Oon läski, APUA

FAT GIRL

Moi kaikki!!! Oon 10v tyttö, 155cm pitkä ja painan 30kg!!! Oon tosi läski, vaik kaikki kaverit aina sanoo: "Oot tosi hoikka!" "Oon kateellinen sulle",.
Mä oikeesti tiiän, et ne vaa yrittää jotenki mielistellä. Kertokaa miten saisin laihdutettua. Kiitti jo etukäteen!!!!!

71

3609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feeling10

      Ei jestas.. :D Mitä stressaat, et todellakaan ole läski. Itse olen 11v, 154cm ja 47kg. Toi on oikeestaan alipainoakin tuon pituiselle.

      • Anonyymi

        Et todellakaan oo läski vaa mä 11v 49kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan oo läski vaa mä 11v 49kg.

        Et säkää oo, vaa mä oon ja siis oon 11 ja oon 55kg


    • 1380kkf

      No ootkyll painavempi kun mun 14v kamuni... mut älä syö karkkii tai sipsii nii ei tuu ylimäärästä rasvaa

      • tuitsuuu

        Läski kuule höpö höpö mäku oon 10v ja 32kg hei et oo mikää lädki en kyl mäkääei herran pieksut ku luulet ittees lädkiks


      • Anonyymi

        Joko sun kaverilla on anoreksia tai oot häiriintynyt trolli…


      • Anonyymi

        Jos ei muuta sanottavaa niin pidä turpaskiinni. Kyse on vakavasta asiasta


    • Trollipoliisi

      Ei vittu mitä tän on pakko olla trolli! Sä mikää vitun läski oo kauhee alipainonen luuranko toi on. Mä oon 13w, 150cm ja 46,7kg. Revi siitä eikä oo paljoo rasvaa, paitsi boobsit ja perseXD

      Mut mee kotii syömää pullaa ja kasvata ittees.

      • FAT GIRL

        Tiedoks vaan, mä en oo trolli


      • slimshady

        No et oo läski! Jos luulet ittees läskiks nii sulla on anoreksia! Mä oon 12v ja 150cm ja painan 37.5 kiloo. Mä oon melekee alipainonen ja sä kehtaat väittää ittees läskiks


      • irvinaama

        Et todellakaan oo läski ite oon 11-v ja 155 cm ja painan 41-39 kg. oisin ite ylipainonen jos oisin joku 55 kg oon itekki ennen luullu olevani vähä fat mut tarkistin sen kandee muute kattoo jos googlaa lasten ja nuorten painoindeksi tai jotai sellasta


      • Anonyymi
        slimshady kirjoitti:

        No et oo läski! Jos luulet ittees läskiks nii sulla on anoreksia! Mä oon 12v ja 150cm ja painan 37.5 kiloo. Mä oon melekee alipainonen ja sä kehtaat väittää ittees läskiks

        Sairas koko nuoriso


      • Anonyymi

        lädysgaimän


    • liianläskioon:DD

      oon 13v 51kg
      p o i k a

    • normaali..
      • slimshady

        Panosta...


    • minäsevaan

      hahhah siellä jotku kaks tosi vitsikästä ja hauskaa 12 v jonnepoikaa energiajuomaa litkien pitää hauskaa esittämällä jotain 10 veetä maijaliisakerttuannikkia joka valittaa 24/7 läskeistään vaikka on oikeasti ihan tikkulaiha. tosi hauskaa hei!

    • minävaan

      Mä oon 10v 133cm 16kg, ja oot aika pitkä 10v tytöks, saattaa kyl olla et mä oon vaa lyhyt.

      • hyi helvetti

        Anorektikko


      • etvoiolla

        Ei kukaa voi painaa 10v 16kg


      • mäoonläski

        ei kukaan paina 16kg jos on 10v


      • Anonyymi

        Muk pikkuveliki paina a 20kg


    • 11.v tyttö

      Paskat teistä kukaa ylipainosii on mä painan 65kg ja oon 150 cm pitkä ja 11v. Et repikää vaa.

    • UnicornWalrus

      Oot iha vanmanen ku sanot et oo läski. Ensinnäki 10-12 vuotiaan pitäis painaa jotain 32-46 kg. Itte oon 11, oon 147cm pitkä ja painan 37 ja jotain. Että revi siitä -,-

      • iiikjooojää

        Oonko läski jos oon 10 ja painan 34,8 kg??


      • miks-kaikki-luulee-noin
        iiikjooojää kirjoitti:

        Oonko läski jos oon 10 ja painan 34,8 kg??

        Et todellakaa


      • Anonyymi
        iiikjooojää kirjoitti:

        Oonko läski jos oon 10 ja painan 34,8 kg??

        oot


    • UnicornWalrus

      Oot iha vanmanen ku sanot et oo läski. Ensinnäki 10-12 vuotiaan pitäis painaa jotain 32-46 kg. Itte oon 11, oon 147cm pitkä ja painan 37 ja jotain. Että revi siitä -,-

    • Et ole läski

      Älä pelkää, et oo todellakaan ylipainoinen tai läski. Mä 11 vuotta ja oon 153cm ja 47kg. Ja mulle sanotaan että oon hoikka. Tiedän, että en kuulosta miltään kukkakepiltä, mut ne painot on oikeesti lihasta ja lihas painaa enemmän kun läski. Ja vaikka sulla ei oiskaa lihasta niin kuitenkin oot tosi hoikka. Ja jos rupeet laihuttaa, en suosittele. Kadut sitä isompana,oikeesti.

      • Anonyymi

        pituuskasvu loppuu kuin seinään, jos laihdutat tuon ikäisenä, sitten jäät tosi lyhyeksi tädiksi, koska tyttöjen pituuskasvu loppuu jokatapauksessa heti kun menkat alkaa


    • EttäSilleen
      • lolllolllohjkllb

        Toi on aikusten painoindeksi. "(Arvio vain 20-60-vuotiaille)"


    • gxfvcb

      Mä olen läski 10 vuotias , painan 79 kiloa 151 cm. !!

      • Yrkdkd

        Ite 162cm pitkä ja 62kg 13 v. Tyttö ja sairaan läski voi jessus auttakaa


    • hehji

      Seiskaluokalla eräs on 155cm 50kg eikä ees lihavaa

    • Nytoothakoteillä

      Öö... Oon kuule 12, sua lyhyenpi (149 cm) ja painan 45 kg... Että et tosiaan oo läski! Lähenpänä oot alipainoista...

    • Etooläski

      Mä oon 13 vee 152cm ja painan 42 kg eli et kyl oo läski, jos mä onn just ja just sopivan painoinen terkkarin mukaan.

    • 7363

      Mitä vittua?!
      Ite 13 v. 162cm pitkä ja 32kg
      Terjkari valitta et Liikan laiha mut mitä mä sille voin
      En osaa lopettaa likiumtaa ja ruokaa kyl syön ihan kiitettävästi
      Mitä voin jos ei kepapit,karkit ym mene alas
      Sain 7 v. Kannon kaikkee tollaseen enkä pysty nyt suömääkun söpöi/nätti herkkui.

    • Raynen

      Hyi saatana kukaa ei tykkää luurangoista

    • poika1

      Et todellakaan oo läski. Ite oon 12v.oon pitkä 163 cm.painan 43kg ja lääkäri sano että oon normaalipainoinen.

    • auttakaasnyt

      Oon 10v ja 32kg 137cm oonko sopiva?? Tuntuu että oon läski ja lyhyt

      • Anonyymi

        Oot just sopiva.


    • 11v

      Ei herran jumala!! Sä et oo tosissas! Toi on oikeasti jo alipainoa. Riippuu toki ruumiinrakenteestasi, jos oot hoikka, mutta kun oot noin pitkä! Syö ihan normaalisti, älä edes ajattele laihduttamista kasvuiässä. Sit sulle ei tuun mitään "naisellisia muotoja", kun kasvu kärsii

    • 12tytsy

      Jos oot tosissas nii etkai oo joku anorektikko?

    • määvaann

      Nimimerkki auttakaasnyt olet juuri sopiva! Mä oon 9v 32,2kg ja 139cm

    • Möhköfantti02

      No joo siis et oo mikää läski ite oon 13v tyttö 158cm pitkä ja painan 40kg oonko läski?

      • neekeri66

        läski


    • liian_laiha

      Et oo läski, sun just pitäs saada lisää massaa masuun! Itse olen 11, 157 cm ja painan noin 43 kg, ja mä olen vielä aika normaali. En pidä itseäni hoikkana, olen mielestäni normaali. Jos katsot vatsaani ylhäältä alaspäin, se näyttää isolta. Katso peilistä sivuttain.

    • Kaikel lämmöllä: Et ole läski. Jos oisin sä nii söisin enemmän.

    • 11vpoika

      Trollaja tai anoreetikko

    • Woow

      No hei mä oon 10w ja noin 140 pitkä ja painan jotai 38 kg oikeesti sä oot hoikka! Äläkä rupee laihduttaa

    • Q120

      Repesin sulle :D mutta oon 12w 165cm ja 53kg. Ja terkkari sano että oon alipainonen!

    • Vitunläski

      Auttakaa jooko oon 10v poika ja painan 71kg ja oon 160cm oon nii läski auttakaa jooko

      • Liianlaihana

        Ite oon 78kg 9v tyttö enkä oo yhtää läski ja oon 133cm


      • ProAnaLäski
        Liianlaihana kirjoitti:

        Ite oon 78kg 9v tyttö enkä oo yhtää läski ja oon 133cm

        Ömm... Oon ite 10v 142cm pitkä ja painan 50.1kg ja oon noin 10kg ylipainoinen joten. Et sä voi olla normaalipainoinen anteeks nyt vaan. Btw oon ProAna eli haluan saavuttaa anoreksia... Eli näin suomeksi laihdutan ja haluan olla anorektikko!


      • Anonyymi
        Liianlaihana kirjoitti:

        Ite oon 78kg 9v tyttö enkä oo yhtää läski ja oon 133cm

        Jos tuo muka on totta, olet vaarallisen ylipainoinen.


    • 12tyttö

      Oon 12 vuotiaas tyttö 155cm ja 50kg ja must tuntuu et oon sika läski ja yritän vähentää herkkujen syömistä mut se ihan sika vaikeeta auttakaa!!
      S

    • 11.vläskityttö

      Tiiän et noi kaikki pn laitettu joskus 2014-2016 mut kuitenki oon läski noi kaikki vaa väittää et ne on läskei jotain tyylii. Et todelakaan oo läski itte oon 11.v ja 155cm ,37kg hirvee läskiiiiiii . Tolasii mä oon itte 11.v 147cm ,45kg

      • MirandaUusi

        No käytä järkee oot alipainonen myäs paina it 59gr et ruve ajattelee


      • Anonyymi

        Juu oot laittanu ton viime vuonna MUT MÄ OON LÄSKI OON 11V KOHTA 12 JA PAINAN 79KG JA PITUUTTA 152 ETTÄ HERRAN JUMALA


    • MirandaUusi

      Kuule kannattaa mennä salille jos haluut siis kiloja pois.

    • Anonyymi

      Mitä vittua te itteenne läskiks haukutte ootte lapsia ja aivan hoikkia ite olen 13v ja 158cm ja 63kg painoinen

    • Anonyymi

      Et oo todellakaan läski oot kaunis hoikka tyttö. Ite oon 154cm pitkä ja painan 37kg. Ymmärrän sua tosi hyvin koska koen itekkin olevani läski mut kaikki sanoo et oon laiha mutta en usko niit. Voimia sulle kyllä sä tästä selviät😊

    • Anonyymi

      Herrajesta, oot just sopiva!

    • Anonyymi

      juo vain vettä koko kesäloman ajan, älä syö mitään, jos vanhemmat pakottaa sut syömään, niin varastoi ruoka poskiin ja käy vessassa sylkemässä safkat pyttyyn tai jos joudut ihan nielemään ruoan, niin opettele oksentamaan heti ruokailtuasi, niin ettei ruoka ehdi imeytyä ja lihottaa sua vielä lisää, oot tosi ylipainoinen, yritä laihduttaa edes kymmenen kiloo ensin ja loput sitten haudassa

    • Anonyymi

      Toivottavasti sait apua ongelmaan.

    • Anonyymi

      Mä se vasta oonki 13 v 181 ja 85 LLLLLLäski

    • Anonyymi

      Oon läski 149–151cm 47kg

    • Anonyymi

      Hei lihava tyttö! On tärkeää muistaa, että paino ei määritä sinun arvoa tai minkälainen henkilö olet. Tärkeintä on, että olet terve ja viihdyt itseäsi. Jos haluat laihduttaa, suosittelen keskustelemaan aiheesta lääkärin kanssa, joka voi antaa sinulle henkilökohtaisia neuvoja ja ohjeita. Muista myös, että terve laihdutus ei tapahdu yhdessä yössä, vaan se on pieniä askeleita pitkällä matkalla. Seuraa terveellistä ruokavaliota, harrasta säännöllistä liikuntaa ja nauti itsestäsi. Sinulla on aikaa ja mahdollisuus muuttaa asioita ajan myötä! Jos haluat laihduttaa, suosittelen seuraavia asioita:

      Syö terveellistä ruokaa: valitse vihanneksia, hedelmiä, proteiinipitoisia elintarvikkeita ja rajoitat rasva- ja sokeripitoisia ruokia.

      Liiku säännöllisesti: harrasta säännöllisesti fyysistä aktiivisuutta, kuten kävelyä, juoksua, uintia tai joogaa.

      Juo tarpeeksi vettä: vältä sokeripitoisia juomia ja juo tarpeeksi vettä pysyäkseen kylläisenä.

      Nukkua tarpeeksi: tarpeeksi unta on tärkeää terveelliselle keholle ja painonhallinnalle.

      Vältä stressiä: stressi voi lisätä hormoneja, jotka edistävät painonnousua.

      Muista, että painonpudotus on pitkä ja hitaasti edennyt prosessi, ja tärkeintä on löytää terve ja kestävä tapa laihduttaa. On suositeltavaa keskustella lääkärin kanssa ennen kuin aloitat painonpudotusohjelman.

    • Anonyymi

      Mää painan 100
      00 kiloa oon0v

    • Anonyymi

      Et oo läski, enemmän alipainoo. Oon 10v 135cm pitkä ja 28kg jne, ei tarvi stressata yms.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe