TÄHTIARTISTI 2013 KILPAILU

mikä taso

Taas on alkanut uusu kierros,katsokaappas videoita,mitä mieltä olette laulajien tasosta tänävuonna?.

128

3356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajanhukkaa

      Onko kenestäkään voittajasta koskaan kuulunut mitään (karaokepiirejä kauemmaksi)?
      Onko jonkun levy soinut jollain radiokanavalla?

      • Tokihan

        se on pelkkää ajanhukkaa, jos ei sieltä singahda radiokanavien top 10 listalle?
        Eihän sitä muuten kannata laulaa ollenkaan? Tä?
        Aika moni muukin harrastus on ajanhukkaa, jos ei tulokset ole vähintään SM-tasoa? Tä?


      • onnea kaikille!

        Kuulostaahan siellä olevan hyviäkin laulajia,äänityshän ei ole oikein hyvä.mutta livenä olen kuullut muutaman kilpailija laulavan ja esitykset ovat olleet ihan hyviä. Kyllä voittajien levytyksiä on soitettu ainakin Radio Kajauksessa.Jatkakaahan vaan kyllä sieltä viellä tähtiä löytyy.Onhan tämä mukava harrastus.


      • HUKKA-AIKAA
        Tokihan kirjoitti:

        se on pelkkää ajanhukkaa, jos ei sieltä singahda radiokanavien top 10 listalle?
        Eihän sitä muuten kannata laulaa ollenkaan? Tä?
        Aika moni muukin harrastus on ajanhukkaa, jos ei tulokset ole vähintään SM-tasoa? Tä?

        KYLLÄ SITÄ AJANHUKKAA MENEE PALJON HUONONPAANKIN HARRASTUKSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


      • Kklaulaja

        Jaaha, taas täällä alkaa sama jauhaminen.
        On soinut radioissa, on, ei muuta ku maksat 10€ esim. Järviradioon, niin saat kuulla jonkun karaokessa, tässäkin kisassa menestyneen laulajan lauluja.

        Elämässä on paljon monenlaista ajanhukkaa, kuten viinanjuonti ja tupakkakin, jopa tänne kirjoittelu on suurta ajanhukkaa, mutta elämän suoloja ovat.
        Kun teet täytekakunkin, ei sen aina tarvitse päältäpäin näyttää hyvältä, se voi silti olla sisältä makoisa. Ei näitten kilpailijoiden laulajien tarvitse olla ammattilaulajia, silti heistä saattaa yleisö tykätä, varsinkin paikan päällä, videot ei välttämättä tuo esiin sitä oikeaa tunnelmaa.
        Eivät kaikki kilpailuun osallistujat edes halua tulla julkkiksiksi, eikö muut sitten saisi laulaa ja nauttia musiikista?

        Minä sanon teille, jotka aina nurisette jostain, että ottakaa vähän positiivisempi asenne elämään, niin johan nautinko kasvaa, Ei kaikki ole kuitenkaan täydellistä missään harrastuksessa, eikä elämässäkään.
        Hyvää kesää kuitenkin toivottelen.


    • minun suosikit

      Minun mieleen jäivät,Kuningatar sarjan Petrelius,Ruhtinatar Hosio ja Kreivi Hautajärvi.

    • kuuntele ääntäsi

      Näkyyhän siellä olevan huonojakin laulajia,en viitsi nimiä luetella,pitäis kyllä itse huomata ettei kannattais mennä kilpailuun mukaan!.

    • olen tätä mieltä

      Toivotan kaikille kilpailijoille hyvää kilpailuvirettä ja tsemppiä. Mutta on se näinkin että
      mielestäni valdemarissa oli jo selvästi nähtävissä kuka menee eteenpäin ja kenen tie tyssää ja jos ei vielä tyssää niin viimeistään semeissä sitten. Ja joku kyseli siitä tasosta niin olen sitä mieltä että edellisvuonna oli kovempi taso jo alusta asti.

      • laulaa en osaa

        Kuskin ominaisuudessa olen päässyt muutamia kisoja seuraamaan ja täytyy kyllä olla edellisen kanssa samaa mieltä siinä, että viime vuonna taso oli parempi. Vaan aivan mielenkiinnosta kyselen, ketkä mielestäsi kuuluisivat jatkoon aluefinaalin laulun perusteella


      • tällänen tuli
        laulaa en osaa kirjoitti:

        Kuskin ominaisuudessa olen päässyt muutamia kisoja seuraamaan ja täytyy kyllä olla edellisen kanssa samaa mieltä siinä, että viime vuonna taso oli parempi. Vaan aivan mielenkiinnosta kyselen, ketkä mielestäsi kuuluisivat jatkoon aluefinaalin laulun perusteella

        kaikki kuunneltuani läpi tulin tälläiseen päätökseen (edelleen nauhotuksessa saisi olla parempi härveli)

        kuningatar- 212 ja 205
        kuningas- 402 ja 404
        ruhtinatar- 612-616 ja 601
        ruhtinas- 710 Hyvä Risto!!!!!On jämäkkä miehen ääni.
        kreivitär- 802
        kreivi- 909 ja 903

        minkälaisen ryhmän itse saisit? Olisi kiva vaan mielenkiinnosta tietää. :)


      • minun mieleen
        tällänen tuli kirjoitti:

        kaikki kuunneltuani läpi tulin tälläiseen päätökseen (edelleen nauhotuksessa saisi olla parempi härveli)

        kuningatar- 212 ja 205
        kuningas- 402 ja 404
        ruhtinatar- 612-616 ja 601
        ruhtinas- 710 Hyvä Risto!!!!!On jämäkkä miehen ääni.
        kreivitär- 802
        kreivi- 909 ja 903

        minkälaisen ryhmän itse saisit? Olisi kiva vaan mielenkiinnosta tietää. :)

        En itse laula,mutta kuuntelen paljon musiikkia,minun suosikit!. Kuningatar 201 212 kunkku 406 404 ruhtinatar 616 612 ruhtinas 704 703 kreivitär 802 kreivi 909 911


      • jämy-jätkä
        tällänen tuli kirjoitti:

        kaikki kuunneltuani läpi tulin tälläiseen päätökseen (edelleen nauhotuksessa saisi olla parempi härveli)

        kuningatar- 212 ja 205
        kuningas- 402 ja 404
        ruhtinatar- 612-616 ja 601
        ruhtinas- 710 Hyvä Risto!!!!!On jämäkkä miehen ääni.
        kreivitär- 802
        kreivi- 909 ja 903

        minkälaisen ryhmän itse saisit? Olisi kiva vaan mielenkiinnosta tietää. :)

        On kyllä tosi jämäkkää laulamista,ei mitään esittämistä eikä tunnetta. Taidat olla Riston kavereita??. Muut valitsemasi OK.


      • tällänen tuli
        jämy-jätkä kirjoitti:

        On kyllä tosi jämäkkää laulamista,ei mitään esittämistä eikä tunnetta. Taidat olla Riston kavereita??. Muut valitsemasi OK.

        Sinulle jämy jätkä :en tunne todellakaan tätä Ristoa mutta on ollut kilpailussa ennekin mukana ja FINAALISSA asti. En arvioinutkaan laulua enkä esitystä vaan itse ääntä.Ja minusta se on kyllä jämäkkä!!! Ja jos kuuntelit tarkasti se meni aikast lailla nuotilleen nappiin tämä Riston laulu.Minulla on ainakin kuuntelua varten kunnon vehkeet. En sinusta sitten tiedä millä aparaatilla kuuntelet näitä. Minä en ainakaan luota pelkkään koneen omaan kaiutin systeemiin.Se vääristää aika lailla. Ja minähän saan olla mitä mieltä haluan ja ketä se juuri liikuttaa millaisen listan kukin saa aikaan. Taidat itse olla joku kilpailijoista ja nuriset kun ei omaa numeroa löytynytkään sieltä. Miksi te kyselette" ihan mielenkiinnosta" mitä mieltä kukakin on kun ette voi sitten olla arvostelematta toisten mielipiteitä?!.
        Ja Ristolle edelleenkin tsemppiä kuten myös muillekkin kilpailijoille.


      • minun maku
        tällänen tuli kirjoitti:

        kaikki kuunneltuani läpi tulin tälläiseen päätökseen (edelleen nauhotuksessa saisi olla parempi härveli)

        kuningatar- 212 ja 205
        kuningas- 402 ja 404
        ruhtinatar- 612-616 ja 601
        ruhtinas- 710 Hyvä Risto!!!!!On jämäkkä miehen ääni.
        kreivitär- 802
        kreivi- 909 ja 903

        minkälaisen ryhmän itse saisit? Olisi kiva vaan mielenkiinnosta tietää. :)

        Minun suosikit ovat, kuningatar 201,kuningas 406, ruhtinatar 612, ruhtinas704, kreivitär 805, kreivi 909.


    • yök

      Aivan shaibaa tuommonen puhelinäänestys! Minä en ainakaan viitsisi makua tuttuja tai kavereita äänestämään - jotka siis äänestäisivät riippumatta siitä osaako laulaa vai ei - ja tuntemattomat saattavat käydä näytteen kuuntelemassa ja tykätä kovastikin mutta kuka hullu äänestämiseen laittaa rahaa! Klikkaus nettisivuilla tms. voisi olla jo eri asia. Ja se itsensä äänestäminen ja oikein sen markkinointi firman sivuilla että kannattaa: ei kyllä juurikaan alentavampaa voi mielestäni olla!

    • ei tod.

      Täysin samaa mieltä yök:in kanssa!

    • todellakin vääryys!!

      voi hyvänen aika. On kyllä vääryys muita kilpailijoita ajatellen että ruhtinas sarjassa on ykkösenä nro 706 ja kreivitär sarjassa nro 803. Nro: 706- esitys oli mitään sanomaton ja laulukaan ei mennyt nappiin.
      Sitten nro: 803. Aivan kamalaa. Miksi ihminen valitsee itselleen näin vaikean laulun laulettavaksi ja ei sitten edes osaa laulaa saatikka esiintyä.(rannalla tango)

      Molemmissa sarjoissa jäi kyllä ne parhaimmat näiden kahden taa. Mutta näinhän se menee jos et osaa laulaa etkä esiintyä niin kalasta kamalasti ääniä niin olet varmasti jatkossa. Onhan se keino tuokin. Jos kyse on kerran LAULUkilpailusta niin sillä äänellähän se pitäisi olla se suurin merkitys. On tietysti muitakin seikkoja jotka ratkaisee, mutta toivon todellakin että oikeus tapahtuu edes jossain vaiheessa tätä kisaa ja ne oikeat laulutaiturit pääsevät sieltä esille!!!

      • makuja monia

        Nämä mainitsemasi laulajat ovat yleisön suosikkeja,eihän kaikilla ole sama maku!.


      • ääniharavat

        Ompas kyllä tosi huonoja esityksiä nuo numerot 706 ja 803. Muiden sarjojen ääniharavat ovat aivan hyviä esityksiä.


      • juu-u mut
        makuja monia kirjoitti:

        Nämä mainitsemasi laulajat ovat yleisön suosikkeja,eihän kaikilla ole sama maku!.

        niin ovatkin mutta siltikin.


      • Hassu juttu

        Puh.äänillä järjestäjä elää. Ei tätä kisarulettia hyväntekeväisyydestä käydä. Ihan ok.
        Se,että osallistujille sanotaan,että puh äänet kertovat laulajan tunnettavuudesta ja auttavat näin "etyeenpäin menoa", on p-puhetta. Tämä kilpailu ei ole nostanut ketään yhtään minnekkään,vaikka joskus joku nykykuuluisa on kilp.osallistunutkin. Minulle selvisi kysymyksessä olevan varsinainen KANSAN syvien rivien huvi! Seon hyvä se.
        Näin ollen ei kannata puuttua kilpailujärjestelyjen ontuvuuteen,eikä musiikikillisen ammattimaiisuuden puutteeseen. Olen samaa mieltä,että 1. kriteeri pitäisi olla ns. nuotilleen laulamisen taito. Niitä hyviä laulajia näyttää olevan tosi vähän tässä porukassa,joten taloudellisesti se ei olisi mielekästä.


    • höhhöh

      Rahalla saa. Karaokekisassakin!

      • niinpä niin

        niin näköjään saa. Aika hanurista...


      • on hanurista
        niinpä niin kirjoitti:

        niin näköjään saa. Aika hanurista...

        Finaaliinkin asti pääsee itseä äänestämällä!!.


    • huhhu

      Yleisön suosikki = se, joka äänestänyt itse itseään eniten, Mikä tässä yhtälössä mättää?

      • mielipyde

        Olen aivan samaa mieltä! Typerääkin typerämpi äänestys. Itse voi äänetää sillä superäänestyksellä itsensä jatkoon ns. yleisön äänillä, vaikka raakkuisi kuin varis....


    • ite valita mitä laul

      Finaalissa pitäis saada laulaa haluamansa kappale,eikä valita jostain listalta jossa ei ole tarpeeksi valikoimaa.

      • eikä pitäs

        en tiedä oletko tietoinen että listat vaihtuu koko kisan aikana ainakin osittain.
        Olishan se nyt typerää että olisi koko ajan se sama. opetelkaa ihmiset muitakin kappaleita...älkää luottako siihen yhteen ja samaan
        Orkesterillakin on suuri osuus tuossa aivan varmasti.


      • parhaat laulut
        eikä pitäs kirjoitti:

        en tiedä oletko tietoinen että listat vaihtuu koko kisan aikana ainakin osittain.
        Olishan se nyt typerää että olisi koko ajan se sama. opetelkaa ihmiset muitakin kappaleita...älkää luottako siihen yhteen ja samaan
        Orkesterillakin on suuri osuus tuossa aivan varmasti.

        Niinhän ne vaihtuu,Finaalissa on aina vähemmän valikoimaa,ja sitten ne jotka ehtii ensinmäisinä valikoimaan kappaleensa saa parhaimmat laulettavaksi,monella menee monta päivää ennen kuin pääsee katsomaan mitä lauluja on listalla,silloin on jo kaikki parhaat laulut jo varattu.


    • mukana oleva

      No mitäs mieltä olette nyt esillä olevista laulajista?.

    • rovaniemen kuski

      sanotaanko näin että ainakin kuningatar-sarjassa huomattavasti huonompi taso kuin valdemarissa

      • musiikista pitävä

        Luostolla oli hyvä tuo 705. Kaikista paras noista.kannattaa äänestää.


    • Yksi kunkku vaan

      No jaa, ihmisethän aina arvostelevat muita ihmisiä, se on kai meidän kaikkien luonne. Kyllähän se on niin että jokainen käy tällaisissa kisoissa ihan yrittämisen halusta ja omaksi ilokseen. Ei sinne sitä varten lähetä että nyt on PAKKO VOITTAA!!!! Me Suomalaiset kun olemme sellaista jäyhää kansaa ja miehet jokka ei vielä vanhan sanonnan mukaan niin ei puhu eikä pussaa, niin onhan se mukava että porukka uskaltautuu ottaa mikin käteen ja alkaa esiintymään. Karaoke on aina karaokea ja bändin kanssa laulamien on sit eri asia, mutta ne jotka ei uskalla eivät voi koskaan mitään saavuttaakkaan! Tulkaahan keskustelija t kattomaan Ylläksen kisoja elokuun viimenen vkloppu, nehän on bändin kanssa ne esiintymiset, siellä se laulaja tunnetaan! ;)

      • V-ASLAKKI

        NO MIEHÄN TULEN KATTOMHAN SATUMPHAM ASUHMAN TÄSÄ IHAN LÄHELÄ.


    • pääsinköhän minä

      missähän viipyy nimet jotka pääsivät Ylläksen semifinaaliin???.

    • Yksi kunkku vaan

      Tuollahan noi näyttää olevan, tähtiartistin sivuilla noi nimet jotka tulevat ylläkselle!

      • Yksi kunkku vaan

        ilman muuta vaan kaikki katomaan kisoja ja kuuntelemaan, jos ei nyt hoilaajia niin ainakin bändiä, ei sitä piä ottaa niin vakavasti.


    • pööhii

      Hauska homma noi semifinaalit... Yks/aluefinaali tippunut pois kisasta! Kyllä tällä menetelmällä kierretään vielä monta karsinnan karsintaa ympäri suomea ennen kuin on parhaat valittu

    • Osaispa laulaa

      Vielä tästä tähtiartisti kisasta. Osallistuin iha piruuttani kisaan. Alkukilpailusta heittämällä aluefinaaliin josta karsittiin semifinaaliin pääsijät. Niinhän siinä kävi että myös semifinaaliin taas päästiin, siihen en tosin mene. Minua vaan ihmetyttää kun aluefinaaliin esim. kuudesta pääsee viisi semifinaaliin niin onhan siinä jotain outoa.Miksi karsintoja pidetään kun lähes kaikki pääsee jatkoon.?
      Eihän juoksukilpailussakaan pääse kuin korkeintaan kaksi parasta. Kyllä tämä vaikuttaa tosiaan rahastamiselta, ja kun joka tapahtumaan pitää vielä maksaa erikseen.

    • äänestäkää

      Ylläksen semifinaalin äänestys tulokset viivästyneet.

      Vielä viikko aikaa äänestää!

    • Jotain tasoa

      Hohoijaa eikö oo mitään rajaa ylläksen semifinaalin äänestyksen tuloksista.

    • sivusta seuraaja

      ylläksen parhaat finaalia ajatellen kuningas 403 kunigatar 205 olin paikan päälä katsomassa en kylläkään äänestänyt ketään..

    • autoilia

      juu olen samaa mieltä kun katselin videot

    • näin luulen

      205 oli kyllä ihan hyvä, mutta muutoin täytynee sanoa, että eipä tuo tulos juurikaan ole linjassa todellisuuden kanssa.

      • omaääni

        Aika huonoja äänitteitä,on tainnut taas yleisön suosikit äänestää itseään.


    • sivusta seuraillut

      http://www.naplitshow.fi/content/äkäshotellin-semifinaalin-puhelin-äänestyksen-lopulliset-tulokset


      1. Pohjoisen Semifinaali:
      30.-31.8.2013 Lapland Hotel Äkäshotelli ( Yllästunturi )

      2. Semifinaali:
      18. - 19.10. Runnin Kylpylä


      3. Semifinaali:
      17. - 18.1. Hotelli Keurusselkä ( Keuruu )

      Finaali
      14. - 15.2. 2014 Härmän Kuntokeskus ( Ylihärmä )

      onhan varmaan tottakin että itseääkin on äänestetty, mutta tuskin kukaan pelkillä omilla äänillä jatkoon menee.... ellei ole miljonääri.... itse olen seuraillut kisaa suhteellisen läheltä ja ylläkselläkin olin mukana kuuntelemassa.... minusta ainakin jatkossa olevat ovat pystyneet markkinoimaan itseään hienosti.... kilpailu itsessäänhän ei ole mikään hirveän tunnettu, ja eikö vanha sanontakin mene että kuka sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.... ja mitä tulee noihin äänestysprosentteihin niin aika tasaista tuo parhaimmiston äänijakauma on näemmän ollut.... tsemppiä ja onnea kaikille suoraan jatkoon menneille ja peukut vielä niille jotka mahdollista tulosta joutuvat vielä odottamaan.

    • Kaith vissiinki...

      ... joku muukin jo näin totesi

      Ai että ei ole itseä äänestetty....puppupuhetta sanon mä. Ja laulutaidollisesti se on se ja sama onko äänestäny koko kuukausipalkallaan itseään vai onko äiti ja paras kaverikin jakamassa kustannuksia...Kukaan vieras ihminen ei ala tällaiseen kisaan rahaa laittamaan

      • muuan 1

        Totta! Videoleikkeitäkään ei saa levittää. Miten ihmiset saavat tietoa kilpailijoista? Sivustolle osaavat tulla vain kilpailijat ja heidän lähipiirinsä?


      • ö-laulaja
        muuan 1 kirjoitti:

        Totta! Videoleikkeitäkään ei saa levittää. Miten ihmiset saavat tietoa kilpailijoista? Sivustolle osaavat tulla vain kilpailijat ja heidän lähipiirinsä?

        Oli minuakin joku äänestänyt,ite en äänestänyt,mutta nuo kaverit,sain melkein 2% äänistä. Hyvä mie.


    • mielenkiinnolla1

      kuinkahan runnin semifinaalissa laulajat lauloivat ?

      • ihhahhaaa

        Samallai ku muissakin, mitä nuita aina jauhamaan ja ruotimaan jossain keskustelupalstalla!


      • Kklaulaja
        ihhahhaaa kirjoitti:

        Samallai ku muissakin, mitä nuita aina jauhamaan ja ruotimaan jossain keskustelupalstalla!

        Mitä näillä keskustelupalstoilla tehdään, jos ei näissä saa keskustella otsikkoon liittyvistä aiheista :(


      • juurikin näinnikkään
        ihhahhaaa kirjoitti:

        Samallai ku muissakin, mitä nuita aina jauhamaan ja ruotimaan jossain keskustelupalstalla!

        Samaa mieltä! Julkkikset on "julkista riistaa", mutta antaa harrastajien harrastaa rauhassa tuotakin laulua, ilman että niitä spekuloidaan ja arvostellaan nettikeskusteluissa! Ihan hyviä kaikki, that's it!


    • tähtiin

      Millos ne on yleensä tulleet nuo finaalikutsut, jos sellaista ei vielä yleisöäänin saanut?

      • kurkottelija

        Vielä näkyy olevan yksi semifinaali, että eiköhän sen jälkeen tule ilmoitukset.


      • arvelisin

        Taitavat tulla vasta Helmikuussa, 1-5p.


      • jeppila
        kurkottelija kirjoitti:

        Vielä näkyy olevan yksi semifinaali, että eiköhän sen jälkeen tule ilmoitukset.

        Millonkahan alakaa uusi kierros ja misä niitä on?


    • äänestää

      Nettisivujen videoklipit taitaa olla Keuruun aluekisasta, onko kaikista aluekisoista ja kaikista osallistujista? Nehän on karaokeversioita. Eli netin kautta ei voi tutustua semifinaalikilpailijoiden esityksiin, vai tuleeko nekin nettisivuille? Niin sillä, että voisi nyt äänestää suosikkiaan.

      • Odotellaan

        Tulee nettiin Keuruun semifinaalienkin laulut, kunhan saavat ne laitettua, luultavasti tänä iltana.


      • SURKEAA ÄÄNITYSTÄ
        Odotellaan kirjoitti:

        Tulee nettiin Keuruun semifinaalienkin laulut, kunhan saavat ne laitettua, luultavasti tänä iltana.

        Katselin Keuruun semifinaalien esityksiä.olipas tosi surkeat äänitysvehkeet olleet kisan järjestäjällä,särinää,rätinää ,joidenkin laulajien ääni ei kuulunut särinän vuoksi.Kannattaisi varmaan hankkia kunnon vehkeet kun ammatikseen tekee äänitys hommia.


      • Nyt näkyy olevan finaaliin päässeet esillä, mutta ovat siis semifinaaliesitykset, vai?
        Onkohan niin että nyt alkaa uudet aluekilpailut jne ja 2015 vuoden alussa uusi finaali vuoden aikana kilpailleista, vai miten tää menee?


      • snädä
        sisaanla kirjoitti:

        Nyt näkyy olevan finaaliin päässeet esillä, mutta ovat siis semifinaaliesitykset, vai?
        Onkohan niin että nyt alkaa uudet aluekilpailut jne ja 2015 vuoden alussa uusi finaali vuoden aikana kilpailleista, vai miten tää menee?

        Juup... Näin Se taitaapi mennä.


    • jo vaan

      Ompas taas päässyt yleisöäänillä huonoja laulajia.on kiva nähdä miten laulavat finaalissa.

      • jäbäleisson

        Lopetin puolitoista vuotta sitten aktiivisen kilpailemisen, en siksi, ettenkö olisi pärjännyt, koska olin kuitenkin finaaleissakin lähes aina. Mutta pitkän tauon jälkeen eksyin yksii karaokekilpailuihin viikonloppuna ja kylläpä tuli taas menneet mieleen. Taso kilpailuissa oli hyvä, mutta kyllä piti ihmetellä jälleen tuomareiden toimintaa. Kyllä mielestäni yksi tärkeimmistä asioista on, että pysyt sävelessä ja pystyt laulamaan biisin kunnialla kotiin. Näytti siltä, että tuomarit olivat jälleen tuttuja laulajille. Joten taas tuli vahvistetuksi se, että karaokelaulamisella ei ole mitään tekemistä osaamisen kanssa. Onneksi olen päässyt tuosta kilpailukierteestä. Hävettää vain niiden puolesta, kun menevät finaaliin laulamaan munaten itsensä, vai etsitäänkö tarkoituksella huonoja laulajia finaaleihin, jotta voittajan löytäminen olisi helpompaa.


      • laamanni
        jäbäleisson kirjoitti:

        Lopetin puolitoista vuotta sitten aktiivisen kilpailemisen, en siksi, ettenkö olisi pärjännyt, koska olin kuitenkin finaaleissakin lähes aina. Mutta pitkän tauon jälkeen eksyin yksii karaokekilpailuihin viikonloppuna ja kylläpä tuli taas menneet mieleen. Taso kilpailuissa oli hyvä, mutta kyllä piti ihmetellä jälleen tuomareiden toimintaa. Kyllä mielestäni yksi tärkeimmistä asioista on, että pysyt sävelessä ja pystyt laulamaan biisin kunnialla kotiin. Näytti siltä, että tuomarit olivat jälleen tuttuja laulajille. Joten taas tuli vahvistetuksi se, että karaokelaulamisella ei ole mitään tekemistä osaamisen kanssa. Onneksi olen päässyt tuosta kilpailukierteestä. Hävettää vain niiden puolesta, kun menevät finaaliin laulamaan munaten itsensä, vai etsitäänkö tarkoituksella huonoja laulajia finaaleihin, jotta voittajan löytäminen olisi helpompaa.

        Terve vaan jäbäleisson..samaa mieltä.kyllä laulukisoissa kun ollaan niin kyllä laulun täytyy kulkea nuotilleen.esiintyminen ja muu tulee perässä.toki tärkeitä nekin.saas nähä härmässä..onko tuomareilla sydän paikallaan,vai tuleeko joku itseänsä äänestänyt laulutaidoltaan heikko palkituksi.tähänastisiin valintoihi olen suht tyytyväinen.la


      • ite-muusikko
        laamanni kirjoitti:

        Terve vaan jäbäleisson..samaa mieltä.kyllä laulukisoissa kun ollaan niin kyllä laulun täytyy kulkea nuotilleen.esiintyminen ja muu tulee perässä.toki tärkeitä nekin.saas nähä härmässä..onko tuomareilla sydän paikallaan,vai tuleeko joku itseänsä äänestänyt laulutaidoltaan heikko palkituksi.tähänastisiin valintoihi olen suht tyytyväinen.la

        Lauluhan täytyy tulkita eli tarvitaan ääntä ja esiintymistä!.


    • Zans

      Elämä on laiffii... Kaikkee kannattaa kokella... paitsi omia sukulaisiansa... ;) mtään ei kannata hävetä... se on hienoo ku porukka uskaltaa ja vihtii yrittää! Onnea tähtiartisti finalisteille!! :)

    • p-utin

      Tähtiartistit on sitten valittu. Muutama kommentti. Edelleenkin on yleisön äänillä, lue itseensä äänestäneet, liian suuri merkitys palkintosijoja valittaessa. Hyvä jos on massii, mutta paistaa niin läpi. Tietenkin pitähän järjestäjänkin jostain palkkansa saada. Nyt Härmässä oli molempina iltoina tupa täynnä. Istumapaikkoja 550 baari on yht n. 1100*12€=13200€. Niin ja kuulemma vuodenalusta pitäis kuittikin antaa joka ostoksesta, enkä nähnyt yhdenkään sitä saavan. Yleisön suosikin tietenkin voi valita niin kuin on tehty, mutta vaikuttaa vaan siihen. Sitten joka kilpailu omanaan, eihän muissakaan kisoissa odoteta vuoden pisteitä ja niistä lasketaan voittaja. Tällä hämätään kilpailijoita ettei puhelinäänestys paistaisi läpi. Päätuomari, kisan vetäjäkin voisi pukeutua niin kuin odottaa laulajankin pukeutuvan, eikä niin kuin olisi raksalle lähdössä....

      • tanssittihin

        Mietin miksi kuulosti livenä niiiiiin paljon paremmalle esitykset, kun sitten kuuntelee noita voittajien videklippejä. Joku viisaampi varmaan osaa selittää.


      • arttupeijoonit
        tanssittihin kirjoitti:

        Mietin miksi kuulosti livenä niiiiiin paljon paremmalle esitykset, kun sitten kuuntelee noita voittajien videklippejä. Joku viisaampi varmaan osaa selittää.

        Äänentoistolaitteet ei tältä vuosisadalta, ja käyttäjätkin voisi päivittää osaamistaan. Eikä olla itseään täynnä. Asiallinenkin palaute saa menemään herneen nenään.


    • Jenkka ja Polkka

      Aika surkee kuuneltavaa nuo videot.Laitteista saa varmasti hyvätkin saundit kun osaa niitä nappeja pyörittää. Kosketin soittaja vois myös hiukan katsoa niitä nuotteja.Hirveää kuultavaa..

      • maisaz

        Kuullut osalta jokka ollu kisassa mukana: keke, iha hirvee valittaja. Haukkunu laulajat, bändin ja jopa Härmän henkilökuntaa. Bändikin vetäny välillä biisit ihan väärästä sävellajista... Oli tarkoitus lähtee kisaan mukaan joskus mut taidanpa jättää väliin... Esitykset tosiaanki ollu parempia livenä ku mitä jälkeenpäi kuultuna...


      • näin on
        maisaz kirjoitti:

        Kuullut osalta jokka ollu kisassa mukana: keke, iha hirvee valittaja. Haukkunu laulajat, bändin ja jopa Härmän henkilökuntaa. Bändikin vetäny välillä biisit ihan väärästä sävellajista... Oli tarkoitus lähtee kisaan mukaan joskus mut taidanpa jättää väliin... Esitykset tosiaanki ollu parempia livenä ku mitä jälkeenpäi kuultuna...

        Vois se Keke antaa nuo säätöhommat ammattilaiselle,johan se on nähty ettei siitä tule mitään.


    • riitikot

      Missä oli tuomareiden silmät ja korvat. .. No voittaja tiedettiin Kreivisarjassa, mutta joku mikä tahansa seuraavista palkinnoista olisi saanut mennä Sotkamoon. Jos monipuolisuus, lavakarisma, laulajan ääni ja uskottava tulkinta kuuluu arvostelun piiriin. Vai pitääkö laulajankin kuulua joihinkin "piireihin".

      • kili-pailija

        Härmän finaalissa oli tosiaankin säädöt päin per...ttä,laulajat eivät kuulleet omaa ääntä tavallisella laulamisella,piti laulaa normaalia kovemmalla äänellä että kuuli edes vähän omaa ääntä,moni huomauttikin asiasta äänimiehelle mutta tuloksetta.äänityksehän kuulee jo kilpailu videoistakin,musiikki kuuluu liiankin kovaa,mutta laulajan ääni kuuluu huonosti.Ei muutakun äänimies vaihtoon ja heti ennen kuin uusi kierros alkaa.


      • Fis-Duuri

        niin varmaankin, taikka Utajärvelle, taikka jyväskylään, poriin, jo, joo joensuuhun. Sinne kuuluu sijoitus..... Tää on tätä valitusta.
        Yleisön suosikkiin oisit voinut vaikuttaa......


      • lutakko
        Fis-Duuri kirjoitti:

        niin varmaankin, taikka Utajärvelle, taikka jyväskylään, poriin, jo, joo joensuuhun. Sinne kuuluu sijoitus..... Tää on tätä valitusta.
        Yleisön suosikkiin oisit voinut vaikuttaa......

        Onkos siellä edes kilpailemassa muualta kuin Pohjois-Suomesta ja Pohjanmaalta?


      • Kuunteleva
        lutakko kirjoitti:

        Onkos siellä edes kilpailemassa muualta kuin Pohjois-Suomesta ja Pohjanmaalta?

        Oli siellä mm. Helsingistäkin.


    • Saankoluvan

      Laulajan tulee kiertää muutamat Keken karavaani tilaisuudet ja ottaa muutamana vuonna osaa itse kilpailuun, niin sitten ehkä pääsee sijoituksille. Mutta mitä siitä itse kilpailija hyötyy, siitä sijoituksesta? Levytyssopimuksen? Joka on yhtä tyhjän kanssa Keken kautta tehtynä. Radiosinkkuja pystyy tekemään joka kylässä jos haluaa ja minkälainen laulaja tahansa, ei siinä mitään Tähtiartisti kilpailua tarvi. Sitouttaa vaan itsensä vuodeksi mielivaltaiselle, ylimieliselle kohtelulle.

      • kuuntelijat

        Viimevuotiset voittajathan esittivät levyttämänsä kappaleet,hyviä rytmikkäitä kappaleita,yksi kuitenki erottui selvästi joukosta hän oli kreivitär tosi hyvin ja selvästi laulettu levytys,kelpaisisi tanssilavoillekin laulettavaksi.


      • p-utin
        kuuntelijat kirjoitti:

        Viimevuotiset voittajathan esittivät levyttämänsä kappaleet,hyviä rytmikkäitä kappaleita,yksi kuitenki erottui selvästi joukosta hän oli kreivitär tosi hyvin ja selvästi laulettu levytys,kelpaisisi tanssilavoillekin laulettavaksi.

        Paitsi että esitykset tulivat taustanauhoilta.......? oli paljon hyviä laulajia ympäri Suomea. Helsingistä Kaamaseen, vai mikä oli pohjoisin paikka? Oli myös itä- ja keskisuomesta. Onko joku mittari että pitää joka kolkasta olla joku laulaja. sehän on vapaaehtoista ja jokainen voi mennä kokeilemaan, ei se sen ihmeelisempää ole. Jos ei pärjää ei tarvii urputtaa. Harjoitusta kehiin ja jos kykyjä on voi pokaalikin irrota. Laulakaa. laulakaa...


      • laula ja tanssi

        Olisko tullut esiintyjällekin kokemusta, kun on kiertänyt esiintymässä?


    • "Fiss-tuurille"

      Minkä "merkiisen" laulun Fis-Duuri lauloit. Vai onko sulla kanttia mölistä edes suihkussa, kun viivaston vierestä menee kuitenkin.. Vai kitisetkö vain tavan vuoksi?

      • alkaakohan ollenkaan

        Koskas alkaa uusi kierros?.


    • Fis-Duuri

      Heh...Heh.. Osui ja uppos....

      • Vastaa Keke

        Miksi ei julkaista kaikkien superfinaalissa olleiden kilpailuvideoita,voisko Keke vastata!!!!.


      • Kuunteleva
        Vastaa Keke kirjoitti:

        Miksi ei julkaista kaikkien superfinaalissa olleiden kilpailuvideoita,voisko Keke vastata!!!!.

        Tosiaan, olisi hieno asia, jos kaikkien superfinalistien videot tulisi nettiin.


      • öööks
        Vastaa Keke kirjoitti:

        Miksi ei julkaista kaikkien superfinaalissa olleiden kilpailuvideoita,voisko Keke vastata!!!!.

        No ei kai juuri missään kisassa ole sellaisia nähtävillä netissä. Ei ole välttämätöntä, voittajat riittää vallan mainiosti.
        Kova hommahan olisi kaikia laitella.


      • heleppo homma
        öööks kirjoitti:

        No ei kai juuri missään kisassa ole sellaisia nähtävillä netissä. Ei ole välttämätöntä, voittajat riittää vallan mainiosti.
        Kova hommahan olisi kaikia laitella.

        Eihän se ole kovakaan homma,kun on ammattimiies asialla.


    • Nevöevö

      Tähtiartistikisa, Suomen kovatasoisin laulukilpailu :) hehheh, mukavaa ajanviihdettä käydä aina katselemassa niitä kilpailuvideoita, kun toinen toistaan huonompia laulajia yrittää muka olla niin laulajia että! Yks tai kaks oikeasti hyvää laulajaa joskus sattunu mukaan, muut ihan kammottavia suorastaan.

      • tule kuuntelemaan

        Ne videothan on ihan vit..ta,ne ei kerro totuutta,äänitys laitteet ovat menneen talven lumia.Orkesteri myös soittaa ihan hatusta,soitosta ei pääse selville ,että mikähän on se biisi mitä ne soittaa,vasta kun laulaja alkaa laulamaan niin silloin hoksaa kyseisen laulun.Tule kilipailu paikalle niin näet ja kuulet että kyllä siellä on paljon hyviä laulajia.


      • keikkalaulaja
        tule kuuntelemaan kirjoitti:

        Ne videothan on ihan vit..ta,ne ei kerro totuutta,äänitys laitteet ovat menneen talven lumia.Orkesteri myös soittaa ihan hatusta,soitosta ei pääse selville ,että mikähän on se biisi mitä ne soittaa,vasta kun laulaja alkaa laulamaan niin silloin hoksaa kyseisen laulun.Tule kilipailu paikalle niin näet ja kuulet että kyllä siellä on paljon hyviä laulajia.

        Finaalissahan lauletaan suoraan orkesterin kanssa,ei ole mitään harjoitusta ennen finaalia.Jos on harjoitellut vaikka karaokeversiona ja orkesterihan soittaa ihan erilailla,niin on siinä monellakin hankaluuksia pysyä mukana.Tulkaa kokeilemaan itse niin huomaatte miten on vaikeaa.


      • pimpelipoms
        keikkalaulaja kirjoitti:

        Finaalissahan lauletaan suoraan orkesterin kanssa,ei ole mitään harjoitusta ennen finaalia.Jos on harjoitellut vaikka karaokeversiona ja orkesterihan soittaa ihan erilailla,niin on siinä monellakin hankaluuksia pysyä mukana.Tulkaa kokeilemaan itse niin huomaatte miten on vaikeaa.

        Heleppoa kuin heinänteko, vai mitä "keikkalaulaja" . Niin ja lahjattomat harjoittelee...


      • SURKEAA
        pimpelipoms kirjoitti:

        Heleppoa kuin heinänteko, vai mitä "keikkalaulaja" . Niin ja lahjattomat harjoittelee...

        Tulipahan viimeinkin finaalissa äänitetyt dvd-levyt kilpailijoille,eipä ole ennen näin huono laatusta kuvaa ja äänitystä ollut.Orkesterin soitto on niin isolla ettei laulajan ääntä paljon kuule ja kuva tosi surkea,meni rahat hukkaan kun tilasin levyt.


      • hanurista kiinni
        SURKEAA kirjoitti:

        Tulipahan viimeinkin finaalissa äänitetyt dvd-levyt kilpailijoille,eipä ole ennen näin huono laatusta kuvaa ja äänitystä ollut.Orkesterin soitto on niin isolla ettei laulajan ääntä paljon kuule ja kuva tosi surkea,meni rahat hukkaan kun tilasin levyt.

        Hyvä että orkesteri meni vaihtoon,mutta kaipaisisin orkesteriin kosketinsoittajan ja haitarihan olis merkki hyvästä orkesterista.


      • laula ja tanssi

        Olen ollut kuuntelemassa, niin on siellä aika montakin hyvää. Aika iso asia esiintyä orkesterin kanssa ja aika suurelle tanssiyleisölle, kannattaa mennä kokeilemaan!


      • automat
        laula ja tanssi kirjoitti:

        Olen ollut kuuntelemassa, niin on siellä aika montakin hyvää. Aika iso asia esiintyä orkesterin kanssa ja aika suurelle tanssiyleisölle, kannattaa mennä kokeilemaan!

        Taso heikkenee vuosi vuodelta. Kuka oikeasti ostaisi tuollaisten laulajien levyjä :O


      • hyvää musaa
        automat kirjoitti:

        Taso heikkenee vuosi vuodelta. Kuka oikeasti ostaisi tuollaisten laulajien levyjä :O

        Kaikki jotka tykkää hyvästä musiikista,niin ostavat !.


      • kokonaisuus

        Käykää kuuntelemassa livenä! Kuulostaa hyvälle heidän esitys ketkä osaa!


    • ei jatkoon

      Johan on taas älykkäästi suunniteltu aikataulu! Viimeinen semifinaali 5.12. ja tieto finaaliin pääsystä vasta siitä viikon päästä. Kuka pystyy kahden viikon varoitusajalla vapaata saamaan? 2.1.2014 perjantai on aika vaikeaa saada vapaaksi muutenkin.

      • ehkä ensi vuonna

        Samaa harmitellaan täälläkin. Jäi osallistumatta aikataulun vuoksi koko kisa tänä vuonna.


      • pääsispäs finaaliin
        ehkä ensi vuonna kirjoitti:

        Samaa harmitellaan täälläkin. Jäi osallistumatta aikataulun vuoksi koko kisa tänä vuonna.

        Olen samaa mieltä,Finaali pitäis olla Tammikuun lopulla,toivottavasti Finaalissa on parempi ja laajempi kappalelista kuin semifinaalissa.


    • sivusta seuraaja

      Nettisivusto on aivan karsee! Eihän sieltä löydy yhtään mitään, ja visuaalisestikin ihan 90-luvulta....:/

      • etsivä löytää

        Jep, ei mitään logiikkaa, joten vaikee löytää.


      • tähtiartisti 2015
        etsivä löytää kirjoitti:

        Jep, ei mitään logiikkaa, joten vaikee löytää.

        Hei ! Oliko joku katsomassa vuoden 2015 tähtiartistikisat Härmässä. Miltä kuullosti ja näytti.


      • miun makkuun
        tähtiartisti 2015 kirjoitti:

        Hei ! Oliko joku katsomassa vuoden 2015 tähtiartistikisat Härmässä. Miltä kuullosti ja näytti.

        Olin katsomassa ja oli paljon hyviä laulajia,videot ovat taas kerran huonolaatusia.Kunkku,kuningatar,ruhtinatar ja kreivi olivat oikeita valintoja.Paras ruhtinas oli toiseksi tullut ja kreivittäristä on vaikea sanoa oli aika tasaista porukkaa,neljänneksi tullut olisi saanut voittaa,hän oli ainoa tässä sarjassa joka osasi myös esiintyä.


      • juuuups
        tähtiartisti 2015 kirjoitti:

        Hei ! Oliko joku katsomassa vuoden 2015 tähtiartistikisat Härmässä. Miltä kuullosti ja näytti.

        Kunkkujen kakkonen oli mun suosikki!
        Ps. Tuo sana on "kuulostaa", ei "kuullostaa"!


      • katsomassa
        juuuups kirjoitti:

        Kunkkujen kakkonen oli mun suosikki!
        Ps. Tuo sana on "kuulostaa", ei "kuullostaa"!

        Kuningas-sarjassa voitto olisi kuulunut kakkoseksi sijoitetulle, sillä laulajan tekniikka ja ääni oli omaa luokkaa.Kuningatar sarja oli tasainen mutta järjestys olisi pitännyt olla eri sillä tarkkakorvainen kuuli äänen vireisyydessä puuttteita.Ruhtinas-sarjassa Ylivieskalaismies tipautettiin palkintosij. vaikka esitys oli selvästi parhaasta päästä.Ruhtinatar-sarjan voittajan tango oli kovin vaisu ollakseen ykkössijan arvoinen.Toki vire ongelmia ei ollut mutta esiintyminen ja ulkoinen olemus eivät olleet parasta antia.Kreivi voittaja ok. oli samantasoisia mutta joskus joku muukin ratkaisee kun puhelinääni.Kreivitär-sarjassa mentiin kyllä väärin.Vire heitteli jatkuvasti.Sarjassa oli parempia esityksiä mutta nyt puhelinäänet ratkaisivat.Kokonaisuutena todettakoon että kilpailussa oli muutamia todella hyviä esityksiä mutta niinkuin aina tuomarointi ja muut vippaslisät eivät tuo parhaita voittajaksi.


      • kokonaisuus
        miun makkuun kirjoitti:

        Olin katsomassa ja oli paljon hyviä laulajia,videot ovat taas kerran huonolaatusia.Kunkku,kuningatar,ruhtinatar ja kreivi olivat oikeita valintoja.Paras ruhtinas oli toiseksi tullut ja kreivittäristä on vaikea sanoa oli aika tasaista porukkaa,neljänneksi tullut olisi saanut voittaa,hän oli ainoa tässä sarjassa joka osasi myös esiintyä.

        Todella huono laatuisia videoklippejä!!! Sellainen joka ei ole paikalla ollut kuulemassa miettii varamasti, että onpa huonotasoista esiintymistä, mutta kyse on nyt kyllä huonosta videolaadusta.


      • videot esille
        katsomassa kirjoitti:

        Kuningas-sarjassa voitto olisi kuulunut kakkoseksi sijoitetulle, sillä laulajan tekniikka ja ääni oli omaa luokkaa.Kuningatar sarja oli tasainen mutta järjestys olisi pitännyt olla eri sillä tarkkakorvainen kuuli äänen vireisyydessä puuttteita.Ruhtinas-sarjassa Ylivieskalaismies tipautettiin palkintosij. vaikka esitys oli selvästi parhaasta päästä.Ruhtinatar-sarjan voittajan tango oli kovin vaisu ollakseen ykkössijan arvoinen.Toki vire ongelmia ei ollut mutta esiintyminen ja ulkoinen olemus eivät olleet parasta antia.Kreivi voittaja ok. oli samantasoisia mutta joskus joku muukin ratkaisee kun puhelinääni.Kreivitär-sarjassa mentiin kyllä väärin.Vire heitteli jatkuvasti.Sarjassa oli parempia esityksiä mutta nyt puhelinäänet ratkaisivat.Kokonaisuutena todettakoon että kilpailussa oli muutamia todella hyviä esityksiä mutta niinkuin aina tuomarointi ja muut vippaslisät eivät tuo parhaita voittajaksi.

        Kaikista Superfinaalisteista videot pitäisi laittaa näkyviin,vai onko jotain sellaista tuomari peliä ettei videoita uskalleta julkaista!.


      • Kaverin kaveri
        katsomassa kirjoitti:

        Kuningas-sarjassa voitto olisi kuulunut kakkoseksi sijoitetulle, sillä laulajan tekniikka ja ääni oli omaa luokkaa.Kuningatar sarja oli tasainen mutta järjestys olisi pitännyt olla eri sillä tarkkakorvainen kuuli äänen vireisyydessä puuttteita.Ruhtinas-sarjassa Ylivieskalaismies tipautettiin palkintosij. vaikka esitys oli selvästi parhaasta päästä.Ruhtinatar-sarjan voittajan tango oli kovin vaisu ollakseen ykkössijan arvoinen.Toki vire ongelmia ei ollut mutta esiintyminen ja ulkoinen olemus eivät olleet parasta antia.Kreivi voittaja ok. oli samantasoisia mutta joskus joku muukin ratkaisee kun puhelinääni.Kreivitär-sarjassa mentiin kyllä väärin.Vire heitteli jatkuvasti.Sarjassa oli parempia esityksiä mutta nyt puhelinäänet ratkaisivat.Kokonaisuutena todettakoon että kilpailussa oli muutamia todella hyviä esityksiä mutta niinkuin aina tuomarointi ja muut vippaslisät eivät tuo parhaita voittajaksi.

        Tämän kilpailun palkintosijojen jaon perusteet: 1. raha, 2. hyvä kaveri tms. vasta kolmantena laulu ja esiintyminen, sekä aiemmat osakilpailut, jos semissä tuli pieni moka ja finaalissa täysin nappisuoritus, niin ei mitään mahdollisuutta palkinnoille.


      • anonymous
        videot esille kirjoitti:

        Kaikista Superfinaalisteista videot pitäisi laittaa näkyviin,vai onko jotain sellaista tuomari peliä ettei videoita uskalleta julkaista!.

        Sinnehän voi tulla itse paikalle kuuntelemaan jos niin kovin kiinnostaa.


      • sivusta seurannut
        tähtiartisti 2015 kirjoitti:

        Hei ! Oliko joku katsomassa vuoden 2015 tähtiartistikisat Härmässä. Miltä kuullosti ja näytti.

        Orkesteri oli todella mahtava,laulajassa oli syy jos ei pysynyt orkesterin tahdissa.Muutamat laulajat aloittivat laulun väärässä kohdassa ja sen vuoksi esitykset menivät pieleen.Silti tuomarit valitsivat osan heistä Superfinaaliin ja jopa palkinto sijoille asti.


      • keskisuomalainen tyt
        miun makkuun kirjoitti:

        Olin katsomassa ja oli paljon hyviä laulajia,videot ovat taas kerran huonolaatusia.Kunkku,kuningatar,ruhtinatar ja kreivi olivat oikeita valintoja.Paras ruhtinas oli toiseksi tullut ja kreivittäristä on vaikea sanoa oli aika tasaista porukkaa,neljänneksi tullut olisi saanut voittaa,hän oli ainoa tässä sarjassa joka osasi myös esiintyä.

        Olin minäkin katsomassa,Orkesterihan oli tosi ammattitaitoinen.Oli myös hyviä laulajia,mutta silti eivät päässeet palkinnoille kun yleisö oli äänestänyt huonoja laulajia jotka kaikki palkittiin.Osa palkituista eivät pysyneet tahdissa eikä lauluäänessäkään ollut kehumista.


    • surullista mutta tot

      Näin se vaan menee.Katsokaa videopätkiä ja miettikää oliko järjestys oikea.Toki tämäkin taidemuoto on kuulijan korvissa ja silmissä mutta kun on jotkut kriteerit hyvälle esitykselle(sävelkorva,rytmi ja visuaalisuus)niin ei palkintosijat menneeet ihan oikein.

      • pisteet esille

        Jos on rehellistä tuomarointia niin Myös tuomareiden antamat pisteet pitäisi laittaa näkyviin!.


      • noei
        pisteet esille kirjoitti:

        Jos on rehellistä tuomarointia niin Myös tuomareiden antamat pisteet pitäisi laittaa näkyviin!.

        No eipä ole juuri missään kisassa julkisia pisteitä


      • ilman muuta
        noei kirjoitti:

        No eipä ole juuri missään kisassa julkisia pisteitä

        on jopa tangomarkkinoilla julkiset pisteet,ilman muuta myös tähtiartistikisoissa.


      • harrastelija1
        ilman muuta kirjoitti:

        on jopa tangomarkkinoilla julkiset pisteet,ilman muuta myös tähtiartistikisoissa.

        jospa tuomarit unohti pisteiden annon, olivat niin hurmoksissaan hyvästä musiikista:)
        Ihmettelen kreivitärien sijoittelua ja etenkin voittajaa, millä ihmeen arpameiningillä näitä ratkaisuja tehdään... Sarjassa oli monta hyvin esiintyvää iloista laulajaa jotka pysyivät nuotissa mm. nainen, joka lauloi 'vanhan veräjän luonna'.


      • ääni yleisöstä
        harrastelija1 kirjoitti:

        jospa tuomarit unohti pisteiden annon, olivat niin hurmoksissaan hyvästä musiikista:)
        Ihmettelen kreivitärien sijoittelua ja etenkin voittajaa, millä ihmeen arpameiningillä näitä ratkaisuja tehdään... Sarjassa oli monta hyvin esiintyvää iloista laulajaa jotka pysyivät nuotissa mm. nainen, joka lauloi 'vanhan veräjän luonna'.

        Kreivitär on onnistunut tosi hyvin aiemmissa osakilpailuissa. Nyt oli liian korkea sävellaji. Sen huomasi. Sehän on artistille a ja o, että saa laulaa omalla äänialalla. Ihan oikein , että voitti. Upea esiintyjä parhaimmillaan.


      • itelle äänet
        ääni yleisöstä kirjoitti:

        Kreivitär on onnistunut tosi hyvin aiemmissa osakilpailuissa. Nyt oli liian korkea sävellaji. Sen huomasi. Sehän on artistille a ja o, että saa laulaa omalla äänialalla. Ihan oikein , että voitti. Upea esiintyjä parhaimmillaan.

        Näissä kisoissa ääni yleisöstä tarkoittaa että itse itseään äänestäny!.


      • fanittaja
        itelle äänet kirjoitti:

        Näissä kisoissa ääni yleisöstä tarkoittaa että itse itseään äänestäny!.

        Joka haluaa varmistaa kilpailussa jatkopaikan,äänestää itseä.en näe siinä kovinpaljon väärää,koska härmässä on aina hyvä tunnelma.niin paljon erilaisia lauluääniä ja esitystyylejä,ja loppujenlopuksi kaikki tasoltaan ihan hyviä.täytyy muistaa,että he ovat kaikki harrastelijoita.myös se täytyy ymmärtää,että kaikki harrastaminen maksaa vähän.


      • minä ei raha
        fanittaja kirjoitti:

        Joka haluaa varmistaa kilpailussa jatkopaikan,äänestää itseä.en näe siinä kovinpaljon väärää,koska härmässä on aina hyvä tunnelma.niin paljon erilaisia lauluääniä ja esitystyylejä,ja loppujenlopuksi kaikki tasoltaan ihan hyviä.täytyy muistaa,että he ovat kaikki harrastelijoita.myös se täytyy ymmärtää,että kaikki harrastaminen maksaa vähän.

        Tämä kisa maksa paljo!


    • ääni yleisöstä

      Minkähänlaisia suorituksia saisimme kuunnella, jos kilpailijat esiintyisivät luomuna, ilman mikkiä ja säestystä. Sitten ammattitaitoiset tuomarit valitsivat voittajan.

      • aivan hirveä

        Nyt tuli DVD-levyt Finaalista,Olipas surkea kuva ja äänitys viellä surkeampi.Onko tosi ettei järjestäjän ammattitaito riitä kunnon äänityksiin,kannattas antaa hommat osaavalle henkilölle.Jopa kännykällä kuvattu video on kuvaltaan ja ääneltään parempi.DVD maksoi viellä 20 Ekeä pitäisiköhän pyytää rahat takaisin!.


      • mie vain
        aivan hirveä kirjoitti:

        Nyt tuli DVD-levyt Finaalista,Olipas surkea kuva ja äänitys viellä surkeampi.Onko tosi ettei järjestäjän ammattitaito riitä kunnon äänityksiin,kannattas antaa hommat osaavalle henkilölle.Jopa kännykällä kuvattu video on kuvaltaan ja ääneltään parempi.DVD maksoi viellä 20 Ekeä pitäisiköhän pyytää rahat takaisin!.

        Karu totuus kun kuulee oman äänensä ilman taustameteliä :)


      • nanna3
        aivan hirveä kirjoitti:

        Nyt tuli DVD-levyt Finaalista,Olipas surkea kuva ja äänitys viellä surkeampi.Onko tosi ettei järjestäjän ammattitaito riitä kunnon äänityksiin,kannattas antaa hommat osaavalle henkilölle.Jopa kännykällä kuvattu video on kuvaltaan ja ääneltään parempi.DVD maksoi viellä 20 Ekeä pitäisiköhän pyytää rahat takaisin!.

        Just näin,, kaverin esitys kuulosti hyvälle ja omalla puhelimella nauhoitettuna. Sit se DVD oli karsee!


    • korvakuulo

      Itseni kohdalla ainakin finaalissa orkesteri soitti kertosäkeessä väärään nuottiin ja sanoivat sen itsekkin.Videossa kuulostaa niin kuin laulaja laulaisi nuotin vierestä mutta tosiasia on orkesterin väärin soitto.Videot ei anna oikeutta laulajien äänille kuulostaa videossa aivan kauhealle.............huoh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe