jousimies&skorpioni

Lydia

Sopivatko jousimies ja skorpioni yhteen?

20

9462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppari

      No ei sitten yhtään. Juokse äkkiä pois

      • Lydia

        Muttakun unelmieni mies on skorpioni! En aio luovuttaa! Vielä hänet saan...


      • *stara*
        Lydia kirjoitti:

        Muttakun unelmieni mies on skorpioni! En aio luovuttaa! Vielä hänet saan...

        minunkin unelmien mies on jousimies ja itse olen skorpioni. tykkäämme toisistamme todella paljon mutta nyt ei ole hyvä aika seurustelulle. mutta vielä elän toivossa että hänet saan...


    • kotka8

      Eivät sovi yhteen, ainakaan jousimies-nainen ja skorpioni-mies. Rankka suhde.

      • *stara*

        mitenkäs sitten suu pannaan?


      • jousimies

        Ei muuten pidä paikkansa minulla on skorppiooni mie ja itse olen jousimie!
        Ollaan oltu naimisissa kohta 4v ja yhteen otettu sillai rauhallisesti 3kertaa et se siitä sopivuudesta.
        Skorppari on ihana mies.


      • sagittarian

        Rankkaa on todellakin... olen jousimiesnainen ja avomies on skorpioni.. yllättävän paljon pitää ne rakkaushoroskoopit meidän kohdalla paikkansa.


    • skorppi

      Anna palaa vaan! älä nyt herranjumala luovuta sen takia et joku urpo sanoo ettette sovi yhteen!

      • 40vuoden kokemus

        Ihanaa ylämäkee ja joskus ohimenevää törmäilyä


    • Jousimies nainen

      Skorppari ja jousimies ei sovi.
      Jousimies odottaa huomiota.
      Skorpparilla on oma hyvinvointi, menot ja hauskanpito mielessä.

      Turha odottaa suklaalevyä tai ruusua.
      Toki ihania seuraihmisiä jos haluavat olla sitä
      Hyviä sängyssäkin..
      Sanovat sanoja joiden loukkaavuutta toiseen eivät ajattele, silloin jos on seurustelu suhde kyseessä.
      Hyvän ystävän kyllä skorpparista voi vuosien kuluessa saada. Tunnen 6 skorpparia jo vuosien ajalta. Kukaan heistä ei halua vakiintua.

      Jostain syystä erittäin paljon skorpparimiehiä vapaana? :=)

      • *stara*

        selvä, tätä en enää usko. tämä jousimies uros on todella romanttinen ja huomaavainen ja ihana mies muutenkin. ..ja itse oleb skorpioni


      • neitonen....
        *stara* kirjoitti:

        selvä, tätä en enää usko. tämä jousimies uros on todella romanttinen ja huomaavainen ja ihana mies muutenkin. ..ja itse oleb skorpioni

        se mies on ystävällinen tasan niin pitkään kun toimit hänen toiveiden mukaan eka itsenäinen siirto jouskari ilman huomiota niin alkaa sarkastisuus tulla esille jouskari pyörii oman napansa ympärillä niin tehokkaasti ettei muiden mielipiteille jää enää tilaa


      • sussu
        neitonen.... kirjoitti:

        se mies on ystävällinen tasan niin pitkään kun toimit hänen toiveiden mukaan eka itsenäinen siirto jouskari ilman huomiota niin alkaa sarkastisuus tulla esille jouskari pyörii oman napansa ympärillä niin tehokkaasti ettei muiden mielipiteille jää enää tilaa

        Omaan napaan tuijottelun olen totta vie huomannut jousimiesrakkaassani. Samoin sarkastisuuden. Toisaalta itse skorpparina käyn päälle kuin yleinen syyttäjä, joten kenen syy se sarkastisuus sitten onkaan. Ei hyvältä näytä ei.


      • tat4

        skorppari mies on o vittumainen negativinen perkele..ainakin sen minkä mä tunsin. Mut ei kaikki oo..


    • JaNoinkin ;)

      Jotkut sopii ja jotkut ei. Minun skorppari ex oli helvetin mustis ja ahdistava ihminen ja nykyinen skorpparimies on niin kiltti ja antaa vapautta jne... Ei kait ne horoskoopit aina kaikkea voi kertoa, kyllä ihmisen kokemukset ja varsinkin lapsuus vaikuttavat luonteeseen...

    • JousimiesNainen..

      Eivät sovi yhteen. Kamuna skorppari menee mutta ei muuten.

    • zessi

      itse olen seurustellut yli puolitoista vuotta skorpparin kanssa ja asunut muutaman kuukauden,TOIMII LOISTAVASTI..

    • wilma

      ystävyyssuhteeseen ennemmin mutta raukkaus ei ainakaan kestänyt mun kohdalla...olin suhteessa 7 v ja tylsistyin skorpiooniin,mutta löysin elämäni miehen kaksosesta.

    • uptis

      Nää on niin huvittavia! Toivottavasti kukaan ei oikeasti perusta parisuhdettaan tällaisille hömpötyksille. :)

      Itse olen horoskoopiltani skorpioni ja mieheni puolestaan on jousimies. Ja ei kuulemma horoskooppien mukaan pitäisi tällainen suhde onnistua. Me olemme kuitenkin olleet tähän mennessä o n n e l l i s e s t i yhdessä reilut 15 vuotta, eikä loppua näy.

      • Skorppioni mies 45v

        Olen Skorppari mies ja olin 6 vuotta suhteessa jousimies naisen kanssa ja tasapainoisin suhde mitä ikinä on ollut. Meillä eron aiheutti lopulta parina viimeisenä vuosina muista henkilökohtaisista elämämääni kohdanneista syistä johtuva ptkäaikainen masennus jota puolisoni jaksoi tukea viimeiseen asti. tajusin hakea hoitoa liian myöhään ja hänen voimansa loppuivat, lääkitsin myös masennusta alkoholilla mikä tietysti pahensi masennusta, ei ollut väkivaltaa eikä pettämistä. Hän halusi kovasti lapsia ja minä masennukseni vuoksi en voinut ajatellakaan lapsen hankintaa siihen tilanteeseen. Nyt alkoholi ja masennus ollut pois jo pari vuotta ja en voi kuin katua etten hakeutunut hoitoon ajoissa, nyt lapseton ja ilman vaimoa, elämä muuten kunnossa taloutta myöten, mutta niin tyhjää. Me ainakin olimme muutoin kuin toisillemme tehty. Minä puolestani tuin ja rohkaisin häntä suhteemme alussa hänen päästyä pois alistavasta parisuhteesta. Hän sai itseluottamuksensa ja itsearvostuksensa takaisin ja hänestä tuli hehkuva voimakas komea nainen. Itse kyllä olen kova kiikuttamaan lahjoja ja kukkia ja halimaan ja olemaan hellä ja itsellä ei prisuhteessa tulisi mieleenkään pettäminen, mustasukkaisuudesta olen ajatellut että jos niin tapahtuu niin en halua kuulla koska tiedän että tekijä sisällään saa jo rangaistuksen syyllisyyden tunteestaan. Jos ei saa, niin sitten on tunne puolella jotain pahasti vialla ja yleensä toisesta kyllä merkit näkyvät. Ei tarvitse olla Froid. Toivon vilpittömästi että ex puolisoni on onnellinen ja saanut kauan haluamansa lapset sekä hellän kiltin miehen jollaiseksi itsenikin katson. Kaikkea hyvää kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe