Kieroillaanko tahallaan halpahallissa ?

Kllästynyt

Kun hyllynreunassa olevat hinnat ei päde kassalla ?

89

4037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei varmaan tahallaan

      epähuomiossa ehkä.

      • kokemusta on

        Miksei sitten muissa liikkeissä tapahdu tällaista niin usein kuin halpahallissa ?
        ps kärkkäinenkään ei enää syyllisty siihen.


      • suitsaitt
        kokemusta on kirjoitti:

        Miksei sitten muissa liikkeissä tapahdu tällaista niin usein kuin halpahallissa ?
        ps kärkkäinenkään ei enää syyllisty siihen.

        Eihän ne jouda niitä hintoja päivittämään, kuin kanatarhassa ottavat myyjät nokkapokkaa HalpaHallissa. Meno on ollut kautta aikoin samanlaista. Välistä siellä on myyjillä, niin huonot välit, etteivät mahdu yhtä aikaa edes töihin saati sitten, että tekisivät töitä. Taitaa juoruilu olla edelleen se pääasia.
        Otappa ja soita ihan sille esimiehen esimiehelle, niin jospa sitten tulisi oikeita hintoja kohdalle. Asiakkaan on saatava tuote sillä hinnalla, mikä hyllynreunassa on. Se on aivan sama, vaikka kuinka vanhasta tarjouksesta on kyse.


      • tiedän tyypit
        suitsaitt kirjoitti:

        Eihän ne jouda niitä hintoja päivittämään, kuin kanatarhassa ottavat myyjät nokkapokkaa HalpaHallissa. Meno on ollut kautta aikoin samanlaista. Välistä siellä on myyjillä, niin huonot välit, etteivät mahdu yhtä aikaa edes töihin saati sitten, että tekisivät töitä. Taitaa juoruilu olla edelleen se pääasia.
        Otappa ja soita ihan sille esimiehen esimiehelle, niin jospa sitten tulisi oikeita hintoja kohdalle. Asiakkaan on saatava tuote sillä hinnalla, mikä hyllynreunassa on. Se on aivan sama, vaikka kuinka vanhasta tarjouksesta on kyse.

        Esimiehelle suotta kukaan soittaa. Ja henkilökunta keskittyy kylän asioiden puhumiseen. Tietävät asioita paremmin kuin henkilöt ite..säälittävää..


      • Mätä Haapajärvi
        tiedän tyypit kirjoitti:

        Esimiehelle suotta kukaan soittaa. Ja henkilökunta keskittyy kylän asioiden puhumiseen. Tietävät asioita paremmin kuin henkilöt ite..säälittävää..

        Ja niin näytät sinäkin tietävän halppiksen työntekijöiden asiat paremmin ku he ite! On se ihmeellistä että joillain ei ole MITÄÄN hyvää sanottavaa mistään, kyllä on häpeä olla haapajärvinen, asua tämmösen mätälauman keskellä! Miksi juuri kaupan työntekijöitä mollataan ja sama mitä he tekevät niin nousee kauhee haloo, käy vaikka tiivillä kuuntelemassa mitä he puhuvat työajalla, ihmisiä ne myyjätkin vain on.


    • jäkäti

      Mikään kauppa ei tahallaan jätä alelappuja paikalleen, jos tarjous ei enää ole voimassa. Se on faktaa. Eihän siitä saa, kuin huonoa mainetta. Eli kaupalle ei ole siittä mitään hyötyä, joten eiköhän tämä asia ole selvä. On sitten eri asia, jos ei myydä lapussa olevalla hinnalla. Minusta kuuluisi myydä ale hinnalla, jos lappu on paikallaan, vaikka tarjous ei olisi voimassa.
      Jotenki tuntuu, että ei osata ajatella maalaisjärjellä ja kuvitellaan, että kaupoissa aina huijataan.....ja kyllä tätä sattuuu muissakin kaupoissa ihan samalla lailla.

      • kysyn vaan

        Missä muissa kaupoissa sattuu nöin useasti?


    • näin on näppylät

      Olen ollu siellä töissä ja tiedän että sitä tehdään tarkoituksella esim
      leipä hyllyllä siirretään tarjous lappu samantapaisen vieressä olevan leivän viereen joka ei olekkaan tarjouksessa ja moni ei viitsi enää tulla parista eurosta valittaan eikä kaikki etes kuittia tarkasta.

      • ei voi,kun ihmetellä

        jo on kieroa toimintaa.


      • En ymmärrä
        ei voi,kun ihmetellä kirjoitti:

        jo on kieroa toimintaa.

        Samaa mieltä miksi pitää kieroilla ?


      • jäkäti

        No, mutta....minäkin olen ollut siellä töissä ja aika monessa muussakin kaupassa ja en ole missään kuullut ja huomannut, että tahallaan huijataan asiakkaita hinnoilla....tosin tarjpoustuotteita voi olla normaalihintaisen vieressä ja tietenkin hintalappukin on siinä vieressä. Jos todella olet varma, että jokin kauppa ja tietenkin jokin henkilö tekee näin, niin laitappa sen henkilön nimi tähän...et taida edes nimettömänä tähän pystyä....eli taidat vain luullotautisena näin kirjoitlla...eikö.
        Näin on näppylät.


    • unskis

      Menkääpä joskus kokeilemaan sitä myyjän työtä niin tiedätte miten ne hommat oikeesti hoidetaan! Ei kukaan tahallaan huijaa asiakkaita hinnoilla..kassathan siinä joutuu juoksemaan niitä tarkistellessa! Nykypäivänä henkilökuntaa on liian vähän ja hommat vaan lisii..siinä tietää miten sitten käypi..joskus saattaa joku tarjoushinta jäädä paikoilleenkin. Ihmisiähän ne myyjätkin vaan on..mutta onneksi te valittajat hoidatte omat työnne aina virheittä!?

    • näin on näppylät

      Ehkä ne tekkee epähuomiossa tahallaan ?

    • Paska kauppa

      Kävin tänään ja kieroilu vaan jatkuu.

    • 666-

      uskonvarjolla niitä sotiakin käydään,eikö ne ole jotain helluntalaisia kaikki halpahallin työntekijät,onkohan tämä kansankiihotusta saanähdä

    • Hei haloo...

      joo uskovaisia ovat kaikki Halpa-Hallin työntekijät juu. Sehän on yks työhönotto kriteereeri....

    • entinen asiakas

      ...totta puhut. En ole Haapajärven Halpa-Hallis sellaista reissua tehnyt ettei joku hinta olisi väärin ollut. Ärsyttävää, mut onneks asiakas voi aina äänestää jaloillaan.

    • Tahallista

      Näkkeehän sen jo kassaneitin ilmeestä että nyt ei menny oikein.

      • Vainoharhaisuutta

        Luuletko että kassalla tiedetään satojen tuotteiden tarjouskset? Kassa näkee ne koneelta, ei tiedä/muista ulkoa mitkä on tarjouksessa. Olette te vainoharhaista porukkaa! Jos hinta on väärin valittakaa siitä ko. osaston vastaavalle, ei kassahenkilölle jolla ei olee osaa eikä arpaa hintojen huolehtimisesta!


    • hyvä palvelu

      ...tai vielä parempi jos valitatte suoraan yläkerran väelle (en tarkoita jumalaa tmv. heh!) jos kerran AINA on hinta väärin!! Kassathan siitä tosiaan saa aina kuulla, jos joku hinta väärin onkin...mutta osastot tietääkseni itse huolehtivat hinnoistaan..korjatkaa jos olen väärässä. On tässä elämässä suurempiakin murheita, kuin väärä hinta hyllynreunassa..mutta silti siitä saadaan aikaan hirmu draama kassalla!!
      Ja ei ne kaikki työntekijät uskovaisia ole, näkeehän sen kuka käyttää meikkiä ja kuka ei..päättele siitä.
      Hyvää palvelua olen saanut, oli myyjä sitten uskovainen tai ei..mulle aivan sama! Hyvää syksyn jatkoa kaikille halpparin myyjille, jatkakaa samaan malliin!!

    • kävijä

      kokemusta on molemmista, ( hinnat on mitä sattuu ja osa eukoista oikein tuittu myyjiä ) mutta ei ole pakko asioida tuittu eukkojen kans.MUUTEN HYVÄ KAUPPA HALPA - HALLI ON.

      • toinen kävijä

        Varsinkin talouspuolella on se äkänen akka, jolta en koskaan kysy mitään! Miten sellanen voi olla asiakaspalvelutyössä, kun pelkkä katse riittää kertomaan, että et ole tervetullut!! Onneksi ainakin kassoilla ollaan ystävällisiä kaikesta kiireestä ja jonoista huolimatta! :)


    • heko heko

      Haapajärviset asiakkaat on vainoharhaisia...muistakaapa ottaa kiltisti lääkkeenne...kyllä se siittä....

    • lääke

      eiköhän joittenki myyjien pitäis ottaa kiltisti lääkkeensä niin eivät olisi niin kärtyisiä !! tietyiltä myyjiltä ei uskalla kysyä palvelua ja eikä etes uskalla tervehtiä !!

      • Heko,heko

        sulla jäi nyt pari pilleriä ottamatta.....ota sitte seuraavalla kerralla kaksi


    • Parit faktat !

      Ensinnäkin, kaikki H-H:n työntekijät eivät todellakaan ole uskovaisia, itse asiassa lähes kukaan heistä EI ole... Satun tuntemaan useita.

      Toisekseen K- Supermarketissa on samalla tavalla hintojen kanssa, jos 5 kertaa viikossa käy kaupassa niin vähintään kerran joutuu sanoa väärästä hinnasta...!!

    • Ylinen

      Sunnuntaisin on suljettu koska uskovaisten pittää käyä ottamassa uskon sanoma ja saaha synnit anteeksi että jaksas taas viikon tehä syntiä perimällä ylihintaa.

      • Hohhhooohhoo

        Hohhohhoo oletpas hauska!!! Sama tyhjäntoimittaja kirjottaa tänne työkseen paskaa!


      • erkki
        Hohhhooohhoo kirjoitti:

        Hohhohhoo oletpas hauska!!! Sama tyhjäntoimittaja kirjottaa tänne työkseen paskaa!

        Aina saa kassalla korjata hintaa halpiksessa! Etenkin tarjoustuotteet.


      • Jappis
        erkki kirjoitti:

        Aina saa kassalla korjata hintaa halpiksessa! Etenkin tarjoustuotteet.

        Vai että oikein ihan aina :D katoppa ku tekee päivät töitä ni ja tienaa rahaa ni ei oo niin justiinsa maksoko se maito 0,89 vai 0,99 euroa, käyhät kyykkyyn!


      • erkki
        Jappis kirjoitti:

        Vai että oikein ihan aina :D katoppa ku tekee päivät töitä ni ja tienaa rahaa ni ei oo niin justiinsa maksoko se maito 0,89 vai 0,99 euroa, käyhät kyykkyyn!

        No ei siinä mitään! Maksa sinä reilusti enempi maidostas niin minä otan halvemman.


      • Mamma
        erkki kirjoitti:

        No ei siinä mitään! Maksa sinä reilusti enempi maidostas niin minä otan halvemman.

        Meneppäs erkki töihin niin ei tarvi täällä roikkua päivät pitkät!


    • halpa-halli

      olipa taas halpa-hallin työntekijä kärty päällä.oikein harmittaa kun sanoin terve.ja kyllä oli vastenmielistä palvelua.voi hyvänen aika.

      • Rape.k

        Eikö ole hieman munatonta meininkiä haukkua täällä nimettömänä, jos jokin asia on huonosti tai palvelu on huonoa niin laittakaa palautetta esimiehelle älkääkä täällä juorutko niinkun mitkäkin ämmät!


      • asiakaspalvelua?

        No milloinkas hhallin työntekijät tervehtii asiakkaita. EI KOSKAAN! Kassallaki ollaan niin myrkyn nielleitä että... miettisivät miks ovat töissä. Asiakaspalvelua kiitos!


      • Kyllästyttää
        asiakaspalvelua? kirjoitti:

        No milloinkas hhallin työntekijät tervehtii asiakkaita. EI KOSKAAN! Kassallaki ollaan niin myrkyn nielleitä että... miettisivät miks ovat töissä. Asiakaspalvelua kiitos!

        Onkohan sulla kaikki aivan kotona siellä pääkopassa jos tuommosta väität? Vai oiskohan se niin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, minua tervehtii jokainen kassa eikä kukaan näytä minun mielestä myrkyn nielleeltä.. Ja meinaatko että myyjien pitää tervehtiä jokainen asiakas jonka kaupassa näkee, eli satoja kertoja sanoa päivää?! Mikä kuningas luulet olevas?


      • ajattelemisen aihetta
        Kyllästyttää kirjoitti:

        Onkohan sulla kaikki aivan kotona siellä pääkopassa jos tuommosta väität? Vai oiskohan se niin että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, minua tervehtii jokainen kassa eikä kukaan näytä minun mielestä myrkyn nielleeltä.. Ja meinaatko että myyjien pitää tervehtiä jokainen asiakas jonka kaupassa näkee, eli satoja kertoja sanoa päivää?! Mikä kuningas luulet olevas?

        Olishan se kohteliasta tervehtiä kaikkia asiakkaita ketä työaikana kohtaat. Vai onko sinulla tapana tervehtiä vain joka toista tai kolmatta? Harmi asiakkaana olla se kolmas.... ja nyt kun mietit tätä asiaa niin Älä enää ihmettele miks teitä hh myyjiä tääl mollataan.


      • 4+12
        ajattelemisen aihetta kirjoitti:

        Olishan se kohteliasta tervehtiä kaikkia asiakkaita ketä työaikana kohtaat. Vai onko sinulla tapana tervehtiä vain joka toista tai kolmatta? Harmi asiakkaana olla se kolmas.... ja nyt kun mietit tätä asiaa niin Älä enää ihmettele miks teitä hh myyjiä tääl mollataan.

        En ole koskaan kuullut että myyjien pitäisi tervehtiä jokainen kaupassa liikkuva asiakas, kassalla tietenkin asia erikseen. Pistäkää sitä palautetta jos on näin paljon valitettavaa, vai onko pokkaa laittaa, sähköpostillahan voi laittaa "nimettämänä".. Hyvähän se on täällä haukkua ja puhua mitä sylki suuhun tuo.


      • ammattitaito
        4+12 kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut että myyjien pitäisi tervehtiä jokainen kaupassa liikkuva asiakas, kassalla tietenkin asia erikseen. Pistäkää sitä palautetta jos on näin paljon valitettavaa, vai onko pokkaa laittaa, sähköpostillahan voi laittaa "nimettämänä".. Hyvähän se on täällä haukkua ja puhua mitä sylki suuhun tuo.

        Koska et ole asiasta koskaan kuullut, niin Kysäseppä huomenna esimieheltäs mikä on teidän kaupan tahtotila/toivottu tapa asiakkaan kohtaamisessa. Tervehtiikö myyjä kaikkia hyllyn välissä kohtaamia(!) asiakkaita vai onko tervehtimättä. Tai tervehtii vain niitä ketä tuntee tai ketä haluaa tervehtiä.Hämmästelen joa tahtotila on jälkimmäinen. .. mun mielestä tervehtiminen on hyvän myyjän perustaitoja.


      • Tsempit myyjille
        ammattitaito kirjoitti:

        Koska et ole asiasta koskaan kuullut, niin Kysäseppä huomenna esimieheltäs mikä on teidän kaupan tahtotila/toivottu tapa asiakkaan kohtaamisessa. Tervehtiikö myyjä kaikkia hyllyn välissä kohtaamia(!) asiakkaita vai onko tervehtimättä. Tai tervehtii vain niitä ketä tuntee tai ketä haluaa tervehtiä.Hämmästelen joa tahtotila on jälkimmäinen. .. mun mielestä tervehtiminen on hyvän myyjän perustaitoja.

        Jos täällä joku puolustaa hh myyjiä ni ajattelet automaattisesti että kirjoittaja on kaupassa töissä? Minua ärsyttää tämä myyjien haukkuminen tai yleistäminen, jos joku/jotkut myyjät on inhottavia niin pitääkö kaikki haukkua sen takia?


      • päivää
        Tsempit myyjille kirjoitti:

        Jos täällä joku puolustaa hh myyjiä ni ajattelet automaattisesti että kirjoittaja on kaupassa töissä? Minua ärsyttää tämä myyjien haukkuminen tai yleistäminen, jos joku/jotkut myyjät on inhottavia niin pitääkö kaikki haukkua sen takia?

        Mitäs se sun esimies kommetoi tätä asiaa? Joko nyt olet kuullut jot myyjän PITÄÄ tervehtiä työaikana asiakkaita? Myös niitä hyllyn välissä kohdattuja?
        Ai niin mut eihän tämä kohtelias ja hyvän myyjän tapa koskenutkaan teitä.
        Vai montaako asiakasta esim se mies siel talouspuolella tervehtii? ???


    • palaute1

      Niinpä, antakaa heti palaute esimiehelle tahi vielä ylemmälle taholle, niin voivat jopa puuttua vastenmieliseen palveluun..sähköpostia vaan sinne suuntaan!!
      Eikä passaa yleistää, suurin osa myyjistä on siellä ystävällisiä ja osaavat palvella!

      • päällikkö hukassa

        Paljoko arvelet ko paikan esimiestä palaute kiinnostavan. Ei yhtään. Kuin moni edes tietää kuka hän on ku eihän häntä niin paljo kiinnosta jo olis myymälässä...


    • Näin se menee

      Joo meneppä sannoon esimiehelle huonosta palvelusta niin se ajjaa sinut pihalle ja nauraa ivallisesti.

      • Mutta en valita

        Joo ja kassaneidillä oli taas se OUTO VIRNE niin arvasimpa mistä se johtuu kun katsoin kuittia niin ylinen tienas taas ylihintaa.


      • 15+12
        Mutta en valita kirjoitti:

        Joo ja kassaneidillä oli taas se OUTO VIRNE niin arvasimpa mistä se johtuu kun katsoin kuittia niin ylinen tienas taas ylihintaa.

        No miksi et mennyt kuitin kanssa takaisin korjaamaan? Taidat lämpimiksesi vain höpötellä näitä juttuja. Ja todistit TAAS tyhmyytesi kun luulet että kassaneidit tietävät minkä verran mikäkin tuote maksaa!


    • Kaikist ylin

      Joo oikeassa olet ei halpahallin kassa neidit tiedä mitä tuote maksaa sen olen kyllä monasti huomannut vaikka kyllä sokoksen kassaneidit kyllä tietää mitä tuote maksaa ja mikä se semmonen kassaneiti on joka ei tiedä perimänsä tuotteen hintaa.
      ps onko se se kassaneiti ylinen ?

      • Älyhooiii

        Eiköhän tässä nyt tarkoitettu sitä että kassa näkee koneella olevan hinnan, ei tiedä sitä hintaa mikä on hyllynreunassa! Mene itse opettelemaan ulkoa 60 000 tuotteen hinnat jos sinun mielestä kassojen täytyy ne ulkoa muistaa:D ja ei, ei tiedä minkään kaupan kassaneidit tuotteiden hintoja ulkoa.


    • Mutta ei halpahallis

      Niinpä normaalikaupaussa onkin hyllynreunassa sama hinta mitä kassalla !

      • Positiivisuutta välillä

        Vääriä hintoja on jokaisessa ruokakaupassa, ihan olen jutellut kauppojen myyjien kanssa tästä asiasta ja ovat itse sanoneet että heilläkin on paljon hintoja väärin, ei ole h-h ainoa kauppa jossa on hinnat väärin, lopettakaa jo tämä lapsellinen länkytys! Sanoppas sinäkin joskus jotain hyvää, jos siihen edes pystyt noin negatiivisena ihmisenä!


      • Missä positiivisuus

        Vääriä hintoja on jokaisessa ruokakaupassa, ihan olen jutellut kauppojen myyjien kanssa tästä asiasta ja ovat itse sanoneet että heillä on paljon hintoja väärin, ei ole h-h ainoa kauppa jossa on hinnat väärin, lopettakaa jo tämä lapsellinen länkytys! Sanoppas sinäkin joskus jotain hyvää, jos siihen edes pystyt noin negatiivisena ihmisenä!


    • hyvä ylinen

      On se hyvä hyvä että ylinen tienaa.

    • hohhotihoijjaa

      Tottakai Ylinen tienaa, ei kait se muuten koko ajan perustas uusia h-halleja lisää! ..täällä vaan halutaan kylvää riitaa kun ei muutakaan tekemistä näy olevan..hohhoijaaaa, get a life!! ...ja hei, tossa aiemmin mainittiin miten kätevää on laittaa se palaute SÄHKÖPOSTITSE, ni ei tarvi sit kasvotusten mennä palautetta antamaan..tuskin uskaltaisitkaan ;D

    • Heko heko

      Minusta tuntuu, että minua jotenkin kusetetaan kaupoissa, vaikka en vielä tiedä miten.....mutta aivan varmasti jotenki....kaikki kaupat

      • Böö

        Voi hyvänen aika joillakin ongelmat. Hankkikaa elämä ja Harrastukset niin ei tarvitse sekoilla ja olla vainoharhainen.


    • Ylisen rouva

      Olen kaikista ylin.

    • täällä myös

      Olen tullu siihen tulokseen että tekevät halpa-hallissa tahallaan tätä! Itse on kyllä seurattava tarkkaan näitä ns.tarjouksia! ja vielä kaiken huipuksi kassa saattaa olla tosi töykee ku erehyt oikaseen asiasta!

    • Köyhä miljonääri

      Eipä Haapajärven h-h ole ainoa. 2 kertaa 10;stä hinnat veloitetaan väärin. Monesti veloittavat ale-tuotteista täyden hinnan. Aina pitäis olla tarkistamassa, jos ei haluaisi tulla huijatuksi,

      Tosin ettehän te palstan rikkaat uraohjukset mitään ale tuotteita ostele, joten teillä ei ole asiasta kokemusta.

      Jos "kusettavat" joka kolmannelta euron pari, niin tekee vuodessa jo melko summan.

      • näin on

        Meneppä katsomaan peiliin itseäsi nyt. Miten sinä asian kerrot, oletko itse töykeän oloinen.... Minä korjannut tuotteen missä ale lappu ja kassa ei huomannut. Kyllä pyyteli anteeksi ja oli kiva.


    • ei enää asiakas

      Kun olisi se tuote edes siinä hyllyssä, missä hintalappu. Kerran löysin kausimyymälästä kivan tuotteen, mutta ei ollut hintaa. Hinta löytyi siitä oven viereisestä hyllystä.
      Kerran pyysin myyjältä apua erään tuotteen osalta, miesmyyjä lähti selvittämään asiaa, enkä ole sen jälkeen sitä miestä enää nähnyt ikinä. Asia jäi selvittämättä ja tuote hyllyyn.
      Kalojen päiväykset on mitä sattuu. Jännää, että kala on pakattu tuotteessa olevan lapun mukaan huomenna, mutta on jo tänään myynnissä. No on ainakin tuore!
      Hevi osasto taas on ihan luokattoman huono. Niin on nahistuneita ja suorastaan mätiä hedelmiä ja vihanneksia.

    • Rouva ylinen

      Suotta köyhien marista.

    • Heko heko

      Minuakin on varmaan huijattu...luulisin niin,,,,,,ainakin minusta tuntuu siltä...

    • Kassa yllättää

      Onks halpahalliin palkattu tarjoustavaroiden piilottaja joka pistää kalliin tuotteen tarjouslapun alle ja taas kassa yllättää.

    • Viihtivätkin huijata

      Joo yllätti meiätkin tänään kun kotona kuittia tutkin 4€ ylinen vei oli muka tarjouksessa
      höpö höpö tarjouksia tuommoset kun syrjäkyläsiä juoksutetaan turhaan kyllä käynnit harvenee !

      • miettikää

        Sitä sattuu joka kaupassa, sitä varten kuitti annetaan ett voi tarkastaa, jos olet kauempaa eikö käy mielessä tarkastaa kuittia ennenkuin polet kaasua... (typerää)
        Miksi ihmiset valittaa... Olkaa tyytyväisiä kun on kauppa Haapajärvellä josta saa muutakin kuin ruokaa! Pikkasen verran enempi tuotteita kun yhdessäkään Haapajärven kaupassa. Jos niin kovasti kyrsii niin mitä helkkaria tunget pärstääs haapajärven halpah. Mene toiselle paikka kunnalle. Todella naurettavaa ja lapsellista tämä haukkuminen täällä. Jokainen saa kauppansa valita, katsokaapa peiliin mikä idiootti siel näkyy : ) menkää ja miettikää... Ihmisiä me kaikki olemme ja virheitä jokainen tehny. Minä saan hyvää palvelua halpa hallissa.


      • harhaluulo
        miettikää kirjoitti:

        Sitä sattuu joka kaupassa, sitä varten kuitti annetaan ett voi tarkastaa, jos olet kauempaa eikö käy mielessä tarkastaa kuittia ennenkuin polet kaasua... (typerää)
        Miksi ihmiset valittaa... Olkaa tyytyväisiä kun on kauppa Haapajärvellä josta saa muutakin kuin ruokaa! Pikkasen verran enempi tuotteita kun yhdessäkään Haapajärven kaupassa. Jos niin kovasti kyrsii niin mitä helkkaria tunget pärstääs haapajärven halpah. Mene toiselle paikka kunnalle. Todella naurettavaa ja lapsellista tämä haukkuminen täällä. Jokainen saa kauppansa valita, katsokaapa peiliin mikä idiootti siel näkyy : ) menkää ja miettikää... Ihmisiä me kaikki olemme ja virheitä jokainen tehny. Minä saan hyvää palvelua halpa hallissa.

        Hyvä palaute!!! Minulle sattui menin huomauttaan kassa tyttöä, ei ollut alennusta, mutta näkyi kuitin lopussa alennus.


    • heko heko

      minuakin huijataan ja varmasti kohta sen otan jotenkin selville...vielä en tiedä miten se tapahtuu, mutta niin minusta tuntuu.....täytyyhän se kaupan jotenkin huijata....vai mitä mieltä te muut olette...tuntuuko teistäkin siltä...

    • tietäjä

      On niillä myyjillä se outo virne aina kun huijaavat.

      • heko

        Kumpi parempi virne vai ärtyneen näköinen? :) olen joskus ollu kaupan alalla. EI kassalla tiedetä mitä hyllyn reunassa hinnat ovat. Meneppäs kaupan alalle niin muuttuu mieli kummasti... Tietäjä on nyt luulosairas ja mennee ottaaan lääkkeet nätisti, sitten uudestaan kauppaan!!!


      • Heko heko
        heko kirjoitti:

        Kumpi parempi virne vai ärtyneen näköinen? :) olen joskus ollu kaupan alalla. EI kassalla tiedetä mitä hyllyn reunassa hinnat ovat. Meneppäs kaupan alalle niin muuttuu mieli kummasti... Tietäjä on nyt luulosairas ja mennee ottaaan lääkkeet nätisti, sitten uudestaan kauppaan!!!

        Minä olen ollut kauppa-alalla jo kohta 30 vuotta. Me varmaan jotenkin huijataan tahallaan asiakkaita, mutta en todellakaan ole sitä vielä selvittänyt...jotenkin minusta tuntuu siltä....ainakin näiden kirjoituksien perusteella...HALOO SAAKELI...OOTTEKO TYHMIÄ. Kuka kauppa muka huijaa tahallaan...ja jotkut eivät ymmärrä sarkasmista kirjoitusta...ainakaan Heko.


    • KEKO KEKO KEKO

      Olen ollut kauppa alalla 90v muttei taho tavara ennää mennä kaupaksi porno liisa.

      • heko

        Heh,heh. Tänne kirjottaa tyhmät ihmiset niin myös minä: )


    • HEKO

      joo taas oli tehty asiakkaille temppu..oli isolla lappu,että BANAANIT O.90KG JA KASSA KUITISSA 1.49KG JA MONELTAKO ASIAKKAALTA ON VELOITETTU KALLIIMPI KILO HINTA !!

    • Aina huijaavat

      Oliko outo virne myyjällä ?

    • maksava asiakas

      Kaksi kertaa on pitänyt antaa palautetta myyjien toiminnasta ylemmälle taholle, ei kannata valittaa myymäläpäällikölle. Kyllä oli toisella kerralla myyjä mielinkielin, tais osua ja upota.

    • on harmillista...

      oli muuten pilaantunutta ruokaa myynnissä. Vanhoja tuotteita myynnissä. Joista tottakai piti antaa asiakaspalaute.
      Asiakaspalautteita tarvitaan. Asiakaspalautteellahan kauppaa ja myyntiä yritetään saada muutettua, positiiviseksi.
      Tiedän että asiakas on saanut mahataudin, kun oli jo kerran kaupassa sulatettua sekavihannesta ja pakasteltu uudelleen. Lohi ollut pilaantuntutta myös. Vaatteita vääränkokoisia pakattu vääriin pakkauksiin. Mielestäni täytyy tervehtiä kaikkia asiakkaita, joita näkee, yksi kerta riittää/per asiakas. ILoinen rehti hymy olisi kaikille työläisille paikallaan.

    • myy1

      On se vaikeeta, käykää korjauttamassa kassalla se hinta jos huomaatte virheen. Mutta siinä voi käydä niin kuin minulle ja jollekkin toiselle täällä ketjussa... olinkin itse väärässä.. ale oli kuitin ala-osassa!!!! KUKAAN EI TAHALLAAN NÄPPÄILE VÄÄRIÄ HINTOJA, monin kertaisen työn saavat muuten tehdä.. Me asiakkaat ollaan nääs aika tarkkoja.

    • irmeli3

      Minulla oli kerran maksalaatikossa hometta kun tuolta lessujen köyhähallista sen ostin. Kyllä sokokselta ja supermarketista kannttaa haapikkaalla ruuat ostaa.

    • Haapavetinen

      halpahalli ei ole lessujen kauppa, ottakaapa selvää siitä.
      kaikissa kaupoissa on hinnat joskus erinlaisia hyllyn ja kassan välillä, siitä on turha intää.
      hinnan oikeana pysyminen johtuu sen osaston hoitajan välinpitämättömyydestä millä osastolla hintavirheitä on. seuratkaapa sitä, onko virheet aina saman osastonhoitajan alueella?.valituksen voitte jätää suoraan asiakaan mielipide kyselylomakeeseen, joka menee suoraan kaupanjohtajan luettavaksi.
      sitä myöten osastonhoitajan korville.

    • jopahan 1

      Siellä missä itse olen töissä noudatetaan sääntöä: mikä hinta hyllynreunassa tai tuotteessa itsessään veloitetaan kassalla. Sama mitä kassakone näyttää. Asia korjataan välittömästi virheen tultua esille elikkä hinnat kohilleen tuotteisiin. Mutta myönnän kyllä ettei asiakas, joka ei ole työskennellyt kaupassa, ymmärrä sitä että kassatyöntekijä on yleensä syytön hintajuttuihin. Isoissa myymälöissä on olemassa osastovastaavat. Ja työntekijöitä vähennetään aina minimiin joten ei välttämättä ehdi tekemään kaikkea mitä pitäisi. Hauku tulee niin esimieheltä kuin asiakkailtakin. Virheet pitää ilmoittaa mutta asian voi esittää kohteliaastikin. Ollaan vielä ihmisiä mutta en tiedä milloin ne robotit korvaa meidätkin asiakaspalvelijat. Ketäs sitte haukutaan, hajotetaanko robotti :) .

    • Totuuden torvi

      Miksi tarjouslappu pistetään tahallaan siihen viereisen tuotteen päälle mikä ei ole tarjouksessa ? siksikö että saatas huijattua ei kukaan etempänä asuva jouda vasiten ajelemaan 3 euron takia halpahallin kuulus maksaa pensat kerran tahallaan huijaavat.

    • Ihtesänolaavat

      Juoruakkoja täynnä koko pulju, sipistään ja supistaan asiakkaitten selän takana, teennäinen hymy kasvoilla tervehditään asiakasta.

      • Haavikas

        Kyllä HALPIKSESSA Hyvä palvelu. Tokmanni Älyttömän Kallista Ja Henkilökunta tylykäytös .Johtajaa Ei kärsi häiritä jos kysyy Tiuskii asiakkaille ei Hyvä!


    • Asiakas.ABZ

      Kävipä minulle Citymarketissa jossain päin Suomea, että hyllyn reunassa oli kenkäparin hinta 30 euroa, mutta kassa otti 15 euroa. Olen sen verran suurpiirteinen, etten noteerannut moista virhettä.

    • palauteeikuulutänne

      Tässä teille faktaa 1. en ole koskaan törmännyt halpa-hallissa minkäänlaiseen kieroiluun 2. kaupan myyjistä taitaa 1 -2 olla uskovaisi 3. kassatädit ei voi mitenkään tietää meneillään olevista tarjouksista, voi silloin asiakas ihan itse ilmoittaa jos tulee virhe nii ei tarvi tulla tänne anonyyminä haukkumaan. Perussuomalaista käytöstä, valitetaan selän takana, miten asiat koskaan korjaantuu jos naristaan netissä? Suoraa palautetta vaan kaupalle. Suomalaiset liian ronkeleita kertomaan negatiivista palautetta suoraan.

    • äkäinenmyyjä

      mennäppä sanomaan jos sattuu olemaan ne kaksi vanhaa rouvaa töissä.jos valitat niin jäät kyllä toiseksi.ne saisi jäädä jo eläkkeelle.

    • erkki_erimerkki

      Sama ilmiö ainakin Laihialla ja Seinäjoella. Se on uskovaisten tapa varastaa tai huijata, muka ihan vahingossa vain.

    • Raharatkaisee

      Raha on saatanan tärkee Halpa-Hallin omistajille. Johan se pääjohtajakin vittuili että raha ratkaisee.

      • Hyihelevetti

        Raha on yhtä tärkeä kuin saatana itse jota palvovat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe