Villit veikkaukset!!!

Pikkane kappeli

Seuraava konkkaan menevä firma??

55

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää

      Kankaanpään kaupuinki

      • Määkans

        Suomen valtio


    • minä vaan

      Mietin vaan että mikä tarkoitus mahtaa olla tämän keskustelun avaajalla? Onko tarkoituksesi saada perättömiä veikkauksia? Vaikeita aikoja elävillä yrittäjillä on varmasti muutakin mietittävää kuin se että joutuu tällaiselle "listalle" jonka joku idiootti tarkoituksen hakuisesti avaa. Siis jos ollaan viisaita ja fiksuja niin älkää laittako tänne yhdenkään yrittäjän nimeä typerien idioottien riepoteltavaksi. Paras vastaus tällaiselle on kun kukaan ei provosoidu tälle avaukselle alkuunkaan. Ja keskustelun avaajalle; Hanki elämä...

      • jesu iitta

        Minä vaan

        On hienoa että täällä on vielä kaikki kotona.

        Tämä viesti sopisi melkeinpä 95 prosenttisesti jokaisees täällä olevaan keskusteluun.

        Hienoa.


    • Pölöhölä

      Joku ruokapaikka kyllä joutuu lopettaan veikkaan, eipä ne kovin isoja työllistäjiä ole kylläkään tässä kylässä, ravintoloiden hommaa voi ihmetellä myös.

      • Öirwq

        Mitenni?


    • öhööhö

      Joku paskaläskifirma.

      • minä vaan

        kyllä ekana katuu edäs metalli alan yritys mikä alkaa h:kirjaimella.


    • hanuristi virroilta

      KENKÄ AVENUE

    • tietoo

      Kinkkuvirma kaatuu.

      • qasdcfvbhn

        Toivotaan, että iso. Vaikkapa Tykistöprikaati.


      • grillimaisteri1

        mikä?


    • Vilskakkaa

      -Hyvät loppunen virma myy ulkolaista lihhoo, yäk mitä shittiä.

      • ja ja ja

        Luuleks, et o ainoo?


    • --------

      Yks V:llä alkava firma vaihtaa ainaki henkilökuntaa kokoaja. Ei ehkä paras menestyksen merkki.

    • vmp2

      Tarkoitatko varamiespalvelua eli vmp. Sehän hakee koko ajan työntekijöitä. heh vähän rankempaa huumoria.

    • tää ei pali hae

      pimpelipom, mietis sitä sit.

    • Hydrauliikkamies

      Pulttisali. Liikevaihto ja voitto pudonnut jo monta vuotta peräkkäin.

      • Sitähänsääkysyit

        Säästösali. Mitä näitä saleja nyt on...


    • lepo vaan

      Eikös sen ison miehen rekat ja toiminta myyty kilpailijalle? Kuulin vaan että vähän niinko rahanpuutteen takia olis joutunu myymään. Puhuvat konkurssistakin...

      • joskaput

        kyselkää huoltamon isolt johtajalt, hää tietää kaikista kaiken ( tai ainakin luulee tietävänsä)


      • ???
        joskaput kirjoitti:

        kyselkää huoltamon isolt johtajalt, hää tietää kaikista kaiken ( tai ainakin luulee tietävänsä)

        Tarkotatko sitä vanhempaa vai nuorempaa johtajaa? Tuntuu olevan näillä "rahtareille" sellanen juoru paikka koko mesta?Ja kait tää iso-lepo vie sielä käy, muuten on tilanneet liikaa hampurilaisia?


      • joskaput
        ??? kirjoitti:

        Tarkotatko sitä vanhempaa vai nuorempaa johtajaa? Tuntuu olevan näillä "rahtareille" sellanen juoru paikka koko mesta?Ja kait tää iso-lepo vie sielä käy, muuten on tilanneet liikaa hampurilaisia?

        Vanhempaa, ja osittain kai jo tietotoimisto toimii uudelki


      • vaan lepo

        no nyt se o julukista tietoo että tän ison miehen molemmat kuljetusvirmat o menny konkurssiin... olisko vaan alun alkaenkin kannattanu olla kilpailematta sitä vastaa kenenkä leipiin ensin meni? aikas härski temppu joka sai paskase lopu. meinaan ku se kellekkä tää isomies tuli hommiin niin autto tän alkuun. asumista myöre... tontit ja kaikki


      • minä vaan
        vaan lepo kirjoitti:

        no nyt se o julukista tietoo että tän ison miehen molemmat kuljetusvirmat o menny konkurssiin... olisko vaan alun alkaenkin kannattanu olla kilpailematta sitä vastaa kenenkä leipiin ensin meni? aikas härski temppu joka sai paskase lopu. meinaan ku se kellekkä tää isomies tuli hommiin niin autto tän alkuun. asumista myöre... tontit ja kaikki

        joo tää minkäleipiin eka meni on jo aikaa sitten lopettanut kuljetus yritys toiminnan,kun osasi laskea mikä kannataa ja mikä ei kannata.


    • Huhua vaan..ko?

      Töissä puhuivat että Amerikaano lopettaa.

      • baarityöntekijä

        Jep. Nimenomaan Americano (Kankaanpään viihdekeskuksen alakerta), mutta toimintaa jatkaa Karaoke, Iskelmä ja Irkku Pubi.


      • Retriitti

        Jo oli aikakin.


      • Porilaisten marssi
        baarityöntekijä kirjoitti:

        Jep. Nimenomaan Americano (Kankaanpään viihdekeskuksen alakerta), mutta toimintaa jatkaa Karaoke, Iskelmä ja Irkku Pubi.

        Henkilökunta ulosmarssi tässä päivänä eräänä. Ei ole laillista toimintaa siellä.


      • Ytneukkari
        baarityöntekijä kirjoitti:

        Jep. Nimenomaan Americano (Kankaanpään viihdekeskuksen alakerta), mutta toimintaa jatkaa Karaoke, Iskelmä ja Irkku Pubi.

        No eipä jatkanut ne loputkaan. :)


    • Exponsori

      Voivoi Lepo, nöyrtyä joutuu.

    • halipatsulipat

      Ettei olis vaa se venäläiste virma.

    • toivottavasti

      Lähempänä toria oleva Keskuskadun kenkäliike.

    • Juus

      KankaanpääWorks

      • minä vaan

        minä joka kirjoittelen nimimerkillä minä vaan tarkoitin holminkiworksia kun en muistanut et toi nimi on vaihtunut..


      • minä vaan 3.6
        minä vaan kirjoitti:

        minä joka kirjoittelen nimimerkillä minä vaan tarkoitin holminkiworksia kun en muistanut et toi nimi on vaihtunut..

        No nythän täällä on muitakin "minä vaan" nimimerkillä kirjoittajia. Eli minun 3.6 laittama viesti, jossa pyysin porukoita olemaan provosoitumasta tällaisille aloituksille,
        ei ole saman nimimerkin kirjoituksia kuin on esim. tämä 29.7 tehty.
        Eipä nämä Kankaanpääläiset malta olla jauhamatta täällä sontaa toisten asioilla... Voi voi...


    • Ettekö

      Viihdekeskus.

    • s<rtg<z

      Ei tilttaa worksi kyllä, on sen verran tilausta ja jonoa että toiminta on turvattu.

      • IloinenMäki

        Tuosta on kyllä toisenlaistakin tietoa, ja ihan faktaa.


      • ....,,,,
        IloinenMäki kirjoitti:

        Tuosta on kyllä toisenlaistakin tietoa, ja ihan faktaa.

        Kankoonpeeläisillä on asiat hyvin, kun toisilla menee vielä huonommin kuin itsellä.


    • tiiii

      americano enkä kyllä ihmettele. turkkilainen firma, kuten myös riviera kankaanpäässä

      • Aika hyvin ennustettu, mutta yleensä ennustetaan tulevaisuutta, ei menneisyyttä!
        Konkurssissa 12.08.2015 , Patentti- ja rekisterihallitus.


      • keo4
        ich-bin kirjoitti:

        Aika hyvin ennustettu, mutta yleensä ennustetaan tulevaisuutta, ei menneisyyttä!
        Konkurssissa 12.08.2015 , Patentti- ja rekisterihallitus.

        näin se menee ja hyvä niin


    • Jagert

      Papukaija

    • näimmä231

      viihdekeskus meni ja eiköhän ranta mee siinä perässä.....

      • AhneellaOnPaskanenLoppu

        Aikamoiset velat turkinpoika tehnyt! Tämän päivän seutu kertoo kaiken. Säästöpankki ei tule rahojansa saamaan ihan heti takaisin; 300 000 euroa!!


      • seppo648

        eikä siinä o vie kaikki odottaakaa kun rantabaari pamahtaa perässä ajan kysymys enään...siinä se nähtiin kun kaveri huuteli että hän vasta alottelee toimintaansa antakaa mun nauraa ja lujaa:D


      • BillyNoy

        Yhdyn nauruusi!!!


    • rubiinia

      Älkää sitten poratko ettei Kpäähän mitään tule jos logiikka on perämettäläisen luokkaa! Musta vaan on hienoa että joku täällä viittii yritää ja kiva paikka tuo rivieera on. Tuon tyypin vahingonilo on aikas hanurista!!

      • mullaoliunelma65

        mahdakko sä miettiä että kun tämä kaveri teki konkurssin niin se teettänyt remontin esim paikalisilla pienyrittäjillä ja jättänyt ne maksamatta niinn ei paljon khyllä hei saa tukee tommonen kaveri toivottvasti kukaan muu ei joudu ton takia maksu ongelmiin ja summat eivät ole mitään pieni ihan vaan tietoos ....mutta jo sulla on ylimäärästä niin käy maksaan kaverin velat pois!


    • mustikoira

      Mutta sehän on Kankaanpääläisten ainoa ilo!!!!!!!

    • Uteliaanos

      mitäs sinne Nousutielle nykyisin kuuluu?

    • omenapuusta

      Works ainkin alotti isot yt:t juuri

    • Viinoo

      Oliskoha seurraava konkkaa menevä virma tua sittarin alako ku oon kuullu et lopettaa siä myynni vallan etnyste olis vaa hajettava tarttirahhoo tolta tsipilältä ponupannun ostoo ja myyntipuali auki viikolopukki ja yällä.

      • Lidliin

        Alko siirtyy Lidliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe