Mistä seuraa varatulle

miekkonen03

Mistä varattu voi saada seuraa jos ei halua käyttää maksullisia seurapalstoja?

59

46585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen0

      Tää varattu löysi toisen vastaavan S24treffeistä...ihan tarkoituksella hain salasuhdetta.
      Joskus vaan pitää tehdä jotain vaikka tietää että se ei ole oikeasti oikein!

      • allekirjoitan miekkosen teeman, mutta missä on ne naiset jotka hakee salasuhdetta ? Luulen että enemmistö näistä koostuu miehistä ja vain murto-osa naisista..


      • 10+6
        mikodemus_1999 kirjoitti:

        allekirjoitan miekkosen teeman, mutta missä on ne naiset jotka hakee salasuhdetta ? Luulen että enemmistö näistä koostuu miehistä ja vain murto-osa naisista..

        Eikös se Victoria Milan tms ole nimenomaan näille tarkoitettu? Koska eihän vapaa nainen hae ensisijaisesti salasuhdetta, vain sellainen joka on itsekin varattu.


      • 10+6 kirjoitti:

        Eikös se Victoria Milan tms ole nimenomaan näille tarkoitettu? Koska eihän vapaa nainen hae ensisijaisesti salasuhdetta, vain sellainen joka on itsekin varattu.

        Eilen tuli hyvä ohjelma asiaan liittyen Radio Rockilta missä haastateltiin Ashley Madison TJ:tä ja tämä hyvää hyvyyttään väitti että AM:n kaltaiset sivustot estävät avioerojen syntymistä !

        Eli tulehtuneeseen/toivottottamaan suhteeseen tulee piristystä "salasuhteen" kautta, aika kornia.. Suomi24 on jo kokeiltu, siellä ei ole mitään actionia..

        Kuitenkin, kun itse on tuossa tilanteessa(suhteessa) niin sitä alkaa hiljalleen harkita asiaa, mutta epäilen vain että miehille maksulliset sivustot ovat pelkkää ajan- ja rahanhukkaa johtuen sukupuolijakaumasta sivustolla..

        Siis ihan aiheellinen kysymys, mistä löytyy "salaseuraa" käyttämättä maksullisia sivustoja ?


      • Markku8966

        Salaseuraa.fi Sieltä tapasin mehevän blondin... ai että niitä muistoja!


      • suhdesalainen

        Tässä yksi, jossa kannattaa käväistä, jos salasuhdetta halajaa:

        http://www.pettamissivusto.com/

        Kyllähän noita paikkoja nykyään on tarjolla. Silmät auki vaan ja aktiivisesti etsimään. Etsivä löytää...


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        mikodemus_1999 kirjoitti:

        allekirjoitan miekkosen teeman, mutta missä on ne naiset jotka hakee salasuhdetta ? Luulen että enemmistö näistä koostuu miehistä ja vain murto-osa naisista..

        Kirjoita hakuun naimisissa niin sieltä löytyy.


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://e9lo.quoo.eu
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


      • Anonyymi
        10+6 kirjoitti:

        Eikös se Victoria Milan tms ole nimenomaan näille tarkoitettu? Koska eihän vapaa nainen hae ensisijaisesti salasuhdetta, vain sellainen joka on itsekin varattu.

        Victoria Milan on täyttä kusetusta! 99,99% profiileista on feikkejä ja botit lähettelee viestejä. Pysy kaukana.


      • Anonyymi

    • Suomi24 ja Iskuri ovat ilmaisia.

      Baarista.

    • seuraa vaimostasi

      Sitä on sitten otettu vaimoksi nainen, joka ei herätä seksuaalisia haluja sinussa, ja turvallinen toki siinä mielessä, ettei naisesi herätä haluja muissakaan miehissä. Niin tyypillistä!

      Tai sitten naisesi ei halua seksiä sinun kanssasi, kun et osaa häntä tyydyttää. Jos osaisit, naisesi haluaisi automaattisesti aina vain lisää.

      Epäilen jälkimmäistä, koska noin kylmä tyyppi, kuin sinä, ei osaa tyydyttää naista, koska kohtelet naisia esineenä.

      • hohhohhoijaa

        Sulla itselläsi tuskin on mistään asiasta ongelmia, kun tunnut olevan varsin fiksu. Mutta onkohan fiksuutesi sulle ongelma?
        Tiedät myös muutamasta sanasta esim toisten parisuhteisiin liittyvät ongelmat?
        Väität, että joku esineellistää, ehkä, mutta sinä ainakin yksinkertaistat - eli teet asiat tasollesi sopiviksi, tai sitten et vain ymmärrä muita tai muiden ongelmia. Mutta toisaalta en voi mitenkään sinua tuomita, koska yksinketaisten (tyhmien) tuomitsemisessa ei ole järkeä.


      • mmmmmmmmmmmw
        hohhohhoijaa kirjoitti:

        Sulla itselläsi tuskin on mistään asiasta ongelmia, kun tunnut olevan varsin fiksu. Mutta onkohan fiksuutesi sulle ongelma?
        Tiedät myös muutamasta sanasta esim toisten parisuhteisiin liittyvät ongelmat?
        Väität, että joku esineellistää, ehkä, mutta sinä ainakin yksinkertaistat - eli teet asiat tasollesi sopiviksi, tai sitten et vain ymmärrä muita tai muiden ongelmia. Mutta toisaalta en voi mitenkään sinua tuomita, koska yksinketaisten (tyhmien) tuomitsemisessa ei ole järkeä.

        No tässä ei nyt ollut mitään ongelmaa mainittu, joten kuka sitä voisi ymmärtääkään? Onhan se hyvä, että pääsääntöisesti pettäminen on ihmisten mielestä väärin.

        Itsekin ajattelen että se on väärin, mutta olen huomannut että joskus on ymmärrettävää että joku harkitsee asiaa. Silloin olisi kuitenkin mielestäni parasta erota. Mutta niin, kaikilla on omat ongelmansa ja tilanteensa, ja kaikilla on se oma elämä ja omat päätöksensä päätettävinä.

        Mutta ei tuossa aloituksessa ollut mitään taustoja tms selitettyinä, joten turha odottaa että ihmiset olisivat jotain ajatuksenlukijoita.


      • Tsirog

        Sii...maksaahan tuo puoet vuokrasta, ja muista vmäisen kalliista elinkustannuksista. Ja minä annan seksiä tilalle.
        No ei tässä rakkaudella mitään tekemistä ole, mut mitä väliä sillä on?
        Tää elämä on muutenki melko kyynistä.


      • Anonyymi
        hohhohhoijaa kirjoitti:

        Sulla itselläsi tuskin on mistään asiasta ongelmia, kun tunnut olevan varsin fiksu. Mutta onkohan fiksuutesi sulle ongelma?
        Tiedät myös muutamasta sanasta esim toisten parisuhteisiin liittyvät ongelmat?
        Väität, että joku esineellistää, ehkä, mutta sinä ainakin yksinkertaistat - eli teet asiat tasollesi sopiviksi, tai sitten et vain ymmärrä muita tai muiden ongelmia. Mutta toisaalta en voi mitenkään sinua tuomita, koska yksinketaisten (tyhmien) tuomitsemisessa ei ole järkeä.

        On tilanteita, joissa tarvitsee toisen suhteen. Minulla ei ole seksiä ollut puolisoni kanssa n.10 vuoteen.Lääkkeet ja ikä on on vienyt halun ja kyvyn, tästä on puhuttu. Lääkäriäkin on konsultoitu, mies ei halunnut sitoutua kuitenkaan hoitoihin. En voi erota hänestä, mutta haluan muutakin kuin tämän kodinhoitajan roolin. Minulle ei käy seksi silloin tällöin. Haluan vapaan miehen ja toisen elämän nykyisen rinnalle. Yhtälö on hiemen vaikea. Viime kesänä, kylläkin hieman humalassa, hän ilmoitti"hanki ittelles mies, joka ****** sinut kuoliaaksi". Olen kyllä yrittänyt, ravaan konserteissa, matkustelen. Olin yhdellä treffipalstallakin, kävin kahvilla miehen kanssa joka valehteli ikänsä 20 vuotta. Alan olla epätoivoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tilanteita, joissa tarvitsee toisen suhteen. Minulla ei ole seksiä ollut puolisoni kanssa n.10 vuoteen.Lääkkeet ja ikä on on vienyt halun ja kyvyn, tästä on puhuttu. Lääkäriäkin on konsultoitu, mies ei halunnut sitoutua kuitenkaan hoitoihin. En voi erota hänestä, mutta haluan muutakin kuin tämän kodinhoitajan roolin. Minulle ei käy seksi silloin tällöin. Haluan vapaan miehen ja toisen elämän nykyisen rinnalle. Yhtälö on hiemen vaikea. Viime kesänä, kylläkin hieman humalassa, hän ilmoitti"hanki ittelles mies, joka ****** sinut kuoliaaksi". Olen kyllä yrittänyt, ravaan konserteissa, matkustelen. Olin yhdellä treffipalstallakin, kävin kahvilla miehen kanssa joka valehteli ikänsä 20 vuotta. Alan olla epätoivoinen.

        Onko löytynyt mitään ? Ja miksi pitää valehdella ikänsä ! Ei ymmärrä


    • Huomaa se naisesi

      Sinulla on jo seuraa senkin itsekeskeinen pässi!

    • totuuden kornetti

      Että ilmaiseksi pitäisi saada. No leikki sikseen. Sinulla on vaimo, eikä sinun pitäisi etsiä naispanoseuraa yhtään mistään ja toivottavasti et löydäkään. Ja vaimon kanssa sinun pitäisi hellästi rakastella. Miksi sinulla ylipäätään on vaimo? Et ole häntä ansainnut.

    • miksi oi miksi

      Miksi varatun pitää saada seuraa, jos hänellä on jo? Yrittätkö testata omaa markkina-arvoasi? Vai onko niin huono parisuhde että pitää mennä aidan toiselle puolelle?

    • tyhmä kysymys

      KOTOA LÖYTYY VARATULLE SEURAA!

    • Jättäisin sinut het

      Ole onnellinen että sulla ylipäätään on vaimo, nainen joka on suostunut kanssasi yhteen. Mikä luulet olevasi?

    • lifemocker

      tällöin kannattanee soittaa omalle miehelle/naiselle

    • Petettynä läpi elämä

      Sinunlaisten miesten vuokis olen minä yksin. Luottamus miehiin kokonaan menetetty. Mikä siinä on, ettei voi opetella sen oman vaimon kanssa toimivaa suhdetta. Peiliin katsominen usein auttaa. Kerran se osuu omaan nilkkaasi ja vaimosi sinut jättää. Silloin ei kannata itkeä ja vinkua elämän surkeutta.

      • nooooh

        Höpönhöpön.
        Sä oot yksin, koska haluat ajatella, että kaikki miehet on pettureita. Koska et uskalla ottaa riskiä, jota ei voi välttää, kun parisuhteen päättää aloittaa.
        Siksi oot yksin, et kenenkään suomi24-palstan irtoseuraa hakevan tyypin takia.

        Ei mulla muuta. ;)


      • spodk
        nooooh kirjoitti:

        Höpönhöpön.
        Sä oot yksin, koska haluat ajatella, että kaikki miehet on pettureita. Koska et uskalla ottaa riskiä, jota ei voi välttää, kun parisuhteen päättää aloittaa.
        Siksi oot yksin, et kenenkään suomi24-palstan irtoseuraa hakevan tyypin takia.

        Ei mulla muuta. ;)

        Nimenomaan sun kaltaistesi takia hänkin luutavasti on yksin. Sinä vaan olet se pässi joka hakee seuraa vaikka on jo vaimo! Ota sitten ero. Mkään suhde ei ole kunnon suhde jos tarvitsee olla muita.


      • M....
        spodk kirjoitti:

        Nimenomaan sun kaltaistesi takia hänkin luutavasti on yksin. Sinä vaan olet se pässi joka hakee seuraa vaikka on jo vaimo! Ota sitten ero. Mkään suhde ei ole kunnon suhde jos tarvitsee olla muita.

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        No mitäs ku mulla samanlainen käsitys naisista? Ehkäpä meidän pitäs käydä kahvilla? Ja tarkoitan siis kahavia ja keskustelua.


    • Idiootti123

      Mikä saa sinut pettämään vaimoasi? Etsi vastausta itsestäsi ja äläkä täällä haahuile seksiä! Olet täysi idiootti, että kuka typerys antaisi sinulle seksiä? Mene itseesi typerys ja idiootti!!!! Mitä olet!

      • moneks

        Saattaa olla että asianomainen on nyt 3 viikkoa vongannut vaimoltaan eikä ole käynyt aamulla, ei päivällä , ei illalla, ei yöllä, ei takaa , ei edestä , ei mitenkään, mutta muuten on mukava rouva. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Mies taas pyörii hikisenä lakanoissa ja näkee kosteita unia, on aamulla pahantuulinen ja väsynyt. Kannattaa kyllä harkita vakavasti sijoittamis "parempaan hierontaa", ei tarvitse selitellä eikä kukaan soittele perään tyhjiä rakkauden lurituksia.


      • Anonyymi
        moneks kirjoitti:

        Saattaa olla että asianomainen on nyt 3 viikkoa vongannut vaimoltaan eikä ole käynyt aamulla, ei päivällä , ei illalla, ei yöllä, ei takaa , ei edestä , ei mitenkään, mutta muuten on mukava rouva. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Mies taas pyörii hikisenä lakanoissa ja näkee kosteita unia, on aamulla pahantuulinen ja väsynyt. Kannattaa kyllä harkita vakavasti sijoittamis "parempaan hierontaa", ei tarvitse selitellä eikä kukaan soittele perään tyhjiä rakkauden lurituksia.

        Jos mies ei muuta läheisyyttä osaa antaa kuin vongata seksiä OMAA tyydytystäön varten, niin siinä se yleisin syy siihen että vaimoa ei huvita. Lopettakaa itsekkyys ja pitäkää vaimojanne arvossa ja muutenkin hyvänä kuin vain 20 sekunnin aktin aikana, niin vaimokaan ei kieltäydy koskaan.


    • letkeäletku

      Minusta, kypärä on kuin holmesin johnnyllä, ja jos e käy niin otamma liiat pois.

    • Janne2017

      Jos olet varattu, nainen ja haluat saada sitä mitä oma mies ei sinulle enään anna. Taikka seksi on muuten vaan alkanut hiipumaan niin voit kääntyä minun puoleeni. Mies 33v pk seutu

      [email protected]

    • tinderistäehkäpä

      Miten olisi perus tinder?

    • Jklh

      VAROKAA TÄLLAISTA SIVUA KUIN Seksisuhde.com vetää raht pois ja on muuten aidonoloinen sivu. Osti kredittejä 39€ ja 2naisellee laitoin 4 lyhyttä viestiä ja kreditit loppui senpituinen se.

    • NaisesiPettäjä

      Vitun aloittaja sullahan on jo nainen, vittuako sä vonkaat seuraa. Pidä seuraa naisellesi, joka sinulla on. Miksi petät naistasi, tuntuuko se mukavalta, häpeä mulkero!!!!

    • ULISE

      Turha tuomita kumpaakaan osapuolta.Kolikolla on kaksi puolta.

      • Anonyymi

        V*tut ole, äijä on vaan itsekäs ja ajattelee vaan omaa hyväänsä!


    • Anonyymi

      Itse olen sinkku, eronnut kylläkin, ja kyllä varattu nainen vaan kiinnostaa. Semmosen kanssa kun saisi salasuhteen, niin olisi kyllä aika herkkua

    • Anonyymi

      Olen nelikymppinen nainen, en hoikka,mutta himokas. Avoimessa suhteessa tällä hetkellä. Kuopiossa.

      • Anonyymi

        hmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmm

        kuopiosta minäkin..


      • Anonyymi

        avoin suhde olisi ihan jees..


      • Anonyymi

        Täällä olis mukava, luotettava ja rento kundi kuopiosta seuraa vailla


      • Anonyymi

        Tule käymään, kurvikas, nätti ja himokas, ei siis hoikka. Voit olla vapaa tai varattu, viestitä: [email protected]


    • Anonyymi

      Otapa se vaimosi seuraksesi ja seuralaiseksi myös minne ikinä menetkin.
      Haluatko että vaimosikin etsii näillä palstoilla itselleen miesseuralaisia?

    • Anonyymi

      Olet siis n33k3rin tasolla ajatteleva, luultavasti nainen kun tosissaan kysyt mistä löytää VARATTUNA seuraa

    • Anonyymi

      heippa seuraa oliskos

    • Anonyymi

      Mistä löytäisin 45v virka naisen saisi olla varattu sexi suhteeseen itse olen viriili tuhattaituri ikä 67v et varmasti pety kaikki toiveet täytetään asun kuopiossa alueella 70840 Saaristokaupunki. Nim jesse

    • Anonyymi

      Olen varattu mies ja tahtoisin löytää salaista seruraa varatuista naisista

    • Mulla on profiili tätä varten S24:ssä

    • Anonyymi

      Etsin naisgastia toiselle purjeveneellini, pituus 11m

    • Anonyymi

      Juseliusjapia86tarvidi pariseuraa
      Kahvi merkeissä

    • Anonyymi

      Juseliusjapia0452010404

    • Anonyymi

      Hei. Keskusteluhan on jo ikkvanha mut kokeillaas. 22cm/19 varusteltu fyysisesti hyväkuntoinen mies vailla seuraa. Olen varattu, terve jne mutta seksiä ei oo pariuhteessa. Toteutan mitä villimmät haaveet ja otan ensisijaisesti naisen toiveet huomioon. Jotta sytyn niin mun ainoat vaatimukset on karvattomuus ja että on hoikka eikä mielellään silareita. Laita tänne sähköpostia niin otan yhteyttä. T: ihan normi ukko hämeestä

      • Anonyymi

        Hyi hitto, hanki itsellesi karvaton kissa, sillä kaikilla naisilla kyllä on luontaisesti niin kuin miehilläkin!🤮


    • Anonyymi

      Hei onko Turku naista joka haluaa sex seura 36m suomalainen aikaa repsea

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe