Saataisiinko huone jossa sallitaan vain toisten hyvä kohtelu ?

unelmoinko vaan ?

Tällä hetkellä jokaisessa huoneessa sallitaan toisen nimittely, milloin miksikin. Usein riittää jo se että on eri mieltä jostain asiasta. Kaipaisin huonetta jossa jokaista keskustelijaa kunnioitettaisiin niin ettei nimittelyä sallittaisi, jokainen ääliö, idiootti tms sanan sisältävä ja nimittelyn toiseen henkilöön kohdistava lause johtaisin huoneesta poistamiseen.

Josko vihdoin opittaisiin että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, kunhan se ei ole millään tasolla laiton. Toisin sanoen rasistiset, rikokseen yllyttävät tai neuvovat olisivat kiellettyjä ja niihin oikeasti puuttuttaisiin.

Yritän henkilökohtaisesti aina muistaa että asiat voivat riidellä, muttei ihmiset ja asioita voi lähestyä ilman mustavalkoisuutta, ehdottomuutta.

44

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en enään

      Niinpä ja todella raukkamaisia ihmisiä rekkailevat toisten hlökohtaisilla nimillä nimerkin itselleen. Samoin jollain nikillä olevan nikkiä pikkasen muutetaan ja sillä päästää sisälle, sitten esiinnytään alkuperäisenä hlönä, jotta saadaan utsittua tietoja. Ala arvoista sanon suoraan. Sillä ei kiinnosta käydäkkkään.

    • ikimuuttaja

      Eikö mikään ikinä muutu?

      • eimuuta

        Chat ei muutu parempiin keskusteluihin ei myös toisten mielipiteen kunnioittamiseen . On ihmisiä jotka hallitsee keskusteluja siellä .Onneksi sinne meno on vapaehtoista.


      • vuokvuok

        Raamattuhuoneeseen seurakunnalle tai sitten voitte vain käyttää ruksia torjumiseen ,jos älykyys ei siihen riitä voi pysyä pois chatista ja mennä marttojen kanssa illaliselle.


      • piplianpoweri

        Siunausta toivoisin sinulle kuten myös läheisillesi. Avarakatseisuutta myös. Ei minulla muuta. Ristin käteni esirukoillen puolestasi.


    • sitäsaamitäpyytää

      Kirkkokahvilassa voit ehkä saada olla rauhassa,kaikki lestat ja mamismummot ja papat sinne,maailma on muuttunut ja ihmiset sen mukana papparaiset ja mummot,niin se vain menee.

    • ihmisyyss

      Niinpä niin , jos maailma on muuttunut ei ihmisten pidä olla ilkeitä toisilleen . Ei tämä ole mikään uskon asia

      • chattailuavuodesta2001

        Eivät nämä ns. vakichattaajat itsekkään käyttäydy kovinkaan esimerkillisesti, oletettavasti pahimpia täällä valittajia ovat he juuri,heidän käytöksensä kulminoituu ainoastaan samanvertaisiin ja vippikruunun omistaviin iki-istujiin ja tästä on olemassa paljon todisteita copyja on otettu ja tallennettu näiden chattareiden toimista paljon,joskus julkaisenkin ne toisessa mediassa.Olisiko syytä ensin katsoa peiliin?


      • ihmisyyss

        Minä en kokenut chattia minun paikaksi näiden ikävien keskustelujen myötä, joten olen poistunut sieltä vajaa vuosi sitten:)


      • treffeilleNeEivätlähe
        chattailuavuodesta2001 kirjoitti:

        Eivät nämä ns. vakichattaajat itsekkään käyttäydy kovinkaan esimerkillisesti, oletettavasti pahimpia täällä valittajia ovat he juuri,heidän käytöksensä kulminoituu ainoastaan samanvertaisiin ja vippikruunun omistaviin iki-istujiin ja tästä on olemassa paljon todisteita copyja on otettu ja tallennettu näiden chattareiden toimista paljon,joskus julkaisenkin ne toisessa mediassa.Olisiko syytä ensin katsoa peiliin?

        "pahimpia täällä valittajia ovat he juuri,heidän käytöksensä kulminoituu ainoastaan samanvertaisiin ja vippikruunun omistaviin iki-istujiin" :D:D Hyvin muotoiltu!
        Vaan oletko miettinyt, minkä vuoksi he ovat iki-istujia? Onko käynyt mielessä, että saattaapi olla jotakin liiikuntaa rajoittavia seikkoja, joka pakottaa iki-istujaksi. Liikuntakyky on yksi syy yms sairaudet, jotka sitovat pyörätuoliin, mutta muitakin rajoittavia tekijöitä heillä on, kuten alkoholin liikakäytön tuomat ongelmat, taloudellinen mahdottomuus harrastaa yhtään mitään muuta tai he vaan yksinkertaisia ovat vanhoja. Nuppi voi pelata, mutta jalat eivät...... Vetäähän se mielen katkeraksi olla sidottuna neljän seinän sisään. Chathuoneessa voi edes esittää tasavertaista, kun ne sairauden aiheuttamat ulkoiset vaivat eivät näy muille......


    • hassuliahanmeinaan

      pahin nimittelijä on sätin valelappalainen, joka luulee omistavansa koko huoneen
      "pölypää"
      mikäli et hänen vitseilleen naura, joudut äkkiä ivan ja pilkan kohteekseen

      • HuomentaSaapuneille

        Onneksi sen voi ruksia!


      • syöjanauti

      • voipoloista

        sikafarmaritar Urski häntä peesaa kaikessa


    • huomioitu

      Entinen luotsikin ivaa ja pilkaa muita mutta kuitenkin hetkenkuluttua ihmettele muiden ilkeyttä. Hänhän on kyllä mieleltään sairas joten pitäisikö häntä ymmärtää?

      • nähty

        Ninn älymölinsä vai jatkuu, ikävää. Yrittää puuttua jokaiseen juttuun ymmärtämättä asiaa.


      • sopuakaikille

        Mikään ei muutu , ne ihmiset jotka haluaa olla ilkeitä toisilleen jatkavat samaa malliin. Jos itse ei muuta omaa käyttäytymistä sitä ei voi kukaan toinenkaan muuttaa. Muutos on lähdettävä omasta itsestä.


      • järjestelmäonmätä

        Juuri siksi se on entinen luotsi,ei häneltä voi odottaa ihmeitä.Erotettu luotsi jolla mielialalääkitys ja ex alkoholisti on pää jo aika pehmee,siksi ne sen jutut on puutaheinää vanhat hännystelijät sitä sitten komppaavat eli meno samaa kuin ennenkin ainoana pointina se ettei tämä entinen luotsi pysty bannaamaan eikä heittään pihalle ketään muutoin ,kun käymällä jostain toisesta huoneesta hakemassa luotsin tai soittamalla sekä vasikoimalla .


      • niinhelppoaseon
        järjestelmäonmätä kirjoitti:

        Juuri siksi se on entinen luotsi,ei häneltä voi odottaa ihmeitä.Erotettu luotsi jolla mielialalääkitys ja ex alkoholisti on pää jo aika pehmee,siksi ne sen jutut on puutaheinää vanhat hännystelijät sitä sitten komppaavat eli meno samaa kuin ennenkin ainoana pointina se ettei tämä entinen luotsi pysty bannaamaan eikä heittään pihalle ketään muutoin ,kun käymällä jostain toisesta huoneesta hakemassa luotsin tai soittamalla sekä vasikoimalla .

        Sulla on pakkomielle. Miten joku mielikuvitusolento voi jäädä noin mielenpäälle ja katkeroittaa koko elämäsi? Voihan sitä ärsyyntyä johonkin virtuaalipersoonaankin, mutta normaalilla ihmisellä se menee ohi ja elämä jatkuu. Jälkikäteen on itekin huvittunut omasta reaktiostaan. Ruksii vaan pöljäkkeen ja jatkaa kuin häntä ei olisi olemassa koko huoneessa.


    • Ekikäätsiigaa

      Isukin talossa on monta huonetta, kunhan käytöksestä tehdään totista parannusta. Ainii, voi sen työn tekemisestä maailma antaa potkut..

    • kamalahuonetuo

      No eikös se tämä vanhimmat huone sitä ole ?Kaikki siellä ovat niin saamattomia ja valehtelevia vätyksiä ettei heistä harmia ole,rasti puhekuplaan niin ilkimykset pysyvät hiljaa ,sitten voitkin alkaa chattielämän ihanuutta viettämään sellaiset 18h vrk. jos ei nukuta niin aina siellä muutama vakipelle "sättää" savosta ainakin,löydät kaltaisesi nopeasti sieltä he ketkä elävät vain elämää chatissa ja kerrtovat kuinka väärin maailmassa on kaikki ja vali vali ,samaistut heihin hyvin nopeasti aloituksesi perusteella,sinne vain vippien sekaan kyllä ne alun jälkeen kunhan ensin kirjoitat reseptejä ja kerrot kauppareissut hyväksyvät porukkaan. Muista nämä kaikki ovat käärmeitä hymy suussa ja iskevät heti kun käännät selkäsi.

      • ennenparempi

        Vanhemmat huoneessa kerrotaan joka pikku asia mitä ehtii tehdä chattailyn välillä. Aina on minä ja vielä kerran minä , aina oikeassa ja tietää kaiken. Kuka jaksaa sitä samaa päivästä toiseen. Eipä kiinnosta enään koko paikka


      • minustatuntuu
        ennenparempi kirjoitti:

        Vanhemmat huoneessa kerrotaan joka pikku asia mitä ehtii tehdä chattailyn välillä. Aina on minä ja vielä kerran minä , aina oikeassa ja tietää kaiken. Kuka jaksaa sitä samaa päivästä toiseen. Eipä kiinnosta enään koko paikka

        Olen samaa mieltä ,minä itse tyypit siellä ovat nyt olleet jo jonkinaikaa valloillaan,ilmeisesti syrjäytyneet ovat ottaneet sen omakseen. Minä itsen ihmiset ovat sellaisia joita ei elävässä elämässä siedetä näinollen he ovat nyt löytäneet chatin ja parkkeeranneet sinne.


      • down_under

        parasta chatissa on se, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

        jos keskustelu tai keskustelijat ei miellytä, vaihda maisemaa. cheers!


      • Downconversations
        down_under kirjoitti:

        parasta chatissa on se, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

        jos keskustelu tai keskustelijat ei miellytä, vaihda maisemaa. cheers!

        Tässä tämäkin kommentti osoittaa sen millaisia ihmisiä siellä käy.pitäisi olla kaikille samanarvoista ja ylevää keskustelua ,mutta ei varmaan ole ,kaltaisesi ovat löytäneet toisensa.


      • kesäkaikillaa
        down_under kirjoitti:

        parasta chatissa on se, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

        jos keskustelu tai keskustelijat ei miellytä, vaihda maisemaa. cheers!

        Onneksi on poistu nappi olemassa, sisään ei huvita mennä. Siellä on samanarvoiset löytäneet toisensa.


      • down_under
        kesäkaikillaa kirjoitti:

        Onneksi on poistu nappi olemassa, sisään ei huvita mennä. Siellä on samanarvoiset löytäneet toisensa.

        et tarvitse onneksi-on-poistu-nappia mikäli et kirjaudu eriarvoisten joukkoon


      • kesäääkaikille

        En tarvitse mitään nappia chatissa:)


      • merkillepantu

        Huomaa sen kuinka imbesilliä nämä ihmiset ovat eivät itse tiedosta ongelmiaan tai sitten ovat vain muuten välinpitämättömiä .


      • down_under
        merkillepantu kirjoitti:

        Huomaa sen kuinka imbesilliä nämä ihmiset ovat eivät itse tiedosta ongelmiaan tai sitten ovat vain muuten välinpitämättömiä .

        tuliko nyt parempi mieli


      • down_under

        Mistä helevetistä se mieli olisi parantunut? Näistä ääliöistäkö?


      • aurinkoistakesäää

        Se koira älähtää johon kaikki kalahtaa , jopa on hermot tiukalla tuollaisesta asiasta , kun on kyse chätin hymiöistä relaa vähän ,,hih hih


      • down_under

        Mitkä ihmeen KAIKKI ? se menee näin:"se koira älähtää johon KALIKKA kalahtaa" näin lainaten vanhaa sananlaskua.


      • kesäääää

        Olipa hyvä kun korjasit :) tuli virhe. Onneksi on olemassa ihmisiä jotka on itse täydellisyys:))))


      • down_under
        kesäääää kirjoitti:

        Olipa hyvä kun korjasit :) tuli virhe. Onneksi on olemassa ihmisiä jotka on itse täydellisyys:))))

        Tämä täydellisyys on sitä mitä sinäkin kaipaisit,mutta tuskin se sinulle on ikinä mahdollista koska et muuta jouda tekemään kuin vastaileen täällä keskusteluihin, minulla on aikaa juuri sen vuoksi koska olen täydellinen.


      • down_under
        down_under kirjoitti:

        Tämä täydellisyys on sitä mitä sinäkin kaipaisit,mutta tuskin se sinulle on ikinä mahdollista koska et muuta jouda tekemään kuin vastaileen täällä keskusteluihin, minulla on aikaa juuri sen vuoksi koska olen täydellinen.

        et niin täydellinen, että kehittäisit oman nimimerkin tai kirjoittaisit oikein


      • down_under
        down_under kirjoitti:

        et niin täydellinen, että kehittäisit oman nimimerkin tai kirjoittaisit oikein

        Miksi varastit minun nimimerkkini? Koita keksiä oma ja opetella kirjoittamaan,olen ainoa down_under,keksi jostain joku muu nikki itsellesi.


    • Huoltatästä

      Miten sinä kohtelet lähimmäisiäsi chatin ulkopuolella?

    • vanhimmat

      Päätimme yksissä tuumin olla kirjoittamatta tänne mitään ,vanhimmat huoneen vanhimmat ja vipit olemme päättäneet sen .

      • aikanäyttää

        Toivottavasti olette sanojenne takana:)


      • glamesgoedeliaa

        Siis vanhimmat vipit päättivät vaiko nämä vanhimmat huoneen syrjäytyneet "mammat" vain jotka oikeesti kirjoittelevat tänne .


      • äidinkieli

        Sellaista se elämä on ,huomaat chatissa jo kuka on oppinut ja kuka ei ,sen huomaa äidinkielen taidoista jotkut eivät osaa kuin kirjoittaa murteella siinä se pointti.


      • ihmeporukkaa
        äidinkieli kirjoitti:

        Sellaista se elämä on ,huomaat chatissa jo kuka on oppinut ja kuka ei ,sen huomaa äidinkielen taidoista jotkut eivät osaa kuin kirjoittaa murteella siinä se pointti.

        Missä säännöissä sanotaan että pitää kirjoittaa äidinkielellä? Murre on rikkaus :)


      • chattivaan
        äidinkieli kirjoitti:

        Sellaista se elämä on ,huomaat chatissa jo kuka on oppinut ja kuka ei ,sen huomaa äidinkielen taidoista jotkut eivät osaa kuin kirjoittaa murteella siinä se pointti.

        Pyytäkää huonetta "viisaat ja oppineet , sitten teillä on oma huone:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe