onko hyvä 13 vuotiaalle ??Well Warrior MB-01 vihreä Upgraded

airsoftia 4v

linkki:http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&category_id=94&product_id=1223
onko hyvä??
liian raskas ladata???
kestävä??

31

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      Ei, On, Ei.

    • airsoftia 4vuotta

      eli????

    • Marked One

      Suomeksi: älä osta.

      Mihinkään tarkka-ammuntapöllöilyyn ei kannata ryhtyä, ellei ole oikeasti rahaa kunnon kamoihin, ja aikaa ja vaivaa asialle omistautumiseen. Tsiisus, mistä näitä "snipuja" oikein tulee? Airsoft EI ole mikään CoD tai BF, jossa kuka tahansa voi pärjätä tarkkuuskiväärillä. Airsoftissa kentälle ei tarvita 10:tä pulttilukkoa ja kahta sähköä, joten jos mitenkään mahdollista, niin kannattaa jättää tarkka-ampuminen niille, jotka oikeasti käyttävät sen tonnin jo pelkkään aseeseen, ja keskittyä eri roolimallien hankkimiseen.

      Jos kaipaat ihan puolueetonta tietoa aseesta, niin pikku S24:n hakukoneen käyttö antaa jo paljon tietoa.

      • EikkaMän

        Meinaakko et kolmetoistavuotiaalla on heittää tonnia snipaan..? Jos haluaa perus snipapyssyn, niin toi nyt on aivan ookoo vehje alottelijalle. Jostain se kai on lähettävä.. Ja mistä mahdat tietää, mihin peleihin tai kuinka monta snipaa on heillä matseissa?? Joten jos et snipatouhusta ITSE pidä, niin älä kuitenkaan ala väittää tollasta skeidaa. Jokainen tyylillään, ei varmaan paljoa sulle kuulu, mitä pyssyä kukakin käyttää.


    • EikkaMän

      On ihan jees perus snipapyssy. Ihan riittävät vakio lähtönopeudet, ei ole raskas ladata. Ittellä ollu muutaman vuoden, tosin hirveesti en ole ehtiny pelailla, mutta minkä sillä ammuskellu olen, niin ihan tyytyväinen ollu. Ostin käytettynä Huutonetistä aikoinaan vieläpä. Saa tohon muistaakseni tarkkuuspiippua sun muuta jos haluaa alkaa hifistelemään. Mutta tuolla risukkopusikoissa on aivan sama mikä piippu on, kun skodet vaihtaa suuntaa joka tapauksessa kun osuu oksiin sun muihin risuihin. Joten jos et aio virittää, niin ei kantsi viripiippuakaan hommailla. Kuten sanoin, ihan jees perus vehje.

      • Kiintoisaa

        Oliko kun ostit niin Scope mukana ite oon kiinostunut
        ???


    • abdullahi6666

      "Alumiiniset viritysosat ja metallinen liipaisinkoneisto"

      Eikö alumiini muka ole metallia? Metallinen liipaisinkoneisto voi olla mitä metallia vaan. Vähän turhan epätarkasti selitetty. En ostais.

    • airsoftia 4vuotta

      entä onko 170m/s liian kovat lähöt??

      • JIHAD!

        Riippuu, mitkä on teidän alueen virirajat.


    • Nain on

      Nii. Itteni mielestä kannattais ostaa perus snipu, siis virittämätön tai sitte toi mb02 upgrade. Linkki
      http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1131&category_id=94
      Että toi mielummi mun mielest. Toshan tulee aik paljon tota kamaa mukana. Onkohan se kama laadukasta? -sitä en tiedä
      Ainakin tulisi tuo viripaketti valmiiksi laitettuna, metallinen liipaisinkoneisto, kantohihna, kiikaritähtäin ja sille kiinnikkeet, lipas, pibodi, lippaanlataaja ja kuusioavaimia. En kyllä itse tajua mihin noita kuusioavaimia käytetään. Joku tietävämpi voi vielä korjailla tai aiuttaa keskustelun aloittajaa itse.

    • softairjonne

      Marked One kerro mulle jokin ase mikä maksaa 1 000€ tai yli ja kyllä 13v ostaa tonnilla aseen ja toi well warrior on ihan sika hyvä ase ei oo raskas ladata ja on kestävä mul on toi ase ni mul ampuu jotai 50-70m (range)

      • {turuk}

        Toi on niiiiiin huvittavaa kattoo kun jotkut jonnet tulee selittää että joo tää on paras ase mul on tää blaa blaa vaikkei tiedä mistään mitään ja omistaa vemppupistoolin, ja softas verkkareilla ja takilla. Ja mikä ase maksaa 1000€ tai yli? No, ihan vaikka Cyma AK. Siihen päivität jokaisen asian, ihan joka jutun kalleimmalla mitä saa. Tai helppo esimerkki on vaikka puoliautomaattinen tarkkarin alku. Kettu vois jatkaa tästä, ja hieman valistaa näitä namikoita :)


      • {turuk} kirjoitti:

        Toi on niiiiiin huvittavaa kattoo kun jotkut jonnet tulee selittää että joo tää on paras ase mul on tää blaa blaa vaikkei tiedä mistään mitään ja omistaa vemppupistoolin, ja softas verkkareilla ja takilla. Ja mikä ase maksaa 1000€ tai yli? No, ihan vaikka Cyma AK. Siihen päivität jokaisen asian, ihan joka jutun kalleimmalla mitä saa. Tai helppo esimerkki on vaikka puoliautomaattinen tarkkarin alku. Kettu vois jatkaa tästä, ja hieman valistaa näitä namikoita :)

        Varmaan jos siihen Cymaan osta real steel-rungon, kahvat yms. :D


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Varmaan jos siihen Cymaan osta real steel-rungon, kahvat yms. :D

        Sitä juuri tarkotinkin, ei nää naskit edes tiedä mikä on kalliimpi kuin marui awikka proairsoftista.


      • kettunapaikal
        {turuk} kirjoitti:

        Sitä juuri tarkotinkin, ei nää naskit edes tiedä mikä on kalliimpi kuin marui awikka proairsoftista.

        @softair jonne

        esim tappiin viritetty g&p wokki, we m14ebr, m700 tanaka, aps2...


      • kettunapaikal
        kettunapaikal kirjoitti:

        @softair jonne

        esim tappiin viritetty g&p wokki, we m14ebr, m700 tanaka, aps2...

        ja wellil ampuu sen 50m osumat mihinkään. tarkkarin kantama on min.60m ja noilla yli 1000e vehkeillä mennään 100m tienoille.


    • Vukavika

      On on, hyvä ase, itse olen 13-v, 152cm pitkä jne. Mulla on Well L96, eli MB01, viritettynä, Ir-hop m-nubilla, sitten m155 jousi, tiivistelty ja ampuu 170m/s ja sitten jotain muuta, eli siis ei iällä ole sinänsä väliä, vaan enemmänkin voimalla, mun snipa painaa jotain 4-5kg, en ole siis punninnut, mutta ton verran kiikarin ja romppeitten kanssa, sitten toinen asia, olen itse tehnyt ghillie puvun, mutta hankinnassa on mil-tec, jota lähden muokkaamaan. Kuulostaa siltä että olet ihan aloittelija tässä hommassa, olen kait sitten ite vähän edistyneempi. Eli osta käytettynä aseet vaikka juoksuhaudasta, kun sieltä halvalla saa hyviä ellei parempiakin, viritettynä. Kuulina käytä 0.36 ja siitä ylöspäin, itse käytän 0.43 tai 0.40. Huomio, että sniper -rooli vaati erittäin paljon omistautumista, aikaa, rahaa, kärsivällisyyttä ja jotain muuta.

      Eli osta käytetty, tai sitten tuo, tehot riittää ja kantamaa on, minä osuin tossa tuonnoin ~95m päässä olevaan ihmiskohteeseen, pellolla testattiin tyynenä päivänä, oli silloin laser tähtäin ja 0.43 kuulat, meni siitäkin yli, eli kantama riittää mulla. Rahaa menee aseeseen jotakuinkin näin, itselläni meni näin kun myyjän kanssa laskeskeltiin, siis aseeseen meni, Ase, 169e, Ir-hop ja hopup hommat 50-70e, 5 lipasta joku 50e, kiikaritähtäin, oma 250e, saa siis halvemmallakin, muut viripalikat joku 50-70e, eli tossakin on siis parantamisen varaa, sanottaisiinko aseeseen, 200-300e = pelattava 500 kohtuullinen 700 erinomainen, eli siitä vaan laskeskelee. Röllipuku ei maksa paljoa, juuttilanka 2e, värit 10e, naamioverkko 15e (kirpputori), sitten muu puku, maiharit 2e(kirpputori), hattu ?e. No ehkä jätän tähän kun kuitenkin tulee kritiikkiä, ja aloittaja, kysy vaan jos joku viel kiinnostais. Sit vielä 2 aseesta, no mulla on nyt tommonen random revolveri tossa, ei siis mitään hylsypaskaa vaan tommonen olikohan nyt UHC, tai jotain. Muista, omistautuminen. -Vukavika

    • Mitattu 95m? Ja lasertähtäin... (facepalm)

    • Vukavika

      Siis, ei lasertähtäin, tarkotan punapiste tähtäin, helppo sillä oli keskellä kirkasta päivää tyhjälle pellolle, ja mitattu ihan on.

      • Vukavika

        Pelto on kokonaisuudessaan 102metriä pitkä, sen takana on joki, jonka takana alkaa pelto, ja siellä vielä napsahteli kun ammuin sinnepäin, annoin myös kaverini ampua, ja olin silloin pellon toisessa päässä, olin maalitauluna, ja ei osunut mutta kuulat napsahtelivat vieressä ja jalkojen lähellä, muutama metikköön. Nykyään on GAMO merkkinen 4x32 scope, siihen tarkotus pistää pleksilevy eteen ettei linssi mene paskaksi.


      • vukavika
        Vukavika kirjoitti:

        Pelto on kokonaisuudessaan 102metriä pitkä, sen takana on joki, jonka takana alkaa pelto, ja siellä vielä napsahteli kun ammuin sinnepäin, annoin myös kaverini ampua, ja olin silloin pellon toisessa päässä, olin maalitauluna, ja ei osunut mutta kuulat napsahtelivat vieressä ja jalkojen lähellä, muutama metikköön. Nykyään on GAMO merkkinen 4x32 scope, siihen tarkotus pistää pleksilevy eteen ettei linssi mene paskaksi.

        Korjaan, joen takana alkaa metsä


      • vukavika
        vukavika kirjoitti:

        Korjaan, joen takana alkaa metsä

        Huomio IR-hopin tehokkuus. Ja sitten vielä se, että en ampunut millään 45-asteen kulmalla, vaan ihan suoraan kohdetta päin, ehkä ihan vähän pään yli, ja silloin osui keskivartaloon.


      • kettunapaikal
        vukavika kirjoitti:

        Huomio IR-hopin tehokkuus. Ja sitten vielä se, että en ampunut millään 45-asteen kulmalla, vaan ihan suoraan kohdetta päin, ehkä ihan vähän pään yli, ja silloin osui keskivartaloon.

        tässähän iskee ballistiikka ja fysiikka vastaan. 170ms tehoilla kuulan laskennallinen kantama on n.60m 0,43g kuulalla aseen hopin ollessa kunnossa. r-hoppihan nostaa kuulan kantamaa n.10m riippuen muusta kokonaisuudesta. tarkkuuspiipulla tämä ase pystyy juuri ja juuri 70m muttei tarkasti... valitan, fysiikka on joka määrää.


      • kettunapaikal kirjoitti:

        tässähän iskee ballistiikka ja fysiikka vastaan. 170ms tehoilla kuulan laskennallinen kantama on n.60m 0,43g kuulalla aseen hopin ollessa kunnossa. r-hoppihan nostaa kuulan kantamaa n.10m riippuen muusta kokonaisuudesta. tarkkuuspiipulla tämä ase pystyy juuri ja juuri 70m muttei tarkasti... valitan, fysiikka on joka määrää.

        Alan uskoa, vakiona kuulemma moinen kantaa 80m hallissa tarkkuuden tietenkin ollessa surkea. IR-hoppi kun lisää kantamaa 10-20 metriä.


    • SnaipaSnaipaaaaah

      UNOHTAKAA NE SAATANAN TARKKUUSKIVÄÄRIT!!!
      Perus kiina AEG hakkaa mennen tullen palatessa eikä se sniputtaminen ole mitään BOOM HEADSHOT COD/MW4 menoa. Onhan se toki seksikästä, mutta softauksessa ihan paskaa.
      Monella palaa innostus heti alkuunsa kun ostetaan se snipu ja hoksataan, ettei sillä oikeasti saa alussa yhtään mitään aikaiseksi.

    • airsoftkettu

      Tää tulee selkeesti niin kokemuksen pohjalta. Valitettavasti, oikea tarkkari oikeissa käsissä niin yksi mies voi helposti poistaa ryhmän verran pelaajia pelistä edes paljastamatta olinpaikkaansa... Kyse on välineistä ja taidoista, ei vain toisesta :)

    • L96 for the win

      itellä wellin warrior mb08 ja ihan hyvin vakiona (sanotaanko n 40 metriä tarkkaa kantamaa. (tai no tarkkaa ja tarkkaa) siihen IR-hoppi, tarkkuuspiippu ja itte tykkään 160ms jousista niin se vetelee n170ms. Ei mikään paha väline

      • L96 for the win

        siis vakiona se 40 metriä tarkkaa :) viritettynä aika reilusti enemmä


      • LäskipAskaes

        Homo


    • Einäin

      Voin sanoa että jos jotain kannataa jotain hankkia niin rynkky mielummin ja olin itse ostamassa tarkkuuskiväärin mutta yksi hyvin järkevä softaaja sanoi ettei kannata. Ja jos jotain kannataa ostaa niin M24 siihen hoppi ja tarkkuuspiippu niin hyvä tulee plus se on halpa. PS.Et tee snipul mitään jos vihu tulee jostain eteen niin olet jo poispelistä koska airsoft ei ole CoD Ghost missä voit QS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe