Hyvä Kampaamo Tampereella

Kiirekiirekiireee

Mikä mahtaisi olla Tampereella kohtuuhintainen kampaamo, jossa osaavat leikata ja raidoittaa lyhyetkin hiukset tyylikkäästi? En haluaisi maksaa satasta enempää.

58

21967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiharapilvi

      Toinen tykkää toisesta ja kolmas kolmannesta.
      Itse tein muutamankin "huonon" reisun.
      Tukka oli leikattu vaan ei ihan silleen kuin halusin. Nyt olen löytänyt hyvän kampaajan jonka kanssa kemiat toimii ja hän suorastaan loihtii ihanat hiukset, melkein ajatuksestani.

      • kiirekiirekiirkiire

        Kerro ihmeessä edes jotain vihjeitä mistä löytäisin tämän mainitsemasi.


    • loddd

      Suosittelen Unique Hairdressingia! Kaikki kampaajat siellä ovat hyviä, mutta itse suosisin Kristaa. Ammattitaitoinen ja ennen kaikkea todella mukava. Hyviä uusia ideoita mutta osaa myös toteuttaa asiakkaan toiveet lähes täydellisesti. Taitava väreissä. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

      • seija3

        Uniquen Hairdressingin Kristassa yhdistyy kaikki ammattitaitoisen kampaajan ominaisuudet. Suosittelen, IHMINEN oikealla paikallaan.


      • Trentsu

        Iitse suosisin Dessia. www.hiuspistedessi.com. Todella mukava ja koht.hinnat. Hinta-laatusuhde kohdallaan, keskustassa


      • kikkii
        Trentsu kirjoitti:

        Iitse suosisin Dessia. www.hiuspistedessi.com. Todella mukava ja koht.hinnat. Hinta-laatusuhde kohdallaan, keskustassa

        Studio Woman Kalevassa. Suosittelen lämpimästi! Hinta-laatusuhde kohdillaan ja todella hyvä työnjälki. Itse varaan heiltä ajan nettisivuilta, näkee hinnat ja vapaat ajat suoraan. Kannattaa käydä tutustumassa!!


      • Norsu1234
        kikkii kirjoitti:

        Studio Woman Kalevassa. Suosittelen lämpimästi! Hinta-laatusuhde kohdillaan ja todella hyvä työnjälki. Itse varaan heiltä ajan nettisivuilta, näkee hinnat ja vapaat ajat suoraan. Kannattaa käydä tutustumassa!!

        Itse olen käynyt LookLikessä vuosia,lämpimät suositteluni mukavat ihmiset ja hieno lopputulos.


      • womanista
        kikkii kirjoitti:

        Studio Woman Kalevassa. Suosittelen lämpimästi! Hinta-laatusuhde kohdillaan ja todella hyvä työnjälki. Itse varaan heiltä ajan nettisivuilta, näkee hinnat ja vapaat ajat suoraan. Kannattaa käydä tutustumassa!!

        Kävin Womanissa suositusten perusteella. Tosi mukava kampaaja ja hyvän hintainen, mutta leikkasi lyhyet hiukseni niin vauhdilla, että sinne tänne jäi haituvia ja epätasaisia kohtia, että jouduin viimeistelemään hiukset itse kotona... eli en kyllä mene toiste.


      • kampaamo
        Norsu1234 kirjoitti:

        Itse olen käynyt LookLikessä vuosia,lämpimät suositteluni mukavat ihmiset ja hieno lopputulos.

        Kampaamo-tampere.fi on palkittu paikka. https://kampaamo-tampere.fi Pyydä ilmainen tarjous


    • kallista on juu

      Minulla ei ole kiire, enkä tuonne kyllä koskaan edes ehdi. Väri ja leikkaus 107-139e.
      Ei tuu mulle kauppoja.
      Mikähän sekin suuri mallinmuutoskin on?
      XDXD

      • hiuskatastrofi

        Tiettekö onko kallista värjätä pitkät hiukset kampaamol jos ei kumminkaa oo kauheen paksut? Nii ja mite se ikäraja nykysin menee? Saaks 16-vuotias värjätä hiuksiaan jos ei oo vanhempaa mukana?


    • jipsdfjiosdfjiosdfji

      ZigZagissa Jarno tekee sellaset hiukset että avot! Nimenomaan upeat raidat on hänen alaansa. Tekee niitä mielellään, kun tuntuu että jotkut kampaajat vähän nihkeenä raidoittavat, vetäisivät mielummin koko pään samalla värillä. Suosittelen kokeilemaan, itse oon tykännyt, samoin pari kaveria! Aikojakin saa kohtuullisen ajan päähän, eikä ole kaikista kalleimmasta päästä.

    • TarkkaTukastaan

      Carl Wilhelm akatemian kampaaja-opiskelija Linnea on ny Softissa. Huippuvärjäri. Innokas nuori. Tosi hyvän lopputuloksen taikoo aina!
      Aamulla kun kävelin Softin ohi niin Linnealla vielä tarjous tais olla 50 euroa hiusten leikkuu ja värjäys..(En ny lukenu tarkemmin, et oliko lyhyt tukka tms..)
      Mä seuraan Linneaa minne vaan värjäyksissä..Ja yleensä en ikinä mainosta mitään, mut sitä on ny aivan pakko mainostaa!!

    • karo5

      Studio Woman Kalevassa. Suosittelen lämpimästi! Hinta-laatusuhde kohdillaan ja todella hyvä työnjälki. Itse varaan heiltä ajan nettisivuilta, näkee hinnat ja vapaat ajat suoraan. Kannattaa käydä tutustumassa!!

      • Sanonpavaan

        Eipä haiskahda yhtään yrityksen omalta kommentilta kun täysin sama kuin tuolla aiemmin, nimimerkki vain vaihtuu.. "Kannattaa käydä tutustumassa". Kukaan asiakas ei kirjoittaisi noin.


    • ei kannata

      Ei täältä kannata mitään oikeita vinkkejä kysellä, saat vastaukseksi vain asiakkaina esiintyvien yrittäjien omaa hehkutusta.

    • SirpaHelin

      Itse olen käynyt LookLikessä vuosia,,lämpimät suositteluni mukavat ihmiset ja hieno lopputulos.

    • Jälkijunassa

      Kampaamo Satte, Tammelantorin laidalla! Sadulla on silmää nähdä mikä sopii ja hän kurssittaa itseään. Se on kampaajalle tärkeää!
      Kävin hänellä 9 vuotta eli sen ajan, jonka asuin Treella ja olin erittäin, erittäin tyytyväinen!

    • AnneKaisa3
      • NinaOn

        Todella edulliset hinnat esim nais.hius.leikkaaus 24e, www.hiuspistedessi.com Stockmannin edessä. Dessilla on silmää nähdä mikä sopii ja mikä ei ja olen erittäin tyytyväinen!


    • Itku tuli

      Studio Woman, Kaleva -en todellakaan suosittele!!! Hirveä lopputulos ja asiakaspalvelu ala-arvoista. Kannattaa kyllä kaikkien kiertää kaukaa!

      • itkutäälläkinlähellä

        Mä oon Womanissa saanut ihan ok mallin ja asiakaspalvelua, mutta harmittaa, kun joutuu hutiloitua lopputulosta korjailemaan itse kotona... :( pituudet vähän miten sattuu ja ylimääräisiä haituvia siellä sun täällä. En mene enää.


      • ensuosittele

        Täysin samaa mieltä, susi tuli.


      • ensuositteleminäkään

        Juu ei voi suositella. Mukava nainen tämä omistaja, mutta leikkausjälki aivan jotain karmeaa :( Leikkautin maaliskuussa pitkät hiukseni siellä lyhyeen malliin. Halusin A-linjaisen tukan, sellaisen, että niskan lyhyempi osa olisi ollut melkein hartioihin. No, kun kampaaja oli aikansa saksinut, sain huomata, että tukkana oli kynitty olemattomiin niskasta. Niskavillani olivat _SENTIN_ mittaiset, vaikka ohjeistus oli tosiaan, että melkein hartioihin asti. Myös kerrostukset (vai mitkä lie kevennykset) oli tehty aivan päin jotakin... Tässä nyt sitten edelleen kasvatellaan hiuksia, josko näistä joskus tulisi taas siedettävän näköiset...


    • ei osta!

      Kalevan puistotiellä olevan hyvän/puhtaan ilman kampaamon kampaajatar tyrkytti tuotteitaan koko ajan, leikkaus oli sivuseikka. Täytyy mennä parin viikon kuluttua muualle että tulisi hiukset leikattua.

    • anne_li

      minulla vain positiivisia kokemuksia studio womanista. leikkaa lyhyet hiukset hyvin, ei syytä vaihtaa kampaajaa. Suosittelen kokeilemaan!

    • punapää

      Minäkin kokeilin peruutusaikaa ja kävin Salonki siilissä ja "sininen" kampaaja osasi todellakin hommansa ja teki vielä extraakin samaan hintaan.
      Tykkäsin. Menen toistamiseenkin :)

    • Content so far :)

      Minä olen pari kertaa käynyt Katinkassa Ilmarinkadulla. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde leikkuulle (en värjää hiuksiani). Aiempi omistaja jäi eläkkeelle, (häntä en ole tavannut) ja uusi kampaaja astui kehiin. Leikkaus maksoi n. 31-32 e (kesti vajaan tunnin). Edellinen kampaajani muutti pois ja muutaman vuoden kokeilin eri kampaajia. Kaikki olivat hyviä, mutta nyt tuntuu, että olen löytänyt sen missä haluan käydä jatkossakin. :) Kalevan Prismastakin olen pitänyt, mutta haluan nykyään laittaa roposeni yksityisyrittäjille. Teiskontiellä kokemusta on asekaupan lähellä olevasta kampaamosta (siinä taitaa olla kaksi, mutta olen käynyt vain siinä kulmassa, joka on lähempänä taysia). Kampaajia tuntuu olevan todella monta. Kävin kolmesti ja aina oli eri ihmisiä töissä. Muita vanhempi kampaaja (ehkä omistaja) oli taitavin näistä kolmesta kokemuksesta, muutkin hyviä.

      • donna78___

        Pitää saivarrella: ovatko Prisman kampaajat joitain valtion kampaajia kun mieluummin menet yksityiselle? Okei, tiedän mitä ajoit takaa. Mutta onhan Prismakin eli S-ketju firma eikä mikään valtion monopoli.

        Itse käyn myös aina näissä pikkuliikkeissä missä omistaja itse on saksimassa. Aikaa varatessani varmistan asian. Jälki on aina eri, kun on oma leipä ja tulevaisuus kyseessä eikä joku satunnainen pissis vain palkan saajana/vuokratuolilla leikkaamassa.

        Olen vasta muuttanut Treelle pohjoisesta ja nyt kokeilen erästä Tammelassa olevaa kampaajaa. Muutenkaan en mihinkään pissikselle mene, ettei tule ihan pelle lopputulos. Täällä on kyllä tympeämmät kampaajat ja kalliimmat hinnat kuin kotiseudulla. Sisko värjää tukkani, sellaisesta en takuulla maksa!!!


      • satunnainen_pissis

        Tervemenoa takaisin sinne pohjoiseen. Tee itsellesi ja meille palvelus ja osta menolippu Rovaniemelle. Ja pyydä vaikka Aslakia leikkaamaan tukkasi.
        Ihmeellinen asenne, mitäs tulit tänne etelään kun kerran haluat olla siellä Junttilassa. Asenteellasi tuskin saat täältä ystäviä. Et ainakaan paljasjalkaisia tamperelaisia.


      • satunnainen_pissis

        Tervemenoa takaisin sinne pohjoiseen. Tee itsellesi ja meille palvelus ja osta menolippu Rovaniemelle. Ja pyydä vaikka Aslakia leikkaamaan tukkasi.
        Ihmeellinen asenne, mitäs tulit tänne etelään kun kerran haluat olla siellä Junttilassa. Asenteellasi tuskin saat täältä ystäviä. Et ainakaan paljasjalkaisia tamperelaisia.


      • satunnainen_pissis

        Tervemenoa takaisin sinne pohjoiseen. Tee itsellesi ja meille palvelus ja osta menolippu Rovaniemelle. Ja pyydä vaikka Aslakia leikkaamaan tukkasi.
        Ihmeellinen asenne, mitäs tulit tänne etelään kun kerran haluat olla siellä Junttilassa. Asenteellasi tuskin saat täältä ystäviä. Et ainakaan paljasjalkaisia tamperelaisia.


    • Takkutukka79

      Pitäisi saada lyhyet, mutta paksut hiukset kuosiin. Vinkkejä kaivataa hyvästä kampaajasta, joka osaisi myös ojentaa riittävästi.

    • Marianneeeee

      Ihana kampaaja Tampereella on Hius7/Karo! Iloinen palvelu ja aina laadukas ja onnistunut lopputulos. Karolla olen käynyt säännöllisesti jo monta vuotta, enkä voisi tyytyväisempi olla! Sen sijaan en suosittele Sandra Aghar nimistä kampaajaa, kävin hänellä vuosi sitten, jolloin ainakin kallis hinta ja sain täydellisen epäonnistuneen lopputuloksen, joka ei vastannut lainkaan toiveita. Onneksi Tampereella valinnanvaraa yleisesti riittää, joka hintatasolle.

      • Hhhanna

        Pakko kommentoida: Olen kulkenut Sandran perässä jo paikasta toiseen siitä lähtien kun muutin takaisin Tampereelle. Juuri hän osaa leikata hiukseni kummalliset pyörrekohdat oikein ja ottaa huomioon mitä hiuksille kannattaa tehdä ( esim. kuinka usein värjätä) jotta hiukset ja hiuspohja pysyvät kunnossa.

        Kiitos Sandra!


      • tyytymätön_hius7

        Itse kävin juuri Hius 7 Karolla ja olen niin pettynyt.. Pyysin luonnolliset vaaleat hiukset ja leukamittaisen polkka ja Karo ehdotti että vaalennetaan raidolla ja sävytetään. Lopulta hiuksissa oli muutama hassu raita eikä hiusten sävy vaalennut yhtään vaan raidat paistavat hiuksista.. lisäksi hiuksista ei leikattu kuin muutama sentti ja jouduin erikseen huomauttamaan, että voisiko vielä lyhyentää johon Karo totesi, että "nyt on muotia tommonen pitkä polkka". Suostui pienen sananväännön jälkeen leikkaamaan muutaman sentin edestä. Kotona katsoin että oli jäänyt epäsiististi hapsuja sinne tänne ja tänään menen korjaamaan ja lyhentämään toiselle kampaajalla haluamaani pituuteen.

        Todella kurjaa, että asiakkaan täytyy väitellä kampaajan kanssa hiusten leikkuupituudesta ja alunperin ilmoitetty hinta muuttuikin kesken matkan.. en kyllä tuonne puljuun enää mene, enkä kenellekkään suosittele. Harmittaa todella paljon opiskelijana, että meni (isot) rahat hukkaan.


    • siiri009

      Hei,ehdottomasti HIUSMESTA SAMMONKATU44.On edullinen ja hyvä palvelu ja ammattitaitoiset tekijät.Leikkaukset on ilman ajan varausta.mutta siellä on 6 tekijää niin ei kauaa tarvi jonotella.Suosittelen.
      Väreihin varataan aika.

      • Anonyymi

        Rivien välistä voi lukea kampaajien omat suositukset....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rivien välistä voi lukea kampaajien omat suositukset....!

        Siellä on jo omistajat vaihtunut, vuonna 2017.


    • uce

      Kokemukseni Hiusmestasta ovat vähän ristiriitaiset. Leikkaus oli OK, hinta sopiva mutta naukuvalla äänellä sanottu " ai, sä värjäät itse hiuksesi" oli mielestäni epäkohteliasta aivan kuin kysessä olisi rikos kampaajia kohtaan. Tämä on aika yleinen käytäntö Tampereen kampamoisssa. Jatkossakin värjään itse hiukseni ja sanon good bye kampaajille joille se on ongelma.

    • Blyantaa

      Beauty Bly jos etit sateenkaari tukkaa ja vähän muutakin hameen alle :D

      • Lotta-Maaria

        Beauty Bly ei ole hyvä paikka. Kouluttamaton ja puhuu koko ajan vain itsestään. Värjää ja leikkaa miten sattuu.


      • Entinen-93

        Hah, joku muukin samaa mieltä! Luulin että olen ainoa! Todella ylimielinen tapaus. Luulee hieman liikoja.


    • Jennukkaa

      Hyvä kampaaja osioon lisäisin Freshairin Kati Metson,
      Ainoa kampaaja joka on saanut vaikeaan pigmenttiini jäämään sellaisen
      värin kuin haluan.
      http://fres-h-air.com
      Tuolta löytyy ainakin yhteystietoja

    • Jennukkaa

      Hyvä kampaaja osioon lisäisin Freshairin Kati Metson,
      Ainoa kampaaja joka on saanut vaikeaan pigmenttiini jäämään sellaisen
      värin kuin haluan.
      http://fres-h-air.com
      Tuolta löytyy ainakin yhteystietoja

    • tinttilii

      Mun suosikit ehdottomasti LoftHair ja hohDesign! Itse käyn ehkä kerran vuodessa kampaajalla ja silloin vaaleat hiukset taittavat jo aika ikävästi keltaiseen, mutta näistä kahdesta olen aina saanut pitkäksi aikaa ihanan puhtaan vaaleat hiukset. HohDesign on vieläpä tosi halpa, esim. timma.fi:n kautta hiusten leikkaus ja värjäys 66 € ja vielä 10 euroa alennusta saa koodilla FMDNRL.

    • Harmaahiuksi

      Mistä löydän kampaamon jossa osataan värjätä harmaat hiukset vaaleaksi ?
      Olen monella kampaajalla käynyt, mutta lupauksista huolimatta parin pesun jälkeen olen taas harmaat hiukset päässä. Myös 85 euroa meni hukkaan.

    • tyytymätön

      Itse kävin juuri Hius 7 Karolla ja olen niin pettynyt.. Pyysin luonnolliset vaaleat hiukset ja leukamittaisen polkka ja Karo ehdotti että vaalennetaan raidolla ja sävytetään. Lopulta hiuksissa oli muutama hassu raita eikä hiusten sävy vaalennut yhtään vaan raidat paistavat hiuksista.. lisäksi hiuksista ei leikattu kuin muutama sentti ja jouduin erikseen huomauttamaan, että voisiko vielä lyhyentää johon Karo totesi, että "nyt on muotia tommonen pitkä polkka". Suostui pienen sananväännön jälkeen leikkaamaan muutaman sentin edestä. Kotona katsoin että oli jäänyt epäsiististi hapsuja sinne tänne ja tänään menen korjaamaan ja lyhentämään toiselle kampaajalla haluamaani pituuteen.

      Todella kurjaa, että asiakkaan täytyy väitellä kampaajan kanssa hiusten leikkuupituudesta ja alunperin ilmoitetty hinta muuttuikin kesken matkan.. en kyllä tuonne puljuun enää mene, enkä kenellekkään suosittele. Harmittaa todella paljon opiskelijana, että meni (isot) rahat hukkaan.

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin löytää hyvän kampaajan Tampereelta. Kävin Sokoksen kampaamossa petralla, mutta olin pettynyt. Ei ideoinut mitään uutta minun hiuksille ja muutenkin oli tylsä kokemus.

      • Anonyymi

        Muuttaessani Turusta Tampereelle 1,5v sitten olin uutta vakiokampaajaa vailla. Päädyin Unity Hair & Beautyyn ihan vaan netistä löytyvien arvostelujen ja kuvien perusteella. Niillä on paljon kuvia kotisivuillaan olevassa galleriassa www.unity.fi ja valitsinkin kampaajakseni Heidin ihan kuvien perusteella. Valinnan vaikeutta oli mutta tosi tyytyväinen olen ollut ja käynyt Heidillä edelleen enkä vaihtaisi häntä enää kehenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaessani Turusta Tampereelle 1,5v sitten olin uutta vakiokampaajaa vailla. Päädyin Unity Hair & Beautyyn ihan vaan netistä löytyvien arvostelujen ja kuvien perusteella. Niillä on paljon kuvia kotisivuillaan olevassa galleriassa www.unity.fi ja valitsinkin kampaajakseni Heidin ihan kuvien perusteella. Valinnan vaikeutta oli mutta tosi tyytyväinen olen ollut ja käynyt Heidillä edelleen enkä vaihtaisi häntä enää kehenkään.

        Nyt kun haluan nähdä kuvia (galleria) hiusten leikkauksista, niin pääasiassa (!) onkin erillaiset tekokynnet esittelyssä tai pitkiä hiuksia takaa kuvattuna! Ei siis taideta hiustenleikkausta tehdä muuta kuin sen perusleikkaus joka on kuin vähän pidempi kuin miehillä .....!


    • Anonyymi

      Ja mistä löytyisi sellainen kampaaja, jossa työntekijät olisivat tavallisia ihmisiä, eikä sellaisia maalattuja barbeja. Jonne voisi mennä ihan tavallisen ja arkisen meikin kanssa, ettei tuntisi alemmuuskompleksia jo heti sisään astuessa? Sitä minä vain mietin.

      • Anonyymi

        Ei sellaisia ole, kaikilla pitää olla ripsipidennykset ,rakennekynnet, hiuspidennykset, microblading kulmakarvat , silikonitissit , huulitäytteet ja lukuisa määrä tatuointeja ympäri kehoa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe