Aamusaunassa

Mansikkaa <3

Aamu oli kauniimpi kuin muistan koskaan nähneeni: aurinko nousi upeana kuumana pallona taivaalle ja usva, jota leijui peltojen yllä, oli taianomainen. Todellista kuumuutta ja taikaa oli minullekin luvassa, kun lähdin jo aamu kuudelta ajelemaan kohti rakkaimpani työpaikkaa. Omatunto eri suuntiin kerrotuista valheista kolkuttaen ja tuttuja väistellen poimin hänet kyytiin työpaikkansa parkkipaikalta.

Suuntasimme kohti hänen perheensä kesämökkiä. Pysähdyimme välillä ostamaan evästä ja vaihdoimme kuljettajaa, jotta olisin tunnin ajomatkan aikana voinut ottaa pienet nepparit. Sairaan lapsen kanssa valvominen oli väsyttänyt minut niin, että en uskaltanut itse ajaa. "Mitenköhän väsymys vaikuttaa siinä vaiheessa, kun sauna on lämmin ja on aika sukeltaa järveen ja lemmen leikkeihin?" ajattelin laittaessani silmälasit pois ja painaessani pään selkänojaan. Hänen kätensä hieroi kevyesti niskaani, mikä tuntui ihanalta kosketusta kaivanneella ihollani. Käden siirryttyä pakaralle ja reidelle tiesin, että hänellä ei ollut minkäänlaisia aikomuksia antaa minun nukkua. Käsi kuumotti ihoani housunkin läpi niin, että tiesin aamusta tulevan kuumaakin kuumemman.

Vielä muutama vuosi sitten olin sitä mieltä, että seksi ei kuulu saunaan. Sen ensimmäisen kerran jälkeen, kun hikisinä ja himokkaina antauduimme leikkeihimme saunan lauteilla, en voi kuvitella parempaa paikkaa rakastaa häntä. Päästyämme mökille oli sauna nopeasti lämmin. Nouseva aurinko lämmitti mökin kuistin ja heijasti valonsäteitään veden pinnasta todella kauniisti.

Edellisellä kerralla ollessamme saunomassa oli saunan lämmössä ensin niin sanotusti sulateltava jäätä. Oli kulunut kuukausia edellisestä rakastelustamme, ja minä olin niin kuin aina pitkän tauon jälkeen stressistä ja kiireestä kireä. Tapa, jolla rakkaani lukee minua ja tietää, miten ja milloin voi lähestyä, on sellaisella tavalla tunteeni ja tarpeeni huomioiva, että ei kukaan koskaan ole minua kohdellut! Tällä kertaa ei ollut kireyksiä, ja tuskin ehdimme ensimmäistä kertaa löylyä heittää kun hänen sormensa olivat vitussani. Kauniisti hän soitteli G-kieltäni kuin kitaristi ikään. Välillä minä tervehdin kädelläni hänen uljasta kyrpäänsä. Hiki ja muut eritteet liukastuttivat meidät nopeasti ja jo alkoi tehdä mieli saada hänet heti sisääni. Vaan tällä kertaa meillä ei ollut kiire mihinkään.

Käytyämme ensimmäisen kerran uimassa taisin saada laiturilla takaapäin niin että polvissa notkui. Kertooko oma takahalini vai jatkanko minä huomenna?

5

10186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansikkaa3

      Takahalini kädet olivat saamani tekstiviestin mukaan eilen illalla tarinaamme lukiessa kiinni … jossakin muualla. Sain luvan jatkaa kertomustani. Kävimme siis ensimmäisen kerran uimassa…

      Tuuli kävi järveltä aika kylmästi, eikä ajatus laiturille jäämisestä ollut houkutteleva. Ajattelin kuitenkin, että rakkaani iho minut nopeasti lämmittää, ja kun hän jo olikin asettunut laiturille makuulle, kiipesin hänen päälleen istumaan. Pienessä kippurassa otin hetken hänestä tarvitsemaani lämpöä ja aloin hiljalleen hieroa alapäätäni häntä vasten. ”Kylmä vesi ei tehnyt hyvää,” hän sanoi silmät ilkikurisena haastaen minua jatkamaan touhujani. Kyrpä paisui hiljalleen käsittelyssä, mutta ei vielä noussut ihan ratsastuskuntoon.

      Laskeuduin alemmas tavoitteenani sulkea tuo miehinen kauneus ensin rintojeni ja sitten huulieni väliin. Yritin painaa hänen päänsä takaisin laituriin, jotta hän voisi täysin rentoutua ja nauttia käsittelystäni, mutta pää ponnahti aina ylös. Saada katsella, kun kielellä, huulilla ja hampailla kiusoittelen hänen uljasta, jo täyteen mittaan turvonnutta, valtikkaansa on hänelle suuri nautinto. Valokuvia näistä hetkistä hänellä lienee jo neljän gigan muistikortin verran. Viimein hän asettui rentona ottamaan vastaan rakkauden tekoni. Kylmyys oli kokonaan kaikonnut iholta suukotellessani hänen kaunista kyrpäänsä. Välillä tiukensin otettani kyrvän juuresta ja vemppasin kovempaa samalla kun ohjasin kyrvän pään tiukempaan poskeen. Sitten taas hellitin otteen ja pidin hellästi hyvänä.

      Ympärillämme oli syvä hiljaisuus. Kuului vain veden kesäinen liplatus rantakiviä vasten ja hänen kevyet nautinnolliset huokailunsa. Tuon äänimuiston tallensin muistin aarrearkkuuni. Ohi ajava vene keskeytti touhumme ja säntäsimme takaisin saunaan. Sääliksi kävi rakkaintani, joka joutui pahimmassa seisokissa kiipeämään kalliolta ylös mökille. Saunassa liimauduimme toisiimme ja hänen kevyet huokailunsa äityivät pian voimakkaaksi huohotukseksi. Pitkät suudelmat ja näppärät sormet hikisellä iholla olivat intohimolle ruokaa, jonka nautiskelusta en ollut taas saada kyllikseni! Hän yritti välillä päästä kielen kärjellään maistamaan mahlaista vittuani, mutta ahtaassa saunassa ei ollut mahdollisuutta saada siihen mukavaa asentoa. Sain lupauksen nautinnosta seuraavalla kerralla, kun kellistymme laiturille. Olipa luvattoman hyvä olo välillä löylyjen kosteassa kuumuudessa höpötellä ja katsella ikkunasta kauniille järvelle.

      Aamupäivän aikaa ei ollut meille loputtomiin, joten oli taas aika pulahtaa järveen. Oli veret seisauttava kokemus hypätä kuumasta saunasta kylmään järveen. Reippailla vedoilla palasin laiturille päästäkseni takaisin rakkaani luokse kuulemaan, mitä kapellimestarillani oli mielessään. Saisinkohan lunastaa lupauksen saada painaa kielimieheni pää kunnolla myös järvivedestä märkään vittuuni?

      Ennen asettumistani makuulle hän ehdottikin, että ottaisi minut takaapäin. Kallioon heijastuvat hauskan näköiset varjot liikkuivat kanssamme samaan tahtiin hänen painaessaan ihanaa kyrpäänsä syvälle minuun. Hän tietää asennon olevan yksi lempiasennoistani ja polvet olivat pettää saadessani käsittelyssä kesän yhden upeimmista orgasmeista. Rauhoituttuani asetuin makuulle ja sain vihdoin levittää jalkani voidakseni vastaanottaa hänen taitavan kielensä.

    • mustikka9

      Jatkoo :) ?

    • Mansikkaa<3

      Muistankohan vielä... Taisimme siirtyä mökkiin.

      Sitaisin pyyhkeen turbaaniksi märkien hiusten ympärille ja asetuin sohvalle selinmakuulle. Olemme niin usein kovalla lattialla rakastellessamme kaivanneet hänen polviensa alle pehmeätä patjaa, että tätä tilaisuutta ei nyt voinut ohittaa. Rakkaani panikin parastaan. Tiukalla tahdilla ja miehisellä voimalla hän pani minua jalkojeni sojottaessa pienessä haara-asennossa suorina kohti kattoa. Asennossa ei voi oikein muuta kuin olla ottavana osapuolena, mutta samalla saan nauttia hänen ilmeidensä näkemisestä ja yletyn nypläämään sormillani hänen kasvojansa. Usein hän näykkii sormiani, mistä tulikin mieleen aikaisemmin kokemani yksityiskohta laiturilta.

      Rakkaani on todella taitava tuottamaan kielellänsä minulle suurtakin suuremman nautinnon. Emme ole koskaan harrastaneet toistemme satuttamista saati edes puhuneet asiasta, mutta aamun kuumuus sai minut kiemurtelemaan hänen käsittelyssään ja pyytämään, että hän purisi minua. Siinä kohtaa tunsin tarvetta kokea nautinnon rinnalla kipua. Hän kiltisti toteutti toiveeni ja puri minua kipeän hellästi syvältä klitoriksestani. Se tuntui uskomattoman hyvältä! Mutta palatkaamme sohvalle.

      Saunassa höpötellessämme oli käynyt ilmi, että rakkaani oli ennen mökille tuloamme haaveillut minun ratsastavan hänen päällään siinä sohvalla. Asentohan ei ole minulle lainkaan epämiellyttävä, ja pehmeällä sohvalla toinen jalka lattiasta tukien oli varsin miellyttävä kivuta ratsaille ja kietoutua hänen ympärilleen. Hyödynsin ylös-alas-liikkeessä alapään lihasvoimaani tiukentamalla vittuni tiukasti hänen ympärilleen. Välillä otin avuiksi jalkojen voimaa saadakseni liikkeeseen lisää laajuutta niin, että ilmeistä näin onnistuvani tuottamaan rakkaalleni odottamansa nautinnon. Kyrpä upposi syvälle minuun ja jytyytyksen jatkuessa alkoi tukalasti näyttää siltä, että rakkaani alkaa olla pian purkautumispisteessä.

      Toinenkin haave hänellä oli: kameran videokuvausta hyödyntäen hän halusi tallentaa tilanteen, jossa hän panee minua takaapäin ja kamera taltioi villisti hyllyvät rintani. Ratsastuksesta hivenen väsyneenä kumarruin sohvan käsinojasta tukea ottaen ja sain hänet takaisin sinne, minne kuuluukin. Nautin hänen villeistä työnnöistään niin kuin aiemmin laiturilla ja tunsin taas laukeavani. Hetken kuluttua tunsin hänen tihenevistä työnnöistään, että perästä tullaan. Otin vastaan hänen rakkauden lastinsa ja pian pääsin pitämään hetkeksi kiinni voimakkaasta koitoksesta vähän tärisevää urostani.

      Kamera laitettiin lattialle nauhoittamaan zoomi kohti rintojani. Itse halusin ennemmin taltioiduksi näkymän, kun hänen upea kiiltävä kyrpänsä voimalla solahtaa vittuuni ja pois. En kertonut siirtäneeni kameraa, mutta vastikään sain kuulla, että taltioiduksi tuli vain hyllyvät vatsamakkarani. Luvassa on siis uusi kerta kunnon hoitoa takaapäin…

    • takahali

      Tuo oli aivan unohtumaton aamusaunasessio, josta suloinen rakastajattareni aika yksityiskohtaisesti kertoi. Ei todellakaan päivää voi aloittaa paremmin kuin tällaisella saunaretkellä, jossa saimme suudella ja hyväillä toisiamme lauteilla.
      Löylyt kostuttivat ihomme ja hyväilymme seurauksena olimme melkoisen märkiä muutenkin.

      Kuvitelkaapa kaunis alaston nainen kellumassa vedessä ja suuret rinnat ihanan pyöreinä kurkistaa pinnan päällä. Nännit hyväilystä ja viileästä vedestä johtuen nöpöttää terhakkaina pisteenä iin päällä. Voin sanoa, että minusta näky on taivaallinen.

      Tämän jälkeen aamuauringon lämmittämällä laiturilla ihanaa suuseksiä puolin ja toisin, mutta se pirun vene !!!!

      Muutaman löylykerran jälkeen tosiaan siirryimme mökkiin ja siinäkohtaa kävinkin jo melkoisilla kierroksilla. Totean tässä kohtaa vain omalta osaltani, että miten nainen osaakin tuottaa ihania nautinnon hetkiä vitullaan. Käsittämättömän taitavasti osaa härnäillä ja hyväillä vuoron perään.

      No saipahan takaisinkin välillä kunnon kyytiä. Lisäksi ihan huippua on nuo aina vaan pidentyneet suihinotot. Suukottelusta alkaen ja sitten kielellä kutittelua...
      Hetken päästä käsi vispaa vartta ja kyrpä uppoaa yhä syvemmälle suuhun. Viimein koko kyrpä on suussa ja imu saa jo nautinnon nostamat tähdet silmiin.

      Tätä sain taas mökkisohvalla kokea kunnes halusin panna häntä takaapäin. Kai minulla on jonkinlainen tissifetissi ja halusin siis kuvata nuo jumalaiset rinnat heilumassa, kun oikein ryskytetään menemään. Noh, kuten Mansikkani kertoi, niin muutaman heilahduksen jälkeen hän oli päättänyt huomaamattani muuttaa kuvakulmaa ja kuvatuksi tuli napaseutu.

      Tästä hän ei tule pääsemään vaan uuden yrityksen tulen joskus tekemään.

      Aika mukava reaktio alapäässä taas syntyi kun tuota aamupäivää muisteli - saisimmepa olla juuri nyt yhdessä...

      • Mansikkaa<3

        Muut nukkuvat. Sormeni eivät riitä! Se uusi lelu jäi sinulle!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe