Nummelan kirppikset toimii.

OK.PAIKAT.

On tosi kivat kirppikset.Kipaisin niissä lauantaina.

227

7625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä vatuttaa..

      Täällä kirjoittelee Kenttälän kirpputorin alkuperäinen ideoitsija! Kävimme muutama vuosi takaperin mieheni kanssa Länsi-uudenmaan uusiidea yrityskeskuksessa kertomassa suunnitelmistamme ja hakemassa starttirahaa! Idea haukuttiin lyttyyn,mieheni haukuttiin lyttyyn ja idea varastettiin!!! ETTÄ oikein hyvää jatkoa sinne minun kirpparilleni vain :)))

      • otan osaa

        Uskomatonta! Jos se onkin Uusvarastuskeskus! Varastavat työkseen toisten ideoita!


      • Potuttaatäysillä

        Kiitos tiedosta, omani olen jo tehnyt mutta täytyy osallistua myös tuohon.


      • Tusinatuotteenomistaja

        Nyt on pakko kysyä, että mistä tiedät pitkin nettiä myytävänä olevien tavaroiden olevan juuri sinun tai jonkun muun kadonnutta omaisuutta? Ellei sitten kyseiset tavarat ole joitakin todella uniikkeja, harvinaisia tai nimikoituja, jollaisia ei voi missään nimessä kenelläkään muulla olla. Ja onko ne kaikki samalla myyjällä, samassa kaupungissa myytävänä? Näitä liukuhihnalta tulevia tusinatuotteita kun löytyy oletettavasti muiltakin.


      • Mitetteliäs

        Epäilen kumminkin ettei sun tuote josta sulla on kuva voi olla samalla tavalla kulunut kuin jonkun toisen samainen tuote. Ja kyllä suurin osa ihmisistä oman omaisuuden tunnistaa juuri kulumisen ja muiden tunnistus seikkojen takia kuten vaatteiden nimilaput ym.


      • VarmaaDATAA

        Faktoja etsivät, Kokeilkaapas täältä lukee faktoja: http://bot.fi/1nmp

        Nyt olis fakta tietoa tuikusta tarjolla^^


      • eijymmärrä

        ???


      • Hoomoilanen2

        Tämä joukkokannejuttu on hukkunut tänne ekoihin kommentteihin,laita se tuonne alas..


      • Käräjiltäluettua

        Tuikun entistä omistajaa vastaan nostettu lukusia kavallus syytteitä, mitenhän toiminta jatkuu?

        Julkiset tiedot löytyy länsiuudenmaan käräjäoikeudelta ja lohjan toimipisteestä jos joku haluaa lisätietoja...


    • käyn tutustumassa.

      Avataan 3 kirppari Nummelaan lähi päivinä.JEE.Nummela kasvaa koko ajan.Asukas määrältään.Uusia taloja rakennetaan.Joten palvelujakin lesää mahtuu.

      • käymään vaan.

        On kuulemma hyvä kirppis.aika iso.


    • edullinen 3

      Todella tilava ja valoisa kirppis tämä uusi Tuikku. Ja pöytä hintakin järkevä. Väkeä oli tosi paljon käydessäni. Hinta taso ihan kiva, teki hienoja löytöjä. Mahtuu lastenvaunujenkin kanssa kulkemaan.

    • Törkeätä

      VAROKAA TUIKKU KIRPPISTÄ; provikamyynnissä ollut tavarani oli kannettu pihalle pilaantumaan mitään ilmoittamatta eivätkä suostu korvaamaan vaikka vasta olin käynyt kysymässä että jatketaanko myyntiä vai vienkö tuotteen pois kun kauppa ei tunnu tuolla kirppiksellä käyvän.

    • kakskytäs

      varotaan.kierretään kaukaa.rehellisyys maan perii.

    • Kiparikalle

      Monilla pöytä rahat saamatta viikkoja ja kuukausikin. Uuden omistajan aikana rahat kadonneet johonkin muualle kuin meille asiakkaille.

      • uulapuula

        joo samaa oon kuullut muiltakin,itellänikin meni rahojen saamisessa 3 ja puoliviikkoa. muutenkin ihme sähläystä koko homma nykyään. Kivat vanhat työntekijätkin kadonneet johonkin?!


      • Anonyymi

        Voi vittu!!


    • eihyva

      Ei kannata mennä tänne myymään. Kauppa käy huonosti ja heillä ei käy tällä hetkellä pankkikortti. Tätä ei kyllä kerrottu pöytää varattaessa - olisi jäänyt pöytä vuokraamatta, kun tämän olisin tiennyt.

      • Holopainenheli

        Ai taaskaan se ei toimi.onhan kummallista nykypäivänä. Onko tämä nyt uuden inistajan myötä mennyt ihan sekasin koko kirppis vai mikä siellä nyt on?


      • Ex-asiakas

        Uusi omistaja pilannut täysin ennen niin mukavan kirppiksen :( En suosittele myymään siellä; tavaraa häviää, rahoja ei saa yms..


      • pulliainen

        voi harmi sentään. ennen tosiaan oli kiva kirppis, uusi omistajako siellä pakan sekoitti?


    • Ex-asiakas

      Uusi omistaja pilannut täysin ennen niin mukavan kirppiksen :( En suosittele myymään siellä; tavaraa häviää, rahoja ei saa yms...

    • Ellimoii

      Mulla kesti saaha rahat 3vkoa, tutulla sama homma. Soittelin rahojen perään niin kokoajan syy vaihtui. Ensin oli jossain heidän linjastossa virhe ja sitten olikin jo pankkitili sulkeutunut. Loppujenlopuksi minun tilitystä ei edes löytynyt mistään. Sanoivat että seuraavana päivänä tuovat käteistä, sanoin että jos ei tänään tule niin otan poliisiin yhteyttä. Johan sain sitten samana iltana rahat hakea kirppikseltä..ihme touhua.

    • Tuikun_asiakas

      Itsellä myös sama kokemus Tuikusta, tavaroita häviää ja myyntituottoja ei meinaa saada millään ulos. Ei siinä pitäisi olla mitään ongelmia niiden tilitysten kanssa, koska sehän on mun rahaa mun myymistä tavaroista. Eí siinä pitäisi olla firman rahojen kanssa mitään tekemistä. Selityksiä on todellakin vaikka ja mitä, rahojaan saa odottaa viikkotolkulla. Siellä on kyllä ihan kiva käydä, henkilökunta on ystävällistä.

    • kahdeksann

      ilmeisesti omistajan vaihdos ongelmia.jospa se siitä järjestyy.

      • eiuutta

        Nykyisestä omistajasta en tiedä, mutta edellisen aikana minulle tilitettiin toisen pöydän rahat. Rehellisenä palautin ne mutta en tiedä saivatko oikeat omistajat rahojaan kun se oli jotain sekoilua.
        Tavaraa varastettiinkin roppakaupalla kuten kaikilla kirppiksillä.


    • navellinez

      näin ostajan näkökulmasta,varsinkin tuikun on vallannut kaatopaikkajäte.ei innosta enää käydä kun 90% tavarasta kuuluisi kaatikselle.vikahan ei ole pitäjän,vaan myyjien.

    • 1372

      Myyntituottojen tilitystä olen odottanut nyt 6 viikkoa. Soitellut viikottain ja käyty paikanpäällä, omistaja ei koskaa paikalla. Sain omistajan puh nro mutta tämä ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Sähköposteihin ei vastata. Saatavaa on monta sataa euroa...
      Ikinä en enää asioi täällä enkä kenelläkään suosittele.

      • Ex-asiakas

        Joko olisi aihetta tehdä rikosilmoitus ?


    • Tilille

      Huomenna teen rikosilmoituksen mikäli rahat ei näy tilillä vaikka olenkin odottanut "vasta" kolme viikkoa Tuikun tlitystä. Rikosilmoituksen teko käy nykyään kätevästi netissä.
      Suosittelen kaikille mikäli ei muu auta.

      • ex-asiakas

        Ihmettelen ettei omistaja paikalla,jatkuvastihan se pörrää siellä. Tummat lyhyet hiukset, noin 30-v., kälättää jatkuvasti.


      • Sirusilmässä

        Tämä uusi omistaja (nyt jo vaalennein hiuksin) ei tunnu ymmärtävän sitä perusasiaa että myynnituotot ovat myyjien rahoja ja kirpputorille lähinnä lyhytaikaisia velkoja kunnes ne tilitetään myyjille. Kirpputori Tuikun nettisivuilla on tämän lyhytaikaisuuden kestoksi sanottu 7 päivää, joka ei kuitenkaan nykyisin toteudu, kirpputorin leväperäisen ja asiantuntemattoman ylläpidon vuoksi. Taustalla ovat taloudelliset ongelmat kuten yhä kasvava velkakierre, joten myyjien saatavat alkavat olla yhä enemmän vaakalaudalla ja rikosilmoitusvaiheessa. Voisi olla parasta näiden petettyjen myyjien yhdistää voimansa ja tehdä yhdessä asian vaatima rikosilmoitus, kohta voi olla jo myöhäistä.


      • työtönjarahaton

        Olisinpa nähnyt nämä keskustelut, niin en olisi tavaroitani Tuikkuun vienyt. Sirusilmässä nim.merkki kirjoittaa juuri niin kuin minullekin kävi. Myyjä pölli rahat omiin tarkoituksiin, eikä vastaa puheluihin, joten tein rikosilmoituksen petoksesta.


    • Rouva57

      Hei kuulkaas! On meitä tyytyväisiäkin asiakkaita! Olen säännöllisesti saanut rahani nyt kolmen viikon myyntijaksoni ajan Tuikusta käteisenä, palvelu on aina ollut henkilökohtaista ja iloista. Lopettakaa rutina ja katsokaa peiliin! Säälittävää mustamaalaamista nimimerkkien suojassa. Ainut vika ko. paikassa, niin kuin monessa muullakin kirpputorilla, on se, että pöydän vuokraajat eivät itse huolehdi pöydistään, ovat osittain hirveitä sekasortoläjiä ja ylihinnoittelevat tuotteensa. Siihen taas omistaja ei ole syyllinen. Suuta soukemmalle ja kierrättämään!

    • Exänexä

      Hyvä että joku on tyytyväinen ja on saanut rahansa!

    • PistetäänParemmaksi

      Olen kuullut että lähiaikoina avataan uusi kirppis Nummelan keskustaan. Toivottavasti se tuo mukanaan tervehenkistä kilpailua näihin kierrätyskuvioihin ja parantaa palvelun laatua niin ostajien kuin myyjienkin osalta. Tervetuloa!

    • kirppismyyjä791

      Itsekin odotellut pöytätuottoja jo parin viikon ajan. Ei hyvältä näytä, kyseessä kuitenkin myyjän rahat, jotka yritys ottanut ilmeisesti omaan käyttöönsä. Sanomattakin selvää, että kirpputoria tulisi pyörittää pelkästään pöytävuokrilla ja asiakkaiden rahat pitäisi olla erillään, koska ne eivät ole heidän rahojaan. Rikosilmoitus kavalluksesta lähdössä eteenpäin.

    • Omituinenomppu

      No onhan se nyt ihmeellistä että siellä ei vastata nyt enää puhelimeenkaan?! Onko numero vaihtunut vai mitä ihmettä

    • Kirpparihullu

      Kyllä kirppari Tuikussa on aina saanut tilitykset eikä itselläni ole syytä moittia toimintaa. Tosin tilitykset kulkee eteenpäin hitaanlaisesti, mutta saatu on! Kirppiksellä on kiva käydä, aina on tervetullut ja henki on hyvä. Tavaraa on laidasta laitaan ja ei valittamista, tavaraa menee ihan kivasti. Kun täällä nyt mollataan uutta omistajaa oikein urakalla niin ei siinä edellisessäkään ole hurraamista. Ei tuonkokoisen yrityksen vetäminen helppoa ole ja kun vanhoja sotkua saa selvitellä niin huh. Tsemppiä uudelle omistajalle ihan hurjana, keep up the good work!!!

      • Apuahei

        Johan on puolustuspuhetta kerrakseen rouva johtajalta itseltään ;)


      • Anonyymi

        Voi mikä lehmä!!


    • Oilienni

      Outoa, nyt on poistettu Tuikun fb-sivutkin..

    • Ex-asiakas

      Taitaa olla uusiomistaja itse kirjoitellut ainakin pari juttua, koska tilanne tuntuu aika sekasortoiselta paikanpäällä. Rahojaan saa käydä kyselemässä, ei paria kymppiä tahdo saada. Pöydän tuotot menee polttoaine rajoihin. Hirveää huutoa ja meuhkaamista, tenavat juoksee pitkin poikin, ei asiakkaiden lapset. Asiakaspalvelusta ei oikeen tietoakaan. Onneksi vihdoin sain rahani ja siirryn uudelle kirppikseen.

      • Justjoooh

        No niin taitaa..


    • Riihip

      Kolmatta viikkoa odotellaan rahoja myyntivoitoista Tuikusta, reilua 200 euroa eli tässä ei puhuta pienistä rahoista. Lukemattomat muutkin odottavat rahoja kun on seurannut vihtiläisten FB-ryhmää.

      Myyjät ottivat parin viikon odottelun jälkeen soittopyynnön mutta omistaja ei vastaa pyyntöön ja selvitä asioita.

      Surettaa myyjien puolesta kun he saavat asiakkaan vihat päälleen.

      Kassan taakse omistaja oli pöydästäni nostanut tavaraa ja niitä ei oltu edes kassaan lyöty (olen pitänyt kirjaa mitä olen vienyt myyntiin). Omistaja oli usealla kympillä varannut tavaraani. Ne kai laitettiin "kirjanpitoon" ylös.

      Kyllä loppuu yritystoiminta jos ei pikaisesti asioille tee jotain. Nummela on pieni paikka eikä myyjiä löydy kaikille kirppiksille. Nyt kun on uusikin avattu.

      Minäkin nostan kavallussyytteen jos rahoja ei viikon sisään ole tilitetty.

      Älkää missään tapauksessa sortuko halpaan viikkovuokraan jos rahat jää saamatta tai niitä joutuu odotella.

      Tuikun konkurssi-ilmoitusta odotellen.

      • Zetakari

        Neljän viikon takainen tilitys osittain saamatta useista pyynnöistä huolimatta. Samoin osa kahden viikon takaisesta. Onko kirppis enää auki? Pitänee tehdä rikosilmoitus.


      • Tinttu9

        On kuulemma ja huhujen mukaan siirtymässä nummelaan päin. Tee vaan rikosilmoitus,niin mekin teimme


    • Riihip

      Me saatiiin rahat kun kävimme tiskiltä hakemassa. Myyjä antoi kassasta ja omasta lompakosta. Kannattaa mennä hieman ennen sulkemisaikaa ja vaatia rahoja. Saimme osan rahoista ja ilmoitimme että seuraavana päivänä haemme loput. Ihana myyjä mutta omistaja on pilannut yrityksen maineen ja ikinä ei mennä edes ostoksille, ei me eikä ystäväpiiri. Toivottavasti yrittäjä korvaa myyjälle ruhtinaallisesti nöyryytyksen ja omasta pussista maksamisen.

    • Ihmettelijävaan

      Saakohan myyjät edes palkkojaan kun muutenkin tuntuu olevan hankalaa kaikkien tilityksien maksu..

    • Iakjjjal

      Naiset jotka aiemmin olivat töissä siellä niin eivät saaneet palkkojaan.

      • Wallissa

        Olen kuullut ihan samaa useammasta lähteestä.


    • Eivoihuhhuh

      Mekin olemme odottaneet rahojamme nyt neljä viikkoa ,,aivan kohtuuttoman pitkä aika. Protestia (josta yllä linkki)ja rikosilmoa tekemään siis... ps.huhut kertovat paikan siirtyvän honkkarin taakse,sanokaa ettei se ole totta??!!eikö tuollaista huijari yrittäjää saada jo kuriin ja lopettamaan ihmisiltä varastaminen?!

    • Huuuhuh

      Joo minäkin kuulin että muuttaisimutta miten voi muuttaajis ei edellisiäkään maksa? Eikö röyhkeydellä ole rajaa huijaamisessa?

    • Kertakaikkiaan

      Kylällä on huhuja jos minkälaisia mutta hävyttömän moni on kertonut ettei rahojaan saa tuikusta,miksi te ihmiset viette yhä edelleen myytäviä sinne?ja joku tuolla kirjoittikin että eikö tuollaista toimintaa saada loppumaan?

    • Joopsista

      Meille sanottiin että tavarat pitää hakea tän kuun 25pvään mennessä pois. Syy muutto mutta osoitetta ei kerrottu..outoa on.

    • Hopihopi2

      Hakekaapa nyt sieltä kassalta ne rahanne ennen kuin on liian myöhäistä - "muuton" jälkeen yrittäjä varmaan katoaa kuin tuhka tuuleen ja jäätte ilman rahojanne.

    • Rahat_loppu

      Kirpputori Tuikku ilmoittaa kassalla käteismaksu, pankkikorttikone ei toimi "huollossa", hyvin näkyi olevan "huollossa" säilössä tiskin alla.

      • Petostaon

        Toi on ihan klassista, kun yritys ajetaan konkurssiin.. käteisellä myynti ja sivuun niin paljon kun kerkiää, ennen konkurssipesä haltuunottoa..
        Ilmoita ihmeessä eteenpäin, jos varmaksi tiedät että ei halua pankkikorttikonetta käyttää.


    • kirppsiskävijä

      Onko tietoa onko muuttanut johonkin? Ja mikä meno on nyt? Itsellä tavarat ja rahaa sisällä, mutta olen vielä viikon reissussa.

    • OnkoMartoillaTylsää

      Alla olevasta linkistä löytyy apua sekä hyödyllistä tietoa varmasti monelle ketä tätä huuhaa keskustelua on ruokkinut ties ja millasella fiktiollaan =D

      LINKKI: http://bit.ly/2cicjaO

      Ei tarvitse kiittää ja voikaahan paremmin jatkossa!

      • Tuikkumurheeseen

        Jospa runoilu auttaisi tässä ahdistuksessa:
        Ei tavara hyllyssä pitkään viru, ne kaupaksi menee ja rahat vie...joku muu?
        On tilitystä odoteltu, veikö ne itse piru vai oisko asialla ollut kuitenkin ...joku muu?
        Keksiikö joku lisää, se helpottaa!


      • melluskaa

        Omat rahat sain karhuamalla eikä missään kirppiksellä ole toimittu näin ala-arvoisesti asiakkaita kohtaan. Yrittäjä itse pilaa oman maineensa, mutta se hänelle suodaan koska pienellä paikkakunnalla varmasti muistetaan. Yrittäjä voisi helposti korjata asian maksamalla pikaisesti rästimaksut ja tarjoamalla hyvitystä pitkästä odotuksesta sekä hoitaa esimerkillisesti jatkossa maksut. Tämä vinkki ei maksa mitään.


      • Voisinuureppanaa

        Voi sinua,kuinka kehtaat ite vielä käydä tänne kommentoimassa?! Toivottavasti olet itse kys. linkin palveluiden piirissä.


      • PieniOnSinunkinMaailmas
        Voisinuureppanaa kirjoitti:

        Voi sinua,kuinka kehtaat ite vielä käydä tänne kommentoimassa?! Toivottavasti olet itse kys. linkin palveluiden piirissä.

        Ite? Ymmärtääkös arvon debiili, että täällä internetissä ja näillä foorumeilla liikkuu PALJON muitakin ihmisiä kuin sinä ja sun ystäväs sitten tämä paha maineinen omistaja? :D Ilmeisesti et, mutta eipä tuokaan kyllä yllättänyt. Noh, mutta kaikesta huolimatta.. onnea ja menestystä sinne muumilaaksoon, kerrohan nipsulle terveisiä! =)


    • KOLKYTNELJÄ

      HETI HELPOTTI.

    • Kaikenlaisiaihmisiä

      On kyllä uskomatonta, mitä kuulin tapahtuneen tuikku kippikselle sen jälkeen kun kevät-talvella vaihtui omistaja. Ilkeää vaan, kun nimi on pysynyt samana entistä omistajaa kohtaan. Ja nyt on muuttamassa kuulema uuteen paikkaan, eikä ole hoitanut asiakkaille ilmoittamista eikä maksanut heidän saataviaan.

      • Kirppiskävijä

        Juu minkäänlaista ilmoitusta ei ole tullut, ja puhelimellakaan ei tavoita. En tietää missä mun myynnissä olevat tavarat seilaa. Saati n. 500 euroa mitkä on sisällä. Tyhmä minä. En ole nostanut niitä kun säästän matkaa varten.


      • Kirppismyyjä123

        Aukeaako oikeasti uusi kirppis Veikkoinkorpeen? Jos sama yrittäjä jatkaa niin valitettavasti täysin tuhoontuomittu yritys, itse ainakaan en koskaan uskalla enää vuokrata pöytää niin oli huonot kokemukset tästä edellisestä. Ennemmin vaikka poltan romuni=)


      • Nohuh

        Ovessa lappu, avata 3.9 klo 10 osoitteessa Ajurintie 2. Jospa sieltä löytyisi vastauksia miksi näin salamyhkäistä toimintaa.


      • Holtitontamenoa
        Kirppismyyjä123 kirjoitti:

        Aukeaako oikeasti uusi kirppis Veikkoinkorpeen? Jos sama yrittäjä jatkaa niin valitettavasti täysin tuhoontuomittu yritys, itse ainakaan en koskaan uskalla enää vuokrata pöytää niin oli huonot kokemukset tästä edellisestä. Ennemmin vaikka poltan romuni=)

        Toivottavasti tuon uuden paikan vuokraisäntä ei joudu ongelmiin vuokraa periessään, voi jäädä saamatta.


    • HyviäkinKokemuksia

      Täällä on moni kirpputori Tuikkua moittinut, mutta itselläni on aivan päinvastainen kokemus. Olen ollut siellä myyjänä monta kertaa ja kaikki on kohdallani toiminut oikein hyvin. Yksikään myymäni tavara ei ole kelvannut varkaille, mutta ostajille kyllä oikein hyvinkin ja myynti on ollut oikein hyvää. Tietysti vähän vaikuttaa, mitä myy. Roskiskamaa ei kannata myyntipöytäänsä tuoda. Olen ollut Tuikkuun tyytyväinen ja otan sieltä myyntipöydän jatkossakin. Kaikki myyntituloni olen myös saanut kirpputorilta ulos.

      Jos joku on ollut myyjänä Tuikussa ja nyt ihmettelee tätä muuttohulinaa, niin saa kyllä tietämättömyydestä syyttää ihan itseään. Tuikun muutto on ollut tiedossa jo ainakin kuukauden ja asiasta on tiedotettu kirppiksellä. Jos on myyjänä kirppiksellä, miten on mahdollista, ettei tiedä kirpputorin muutosta? Eikö ole käynyt kuukauden aikana kirppiksellä hoitamassa myyntipöytäänsä? Eikö osata lukea tiedotteita vai mikä on ongelma?

      Nummelassa on pienet piirit (liian pienet) ja kirppisharrastajia on rajallinen määrä. Kuulemma kaksi Tuikun entistä myyjää ovat perustaneet oman kirppiksen. Pikkulintu kertoo, että tässäkin viestiketjussa kirjoittelevat. Arvaatte varmaan, miksi.

      • Myötähäpeä

        Jaaha, sinne kirpparille en jalallani sitten astu. Niin moukkamaisia olivat edelliset myyjät, että ihan hävetti kuunnella sitä juoruamista ja huutamista mitä pitivät. Kaikki asiat selvitettiin kovaan ääneen, mukulat juoksi jaloissa, ja röökiä poltettiin ovella lähes tauotta. Huudettiin kovaan ääneen kuinka on ollut niin kuollutta, että ajattelin jo liikasaisuuksien paljastamista. Ja olin vaan asiakas, mutta yrittäjä olen itsekin enkä missään nimessä hyväksyisi moista käytöstä työntekijöiltä, ikinä.


      • melluskaa

        Olet varmaan sen verran tuttu, että omistaja ei ilkeä olla maksamatta? Ei minultakaan varastettu ja tavara meni kaupaksi joten niissä ei moitittavaa. Myyntivoittoja vaan ei maksettu sovitussa ajassa(viikko) ja kolme viikkoa odotettiin ja lopulta karhuttiin suoraan kassalta.


      • Blaablaablaaplääh

        Kyllä täällä kirjoittelee myös tuikun omistaja nimimerkkien suojassa ja mustamaalaa muita kylän kirppisyrittäjiä!! Alkaa mennä naurettavaks jo! Ja en ole nähnyt ainuttakaan mainosta tai tiedotetta "uuden" kirppiksen avaamisesta.


      • enkestä
        Myötähäpeä kirjoitti:

        Jaaha, sinne kirpparille en jalallani sitten astu. Niin moukkamaisia olivat edelliset myyjät, että ihan hävetti kuunnella sitä juoruamista ja huutamista mitä pitivät. Kaikki asiat selvitettiin kovaan ääneen, mukulat juoksi jaloissa, ja röökiä poltettiin ovella lähes tauotta. Huudettiin kovaan ääneen kuinka on ollut niin kuollutta, että ajattelin jo liikasaisuuksien paljastamista. Ja olin vaan asiakas, mutta yrittäjä olen itsekin enkä missään nimessä hyväksyisi moista käytöstä työntekijöiltä, ikinä.

        Hämmästykseni oli suuri kun pahin tupakanpolttaja kirppiksen ovella olikin omistaja itse. Lapset jotka juoksivat siellä oli omistajan omia. Loput asiakaspalvelijat onkin ilmaisessa työkokeilussa olevia.


    • Kirppismyyjä123

      Viimeaikaiset kokemukset ovat kyllä kyseisestä kirppiksestä niin äärimmäisen huonot, että nim. hyviäkin kokemuksia ei ole joko kesän aikana kirppiksellä asioinut tai sitten on omistajansa itse kirjottama juttu. Valitettavasti ainakin minulla on usko täysin mennyt kyseiseen yrittäjään enkä aio pöytää ottaa sieltä enää koskaan. Ja mitä tulee uuteen Piste Kirppikseen niin kovin on kallis pöytä 32,50/kk pöydän kokoon verrattuna, ahdas ja asiakaspalvelukin aika tyly. Tällä hetkellä toimivin lienee Hiiden Kirppis, joka tosin aika ahdas sekin. Vähän on kyllä ikävä Nummelan Kirppistä, jossa olin lähes koko ajan asiakkaana, ja jossa ei kertaakaan ollut minkäänlaisia epäselvyyksiä maksujen suhteen, vaan kaikki sujui niin kuin pitääkin. Muutenkin kirppis oli siisti ja valoisa ja omistajat mukavia.

    • KirputontaSyksyä

      Olisikohan jo aika julistaa Nummelaan kirppisrauha ja panna piste tämän aiheen jauhamiselle. Uusi aihe voisi olla vaikka Nummelan liikenneympyrät, kierrätetäänhän niissäkin kaikenlaista; autoja, mopoja, pyöriä, ihmisiä ym. :D

      • Ihansamamikäasia

        No ei. Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä.


      • Pullo

        Onki uusi jo avattu?


      • Mahdollinenasiakas

        Tietääkö kukaan tämähetken tilannetta?


    • Ostelija

      Poikettiin lauantaina, 80% pöydistä tyhjiä, mitään kylttiä tms. ei hallin ulkopuolella ollut, vanhassa paikassa vielä mainokset paikoillaan.
      Ei kyllä hyvältä näyttänyt, tuskin pitkään tuolla asenteella pärjää.

      • iOOO

        Joo, auki näytti olevan uusi paikka, tavaroita oli jonkin verran hyllyissä. Olen hyvin pettynyt omistajan touhuun. Omat tavarat oli myynnissä kesäkuussa, myyntisaamisiani olen kysellyt, pari viikkoa sitten tililleni tupsahti osa rahoista. Miksi omistaja ei ota mitään yhteyksiä? Häntä ei saa kiinni mistään. Yksinkertaisin fiksu tapa olisi ollut tehdä lappu ja jakaa se meille joiden rahoja on tilittämättä, kerrottu miten aikoo tilityksen järjestää, aina asioista voi neuvotella ja hyvä olisi ollut tiedottaa muutosta uuteen paikkaan. Uusi paikka on kyllä tuhoon tuomittu, kuka enää uskaltaa viedä tavaroitaan myyntiin, eikä siitä juuri kukaan edes tiedä kun ei mainosta.


      • Voikökkö

        Voivoi, ei hyvältä kuulosta. Itselleen vaan vahinkoa tekee. Ja tietysti myyjille.


    • sovittelija

      No mutta onhan se omistaja sielä paikalla. Mä ainaki hänet tapasin käydessäni.
      tavaroita oli paljon sivussa, joita sanoivat, että entisten asiakkaitten jättämiä ovat.
      Viikkovuokra oli 22e

      • aloittelijanmoka

        No voe tokkiinsa. Vielä kuin maksaisi nykyisten asiakkaiden ansaitsemat rahat, eikä omisi niitä itselleen.


      • erioutoa

        4 kommenttia hävinnyt?


    • Sinisilmäinenkierrättäjä

      Törkeää huijausta koko kirppis! Ikäväkseni joudun liittymään tähän joukkoon jolta on jäänyt rahat saamatta myymistäni vauvanvaatteista. Hävyttömyydellä ei näytä olevan rajoja. Kiertäkää kaukaa!

    • hjhjh

      Täällä kirjoittaa myös yksi, jolla on myyntirahat saamatta. Aina vaan sovitaan uusi tilityspäivä, mutta tilityshetkenä huomataankin, että oho, just ehdittiin maksaa tilitys jollekin toiselle, olisit tullut puoli tuntia aiemmin. Ahaa. Ja tätä sitten jatkuu aina vaan. Mitä kautta näitä omia myyntitulojaan voi karhuta?

      • Saataviaitselläkin

        Rikosilmoitus tehtävä. Tuskin muu auttaa. Ja tuskin sekään.


      • Ex-asiakas

        Heh, nyt "hienot" uudet sivut http://kp-tuikku.com/... Kun lukee kirpputorin sääntöjä, on ne suoraan kopioitu Rovaniemeläisen Vintikki-nimisen kirpputorin seinältä. Ja jäänyt maininta että Vintikki maksaa yms; eli maksaako kohta enää yhtään mitään ??? Huhhuh mitä touhua !


      • pelottavaa

        Huomasin saman, melko noloa. Ja muutenkin säännöt on järkyttävät. Jäisi kyllä itsellä viemättä myyntiin tavaraa jo pelkästään niiden takia. Ja rahastusta ei voi välttää tässäkään, osta kassalta arkkeja. Ja kuitteja et saa takasin. Millähän ne myynnit todennetaan sitten.


    • faktatpöytääntaisuukii

      Kai ymmärrätte että jokaisen viestin lähettäjä pystytään jäljittämään ja kunnianloukkaus on rikos. Tutkinta tämän sivun viesteistä, panetteluista ja loukkauksista on aloitettu. Pysykää asiassa ja jättäkää ulkopuoliset rauhaan. Kiitos.

      • Eiköstävaan

        Mutta tottahan tuo on. Vapaa keskustelu on sallittu kyllä Suomessa. Ja parempihan mahdollisten myyjien ja asiakkaiden on syytä tietää missä mennään.


      • fakta99

        Voin sanoa että on muutama avattu ja haukuttu asiaan kuulumattomia ja kielenkäyttö aliarvoista, mutta mikäs siinä jos varaa maksella korvauksia.


      • paoon

        Ei pysty maksamaan korvauksia, kun rahat on kiinni tuikussa.


      • paoon
        paoon kirjoitti:

        Ei pysty maksamaan korvauksia, kun rahat on kiinni tuikussa.

        Väärin käsityksen välttämiseksi , en ole tuikun yrittäjä (paoon) vaan ihan tavallinen nettikirjoittelija jolla on myös saamisia tuolta.


    • oikeusolkoon

      Täällä taas yksi jolta jäänyt rahat saamatta, mutta onneksi on oikeutta saatavilla.


      http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/402097/Kirpparinpitäjä-kavalsi-myyntitulot

      4.12.2015 KP24 | Päivitetty: 4.12.2015
      Kirpparinpitäjä kavalsi myyntitulot

      Ylivieska-Raahen käräjäoikeus tuomitsi kirpputorinpitäjänä toimineen henkilön kavalluksesta 60 päivän ehdolliseen vankeuteen. Hän kavalsi vuonna 2013 tammikuusta toukokuuhun myyntipöytien tuotot kaikkiaan 16 asiakkaaltaan. Henkilö ei enää toimi kirpputoritoiminnassa ja hänen yrityksensä on kaupparekisterin mukaan lopettanut toimintansa toukokuussa 2013.
      Yhdelle myyntipöydän vuokraajalle hän jätti tilittämättä lähes 2 000 euroa. Muutoin rikoshyöty vaihteli kymmenistä euroista useisiin sataisin. Kaikkinensa henkilö kavalsi asiakkailtaan lähes 5 500 euroa ja aiheutti muuta vahinkoa vajaalla 300 eurolla. Hän joutuu korvaamaan asiakkailleen näiden menetykset.

      • ex-asiakas

        No nyt näyttää hyvältä kun menee Tuikun netti-sivuille:
        www.KP-Tuikku.com sivusto suljettu maksamattoman laskun takia, Sivusto avautuu kun suoritus näkyy tilillämme!


    • Hyvinhoidettu

      No niinpä näkyy. Ei käy edes sääliksi.

      • Konkkaapukkaa

        Onkohan historian nopein firman alasajo?


      • Omatkinrahatsaamatta

        Harmittaa vaan myös niiden myyjien puolesta jotka eivät tästä toiminnasta tiedä. Millähän niitä pystyisi varoittaamaan,ettei veisi tavaroitaan sinne? Lehteen ilmoitus, puhelinpylväisiin, Prisman ilmoitustaululle vai tuikun seinään?
        Minulle on annettu kertoa, että vuokratkin on jo uuteenkiin paikkaan maksamatta, joten ei kovin kauan tuo taru enää kestä.


      • melluskaa

        Vihtiläisten FB-ryhmässä on ollut useita aloituksia mutta aina ne poistetaan.


    • Kirppisintoilija

      Nyt on 1.10. alkaen tullut kirppikselle uusi omistaja. Toivottavasti asiat lähtevät tästä rullaamaan ja suunta on parempaan päin! Tilana uusi paikka on oikein valoisa ja kunhan paikkaa aletaan mainostaa, niin ihmiset löytääkin sinne. Pöytiä on ainakin tosi paljon, joten juuri sellainen kirppis Nummelasta puuttuu.

      Annetaan uuden omistajan laittaa kirppiksen asiat rauhassa kuntoon. Kuulemma vanhoille myyjille on tilityksissä oikein sovitteleva ja yhdessä neuvotellaan, miten maksut hoidetaan.

      Hyvää kirppissyksyä!

      • Hermomenijo

        No kivakiva, en sovittele mitään. Haluan vaan rahat heti. Rikosilmoitusta en peru, koska kyseessä on ollut yksityinen elinkeinonharjoittaja joka henkilökohtaisesti vastaa tekemisistään ja tässä tapauksessa myös tekemättä jättämisistään. Saanpa hyvät korotkin hänen " lainaamilleen" rahoille.
        Mikäli uudessa omistajassa on yhtään ryhtiä ja ns munaa niin hän ottaa ensitilassa yhteyttä niihin jolla on rahat saamatta ja ja kertoo, että rahat ovat tilillä seuraavana pankkipäivänä, siis korkoineen.
        Ja tämä välissä ollut joka leikki muutaman kuukauden kauppiasta, joutaisi pyytää anteeksi kaikilta joille on velkaa, koska sitä ei ole tehnyt tähän mennessä. Sekä seistä tiskin takana kuuntelemassa valituksia tyytymättömiltä ex-asiakkailta jotka haluavat vain omansa pois.


    • Armas.J.Pulla

      Otin pöydän vuokralle vanhassa paikassa. Ladattuani tavarat illalla sulkemisaikaan
      lähdin viimeisenä asiakkaana pois. Aamulla ensimmäisten joukossa toin lisää tava-
      raa myyntiin, niin huomasin tavaroitani (pahvilaatikossa) tiskin takana. Tiedustelin
      miksi tavaroitani on tiskin takana. Käheä ääninen myyjätär ilmoitti, että hän itse os-
      taa ne. Tilityksen yhteydessä sain myydyistä tuotteista (hinta/tuote)laput ja kas
      kummaa, tiskin takana olevista tavaroistani ei ollutkaan lappuja mukana. Kirpputo-
      rin seinällähän on selkeästi ilmoitettu, että ilmoitamme varkaudet poliisille. Tämä
      koskee kumpaakin sopijapuolta.

      • melluskaa

        Minulle kävi myös näin. Kun soitin asiasta niin tavaraa oli 30€ arvosta nostettu syrjään eikä olleet lappujen seassa. Ostajana tosin oli kauppias itse. Lopputilityksessä oli nekin mukana, mikä haettiin pariin kertaan kassalta kun rahoja ei tilille kuulunut.


      • petettyolo

        Näin kävi mullekin. Viedessäni tavaraa vanhaan paikkaan, niin myyjä oli haukkana varaamassa parhaita päältä. Kuitteja tavaroista en ikinä nähnyt, kun en niitä osannut ajoissa pyytää. Jälkikäteen selvisi, että rohmuaja oli uusi omistaja itse.


      • Kokeilenpauuttapaikkaany

        Mitenkäs kun uudessa paikassa "lainataan" ekalla viikolla hyllystä esim. kirja / dvd ja palautetaan 2-3 vkon päästä takaisin myyntihyllyyn. Mistäkö tiedän? Siitä että toin uuden kirjan myyntiin ja kannet olivat ala-arvoiset hyllyyn palautumisen jälkeen.
        Eli..lainataan / otetaan jemmaaan tiskin taakse / maksut käteisellä yms...
        Kirppisintoilija minäkin ja myyn hyvää tavaraa..
        mutta rajansa minukin ymmärryksellä.


    • sejokaleikkiinjne

      On muuten taas kptuikku.com-sivusto suljettu maksamattoman laskun takia.

      • JättäkääVäliin

        Tuohan on edellisen sukulainen, eli tuskin mikään muuttuu.


    • melluskaa

      Toivon kyllä uudelle yrittäjälle onnea ja menestystä, sekä että osaa hoitaa asiat paremmin kuin erinomaisesti, sillä sitä kaivataan. Pelkkä hyvä ei riitä omalla kohdalla vaan asiat täytyy hoitaa paremmin kuin kellään muulla kirppisyrittäjällä. Toivottavasti ei maksanut kovin paljon yrityksestä. Maineen ja asiakkaiden luoton saaminen vie aikaa. Osa asiakkaista ei varmasti enää koskaan palaa ja sen voisi ottaa sydämen asiaksi, että saisi heidät takaisin. Tarjota vaikka ilmainen viikko heille jotka rahoja odottaa. Me jäämme seuraamaan tilannetta, eiköhän joku ilmoita mikäli uudelleen asiat menee huonosti. Pöytää en uskalla varata pitkiin aikoihin jos ollenkaan?

    • VarmaaDATAA

      Faktoja etsivät, Kokeilkaapas täältä lukee faktoja: http://bot.fi/1nmp

      • xbxbxbxbxbxbxb

        Pelkkä tyhjä sivu, vanhentunut linkki.


    • Ku-Se_Tet-Tu

      Meillä oli pöytä n.4 kk ja merkkasimme kamoja. Rahaa jäi saamatta hiukan alle tonni ja puuttuvia kamoja löytyi ajoittain muista pöydistä eri hintalapulla. Tilitystä lykkäiltiin aina siten että ns. jatkettiin 'yllättyneinä myynnistä' pöydän vuokraa. Myyntisumma kysttiin viikottain ja ensin oli 76e, sitten 190e, 55e ja lopulta meni akka sekaisin valheissaan. Meille turhasta haluttiin eroon vaikka ilmaiseksi mutta tuli testattua... En suosittele, poliisille ilmoitettiin viikottain seurantatulokset koska tätä epäiltiin. Hintalappuja kirjoitettiin aina x,x2 sentille. Eli luku päättyi kakkoseen jos joku muistaa nähneen.....

      • Hoomoilanen2

        Jos tällästä kerrottu poliisille,kuinka se paikka saa olla enää auki,jos ette ole ees ainoat jotka ovat ilmoja tehneet? Eihän se "uusi"paikka ole ytjn mukaan muissa rekistereissä kuin kauppa,ja onhan se ihmeellistä että viikkotolkulla kestää pankkikorttikoneen saaminen toimintaan..


    • kirppismyyjä123

      Niin kauan kuin edellinen omistaja huseeraa tiskin takana, en tule vuokraamaan pöytää mistään hinnasta. Katsotaan uudelleen puolen vuoden päästä.

      • huijattujaoonmä

        Samoin. Eihän uusin "omistaja" edes asu Suomessa. Saa korjata jos olen väärässä


    • Mahtavaayrittäjyyttä

      Ent omistaja kertoi että nyk omistajat eli vanhemmat omistavat hotellin alanyassa,onnea ja menestystä kun voitte hoitaa sitä siellä ja tätä yritystä täällä.

      • rehellinenpärjääaina

        Niin kun nyt saisi rahansa pois tämän uudenkin yrittäjän aikana.
        Kovin vaikeaa tuntuu olevan. Vastuuta siirretään toiselle vaan.
        Ymmärräthän sä miksi ei pystytä maksamaan. No en ymmärrä. Muutakin tekemistä olisi kuin jallittaa omia rahoja.
        Eli rikosilmoitus sitten vaan ihan niinkuin varmuudenkin vuoksi.


      • Hoomoilanen2

        Siis mitä,sanoivat että sun pitää ymmärtää? Mitä ymmärtää, ;)


      • örkele
        Hoomoilanen2 kirjoitti:

        Siis mitä,sanoivat että sun pitää ymmärtää? Mitä ymmärtää, ;)

        Mullekin sanottiin juuri noin, "ymmärräthän sä, ettei meillä ole rahaa, kun on juoksevia ja kuluja jne..." Juu, en ymmärrä.


      • Rehellinenpärjääaina

        Sanottiin siis että ymmärräthän meillä on paljon maksettavaa vuokrat, juoksevat menot ja paljon edellisten saamisia. Eipä kyllä minua kiinnosta kuin omat saamiset.
        Eli en ymmärrä missä päässä vikaa.
        Minä olen paikan maksanut heti ja haluan rahat myös kun sopimus loppuu.


    • Elämä_on_ihanaa_

      Uusi Nummelan Tuikku on ihan jees paikka, uusi omistaja on nainen. Siisti ja valoisa paikka, myyntipöydät lähestulkoon täynnä eli myyjiä riittää! Itselläni ollut pöytä vanhassa Tuikussa tammikuusta saakka ja pöytävuokraus on jatkunut myös uudella kirpparilla. Meno on muuttunut ihan toisenlaiseksi vaihtuneen omistajan myötä ja tarkoitan positiivisessa mielessä. Rästiinjääneet myyntituotot on hoidettu enkä voi valittaa! Myytävää tavaraa on laidasta laitaan ja kävijämäärät alkavat olla vanhan Tuikun tasolla eli paljon. Suosittelen kaikkia täällä kirpparia haukkuneita käymään siellä ja lopettavan tuon turhanpäiväisen paskanjauhamisen. Mukaanlukien kirpparin vanhat työntekijät, joilla nykyään oma kirppari keskustassa.

      • Sitäodotellessa

        Niinpä...kunnes omistaja palaa Turkkiin ja tytär palaa puikkoihin :)


      • huijattuja

        P-kan marjat! En ole saanut penniäkään sieltä rahaa. En yhteydenottoa tai mitään muutakaan. Rikosilmoitus on tehty, mielenkiinnolla odotan lopputulosta. Kuka selittää ja mitä.


      • Käteismaksullavaantaas

        Niin eikös uuden yrittäjän pitäisi maksaa uusille asiakkaille ensin tuotot pois.
        Eikä uusien asiakkaiden rahoilla vanhoille asiakkaille rästejä.
        Niinhän se pitäisi mennä. Vanhat rästit hoitaa sitten vaikka lainalla pois.
        Pääsisivät aloittamaan puhtaalta pöydältä yrittämisen.
        Aika sekavaa muuten. Itse pitää painostaa omia rahoja sieltä,
        ei niitä automaattisesti tarjota. Että silleen.
        No minuakin varoitettiin, en vaan uskonut.


      • Yrittäjäpirkanmaalta
        Käteismaksullavaantaas kirjoitti:

        Niin eikös uuden yrittäjän pitäisi maksaa uusille asiakkaille ensin tuotot pois.
        Eikä uusien asiakkaiden rahoilla vanhoille asiakkaille rästejä.
        Niinhän se pitäisi mennä. Vanhat rästit hoitaa sitten vaikka lainalla pois.
        Pääsisivät aloittamaan puhtaalta pöydältä yrittämisen.
        Aika sekavaa muuten. Itse pitää painostaa omia rahoja sieltä,
        ei niitä automaattisesti tarjota. Että silleen.
        No minuakin varoitettiin, en vaan uskonut.

        Käsitinkö nyt ihan oikein. Että mielestäsi samoissa liiketiloissa toimivan ulkopuolisen yrittäjän pitäis hoitaa edellisen yrittäjän rästissä olevia maksuja. Voitko selittää? Oletko tosissasi?


      • Ettäsilleen

        Kyllä koska pelastaa pelastaa oman tyttärensä konkurssilta.
        Sitähän tässä tehdään. Siksi asiat ovatkin solmussa.
        Itsekkin yrittäjänä olleena ymmärrän yrityksen auttamiseen, mutta en miten sitä hoidetaan.


    • Jusupeet

      Mikä ulkopuolinen? Tottakai jos tyttärensä toimintaa jatkaa luulisi olevan järki päässä ja maksavan edelliset saatavat eikä selitellä juoksevista kuluista,se ei asiakkaille kuulu. Jos ulkopuolinen ois,luulis et ois nimee vaikka vaihtanut:maine mennyt sekä toi nimihän on alkuperäisen tuikun perustajan etunimi ..

      • Ettäsilleen

        Juuri niin olisi pitänyt toimia. Alkuperäisen perustajan nimi vedetty lokaan tällä toiminnalla.


      • Leipääntynyt
        Ettäsilleen kirjoitti:

        Juuri niin olisi pitänyt toimia. Alkuperäisen perustajan nimi vedetty lokaan tällä toiminnalla.

        Eli samat selittelyt jatkuu kun tyttärellä. Pitäs ymmärtää kun on vuokraa ym. maksettava. Pitäs olla pöytähinta sen mukainen et kiinteät kustannukset pystyy maksamaan tai ottaa lainaa. Eihän tuolla pöytä hinnalla pysty suoriutumaan mitenkään. Myymällä ehkä pimeesti. Aikaa meni ennenkuin sain omanikaan pois. Eipä ole enää asiaa ovea kuluttaa siellä.


    • Aakelund

      Miksi numnelan tuikku ei ole kuin kaupparekisterissä?

      • ihmetyttää

        Hyvä kysymys.


      • noregister

        ei ole pakko olla kaupparekisterissä jos ei haluu,säästyy satanen.


    • Öhömm

      Kun liikevaihto tarpeeksi pientä ei ole alv-velvollinen tmi: ssä.
      Käteismaksullahan se pysyy pienenä tarpeen tullen.
      Kuinka kauan voi pelata käteismaksulla?
      Ovatko kaikki työntekijät palkattomasti töissä, talkooapulaisia ??

      • tiedäsitnykyään

        Tietääkseni työkokeilussa olevia, eli ei tarvitse maksaa palkkaa.


      • Eikiitosenään

        Tytär ja sukulaiset työkokeilussa?
        Rivien välistä siis voi lukea miten palkka ehkäpä maksetaan.
        Tuo käteismaksu verottaa myös ostajia. Jää monta tavaraa ostamatta
        kun kassalla huomaa käteismaksun.


    • kirppisluuhaaja

      no, miten menee Nummelan kirppareilla nyt? Ainakin Tuikussa uusi logo joka on muuten tosi ruma eikä näy olevan missään rekistereissä vieläkään eikä pankkikorttikone ole saapunut,sotkuset pöydät ja roinaa pöydät täynnä, sekä uutta kamaa ihan liikaa, tila on tosi hyvä ja valoisa, siitä saisi kivan paikan.Hiidenkirppikseltä oon tehnyt paljon hyviä löytöjä, sekä Piste Kirpparilta sain hyvät myynnit, kun oli pöytä siellä.

      • Eikiitosenään

        rahani sain pois kun tarpeeksi monta kertaa hain. Harmittaa kun myyntitulos hyvä, mutta ei uskalla enää sinne myyntiin viedä.
        Kysyttiin onko uusia vai vanhoja saatavia. Eiköhän se jo kerro paljon jatkosta. Lisäksi kun samat tutut naamat tiskin takana. Ei kiitos.
        Todella hyvä tila ja mahdollisuudet vaikka mihin.
        Harmi kun maine mennyt paikallisten piirissä.


    • KP-Tuikku

      https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2644828&tarkiste=D5ECD3EA2599F4F8F404A6D5A85895A83CBB11AE

      YTJ:hen kun kirjoittaa nummelan tuikku on ollut rekisterissä 05.10.2016 lähtien, Vaikuttaa minusta siltä että tässä mollataan nyt uutta omistajaa ehkä jopa Piste Kirppiksen toimesta?

      Yritys ei kyllä ole ALV tai Enakkoperintä rekisterissä (Eli yrityksessä pyörii alle 10 000€/vuosi vaihtoa)

      Mutta vaikuttaa nyt et uutta omistajaa mollataan jonkun muun toimesta ja sillä ajetaan omaa etua... Sen tiedän että vanhalla omistajalla on lukuisia rikosilmoituksia varkauksista ja petoksista poliisilla tutkittavana. Eli lopettakaa uuden omistajan mollaaminen :D

      • Ojalan_laskuopin_mukaan

        Jos yrityksellä on 160 pöytäpaikkaa ja viikkovuokra on 22 €. Viikkoja on vuodessa 52 kpl, niin jo siitä tulee 183040 € liikevaihtoa. Jos oletetaan että pöydät olisi vuokrattuna vaikka vain 80% koko vuonna, niin silti liikevaihtoa jää 146432€ eli 10000 € alvittomuusraja paukkuu mennen tullen.


      • Hoomoilanen2
        Ojalan_laskuopin_mukaan kirjoitti:

        Jos yrityksellä on 160 pöytäpaikkaa ja viikkovuokra on 22 €. Viikkoja on vuodessa 52 kpl, niin jo siitä tulee 183040 € liikevaihtoa. Jos oletetaan että pöydät olisi vuokrattuna vaikka vain 80% koko vuonna, niin silti liikevaihtoa jää 146432€ eli 10000 € alvittomuusraja paukkuu mennen tullen.

        Mitenkä se pankkikortin toimimaan saaminen,eikö sekin vaadi rehtiä taustaa että firma saa sen auki,??


      • eihyvinmee

        Juuri näin. Jos on Oy, niin silloin katsotaan firman luottotietoja, mutta tmi:n ollessa kyseessä, niin silloin elinkeinonharjoittajan luottotiedot on oltava kunnossa.


      • vedätetty

        Ja onhan se toki kätevää, että kun kaiken tulon saa käteisenä, muussa tapauksessahan se menisi firman tilille, jolloin niillä rahoilla pitäisi maksaa firman asioita, ei omiaan.


      • Maksupääte

        I zettlen saa ilmaiseksi kuka tahansa jopa ilman firmaa (Kortti laite maksaa, Välillä saa ilmaiseksi)

        https://www.izettle.com/fi

        Pankkitilinki saa auki esim holviin:
        https://about.holvi.com/fi/

        Ja noissa kummassakaan ei katsota luottotietoja, verovelkarekisteriä eikä muitakaan tietoja :)


      • FirmallaFyffee
        Ojalan_laskuopin_mukaan kirjoitti:

        Jos yrityksellä on 160 pöytäpaikkaa ja viikkovuokra on 22 €. Viikkoja on vuodessa 52 kpl, niin jo siitä tulee 183040 € liikevaihtoa. Jos oletetaan että pöydät olisi vuokrattuna vaikka vain 80% koko vuonna, niin silti liikevaihtoa jää 146432€ eli 10000 € alvittomuusraja paukkuu mennen tullen.

        Tuo on hyvä kaava laskea mutta todellisuudessa pitää laskea myös verot pois ja se ettei pöydät ole aina tuolla hinnalla vuokralla ja ettei se oikeasti ole noin kannattavaa pyörittää kirppistä :)

        Muutenhan kaikki pyörittäis kirppiksiä tuolla yli 100t€ liikevaihdolla jo ihan mielissään..


      • jokurotioltava
        Maksupääte kirjoitti:

        I zettlen saa ilmaiseksi kuka tahansa jopa ilman firmaa (Kortti laite maksaa, Välillä saa ilmaiseksi)

        https://www.izettle.com/fi

        Pankkitilinki saa auki esim holviin:
        https://about.holvi.com/fi/

        Ja noissa kummassakaan ei katsota luottotietoja, verovelkarekisteriä eikä muitakaan tietoja :)

        Izettleä ei saa jos on luottotiedoissa vikaa.

        "3.4 Kun Käyttäjä on rekisteröitynyt Palveluun ja hyväksynyt tämän Sopimuksen, iZettle voi suorittaa Käyttäjän luottotietojen tarkistuksen sekä vaatia Käyttäjää antamaan kaikki iZettlen kohtuullisesti pyytämät asiakirjat ja muun näytön, jotta iZettle voi suorittaa tarvittavat tarkistukset ja todeta noudattaneensa kaikkia tarkistuksia koskevia vaatimuksia EU:n Rahoitusjärjestelmän käytön estämisestä rahanpesutarkoituksiin sekä terrorismin rahoitukseen annetun direktiivin 2005/60/EY ja Ruotsin rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen vastaisista toimenpiteistä annetun lain (2009:62) sekä siihen liittyvien säännösten ja yleisten ohjausten mukaisesti, ja jotta iZettle ja/tai Tilittäjät voivat noudattaa soveltuvia lakeja ja sääntöjä. Käyttäjä hyväksyy, että iZettle voi tarkistaa Käyttäjän luottotiedot, ja sitoutuu avustamaan iZettleä tarvittavassa määrin tarkastuksen toteuttamiseksi. Katso lisätietoja kohdasta 27."

        https://www.izettle.com/fi/terms


    • Luulenma

      Ennakkoperintärekisteriin ei myöskään pääse, mikäli verottaja epäilee firman maksukykyä, näissä tapauksissa verot maksatetaan etukäteen. Joten jossain vaiheessa napsahtaa verottajan selkä.

    • Ilovekirppikset

      Kysymykseen miten nummelan kirppareilla menee nyt: tuikussa en ole käynyt,en ole uskaltanut vielä,odottelen ihmisten kokemuksia. Pisteellä hurjasti kivaa ostettavaa,hiiden kirpulla myös,siellä sain myös hyvät myynnit,seuraavaksi koklaan pistettä ja ehkäpä rohkaisen mieleni tuikun suhteen jos sieltä alkaa kuuluman hyviä juttuja. Toi syyttely että vanhat tuikun työntekijöt täällä kirjoittelevat on aika tyhmää,selvästi huomaa kuka siellä koittaa vetää heitäkin lokaan,paistaa meinaa jutuista läpi toi puolustelu.eikä se tee hyvää uudelle yrittäjälle. Ihmettelenyös ettei kukaan ole linkittänyt tätä esim facekeskusteluihin vielä

      • herramunjee

        Itse en ole ainakaan entinen työntekijä, vaan kiukkuinen entinen asiakas, joka ei ole saanut tuikusta rahojaan.,


    • Elämä_on_ihanaa_eikös

      Turha täällä on kehua muita kirppiksiä samalla kun haukkuu ja mollaa Tuikkua. Jokainen menkööt itse sinne käymään, meno on ihan erilaista kuin puoli vuotta sitten. Pöydät täynnä ja kaikkea löytyy, ja mitä vielä, uusi omistaja sattuu olemaan mukava :) :) :) Tavara vaihtaa omistajaa, suosittelen. Ja älkää hyvät ihmiset suotta täällä murehtii pyöriikö joku yritys plussalla tai miinuksella, maksaako verojaan tai ei, olkoot ne yrittäjien ongelmia :D :D

      • Tuikkuakaivataantakaisin

        Näkee että rehellistä yrittäjää kaivataan kylällä.
        Tavara vaihtaa kyllä omistajaa, mutta..


      • kysyn_vaan

      • epäuskoinen

        Kovasti ihmettelen tuota itsensä ylistämistä.
        Vaikka pöydät on täynnä hyväuskoisten tavaroita, en silti usko että maksut sujuu yhtään sen paremmin.


      • kvg.fi

      • espooseenseuraavaksi

        Tuli käytyä ja edelleen tulen käymään vain lastentarvike sekä hiidenkirpulla,en sotkusessa tuikussa enkä ahtaassa piste pisteen kirppiksellä


    • KirpunOstaja

      Ostin sieltä koiria ja oli muuten tosi hyviä ku kissallekki riitti kirpuist ruokaa koko kuukaudeks. :)

    • melluskaa

      Myynnissä oleva huono tavara ei ole yrittäjään sidollinen. Nykyisen maamme taloustilanteen sekä kirppari- ja Konmaribuumin tienoilta ihmiset kaivaa kaappien kätköistä kaiken liikenevän myyntiin. Parhaimmat tavarat myydään FB-kirppisryhmissä tai Tori.fi tai vastaavissa. Kaikki se ei-niin-kuvauksellinen päätyy kivijalkakirpputoreille myyntiin.

    • Aakelund

      Kävimpä rahojani pyytämässä,eipä ollut niitä antaa :( eli sama meno jatkuu?!

      • Kannattaakiertääkaukaa

        TÖRKEETÄ !!
        Kuinka voi olla mahdollista jatkaa samaa puuhastelua ja touhuilua.
        Rehellisiäkin kirppisyrittäjiä on olemassa.


    • Uskookenvoi

      Mihin tavat muuttuu kun samaa perhettä ovat. Omistus muutoksella saivat vähäksi aikaa pöydän puhdistettua.

    • woiwwoi

      kävin tuolla uudessa tuikussa pyörähtämässä,95%;sti sama kaatopaikkajäte pöydissä
      kuin vanhassakin paikassa.tosi masentava mesta.

    • NurmijärveltäNummelaan

      Enpä yleensä puutu näihin keskusteluihin! Mutta nyt tartti puuttua, mulla oli pöytä Nummelan Tuikussa ja ottaessani pöydän luin sopparin läpi ja sain siitä kopion sen allekirjoittaessani. Sopimuksessa lukee että tilitys tapahtuu 7n päivän päästä. Mulle se oli ok, mutta positiivinen yllätys oli, että pöytätilitystä tarjottiin jo kahden päivän päähän <3 Itsekin olen yrittäjä ja tiedän kuinka luottokunta vetkuttelee kortti-tilitysten toimittamisessa. Siksi ymmärrän, ettei tilityksiä voida heti antaa. Oon myynnyt monella kirppiksellä enkä oo saanut tilitystä vielä missään suoraan käteen. Vähintään 3päivää on ollut tilitys.
      Ihmettelen myös tuota mollausta Nummelan tuikkua kohtaan ja samalla ylistystä muita "kilpailijoita" kohtaan? Ja myytävä tavarahan on pöydän vuokraajan tavaraa! Ei kai yrittäjä voi olla vastuussa niistä?? Pitääkö kirppiksen pitäjän saada lista/kuvia myyntiin tulevista tavaroista?? Ja voisi jo varausvaiheessa kieltäytyä, et ei kiitos tänne vaikka maksatkin vuokraa!!?? Jokainen pöytävuokraaja on vastuussa tuotteistaan ja hinnoittelustaan!!
      Mitä siitä onko joku sukulaisuus-suhde?
      Ei kai nimi oo häpee?? Eiköhän anneta mahdollisuus uudelle yrittäjälle?? Oon käynyt myös ostoksilla oman pöydän loputtua ja kiva huomata, että tarjolla on moni puolista tavaraa. Henkilökunta on iloista ja auttavaista. Minun lasitavara-ostokset pakattiin henkilökunnan toimesti niin että tuskin huomasin ees.
      Itselläni ei oo pahaa sanottavaa <3

      Kaikki epäilijät, käykää kattomassa ja tutustumassa!!

      • Eiolenäkynytrahoja

        Kivat sulle, taidat ollakin ainoa tai sukulainen....


      • RauhallistaJoulunAikaa

        Heh..nyt kyllä repesin täällä. Kiva jos sulla on hyvin asiat siellä ja ei
        ku....teta loppu maksujen kanssa.


      • Läpinäkyvää

        Katoppas, si... ittehän se siel taas on kirjoitellut ;)


    • Kirp

      Nämä nykyiset kirpputorit on oikeita varkaiden pesäpaikkoja. Myytävää tavaraa häviää hirveesti. Ei sinne voi viedä mitään arvokasta. Muistan kun siellä missä Tuikku aloitti kirpputorin Hankotien varrella. Oli ennen kirppis. Jokin Anne sitä piti. Siellä hävisi kaikilla myytävää tavaraa. Se oli varsinainen Hävitys paikka.. En kyllä vie enään yhteenkään kirppikseen myytäväksi mitään. Ennen vaikka lahjoitan, niin jää se työn vaiva pois. Tehkää samoin!!!!!'

      • Woooooot

        Mikä hemmetin anne??


    • tarttistietää

      Onko tietoa saako Tuikusta rahansa nykyään, vai vieläkö jää saamatta?

      • Uskomatontatouhua

        Ei toimi vieläkään maksut tuikussa. Oli viimevuoden lopulla uudella piste kirpputorilla kaksi viikkoa tavarat, myyjä maksoi samantien koneella tuoton pankkiin ja kun oli sama pankki oli rahaakin samana päivänä tilillä


      • Erikoistakuitenniin

        Jotenkin arvattavissa. Kumman vähän kuitenkin soraääniä.
        Piste kirppistä kummaksun, kun kesällä vielä omistajat ihmettelivät,ettei noin alhaisella viikkohinnalla pärjää, ja nyt heillä on vielä halvempi viikko kuin tuikulla. Ja mitä olen kuullut, niin kauppa ei oikein käy pisteellä. Itsekin yritin mutta 4 viikkoa ja takkiin tuli reilusti. Jotenkin tuntuu, ettei siellä vaan riitä kävijöitä.


      • Tuskinsaankaan
        Erikoistakuitenniin kirjoitti:

        Jotenkin arvattavissa. Kumman vähän kuitenkin soraääniä.
        Piste kirppistä kummaksun, kun kesällä vielä omistajat ihmettelivät,ettei noin alhaisella viikkohinnalla pärjää, ja nyt heillä on vielä halvempi viikko kuin tuikulla. Ja mitä olen kuullut, niin kauppa ei oikein käy pisteellä. Itsekin yritin mutta 4 viikkoa ja takkiin tuli reilusti. Jotenkin tuntuu, ettei siellä vaan riitä kävijöitä.

        Niin ja jatkoa vielä, en ole saanut vieläkään myyntituottojani pois tuikun nuoremman polven yrittäjältä.


      • Eipäkannata

        Minä sain pisteellä kahdessa viikossa myynneiksi n. 39euroa,aikanaa tuikussa sain tossa syyspuolella n.63e


      • Uliuliulioo
        Erikoistakuitenniin kirjoitti:

        Jotenkin arvattavissa. Kumman vähän kuitenkin soraääniä.
        Piste kirppistä kummaksun, kun kesällä vielä omistajat ihmettelivät,ettei noin alhaisella viikkohinnalla pärjää, ja nyt heillä on vielä halvempi viikko kuin tuikulla. Ja mitä olen kuullut, niin kauppa ei oikein käy pisteellä. Itsekin yritin mutta 4 viikkoa ja takkiin tuli reilusti. Jotenkin tuntuu, ettei siellä vaan riitä kävijöitä.

        Joo mullakaan ei kauppa käynyt pisteellä. Eikä siellä kyllä asiakkaita käynyt nimeksikään niinä aikoina kun siellä pöytää kävin laittelemassa.


    • Kpfani

      Kävin pitkästä aikaa nummelassa kirppiksillä.siis hiidenk kirppiksellä ja tuikussa,olipa mukavaa.onko siis vielä muita

    • Kpfani

      On ainakin lastentarvike kirppis, jossaei saa myydä kaikkea :)

      • Kpfani

        Jossa saa nykyään myydä kaikkea


    • Plääähhh

      Kaikissa kolmessa,joissa on provisiomyyntiä,on samat kamat viikko/kuukausi tolkulla,pisteellä ei vaihdu kamat,tuikussa joskus,lastenkirpulla joskus.

      • Marias14

        Provisomyynti on kaiken pahan alku ja juuri 😂 siksi hiidenkirppiksellä ja lucky dayssa onkin kiva käydä,kun kamat vaihtuu tiuhaan


    • melluskaa

      Edellisen omistajan aikaisista huonoista kokemuksista huolimatta päätin laittaa pöydän Tuikkuun. Pankkimaksut toimii ja aina saa puhelimella kiinni ja saldoakin olen tekstarilla kysellyt ja vastauksen saanut. Nyt kolmen viikon jälkeen myytyjä tavaroita yli 140 ja summa lähes 300€. Jos tavara ei kaupan mene niin vika on hinnoittelussa. Kaikista parhaiten alle euron tuotteet menee ja äkkiä niistä kertyy isoja summia. Ihmisillä on selkeästi vähemmän rahaa käytettävissä mitä pari vuotta sitten.

      • Kunenvaanluota

        En aio kannattaa tuota perheyritystä millään lailla. Edelleen on maksamatta vanhatkin velat heiltä.


    • Kevättärinnassajo

      eli sinne siis seuraavaksi! Kävin uudella piste kirppiksellä ja kyllä on sekavan oloista ja näköistä

    • Ihanapaikka

      Tyttäreni kanssa eilen käytiin kirppareilla kierroksella. Niin kyllä tämä piste kirppis oli tilavin siistein kaikista missä kävimme mukaan lukien Lohja. Hinnat tuotteissa edullisia, kun vuokratkaan ei näyttäneet korkeilta.
      Hyllyt eivät olleet liian täysiä. Ja oli WC asiakkaille.

    • kirppispöytä

      Mulla oli pöytä Pisteen kirppiksellä, sain 60 euroa ja olin tyytyväinen. Henkilökunta oli tosi mukavaa ja jopa järjesteli pöydän tosi paljon parempaan kuntoon, eikä maksanut mitään niin kuin vaikka Hiiden kirppiksellä... Suosittelen! Kirppis on muutenkin valoisa ja siisti.

      • Jakauas

        No joopajoo. Nyt haisee omakehu.


      • marittaitse

        Kiitoksia edelliselle palautteesta. En sattumoisin tai kukaan muukaan ole tuota kirjoittanut täältä Piste Kirppikseltä. Ei tarvitse kirjoitella moisia omia kehuja.


    • Paljonolisitavaraa

      Mihin kannattaa viedä tavaroita myyntiin tällä hetkellä?
      Missä käy kauppa Nummela, Lohja, Veikkola alueella?

      • 1233456

        Ei minnekään kirppikselle. Tori tai oma pihakirppis.


      • Asiakassuhdejatkuu

        Tuikkuun en määrätystä syystä mennyt sitten enää uudelleen...
        Pisteellä ei käynyt kauppa valitettavasti, myös liian pienet myyntipaikat.
        Samat tavarat kuukaudesta toiseen.
        Hiiden kirppis olikin hieno yllätys myynnin suhteen.
        Todella paljon asiakkaita ja suht hyvää tavaraa myynnissä.


    • Käräjiltä-luettua

      Tuikun entistä omistajaa vastaan nostettu lukusia kavallus syytteitä, mitenhän toiminta jatkuu?

      Julkiset tiedot löytyy länsiuudenmaan käräjäoikeudelta ja lohjan toimipisteestä jos joku haluaa lisätietoja...

      • Roskaaajokapaikassa

        Eipä luulis kehtaavan tämän niin sanotun entisen omistajan, (ei alkuperäisen joka sen laittoi alkuun) enää pyörivän Tuikussa mut siellähän tuo näkyy, samaan sukuun kuuluu kuin sen nykyset omistajat tekivät vaan uudelleen järjestelyjä omistus suhteissa et tyttären kavallukset saatiin peitelteltyä.
        Mut eipä tuolla mitään ostettavaakaan ole. Pitipä käydä vilasee, kun niin kehuttiin lehdessä. sitä roskaa siellä piisas kyllä.


    • Huhujakuulin

      Huomenna oikeudenkäynti kavalluksien takia. Tuskin tulee paikalle.

      • huhuilleloppu

        Eipä ole kun oli löytänyt yllätys todistajan tänään :D

        Eli jos joku muu kuin nämä 6 asiaan liittyvää on joutunut kavalluksen uhriksi vielä ehtii tekemään rikosilmoituksen (Tulee siis lisätutkinta nyt tämän "todistajan" vuoksi)


      • JulkistaTietoa

        Asianumero: R 17/848 tämänhän tänne saa laittaa koska on täysin julkista tietoa jonka kuka tahansa saa entisen omistajan nimellä pyydettyä KO:n kansliasta

        Joku varmasti julkaisee tänne kokonaisuudessaan tuomion kun se päivä koittaa? Uskon että menee hoviin asti (ja yrittää anoa KO:sta valitus lupaa)

        HUOMIO YLLÄPIDOLLE: - JULKISTA TIETOA - Olen tänne lisännyt mutta silti poistatte kommentit vastaajan hyväksi vaikka yritämme vain varoittaa...


      • JulkistaTietoa

        Virhe: R17/539 on asianumero


      • Arvasin

        No johan se siirtyi ensi vuoden puolelle.


    • Rahapuhuuparemmin

      Mitähän sillä yllätystodistajalla on tässä asiassa virkaa?

    • Marias14

      Uusi kirppis lankilassa tosi kiva,ihanat myyjät! Piste kirppiksellä edeleen samat rojut lojumassa, ja asiakaspalevvelu kehnoa, tuikussa paljon kivaa ostettavaaoli,joskin erään neidin kailotus raikaa edelleen..

    • marias1234

      kyllä on epäsiistejä kirpputoreja nummelassa. kierrätyskeskus ja hiidenkirppis, ovat yleissiistejä paikkoja mutta piste kirppis ja tuikku ovat liian täyten ahdettuja rojuläjiä. tsempatkaa ja siivotkaa työpaikkanne,kiitos

    • uskonko

      Onko tietoa oikeudenkäynnistä?

    • Raivostunut

      Nummelan Tuikussa jatkuu sama meininki kuin ennenkin. Erittäin vaikeaa saada omaa myyntivoittoa sieltä pois. Omistajalta kuultu vaikka ja mitä selityksiä eikä rahoja kuulu eikä näy tilillä vaikka jo kolmesti olen kuullut niiden menneen maksuun.
      Työntekijät mukavia ja ainakin näennäisesti yrittäneet saada rahoja maksuun.
      Iso miinus omistajalle/rahaliikenteestä vastaavalle ihmiselle. Aion jatkossa kiertää kaukaa.

      • kunonjuokseviakuluja

        Sillä lailla. Olikin odotettavissa.


    • Kirppistelijä

      Onko kokemuksia Pistekirppiksestä ?

      • ensuosittele

        Surkeat myynnit. Hyvää tavaraa oli halvalla,jotka myin muualla nopeasti pois.


      • Kirppistelijä

        Näin vähän arvelinkin, kuinkahan kauan mahtaa olla pystyssä ???


      • ensuosittele
        Kirppistelijä kirjoitti:

        Näin vähän arvelinkin, kuinkahan kauan mahtaa olla pystyssä ???

        Onhan tuo ollut monta vuotta jo. Niillä pöytävuokrillahan ne kulut katetaan.


      • Kirppuakka

        Näyttää samat roinat vaan pyörivän edelleen Pistekirppiksellä. Alennuksia joka puolella. Jotenkin ahdistava tunnelma koko paikassa.


      • Anonyymi
        Kirppistelijä kirjoitti:

        Näin vähän arvelinkin, kuinkahan kauan mahtaa olla pystyssä ???

        Samaa ihmettelen että tollasella touhulla on pystyssä.. Omistaja haukkuu aina muita, epäsiistii pimeä loukko. Ja huonot tavarat.


    • Pikkukirppu

      YTJ:n mukaan Tuikku on poistettu arvonlisäveroreksiteristä 28.2.2019 alkaen, miten voi edelleen olla auki ???

      • historiatoistaaitseään

    • Kirppukonkari

      Olkaahan varovaisia provisiomyyjät Piste Kirppiksellä; taitaa noin puolet kamoista "hävitä" tai mennä omistajan omiin myynteihin. Ystäväni jolla oli myynnissä tavaraa huomasi tämän.

      • Anonyymi

        En usko. Omat kokemukset ovat erinomaisen hyviä Piste Kirppiksellä. Paljon on tavaraa myyty ja kaikesta olen rahani saanut itselleni. Taitaa olla kateellisten/kilpailevien yrittäjien panettelua tuollaiset väitteet.

        Piste Kirppis on ylivoimaisesti Nummelan siistein ja paras kirpputori, sillä siellä hinnat ovat kirppikselle tarkoituksellisesti erittäin kohtuullisia. Lisäksi pidän siitä, ettei uutta jobbarien tavaraa ole myynnissä Piste Kirppiksellä. Lisäksi paikka on siisti, jolloin siellä on ilo asioida.

        Aion siis jatkossakin viedä sinne tavaroitani myyntiin. Olen siis tyytyväinen Piste Kirppiksen asiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko. Omat kokemukset ovat erinomaisen hyviä Piste Kirppiksellä. Paljon on tavaraa myyty ja kaikesta olen rahani saanut itselleni. Taitaa olla kateellisten/kilpailevien yrittäjien panettelua tuollaiset väitteet.

        Piste Kirppis on ylivoimaisesti Nummelan siistein ja paras kirpputori, sillä siellä hinnat ovat kirppikselle tarkoituksellisesti erittäin kohtuullisia. Lisäksi pidän siitä, ettei uutta jobbarien tavaraa ole myynnissä Piste Kirppiksellä. Lisäksi paikka on siisti, jolloin siellä on ilo asioida.

        Aion siis jatkossakin viedä sinne tavaroitani myyntiin. Olen siis tyytyväinen Piste Kirppiksen asiakas.

        Ettei vaan Anonyymi olisi itse Piste Kirppikseltä ? En ole kirppariyrittäjä/kilpailijan edustja enkä mitään muutakaan. Kuulin vaan ystävältäni että kummasti tavarat hävinneet, myyntiä ei paljon mitään. Ja osa tavaroista hinnoiteltuna väärällä numerolla. Aika touhua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan Anonyymi olisi itse Piste Kirppikseltä ? En ole kirppariyrittäjä/kilpailijan edustja enkä mitään muutakaan. Kuulin vaan ystävältäni että kummasti tavarat hävinneet, myyntiä ei paljon mitään. Ja osa tavaroista hinnoiteltuna väärällä numerolla. Aika touhua...

        Joo toi kehuviesti on iteltään maritalta.. Paskaa tavaraa ja epäsiistiä, samat roinat aina.


      • Anonyymi

        Ekaa kertaa kävin tänään Piste Kirppiksellä ja hinnathan olivat aivan naurettavan korkeat. Onkohan sieltä saatu koskaan mitään myydyksi? Ei tarvitse hukata aikaa toiste.


    • Anonyymi

      Miksi Tuikun facebook-sivu ei toimi?

      • Anonyymi

        No protestilistaltahan se selviää. On jäänyt vuokrat maksamatta. Ne on niitä juoksevia menoja mihin ne asiakkaiden saamatta jääneet rahat olisi oikeasti PITÄNYT käyttää.


      • Anonyymi

        Voisivat julkistaa totuuden, että on loppu. Eikä miehen sairauden takia pakko sulkea vaan, huonosti hoidetun talouden vuoksi. Monet ihmiset varsinkin ne jotka eivät ole päivittäin vaatimassa rahojaan jäävät kokonaan saamatta omiaan. Kai tekevät kohta katoamisen tempun.


      • Anonyymi

        Niinhän he ovat julkistaneetkin... Luuletko marita että miehen vakava sairaus on leikkiä, olet kyllä tunteeton.


      • Anonyymi

        Taitaa nyt olla surua tässä perheessä ja muuta murhetta yllin kyllin, voimia.


      • Anonyymi

        Joopajoo ja diipadaapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo ja diipadaapa.

        Piste kirppiksellä oli tavarani myynnissä, kaksi vkoa, myynti 22.50e,joten noh, jokainen voi arvaa.mitä mielessä liikkuu.


    • Anonyymi

      Minne kannattaa viedä tavaraa nykyisin myyntiin? Onko Viirin kirppis hyvä?Kierrätyskeskuksessa Nummelassa on tosi paljon ja edullista tavaraa, lasten vaatteita ja astioita, mutta siellähän ei voi itse myydä...

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe