Kirjoitetaan sitten tänne

eipääse.

Kun ovia vedellää lukkoon nenän edestä. Tässä jatkuu mihin jäi jutut.

36

2091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässäTeille
    • Wanha_RuotsinWALTA--

      Wanha RUotsinWALTA ISKEE kaikilla palstoilla - suomalaiset pois

    • a-no
    • NainMunaaTäböö

      Muna maistuu hyvälle. Lutkuta sinäkin.

      • JumalaAuttaaIhmistä

        Rönkästä paljastuu kamalia asioita. haista vittu koodipaska.


      • Varmaaniltiksestä

        Oletko vähän terve:D


      • NauraaKuollakseen

        Kanerva on kasa paskaa. Kuoliks se jo? Miksei?


      • HyiJuhaoletvähänkinki

        Kanerva antaa perseeseen.


    • JatketaanHarjoituksia

      Vedä munaa suhuus. Holopainen jeesaa.

      • NauranItkenHuudan

        Itse asiassa se, jos joku ei ota yhteyttä vuosikymmeniin, on niin suoraa puhetta kuin vain olla voi. Sen suoremmaksi ei enää mene, ei vaikka sanoisi että painu jo h*vettiin siitä soittelemasta v*tun idiootti.

        Ime vittu munaas saatanana paskapersde vittu jumaluta tunge vittuus noi koodit toimittaja


      • NedFlanders
        NauranItkenHuudan kirjoitti:

        Itse asiassa se, jos joku ei ota yhteyttä vuosikymmeniin, on niin suoraa puhetta kuin vain olla voi. Sen suoremmaksi ei enää mene, ei vaikka sanoisi että painu jo h*vettiin siitä soittelemasta v*tun idiootti.

        Ime vittu munaas saatanana paskapersde vittu jumaluta tunge vittuus noi koodit toimittaja

        Aivan ja lisäksi tällainen uhrimentaliteetti, kun tapaat jotain sinulle siis ex-kaveria, jonka tapaamiseen olet suostunut ihan itse, on naurettavaa.
        Vuodesta 1998 tapaat kerran vuodessa henkilöä ja ihmettelet miksei tämä ymmärrä ettet halua olla kaveri? Koska sinä et ole soittanut kertaakaan, mutta aina kuitenkin vastannut?

        Niin just ihme munaton luuseripelle:D


    • MinäEnOleHullu

      Tunge nyt jumalauta se muna perseesees. Rönkä tykkää makkarasta.

      • Nekrofiili

        Ruumiista leikattu muna se mahtava onkin!


      • Mikässiinä

        Rönkä nuolee hyvin. Kanerva kertoi.


    • Rönkänuoleemakkaraa

      Nyt nuollaan munaa. lutkuti lutkuti.

      • NauraaKuollakseen

        Rönkä on mun makkarakaveri. Haluutko mukaan?


    • Minätiedänmitätiedän

      Et saa kirjottaa. Nukkumaan menoaika. Nyt kone kiinni!

      • Iltiksentoimittaja

        No tämä päättynyt ystävyys ei ollut mitenkään yhdentekevä mutta yllätyin miten hankalaksi ja mustasukkaiseksi sekä takertuvaksi tämä ystävä heittäytyi, ihan kuin mieheni olisi tullut sen tilalle, piti ilmeisesti itseään mun kumppanina🙈 Kerran valitti kun musta ei kuulunut viikkoon, siis viikkoon! Ymmärrän että kontrasti on suuri jos ennen viestiteltiin lähes joka päivä mutta tottakai uusi läheinen ihmissuhde vie aikaa. Ja kun nähtiin vielä edelleen yhtä paljon kuin ennen niin ilmoitti että jos oltais nähty niin kuin ennen niin oltais vältytty väärinymmärryksiltä. Sain monet kerrat kuulla miten se ja se kaveri hylkäs sen kun rupesi seurustelemaan, no en enää ihmettele miksi, eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa etäisyyttä. Kyllä hän sitten viimeistään pisti välit poikki kun ei musta ollut sen vaatimuksia ja odotuksia täyttämään. Edelleen surettaa mutta parempi näin, ei kellään ole oikeutta määrätä ketään toimimaan niin kuin itse haluaa, kyllä ihmissuhteissa pitää säilyttää tietynlainen vapaus. Ja olin tosiaan jo aiemmin huomannut että arvomme on niin erilaiset, nyt jos tapaisin sen en edes tiedä mistä puhuisin sen kanssa, kun omia yksityisasioita en halua jakaa ja miesten ja yhteisten tuttujen haukkumiseen en myöskään halua lähteä, vaikka joskus aikoinaan sitäkin kuuntelin tuntitolkulla ja myötäilin. En vaan enää luota siihen, ettei puhuis myös musta paskaa selän takana ja levittelisi mun asioita niille joille ne ei kuulu.

        Nyt vittu ne rivivälit vitun kyrpäperse


    • iltistietääkyllä

      kirjoita normaalisti apina niin saat kirjoittaa:)

      • NormaaliToimittaja

        ime munaa kyrpäaivo osaaks sä.


      • BatmanForever

        On kiva katsoa toimittajien kivuliasta loppua. Tappakaa toimittajia. He eivät ole ihmisiä.


      • NedFlanders

        Mullakin on yksi ap:n kaltainen maanvaiva "kaveri". Olen viimeksi soittanut sille about 1998, mutta silti se edelleen soittelee pari kertaa vuodessa ja vonkuu tapaamista. Joskus tekosyyn keksiminen ei onnistu, tai muuten vaan sitä ajattelee että jos nyt pitkästä aikaa ja jos tällä kertaa olisi mukavampaa, mutta... no, ei ole.

        Voisiko jossain vaiheessa hyväksyä sen, että sille saattaa olla syy ettei joku tietty tai kukaan soita? On minunkin elämässäni ollut ihmisiä jotka on lakanneet pitämästä yhteyttä, mutta kyllä mä olen aika nopeasti tajunnut "vihjeen" ja siirtynyt eteenpäin. Jos homma ei jomman kumman osalta toimi, niin se ei vaan toimi.

        Nuole vittu kyrpääs saatana molopää


      • Haistakuulevittu

        Jos olet noin huono antamaan vihjeitä, niin kannattaisiko kokeilla suoraa puhetta?
        Niin vitun mälliperse


      • IltalehtiTrollaa

        haista sinä vittu molopää


    • BatmanForever

      kanerva tykkää imeä munaa LOL

      • NauranIloissani

        Pellet vaan laittoi pelleilykuvan tärkeän ilmoituksen päälle. Toivottavasti kuolevat,


    • FudisOnJees

      tapoiksä jo ittes.

    • ToimittajatOvatJumalia

      älä kirjoita enää. et osaa kuitenkaan.

    • LOLMikäPelle

      Vedä itteäs kuule vaan:D

    • Osaakssä

      painu kuule ihan vaan vittuun molopää

    • NauraaKuollakseen

      painu vittuun kyrpäaivo tapa ittese herti

    • IltalehdestäPäivää

      Jep, tuttavuus ei kiinnosta.

      Vittuako toistelet samaa vitun pelle

      • NauraaKuollakseen

        Kanerva, älä tule enää Aamu-tv:een, Kiitos.


    • MedianEdustaja

      AnttijussiSipilä on niin ylimiwelinen apina etten kirjoita sen nimeä edes kunnolla

    • NedFlanders

      Sua täällä pitäis vedellä jos jotain

    • KoulussaKerrottiinTämä

      Nuole spermaas niin laihdut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe