stockmann verkkokauppa

brosle

mikä on kokemus stockmannin verkkokaupasta? onko parantunut? minulle tullut väärää tavaraa ja tilattu tavara loppunut vaikka maksettu.

36

6606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla toiminut hyvin

      Tosiaanko? Olen monesti tlannut eikä ongelmia ole ollut. Hullujen päivien aikaan säästin paljon, kun ei pitänyt lähteä ajamaan jkaupunkiin ja tappelemaan halvoista tavaroista, vaan tilasin ne vain helposti netistä. Hyviä alennuksia, kohtuunopea toimitus ja no problems! Itse kyllä suosittelisin. http://leikiten.blog.co.uk/2014/04/18/leluja-stockalta-18272473/

      • Yhdessä paketissa!

        Hullujen Päivien postituksessa on ISO ongelma!

        Tavaroita ei voi koota yhteen toimitukseen!
        Joka ikisestä tilauksesta tulee erillinen n. 5-6€ postikulu!

        Olisi hyvä että Stokka keräsi saman asiakkaan tilaukset yhteen pakettiin 5 päivän jälkeen ja tulisi yksillä kuluilla!


    • Net a porter -fani

      Todella surkeaa toimintaa, laitoin juuri palautteen. Taas toimitus viivästynyt: viikko on odoteltu (nouto tavaratalosta pääkaupunkiseudulla elikkä pelkkä tavaroiden poiminta kyseessä, ei toimitusta postin kautta). En aio enää käyttää ao.palvelua, paitsi tietysti, jos on jokin supertarjous, otan riskin tavaran häviämisestä, viivästyksestä ym. Heidän pitäisi hankkia sinne osaamista esim.logistiikkaprosesseissa. Ei kai se ns.avaruustiedettä ole saada nämä asiat hallintaan.

      Stockmann menettää asiakkaat näin. Ei kai siellä muutenkaan ole hurraamista tuloksessa, joten hiukan skarpimpaa toimintaa. Nyt lähinnä sellaista itäblokin touhuilua, piittaamatonta ja epätasalaatuista.

    • hepskukkulei

      Mitä järkeä ostaa stokkalta, kun muualta netistä samat tavarat saa paljon halvemmalla!
      Ne on muka alessa esim -20 %, mutta on silti monesti kalliimpi kuin jossakin muualla.

      Ennen stokka oli mummojen tavaratalo, mutta nykyään mummoilla ja papoillakin on netti ja voi tilata netistä. Ja muutenkin vertailla hintoja .
      Toki stokkalla voi käydä katseleen tuotteita ja kysyä myyjiltä infoa, mutta loppujen lopuksi tilaan aina tuotteen muualta. Näin se vaan menee.

    • Hullut päivät

      Tilasin Stockmann verkkokaupasta hulluilta päiviltä applen tietokoneen. Ei ole tullut vieläkään, nyt on lähes kaksi kuukautta tilauksesta. Hinta perittiin heti luottokortilta.
      Kun kaupaan soittaa, lupaavat selvitää asiaa ja siihen se sitten jää. Olen ehdottanut, että noutaisin koneen itse tavaratalosta, mutta se ei käy muutoin kuin verkkotilauksen peruuttamalla ja sitten ostamalla koneen 250 euroa kalliimmalla kaupasta.

      Tässä paljastuu hullut päivät sanonnan todellinen merkitys.

    • Ärsyyntynyt

      Tilasin lompakon viime viikon lopulla, eli viikko ja yksi päivä sitten. Tilaus piti tulla noutona tavaratalosta, mutta mitään ei ole kuulunut ja sivuilla luki, että 2-4pv menee. Alkaa mennä hermot jos laitoin yli satasen turhan takia menemään sinne eikä tuotetta tule:/

    • Rahat katosivat

      Tilasin isolla summalla tavaraa Stockmannilta ja koko tilaus on kadonnut järjestelmistä.Maksoin pankkimaksuna eli rahat menetetty. Stockan tilaushistoriassa ei näy mitään. Ainoa todiste on pankkikuitti, jonka avulla saa nyt setviä rahojaan takaisin. Tässä kuluu aikaa ja on todella ärsyttävää, koska pompotellaan henkilöltä toiselle.

      Olkaa varovaisia Stockmannin verkkokaupan kanssa. Siellä on tällä hetkellä jotakin isompaa häikkää toiminnoissa.

      • pettynyt9

        Olen todellakin kanssasi samaa mieltä. En ikänä tilaa tai osta stockmannilta yhtikäs mitään.
        Sekoittivat tilauksissa lähettivät sitten saman tuotteen useaan kertaan , posti sekoili ja nyt maksattavat minulla palautetusta tuotteesta. Ei ole ihme että menee huonosti eikä tämä yhtään paranna tilannetta.
        Toivon että ei kukaan mene näin halpaan kuin itse jouduin. Laskut vaan sitten perintätoimistoon joka uskoo vielä stockmannin hyvään maineeseen jos sitä on???


      • tinura1

        niin näyttäisi todella olevan!


      • Anonyymi

        asiakaspalvelu palvelee huonosti, ei auta mitään.


    • Täällä on mitä tahan

      Aikoinaan 70-luvulla Sockmann mainosti televisiossa: "Täällä riittämään saa myös rahansa." Etsin 80-luvulla lattialla seisovaa pyykinkuivaustelinettä stadin kaupoista. Silloinen Renlund Mikonkadulla, hinta 89 markkaa. Sama teline Stockalla 159 markkaa.

      Tietenkään Stockmann ei voi pyytää samantasoista ylihintaa yleisesti mainostettavista tuotteista, esimerkiksi televisioista. Kukaan ei olisi niin pöhkö, että maksaisi 1000 euroa telkkarista, jonka saa muualta 600 eurolla - tai noh, ehkä jotkut maailman touhuista vieraantuneet munkkiniemeläiset mummot, mutta he eivät riitä Stockan kannattavaksi saamiseksi.

    • kuinhalpahallipakett

      Todellinen pettymys. Tavarat pakattu" heilumaan" liian isoon laatikkoon, joka kolhiintunut kuljetuksessa. Vaatteet rytyssä ja lisäksi puuttui osa tilauksesta vaikka se oli merkitty laskuun. Ei siis myöhemmin toimitettavia. Stokkan tulos ei noilla näytöillä parane.

      • Idioottipäivät

        Olen itse ollut yhteydessä jatkuvien ja toistuvien Stockmann laskumokailujen jälkeen suoraan puljun vastaavaan henkilöön, siellä vaikuttaa olevan samankaltaista Hoo Moilasta kuin lattiatasollakin. Apua, miten vielä vuonna 2015 voidaan toimia tällä tavalla ja kuvitella, että asiakkaat eivät reagoi ja tee omia johtopäätöksiä.

        En lainkaan ihmettele, vaikka Stockmannin asiakkaat äänestävät jaloillaan ja pakenevat mielivaltaa vuorille. Tuotteiden laatu, ainakin vaatteissa, on sitä luokkaa, että Halpahallistakin saa laadukkaampaa kuosia. Älkää sekaantuko kyseiseen verkkokauppaan, pääsee halvemmalla ja vähemmällä vitutuksella.


    • En enää tilaa

      Tein tilauksen ja maksoin sen heti verkkopankissa. Vasta kahden päivän kuluttua sain tekstiviestin että mieluisin kahdesta tuotteesta olikin loppunut... ärsyttää ettei voida tiedottaa tästä heti ennen tilauksen tekoa jotta olisin voinut jättää tuon toisen heräteostoksen tilaamatta... Masentavaa saada vain se tuote jonka vaan huvikseen tilasi sen ihanan ja odotetun tuoteen kylkiäisenä. Usein käynyt myös niin että ostoskorissa tuotteen sanotaan loppuneen, mutta vielä päivienkin kuluttua ne ovat kuitenkin verkkosivuilla valittavissa. Verkkokaupan reaaliaikaiset päivitykset kusee pahasti.

    • EX-asiakas

      Stockmann on minulla tästä päivästä lähtien totaaliboikotissa. Toiminta mennyt täydellisen ala-arvoiseksi. Tuotteet ovat samanaikaisesti sekä tilattavissa ja jälkeenpäin tulee ilmoitus, että OVATKIN LOPPU. Laskutus on mennyt aivan kintuille. Aiheettomia maksumuistutuksia ja palautettujen tuotteiden hyvittämättä jättämisiä on sattunut lukemattomia kertoja.

      Stockmann valittaa että menee huonosti, sen kyllä huomaa sokeakin asiakas, että toiminta on totaalisen suolesta. En todellakaan suosittele tilaamista, ellei halua roikkua puhelimessa ja istua naputtamassa reklamaatiosähköposteja joka tilauksesta. Mitään vastuuta he itse eivät ota. Toivottavasti häipyy koko pulju katukuvasta!

    • 7787877

      Surkeista surkein. Lisäksi postimaksu on luokkansa korkein. Esim. Sokoksella ei ole postimaksuja. En käytä enää.

    • Varovainen

      Ihmettelen itsekin, miksi samana päivänä lähetettyjä tuotteita ei ole pakattu samaan pakettiin. Kerran tilasi alushousuja ja neljät alushousut lähetettiin kolmessa PAHVILAATIKOSSA. Uskomatonta! Olisivat mahtuneet yhteen postipussiin. Palautettuja tavaroita on karhuttu yli vuosi jälkeenpäin (onneksi säästin palautusviestin), paketeista on puuttunut lähetyslistassa olevaa tavara... Lasku tulee ripeästi, mutta tavaroita saa odottaa. Käteisell en heille kyllä enää maksa, koska liian usein on tullut väärin.

      • Stadilainen8

        Stockmann on silti PARAS!
        Tsemppiä ja menestystä hienolle yritykselle.


    • Stockaltatavaraa

      Olen tilannut ilman ongelmia. Toimitus tosin kesti aika kauan eli viikon pari.

    • Ärsyyntynyt

      Tilasin ja maksoin samalla 2 paitaa. Kun tilauksen piti olla jo tavaratalossa tuli minulle tekstiviesti että toinen toppi on loppunut varastosta ja asiaan liittyen lähetetään s-postia. Postissa annettiin asiakaspalvelun s-postiosoite ja puh.numero johon jompaan kumpaan pyydettiin lähettämään pankkitilin numero johon maksettu topin hinta palautetaan. Olin tilannut paidan en toppia.
      Lähetin numeron ja muutaman kysymyksen koskien Stocmannin logistiikkaa joka mahdollistaa tuotteen tilaamisen ja maksamisen vaikka tuotetta ei enää ole saatavilla. Vastausta, rahoja eikä toista paitaa tullut. Laitoin seuraavana päivänä uudelleen postia. Seuraavana päivänä tuli toinen paita. Nyt on kulunut lähes 2 viikkoa tilaamisesta ja soitin annettuun numeroon koska rahoja ei vieläkään ole palautettu. Langan päässä oli "hällä väliä" nuori mies, joka ei paljon asiasta piitannut.
      Olen aina pitänyt Stocmannia jollain tasolla "johtotähtenä", mutta en enää tämän jälkeen.

    • shoppaaja

      Hyviä kokemuksia myös lahjatilauksista.

    • Stringhylly

      Ostimme tuotteen varsin edullisella hinnalla verkkokaupasta. Maksoimme tuotteen myös. Ystävämme toimi samoin. 3 päivää myöhemmin tuli vain tieto, ettei tuotetta ole ja pyysivät tilinumeroa rahojen palauttamista varten. Tiedustelin, koska tuote tulee takaisin valikoimaan. Tähän ei kommentoitu. Tiedustelin myös oliko kyseessä väärin hinnoiteltu tuote, tähänkään ei kommentoitu. Valehtelevat omille harvoille asiakkailleen..

      En osta Stockmannilta jatkossa.

    • 123455432100

      Hulluilta päiviltä viime perjantaina tehty tilaus eikä ole vielä tullut edes ilmoitusta, että olisi postitettu. Tavaraa oli varastossa ja tilausvahvistus tuli heti. Onko muille tullut vielä toimitusta tai edes tietoa postituksesta?

    • en_suosittele

      Lähes kolme viikkoa on kestänyt hulluista päivistä ja nyt yksi tilaus on vihdoin lähetetty ilman yhtä tuotetta (jälkitoimituksessa), toisesta tilauksesta toimitetaan 3/8 tuotetta ja yksi maksettu tuote on loppunut eli sitä ei toimiteta ollenkaan! Käsittämätöntä toimintaa!

    • Stokkastokkastokka

      Stokalla tavataan!

    • Stokka

      Stokka ei oo enään entisensä.. nykyään ihan kun lidliin menis...

    • eitilatamitään

      Ihan nairettava nykysin

    • yrkmso

      todella ala-arvoinen firma. jos maksaa yhtään myöhässä laskuttaja lindorff kerää korkoa koron päälle

    • hiuhauhou

      Stockmann oli 80-90 luvulla kova juttu.

    • ei_enää_netistä

      Tavarat kannattaa kyllä hakea myymälästä jotta ne saa heti käsiinsä. Verkkokaupasta tilattuna tavaroiden lähettäminen kestää pari viikkoa, tilauksia hullareilla on vain liian paljon ja niiden käsittely kestää kauan, monta viikkoa hullareiden jälkeenkin tavaroita vielä pakataan ja lähetetään.

    • eikoskaanenaastokkalle

      Järkyttävän huonoa toimintaa ! Palautin liian suureksi osoittautuneet talvisaappaat eikä rahoja ole vielä 3 viikon odottelun jälkeenkään näkynyt tilillä- Älkää siis maksako verkkokauppaostoksianne heti, ette saa rahojanne takaisin ehkä koskaan !!! Olen ollut 4 kertaa yhteydessä eivätkä enää edes vaivaudu vastaamaan, ainoa vastaus on että palautuksissa on ruuhkaa ja tuo palautus ei näy heillä edes vielä 21 päivän jälkeenkään järjestelmissä. Joten siinä menivät joululahjarahat !

    • Anonyymi

      Luulen, ettei Stockmannilla ole enää verkkokauppaa :) Olen kolmena päivänä peräkkäin yrittänyt ostaa sieltä sellaista, mitä en itse kaupasta löydä, mutta kun valitan asiasta, saan viestin, jossa on linkki koko tuotteisiin, mutta kun menen ostamaan, en koskaan pääse maksamaan, tyrkytetään vain lisaa ostettavaa etc.. Liisumummeli, Oulu.. Ostin samoja tuotteita joko viime tai toissa kesänä, silloin kaikki vielä toimi..

      • Anonyymi

        Ei ole parantunut yhtään. Myydään tavaraa, joka keräillään joskus viikon päästä, ehkä sitä enää silloin on tai ehkäpä ei ole. Sitten alkaa tippumaan niitä loppumis- ja hyvittelyviestejä. Ikinä ei toedä kauanko kestää ja mitä lopulta tulee. Toteutus on onneton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole parantunut yhtään. Myydään tavaraa, joka keräillään joskus viikon päästä, ehkä sitä enää silloin on tai ehkäpä ei ole. Sitten alkaa tippumaan niitä loppumis- ja hyvittelyviestejä. Ikinä ei toedä kauanko kestää ja mitä lopulta tulee. Toteutus on onneton.

        samaa kokenut, huonoa ja hidasta palvelua, tavara loppuu kesken


    • Anonyymi

      Hei
      Voisitko ottaa minun yhtiötä kiireinen asia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe