Ylirannan ratsutila (KIIRE)

ÄKKIÄ

Nyt olisi kiire tietää kokemuksia ja mielipiteitä ylirannan ratsutilasta. Olen ehkä menossa sinne kesäleirille. Onko hyvät hevoset? Hyvä opetus? Ilmapiiri? Muuta?
Leiri pitäs varata jo. Siksi kiire...

20

2635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuf1

      Tosi mahtava leiripaikka! Tänä vuonna menen uudestaan, mutta erille leirille. Hevoset oli hyviä ja osaavia, jotkut hieman haastavia. Puoliveriset osaavia ja rauhallisia mutta jotkut haastavia. Suokeista löytyi kiirehtelijöitä ja hästääjiä, mutta silti olivat osaavia. Ponit on suloisia, kilttejä ja osaavia. Ulla on erittäin hyvä, kokenut ja rauhallinen opettaja. Opettaa kaikkia tasapuolisesti, ei huuda/raivoa, huomauttaa virheistä jne. Ansku on myös tosi ihana ja hyvä opettaja, osaa ehdottomasti hänkin asiansa. Ilmapiiri oli hyvä, leiriläiset tutustui toisiinsa nopeasti ja ketään ei ainakaan kiusattu meidän leirillä. Vapaa-ajalla oltiin paljon yhdessä, pelattiin ja leikittiin sekä hassuteltiin!

      Ehdottomasti kannattaa mennä kokeilemaan. Mille leirille olet menossa, jos vaikka satuttaisiin samalle leirille?

    • Tyttönen

      Minäkin olen ajatellut mennä Ylirannan Ratsutilalle leirille kamujen kanssa, eli kertokaa kaikki kokemuksianne, jooko. :))

    • Ratsastaja vm75

      On hyvä talli. Paras missä olen Oulun seudulla käynyt. Kannattaa mennä leirille, sillä on laadukas paikka. Tallin omistaja on myös mukava, toisin kuon ex vakkaritallillani.

    • erftjö

      olen käynyt monta vuotta! huippu paikka! maastoesteradat, uittoallas ja kaikki!

      • Titiiii

        Määki olisin menossa tänä vuonna ja mietiskelen että meenkö jatko vai yleisleirille. Onko kellään kokemista kummastakaan ja kun meen yksin niin vähän pelottaa että jään ulkopuoliseksi...


    • hsjjee

      Mooii mä oon menos mun kaverinkaa tohon 27.7 este leirille ois tosi kivaa joss joku teist ois menossa tulksa vaik kikkaa tai jtn mun kik on muusaaaaa. Ois sika kiva puhuu teidän kaa täst leiritstä :) en tiiä yhtään ite ku en oo käyny koskaa

    • ylirantaonmunleiripaikka

      Mille leireille meette?:)

    • esteleiriläinen

      Minkä ikäisiä tulossa tolle esteleirille 27-31.7? :)

      • Leirii

        Itse olen 12-v (:


    • Heppalikka4ever

      Onko kukaan menossa nyt 22.06-26.06 2015???Jos olet niin löydät mut facesta Sonja Josefiina

    • Ylirannankyselijä

      Kertokaa mielipiteitä kannattaako tuonne mennä vaikka kesäleirille? Että onko riittävän tasoista opetusta (helppo B tasoista?)ja kun kattelin vähän noita kuvia ja blogeja ei näyttänyt että hypättäisiin kovin korkeita onko totta? Haluaisin mieluusti kuulla jonkun joka tietää niin mielipiteen tuosta tallista?

      • Leiriläinenjatuntilainen

        Itse olen ollut kolmella ylirannan leirillä ja käyn siellä vakiotuntilaisena.
        Kyllä on tuon tasoista kun menee vain sellaiselle leirille esim.. parempi esteleiri.
        viime vuonna olin sillä ja kyllä hypättiin 90ainakin. Toisella leirillä niin hypättiin ihan metriä että kyllä lötyy tuon tasoista(helppo B )Suosittelen lämpimästi kaikille Ylirannan Ratsutilaaa
        :):):):)


    • Anonyymi

      Oon menossa yleisleirille 1-5.7 ja en oo koskaan käynyt kyseisellä tallilla kukaan ei vrm vastaa mutta jos osais neuvoo ketä kandee toivoo leirihoitsuks jos ei oo käyny ennen kyseisellä tallilla

      • Anonyymi

        Helooo


    • Anonyymi

      Mäki oon menos kesäleirille lololol

      • Anonyymi

        Juuuuu


      • Anonyymi

        mille, ite meen seikkailu 2. mietin et ketä pitäs toivoo esim esteille, semmonen joka on hyvällä fiiliksellä ja liikkuu reippaasto mut ei kuumu. ois semi varma ja ei kieltäis kauhwin usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mille, ite meen seikkailu 2. mietin et ketä pitäs toivoo esim esteille, semmonen joka on hyvällä fiiliksellä ja liikkuu reippaasto mut ei kuumu. ois semi varma ja ei kieltäis kauhwin usein

        Ollaan menossa samalle leirille:D


    • Anonyymi

      Ja meen Sinne mun parhaan kamun kaa

    • Anonyymi

      Tere

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe