Rehellinen katse

Taistoo

Herranjumala ku mie näin yhrel juulilla rehelliseen katseen.

Kukahan on Hesan juuli? Ruosteisella Volvolla, ruottinkilvissä, ajelevat Kalliossa?

Mie lähen kattoo kadulle.

8

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riku ja akka

      Elä hyvä Taistoo tuijota minu akkaa tai jout vastaamaa siitä minule

      • tepsulissu

        Pelkäät, että akka lähtee ihan mielellään toisen matkaan? Kannattanee kattoa peiliin sit...


      • riku ja akka
        tepsulissu kirjoitti:

        Pelkäät, että akka lähtee ihan mielellään toisen matkaan? Kannattanee kattoa peiliin sit...

        lissu väärin arvasit.


      • tepsulissu
        riku ja akka kirjoitti:

        lissu väärin arvasit.

        Näinköhän? Eihän sulla ole mitään syytä pitää muita uroksia pois kattomasta muijaas ellet sitten joudu pelkäämään että se lähtee sen tuijottelijan mukaan. Jos olisit varma että se tykkää susta niin voisit antaa vaikka koko maailman tuijottaa eikä se hetkauttaisi pätkääkään.


      • sikoja ovat

        Voi, oisiko han akkasi itse alottanut koko homman ?
        Minulla tapahtui kauan sitten kummalinen asia.Olttin akkani kansa nuoria. Vanhempi pariskunta tuli meidän luokse olemaan, kun heillä ei ollut vielä asuntoa. Minä olin noin 25 vuotias, ja kaveri oli jotain 22 vuotias. Meillä oli kolme lasta. Ja nämä jotka olivat meidän luona, olivat lähemmäs 50 kympisiä ihmisiä. Mutta tämä mies, katseli hyvin himokkaasti minun akkaa. Hän jäi aina tuijottamaan tuota kaveriani, enkä minä kehtanut puhua hänelle siittä asiasta, oli han hän vanha mies. Sikamaista, törkiää. Se oli niin kuin tuon kaverini tätin mies, aivan oikein luvit.
        Tämä mun kaverini kertoi;Että hän kun oli 12-13 vuotiaana heidän kansaan. Tämä miehen akka kun oli mennyt aina taloihiin kaupoille, tämä vanha mies oli ruvennut kopeloimaan häntä auton takapenkille, ja yritti laitta kädensä, tämän nuoren tytön vekkarin alle, mutta se oli , mutt se oli mennyt aina ylos autosta, kaksi kertaa. Sitten se ei enää jäännytkään autoon miehen kansa, vaan meni tätinsä mukaan taloihin sisälle, että täti varmaan tiesi asiat. Oli ostanut kultaisia kaulajetjuja tytölle. Sitten tytön äiti antoi siskolleen ja sen miehelle lähtöt koko kaupungista.
        Ja silloin kun he olivat meidän luona, en tiennyt asioista mitään, muuten olisin antanut heille lähtöt, meidän luonta. enkä minä kehtanut tälläistä epäilläkään.
        Mutta kaikki näköjään käy laatuun. Olisi pitännyt ampua peeloon tuota sikaa.


      • ystävän neuvo

        Neuvon sinua, toimi heti, tai joutut katumaan, älä aikale. paa akkas mutramaan tuon sonnin suuhuun, ja heti. Teet virheen, jos et ole heti toimintavalmis. älä mieti, mitä muut ajattelee.On han sinusta kysymys. Ja elämästäsi.Tämä neuvo tulee puhtaasta sydämmestäni. Minä olen katunut, kun en ole laittanut suuria heti vinkumaan. Äläkä sano; hyvä Taisto. Se on sinulta hullua, niin kuin minultakin joskus. Kysy siltä suoraan; luuleeko se sun akkaasi äitikseen, kun se toijottaa sitä. Varautu, ja toimi heti. Muista , naisilta käy mikä vaan. Ota hyvä Taisto äitis itsellesi, se on ainakin tuttu sinulle


    • kukavaaa

      misä sakissa eniten rehellisen katseen jeenot ja juulit?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe