Credit 24

apua tarvitseva

Minulla on tällä hetkellä käytössä 500e:n joustolimiitti kyseisestä palvelusta. Olen vuoden lopusta lähtien lainannut muutamaan oteeseen rahaa ja kaikki maksut maksanut aina ajallaan. Haluaisin saada nostettua joustolimiittiäni 2000euroon mutta asiakaspalvelusta en saanut vastauksia kuina saan 2000eurin limiittipalvelun käyttööni. Kun palveluun kirjautuu aukeaa sivu jossa on lainan teidot omat tiedot, ym muuta. Sivun alareunassa on painike "nosta luottolimiittiä" mutta tämä painike ei kuitenkaan ole minulla käyterttävisä. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia tai kuinka saite itse nostettua luotorajaa?
Kiitos!

91

16761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zx11

      olisit onellinen ettet saa nostettua luottorajaa. Onko muita lainoja/velkoja?

    • credit24 missä rahat

      Minä en ole saanut rahaa perjantain jälkeen.
      minulla on 500 luotto.
      olen käyttänyt 300,
      Lupaus oli perjantaina.200 eurosta
      Ei mitään rahaa keskiviikkoon mennessä

      • zx11

        sulla onkin sit kohta toi polku käytetty... sitku rahat loppuu taas niin mistä aiot silloin vipata?


      • Hyvä ferra
        zx11 kirjoitti:

        sulla onkin sit kohta toi polku käytetty... sitku rahat loppuu taas niin mistä aiot silloin vipata?

        Vippasin 3000 tonnii Farralta.
        Rahat tuli heti ja maksan 222/kk.
        Maksoin creditin pois.
        Ei tupata jollei tykätä.


      • hnecnokcl
        Hyvä ferra kirjoitti:

        Vippasin 3000 tonnii Farralta.
        Rahat tuli heti ja maksan 222/kk.
        Maksoin creditin pois.
        Ei tupata jollei tykätä.

        Tää on hyvä! :)

        3 000 tonnia = 3 000 000. Melkoinen vippi sulla.


      • 255

        Ferran korko on parisataa prossaa, jotta kannattiko maksaa tuo puolet edullisempi laina pois?


      • d888

        Credit 24 on epäluotettava,lisäävät laskuun.mutta eivät maksa tilille rahoja.


      • kotitohtori
        d888 kirjoitti:

        Credit 24 on epäluotettava,lisäävät laskuun.mutta eivät maksa tilille rahoja.

        Höpö höpö.Pakottiko ne ottamaan lainaa.kerro miten ne pakottivat että osaan olla varuillani...!!!


      • Taidat
        Hyvä ferra kirjoitti:

        Vippasin 3000 tonnii Farralta.
        Rahat tuli heti ja maksan 222/kk.
        Maksoin creditin pois.
        Ei tupata jollei tykätä.

        olla oikein mainosmies? :D Eikö ne mainokset kuulu tonne sivuston reunoihin, ei aida hyvvin mennä kun paronien palkalliset vs vipparit huutaa täällä kilpaa, mikä on paras ja mikä paskin. Koko toimiala on umpimätä. Ei etuuksia kansalaisille sen takia jaeta, että ne menee hulvatomaan elämään ja loput paronien pohjatomiin kristuihin.


      • gaggagagagaggaa

        Ferratum on vuodesta toiseen ollut yksi suosituimmista lainapaikoista, joten eikö ole niin, että ihmiset ovat olleet tyytyväisiä Ferratum-yhtiöiden palveluihin. Myöskään lainan korkoa ei ole koettu liian korkeaksi, nähtävästi jopa edulliseksi.


      • vippaaja
        255 kirjoitti:

        Ferran korko on parisataa prossaa, jotta kannattiko maksaa tuo puolet edullisempi laina pois?

        Korko parisataa prossaa...???!!!
        No ei helvetissä riitä mihinkään...!!!
        Ite lainasin hätäpäissäni(en siis kyllä ollut päissäni) ensin 750 ja sitten korotin kahteentuhanteen.Nostin rahaa parissa erässä 1700.Tulihan kaikki nopeasti,korotuskset ja rahat mutta voi vittu...!!!
        Ensimmäinen lasku:kk maksu110,50.Seuraava 110,44..tästä summasta oli kk korot 98,e,pääomalyhennys siis alta kahdenkympin.Velka oli lyhentynyt siis kuukaudessa 6s..!!!???
        Eihän tämä voi olla totta,vai mitä.
        Mutta kun on..!!!
        Ilmainen vipii,just joo.
        Ei kukaan anna rahaa ilmaiseksi,niin se vain on.

        Päätin siis mennä piakkoin pankinjohtajan juttusille ,ottaa viååiä ja maksaa tämän lainan.


      • Sortunut
        vippaaja kirjoitti:

        Korko parisataa prossaa...???!!!
        No ei helvetissä riitä mihinkään...!!!
        Ite lainasin hätäpäissäni(en siis kyllä ollut päissäni) ensin 750 ja sitten korotin kahteentuhanteen.Nostin rahaa parissa erässä 1700.Tulihan kaikki nopeasti,korotuskset ja rahat mutta voi vittu...!!!
        Ensimmäinen lasku:kk maksu110,50.Seuraava 110,44..tästä summasta oli kk korot 98,e,pääomalyhennys siis alta kahdenkympin.Velka oli lyhentynyt siis kuukaudessa 6s..!!!???
        Eihän tämä voi olla totta,vai mitä.
        Mutta kun on..!!!
        Ilmainen vipii,just joo.
        Ei kukaan anna rahaa ilmaiseksi,niin se vain on.

        Päätin siis mennä piakkoin pankinjohtajan juttusille ,ottaa viååiä ja maksaa tämän lainan.

        Tuohon firmaan ei kannata sortua, aivan järjetön korko


      • Anonyymi

    • apua tarvitseva

      Siis tarkoitukseni on maksaa takuuvuokra ja ensimmäinen vuokra tuolla luotolla. Ei siis huvikseni vaan nosta luottorajaa. Toivottavasti joku kertoisi omia kokemuksia tästä.

      • nöin tekisin.

        Soita sinne asiakas palveluun ja kysy


      • apua20v
        nöin tekisin. kirjoitti:

        Soita sinne asiakas palveluun ja kysy

        Maksamalla ensimmäisen erän nykyisestä velastasi saat tuon painikkeen käyttöösi.


      • Ehkä

        Käytä takuuvuokraan mielummin yhtiöitä jotka tarjoavat takausta kuukausimaksua vastaan. Pienempi korkoista kuin vipit.


      • Rujosaapas

        "Siis tarkoitukseni on maksaa takuuvuokra ja ensimmäinen vuokra tuolla luotolla. Ei siis huvikseni vaan nosta luottorajaa."

        Kysyitkö pankilta? Olisit varmaan saanut pienemmällä korolla.


      • teorete

    • apua tarvitseva

      Olen maksanut jo useamman erän jas nostanutkin muutaman kerran, enkä silti ole vieläkään saanut sitä painiketta käyttööni :(

    • zx11

      Ensin tarviit täältä apua jotta saisit isomman vipin käyttöösi. Seuraavaksi etsit täältä apua velkakierteen katkaisuun...

    • äiti itsekin

      Lainaa vuokrarahat vaikka äidiltäsi.. älä nyt vaan mitään vippejä mene ottamaan.

    • juno1
      • miinus

        Älä ota ensimmäisestä se lähtee vaikka päättää että ei ota,kierre alkaa.


    • välillävippaan

      Tääl on aika selkeesti kaikki ohjeet ja tiedot näkyvillä https://www.lainasto.fi/

      • ukemi35

        Kiitoksia. Tässähän sen näkee!


      • klmxnzb

        Elä ota lainastosta. Eivät juosta missä. Esim. Euroloan on juostava, minulla tuli odottamaton este ja he heti suostuivat 90e sian n, 30 e, kuukauden eräksi, mutta se on siten euroloanin perinnäpuoleelle automaattisesti siirtynyt, tarkoittaa sitä että tulee maksta niin kuin sovittu ettei enää myöhäistymisiä. Kai se 30 e. pystyy kuussa maksamaan. Nyt on jo maksettu


    • Young money

      Joo mä otin nopeeta rahaa käyttöö everydaylta silleen, et sain limiitin, hankasin sen tappiin (2000), ja peruin sen 13.sta päivänä, ja sain heidän vastauksesta 30 päivää maskuaikaa.. Eli 43 päivää maksuaikaa n.27eur.

      300eur pelasin singlee
      dodgersii ja torontoo vuoronperään. Kannatti, nyt on reilu 7600eur käteisvaroja.

      Seuraavaksi laina.fi palvelulla sama homma, tosin panokset kasvaa jne.. Pääomaa tässä haetaan, kun sitä kysytte kuitenkin!

      Kerralla koko nosto, ja sit vaan perunta 14 päivän sisään..

      Ei tää pikavippaillu kyllä ole kallista, ei todellakaan..

      Young money, easy money!

    • Pelaan pelaan

      Mulla on kaikkien suomen vippilaitosten vipit tapissa. Miten saisin pikkuveljeni nimissä nostettua vippejä? Mulla on sen sosiologiatunnus ja nimikirjoitus, joten voinen käyttää niitä ja nostaa rahaa kun on loppu. Veli on just 18-toistavuotta ja sillä ei oo mitään mua vastaan. KIIRE!

    • ihme spede

      sama juttu. luottolimiitti 500e ja laskut ajallaan maksettu. viestiä tulee sähköpostiin luottolimiitin korottamisesta mutta ei sieltä pysty korottamaan. kusetusta sanon minä

    • an-teeks?

      toivottavasti näen unta kun näitä luen. ei ihme, että koko maailma on lamassa

      • Jobebe

        Samaa ajattelin. Nää ihmiset elää jossain muussa maailmassa.


      • Erakkomainen_eläjä

        Samat ovat tuntemukset,vai olenko vielä järjissäni?
        Ovatko nää vippieläjät aivan täyspäistä porukkaa ?
        Vai sosiaalinen painekko pakottaa näyttelemään "hyvin menestyvää" typpiä ?
        Vaikka ilmesiseti kaikki tavarat (romut nykyään) ovat luotolla saatuja.
        Eli ts.ei omista mitään henkilökohtaisesti.


    • satisfied

      Moi! Mulla on hyviä kokemuksia Credit24:stä! Näiden palveluun ei ainakaan liity mitään piilokuluja, niinku muilla firmoilla ne vuosikorot hyppää moneen sataan prosenttiin. Mä soitin niiden asiakaspalveluun tuosta luottorajankorotuksesta ja sieltä kerrottiin, että siihen vaikuttaa moni juttu, mm. onko laskut maksettu eräpäivään mennessä.

      Nyt Credit24:llä on myös tosi hauska uus mainos telkussa ja sen mukaan 200€ / 1kk on yhteensä 207 egee. Halpaa ku saippua jos on tarvetta lainalle!

      • Anonyymi

        Myös hyviä kokemuksia, mutta luottorajaa eivät nostaneet.
        Vielä ohjeistivat viitaten ylivelkaantumiseen.
        Koskaan ei ole ollut maksuhäiriömerkintää.

        Mahtoiko vaikuttaa se, että ensin lunastin rahastot tyhjäksi?
        Kauan käytetty creditiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös hyviä kokemuksia, mutta luottorajaa eivät nostaneet.
        Vielä ohjeistivat viitaten ylivelkaantumiseen.
        Koskaan ei ole ollut maksuhäiriömerkintää.

        Mahtoiko vaikuttaa se, että ensin lunastin rahastot tyhjäksi?
        Kauan käytetty creditiä.

        NÄMÄ KAIKKI GREDIT SUN MUUT PASKAT PITÄS LAILLA KIELTÄÄ,MONET IHMISET JOUTUNU KUSEEN NÄIHEN TAKIA ENNNEN KORONKISKONNASTA JOUTU LINNNAAN,NYT NÄIHIN EI KUKAAN PUUTU,MUTTA NIIHÄN TÄÄ MAAILMA VETELEE MUUTENKII VIIMEISIÄÄN


    • Harha58

      Credit24:n asiakkaana pitää olla pitkään ennen kuin luottorajaa voi nostaa, korotusta ei voi itse pyytää eikä itse asiaan vaikuttaa. Sitten kun heidän mielestään olet "korotuksen ansainnut" sivuillesi tulee "vapaaksi" nosta luottorajaa-täppi ja ne korotukset menee 500 euron välein. Itsellä oli 1000 raja melkein vuoden kun eräänä päivänä sivuillani oli korotusnappi käytettävissä ja siis vain 1500 saakka ei mitään vaihtoehtoja isommalle summalle. Samoin meni aikanaan Vippi.fi: kanssa, ensin oli 1000 luotto lähes 2 vuotta kunnes tekstari tuli, että luottoraja on korotettu automaattisesti 2000 euroon.

      • Erakkomainen_eläjä

        2 vuodessa kerkiää säästääkin jo ilman näitä koronkiskonta firmoja.
        Ja ostaa tuotteen rahat tiskiin tyylillä.Ei siinä näitä vippifirmoja tarvita.
        Tulee vielä halvemmaksin koko hoito kaiken lisäksi.


      • Anonyymi

        Yksinkertainen ja selkeä tapa koukuttaa velkarahalla elävä. Kulut nousee koko ajan tasaisesti kunnes olet maksukyvyttömänä lopullisesti satimessa.


    • 62234k

      Miten ois luottokortti?

    • debi322

      Credit24 on aika edullinen, mutta tosiaan ihmettelen minäkin, missä vaiheessa sitä luottorajaa on mahdollista korottaa. Olen aina maksanut ajallaan ja silti ei näy moista mahdollisuutta omalla sivullani.

      • Abc_

        Credit24 on hyvä lainapaikka!


      • Abc__

        Huono paikka sittenkin. Tuntuu, kuin laina ei lyhenisi ollenkaan?


      • kotitohtori

        Edullinen vai...??!!
        Todellinen vuosikorko on 80% jotain,mikä lukee ainakin itseni saamassa laskelmassa.Joten.älkää viitsikö!!!


      • Törkeää
        kotitohtori kirjoitti:

        Edullinen vai...??!!
        Todellinen vuosikorko on 80% jotain,mikä lukee ainakin itseni saamassa laskelmassa.Joten.älkää viitsikö!!!

        Jos lainan lyhennys on 140 e ja 90 e menee korkoihin, ei n 100 ./.:n korko ole pieni 😱😱


    • vikapikalaina

      credit 24 on todella pika luotto paikka, mutta sitten kun olet saanut luottorajan 2500 euroon ja alat nosteleen rahaa alkaa tulla yllätystä kun katselet avoinna olevaa saldoa noin 1000 euron luotolla jonka olet ottanut kuukausi kaksi aikaa ja ehkä lyhentänytkin huomaat ,jos haluat maksaa kaiken kerralla pois summa onkin jo 1500 euroa vaikka lyhensitkin sitä 80euroa, se 80 euroa on mennyt kuukaudessa korkoon ,kun ovat laskeneet sen niin että korko lisätään heti pääomaan ja sitten kun kyhennät,lyhennät ensin korkoa.esim . jos nostat tonnin huomenna sinun pääoma on 1500 ja sitten jos lyhentelet 36 kuukautta on summa sama mutta jos maksat kerralla pois siltikin sama. huijausta.on paikkoja joissa korko lisätään ajan myötä,ja jos haluat maksaa kerralla pois niin ollaan silloin todella paljon likempänä todella nostettua summaa.kun kerran pikavipin saat luottotiedot kunnossa,lainaa bank norweagenilta, korko jossain 4% luokkaa ja määräytyy kuukausittain, ei joka päivä niinkuin creditillä. ja jos haluat maksaa pääoman pois niin silloin koron juoksu loppuu siihen eikä sitä peritä koko lainaajalta niinkuin credit tekee.sutki paikka.ei niitä pikavippeja kannata kenenkään täysjärkisen ottaa.

      • Ryöstöä

        Tuosta pitäisi ilmoittaa jonnekkin! Tuo on jo ryöstöä tuo korko! Credigo samanlainen...


    • Juuuuuuuu

      Mulle tulee aina tekstiviesti, kun luottorajaa voi nostaa!

    • Kai.Vari67

      Credit24 on hyvä tililuotto, mutta onneksi ei ainoa. Hae lainapäätös joltain toiselta, jonka luottoraja vastaa tarpeitasi. Huomaa, että ylin tililuoton luottoraja on Komplett Bankilla 50.000€, eikä sillä ole lyhennyspakkoa. Katso tililuotoista täältä: lainaanopeasti.biz/tililuotot/

      • dwWWW

        KUUKAUTEEN EN OLE PÄÄSSYT KIRJAUTUMAAN CREDIT 24 SIVUILLE. VALITTANUT OLEN ASIASTA MUTTA EI OLE AUTTANUT MITÄÄN.


    • kdjtjdkguudkr

      Credit24 irtisano mun lainan ku en maksanu eriä.

      • kattookukahiffaa

        Todella kummallista. Lieköhän edes laillista? Vie nyt ihmeessä kuluttaja viran omaisen tutkittavaksi.


    • Tyhmäätyhmempityhmä

      Kyseistä lafkaa kannattee välttää. Erehdyin ottamaan lainana kyseisestä puljusta (1000€) Nyt kun en pystynyt maksamaan aluksi sovittua summaa ja olen nyt parina kuukautena maksanut takaisin 80€/kk , on kyseisen velan korko ollut aina n. 75€, eli periaatteessa olen saanut lyhennettyä lainaani vain 5€ kyseistä 80€ maksua vastaan.

      • ruuskane

        Olisiko kannattanut lukea lainaehdot (http://minurli.com/p5tris) ennenkö otat lainaa?

        Tuo on ihan normaali käytäntö ja samalla tavalla olen pankkilainasta maksellut vain korkoja.. Kettumaistahan tuo on, mutta iteppähän ollaan lainamme otettu!


      • oivoivaan

        Kyseinen vippifirma tänään asetettu liiketoimintakieltoon... Ei varmaan tarvi loppuvelkoja maksaa ees pois, eiväthän saa liiketoimintaa 6.4.2018 jälkeen harrastaa :D :D


      • sfgfg

        Ainoastaan tietynlainen markkinointi on kielletty. Eivätkä velat mihinkään katoa, vaikka yritys lopettaisikin.


      • nbnbnbnbnbnbnbnnbnbnbnb
        oivoivaan kirjoitti:

        Kyseinen vippifirma tänään asetettu liiketoimintakieltoon... Ei varmaan tarvi loppuvelkoja maksaa ees pois, eiväthän saa liiketoimintaa 6.4.2018 jälkeen harrastaa :D :D

        Missä faktaa tuosta, että on asetettu liiketoimintakieltoon?

        Meinaan kun on heille viellä sopimuksen mukaisia nostokuluja maksamatta, niin jos tämä on totta, niin en maksa enää kuin pääoman.

        Mitäs tuo markkinaoikeuden homma tarkoittaa, että joutuuko he korvaamaan takautuneesti jo velkansa maksaneille, vai luikerteleeko ne noistakin velvotteista?


      • lzdjgvbzmbfx
        nbnbnbnbnbnbnbnnbnbnbnb kirjoitti:

        Missä faktaa tuosta, että on asetettu liiketoimintakieltoon?

        Meinaan kun on heille viellä sopimuksen mukaisia nostokuluja maksamatta, niin jos tämä on totta, niin en maksa enää kuin pääoman.

        Mitäs tuo markkinaoikeuden homma tarkoittaa, että joutuuko he korvaamaan takautuneesti jo velkansa maksaneille, vai luikerteleeko ne noistakin velvotteista?

        Markkinaoikeuden päätös tarkoittaa sitä, että yhtiön tulee muuttaa toimintaansa tästä edespäin (eli laskea todellinen vuosikorko eri tavalla kuin tähän asti ja muuttaa sitä hieman lainapääomasta riippuen).
        Eikä ole asetettu liiketoimintakieltoon.


    • sdssdsdsd

      Liiketoimintakielto on ja pysyy, ainakin 3 vuotta.

      • lukekaanytensinitte

        Luin googlen kaksi tärppitulosta (kauppalehti yle) eikä kummassakaan puhuttu liiketoimintakiellosta, vaan kiellosta jatkaa tietynlaista markkinointia.
        Tässä pätkä ylen jutusta: "Päätöksessään markkinaoikeus kieltää IPF Digital Finlandia jatkamasta menettelyä, jossa se kuluttajaluottoa markkinoidessaan ja luottosopimusta tehtäessä ei huomioi luottakustannuksina luoton nostamisesta perittävää, korkeimman sopimusehtojen mukaista hintaa, kun lasketaan luoton todellista vuosikustannusta.

        Samoin oikeus kieltää IPF:ää tarjoamasta kuluttajille ei-hyödykesidonnaisia luottoja, joiden suuruus on alle 2000 euroa niin, että todellinen vuosikorko ylittää kuluttajansuojalaissa tarkoitetun enimmäismäärän.

        Markkinaoikeuden mukaan päätöstä on alettava noudattaa heti 100 000 euron sakon uhalla. "


      • dddf

        Eivät kuulemma aio maksaa takaisin kuluttajille laittomia kuluja.


      • mikko_____

        Siksipä se kannattaakin haastaa oikeuteen. Sanovat, että tuo markkinaoikeuden päätös ei koske vanhoja lainoja, jolloin heidän ei tarvitse maksaa takautuvasti yhtään lainaa.

        Noooo, oikeus on varmasti toista mieltä tuosta.


      • nomutmutmutmutmut
        dddf kirjoitti:

        Eivät kuulemma aio maksaa takaisin kuluttajille laittomia kuluja.

        Onko ne laittomia kuluja, kun korko on kuitenkin ilmoitettu sekä nostokulut ym. Omaa tyhmyyttähän se on tässä(kin) jos on mennyt ottamaan tuollaisen pikaluoton. Se että lukeeko etusivulla todellisena vuosikorkona 200% vai 400% on toissijaista, kaikki yli 10% korot pitäisi jo soittaa hälytyskelloja normaalijärjellä varustetulla ihmisellä.


      • abcdefghijk
        mikko_____ kirjoitti:

        Siksipä se kannattaakin haastaa oikeuteen. Sanovat, että tuo markkinaoikeuden päätös ei koske vanhoja lainoja, jolloin heidän ei tarvitse maksaa takautuvasti yhtään lainaa.

        Noooo, oikeus on varmasti toista mieltä tuosta.

        Miten tai mistä syystä haastat oikeuteen, jos olet lainan maksanut? Maksamalla hyväksyt ja tunnustat velan samalla.


    • Asiakasajaja

      Liiketoimintakielto on ja pysyy seuraavat 3 vuotta.

      • aasiakaspikemminkin

        Lähdettä tälle?


    • HyiUghYuck

      P4sk4 lainapaikka.

    • Ei_kannata

      2000€ nostoraja ja nostettua ja alettu maksaan 200€/kk pois, ja viimesintä laskua tsekatessa huomasin että maksanu täs pari kk aikana 400€ ni summasta lähtenyt noin 45€, että hienot on korot.

      • Kaikkihansentietää

        Tuliko se siis sinulle yllätyksenä, ottaen huomioon, että olet kuitenkin luottoehdot lukenut ja hyväksynyt ennen lainan ottamista?


    • SukanVarrestaLöytyy

      Kyllä nyt sen verran pitää jokaisella olla tilillä, että voi huoletta marssia autoliikkeeseen, ja ostaa minkä tahansa perusauton merkistä riippumatta.
      Lopettakaa ne pikavipit ja menkää kunnon töihin, mistä vähä jotain tienaakin tai lukekaa kunnon ammatit. Koskaan ei ole liian myöhäistä.

    • julli53

      Pysykää kaukana, maksoin kokoajan isompaa ja isompaa summaa takaisin ja aina mukamas korot olivat vähintään samanverran.. ei saanut pienennettyä pääomaa joten otin oikean lainan ja maksoin pois... tuli kallis tonni.. vitun credit24

      • jasper45

        kuka ottaa pikavippejä enää nykyään kun saa oikean lainan helpommin :D


    • Kille67

      Paska firma.. 1200€ käytetty, maksoin 250€ erän ja pääoma pieneni 100€.... Oiskohan siis vuosikorko lähemmäs 150%. En meinannut myöskään millään saada irtisanottua lainaa.

      • KuulostatTyhmältä

        Itse taidat olla paska asiakas kun et osaa lukea ehtoja ennen vippaamista ja tuskin olet yrittänyt irtisanoa mitään koska rahasi ei riitä edes kunnon lyhennykseen.
        C24 voi kyllä irtisanoa lainasi jos et maksa sopimuksen mukaan heille.


    • HyiOlkoon100000000

      Älkää ottako lainaa tuolta! Lainassa on hirveät korot!!!

    • Anonyymi

      On kyllä vittumainen sivu, toimii niinkuin pitää mutta 4 vuotta ollut jo kierteesssä. Aluksi tuli vain lainattua maks 100e, mutta nykyään vinkuu koko 2 tonnia tappiin. kiva sitten hakea kouluun opintolainan takia ja sillä maksella kun ei muuten pysty.

      noh oma vika, pääsisipä tästä velkakierteestä eroon.

      • Anonyymi

        Maksetaanko aina jotakin minimilyhennystä, mikä on vain pari lanttia yli korkokulujen ?
        Näin menetellen pienikin velka kestää vuosikausia. Eikö lyhennysten määrää voi sopia muuksi ?
        Onhan luottokorttisopimuksessakin mahdollisuus valita lyhennys % eli 5-10-15-20 jne.
        Itsellä se 20 % lyhennys, niin velasta pääsee eroon muutamassa kuukaudessa. Ja kun on kuivilla niin voi jatkaa vain sillä debet-puolella eli ostamalla vain jos sattuu olemaan rahaa.
        Sen verran pitää olla itsekuria ja kun sen hallitsee, niin voi laittaa aina vähän syrjäänkin yllätysmenojen varalta (ei tarkoita ravintolareissua) Esim. 50€/kk ei voi olla kenellekään ylivoimaista, sillä menot hieman vaihtelevat kuukausittain.
        Oli mullakin kavereita jotka hummailivat iloisesti syys-lokakuun ja söivät pelkkää kaurapuuroa sitten marras-joulukuun. Melkoisen lyhytnäköistä.


    • Anonyymi

      Älä hullu vaan ota sieltä enä. Korot enemmän kuin lyhennys

      • Anonyymi

        Joskus ottanut sieltä luoton. Maksanut ajat sitten pois. Jäänyt luoton mahdollisuus eli luottotili roikkumaan turhana. Nyt ku korkokattoa rukattu hallituksen toimesta pienemmäksi 1.7.2020alkaen, on tullut viestejä ettei nostoja voi tehdä ym. Eli eivät anna tehdä nostoja koska eivät saa kiskoa jätyikorkoa. Yritin taas tänään soittaa ja lähettää spostia jotta lopettaisivat luottoni, kun en edes tarvitse. No, eipä onnistu soitot eikä viestit heidän ns yhteystietoihinsa. Varmaan pitää ilmoittaa johonkin tästä puljusta.


    • Anonyymi

      Credit24 tekee uuden sopimuksen uusilla koroilla(tämän päivä koroilla kun on maksanut entiset pois) säästää paljon!
      kannattaa kysyä.

    • Anonyymi

      esim laina n.1650e pienin lyhennys 68e/kk=korko

    • Anonyymi

      Mieheni joka tekee töitä omistamassani yrityksessä kävi credit24 myyntiedustajan kanssa lounaalla. Kyse siis rahoituksen tarjoamisesta asiakkaillemme. Siitä kehkeytyi suhde ja nyt kun minun ja mieheni lapsi on 9 kk niin sain tietää että tällä credit24 myyntiedustajalla on 4 kk vanhat kaksoset mieheni kanssa. Että sellainen kokemus. RahoitusYhteistyö jäihin ja ukko pihalle.

    • Anonyymi

      palveluun ei voi kirjautua pankkitunnuksilla ja asiakaspalvelusta ei vastata. korot ja lisämaksut sen kun kasvaa samalla kun takaisinmaksu on mahdotonta. Hyvä bisnes varmasti. suosittelen jos haluat päästä luottotiedoista eroon helposti!

    • Anonyymi

      Sain tänään ilmoituksen tästä firmasta että Joustoluotto on irtisanottu ja päättyy 24.6.2022 ja mitään toimenpiteitä ei tarvitse tehdä. ”Luottosopimuksen päättyminen ei vaikuta luoton takaisinmaksuvelvollisuuteen. Voit edelleen jatkaa luoton takaisinmaksua luottosopimuksessa sovittujen ehtojen mukaisesti.” Asiakaspalvelusta ei vastattu. Mitäköhän tämä tarkoittaa? Lopettavat toiminnan kokonaan?

      • Anonyymi

        Ja siis mitään avoimia laskuja ei minulla tuonne ole, joten eivät siksi ainakaan irtisano.


    • Anonyymi

      Eikös nuokin nykyään vain kilpailusta lainoja eli eivät itse myönnä lainaa.

      • Anonyymi

        Siis kilpailuta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe