Maiharit fetissinä

Maiharifani

Muita maihareihin hurahtaneita täällä? Mielestäni lähestulkoon seksikkäimmät mahdolliset jalkineet naisen jaloissa. Tuossakin ihan nätit yksilöt.

http://www.tumblr.com/tagged/studded combat boots

75

3811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiholla muistelen

      Takavuosina tällä keskustelufoorumilla oli eräs nuori nainen, joka suhtautui erittäin positiivisesti maihareista kiinnostuneisiin. Laittoi kuvalinkin upeisiin maiharikuviinsa, jossa esitteli maihareitaan kuviosukkahousujen kanssa.

    • lifemocker

      nuo mitään maihareita ole!

      en nyt tiedä onko se fetissi mutta ihan hyvältä aina maiharit naisella näyttää

    • Ok muotia

      Ihan kiva tuo nykyinen muoti. Maihareita näkyy taas katukuvassa paljon.

      • 39 koko

        nam.nam. olen parivuotta saanut nauttia naisystäväni maihareista melkein päivittäin,no ei tietty kesähelteellä, mutta muulloin,hän todella käyttää niitä ja usein myös sisätiloissa,oman asuntoni lattia on saanut osansa maihareista,mutta on se sen arvoistakin..


      • Maiharit sängyssä?
        39 koko kirjoitti:

        nam.nam. olen parivuotta saanut nauttia naisystäväni maihareista melkein päivittäin,no ei tietty kesähelteellä, mutta muulloin,hän todella käyttää niitä ja usein myös sisätiloissa,oman asuntoni lattia on saanut osansa maihareista,mutta on se sen arvoistakin..

        Oletteko rakastelleet siten, että maiharit naisella jalassa? Entäpä onko suostunut koskaan antamaan maihinpohjillaan jalkahierontaa housujen läpi? Nämä jutut ainakin ihan mukava lisä silmänruuan lisäksi.


      • Maiharit sängyssä?
        Maiharit sängyssä? kirjoitti:

        Oletteko rakastelleet siten, että maiharit naisella jalassa? Entäpä onko suostunut koskaan antamaan maihinpohjillaan jalkahierontaa housujen läpi? Nämä jutut ainakin ihan mukava lisä silmänruuan lisäksi.

        Ja vielä lisäkysymyksiä: Miten hän pitää maihareitaan? Tiukkojen farkkujen, reisitaskuhousujen, sukkisten, trikoiden vai kenties raitapolvisukkien kanssa? Moniko reikäiset maiharit kyseessä? Onko väri musta vai joku muu?


    • toinen fani

      Kävi kyllä todellakin hurahdus yläasteella. Silloin niitä oli suurin piirtein kaikilla, mutta nykyään ei enää paljon näy. Vähän lisääntymään päin sentään. Eilen näkyi pitkästä pitkästä aikaa metallikorkoiset paksupohjaiset new rockit. Olihan se ilo silmälle ja muullekin.

      • Tarkennusta

        Milloin kävit ylä- astetta? 90- luvullako?


    • oma fetissi

      Ei maihareista, mutta kirjavista, pulleista lenkkareista valkoisin sukin naisella kylläkin.

      Ainakin haaveilen naisesta, joka pitäisi niitä, kun saisi panna samalla.

    • maiharit, kyllä

      Maiharit on naisella kyllä parasta! Internet ei maiharifetisisteille paljon tarjoa - tai sitten en vain osaa etsiä. Ei löydy kuin kaavamaisia korkkareita ja saappaita.

      En tiedä osaavatko naiset ajatella olevansa seksikkäitä maiharit jalassa. Ei voi tietää. Maiharinaiset esiin.

      • Maiharien ihailija

        Yhteen aikaan ainakin Lara Croft look alikes- sivuja oli vaikka kuinka paljon, jossa naiset poseerasivat maihareissaan ja kilpailivat, kuka näyttää eniten Lara Crofilta missäkin tilanteessa. Sieltä löytyi melkoisia namupaloja. Nykyään ei ole tullut koluttua nettiä kovin tarkasti.


      • Löytyypi

        Löytyy niitä naisia maihareissaan sexpics armygirls- hakusanallakin, mutta kuvista saa valkata tosissaan, että löytää oikeita maihareita.
        Yksi hyvä haku on ihan combat boots girls. Pientä vaivannäköä vaatii, mutta se taatusti palkitaan.


    • koulutyttö :)

      Mä oon 20v nainen ja tykkään käyttää maihareita :) Mulla oli joskus sellaiset kunnolliset rautakärkimaiharit, tykkäsin käyttää niitä sellaisen koulutyttö-asun kanssa, ruudullinen minihame, verkkosukkahousut ja valkoinen kauluspaita... Tuntemani miehet eivät pidä maihareista naisilla koska ne eivät ole sirot. Itse tykkään kyl miltä ne näyttää, käytän farkkujen kanssa päivittäin mustia maihareita :)

    • Jesssssss

      Eivät ole sirot? Juuri sehän niissä onkin se juju. Maskuliinisuutta ja feminiinisyyttä sopivassa suhteessa. Uhkaavat maihinnoususaappaat hempeän naisen jaloissa. Kaunista, ah niin kaunista...

      Kunpa saisin nähdä kuvan sinusta siinä koulutyttöasussa.

    • Tarkennus

      Tarkennusta kysyneelle: 90-luvulla, kyllä. Kaiken kokoista ja näköistä maiharia. TVssäkin pyöri tiuhaan tahtiin se joku laminaattilattia mainos, missä joku koulutyttö talloi parketin maiharit jalassa paikalleen. Oli vaan harmittavan lyhyt!

      Ja tämä koulutyttöhän kuulostaa oikein hyvältä. Todennäköisesti näyttääkin. Varmaan sama laminaattilattiatyttö! Tuntemansa miehet ei kyllä ymmärrä hyvän päälle.

    • stomper79

      Itse olen vähän päälle 30 vuotias nainen ja uniformut on aina ollu,no..fetissinä varmaan sitten:D Kuolaan army surplus store:ja,itseltä löytyy jonkin verran maihareita ja maastopukuja,ovat hyvät kun mökillä tekee metsätöitä..ihan töiden takia vaan ostan heh^^, Mikään ei ole parempaa kun hyvin istuva,musta nahkainen maihari,sitä tekee mieli kosketella..

    • stomper79
      • Kummapeura

        DAMN! Ja huivikin vielä! Rakkautta.


      • stomper79
        Kummapeura kirjoitti:

        DAMN! Ja huivikin vielä! Rakkautta.

        Kiitos kummapeura:) joo,huivikin,ootas,mulla taitaa olla kuva missä on shemagh;) peace and love ^^,


      • Maiharit maiharit

        Tuo keskimmäinen kuva on tosi hot! Upea suorastaan.
        Harmi, ettei siinä näy maiharit.


      • Maiharit maiharit
        Maiharit maiharit kirjoitti:

        Tuo keskimmäinen kuva on tosi hot! Upea suorastaan.
        Harmi, ettei siinä näy maiharit.

        Missä ne kymmenen vuotta vanhat maiharit nyt on?
        Ei kai vain? : (


      • kurit

        Toi vika kuva oli kiihottava johtuu varmaan siitä että olen juuri nyt tuhma (tuo ilme ja piiska)


      • Saapasfriikki
        Maiharit maiharit kirjoitti:

        Missä ne kymmenen vuotta vanhat maiharit nyt on?
        Ei kai vain? : (

        Nyörikengät, maiharit ja muutkin nahkakengät vain paranevat vanhetessaan.


      • Siis-tosi-upeeta
        Saapasfriikki kirjoitti:

        Nyörikengät, maiharit ja muutkin nahkakengät vain paranevat vanhetessaan.

        Tosi hienoo
        78.media.tumblr.com/e02d06ac3fc5b0c3450e373981d9296c/tumblr_o68urcBdIe1uk6a83o1_1280.jpg


    • goliatti2

      EEEEE!! Sanoin ääneen "voi saatana". Tuli kyllä sen verran puun takaa että kiihotuin ja jäin silmiin kiinni ja voihan ny pyhä jysäys. En löydä sanoja. Tai siis en mä nyt ainoastaan silmiin jääny kiinni. Pumppuparka kun ei nyt pakahtuisi.

      • Ihan hyvä tuokin

        Itseäni ei niinkään kiihota naisella armylook päästä varpaisiin.
        Vielä kiihottavampi ilmestys olisi viimeisen päälle tällingissään oleva typy, verkkosukkiksissa, minimekossa ja jaloissa ikäänkuin vahingossa kunnon käyttömaiharit. Eikä mitkään korkeakantaiset nyörikengät, vaan juuri tuollaiset aidot ja oikeat.


    • Täydellisen kaunista
    • Maiharit fetissinä

      Kuka mahtaa tietää, mitkä kymmenreikäiset maiharit Miley Cyruksella mahtaakaan olla tässä videossa? Itse veikkaan jotakin Dr Martensin mallia, mutta löytyykö asiantuntijaa, joka tietää mallinkin?

      http://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8

    • Vautsivaude!!
    • Maiharifani
    • Maiharifani
    • Iskee kyllä kympillä

      Kyllä tosiaan maihareissa on sitä jotakin.

    • Kivaa katseltavaa

      Kesäfestareilla näkyy taas maihareita naisten jaloissa. Kivaa katseltavaa.

    • Melko ankaraa
    • takkiin tuli...

      Maiharitakki voisi olla ihana runkkuvaate, semmoinen pitkä, muhkean pehmeä ja kiiltävä, kahiseva ja liukas takki jossa nappilista jonka välistä muna takin sisään ja hommiin... aah :D

    • Bissejätkä91
      • Yksi

        Ainoastaan, jos potkijana olisi nainen.


      • Sovinistko olet?
        Yksi kirjoitti:

        Ainoastaan, jos potkijana olisi nainen.

        Aijaha luuletko jotenkin, että naisen potku olisi jotenkin heikompi?


    • Luulen ma

      Taitaa johtua ihan siitä, että miehet eivät kiinnosta kaikkia seksuaalisessa mielessä.

    • HantteU
    • kaunisnäky

      Eilen junassa parikymppinen uskomattoman kaunis neito mustissa kiiltonahkaisissa docmartensseissa. Mietin, voiko mitään noin kaunista olla edes olemassa. Kertakaikkisen upea näky. Vau!

    • Maiharit

      Joka tykkää nähdä maiharit kauniin naisen jaloissa, kannattaa mennä elokuviin katsomaan Belierin perhe. Lähes koko elokuvan ajan nuorella naisella maiharit jalssa. Ainakin kymmenessä kohtauksessa maiharit näkyvät upeasti.

    • Maiharitypyfani

      Jos näin kesäisin haluaa ihailla kauniita naisia maihareissaan, kannattaa suunnata erilaisiin rocktapahtumiin ja festareille. Toinen toistaan upeampia ilmestyksiä ainakin shortsit ja maiharit- yhdistelmistä tykkääville.

    • Maiharifani
    • Kivaakatseltavaa

      Kiva taas festareilla nähdä toinen toistaan kauniimpia maiharitypyjä.

    • Maiharifani
    • Fuckanaario

      Festareilla goottityttöjen maiharit sukkahousut on kyllä erektoiva yhdistelmä

      • Camo

        Täysin samaa mieltä.
        Näyttää aivan tajuttoman hyvältä.


      • erthb

        Ja kun menet ehdottelemaan jotakin, tulee potkua munille.


      • TekeeKutaa

        Toivottavasti vielä raudoitetulla kärjellä.
        Vaikka visuaalinen nautinto onkin se ykkösjuttu.


      • Fecker

        Nimenomaan sukkahousu maihari on niin <3 Tai mistä sen tietää on ko stayup/ylipolvensukka :D Yli polven ulottuvat paksuhkot mustat sukat tai mustavalko/punavalko raitasukat ja maiharit <3


      • TäysinSamaaMieltä

        Osuit kyllä naulan kantaan.


    • itse olen kyllä piikki korkosaappaita ja sukkahousuja katseleva ja minihame tottakai päälle

      • Jasu75

        Minihame tai -mekko käy maihareidenkin kanssa todella hyvin. Maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistäminen säväyttää. Uhkaavat maiharit, kauniisti ja naisellisesti pukeutuneen naisen jaloissa näyttää vain tajuttoman upealta.


    • Koko36

      Minä voisin vastata tähän ongelmaanne, maiharikutsuun.

      • Kiinnostui

        Olet ilmeisesti nainen? Jos haluat, niin kuvia vaan kehiin.


      • EiOngelma
        Kiinnostui kirjoitti:

        Olet ilmeisesti nainen? Jos haluat, niin kuvia vaan kehiin.

        Miten vastaisit maiharikutsuun?


      • Tietty-löylykauha
        EiOngelma kirjoitti:

        Miten vastaisit maiharikutsuun?

        Tietenkin löylykauha maiharin varteen valmiina toimintaan.


      • EiOngelma

        Koko 36 vastaisi maihariongelmaan.
        Mihin ongelmaan?
        Ei ole mitään ongelmaa.


    • Anonyymi

      Itse haaveilen treenatusta naisesta, joka potkis minua ympäri kehoa maihareilla tai converse tyyppisetkin käy..

    • Anonyymi

      Minä taas haaveilen, että pääsisi nuolemaan viehättävän neitosen jaloissa olevat kiiltonahkaiset docmartenssit. Ensin päältä ja lopuksi vielä pohjat.

      • Anonyymi

        Olisiko kuvia tai muuta uutta kivaa kiihottavaan aiheeseen liittyen?


    • Anonyymi

      Maihareista tykkäävälle mukavaa, että maiharit pysyvät muodissa. Niitä pääsee siten ihailemaan useammin. Muotisuuntauksista riippumatta maihareita käyttävät joka tapauksessa punkhenkiset ja muut oman tiensä kulkijat. Onneksi muodin suosimana nyt monet muutkin.

    • Anonyymi

      Naapurin eukolla on Sievin turvamaiharit pihakenkinä. Aika sexynäky. Onneksi niitä maihereita pääsee sniffailemaan aika usein.

      • Anonyymi

        Miten oikein pääset niitä sniffailemaan?


    • Anonyymi

      Jännä juttu, sillä luulin olevani perushetero, mutta nyt olen muutamana päivän bongannut erään kauniskasvoisen ja siroluisen nuoren miehen maihareissa ja pakko sanoa, että näky on kiihottava. Tähän asti olen vain ”nähnyt” naiset maihareissa, mutta tuossa nuoressa miehessä maihareissa on kyllä jotakin pirun seksikästä myöskin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe