Blue Finance laittaa viestejä

5656656565656565

ja uhkailee maksamattomilla laskuilla ja kun kyselen laskua niin eivät vasta..ei puhelinnumeroa ja ainakin 10 viestiä tai siis meiliä olen laittanut sinne.Ei taida olla ihan rehellinen firma-

66

4821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+8

      Turkulainen huijari paikka..

    • menkööt helvettiin

      Niillähän meni kaikki tietokoneet ja laskut sekaisin, ei sinne tarvitse mitään maksaa.

      • karvinen5

        Hahha, joo muistan itse kanssa, toukokuussa, kun duunit alko, otin vipin ja maksoin sen ajallani pois. Niiden järjestelmät sekosi ja soitin laskutukseen, jotka sanoivat asioiden olevan hyvin ja maksun kirjautuneen. Sitten "BF:ltä" tuli viestiä koko ajan eräpäiväsiirroista yms paskasta. Ole huoleti, paska paikka.


    • %%%

      Sama juttu mulla, ei vastaa viesteihin bluefinance, eikä union kapital. Union kapitalin sivuilla tais olla joku puhnumero, jos koittais vielä sinne soittaa

    • ex_vippaaja

      Ai onko sellainen käytäntö että velkaa ei tarvitse maksaa jos koneet ja järjestelmät sekoo?

      • tietäjä

        On, vaikea maksaa kun laskua ei ole tullut, eikä maksutietoja tunnu mistään löytyvän


      • exxxxxxvippari
        tietäjä kirjoitti:

        On, vaikea maksaa kun laskua ei ole tullut, eikä maksutietoja tunnu mistään löytyvän

        ex-vippaaja katos kun ei ole velkaa kyseiseen firmaan ja silti perivät,kyllä me vippaajatkin osataan(osa) pitää huoli laskuistamme ja siksipä asia ottaakin päähän kun viestiä pukkaa ja ei numeroa mihin soittaa ja viestejä laittanut jo varmaan 20kpl ja he eivät vastaa.


      • Bluuuufinanssi
        exxxxxxvippari kirjoitti:

        ex-vippaaja katos kun ei ole velkaa kyseiseen firmaan ja silti perivät,kyllä me vippaajatkin osataan(osa) pitää huoli laskuistamme ja siksipä asia ottaakin päähän kun viestiä pukkaa ja ei numeroa mihin soittaa ja viestejä laittanut jo varmaan 20kpl ja he eivät vastaa.

        Tohon ei voi oikeastaan enää auttaa :/ itellä oli tosiaan se, että laskutukseen, kun soitti, maksutiedot olivat menneet perille, niillä ei vaan toimi järjestelmä, ei asiakaspalvelu, ei sähköpostikaan näemmä, ota sinne Kapitaliin yhteys, jos löydät numeron. Itsellä oli kuitenkin aikoinaan jonkun muun laskutusfirman kanssa asiointia, niin se meni hyvin. Aikaa siitä tosiaan nyt 5kk eli ennen uutta lakiakin


    • ??????

      Olen monta päivää yrittäny ottaa yhteyttä näihin kahteen firmaan sähköpostitse ja puhelimella,vastausta ei ole tullu...eikä laskuakkaan..:( Minkä teen ettei tule lisää kuluja? Ja sen verran opin tästä etten ota yhtään pikavippiä..

      • Juu u

        Hmm, jos ne ei laskutuksesta vastaan niin onpa kummallista...Toki kyseiseltä firmalta mikään ei ole kummallista, mutta jatka vain pommittamista Union Kapitalin suuntaan. BF:n porukka ei vastaa yhtään mihinkään.


    • kerta riitti

      onks sinne blue financeen kellään puh.numeroa? Laskua ei kuulu...Vtu, yks ainoa vippi ja sekun näköjään tuli otettuu ihan väärästä puljusta,,on niillä hyvät markkinointiasiat ainakin:(...

      • murrmurrr

        Directa antaa tälläsen numeron;

        0400167923, Janne Rauhala.


    • 6+16

      Taitaa olla BF:ltä rahat loppu.

      Yritin ottaa sieltä satasen lainan perjantaina. Sain tekstatin jossa kerrotaan "hetkellisestä häiriöstä" joka estää maksatukseen laiton. "Hetki" on jatkunut yli viikonlopun eli koko maanantainkin. Tätä kirjottelen tiistaiyönä.

      • kerta riitti

        noinhan se oli mullakin, perjantaina yritin, koneet sekaisin, peruin sen lainan, mut seuraavana perjantaina oli putkahtanut tilille..kait niiltä rahat loppuu, kun eivät saakuti edes laskua laita, Kiitos murrmurrille numerosta.


    • karvinen5

      No niin vastasivat asiakaspalvelusta. Mutta eivät toki mitään järkevää :D

      • 1karvanen

        sähköpostiin vai soititko sinne?


    • perkule sentään

      bf vastasi sähköpostiin vuorokauden aikana ja kehotti ottamaan yhteyttä laskutusasioissa tuonne kapitaaliin, laitoin postia ja pyysin laskun..saas nähä, milloin tulee. tosi outoa on, ettei raha kelpaa, minä en ainakaan maksa mitään ylimääräistä, jos eivät ajoissa saa laskua lähetettyä.

    • karvinen5

      Ei sinne mitään soittaa voi, ihan piruuttani tässä kokeilen, että ovatko hoitaneet asiansa. Eivät olleet saaneet maksuani järjestelmäänsä vieläkään - näin puolen vuoden jälkeen :D Mutta en minä sitä murehdi, postia ei ole tullut, ei enää viestejä ja ennen lakimuutosta heidän LASKUTUKSENSA tosiaan toimi moitteettomasti eli vastasivat puhelimeen ja sanoivat, että maksuni on kirjautunut heille ja pitäisi näkyä Blue Financella parin päivän sisään, NO EIPÄ OO NÄKYNYT, "mukamas". Itse en usko mihinkään mitä tuolta firmalta tulee! Kyse oli tosiaan heidän Lainakeidas-palvelusta. Lisäksi, jos nyt pilkkua rupeavat nussimaan niin mustaa valkoisellakin löytyy verkkopankista. Sanoivat, että selvittävät asiaa, eihän ne oo selvittänyt asiaa ku tosiaan n. 6kk eli ei nokkaansa ole kohauttanut. Ei se niin väliä, vaikka ei kohauttaisikaan. Ei tuollaiselta firmalta vaan voi ottaa lainaa(älkää ryhtykö hyvät ihmiset)

      • karvinen5

        22.05.2013 80e laina ja takaisinmaksu -104 04.06.2013 , että näin ja 2 päivää jopa etuajassa :D kai siinä joku härdelli tullut järjestelmään lakimuutoksen vuoksi


    • NAISET-HADASSA

      Mullekkaan ei ole Blue finance mitään vastannut, eikä jostakin ihme syystä union kapitalkaan. Eniten ihmetytttää, ko ei muka laskutus firmalaan mitään vastaa.. Outo juttu, ikinä minulle ei ole näin käynyt. Kaverini otti blue financelta 100€ vipin, muuton ja kaiken muun sössön keskellä, ei voi maksaa summaa kerralla. Hänellekkään ei vastaa laskutus palvelu union kapital eikä blue finance. Hän odottanut kummastakin puljusta vastausta lähemmäs 3kk, että sillä tavalla :) joutuukohan raukka maksamaan minkälaista summaa nyt sitten , kun tai jos ottavat joku puoti yhteyttä.? Osaako kukaan järkevä auttaa naisia hädässä!? Olisi tympeä maksaa monia satoja ylimääräsiä sen takia, että he eivät vastaile sieltä, eivätkä tee maksusuunnitelmaa kaverilleni. =[ so so so so sad!

      • NAISET-HADASSA

        niin taikka menettää puhtaat luottotiedot niiden paskan sössimisen takia!!


    • karvinen5

      Niin no, maksakaa pois, jos suinkaan voitte ja pitäkää nettipankissa mustaa valkoisella. Ei ne ole muuten mitään enää häirinneet, mutta sekaisin se pulju on. Muualta ne soittavat, että pystytkö maksamaan ja asiat ovat muiden kanssa fiksusti sovittavissa.

      • hätähätä

        Tuonne toiseen ketjuun vastasi joku tyyppi, että blue finance on sulkemassa koko puljun (onneksi). toivottavasti ei kukaan muu kerkeä nyysiä rahaa heiltä -_- tiiä nyt sitten, että jos kaverini summa menee perintään, että kuka senkin hoitaa? Huhujen mukaan blue financen laskuttaja firma eli union kapital on samaa pataa bluen kanssa.... oO onpas tyhmälle päälle liian monimutkaisia asioita =[


    • tiina2

      Hei minulla kanssa 100e laskus siellä jossa ollu erä päivä 7.11.2013 mutta ei ole mitään laskua mihin maksaa se!! tuli vain viesti sieltä että lasku pitää maksaa!! yrittäny etti puhelinnumeroa ja laittaa viesti ei kuulu mitään !! paska

      • Häiriö

        Kahdesti olen yrittäny joustolimiittiä nostaa.Molemmilla kerroilla tuli sama teknisiä häiriöitä vastaus.Eka kerralla kesti muutaman päivän.Nyt kestää ens vkoon.Yli vkon jo kestäny.Että semmosta teknistä häiriötä.


    • 5+8

      voi paska ja itekkun otin 100e lainan tänää kyseisestä puljusta... no ei rahoja kyl tullu heti mut vituttaa jo valmiiks jos tulee sitten joskus, onnistuisinkohan peruuttamaan asian vielä jotenkin?

      • erehdyin kerran...

        rahat tulee joskus ens viikolla...tai seuraavalla, äläkä edes yritä perua...ei onnaa


    • sininen laina

      Sähköpostiin tuli lasku samana päivänä kun eräpäivä oli. Kuukaus sitten maksanut laskun pois ja viel tulee perintä viestejä.Kuitit maksusta oon lähettänyt union kapitaliin.Joku mättää ja pahasti.Kierrän kyllä jatkossa kaukaa.

    • 6+19

      Mulle tuli kans

    • Tortellini

      Samaa paskaa tekevät edelleen. Olen maksanut heidän laskun 13.11 mikä oli laskun eräpäivä. Sen jälkeen tuli 3 tekstaria laskun olemisesta maksamatta. Siinä kohtaa meni hermot Bluefinanceen ja lähetin kopion heidän laskustaan ja tositteen verkkopankista heille ja kaupan päälle soitin kuluttajaasiamiehelle. He sanoivat, että BF oli ilmoittanut, että heidän laskuttajallaan UK:lla on ongelmia heidän laskutusohjelman kanssa. No, laskun sain UK:lta hyvissä ajoin ja maksoin sen ajallani joten omatunto puhdas. Kaiken varalta on kaikki tallessa..sähköpostit bluefinancelta, laskunkopiot ja tiliote. Ellei rupea asia selviämään niin juttu menee kuluttajaasiamiehelle eteenpäin. En tiedä millaisista huijareista tässä on kyse...en kuitenkaan ota heiltä yhtään lainaa enää.

    • mnfmdn,fmnd

      Olen maksanut BF:n vipin jo kaksi kuukautta sitten, mutta maksu ei ole muka kirjautunut. Yeah right.

    • hfdhg

      ootteko koitaneet soittaa tai lähettää mailia Union Kapitaliin? Mulle ei kukaan vastannut sieltä.

      • Audi-man

        Yritetty on mutta ei onnistu. Kumpaankin on tullut lähetettyä lukuisia väh. 20 sähköpostia ja Union Kapital ei ole vastannut yhteenkään ja BF vastannut yhteen...tosin sanomatta mitään järkevää. Oletko maksanut laskun jo? Pidä kaikki sähköpostit ja maksukuitti tallessa. Jos et ole saanut laskua...ole tarkkana. Sain käsityksen, että UK ei olisi enää toiminnassa...tiedä tuota.


    • lonesome

      Ei sieltä vastaa kukaan. Otan huomenna yhteyttä kuluttajaoikeusneuvojaan.

    • Short shift

      Soitin eilen itse kuluttajaasiamiehelle ja he sanoivat, että Union Kapital olisi "ei toiminnassa". Laskuthan maksetaan Union Kapitalille, joka tilittää rahat BlueFinancelle. Jos näin on, että Union Kapital on heittänyt pyyhkeen kehään ja on Bluefiancelta jäänyt rahat saamatta niin se on ihan heidän oma ongelma. Itse olen maksanut oman laskuni eräpäivänä ajallaan. Kuluttajaasiames sanoi, että on tärkeää säästää jokainen sähköposti ja tositteet maksusta. Sanoivat myös samaan hengenvetoon, että BlueFinance tulee lähettämään laskut lähiaikoina ilman ylimääräisiä kuluja...saapas katsoa, että onko Bluefiance sitä mieltä, että 400 euron laina pitää maksaa kahteen kertaan...ei käy, jos tulee lasku niin asia lähtee samalta istumalta eteenpäin niille tahoille joille asia kuuluu. Ja vielä yhteydenotoista Union Kapitalille...ei kannata, kukaan ei vastaa. Ja Bluefinancelta saat vastauksen vain lähettämällä 20 sähköpostia ja vaatimalla vastausta...tämä on ihmisten kusettamista sanan varsinaisessa merkityksessä.

    • joskus langennut

      blue financella ja union kapitalilla on sama pankkitilinumero...ovat yksi ja sama pulju.

    • NiinLäheltä

      Mitäs se Rauhala oikein touhuilee, kun noin päin peetä on asiat??

    • nalleballe

      BF:n toiminnasta on mennyt asia eteenpäin...pitäkää sähköpostit ja maksukuitit tallessa. Jos haluat ongelmia ja menettää mielenrauhan...ota laina BF:ltä. Joku sanoikin jo että union kapital on kaputt...sinne ei kannata edes yrittää ottaa yhteyttä.

    • helvetttiiii

      Mä oon ottanut 100 euron vipin joskus syyskuunalussa ja eräpäivä oli 23.9 enkä oo saanu mitään laskua että voisin sen maksaa :( eivät vastaa sähköposteihin. onkohan mulla menny jo luottotiedot? :/

    • sans

      Minä en ole saanut laskua, joten vähän vaikea maksaa takaisin. Olen laittanut viestejä kaikkiin mahdollisiin osoitteisiin niin Blue Financelle kuin Union Kapitalillekin, ei vastausta mistään! Soittaakin yritin, mutta "numeroon ei saada yhteyttä".

      Mihin tuosta puljusta voisi valittaa???

      Enpä tiennyt että tämä on tällainen huijarifirma, kaukaa olisin kiertänyt :(

      • JR70

        Mistäs sinä valittasit? Ai siitä, kun et ole saanut laskua??

        Kaikkihan on siihen asti ihan laillista, jos eivät pyydä ylimääräisiä kuluja kun lasku joskus saapuu!

        Onko vaikea ymmärtää?


    • Ei kannata

      On sitten pahemman luokan huijari firma. Ekan ja viimeisen lainan otin ja lainan tuleminien tilille kesti yli kolme viikkoa. Verkkoongelmia pankin kanssa joka kestää kolme viikkkoa..en taida jaksa uskoa moista paskaa, oli vika mikä tahansa sitä korjataan vaikka vuorokauden ympäri, että ne toimii. Tais vain olla niin, että Rauhalalla ei ollu rahaa maksaa rahoja kun on vissiin otettu rahaa matkusteluun ja shoppailuun firman rahoista. Lasku tuli ajallaan ja ennen eräpäivää 10.11. Tuli pari viestiä että laina myöhässä ja kun lähetin verkkopankista kuitin...sen jälkeen ei mitään ole kuulunut. Saa katsoa, että meinaavatko laskuttaa samaa lainaa useamman kerran. Älkää nyt jukoliste hakeko BF:ltä mitään lainaa, sen taru on loppu...

    • ikivihree

      Tälläisiä päivityksiä on tullut jo kuukausia, sähköpostiinkaan ei vastata lupailuista huolimatta.Olkaa tarkkoina ja säästäkää viestinne jos tarve vaatii niin ryhmäkanne on mahdollinen.

      UNION KAPITAL OY
      Uusittu web-palvelumme avataan 29.11.2013

      Ajankohtaista to 29.11.2013
      Puhelinpalvelumme on toistaiseksi suljettuna asiakaspalvelumme ruuhkautumisen vuoksi. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse ja vastaamme mahdollisimman pian.

    • Stonehitter

      No BF on ainoa paikka joka ei ole laittanut laskua tai maksamiseen minimissä vaadittavia tietoja (minne maksetaan, millä tiedoilla(viite) ja mikä summa).

      Ja olen käyttänyt 4 tai ehkä 5 eri vippi firmaa viimeisen kuukauden aikana ja kaikki muut ovat laittaneet laskun hyvissä ajoissa s-postina.

      Eniten itseäni huvittaa tuo Union Kapitalin nettisivu: ota yhteytettä s-postilla, mutta missä perkuleen s-posti osoite on, itse löysin jonkin yrityspalvelun kautta osoitteen.

      Jos BF aikoo veloittaa extraa niin minä infoan pankkiani että repivät BF:ltä TUPAS luvan pois, siihen loppu pikavippien helppo teko kun pankit eivät suostu antamaan lupaa vipata asiakkaalle.

      Tällöin BF:n ainut mahdollisuus on käyttää SMS vippejä, mutta moni vieroksuu niitä erittäin paljon esim. allekirjoittanut.

    • sfd

      [email protected]

      Ei tosin tuoltakaan mitään vastausta saa, mutta sinne olen itse laittanut jo "jokusen" postin.

    • Mies ja ilves

      itse olen saanut laskut [email protected] ja bo@unionkapitalista ja myös näihin osoitteisiin ole lähetellyt emailia. Jukka on vastaillut tuosta ensimmäisestä osoitteesta mutta toisesta ei koskaan tuu vastausta. Lokakuussa on viimeiset postit vaihdettu sen jälkeisiin s.posteihin ei mitään. Kuten eräs sanoi...on näitä luotettaviakin vippipaikkoja jäljellä josta saa tosi hyvää palvelua ja ovat auttavaisia. BF ja UK on täysin ulapalla näiden juttujen kanssa ja kyllä joku viranomainen saisi pistää heidän toimilleen pisteen.

    • adsf

      Minulle tuli NYT sähköpostiini lasku, kello siis 23 su-iltana.. Eräpäivä ollut siis jo viikko sitten, mutta nyt lähettivät ensimmäisen laskun. No jospa tuosta paskasta nyt pääsisi eroon tuon maksamalla, hope so.

    • ....

      Ei saatana, itse otin joku kaksi viikkoa aikaa 100e lainan ja rahoja ei ole vieläkään tullut tililleni ja tänään tuli sähköpostiin lasku että lainan eräpäivä on tänään(1.12) laitoin bluefinanceen vielä viestiä että mitä helvettiä tä tarkottaa kun ei ole mitään rahoja edes tullut ja samoin laitoin union kapitaliin saman viestin..! miten tässä nyt toimisi?

    • kase

      No tietenkään et maksa, jos et ole edes rahoja saanut. Kuluttajaviranomaiseen vaan yhteys.

    • anjdkshgkdfjh

      Miks tää ei vittu vastaa viesteihin eikä oo mmitää numeroo johon soittaa!! ??? Lainan eräpäivä ollu 23.9 mutta laskua ei oo tullu!! menee niin hermot

      • sdfghjkljhgfdsfghj

        Auttakaa nyt joku mit' mun pit'' tehd'!!!


      • Cant do shit about
        sdfghjkljhgfdsfghj kirjoitti:

        Auttakaa nyt joku mit' mun pit'' tehd'!!!

        Mitäpä tuolle voit tehdä? Union Kapitalia ei tod.näköisesti enää ole syystä tai toisesta...ja samaa voitaneen sanoa tästä alta 30 vuotiaiden kihlaparin yrityksestä bluefinance...lienee sekin tullut tiensä päähän. Jos olet maksanut laskun, pidä kaikki todisteet tarkasti tallessa ja jos et ole saanut laskua...sille ei juur mitään voi koska bluefinance sanoo näin "Palvelu on väliaikaisesti suljettu laskutusohjelman muutostöiden vuoksi". Tätä samaa tekstiä on käytetty pariin otteeseen myös viime vuonna...kuten myös "meillä on verkkoongelmia pankin yhteyksien kanssa jota korjaillaan parhaillaan. Maksamme lainan tilillenne heti kun vika on saatu korjattua". Eli jos olet hakenut lainan tänään Bluefinancelta...niin laina ja lasku tulee sinulle samana päivänä eli n.3 viikon päästä...ja ai niin, sen laskun eräpäivä sitten oli jo.


    • turhan laskun saanut

      Todennäköisesti tulette saamaan laskuja BF:n uudelta laskutusfirmalta Tulosperinnältä. Sieltä voi tulla sellaisia jotka olette jo maksaneetkin että olkaahan tarkkoina, tuskin palauttavat liikaa maksettuja.

    • lerssijaakko

      No vihdoinkin jotain...soitin Tulosperinnälle josta pyysivät lähettämään kopion maksukuitista. Niin tein ja tunnin päästä sain viestin, että asia kunnossa ja osaltani loppuunkäsitelty. Vastaavat jopa asiakaspalvelussa puhelimeenkin, joten jos nyt sitten pääsis tästäkin asiasta eroon

      • älkää sortuko

        No on tuokin, että asiakkaan on läheteltävä kuitteja, kyllä se on ihan firman oma ongelma, jos ei ole kirjanpito kunnossa. Minä antaisin mennä perintään, jos olen maksanut. Siinähän maksaisi Rauhala kaikki siitä aiheutuvat kulut.


    • huijareita nuokin

      Täältä löytyy yritykset johto:
      http://www.finder.fi/Rahoitusta ja muuta luottotoimintaa/Blue Finance Oy//paattajat/2640398

      Täältä löytyy osoite ja puhelinnumero:
      http://www.directa.fi/yritykset/8448491/Blue Finance Oy/#

      Luottotoiminnan tunemus on selvitetty ihan eri nimiseltä henkilöltä:
      www.avi.fi/documents/10191/19290/Luotonantajarekisteri_060313/44cb059e-268a-4aef-a0fc-51fc622c4d4e

      Aika monta verkkotunnusta (löytyvät taloussanomien yrityshakemistosta):
      Verkkotunnus Myönnetty
      airopaycard.fi 25.07.2013
      scandiclaina.fi 27.03.2013
      paycardfinland.fi 08.10.2012
      paycard.fi 08.10.2012
      luottokorttiprepaid.fi 26.09.2012

      Jos ja kun homma ei firman kanssa toimi niin tehkää yrityksestä viipymättä tutkintapyyntö poliisille.

    • per....n pikavipit

      moro,

      blue finance on käräjillä tällä hetkellä. Sillä propleemia, kun mukana takausfirma ja sen kustannukset pikavipeistä. ainakaan takauskustannuksia ei tarvi maksaa vielä, ennen kuin markkinaoik. päätös astuu voimaan. Blue finance joutuu luomaan uusia lainatuotteita, kun ei toiminut lain edellyttämällä tavalla.

      • 8+5

        Ei ole BF käräjillä vaan Vipster (vippi24.fi). BF ja mm. Ainalaina ovat toki tehneet tästä johtopäätökset ja vetäytyneet juonimaan uusia ideoita. Suomen rahoitusyhtiö useine brändeineen, takauksineen ja takauksen käsittelymaksuineen sen sijaan porskuttaa.. (Joskin, hekin ovat lopettaneet tekstiviestispämmäyksen.)


    • kijhj

      Kusetusta. Eivät maksa rahoja tilille sovitusta ja pistävät asiakkaan soittamaan 1,95 euroa/min asiakaspalveluun rahoja tiedustellakseen. Itse jonotin 10 minuuttia eli 19,50 euroa hukkaan.

      • Anonyymi

        Perinnästä tuli kirje , laskuja ei ole tullut koskaan s.postiin eikä kotiosoitteeseen. Perivät 2 vuoden takaista ilmainen vippiä luultavasti. 200 Nosto. Heihin yhteyttä saa suojaamatonta sähköpostia käyttäen, annetaan sotu nimi osoite vain siten saa tiedon minne laskut on lähetetty. Outoa! Tai sitten soittamalla. Maksu n.2 e min. Hullunrohkea olen jos otan yhteyttä. Nyt perintätoimisto perii 435.78 paska firma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinnästä tuli kirje , laskuja ei ole tullut koskaan s.postiin eikä kotiosoitteeseen. Perivät 2 vuoden takaista ilmainen vippiä luultavasti. 200 Nosto. Heihin yhteyttä saa suojaamatonta sähköpostia käyttäen, annetaan sotu nimi osoite vain siten saa tiedon minne laskut on lähetetty. Outoa! Tai sitten soittamalla. Maksu n.2 e min. Hullunrohkea olen jos otan yhteyttä. Nyt perintätoimisto perii 435.78 paska firma.

        Oot sä hieman vajaa? 2 vuotta sitten oot 200e:n vipin ottanu ja luullu et se on ilmanen ja jättäny maksamatta? Aivan oikein että he perivät nyt sitä korkoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä hieman vajaa? 2 vuotta sitten oot 200e:n vipin ottanu ja luullu et se on ilmanen ja jättäny maksamatta? Aivan oikein että he perivät nyt sitä korkoineen.

        Vaikka on vanha kommentti. Miten voi maksaa jos laskua ei tule. Turha syyttää ja pitää vajaana jos ei laskuttaja osaa laskua lähettää.


    • Anonyymi

      Vuosi 2020: mikään ei ole muuttunut. Ilmoitukset yrityksen epäasiallisesta toiminnasta tuonne
      Tiedustelut ja kyselyt: elinkeinot.etela(a)avi.fi
      Virallinen sähköposti: kirjaamo.etela(a)avi.fi

      • Anonyymi

        Ei kannata enää olla tekemisissä kyseisen yhtiön kanssa. Viime vuonna oli itsellä ongelmia kun laskun tulossa kesti. Näköjään nyt jotain.


    • Anonyymi

      mulla meni 500 en bluefinancen laina in trumin ennakkioerintään
      kuluttajasuoja jäädytti drn koska odotan velksjärjestelyä?

    • Anonyymi

      bluefinancen palvelunumero 0600303600

      terv iisakki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe