naiset haluttaisiko saada mies siveysvyöhön

orgasmin säätely

Olen mies ja haluaisin olla lukittuna siveysvyöhön ja avain olisi naisen hallussa.onko naisia jotka pitäisivät tällaisesta vallasta?

27

4904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukittuna

      En ole nainen mutta vastaa silti. Minä olen lukittuna siveysvyöhön, mutta omasta tahdosta. En ole vielä päättänyt kuinka kauan aion olla lukittuna, onko ehdotuksia käytön kestosta?

      • et pysty kuitenkaan

        6 viikon jaksoissa olisi varmaan sopivan pituista? silloin karvat pois ja takaisin lukkoon.


    • jnejnejne.

      Hyi. En. Ellei sitten toinen oikesti halua sitä.

    • lukittuna

      pari kuukautta on nyt mennyt lukittuna, pesun ajaksi pois. Tuntuu etten enää voisi olla ilman siveysvyötä, se on jo kuin osa itseä.

    • lukittuna

      puoli vuotta tai vuosi voi olla maksimi, mutta aijon yrittää olla lukittuna loppu elämän. Kolme kuukautta on jo mennyt enkä enää ota aina edes suihkussa siveysvyötä pois, edellisestä kerrasta taitaa olla pian kuukausi. Löytyisi vaan avaimen haltija, vaikka nekin taitaa olla hukassa.

      • hhraaaaf

        vieläkö olet lukittuna?


      • cbcb

        Mitä siveysvyötä käytät, "lukittuna"? Itselläni cb6000s, en ole ollut pitkään siinä yhtämittaa, ehkä n viikko maksimissaan. Entä käytätkö minkälaista voidetta/liukkaria/rasvaa sen kanssa, jos käytät?


      • lukittuna
        cbcb kirjoitti:

        Mitä siveysvyötä käytät, "lukittuna"? Itselläni cb6000s, en ole ollut pitkään siinä yhtämittaa, ehkä n viikko maksimissaan. Entä käytätkö minkälaista voidetta/liukkaria/rasvaa sen kanssa, jos käytät?

        suosittelen kokeilla pidempi aikaista käyttöä.
        Minäkin aloitin parilla päivällä ja pidensin käyttöä ensin viikkoon sitten kuukauteen, nyt käytän siveysvyötä koko ajan.


    • lukittuna

      Minulla on cb 6000, tarkoitus olisi hankkia cb 6000s, nykyinen on hieman iso joten liukuvoidetta ei tarvitse.
      Siveysvyö on vielä joka päisväisessä käytössä ilman suurempia ongelmia.

    • jeees

      Ei, mielummin itse vöissä. En pidä miehen määräämisestä mitenkään, muuten kuin ehkä suuseksin suhteen pidän jonkinlaisesta alistamisesta. Olisi ihan kiihottava ajatus aidosti mustasukkaisesta miehestä, joka haluaisi pitää siveysvöissä, mutta pidemmän päälle ei.. en haluaisi aina pitää kys. vehjettä.

      • 4jeje

        Muistakaahan se että tämä on höpöpuhetta. :) Vaatii vuosikymmeniä että se pienentyminen on lopullista. Penis pienenee toki joksikin aikaa kun paisuvaiskudokset eivät saa tarpeellista liikuntaa. :D Muutaman päivän jälkeen taas normaalikoossa.


    • Ymmärtämätön

      Mitä miehet saatte siitä, että pidätte siveysvyötä kuukausitolkulla? Ettette vahingossa yhteisöön kehenkään naiseen vai?

      • lukitun vaimo

        Meillä tuo lähti ihan leikkimielisestä keskustelusta. Miehelläni on suuremmat halut kuin minulla ja muutaman kerran sanoin että pitäisi olla sellainen nappi josta sinulle saa halut ja pois. Sattumalta löysin keskuteluissa puhetta siveysvyöstä ja otin puheeksi että hommataanko. Ostettiin sitten sellainen muovinen cb. Kaikenlaista sillä on tullut leikittyä. Miehelle sopii käyttää sitä, niin samapa tuo minulle. Ja parempi näin. Korostan että kaikki perustuu yhteiseen leikin haluun kuitenkin. Meillä pisin aika on kuukausi ilman orgasmia, pesulle avaan tietysti tarvittaessa. Normi käyttö on tällähetkellä että avaan sen pesulle vitosella ja orgasmi on kympin. Minä tietysti nuo orgasmit päätän. Pientä taskurahaa siitä viikottain kertyy muutama kymppi. Mieskin on todella huomaavainen sillä ilmeisesti tuo pitää ajatukset seksissä, että jospa saisi... Reippaasti vaan liukkaria niin hyvin pärjää muutaman päivän avaamatta. Mitään tämän rajumpia juttuja tai noita puolen vuoden lukituksia meillä ei ole. Bonuksena sain kuitenkin mieheni vetämään käteen minun katsellessa. Oli tosi ujo sen asian suhteen.


    • Jussi33vee

      Minä olen ollut lukittuna jo noin vuoden verran. Viime jouluna (2014) sain vaimolta lahjaksi siveysvyön. Se oli silloin kiva yllätys ja hauskakin kokeilu. Siitä lähtien se on ollut aina mukanani. Ja sen olemassaolon olen myös tuntenut. Joskus pesulla se on otettu pois ja olen saanut pestä itseni kunnolla. Muuten normaalisti kun siveysvyö on paikoilaan peseytyminen kyllä toimii. Mutta se on tosi hidasta. Puhdasta tulee liruttamalla vettä siveysvyön läpi. Ei se haise eikä ole muutenkaan hygeniisesti ongelma. Ongelma on henkinen. Ensin alkuun tämä kokeilu oli kiihottava, sitten turhautta. Nyt siihen olen jo tottunut. Olen alistunut. Mutta tyytyväinen. Ja tämä on hyvä meidän parisuhteelle.

    • chasted

      Jussi33vee, olen täysin samaa mieltä, alkuun se kiihottaa sitten turhauttaa ja lopulta se siveysvyöhön tottuminen. Minä olen siihen jo tottunut, ilman siveysvyötä on jotenkin alaston olo.

    • jazzzka

      tuntuis aika kiihottavalta!

    • Metallihäkki

      Jep. Olen mies ja vailla avaimenhaltijaa. Haluan olla lukittuna pitkän aikaa, kuukausia. Minulla on muoviset numerolukot. Jos joku nainen haluaa lähetän avaimet. Kuvat lähetän vaikka päivittäin joten voit kontroloida että pysyn lukossa.

      • tag

        Oikeaa puhetta! Numero lukot om myös minulla käytössä.


    • orja77

      Nyt 3 viikkoa ollut lukittuna. Enää en ajattele "sitä" joka päivä

    • Maj-59

      Olen ollut yli neljä viikkoa enkä muuta ajattelekkaan kuin sitä.

    • tag

      Viides viikko on menossa eikä loppua näy

    • Anonyymi

      Vaimoni on pannut pippelini siveysvyöhön. Kävi samoin kuin muillekin siveysvyössä pidettäville. Ensin kiihotti, sitten turhautui ja lopuksi olen tottunut siveysvyöhön.
      Turhautuminen on jatkuvaa ja saan runkata vain silloin kun Rouva suvaitsee antaa luvan homoseksiä katsoen. Vaimollani on rakastajia, joten hänellä on seksinautintoa.
      Vaimoni on alistanut minut. Rouva hallitsee ja määrää kaikesta.
      Molemmista on luonnollista, että tottelen käskyjä ja palvelen Rouvaa.

    • Anonyymi

      Vaimoni on totuttanut minut olemaan siveysvyössä.
      Olen tottunut siihen, että pippelini on siveysvyössä.
      Ilman siveysvyötä on jotenkin alaston olo.
      kun olen siveysvyössä, niin minulla on alistettu olo. kuten kuuluukin.

    • Anonyymi

      moi ihanan kiihottava ajatus halun muijan joka vaatii mua pitään tai laittaa siveysvyöhön ja nöyryyttää muutenkin

    • Anonyymi

      noit naisii ei ole maassa eikä puussa fantasia höpötyst sanoo meiti!

    • Anonyymi

      kyllähän meiti ainakin suostuisin siveysvyöhön jos muija sitä ehdottaisi.mutta tollaisia muijia on vaan harvas vai pitäisikö sanoa naisia,todellisia naisia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe