on bisnes samalla kuin harrastus niin olette väärällä alalla. En kasvattajana voi pitää kaikkia poikasia itse!!! Ne on myytävä ja silloin on myös ilmoitettava millä milloinkin on kiire!!!!

        Alkaa suututtaa se että kritisoitte tapaani myydä se kun kuitenkin on minun asiani. Te joko ostatte tai ette.

        Parempi ne on saada eläimet nopeasti myytyä kuin se että ne on mulla liian kauan ja vie tilaa ja jää vähälle huomiolle kun taas uuden ostajan luona niille tarjotaan se huomio joka niille kuuluu. Se että onko mulla sitten liikaa eläimiä on mun asia ja koska kaikki tarkastukset jotka mun eläimille tehdään on aina hyväksyttyjä niin se kertoo jo sen ettei mulla ole kuin terveitä ja hyviä eläimiä.

        Miettikää ensikerralla hikan jos jaksatte että miksi itse pitäisin poikueita boia (esimerkiksi) kun niistä tulee suuria ja en tarvitse niitä kaikkia. Tälläinen vouhotus siitä että joillakin eläimillä on muita kiireempi on lapsellista saan laittaa elukat millaiseen alennukseen tai kiireellisyys luokkaan vain itse haluan.

        /Marie

        Mikäli tyylini on väärä on kumma että mulla kuitenkin riittää kiitollisia asiakkaita aina vuosien takaa. Ja mikäli kumma rätinä mun tavoistani ei lopu niin kai mun on kaikkien suomen herppi harrastajien iloksi ilmoitettava että en enää tuo sinne eläimiä ja suuntaan markkinani sinne missä niitä arvostetaan. Vai onko se suomalaisten herppeilijöiden iloksi??


      • toinen herppi.netteilijä
        samppi kirjoitti:

        ...valitettavasti olen samaa mieltä siitä että aika markkinameiningiltä tuo vaikuttaa. Kielitaidossa ei ole mitään vikaa, eikä siinä että tuot lisää väriä ja vaihtelua suomen herppimarkkinoille, muttä kyllä tuo sun touhu on munkin mielestä sellaista tyrkyttämistä ja "kaikki myydään, tänään ale" hommaa. Samaahan teet herppi.netissäkin jatkuvasti nykyään.

        Kuten todettua, hyvä että on tarjontaa, mutta minua vaan henkilökohtaisesti tökkii tuo tyyli. Kukain tavallaan, ei siinä mitään.

        Jos olet sama henkilö joka myös herppi.netissä käyttää nimeä samppi,
        niin luehan hieman vanhoja viestejäsi ja mieti...

        Ja mitä Marieen tulee, hän saattaa "ei kasvattajien" päässä vaikuttaa henkilöltä joka VAIN MYY eläimiä, mutta todellisuudessa tähän harrastukseen kuitenkin menee PALJON enemmän rahaa kuin mitä myytävistä eläimistä koskaan saa.

        Eikä kukaan hanki suurta laumaa eläimiä kasvatettavaksi ja myytäväksi jos ei tosissaan halua huolehtia niistä niin hyvin kuin mahdollista.
        Eihän kukaan edes ostaisi huonokuntoisia ja huonosti hoidettuja eläimiä.
        Kyllä tämä harrastus on siinä vaiheessa jo paljon enemmän kuin "imurikauppaa".
        Se tulee sydämestä!

        No, eiväthän tuollaiset aloittelijat voi tietää..

        Terveisin, toinen arvostettu pitkän linjan kasvattaja joka myöskin pörrää herppi.netissä.
        (itse en VIELÄ ole ostanut Marielta mitään, eli sen vuoksi en puolustele)


      • toinen aito herppeilijä
        MarieQ kirjoitti:

        Siis jos on suurenluokan kasvattaja kuten minä olen niin välillä on kiire saada joitain elukoita pois. Ja kun vielä tuon ne sinne niin on pakko laittaa että on kiire mikäli joku elukan haluaa. En tuo eläimiä yksi kerrallaan vaan isompia eriä kerrallaan.
        Jos se on vaikeata ymmärtää..että tämä on bisnes samalla kuin harrastus niin olette väärällä alalla. En kasvattajana voi pitää kaikkia poikasia itse!!! Ne on myytävä ja silloin on myös ilmoitettava millä milloinkin on kiire!!!!

        Alkaa suututtaa se että kritisoitte tapaani myydä se kun kuitenkin on minun asiani. Te joko ostatte tai ette.

        Parempi ne on saada eläimet nopeasti myytyä kuin se että ne on mulla liian kauan ja vie tilaa ja jää vähälle huomiolle kun taas uuden ostajan luona niille tarjotaan se huomio joka niille kuuluu. Se että onko mulla sitten liikaa eläimiä on mun asia ja koska kaikki tarkastukset jotka mun eläimille tehdään on aina hyväksyttyjä niin se kertoo jo sen ettei mulla ole kuin terveitä ja hyviä eläimiä.

        Miettikää ensikerralla hikan jos jaksatte että miksi itse pitäisin poikueita boia (esimerkiksi) kun niistä tulee suuria ja en tarvitse niitä kaikkia. Tälläinen vouhotus siitä että joillakin eläimillä on muita kiireempi on lapsellista saan laittaa elukat millaiseen alennukseen tai kiireellisyys luokkaan vain itse haluan.

        /Marie

        Mikäli tyylini on väärä on kumma että mulla kuitenkin riittää kiitollisia asiakkaita aina vuosien takaa. Ja mikäli kumma rätinä mun tavoistani ei lopu niin kai mun on kaikkien suomen herppi harrastajien iloksi ilmoitettava että en enää tuo sinne eläimiä ja suuntaan markkinani sinne missä niitä arvostetaan. Vai onko se suomalaisten herppeilijöiden iloksi??

        Hienoa! Jatka vaan samaan malliin äläkä välitä tuollaisista vuoden pari harrastaneista.

        Pääasia että itse tiedämme haluavamme eläimillemme parhaan mahdollisen elämän.


      • herppiharrastaja
        MarieQ kirjoitti:

        Siis jos on suurenluokan kasvattaja kuten minä olen niin välillä on kiire saada joitain elukoita pois. Ja kun vielä tuon ne sinne niin on pakko laittaa että on kiire mikäli joku elukan haluaa. En tuo eläimiä yksi kerrallaan vaan isompia eriä kerrallaan.
        Jos se on vaikeata ymmärtää..että tämä on bisnes samalla kuin harrastus niin olette väärällä alalla. En kasvattajana voi pitää kaikkia poikasia itse!!! Ne on myytävä ja silloin on myös ilmoitettava millä milloinkin on kiire!!!!

        Alkaa suututtaa se että kritisoitte tapaani myydä se kun kuitenkin on minun asiani. Te joko ostatte tai ette.

        Parempi ne on saada eläimet nopeasti myytyä kuin se että ne on mulla liian kauan ja vie tilaa ja jää vähälle huomiolle kun taas uuden ostajan luona niille tarjotaan se huomio joka niille kuuluu. Se että onko mulla sitten liikaa eläimiä on mun asia ja koska kaikki tarkastukset jotka mun eläimille tehdään on aina hyväksyttyjä niin se kertoo jo sen ettei mulla ole kuin terveitä ja hyviä eläimiä.

        Miettikää ensikerralla hikan jos jaksatte että miksi itse pitäisin poikueita boia (esimerkiksi) kun niistä tulee suuria ja en tarvitse niitä kaikkia. Tälläinen vouhotus siitä että joillakin eläimillä on muita kiireempi on lapsellista saan laittaa elukat millaiseen alennukseen tai kiireellisyys luokkaan vain itse haluan.

        /Marie

        Mikäli tyylini on väärä on kumma että mulla kuitenkin riittää kiitollisia asiakkaita aina vuosien takaa. Ja mikäli kumma rätinä mun tavoistani ei lopu niin kai mun on kaikkien suomen herppi harrastajien iloksi ilmoitettava että en enää tuo sinne eläimiä ja suuntaan markkinani sinne missä niitä arvostetaan. Vai onko se suomalaisten herppeilijöiden iloksi??

        Eikö kuitenkin ole tärkeintä että näitä eläimiä kasvatetaan terraariossa eikä enää kerätä luonnosta?

        Jos joku keksii miksi on parempi verottaa luonnon kantaa, on hyvä ja perustelee sen tähän


      • cobra666
        samppi kirjoitti:

        ...valitettavasti olen samaa mieltä siitä että aika markkinameiningiltä tuo vaikuttaa. Kielitaidossa ei ole mitään vikaa, eikä siinä että tuot lisää väriä ja vaihtelua suomen herppimarkkinoille, muttä kyllä tuo sun touhu on munkin mielestä sellaista tyrkyttämistä ja "kaikki myydään, tänään ale" hommaa. Samaahan teet herppi.netissäkin jatkuvasti nykyään.

        Kuten todettua, hyvä että on tarjontaa, mutta minua vaan henkilökohtaisesti tökkii tuo tyyli. Kukain tavallaan, ei siinä mitään.

        kiva kun käytät mun nimee täällä ja saat mut huonoon valoon, ei todellakaan oo kivaa jos herpissä mua aletaan vältellä ym...

        keksi oma nimi äläkä lainaa muilta, todella ärsyttää...

        ja mulla ei oo marieta mitään vastaan, jos häneltä sammakoitakin saa niin hankin marielta, joka tuntuu olevan todella mukava ihminen.

        T: samppi/samppikset


      • catitus
        cobra666 kirjoitti:

        kiva kun käytät mun nimee täällä ja saat mut huonoon valoon, ei todellakaan oo kivaa jos herpissä mua aletaan vältellä ym...

        keksi oma nimi äläkä lainaa muilta, todella ärsyttää...

        ja mulla ei oo marieta mitään vastaan, jos häneltä sammakoitakin saa niin hankin marielta, joka tuntuu olevan todella mukava ihminen.

        T: samppi/samppikset

        Itse olen Marielta ostanut nyt kaksi leopardigekkoa ja hankintalistalla on viljis-pariskunta. Itse olen Marieen erittäin tyytyväinen, sekä eläimiin, hintoihin ja koko ihmiseen. =) Missään ei ole ollut valittamista ja eläimet ovat terveitä. Tulevaisuudessakin aion hankkia liskoja ja käärmeitä Marielta, koska tiedän niiden olevan terveitä ja hyvin syöviä.


      • kurkku
        catitus kirjoitti:

        Itse olen Marielta ostanut nyt kaksi leopardigekkoa ja hankintalistalla on viljis-pariskunta. Itse olen Marieen erittäin tyytyväinen, sekä eläimiin, hintoihin ja koko ihmiseen. =) Missään ei ole ollut valittamista ja eläimet ovat terveitä. Tulevaisuudessakin aion hankkia liskoja ja käärmeitä Marielta, koska tiedän niiden olevan terveitä ja hyvin syöviä.

        kaverini osti Marielta gekkoja. kaksi kuoli ja pari muuta ovat niin huonossa kunnossa että taitaa noutaja hakea nekin.

        olen eritäin pettynyt. vastaukseski sai että kasvatan käärmeitä..en tiedä gekoista mitään. onpas asiakas ystävällistä myydä kuolevia gekkoja..=(

        Suomalaiset kasvattajat kunniaan!
        Boikotoikaa myyjiä jotka eivät tiedä edes mitä myyvät!


      • käärmefani
        MarieQ kirjoitti:

        Siis jos on suurenluokan kasvattaja kuten minä olen niin välillä on kiire saada joitain elukoita pois. Ja kun vielä tuon ne sinne niin on pakko laittaa että on kiire mikäli joku elukan haluaa. En tuo eläimiä yksi kerrallaan vaan isompia eriä kerrallaan.
        Jos se on vaikeata ymmärtää..että tämä on bisnes samalla kuin harrastus niin olette väärällä alalla. En kasvattajana voi pitää kaikkia poikasia itse!!! Ne on myytävä ja silloin on myös ilmoitettava millä milloinkin on kiire!!!!

        Alkaa suututtaa se että kritisoitte tapaani myydä se kun kuitenkin on minun asiani. Te joko ostatte tai ette.

        Parempi ne on saada eläimet nopeasti myytyä kuin se että ne on mulla liian kauan ja vie tilaa ja jää vähälle huomiolle kun taas uuden ostajan luona niille tarjotaan se huomio joka niille kuuluu. Se että onko mulla sitten liikaa eläimiä on mun asia ja koska kaikki tarkastukset jotka mun eläimille tehdään on aina hyväksyttyjä niin se kertoo jo sen ettei mulla ole kuin terveitä ja hyviä eläimiä.

        Miettikää ensikerralla hikan jos jaksatte että miksi itse pitäisin poikueita boia (esimerkiksi) kun niistä tulee suuria ja en tarvitse niitä kaikkia. Tälläinen vouhotus siitä että joillakin eläimillä on muita kiireempi on lapsellista saan laittaa elukat millaiseen alennukseen tai kiireellisyys luokkaan vain itse haluan.

        /Marie

        Mikäli tyylini on väärä on kumma että mulla kuitenkin riittää kiitollisia asiakkaita aina vuosien takaa. Ja mikäli kumma rätinä mun tavoistani ei lopu niin kai mun on kaikkien suomen herppi harrastajien iloksi ilmoitettava että en enää tuo sinne eläimiä ja suuntaan markkinani sinne missä niitä arvostetaan. Vai onko se suomalaisten herppeilijöiden iloksi??

        moi! olen 11w ja haluaisin tietää mitä käärmeitä sinulla on ? ja paljon maksaisi yksi viljakäärmeen poikanen? ja minkä värisiä on ja onko ne kesyjä ja pureko ne yhtään olen aina halunnut saada käärmeen mutta äitini ei hirveesti tykkää mutta minä himoitsen niitä olen niihin hulluna ja olen käsitellyt niitä ennenkin ja mitä ne syö ja monta kertaa päivässä?


      • Seiko
        kurkku kirjoitti:

        kaverini osti Marielta gekkoja. kaksi kuoli ja pari muuta ovat niin huonossa kunnossa että taitaa noutaja hakea nekin.

        olen eritäin pettynyt. vastaukseski sai että kasvatan käärmeitä..en tiedä gekoista mitään. onpas asiakas ystävällistä myydä kuolevia gekkoja..=(

        Suomalaiset kasvattajat kunniaan!
        Boikotoikaa myyjiä jotka eivät tiedä edes mitä myyvät!

        Samaa asiaa itsekkin epäilin, "Kasvattaja" vaikuttaa hyvin huolimattomalta ja tuntuu kuin hän huutaisi vain: "OSTA,OSTA HYVÄLAATUISIA TERRAARIO ELÄIMIÄ YLI 400 kappaletta!!" Jos kerta kasvattajalla on yli 400 kappaletta, miten hänellä on aikaa/varaa ja osaamista yli 400 elukan pitämiseen?? Luulisi että eri lajeilla on eri kasvatus/hoito menetelmiä joita on mahdoton vain toteuttaa noin monen lajin takia. Ilmankos nämä terraarioeläimet kuolevatkin, tilataan ulkomailta sairaita EI-TERRAARIOSSA-SYNTYNEITÄ-ELÄIMIÄ ja kaupataan ne Suomessa kolme kertaa kalliimpana. Parin kuukauden päästä eläimet kuolevat, tai ne ovat kuolleet jo matkalla. Ruotsista Suomeen esim. Lappeenrantaan on ihan mukavan siedettävä matka näille eläimille. JOTEN MARIEQ, KUKAAN JÄRKEVÄ JA OSAAVA IHMINEN EI OSTA TUOLLAISELTA TEHTAILIJALTA MITÄÄN!


      • MarieQ kirjoitti:

        Lajikkeita joilla kiire nyt on mm.

        KUNINGASBOA (Boa constrictor) juvenileja vielä muutama vailla kotia, kauniita poikasia, toimivat hyvin.

        LEOPARDIGECKO (Eublepharis macularius) Aikuisia ja juveniileja, albinoja ja tavallisia sekä muutama muu väri. Naaraita ja uroksia.

        VILJAKÄÄRMEITÄ (Panterophis guttatus guttatus) useita eri värejä, sukupuolia ja eri ikäisiä.

        PARTA-AGAMOITA (Pogona vitticeps) juveniileista aina aikuisiin eläimiin.
        Nyt niin tavallisia (harmaita) ja punaisia juveniileja. Yhdeksän viikkosia.

        KENIAN HIEKKABOA (Eryx colubrinus loveridgei) juveniileja enää muutama jäljeellä.

        RUSKEA SATEENKAARIBOA (Epicrates cenchria maurus) juveniileja.

        JEMENKAMELEONTTI (Chamaeleo calyptratus) kaksi naarasta.

        Näillä edellä mainituilla hieman kiire koska tarvitsen tilan joka niillä on nyt käytössä. Myös muuta löytyy ja ellei niin hoidan asian niin että löytyy. Kuitenkaan ei mielellään myrkkyjä. Kuljetus suomeen onnistuu seuraavan kerran ensiviikolla. Nopea kauppa kannattaa..=) Ja useamman osto samaan aikaan tulee sekin edullisemmaksi ostajalle.

        Meilaa mulle [email protected] tai soita 468 550 899 81 tai kännykkä 4673 96 353 80.

        Kun meilaat kerro mitä eläintä asia koskee, jos tiedossa eläimen sukupuoli ja ikä toiveet, väri toiveet.

        Kaikki hinnat suomeen tuotuna. Tee tarjous haluamastasi eläimestä.

        /MarieQ ..=)

        Jos haluat saada eläimen ensiviikolla ota pikaista yhteyttä, luulen että ensiviikon jälkeen jään lomalle joksikin aikaan (ei tosin ole este yhteyden otolle).

        Viljistä plasmana? Ja mielellään poikasena?


    • minä jälleen

      Eli kirjoitin sinulle turhan kovasanaisen viestin.
      Mutta on todella turhauttavaa kun me nimeltämainitsemattomat henkilöt KOVALLA työllä kasvatamme matelijoita..
      Ja sitten myymme niitä kohtuuhinnoin emmekä saa omaamme pois (työn määrästä puhumattakaan)

      ja toiset vain HAUKKUVAT aikaansaannostamme!

      Vai onko kyse kateudesta kun itse ei onnistu kasvatuspuuhissa??

      • J.Metsälä

        Eniten tässä ihmetyttää se että eläimet myydään 3 kertaa kovemmilla hinnoilla kuin ruotsissa, vaikka olet ruotsalainen? Sanot myös olevasi "suurenluokan kasvattaja" :D, eikä ruotsissa kukaan tunne sinua?? Lisäksi et myy mitään ruotsalaisilla saiteilla, tosin sinulla on siellä jonkin verran ostoilmoituksia.. mm. niistä lajeista mitä sinulta on tilattu Suomesta!

        Myynti tyylisi saa epäilemään että olet vaan haistanut rahan Suomen-maalla, ja myyt "tyhmille suomalaisille" hyvään hintaan:)

        En ole kateellinen, eikä oikeen muutenkaan kiinnosta, mut älä myy suomeen mitään paskaa...(hybridejä tms.) kiitos.

        Onnea vaan valitsemallesi uralle "Suurenluokan kasvattaja"


        -Jugi


      • MarieQ
        J.Metsälä kirjoitti:

        Eniten tässä ihmetyttää se että eläimet myydään 3 kertaa kovemmilla hinnoilla kuin ruotsissa, vaikka olet ruotsalainen? Sanot myös olevasi "suurenluokan kasvattaja" :D, eikä ruotsissa kukaan tunne sinua?? Lisäksi et myy mitään ruotsalaisilla saiteilla, tosin sinulla on siellä jonkin verran ostoilmoituksia.. mm. niistä lajeista mitä sinulta on tilattu Suomesta!

        Myynti tyylisi saa epäilemään että olet vaan haistanut rahan Suomen-maalla, ja myyt "tyhmille suomalaisille" hyvään hintaan:)

        En ole kateellinen, eikä oikeen muutenkaan kiinnosta, mut älä myy suomeen mitään paskaa...(hybridejä tms.) kiitos.

        Onnea vaan valitsemallesi uralle "Suurenluokan kasvattaja"


        -Jugi

        Siis se että olen kasvattaja jolla on omia elukoita noin 400kpl ei tee musta sen kummemmin osto kyvytöntä.. eli siis tietysti ostan sisään myös sitä mitä erikseen pyydetään ja samalla ostelen myös uutta verta itselleni..

        Myyn omia kasvatteja ja en missään nimessä hybridejä..

        Hinnat on kaikki suomeen tuotuina ja siellä kuljetettuina joten onnea matkaan sille joka saa paljon halvemmalla saman tehtyä..

        Ja se että en myy ilmoituksilla paljoa ruotsissa johtuu siitä että myyn liki kaikki omat poikaseni saksaan, tanskaan ja muualle maailmalle..

        Ja etteikö muka ihmiset tunne mua?? Varmasti tuntee kun messuillakin on koko ajan paljon tuttavia keskustelemassa.. olen tunnettu täällä...
        mutta se ettei sitten joku pienempi kasvattaja ole tuntenut ei merkitse mitään.

        Teen kuten jo sanottu yhteistyötä usean kasvattajan kanssa ja siksi voin tarjota laajemmin eläimiä kuin mitä itse omistan..

        Ja siis tuon sen määrän eläimiä kuin tilataan ja silloin kun sovitaan.. annan tarvittaessa maksu aikaa jne.. sitä ei moni kasvattaja tekis joten no tää on mun valinta..

        /MarieQ


      • hepuli
        MarieQ kirjoitti:

        Siis se että olen kasvattaja jolla on omia elukoita noin 400kpl ei tee musta sen kummemmin osto kyvytöntä.. eli siis tietysti ostan sisään myös sitä mitä erikseen pyydetään ja samalla ostelen myös uutta verta itselleni..

        Myyn omia kasvatteja ja en missään nimessä hybridejä..

        Hinnat on kaikki suomeen tuotuina ja siellä kuljetettuina joten onnea matkaan sille joka saa paljon halvemmalla saman tehtyä..

        Ja se että en myy ilmoituksilla paljoa ruotsissa johtuu siitä että myyn liki kaikki omat poikaseni saksaan, tanskaan ja muualle maailmalle..

        Ja etteikö muka ihmiset tunne mua?? Varmasti tuntee kun messuillakin on koko ajan paljon tuttavia keskustelemassa.. olen tunnettu täällä...
        mutta se ettei sitten joku pienempi kasvattaja ole tuntenut ei merkitse mitään.

        Teen kuten jo sanottu yhteistyötä usean kasvattajan kanssa ja siksi voin tarjota laajemmin eläimiä kuin mitä itse omistan..

        Ja siis tuon sen määrän eläimiä kuin tilataan ja silloin kun sovitaan.. annan tarvittaessa maksu aikaa jne.. sitä ei moni kasvattaja tekis joten no tää on mun valinta..

        /MarieQ

        No mikäs se sitten oli kun kuulin että oli Suomeen tullut kaupattua vilja- ja rottakäärmeen hybridejä..? Ei ole asialla mitään perää vai? Ja sairaita elikoita on kyllä sieltä suunnalta tulleina nähty, eikä ollut kaunista katsottavaa. Höpöhöpö hommaa koko suuren luokan kasvatus. Oikeat kasvattajat tietää kyllä mitä myyvät.


    • kala mummo

      paljon yks kuningasboa poikanen maksaa ja mihin päi suomee niit kuskaat?? (itse asun harjavallassa porin lähellä)

    • ju

      kiinostais ne gekot tahtoisin paljonko pyytäisit 1 leokekosta joka syö hyvin normaali värinen ja jokan on noin 2-3 vuotta itellä ja mun isovelillä on 2 leogekkoa (naaraita) me ollaan koitettu ettiä 1 uros mut ei oo löytyny joten luulen et täältä löytyy sano vaa jos löytyy

    • ghost83

      Moi.
      sähköpostisi ei toimi.. Kyselisin löytyiskö sinulta muutamaa haluamaani viljakäärmettä. Voitko ottaa minuun yhteyttä toimivalla sähköpostilla mahdollisimman pian.

      [email protected]

    • kiinostaako

      Hei minä kasvatan myos liskoja käärmeitä kilppareita ja myös sampaleeneja ja myrkkyjä . kaikki 20 euroa

      • joo mua kyl alko kiinnostaa noi kilpparit onko niitä vaikee hoitaa ja onko niitä vielä


    • ei ole minulla tätä

      Ruthvens Kingsnake - Albino - L. ruthveni hei saisikohan tätä lajia teidän kautta entä hinta?

    • kiittoos
    • eräsherppiharrastaja

      Viitsisittekö katsoa milloin viestit on kirjoitettu?? Vuonna 2004, liki 7 vuotta sitten. Ei taida MarieQ täällä enää pyöriä, eikä ole pahemmin herppi.netissäkään näkynyt vuosiin.

    • tyuitrsawsdtgyiuo8ht

      Tämä keskustelu on aloitettu 2004. Onko sinulla viellä käärmeitä, nimittäin olisin kiinnostunut kuningaspytonin (python regius) ostosta. Olen kysellyt muutamilta kasvattajilta, mutta heillä ei ole ollut joko ollenkaan, tai sitten vain normaalivärisenä.
      Mitä sinulla on valikoimassa ??

    • mika111

      moi saisko varaaneista, kameleontista ja toki muistakin eläimistä kuvia t:miika leväniemi vastaa sähköpostiini joka on [email protected]

    • 11.v Jenskuli

      paljon maksais yks kameleontin poikanen (naaras)

    • käärme hakusessa
    • teno

      Morjens,,olisin kiinostunut matelijoista,etenkin booaneiti tai vastaava,asun jyväskylässä ja minulla on ollut aikaisemmin kaikennäköisiä ja kokoisia matelioita,,alle 2m olisi kiinostava

      • Ohliv2

        Osaatko kertoa mitä maksaa vilja-käärmeen poikanen???


      • Ohliv2

        Moi. Mihin päin Suomea kuskaat käärmeitä?
        Kuinka iso terraario tarvii olla vilja-käärmeen poikasella? Onko mitään tietoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe