Alaston nuori nainen saunassa...

nöösi_poika

Muistelen usein nuoruuteni parhaita hetki, kun alle 18-vuotiaana pääsin jo näkemään alastomia naisvartaloita. Olen aina ihaillut ja kunnioittanut naisia sekä heidän viehättäviä muotojaan, joten oli vilpitön ilo päästä 6-luokalla koulun kanssa kylpylässä käydessä höyrysaunaan oman ikäisten tyttöjen alastonta vartaloa ihailemaan!

Sitten 17-vuotiaana pääsin näkemään noin 20-23 vuotiaan nuoren naisen täydellisen hoikan vartalon pikkujoulusaunonnan yhteydessä. Tämä teki lähtemättömän vaikutuksen minuun. Tiesin että haluan sitä lisää!

Sen jälkeen onkin ollut vähän hiljaista. Ei ole yli vuosikymmeneen mitään kokemusta alastomista naisista.

Miten ihmeessä kaikki normaali kehitys päättyi ja alamäki alkoi täytettyäni 18-vuotta? Missä vaiheessa normaali miehen kehitys kääntyy kehitykseksi alemman tason mieheksi eli ATM:ksi?

108

25987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on universumin

      hankalin kysymys???

      • nöösi_poika

        Niin... Kukapa sen tietäisi.


    • Suuria elämyksiä?

      Käykää joskus strippariklubilla, niin näette livenä.

      • nöösi_poika

        Ihan eri asia kuin olla "provaatisti" pikkuporukassa saunomassa.


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Ihan eri asia kuin olla "provaatisti" pikkuporukassa saunomassa.

        *privaatisti


    • ttttyhvgth

      Kuulostaa siltä että olet aina ollut atm.

      • AMYLKEJIT=nainen

        Pojat taas keskustelee. :D


      • anna paukkuu
        AMYLKEJIT=nainen kirjoitti:

        Pojat taas keskustelee. :D

        Pojat on poikii, paukuttaa pallei, laulaa YT-miehet laulussaan.


    • 4+2

      Itse olin 12-vuotiaana saunassa setäni vaimon ja tämän naisystävän kanssa, molemmat olivat n. 40-vuotiaita. Oli siinä nuorella miehenalulla ihmettelemistä kun näki aikuitsen naisten karvakolmiot ja ja tissit. Tuolloin koin myös ensimmäisen seksuaalisen kokemukseni kun tämä tuntematon naisystävä pesi minut perusteellisesti, pesi kivekset ja veti esinahan taakse pesten myös terskan, tuolloin sain ensimmäisen kerran erektion naisen seurassa, joskin kokemus hieman nolo ottaen huomioon tilanteen

      • nöösi_poika

        Tuo on ollut hieno kokemus. Naisen kosketuksen kerran koettuaan haluaa sitä uudelleen.


      • ...............

        Kyseinen nainen raiskasi sinut.


      • ...............
        ............... kirjoitti:

        Kyseinen nainen raiskasi sinut.

        *pedofiilinainen


      • älä oleta
        ............... kirjoitti:

        Kyseinen nainen raiskasi sinut.

        Ei tuon kuvauksen perusteella voi sanoa, tekikö nainen mitään seksuaalista tai pedofiilistä. Pelkässä pesemisessä ei ole kumpaakaan. Eikä tuosta käy ilmi, miten nainen reagoi pojan erektioon tai mitä sen jälkeen tapahtui.


      • unennainen
        älä oleta kirjoitti:

        Ei tuon kuvauksen perusteella voi sanoa, tekikö nainen mitään seksuaalista tai pedofiilistä. Pelkässä pesemisessä ei ole kumpaakaan. Eikä tuosta käy ilmi, miten nainen reagoi pojan erektioon tai mitä sen jälkeen tapahtui.

        Ei tuota edes tapahtunut. Poika näki unta silloin tai mies viime yönä.


      • nöösi_poika
        unennainen kirjoitti:

        Ei tuota edes tapahtunut. Poika näki unta silloin tai mies viime yönä.

        Miksei olisi tapahtunut?

        Itse pyysin lapsena (6- tai 7-vuotiaana?) nähdä lapsenvahtina olleen naapurin tytön "pimpin". Tämä yläasteikäinen tyttö ei suostunut näyttämään. Tilanne saattoi olla elämäni ensimmäiset pakit. En saanut mitä halusin. En tajunnut silloin, että pakkien saaminen oli esimakua tulevasta.


      • Tyypillistä
        nöösi_poika kirjoitti:

        Miksei olisi tapahtunut?

        Itse pyysin lapsena (6- tai 7-vuotiaana?) nähdä lapsenvahtina olleen naapurin tytön "pimpin". Tämä yläasteikäinen tyttö ei suostunut näyttämään. Tilanne saattoi olla elämäni ensimmäiset pakit. En saanut mitä halusin. En tajunnut silloin, että pakkien saaminen oli esimakua tulevasta.

        Vittu mikä pihtarimuija.


      • siitä se alkoi
        Tyypillistä kirjoitti:

        Vittu mikä pihtarimuija.

        Sas muuta! Jo ennen kouluikää jäi ilman.


      • muistan paremmin

        Aika kultaa muistot: se oli setäsi, joka pesi.


      • reunamaa1

        Ei tota tapahtunut kuin unelmissas, hieno haave varmasti silti.


      • nöösi_poika
        siitä se alkoi kirjoitti:

        Sas muuta! Jo ennen kouluikää jäi ilman.

        Lapsenvahtina ollut tyttö oli joku 14-15 -vuotias eli murrosiässä. Minä olin silloin ekalla luokalla ala-asteella, mutta vaistoni sanoi, että haluan nähdä tähän tytön pimpin. Siispä muitta mutkitta kysyin asiaa. Tytön kieltäytyminen oli kuin kylmä suihku niskaan.

        Olisin ollut valmis neuvottelemaan ja suostuttelemaan. Näyttämään vaikka ensin omaa vehjettäni, jos sitten tyttö näyttäisi pimppinsä. Mutta en päässyt edes tinkimisvaiheeseen. Pakit tuli kovaa ja korkealta. Siinä tilanteessa ei enää neuvoteltu!


      • nöösi_poika
        siitä se alkoi kirjoitti:

        Sas muuta! Jo ennen kouluikää jäi ilman.

        Toinen vastaava tilanne oli pihan söpöimmän tytön kanssa. Oman ikäiseni tyttö (oltiin alle 10-vuotiaita) oli niin taivaallisen söpö ja haluttava, että olisin tehnyt mitä tahansa saadakseni pitää häntä edes kädestä. Piti kerätä paljon rohkeutta, että uskalsi mennä ovelle kysymään tyttöä ulos leikkimään (80-luvulla lapset leikkivät ulkona ihan oikeasti).

        Mutta tavoitteeni on paljon kovempi kuin vain leikkiä. Tavoitteeni oli: "pimppi tai ei mitään". Pelasin uhkapeliä kovilla panoksilla, ainoana tavoitteena voitto! En ollut lapsena ATM vaan harmiton peluri, joka oli tottunut saamaan ja ottamaan mitä halusi.

        Monta kertaa leikin tytön kanssa yhdessä pihalla, kesällä ja talvella, sateessa ja paisteessa. Aina silloin tällöin ehdotin lääkärileikkejä. Tyttö antoi monta kertaa pakit, uudelleen ja uudelleen. Suostuttelin ja kerroin, että kadun muutkin tytöt olivat leikkineet lääkäriä ja näyttäneet alapäänsä (totuus on, että yksi tyttö oli leikkinyt lääkärileikkejä kanssani, mutta naisten kanssa ei liioittelusta ole koskaan kai ollut haittaa?).

        Muutama vuosi vierähti kunnes eräällä kerralla ei tullutkaan pakkeja. Tyttö oli tullut hetkeksi järkiinsä ja oli vamis näyttämään salaisimman paikkansa minulle. Totta vie, pääsin näkemään söpöimmän koskaan tapaamani tytön pimpin ja olihan se lumoavan kaunis.

        Aikaa on vierähtänyt siitä vajaat 30 vuotta. Tätä kommenttia varten oli pakko vähän Googlettaa ja kyllä tyttö löytyi kuin löytyikin. Hän on nykyisin erään suurehkon pääkaupunkiseudulla toimivan yrityksen erään liiketoiminnon johtaja.

        Siinä näkee, että kun nöösi_pojan kanssa leikkii lääkärileikkejä, niin pääsee työuralla pitkälle! Nöösin kosketus antoi suunnan tytön loppuelämälle, joka on loputonta nousukiitoa. Itselleni kävi päinvastoin, mutta mitäpä siitä. Oli se niin upea näky, että hetkeäkään en ole katunut...


      • Anonyymi

        Tota Laihialla yks äijä nussi lammasta.


    • höh.

      Onpa todella sääli jos et yli vuosikymmeneen ole päässyt edes näkemään alastonta naista. Sellainen kyllä varmasti ärsyttää.
      Minä pääsen yleensä näkemään alastomia naisia joka vuosi, noin kolmen-neljän kuukauden välein. Viimeksi muistaakseni tammi- tai helmikuussa.
      Jos mikään muu ei auta, käy vaikka strippibaareissa. Joudut maksamaan pelkästä sisäänpääsystä jotain 20 € ja jos haluat juodakin jotain, niin hinnat ovat varmaan vajaa 10 € kappale. Mutta ainakin pääset näkemään niitä alastomia naisia. Strippibaareja ei luulisi olevan kauhean vaikea löytää, ainakin jos asut Helsingissä, Turussa tai Tampereella.

      • nöösi_poika

        Olen kerran eläissäni ollut strip-baarissa. Alcatraz Helsingin sydämessä lienee monelle tuttu paikka... Mikadosta löysin myös itseni kerran, mutta siellä jututin maksullisista naisista seuraa esimiehelleni.

        Mutta Turun tarjonnan tunnen tietysti parhaiten. Täällä on jos jonkin sortin tarjontaa aina omalle "punaisten lyhtyjen kujallemme" asti. Tällä viittaan alan yritysten keskittymään Stålarminkadulla. Jostain syystä noiden paikkojen taso ei oikein houkuttele astumaan ovesta sisään.

        Eikä mikään maksullinen esitys tietenkään korvaa sitä, että saisi aidosti seuraa naisesta.


      • höh.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Olen kerran eläissäni ollut strip-baarissa. Alcatraz Helsingin sydämessä lienee monelle tuttu paikka... Mikadosta löysin myös itseni kerran, mutta siellä jututin maksullisista naisista seuraa esimiehelleni.

        Mutta Turun tarjonnan tunnen tietysti parhaiten. Täällä on jos jonkin sortin tarjontaa aina omalle "punaisten lyhtyjen kujallemme" asti. Tällä viittaan alan yritysten keskittymään Stålarminkadulla. Jostain syystä noiden paikkojen taso ei oikein houkuttele astumaan ovesta sisään.

        Eikä mikään maksullinen esitys tietenkään korvaa sitä, että saisi aidosti seuraa naisesta.

        Eipä korvaa niin, siksi minäkään en strippibaareissa viitsi käydän. Pari kertaa elämäni aikana varmaan olen käynyt.
        Kuulosti vain siltä ettet ihan oikeasti ole nähnyt alastonta naista yli vuosikymmeneen.


      • nöösi_poika
        höh. kirjoitti:

        Eipä korvaa niin, siksi minäkään en strippibaareissa viitsi käydän. Pari kertaa elämäni aikana varmaan olen käynyt.
        Kuulosti vain siltä ettet ihan oikeasti ole nähnyt alastonta naista yli vuosikymmeneen.

        "Kuulosti vain siltä ettet ihan oikeasti ole nähnyt alastonta naista yli vuosikymmeneen."

        Pitää paikkansa. Strip-baarireissut olivat molemmat vuonna 2002. Pikkujoulusaunonta oli joskus 1995 tai 1996, ja juhannuksena alasti uimassa käyneet tytöt kesämökkireissulla tuli nähtyä vuonna 1998.

        Kulunut vuosikymmen on jäänyt hivenen hiljaiseksi naisten alastomuuden suhteen...


      • höh.
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Kuulosti vain siltä ettet ihan oikeasti ole nähnyt alastonta naista yli vuosikymmeneen."

        Pitää paikkansa. Strip-baarireissut olivat molemmat vuonna 2002. Pikkujoulusaunonta oli joskus 1995 tai 1996, ja juhannuksena alasti uimassa käyneet tytöt kesämökkireissulla tuli nähtyä vuonna 1998.

        Kulunut vuosikymmen on jäänyt hivenen hiljaiseksi naisten alastomuuden suhteen...

        No sitten se on todellakin surullinen tilanne. Minä taisin nähdä alastoman naisen viimeksi joskus kolme kuukautta sitten opiskelijajärjestön saunaillassa. Siellä on yleensä sekasaunavuoro, vaikkeivät kaikki naiset alasti saunassa olekaan. Näitä saunailtoja tulee pari-kolme kappaletta joka vuosi.


      • nöösi_poika
        höh. kirjoitti:

        No sitten se on todellakin surullinen tilanne. Minä taisin nähdä alastoman naisen viimeksi joskus kolme kuukautta sitten opiskelijajärjestön saunaillassa. Siellä on yleensä sekasaunavuoro, vaikkeivät kaikki naiset alasti saunassa olekaan. Näitä saunailtoja tulee pari-kolme kappaletta joka vuosi.

        Elät unelmaani!

        Pari-kolme kertaa vuodessa alastomia naisvartaloita... Uskomattoman upea meininki.


    • Mites näin? Etkö ole kymmeneen vuoteen käynyt höyrysaunassa? :D

      • nöösi_poika

        Tällä vuosituhannelle en tosiaan ole ollut höyrysaunassa kertaakaan.

        Ja on muuten niin, että asunnossani ei ole koskaan käynyt yhtään naista. En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa olisi voinut tulla intiimi hetki ja alastomuutta vain kahden ihmisen kesken.

        Sehän nyt ei esimerkiksi olisi kovinkaan intiimiä alastomuutta, jos lähtisi Välimeren aurinkorannalle tiirailemaan yläosattomia auringonottajia.


      • yksi atm

        Suomessa höyrysaunatkin ovat erikseen miehille ja naisille. Ainakin ne, missä minä olen käynyt.


      • höh.
        yksi atm kirjoitti:

        Suomessa höyrysaunatkin ovat erikseen miehille ja naisille. Ainakin ne, missä minä olen käynyt.

        Niinpä ne tuntuvat olevan. Joko erilliset höyrysaunat tai sitten uima-asupakko saunassa. Kajaanissa on kuulema joku sekahöyrysauna mutten lähde kulkemaan puolta Suomen läpimitasta yhden höyrysaunan takia.


      • nöösi_poika
        yksi atm kirjoitti:

        Suomessa höyrysaunatkin ovat erikseen miehille ja naisille. Ainakin ne, missä minä olen käynyt.

        Laimeaa meininkiä! Kyllä nyt saunaan kuuluu aina mennä alastomana.

        Kaikki nuoret kauniit naiset ovat tervetulleita saunomaan kanssani. Vaatteita ei tarvita. Ei ennen saunomista, saunassa tai sen jälkeenkään ;)


      • höh.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Tällä vuosituhannelle en tosiaan ole ollut höyrysaunassa kertaakaan.

        Ja on muuten niin, että asunnossani ei ole koskaan käynyt yhtään naista. En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa olisi voinut tulla intiimi hetki ja alastomuutta vain kahden ihmisen kesken.

        Sehän nyt ei esimerkiksi olisi kovinkaan intiimiä alastomuutta, jos lähtisi Välimeren aurinkorannalle tiirailemaan yläosattomia auringonottajia.

        "Ja on muuten niin, että asunnossani ei ole koskaan käynyt yhtään naista."
        Mitä, ei edes äitisi? Ei sillä että sinun pitäisi nähdä äitisi alasti tai mitään seksuaalista, mutta eikö edes hän ole?


      • ......
        höh. kirjoitti:

        Niinpä ne tuntuvat olevan. Joko erilliset höyrysaunat tai sitten uima-asupakko saunassa. Kajaanissa on kuulema joku sekahöyrysauna mutten lähde kulkemaan puolta Suomen läpimitasta yhden höyrysaunan takia.

        Sattuu vielä niin huono tuuri ettei siellä edes ole naisia. Itse en käy koskaan sekahöyrysaunoissa. Siellä on juuri niitä miehiä jotka täällä puutteessa kirjoittelee.


      • jhggt
        höh. kirjoitti:

        Niinpä ne tuntuvat olevan. Joko erilliset höyrysaunat tai sitten uima-asupakko saunassa. Kajaanissa on kuulema joku sekahöyrysauna mutten lähde kulkemaan puolta Suomen läpimitasta yhden höyrysaunan takia.

        katinkullassa on naisille ja miehille yhteinen saunaosasto jossa on porealtaita ja höyrysaunoja, saunan ulkopuolella saa olla uimapuvussa jos niin haluaa mutta saunassa pitää olla alasti. Itse olin pettynyt tuohon kun menin reilusti munat paljaana porealtaaseen ja suinkuun niin naiset pitivät uimapuvut päällä. Tuntuu että tuo onkin enemmän sellainen paikka johon naiset tulevat katsomaan paljasta mulkkua itse kuitenkaan paljastamatta omaa vakoansa. Ei siellä höyrysaunassa kuitenkaan näe naisen paikkoja niin tarkasti kun monet vielä pitivät jalat ristissä, tissit sentään näki kunnolla.


      • ounouu
        jhggt kirjoitti:

        katinkullassa on naisille ja miehille yhteinen saunaosasto jossa on porealtaita ja höyrysaunoja, saunan ulkopuolella saa olla uimapuvussa jos niin haluaa mutta saunassa pitää olla alasti. Itse olin pettynyt tuohon kun menin reilusti munat paljaana porealtaaseen ja suinkuun niin naiset pitivät uimapuvut päällä. Tuntuu että tuo onkin enemmän sellainen paikka johon naiset tulevat katsomaan paljasta mulkkua itse kuitenkaan paljastamatta omaa vakoansa. Ei siellä höyrysaunassa kuitenkaan näe naisen paikkoja niin tarkasti kun monet vielä pitivät jalat ristissä, tissit sentään näki kunnolla.

        Höyrysaunassa kuuluu olle sen verran höyryä ettei mitään näe KUNNOLLA.
        Minua ei kiinnosta vieraiden ukkojen munat. Pitäkää housut jalassa niin ei ole velvoitetta naistenkaan kulkea ilman uimapukua. En mene katsomaan munia vaan ihan muista syistä kylpylään yleensäkin. Taitaa itsellesi olla ainoa paikka missä voisi olla mahdollisuus nähdä vakoa.


      • ojhuegfa
        ounouu kirjoitti:

        Höyrysaunassa kuuluu olle sen verran höyryä ettei mitään näe KUNNOLLA.
        Minua ei kiinnosta vieraiden ukkojen munat. Pitäkää housut jalassa niin ei ole velvoitetta naistenkaan kulkea ilman uimapukua. En mene katsomaan munia vaan ihan muista syistä kylpylään yleensäkin. Taitaa itsellesi olla ainoa paikka missä voisi olla mahdollisuus nähdä vakoa.

        No kyllä se nyt on niin että jos on naisille ja miehille yhteinen osasto niin oletuksena on että molemmat sukupuolet siellä kulkisivat alastomana. Jos alastomuus on sinulle ongelma niin pysyttele kiltisti pelkästään naisille varatulla osastolla.


      • ounouu
        ojhuegfa kirjoitti:

        No kyllä se nyt on niin että jos on naisille ja miehille yhteinen osasto niin oletuksena on että molemmat sukupuolet siellä kulkisivat alastomana. Jos alastomuus on sinulle ongelma niin pysyttele kiltisti pelkästään naisille varatulla osastolla.

        Ei ole ongelma mutta miehille on jos ei näe vakoa. Mies oli pettynyt kun ei nähnyt mitään. Tuntui todelliselta ongelma. En kulje alastomana siksi että miehet niin tekee. En velvoita kulkemaan heidänkään.
        Ei siellä ole edes "pakollista" alastomuutta kuin saunan puolella. Mies halusi että naiset ovat alasti myös muualla saunaosastolla.


      • jhtrf
        ounouu kirjoitti:

        Ei ole ongelma mutta miehille on jos ei näe vakoa. Mies oli pettynyt kun ei nähnyt mitään. Tuntui todelliselta ongelma. En kulje alastomana siksi että miehet niin tekee. En velvoita kulkemaan heidänkään.
        Ei siellä ole edes "pakollista" alastomuutta kuin saunan puolella. Mies halusi että naiset ovat alasti myös muualla saunaosastolla.

        no hei mietippä hieman, kyllä kai suurin osa menee tuollaiselle yhteisosastolle sen jännityksen takia että siellä näkisi toisen sukupuolen edustajan alasti. Miksi muuten mennä sinne kun on myös perinteisiä naisten ja miesten osastoja. Joten jos tuonne menee niin pimppi vaan reilusti näkyville


      • ounouu
        jhtrf kirjoitti:

        no hei mietippä hieman, kyllä kai suurin osa menee tuollaiselle yhteisosastolle sen jännityksen takia että siellä näkisi toisen sukupuolen edustajan alasti. Miksi muuten mennä sinne kun on myös perinteisiä naisten ja miesten osastoja. Joten jos tuonne menee niin pimppi vaan reilusti näkyville

        Joka paikassa ei ole perinteisiä naisten ja miesten osastoja joten uimapuku on ihan sallittu asuste yhteisosastolla. En ole läheskään ainoa joka sitä käyttää. Käytän jatkossakin.

        Joka tapauksessa en kuulu siihen suurimpaan osaan joka hakee nudismista jännitystä elämään. Näen alastomia miehiä muutenkin ihan riittävästi työssäni sairaalamaailmassa.


      • hgfr
        ounouu kirjoitti:

        Joka paikassa ei ole perinteisiä naisten ja miesten osastoja joten uimapuku on ihan sallittu asuste yhteisosastolla. En ole läheskään ainoa joka sitä käyttää. Käytän jatkossakin.

        Joka tapauksessa en kuulu siihen suurimpaan osaan joka hakee nudismista jännitystä elämään. Näen alastomia miehiä muutenkin ihan riittävästi työssäni sairaalamaailmassa.

        no mikä siinä nyt on niin kauheaa jos miehet näkisivät sen sinun vakosi, kyllä suuri osa miehistä on pimpin ennenkin nähnyt, luulisi naisesta vain olevan imartelevaa jos miehet osoittavat huomiota naiselle.


      • ounouu
        hgfr kirjoitti:

        no mikä siinä nyt on niin kauheaa jos miehet näkisivät sen sinun vakosi, kyllä suuri osa miehistä on pimpin ennenkin nähnyt, luulisi naisesta vain olevan imartelevaa jos miehet osoittavat huomiota naiselle.

        Olen valinnut itse tähänkin asti kuka näkee ja valitsen jatkossakin.


      • jhggf
        ounouu kirjoitti:

        Olen valinnut itse tähänkin asti kuka näkee ja valitsen jatkossakin.

        no se on sinun oikeutesi mutta kun tuollaiselle sekaosastolle menee niin nainen ei saa loukkaantua jos miehet siellä vetää munat paljaana helikoptereita tehden


      • ounouu
        jhggf kirjoitti:

        no se on sinun oikeutesi mutta kun tuollaiselle sekaosastolle menee niin nainen ei saa loukkaantua jos miehet siellä vetää munat paljaana helikoptereita tehden

        Ei kukaan siitä loukkaanukaan mutta asian pointti oli ettei miehet voi vaatia että myös naiset tekee samalla tavalla. Miehet voi olla munasillaan enkä siihen kovasti kiinnitä huomiota. Itse pidän uikkarin päälläni.


      • höh.
        ounouu kirjoitti:

        Joka paikassa ei ole perinteisiä naisten ja miesten osastoja joten uimapuku on ihan sallittu asuste yhteisosastolla. En ole läheskään ainoa joka sitä käyttää. Käytän jatkossakin.

        Joka tapauksessa en kuulu siihen suurimpaan osaan joka hakee nudismista jännitystä elämään. Näen alastomia miehiä muutenkin ihan riittävästi työssäni sairaalamaailmassa.

        Mikä ongelma tällä mieskirjoittajalla on siinä jos nimimerkki "ounouu" ei hae nudismista jännitystä elämäänsä? Ei hän ole Suomen ainoa nainen. Varmasti siellä on joskus joitain naisia joilla on eri asenne alastomuuteen. Joka tapauksessa se onko siellä alastomana vai ei on jokaisen miehen ja naisen oma valinta.


      • ounouu
        höh. kirjoitti:

        Mikä ongelma tällä mieskirjoittajalla on siinä jos nimimerkki "ounouu" ei hae nudismista jännitystä elämäänsä? Ei hän ole Suomen ainoa nainen. Varmasti siellä on joskus joitain naisia joilla on eri asenne alastomuuteen. Joka tapauksessa se onko siellä alastomana vai ei on jokaisen miehen ja naisen oma valinta.

        Ei kyse ole ASENTEESTA vaan siitä mitä haluaa tehdä. Ei alastomuudessa ole mitään vikaa eikä minulla ole kielteistä asennetta alastomuutta kohtaan. Alastomuus on luonnollinen asia määrätyissä yhteyksissä. En käy vaatteet päällä saunassa tuttujeni ja omien läheisteni kanssa.


    • mies 30

      Oltiin kaverin kaa etelässä rannalla ja siel oli moni alasti. Tulivat vaan siihen metrin päähän ottaa auringoo tissit paljaana ja ne oli sellasii 20 vuotiaita tosi kauniita naisia. Yks nainen pyysi et levitän aurinko rasvaa ja sit mula alko seisomaan kun pääsin koskemaan alastonta naista..Suomes ei vastaava tapahtuis ikinä. Ulkomaalaiset naiset on tosi avoimia. baarissakin tulivat juttelee kun näkivät et ollaan muualta kotoisin.

      • nöösi_poika

        Hieno reissu. Tuollaiselle minäkin haluan!

        Tämä on toisaalta yksi aspekti aloittamaani ketjuun. Arktisen ilmaston runtelemassa Suomessa ei juuri yleisillä paikoilla naisia näe alastomina. Minä ylipäänsä en ole nähnyt edes puolialastonta naista yli 10 vuoteen. Välimerenmaissa tissit paljaana köhkääminen on arkipäiväistä ja vieraat miehet saavat levitellä rasvoja ja koskea. Suomessa naiset ovat järkyttävän estoisia, vaikka suomalainen kasvatus tapahtuu alastomuuden ja saunan kautta.

        Miten voi olla, että Suomessa, missä alastomuus on "ihan tavallista" kiitos saunakulttuurimme on kuitenkin niin paljon estoisuutta, ja muualla missä ei ole normaalia olla alasti, ollaankin siten ihan rennosti tissit paljaana? Kuinka moni kerrostalossa asuva näkee nuorten naisten ottavan Suomessa yleisesti aurinkoa parvekkeilla yläosattomissa? Liikkuessani ulkona kesäisin parvekkeiden tarkkailu on lempipuuhaani, mutta joudun toteamaan, että suominainen ei juuri koskaan ota aurinkoa edes omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Aika outoa, eihän alastomuudessa ole mitään ihmeellistä? Ainakaan pelkässä yläosattomuudessa.


      • höh.

        Jep, minä kävin Nizzassa pari vuotta sitten ja heti ensimmäisenä päivänä kun Promenade des Anglaisia kuljin ja rannalle katselin, niin suurin piirtein joka kymmenes nainenhan siellä oli yläosattomissa. En kuitenkaan kehdannut mennä heitä mitenkään lähestymään. Suomessa tuollaista ei juuri tapahdu.


      • Häveliäitä?
        nöösi_poika kirjoitti:

        Hieno reissu. Tuollaiselle minäkin haluan!

        Tämä on toisaalta yksi aspekti aloittamaani ketjuun. Arktisen ilmaston runtelemassa Suomessa ei juuri yleisillä paikoilla naisia näe alastomina. Minä ylipäänsä en ole nähnyt edes puolialastonta naista yli 10 vuoteen. Välimerenmaissa tissit paljaana köhkääminen on arkipäiväistä ja vieraat miehet saavat levitellä rasvoja ja koskea. Suomessa naiset ovat järkyttävän estoisia, vaikka suomalainen kasvatus tapahtuu alastomuuden ja saunan kautta.

        Miten voi olla, että Suomessa, missä alastomuus on "ihan tavallista" kiitos saunakulttuurimme on kuitenkin niin paljon estoisuutta, ja muualla missä ei ole normaalia olla alasti, ollaankin siten ihan rennosti tissit paljaana? Kuinka moni kerrostalossa asuva näkee nuorten naisten ottavan Suomessa yleisesti aurinkoa parvekkeilla yläosattomissa? Liikkuessani ulkona kesäisin parvekkeiden tarkkailu on lempipuuhaani, mutta joudun toteamaan, että suominainen ei juuri koskaan ota aurinkoa edes omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Aika outoa, eihän alastomuudessa ole mitään ihmeellistä? Ainakaan pelkässä yläosattomuudessa.

        Ei alastomuudessa ole mitään ihmeellistä todellakaan. Yhtään miestä ei ole kyllä tullut vastaan pippelit paljaana keikkuen.
        Olisiko siinä kuitenkin jotain ihmeellistä?


      • miess 30
        nöösi_poika kirjoitti:

        Hieno reissu. Tuollaiselle minäkin haluan!

        Tämä on toisaalta yksi aspekti aloittamaani ketjuun. Arktisen ilmaston runtelemassa Suomessa ei juuri yleisillä paikoilla naisia näe alastomina. Minä ylipäänsä en ole nähnyt edes puolialastonta naista yli 10 vuoteen. Välimerenmaissa tissit paljaana köhkääminen on arkipäiväistä ja vieraat miehet saavat levitellä rasvoja ja koskea. Suomessa naiset ovat järkyttävän estoisia, vaikka suomalainen kasvatus tapahtuu alastomuuden ja saunan kautta.

        Miten voi olla, että Suomessa, missä alastomuus on "ihan tavallista" kiitos saunakulttuurimme on kuitenkin niin paljon estoisuutta, ja muualla missä ei ole normaalia olla alasti, ollaankin siten ihan rennosti tissit paljaana? Kuinka moni kerrostalossa asuva näkee nuorten naisten ottavan Suomessa yleisesti aurinkoa parvekkeilla yläosattomissa? Liikkuessani ulkona kesäisin parvekkeiden tarkkailu on lempipuuhaani, mutta joudun toteamaan, että suominainen ei juuri koskaan ota aurinkoa edes omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Aika outoa, eihän alastomuudessa ole mitään ihmeellistä? Ainakaan pelkässä yläosattomuudessa.

        Ulkomailla ollaan vapaamielisempiä. Mee vaikka espanjaan, portugaliin, kanarialle, kreikkaan, turkkiin niin siel on rantoja jossa ihmiset on alasti jos vaan jaksaa etsiä. Oon käynyt venezuelassakin ja sielläkin ollaan alasti rannalla. Eipä haittaa jos jotkut jopa nus.ssii siellä.


      • nöösi_poika
        höh. kirjoitti:

        Jep, minä kävin Nizzassa pari vuotta sitten ja heti ensimmäisenä päivänä kun Promenade des Anglaisia kuljin ja rannalle katselin, niin suurin piirtein joka kymmenes nainenhan siellä oli yläosattomissa. En kuitenkaan kehdannut mennä heitä mitenkään lähestymään. Suomessa tuollaista ei juuri tapahdu.

        Ei tapahdu tosiaan. Suomessa alastomuuteen "avoimesti" suhtautuvat naiset ovatkin tosielämässä hyvin häveliäitä. Valitettavasti samaa takaperoisuutta alkaa olla jo Välimeren rannallakin:

        For decades, France has prided itself on being the world capital of seaside semi-nudity. Now the nation is facing a bikini-top backlash. A younger generation of women are covering up.

        http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/jul/22/topless-bathing-france

        But modern French 18- to 30-year-olds are rejecting toplessness, boosting the sales of two-piece bikinis and old-fashioned bathing suits.

        Elämme aika vaikeita aikoja.


      • nöösi_poika
        miess 30 kirjoitti:

        Ulkomailla ollaan vapaamielisempiä. Mee vaikka espanjaan, portugaliin, kanarialle, kreikkaan, turkkiin niin siel on rantoja jossa ihmiset on alasti jos vaan jaksaa etsiä. Oon käynyt venezuelassakin ja sielläkin ollaan alasti rannalla. Eipä haittaa jos jotkut jopa nus.ssii siellä.

        Espanja, Portugal ja Kreikka ovat varmasti aluetta, jossa löytyy rannalta jopa täyttä alastomuutta. En epäile yhtään.

        Mutta en tajua miten Suomessa sauna ja alastomuus tekevät naisista niin estoisia. Jos kerran saunaan mennään alastomana ja alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä, niin miten sitten "sisaret" ulkomailla lyövät tiskiin paljasta pintaa niin paljon helpommin? Suomessa paljas pinta on sittenkin tabu?

        Puolialastomuudessa ei tosiaankaan ole mitään ihmeellistä. Mielestäni kaikkien naisten, jotka aurinkoa ottavat, pitäisi ottaa aurinkoa esim. omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Se on ainut oikea tapa ottaa aurinkoa parvekkeella.

        Täydessä alastomuudessakaan ei ole mitään ihmeellistä, paitsi estyneiden ihmisten mielestä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Nude_beach

        Tuollakin ryhmäkuva, jossa muutama mies ja nuoria naisia ovat täysin alastomina hiekkarannalla.


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Espanja, Portugal ja Kreikka ovat varmasti aluetta, jossa löytyy rannalta jopa täyttä alastomuutta. En epäile yhtään.

        Mutta en tajua miten Suomessa sauna ja alastomuus tekevät naisista niin estoisia. Jos kerran saunaan mennään alastomana ja alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä, niin miten sitten "sisaret" ulkomailla lyövät tiskiin paljasta pintaa niin paljon helpommin? Suomessa paljas pinta on sittenkin tabu?

        Puolialastomuudessa ei tosiaankaan ole mitään ihmeellistä. Mielestäni kaikkien naisten, jotka aurinkoa ottavat, pitäisi ottaa aurinkoa esim. omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Se on ainut oikea tapa ottaa aurinkoa parvekkeella.

        Täydessä alastomuudessakaan ei ole mitään ihmeellistä, paitsi estyneiden ihmisten mielestä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Nude_beach

        Tuollakin ryhmäkuva, jossa muutama mies ja nuoria naisia ovat täysin alastomina hiekkarannalla.

        Näköjään "muutama" nudistiranta Espanjassa:

        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_social_nudity_places_in_Europe#Spain

        Ei edes kahden käden sormet riitä laskemisessa.


      • höh.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Ei tapahdu tosiaan. Suomessa alastomuuteen "avoimesti" suhtautuvat naiset ovatkin tosielämässä hyvin häveliäitä. Valitettavasti samaa takaperoisuutta alkaa olla jo Välimeren rannallakin:

        For decades, France has prided itself on being the world capital of seaside semi-nudity. Now the nation is facing a bikini-top backlash. A younger generation of women are covering up.

        http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/jul/22/topless-bathing-france

        But modern French 18- to 30-year-olds are rejecting toplessness, boosting the sales of two-piece bikinis and old-fashioned bathing suits.

        Elämme aika vaikeita aikoja.

        Jaa-a, minä kävin siellä Nizzassa myöhemmin kuin tuo artikkeli oli kirjoitettu, ja turistioppaassakin luki että ei sieltä yläosattomia naisia kannata etsiä, mutta kyllä siellä niitä silti oli. Ei kovin paljon mutta selvästi enemmän kuin Suomessa.


      • junttiurpo?
        höh. kirjoitti:

        Jaa-a, minä kävin siellä Nizzassa myöhemmin kuin tuo artikkeli oli kirjoitettu, ja turistioppaassakin luki että ei sieltä yläosattomia naisia kannata etsiä, mutta kyllä siellä niitä silti oli. Ei kovin paljon mutta selvästi enemmän kuin Suomessa.

        Miksi heitä olisi yleensä pitänyt lähestyä? Osoittaa suomalaista junttimaisuutta tuollainen asenne yläosattomuuteen.


      • höh.
        junttiurpo? kirjoitti:

        Miksi heitä olisi yleensä pitänyt lähestyä? Osoittaa suomalaista junttimaisuutta tuollainen asenne yläosattomuuteen.

        Ei olisikaan pitänyt, sen vuoksi en lähestynytkään.


      • .....
        nöösi_poika kirjoitti:

        Näköjään "muutama" nudistiranta Espanjassa:

        http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_social_nudity_places_in_Europe#Spain

        Ei edes kahden käden sormet riitä laskemisessa.

        No mikset sinä sitten käy niillä nudistirannoilla? Pääsisit samalla lomalle. Ymmärrän ettet halua strippiklubille mennä maksullisia nähtävyyksiä katsomaan, kyllähän sielläkin on kovin kaupallinen tunnelma.

        Mutta jos ihmiset omasta tahdostaan nakuilevat jossain rannalla, niin mikäpä olisi sinullekin parempi paikka nähdä niitä naisia alastomana?


      • nöösi_poika
        ..... kirjoitti:

        No mikset sinä sitten käy niillä nudistirannoilla? Pääsisit samalla lomalle. Ymmärrän ettet halua strippiklubille mennä maksullisia nähtävyyksiä katsomaan, kyllähän sielläkin on kovin kaupallinen tunnelma.

        Mutta jos ihmiset omasta tahdostaan nakuilevat jossain rannalla, niin mikäpä olisi sinullekin parempi paikka nähdä niitä naisia alastomana?

        Hyvä kysymys. Jotenkin vain tule pysyttyä pois tuollaisista paikoista, koska jos ainut syy sinne menoon olisi (puoli)alastomien naisten katselu, niin se on tietyssä mielessä "väärä syy" mennä rantalomalle.

        Onhan siellä aina niitä "häiriintyneitä" kuolaavia vanhempia miehiä, jotka ovat paikalla pelkästään katsellaakseen estotta tarjontaa, mutta minä halua olla yksi heistä.


      • höh.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Jotenkin vain tule pysyttyä pois tuollaisista paikoista, koska jos ainut syy sinne menoon olisi (puoli)alastomien naisten katselu, niin se on tietyssä mielessä "väärä syy" mennä rantalomalle.

        Onhan siellä aina niitä "häiriintyneitä" kuolaavia vanhempia miehiä, jotka ovat paikalla pelkästään katsellaakseen estotta tarjontaa, mutta minä halua olla yksi heistä.

        Olen vähän samaa mieltä sinun kanssasi tuosta. Kun minä siellä Nizzassa kävin ja näin niitä yläosattomissa olevia naisia, niin en minä mennyt sinne pelkästään niiden vuoksi, vaan ihan vain kaupunkilomalle Nizzaan. Olin Nizzassa viikon ja vain kahtena päivänä ylipäätään kävin rannalla. Oli siellä paljon muutakin nähtävää, kuten kasvitieteellinen puutarha, ostoskeskus ja kauppatori, ja parasta kaikessa Nizzan ainoa ratikkalinja, jolla järjestetään säännöllisin väliajoin opastettuja taidekierroksia.


      • Vulvalogi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Espanja, Portugal ja Kreikka ovat varmasti aluetta, jossa löytyy rannalta jopa täyttä alastomuutta. En epäile yhtään.

        Mutta en tajua miten Suomessa sauna ja alastomuus tekevät naisista niin estoisia. Jos kerran saunaan mennään alastomana ja alastomuudessa ei ole mitään ihmeellistä, niin miten sitten "sisaret" ulkomailla lyövät tiskiin paljasta pintaa niin paljon helpommin? Suomessa paljas pinta on sittenkin tabu?

        Puolialastomuudessa ei tosiaankaan ole mitään ihmeellistä. Mielestäni kaikkien naisten, jotka aurinkoa ottavat, pitäisi ottaa aurinkoa esim. omalla parvekkeellaan yläosattomissa. Se on ainut oikea tapa ottaa aurinkoa parvekkeella.

        Täydessä alastomuudessakaan ei ole mitään ihmeellistä, paitsi estyneiden ihmisten mielestä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Nude_beach

        Tuollakin ryhmäkuva, jossa muutama mies ja nuoria naisia ovat täysin alastomina hiekkarannalla.

        Ja sitten kun siellä parvekkeella nainen ottaa aurinkoa alasti, niin pitää muistaa asettua siten ettei kaide peitä näkymiä kun kiikaroin vastapäiseltä parvekkeelta.


      • nöösi_poika
        Vulvalogi kirjoitti:

        Ja sitten kun siellä parvekkeella nainen ottaa aurinkoa alasti, niin pitää muistaa asettua siten ettei kaide peitä näkymiä kun kiikaroin vastapäiseltä parvekkeelta.

        Tuttu juttu. Vastapäisessä talossa nuori nainen otti yläosattomissa aurinkoa 5 vuotta sitten täällä Turun keskustan läheisyydessä.
        Aivan uskomaton tilanne!


    • estoton erkki

      Suominainen onkin estoton vain ulkomaalaisille miehille "esiintyessään". Jos suominainen epäilee että häntä palvovassa miesjoukossa saattaa olla suomipoika, hän vetää kiukkuisesti t-paidan ja bermudashortsit ylle. Onhan suomipoika hänelle ehdoton turn-off ja yöks yöks.

      • nöösi_poika

        Tuossakin käytöksessä on jotain todella outoa.


      • tööt tööt
        nöösi_poika kirjoitti:

        Tuossakin käytöksessä on jotain todella outoa.

        Eikä sitä voi selittää Suomipoikain naisvihallakaan koska samanlaisia miehiä löytyy muistakin maista ja joissakin maissa naisten asema on huonompi kuin Suomessa.


      • nöösi_poika
        tööt tööt kirjoitti:

        Eikä sitä voi selittää Suomipoikain naisvihallakaan koska samanlaisia miehiä löytyy muistakin maista ja joissakin maissa naisten asema on huonompi kuin Suomessa.

        Kirjoitat asiaa.


    • mies 30

      Joskus pari kesää sitten turun saaristossa olin kavereiden kans mökillä kesällä. Se oli mun isän ja sen vaimon mökki. Niin oltiin siel juhlimas ja saunottiin ja uitiin alasti. Sit joku naapurin mökin mummo oli soittan poliist kun oltiin siel alasti uimassa mökillä. Poliisit tuli käskee pistää vaatteita päälle, mut kun ne lähti niin uitiin alasti siltin. Tolleen vaan suomes hei soitetaan poliisit kun ollaan alasti.

      • höh.

        Jos olitte uimassa alasti vain omalla mökillänne niin ei siinä mitään ongelmaa ollut eikä poliisia olisi tarvittu. Jos te olisitte olleet sen naapurin mummon mökillä ja menneet alasti uimaan niin silloin tietysti sillä mummolla olisi ollut aihetta soittaa poliisit.


      • "Granny"

        Mummo oli tohkeissaan kattonut kiikareilla: senkin pervot!


    • mies 30

      Mummot saa sydärin kun näkee alastomia ihmisiä. Kyllä me huudeltiin sinne naapurin tontille et pitääkää huoli omista asiostanne

    • ...........

      *pedofiilinainen.

    • Juan 5

      Olin kuusi vuotiaana naapurin tytön kanssa mustikka metsällä hän oli silloin neljäntoista vuotias. Jossain vaiheessa hän alkoi ehdottamaan sellaista leikkiä jossa työntäisin piipelini hänen pimppiinsä ja aloimme tutustua toistemme sukupuolielimiin (en silloin tiennyt niille sellaista nimeä, enkä tästä asiasta mitään muutakaan). Leikki tuli leikityä ja vasta joskus aikojen päästä pääsin aavistamaan, että näinhän sitä sukua jatketaan. Olen jo eläkeiässä ja muistelen lämmöllä ensikokemustani jonka uskoisin suoneen pohjan vieläkin lämpimään kanssakäymiseen naisten kanssa.

      • xbckvhh

        Olen 24-vuotias enkä ole tainnut vielä koskaan livenä kunnolla nähdä nuorta naista alasti puhumattakaan mistään seksistä. Asia täytyisi korjata ja mahdollisimman pian.


      • nöösi_poika

        Tämä on ollut ilmeisen hyvä ja kasvattava kokemus. On harvinaista, mutta aina niin toivottavaa, että myös naiset osaisivat olla aloitteellisia.


    • hannuk0

      Noh! vielä alkuperäiseen topikkin; oli muuten hauska seurata miesten reaktioita kun n edellä mainittu sisko tuli sekasaunaan! puolet yritti olla kuin ei mitään jan toinen puoli taas tuijotti häpeilemättömstä siskon pillua ja tissejä!

      • hannuk0

        No laitanpa vielä oikein tilityksen! eli siitä siskosta 17v! tuli siis yleiseen saunaan alasti ja oli aika humoristista seurata miesten reaktioita. (siihen aikaan oli tosiaan sekasauna aiankin itäkeskusksen uimahallissa missä tämä tapahtui) SIISs ite olin pojan koltiainen kun sinne saunaan kun sisko pyysi. Kyllä nauratti kun katto kun äijät meni vaikeeks kun 17v alaston kaunis/mutta muodokas tyttö pyörii siinä alasti! heh!


      • hannuk0
        hannuk0 kirjoitti:

        No laitanpa vielä oikein tilityksen! eli siitä siskosta 17v! tuli siis yleiseen saunaan alasti ja oli aika humoristista seurata miesten reaktioita. (siihen aikaan oli tosiaan sekasauna aiankin itäkeskusksen uimahallissa missä tämä tapahtui) SIISs ite olin pojan koltiainen kun sinne saunaan kun sisko pyysi. Kyllä nauratti kun katto kun äijät meni vaikeeks kun 17v alaston kaunis/mutta muodokas tyttö pyörii siinä alasti! heh!

        Mutta ehkä paras on kun oltiin jätkien kanssa saunomassa, ja serkkutytöt 15-16v päätti yllättäen mennä alastonuinnille. Luulivat vissiin ettei niitä nähty...


      • nöösi_poika
        hannuk0 kirjoitti:

        Mutta ehkä paras on kun oltiin jätkien kanssa saunomassa, ja serkkutytöt 15-16v päätti yllättäen mennä alastonuinnille. Luulivat vissiin ettei niitä nähty...

        Nää on niitä elämän parhaita hetkiä!


    • nakupelle.

      Siin 20 vuotiaana oltiin tyttöystävän kans aina alasti saunassa. Saunassa on mukavaa harrastaa seksiä.
      Ja etelässä olen nähnyt nakurannalla paljon kauniita naisia alasti. Siellä ei pahemmin ujostella. kyllä sitä siel väkisinkin tiirailee naisten vartaloita kun ne siin 4 metrin pääs ottaa arskaa. Sitä vaan kuvittelee et vit.tu ku pääsis tota naimaan ja muna seisoo täysillä.

      • nöösi_poika

        Itselleni oman tyttöystävän kanssa saunominen on vielä kaukainen haave. Tällä hetkellä haaveilen treffeille pääsemisestä.


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Itselleni oman tyttöystävän kanssa saunominen on vielä kaukainen haave. Tällä hetkellä haaveilen treffeille pääsemisestä.

        Vuotta myöhemmin haaveilen näköjään ihan samasta asiasta. Aivan järkyttävää ja säälittävää.


      • nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

        Vuotta myöhemmin haaveilen näköjään ihan samasta asiasta. Aivan järkyttävää ja säälittävää.

        Vielä järkyttävämpää on, kun alkukesällä 2015 haaveilu vaan jatkuu! Naisseurasta tai edes alastoman nuoren naisen näkemisestä ei ole TIETOAKAAN.
        Joskus on sellainen fiilis, että voi vit** tätä elämää.
        Ei mee naisten saaminen kuten Strömsössä. Siellä voisi olla seuraa tarjolla...


    • paea

      Katinkullan saunaosastollahan on selvät symboolit ja kirjoitus että täällä ei käytetä uimapukua,mikä siinä on niin vaikeaa että sitä ei jotkut tajua,mitä sitä tulee jos ei pysty noudattamaan sääntöjä,olen aina ilmoittanut valvontaan ja lähtö on tullut uimapukuisille!

    • Pelimies martivainaa

      Minä olen nussinut pillua niin perkeleesti. Sääli että jotkut ei vaan saa. Ruma naama tai läski olet. Tai sit oot pöpi.

      • Pelimies martivainaa

        Olen nussinut about n. 70 eri pillua. parikymppisenä saldo kasvoi vauhdilla, mutta nyttemmin sitten rauhoittunut. Akat kun tykkää jostain syystä jämähtämään. ja uskollinenkin pitäis olla. Kaikenlaista hassua matkanvarrelle on sattunut. Muunmuassa vahingossa perseeseen veto vuonna -96 nummirokissa. Luulin työntävänäni 1.n kun menikin kakkoseen. Muija ei siitä kuitenkaan pahastunt joten painoin vaan. Pesin mulkun lopuksi pillu-uitossa siltikin.


      • pyllystä pilluun
        Pelimies martivainaa kirjoitti:

        Olen nussinut about n. 70 eri pillua. parikymppisenä saldo kasvoi vauhdilla, mutta nyttemmin sitten rauhoittunut. Akat kun tykkää jostain syystä jämähtämään. ja uskollinenkin pitäis olla. Kaikenlaista hassua matkanvarrelle on sattunut. Muunmuassa vahingossa perseeseen veto vuonna -96 nummirokissa. Luulin työntävänäni 1.n kun menikin kakkoseen. Muija ei siitä kuitenkaan pahastunt joten painoin vaan. Pesin mulkun lopuksi pillu-uitossa siltikin.

        Tuo on hyvä tapa. Ei tarvita mitään kumeja tai muita väestöliiton pilipalivehkeitä kun aina ensin panee perärööriin ja sitten huuhtoo mulkusta paskat pois pillua rassaamalla.


      • nöösi_poika
        pyllystä pilluun kirjoitti:

        Tuo on hyvä tapa. Ei tarvita mitään kumeja tai muita väestöliiton pilipalivehkeitä kun aina ensin panee perärööriin ja sitten huuhtoo mulkusta paskat pois pillua rassaamalla.

        Kyllä on miehillä ollut seikkailut!


    • yksinelävä mies

      Ei tuo ole mitenkään niin poikkeuksellista länsimaissa. Miehistä n. 10% elää yksin, eikä kykene, osaa tai uskalla pariutua. En minäkään ole koskaan nähnyt naista alasti, puhumattakaan että olisin edes kädestä pitänyt tai suudellult. Ikää on yli 30v ja noin muuten olen pärjännyt hyvin elämässä.

      Omien havaintojen mukaan kokemattomilla miehillä on yleensä yksi tai useampi seuraavista ongelmista nuorena, mikä estää naisiin tutustumisen:
      - liian lihava
      - liian laiha
      - huono iho
      - vaikea ujous tai muuten erittäin heikot sosiaaliset taidot

      • ujous syö miestä

        Jep, minullakin on ikää jo yli kolmekymmentä enkä ole naiseen koskenut.

        Ujous. En osaa lähestyä naisia ja naiset puolestaan eivät ole kiinnostuneita ujoista miehistä. Turha odottaa keneltäkään naiselta mitään flirttiä saati aloitetta.

        Kun joku kertoisi minulle, miten lähestytään tuntematonta naista? En tajua.


    • nöösi_poika

      Ilmeisen suosituksi noussut ketju. Kiitos kommentoijille.

    • y35qy35y

      Itse olen 50 v mies ja noin vuonna 2000 päätin lopettaa yrittämisen elämänkumppanin löytymisestä, harjoituskappaleita oli kyllä ollut.
      Nyt olen niin tottunut omaan rauhaani ilman ihmissuhdekiemuroita etten muuta kaipaakaan.

      • nöösi_poika

        Niinhän siinä hiljalleen tuppaa käymään. Ei tässä enää osaa kaivata häiriötekijöitä (lue: naisia) omaan seesteisen eteeriseen elämään.


    • nöösi_poika

      Ketju luettu oli 15 500 kertaa. Aivan mahtavaa!

      Kiitos, upeat naiset, jotka ette näytä vartaloitanne minulle. Jos minulla olisi naisseuraa, ei tätä ketjua olisi.

    • kunP1lluasaat

      kasvata munaa ja mene juttelemaan niille helvetin naisille niin saat pillua kerrankinelämässäs et sä missään vitun sunnuntaikirkossakaan sitä alastonta naista nää... ai sit toine vaihtoehto on et hakkaat hansikkaaseen ku mikäki hinuri loppuelämäs...

      • nöösi_poika

        Kiitos hyvistä neuvoista!


    • Poikamies44

      Viimeksi olen nähnyt alastoman naisen n. 30 vuotta sitten. Kysymyksessä olivat siskoni ja äitini ja näky tapahtui saunassa. Muistan, että siskoni kiinteät ja kasvamaan alkaneet tissit ja piukka pillu ja perse saivat pippelini nolosti jäykistymään. Äidin roikkuvat tissit, iso karvainen vittu ja selluliittiperse sen sijaan eivät tehneet vaikutusta.

      Luulenpa että nyt kun saisin ensimmäisen tyttöystäväni ja näkisin hänet alastomana, niin minulta tulisi sperma heti!

      • nöösi_poika

        Mahtavaa, että näit teini-ikäisen siskosi alastomana. Nuoren naisen kehittyvä vartalo alastomana saunassa on mahtava ja mieleenpainuva kokemus kenelle tahansa miehelle.

        Näitä asioita miettii vielä muutama vuosikymmen myöhemmin...


    • ei toki kiinnosta ;)

      Alaston tyttö saunassa ja alaston nainen saunassa taitaa kiinnostaa suomalaisia. Joku lienee Googlettanut aihetta, onhan ketjukin jo luettu rapiat 16 500 kertaa...

      • nöösi_poika

        Kyllä tämä ajaton teema kiinnostaa. Aina ja uudelleen, vuodesta toiseen.


      • äääääääääääägsgfgf

        Mutta miksi saunominen alasti kunnollisen ätmin kanssa ei kiinnosta naisia?


      • nöösi_poika
        äääääääääääägsgfgf kirjoitti:

        Mutta miksi saunominen alasti kunnollisen ätmin kanssa ei kiinnosta naisia?

        Sitä olen itsekin miettinyt noin puolitoista vuosikymmentä.


    • Nuoruus

      Kyllä kai sitä jokainen mies/nainen jossain vaiheessa haluaa nähdä vastakkaisen sukupuolen alastomana. Sauna on usein ekapaikka missä se usein tapahtuu.Ainakin me näimme toisemme,tyttöystäväni kotona vieläpä hänen äitinsä ehdotti saunassa on vielä lämmintä. Kyllä te voitte vapaasti mennä,olimme muutaman kerran suudelleet autossa saanut hieroa tissejä paidan päältä sekä kerran paljaita. No saunassa oli sen verran kuuma mutta oli hienoa nähdä kun hiki valui pitkin nuoren naisen ihoa pitkin. Suihkussa toki kävimme yhdessä mutta se jäi siihen,päätimme saunoa tai käydä pesulla kun vanhemmat ovat poissa.

      • nöösi_poika

        On se jotain täysin uskomatonta, kun nuori hyväkroppainen nainen istuu saunassa ja hiki helmeilee hänen ihollaan. Kaunis näky. Pääsin tuossa ketjun aloituksen jälkeen muutamia vuosi sitten näkemään mökkisaunassa nuoren naisen. Hänellä oli tosin bikinit päällä. Mutta kyllähän sitä bikinit päällä olevasta naisesta näkee aika hyvin vartalon muodot ja kiihkeän helmeilevän vartalon saunan pehmeässä lämmössä. Eipä siinä muuta voinut kuin kelata päässään, että WTF mikä vartalo!


    • Aikuinenmies-

      Näin kuule ihan kesällä nuoren kauniin naisen alasti saunassa, siis minun saunassa ja oltiin myös tuolla yhessä saaressa vuokra saunassa viettämässä iltaa. Mikään ei voita seksiä saunassa, siinä on ihan oma tunnelmansa.

    • Anonyymi

      Huomenta minä nussin justiin omaa äitiä

    • Anonyymi

      Antteks pyyvän.Kun halusin, ja kävin sinne Yrjönkadu saunnaan.Pekkaqnen.
      -

    • Anonyymi

      Hyi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe