Liian isot häpyhuulet?

Dumbo80

Miehet: häpyhuuleni ovat kohtalaisen isot. Onko se vastenmielistä?

35

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etp

      Ei ole mikään ongelma, hei. Haluatko, että kokeillaan yhdessä sun kanssa petihommia? ;)

    • Ei haittaa

      Ei mitään väliä. Jos tuohon vaiheeseen asti päätyy, tmun puolesta ei ole mitään väliä. Muut asiat painaa ja jos tossa vaiheessa ollaan, kaikki on jo ok. Mun mielestä. Ei muakaan hetkauttais, jos joku kommentois, että ompas ruma penis. No stress :)

    • Dumbo80

      Huh, kiitos. :)

      Etp, ;)

    • namsnamsnams

      mua ei ainakaan haittais, pikemminkin maittais ;D aika runolista :D

    • Petal Lover

      Runsaat suudeltavat häpyhuulet ovat ihanat. Olemattomat häppärit eivät kutsu, ei houkuttele herkuttelemaan ja viittaa hedelmättömyyteen (vaikkei välttämättä ole sitä).

      Mitä isommat sen ihanammat!

      • Kaijorata

        Jos isoa kaipaa, niin olisi varmaan syyrtä siirtyä miehiin.


    • jep5

      Pimppejä hyvin erilaisia on.. eri kokoisia.. eri näköisiä.. eri tuoksu.. eri maku.. eläviä taideteoksia.. ei elämää ilman pimppiä!!!!

    • ´´´´

      No ei todellakaan ole sillä levitän tietysti häpyhuulet sormilla auki jotta pääsen nuolemaan pillua. Oman naisen pillu on jokaisen miehen mielestä maailman paras:)

    • klöo

      Pimppejä on erilaisia enkä ole vielä törmännyt yhteenkään vastenmieliseen.

    • jklihs

      Nuorempana en edes osannut hävetä alapäätäni mutta mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän häpeän kun häpyhuulet roikkuvat.
      Nykyään en voi edes antaa miehen sormella koskea koska hävettää koko alapää.
      Ja ikää on 32

      Luulisi että nuorempana olisi hävettänyt mutta silloin en edes kiinnittänyt asiaan huomiota ja nautin kun minua nuoltiin.

      • Älä nyt hyvä nainen häpeile kaunista kukkaasi. Isot terälehdet ovat merkki hedelmällisyydestä ja niitä on helppo suuhyvitellä. Rakastan isoja terälehtiä ja varsinkin jos ne ovat vielä jonkin verran paksuja. Katso calla-kukkaa ja näe kuinka kaunis naisen häpy on. Sen muodossa, tuoksussa ja maussa on maailman arvokkain ja kaunein koodi piiilotettuna.

        Mikään ei tunnu yhtä ihanalta kuin nenän, huulien ja kielen edestä väistyvät terälehdet. Mikään tuoksu ei huumaa yhtä ihanasti kuin naaraan tuoksu eikä mikään maku juovuta ihanammin kuin naisen viini.

        Älä häpeä kauneuttasi! Haluaisin ahmia koko kukkasi suuhuni ja mennä sinusta aivan sekaisin. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....


      • jklihs
        c.linguist kirjoitti:

        Älä nyt hyvä nainen häpeile kaunista kukkaasi. Isot terälehdet ovat merkki hedelmällisyydestä ja niitä on helppo suuhyvitellä. Rakastan isoja terälehtiä ja varsinkin jos ne ovat vielä jonkin verran paksuja. Katso calla-kukkaa ja näe kuinka kaunis naisen häpy on. Sen muodossa, tuoksussa ja maussa on maailman arvokkain ja kaunein koodi piiilotettuna.

        Mikään ei tunnu yhtä ihanalta kuin nenän, huulien ja kielen edestä väistyvät terälehdet. Mikään tuoksu ei huumaa yhtä ihanasti kuin naaraan tuoksu eikä mikään maku juovuta ihanammin kuin naisen viini.

        Älä häpeä kauneuttasi! Haluaisin ahmia koko kukkasi suuhuni ja mennä sinusta aivan sekaisin. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

        Kiitos mutta kaikki miehet ei niistä nauti. Eikä kehtaa laittaa treffi ilmoitusta että "etsitään miestä joka pitää isoista roikkuvista huulista"


      • jklihs kirjoitti:

        Kiitos mutta kaikki miehet ei niistä nauti. Eikä kehtaa laittaa treffi ilmoitusta että "etsitään miestä joka pitää isoista roikkuvista huulista"

        Saattaisi kyllä löytyä yksi nopea vastaaja ; P

        Kyllä suuri osa miehistä tykkää kauniista kukkasesta! Jenkeissä nuoret tytöt leikkauttavat laserilla terälehtensä pois ja jäljelle jää vaossa oleva anusta muistuttava reikä. Hyi, yäk! Silpomista. Miten joku voi tuhota niin suurta kauneutta??????


      • Anusss
        c.linguist kirjoitti:

        Saattaisi kyllä löytyä yksi nopea vastaaja ; P

        Kyllä suuri osa miehistä tykkää kauniista kukkasesta! Jenkeissä nuoret tytöt leikkauttavat laserilla terälehtensä pois ja jäljelle jää vaossa oleva anusta muistuttava reikä. Hyi, yäk! Silpomista. Miten joku voi tuhota niin suurta kauneutta??????

        En tiedä millainen anus sulla on, mutta omani ei kyllä muistuta pillulta. Minkäänlaiselta sellaiselta.


    • pertti ämmänsaaresta

      emännälläni on niin isot pillunhuulet että lepattaa naidessa

      • Ellabella

        Pitikö tässä jossain kohtaa nauraa....?


    • Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
      Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
      [email protected]

    • mlukku

      Voi sellaisista isoista häpäreistä olla välillä hiukan haittaakin. Jos lähipaikat kuivina niin kyllä kulli takertelee ja saa ajan kanssa reikää etsiä ja luistosta ei tietoakaan. Tuossa tilanteessa auttaa kunnon liukaste.
      Suuseksissä sitten aivan mahtavat sellaiset koko suun täyttävät häpärit.

    • haitta-aste

      Onko se vastenmielistä?

      Jos haittaa pahasti istumista nii sitten on, muuten ei.

    • aaahhh96

      namnam isoja häpyhuulia on ihanaa pussata

    • salaa1231

      Ei todellakaan minä ainakin tykkään imeskellä isoja häpyhuulia ennen klittaa.

    • autssss

      Nehän on vain hauskat. Mukava laittaa ne umpisolmuun.

    • mies oksassa kii

      Kaluni on kohtalaisen iso. Onko se vastenmielistä?

    • jussi_3

      Ihanaa nuolla! Pesty ja siistitty pillu vaan...

    • poikas

      Vaikket usko niin olis mukava pienen
      nähdä pieniesi välissä...

    • Vaukki

      On, jos ei pidä isoista häpyhuulista. Jos taas pitää tai asialla ei ole merkitystä, ne ovat ihan ok tai jopa toivottavat. Itse olen sitä mieltä että vaihtelu virkistää. Tässäkin asiassa.

    • tyttönen_94

      Tulipas mukava itsetunto-boosti kun näitä luki :D Aina olen hävennyt pilluani kun huulet on isot… En tiiä. Vaikka miehet sanookin että on ihanat jne. niin silti vaan en usko :( Mut ehkä se ongelma on silloin pään sisällä...?

      • Mietihän nyt mikä sen mehiläisen kukkaan vetää: kauniit isot terälehdet, ihana tuoksu ja meden maku. Naisen häpy on maailman kaunein kukkanen. Kauneimmillaan se on niin kaunis, että sen edessä kokee elämäntarkoituksen, jumaluuden, perimmäisen syyn. Nainen tuoksuu ihanalle ja maistuu jumalaiselle.

        Kaunis naisen häpy on kuin kalla. ( http://flowersbulbs.com/ColorCalla/images/Colored_Calla_Lilies_from_Oregon_Coastal_Flowers_028.jpg ). Muotona se on täydellinen, pyöreää, torvimaista tervetulleeksi toivottavaa, hyväilemvää, taipuisaa, pehmeää, lämmintä, kosteaa. Se on muoto, joka painautuu miehen (tai miksei myös naisen) huulia vasten täydellisemmin kuin mikään muu.

        Naisen muoto on kaunis ja naisen kaikkein kaunein muoto on hänen kukkasessaan.

        Älä siis ikinä tunne häpeää hävystäsi, Kanna sitä ylpeydellä. Se on elämänlähde. Se on taikuuden ja magian kehto. Se on kauneuden keskus. Jumala elää naisen kukassa.

        Sulje silmäsi ja tunne suudelmani terälehdilläsi.


    • Häppärirakastaja

      Isot häpyhuulet <3 tuoksukin on kiihottavampi kuin viivapillussa.. isot häppärit on vain niin kiihottavan näköiset että niitä haluaa nuolla paaaaljon pitempään kun sellaista avohaavan näköistä pimperoa

    • Ihanaa olis nuolla isoja häppäreitä, puhtaus ja karvat ratkaisee..... Puhdas ja mitä vähemmän karvaa.... Herkkua.

    • rure

      mitä suuremmat, sen paremmat, niitä ois kiva imeä oikein kunnolla turvoksiin, kyllä ois kiihottavan näköiset

    • UriKKira

      Hessu hei.Miksi ne isot olisivat.Minä ainakin pidän ja niitä on kiva imeskellä.?

      • UriKKira

        Hessu tässä moi.On niin sekaista seurakuntaa.Itse sanoisin näin,kun haluttaa sinun pitäisi saada tämä,mistä itse pidät.Moi


    • njamnjam

      Nostan yleensä isot häpyhuulet korvan taakse ennenkuin ryhdyn nuolemaan

    • häpy56

      Olen aina toivonut löytäväni naisen jolla olisi isot häpyhuulet, mutta en ole vielä löytänyt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe