Vaimollani rakastaja jo vuosia - mitä tehdä?

NoMan?

Kerron tarinani, vaikka en tiedä onko näillä palstoilla järkevää avautua.

Vaimollani on rakastaja, ollut jo kohta kaksi vuotta. Kaikki alkoi seksileikistä, johon liittyi ns. kolmas pyörä. Vaimoni ja kolmas osapuoli aloittivat kuitenkin tapailemaan toisiaan enemmänkin. En pitänyt siitä, mutta en aluksi osannut kieltääkään. Lopulta vaadin vaimoani lopettamaan suhteen. Hän sanoi tarvitsevansa aikaa asian käsittelyyn ja teki lopulta suhteesta puolisalaisen ja sellaisena se on säilynyt melkein kaksi vuotta.

Sekä me että toinen mies asumme melko pienellä paikkakunnalla. Tapaamiset he järjestävät miehen mökillä tai kakkosasunnossa. Tuolloin vaimoni kertoo jäävänsä ”ylitöihin”. Hän tietää hyvin, että minä tiedän, mutta emme enää koskaan puhu toisesta miehestä. Usein tultuaan rakastajansa luota, vaimoni on minulle hyvin ystävällinen ja juuri silloin myös meillä on joskus seksiä – muuten ei juuri koskaan. Vaimoni ei edes välitä peseytyä, vaan tuoksuu mieheltä molemmista päistä.

Olen joutunut niin ihmeelliseen rooliin, etten tiedä mitä tehdä. Yhtäältä ahdistaa hirveästi, toisaalta tiedän etten yksin ikinä pystynyt tyydyttämään kaikkia vaimoni tarpeita. Tiedän myös että vaimoni on täysin rakastunut tuohon toiseen mieheen, mutta luultavasti myös minuun. Tämä voi kuulostaa omituiselta, mutta en enää toista kertaa kykene suhteen katkaisemista ja vaimoni pakottamista valintatilanteeseen, sillä minähän se valinnan häviän.
Voisiko joku kertoa, mitä minun pitäisi tehdä? En voi kovin hyvin, vaikka siedänkin tilannetta. Viisaan ihmisen viisaat sanat olisivat nyt tarpeen.

24

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdshhhhmser

      Viestissäsi on joitakin yksityiskohtia, joita en ymmärrä. Mistä juontaa ajatus siitä, ettet pysty tyydyttämään kaikkia vaimosi tarpeita? Kukaan ihminen ei pysty tyydyttämään kaikkia toisen ihmisen tarpeita. Ei seksuaalisia eikä muitakaan, ei myöskään pitäisi odottaa sellaista keneltäkään eikä etenkään itseltään.

      Kerroit että tilanne lähti käsistä seksileikin seurauksena. Näin ollen vaimosi on saanut sinulta luvan aloittaa suhteen, ehkäpä edellä kuvatun ajatuksen siivin? Teeskentely ja tunteiden kuolettaminen johtavat suhteen tuhoon, olipa syy mikä tahansa. Salainen suhde on jännittävä ja rentouttava niin kauan kuin siihen ei astu arki. En ymmärrä miksi puhut vaimosi valinnasta, valintahan on sinun. Haluatko elää tuollaisessa suhteessa? Haluatko tuntea itsesi nimimerkin kaltaiseksi? Eihän vaimosi voi sinun puolestasi valita tai edes tietää, mitä ajattelet, ellet sitä hänelle kerro.

    • valitse itse

      Mä en tiedä, onko juttu provo. Lähinnä tuo kommentti "Vaimoni ei edes välitä peseytyä, vaan tuoksuu mieheltä molemmista päistä."

      Ihan käsittämätön juttu, siksi ei tunnu todelta.

      No, jos oletetaan, että juttu on tosi, niin ei siinä kai auta muu kuin odottaa sitä hetkeä, että on valmis itse lähtemään kun kerran siinäkään ei ole hyvä olla. Ei elämä ole aina niin kauhean monimutkaista, useimmiten tarvitaan vain päätös ja sen mukaan eläminen. Aikaa lopullisen päätöksen tekemiseen joskus kuluu, eroa moni saattaa miettiä parikin vuotta ennen kuin tietää, että on valmis siihen.

      Kypsyttele siis rauhassa sitä ajatusta, että tilanteenne ei ole sinulle hyvä, etkä halua elää niin. Sinä lopulta päätät, ei vaimosi. Lähde kun olet valmis tai jää siihen. Oma elämäsi, oma valintasi, oma vastuu elämästäsi ja onnellisuudestasi.

    • aapee

      Ei se mikään provo ollut. Se peseytymisjuttukin oli ihan totta, ja mainitin sen sarkasmiin ja tragikomiaan taipuvaisen luonteeni vuoksi.

      Mutta joo. Kypsyttelyaika on käynnissä.

      • Ole mies! Kerro karvat pystyssä vaimollesi, että lähdet taaksesi katsomatta,, jos suhde ei lopu. Naiset eivät välitä vätyksistä. Anna vaimollesi kaksi viikkoa aikaa miettiä. Jos ei jätä, lähde tai heitä vaimo ulos riippuen kenen kämppä on. Ällö täti. Pää pystyyn! Olipa typerä leikki.


    • apwjgawpoijerg

      Pointti on siis se, että jätät omat ratkaisusi muiden päätettäviksi (tai siltä se kuulostaa). Mun mielestä kannattaa ensin tehdä itselleen selväksi miten (millaisten ajatusten voimalla) on päätynyt kuvattuun tilanteeseen (esimerkiksi menettämisen pelko) ja sen jälkeen rationaalisesti miettiä omia valintojaan. Vasta sen jälkeen kannattaa kertoa vaimolle tuntemuksensa.

      Monesti elämän isot ratkaisut tehdään huomaamatta, päivä kerrallaan, pelkojen vallassa. Näin tapahtuu, vaikka suurin osa peloista ei toteudu, ne ovat vain omassa päässä.

      Jos toinen ihminen pettämistilanteessa huomaa menettämisen pelon, jota pelkääjä häpeää tai peittelee (eli ei ole itse sinut pelkonsa kanssa), hänellä on valttikortit valintaan. En tarkoita, että pelkoa pitäisi kieltää, päinvastoin, sen voi kohdata ja käsitellä. Ajatus kuitenkin juuttuu siihen pahimpaan vaihtoehtoon, jota ihminen kelaa päivästä toiseen. Entä jos se jättää jne.

      Elämäsi ei lopu siihen, jos vaimosi jatkaa suhdetta miehen kanssa ja jatkat elämääsi yksin. Se voi tehdä kipeää, mutta menee ohi, sillä useimmiten ihminen tajuaa, ettei päättyneellä suhteella olisi kuitenkaan ollut tulevaisuutta. Pettäminen vahingoittaa itsetuntoa. Salailun takia luottamus häviää. Kannattaako luottaa henkilöön, joka ei ole rehellinen?

      Nyt et tiedä, miten vaimosi oikeastaan ajattelee. Ehkä hän on yhtä jumissa ajatuksissaan kuin itsekin olet. Suurin osa rinnakkaissuhteista ei kestä arkea, vaimosi ei ehkä arvosta miestä niin paljon kuin luulet jne, Älä anna pelollesi valtaa, vaan käsittele se, vie ajatus pitkälle (mikä olisi pahinta, miten siitä selviäisi) ja sen jälkeen huomaat, että pelko pienenee.

    • oikeus keskusteluapu

      Usko tai älä, ymmärrän sinua. Olet niin sanotusti ihminen, joka on liian kiltti. tiedätkö mitä suosittelen sinulle? Vaadi saada paikkakuntasi Perhekeskuksesta aika psykologille, kriisiapua, ja siellä saat keskustella asiasta. Tilanne alkaa muuttua, sinä alat kyetä voimaan tehdä jotain asialle.
      Uskon, että selvität tilanteesi, joka on oikeastaan kasvun mahdollisuutesi, kriisin piilossa on mahdollisuus uuteen.

    • kiltti - pah!

      Liian kilttejä ei ole. Se on kaunis nimitys tahdottomalle ihmiselle joka ei osaa pitää puoliaan. Usein tällaiset ihmiset ovat lisäksi läheisriippuvaisia.

      Liian kiltit ovat myös usein maailman kamalimia syyllistäjiä ja marttyyrejä. Heille sopii erinomaisesti se, että toinen tekee väärin, jotta he voivat solahtaa uhrin asemaan jossa ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kerätä säälipisteitä ja päähäntaputtelua. Ei tarvitse edes kantaa vastuuta omasta elämästä. Huonosta olostaan voi aina syyttää toista.Näppärää!

    • Puolusta itseäsi

      Et kerro, miten sairas leikki alkoi, olitko itse aktiivinen? Jos olit, sait mitä tilasit.
      Joka tapauksessa, ota ero. Vaimosi on kohdellut sinua kaltoin ja loukannut sinua vuosia. Ei sellaisessa avioliitossa ole kannaltasi mitään järkeä. Sen sijaan, että ajattelet edelleen mikä on vaimollesi parasta, suojele ja puolusta nyt itse itseäsi pahalta ahdistukselta ja mieleltä, jota vaimo aiheuttaa sinulle päivittäin. Ajattele kuten ulkopuolinen ystävä katsoisi tilannettasi, mikä on sinulle itsellesi parasta. Jos olisit oma paras kaverisi, minkä neuvon antaisit itsellesi?

      Vaimo on sinulle paha, joten suojelet itseäsi vain siirtymällä pois hänen vaikutuspiiristään eli eroamalla ja katkaisemalla myöhemmin välit häneen, kun eroasiat on hoidettu.

    • mitä sä haluat?

      Olet saanut monta ihan kunnon vastausta. Käytit sanaa tragikomiikka, se sopiikin koko tarinaan kokolailla hyvin. Ehkäpä pääset eteenpäin huumorintajusi voimalla? Voi tehdä joskus hyvää kun osaa nauraa itselleen. En edes kehtaa alkaa veistellä tuosta, mutta kyllähän siinä vitsinpuoltakin on kaikessa karuudessaan. ;) Onko tuolla vaimosi "rakastajalla" puolisoa? Tietääkö hän tästä? Väittäisin muuten vastaan siinä, että vaimosi olisi rakastunut mieheen. Jos näin olisi niin uskaltaisin väittää, että hän olisi jo lähtenyt (näin naisena sanon tämän). Kyseessä on seksiin perustuva panosuhde, luulemma. Jos sä otat asenteen, että nainen on sun ja otat sen kuin mies monessakin mielessä ja usein, saat vaimosi takaisin ja toinen suhde kuihtuu. Höpö höpö, ettet saa tyydytettyä? Et vaan viitsi taistella?

    • AaPee

      Kiitos asiallisista vastauksista. Olen itsekin ajatellut olen läheisriippuvainen ja juuri siksi niin heikko. Ja kyllä, yritän saada vaimoni takaisin enkä erota. Miksi eroasin naisesta, johon olen lääpälläni ja jonka kanssa olemme jakaneet niin paljon, mukaan lukien lapset, itse rakennettu koti, kesämökki ym ym.

      Olen täysin samaa mieltä, että sain juuri sen, mitä tilasin. Juuri siksi on paha lähteä syyttelemään ketää muuta kuin itseä. Voisinkin olla vihanien vaimolleni, mutta en osaa - en itse asiassa syytä vaimoani mistään. Jos hän teki jotain väärin, saisi hän sen anteeksi helposti. Ei hän olisi lähtenyt tähän ilman minun lupaaani silloin alun perin.

      Niin, ja vaimoni on kyllä rakastanut. Toki suhde on myös panosuhde, mutta se ei ole pelkkä panosuhde. Kyllä tunnistan vaimoni rakastumisen.

      • Metsäkeiju3

        Ylikiltti-sana mainittiin jossain mielipiteessä ja omastakin mielestäni sinussa on juuri tätä. Ylikilltiä on vain Kahta erilaista eli "tunnistatko" itsessäsi joitain seur.Piirteistäsi tai Sanontojasi miten kommunikoit
        -Vältät yleensäkin eripuraa eli riitaa vaimosi kanssa
        -Oletkohan mahd. elänyt jo 'ehkä' Lapsuudesta asti tai jossain elämäntilanteessasi onko kenties ollut tapahtumia jotka ovat muuttaneet niin kovin Käytöstäsi .....elämään sinut niin sanaa -*EI vaikea sanoa *Muillekin* saati myös *vaimollesi*sanaa -EI ????
        -Asetatko muiden ihmisten tarpeet omien tarpeittesi edelle... yleensä, tässä tapauksessa vaimosi
        tarpeet heidän pystyessä/osaessa tuomaan joko halunsa/tekonsa esin helpommin......( kuin että itse sanoisit eriävän mielipiteesi, Mitä Sinä Tahtoisit ja "SYDÄMELLÄSI") .....?????
        -Toivoisin Sinulta AIKUISENA MIEHENÄ *ymmärrystä* ja JÄRKEÄKIN OLEVAN *AINAKIN* LASTENNE VUOKSI että Lasten takia ei IKÄÄN vanhempien pidä jatkaa liittoaan jos Normi
        .Perhe-elo ja Sinun ja Vaimosi väliltänne *Pyyteetön Rakkaus*uupuu..Tiedätte taatusti molemmat, että olette Esimerkki-mallit omille lapsillenne ja Paljon Muuta Olette TE ITSE ...Sillä aivan pikkulapsilla on jo tietoisuutta/ymmärrystä asioihin vaikka aikuiset eivät Tajua tätä/sekä vaistoavat jo ilmapiiristä miten Teidän välinne on..He eivät uskalla kertoa sitä teille !!!!
        Toivon AIKUISEN VASTUUTA !!
        Lapset joille kerrotaan Suoraan Asia -että Ero ei ole TEIDÄN LASTEN SYY IKÄÄN..Teitä Rakastaa SAMALLATAVOIN niin ISÄ kuten ÄITI,mutta te *Äiti ja Isi* eivät enää Ette Rakasta Toisiaan että on Jokaisen takia parempi että toinen muuttaa kotoa pois mutta Puhukaa,, Puhukaa ..Kuulkaa,, Kuulkaa *Lapsianne*..antakaa hidän purkaa pois sisältä KAIKKI !!!ja Osoittakaa Tunteenne Lastenne kanssa AIDOSTI..Älkää niitä Piilottako Enää KAIKEN MUUN JÄLK. !!! Syyttämäti lasten kuullen ikään Toista..Yleensä Eronneiden Tasapainoista elämää erossakin elävien vanhempien lapset olevat Onnellisempia/Tasapainoisempia sillä mieti..mitä Pienet FIKSUT päät joutuvat takianne pohtimaan nykyelämässänne jota Ei Pitäisi Elää *Avio-Parin*..Kerroppa tästä jos voit joskus Vaimollesi kun hän on sillä päällä että pystyy kuulemaan/ei kuuntelemaan pelkästään !!
        -Kerrotko koskaan kun vaimosi tulee *pettämismatkaltaan* kotiin muina *miehinä* ,,, Omista Tunnetiloistasi, eli Mitä tunnet Sydämessäsi ja Kaikki mitä tunnet..???
        Jos et pysty puhumaan näistä edell.main.asioista sinun seuraavaan suhteesi tulee olemaan AINA *epäröivä* Pettämiseltä, Jos Et Ala Kuulemaan SYDÄNTÄSI/KÄSITTELEMÄÄN ASIOITA JOKO *Yksin tai Erillään*....tarkoitan jos Vaimosi myöntyy avioliittoneuvojalle, On Hän Valmis yrittämään kanssasi mutta Jos Ei Ole Valmis..Ikävä sanoa, HÄNELLÄ ON TUNTEET MUUTTUNEET/KYLMENTYNEET KOHTAASI JA PITEMMÄN AJAN SISÄÄN..
        TOIVOISIN: Ota niskasta kiinni hyvä mies itseäsi..kuule sydäntäsi..Elämä on lyhyt ja mieti , haluatko joskus itse kokea suhteen jossa Rakkaus on Molemminpuolista !!! Toivoisin yhtä asiaa noihin *ihme kolmen kimppaleikin* keskuuteen jotta tekisitte niitä *vapaina" ollessanne niin paljon kun kyllästytte ja Käsitelkää eroasiat KOKONAAN ennen mahd.seur. Suhdettakaan !!! Ja kun Sydämet sanovat että -Olen valmis elämään vain yhden kanssa ns.*Normi* Elämää Suhteessa joihin ei ikään kuulu KOLMATTA EDES AIKUISTEN LEIKKIKAVERI !!

        P.s.*Osin* Kokemuksella puhun,...nyt aikuisteni lasten pian 49.vuotias *ikinuori* *Äiti* ,,, elämää elettyä rikasta takana ja vielä uskon että edessäkin :) ...ja näinhän se onkin aivankuten RAKKAIDEN 7. lapsenlapseni vanhemmista *osa* ihkun suorapuheisista sanookin Mummilleen !!!
        HUOM !! Puhun joskus lasteni kanssa vieläkin vaan eritavoin ja nuorinkin muistaa eroasiat erityisen hyvin ollessaan vaan 2 vuotias.Ollaan monasti puhuttu avoimesti muistot kuten kun he pienokaisia luonain olivat...
        Olen eroja 2 rankkaa kokenut nuorempana ja molemmat pettämisten kautta ja alkoholin käytön alaisena,MIHIN *PIIKKIIN* TURHA LAITTAA MITÄÄN ON..mutta itseni kohdalla se on Yhdestä kertaa Finito..en alkuun hyväksy sitä, eli Pettämistä !!!!


    • andrew1

      Minulla on hyviä uutisia jakaa maailman tänään, tein lupauksen minun itse, että aion kertoa maailmalle Doctor Zazaz jälkeen hän auttoi minua hänen loitsun, joka teki vaimoni ja minä ratkaistaan ​​meidän ero. Sekä me silloin naimisissa jo vuosia ongelmitta, kävimme eri sairaaloissa mutta ei voinut auttaa meitä. Rakastin vaimoani niin paljon ja koskaan tarkoitus ajaa hänet ulos toisen naisen. Eräänä päivänä kun me kun molemmat pohtimassa, miten ratkaista meidän bareness saimme uuden peräisin radioasema ei lääkäri Zazaz voi lopettaa kaikki ongelma hänen oikeinkirjoituksen niin soitimme hänen matkapuhelinnumero ja sitten lähetetään hänelle ratkaisun ja kun kaikki mitä olen tehnyt ja hyvin glade kertoa maailmalle teki vaimoni oli joukko langan 9 kuukautta myöhemmin. Onko sinulla ongelmia kaikenlaista ja luulet kaikki toivo on menetetty niin sinulla on mahdollisuus tapasi tohtori Zazaz tänään apua hänen sähköpostiosoitteensa on: [email protected] tai voit ottaa yhteyttä häneen kautta verkkosivuilla http: //drzazazworldofpowerfulspellwebscom.webs com

    • big madame

      Älä näivetä itseäsi-vaan vaadi vaimolta päätöstä. Kerro että tiedät ja et aio sitä sietää. Eroa vaikka sekään helppoa ei ole mutta sitten sekin asia on ohi,Sinulla ja vaimollasi on sitten erillset elämät ja vapaus..ja mielenrauha.Unohtakaa hyvät ihmiset noi sekasekstailut..niistä ei ole koskaan mitään hyvää seurannut..

    • mun analyysimia

      Tragikoomisesti ja sarkastisesti kirjoitettu tarina joooo, mutta asiasisällöltään aika terävä kuvaus. Eikä vastaava tilanne, muodossa tai toisessa ole ollenkaan kaukana monien todellisuudesta, sillä tuossa kuvataan melko tyypillinen ns.henkinen hyväksikäyttötilanne.

      Tilanteesta vapautuakseen, päästäkseen siis asiatilan "herraksi" kirjoittajan pitäisi päästä ajatusmaailmaltaan, eli henkiseltä käsityskyvyltään tasolle, jolla hän kykenee näkemään, eli tiedostamaan oikean ongelmansa.

      Lyhyesti sanottuna: Vaimo käyttää miehen "epätodellisuudelle rakennettua hyväuskoisuutta" melko törkeästi hyväkseen, ja saa sitäkautta jopa miehen itsensä tuntemaan syllisyyttä. Vaimo tuskin itsekään tuntee tästä suurempaa syyllisyyttä, koska luultavasti hän ei sen enempää kykene tiedostamaan toimintaansa, vaan toimii saman "epätodellisen hyväuskoisuuden" vallassa.

    • mutteriville

      En voi kun ihmetellä miksi olette yhdessä. Niin ja miksi ihmeessä edes lähditte tuollaiseen kolmen leikkiin jos kerran et olekkaan valmis jakamaan rakastasi.

      Jätä suhde, älä enään koskaan ala leikkiä moisia kimppakivoja.

    • Kesämökkini

      Moikka,ole hyvilläsi.että vaimo nauttii.kaikki kiva loppuu myös tämä.Ei järvi soutamisesta kulu?

      • Osa-aikaeläkeläinen

        Naapurikylässä eräs emäntä aikoi muuttaa nuoremman miehen luo. Asia ratkaistiin niin, että tuo nuorempi mies muutti samaan huusholliin emännän ja isännän kanssa. Kylillä naureskeltiin, että perustivat yhtymän.
        Vuosia kului, ja tämä entinen nuorimies muutti ostamaansa taloon. En tiedä millaiset välit isäntäpariskunnalle jäivät.


    • Mielipideyx

      Kaksi vaihtoehtoa: jäädä tai lähteä. Jääminen on kaksoiselämän sietämistä ainakin toistaiseksi. Lähteminen on omien rajojen asettamista ja uuden alkua. Lähteminen tarjoaa sen vaihtoehdon, että samalla vaimolla katoaa "salasuhteesta" salaisen hohto. Voi olla, että suhde kaatuu siihen ja arkipäiväistyy tai sitten ei. Ilman rajojen asettamista vaimosi ei myöskään kohtaa sitä tosiasiaa, ettei voi kohdella toista ihmistä noin eli ettei kunnioita sinun tunteitasi.
      Vaikuttaisi siltä, ettet arvosta itseäsi. Olet riittävä ihan sellaisena kuin olet. Ansaitset myös ihmisen, joka ajattelee sinusta näin.

    • pohtikaa.näitä

      Mitkä ovat rajasi, sietokykysi ja sietokykysi rajat? Mitkä ovat teidän parisuhteen rajat, sietokyky ja sietokyvyn rajat? Arvostus, kunnioitusasiat?

      • NoBrobleema

        Mikä on ongelma kun ei ole ongelmaa.
        Kolmen kimppa ok.
        Miksi ei neljän kimppa ?
        Miksi ei samat säännöt molemmille ?
        Siis yksi nainen ryhmään mukaan ja selkeät kaikkien hyväksymät säännöt.


    • Tipru

      Voi miten tyhmä juttu. Pienellä paikkakunnalla kaikki kuitenkin tietää, ja sullehan ne naureskelee kun tollasta siedät. Hoh hoijaa. Ja vielä kyselet, että mitä tehdä. Eikö sulla raksuta ollenkaan? Olet ihan lääpälläsi vaimoosi??? Ja vaimo käyttää sitä hyväkseen. Miten sä voit rakastaa naista, joka on tollanen?

      Teillä on lapsiakin. No ei ole niillekään mukavaa, saahan ne nekin tietää. Leikit on menneet liian pitkälle. Mikään ei riitä. Kyllä moni mies sun sijassasi olisi kytkintä nostanut tai ainakin vaimon seinälle.

      Se (vaimo) pompottaa sua lopun ikäsi jos et tee asialle stoppia. Ootatko, koska sun vanhemmat tai sisarukset tulee sulle sanomaan, että ihmiset puhuu, että... ? Mitä vastaat?

      Provoksi mäkin tätä arvelin ja vähän arvelen vieläkin.

      • eimullamuutanyt

        Munkin mies luulee että mulla on suhde kun tykkään liikunnasta ja tunnustan sen et oon somessa aika paljon hänkin leikki vuosia ajatuksella että ottaisin rakastajan käskin vaieta ajattelin mielessäni kyllä että joskus noi puheet voi kostautua hänelle


    • mikä_oikea_ongelma

      Jos vaimosi on tilanteeseen tyytyväinen, mikset sinäkin ole?
      Sinähän saat vaimoltasi yhä sen mitä ennenkin.

    • teeselväksi

      Mikäli teillä on avioehto ja sinä olet se joka nappaa erossa suuremman potin, niin laita muijasi ulkoruokintaan. Heti! Maailmassa on vaikka kuinka paljon nuoria uskollisia kauniita ja oikeasti hyviä vaimoehdokkaita sinulle. Älä edes epäile, ettei näin olisi. Muijasi kaipaa koulutusta, joten sinä Miehenä...anna sitä hänelle! Uskoton vaimo on avioliiton ja perheen tuho.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe