miten piilotan tupakat vanhemmilta?

...

On sellainen ongelma että pitäisi jotenkin piilottaa tupakat sytkäri vanhemmilta kun ne on hel*etin uteliaita ja aina ovat tonkimassa reppua ja takintaskuja.

ideoita??

48

8492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      koska mitä ilmeisimmin oot alaikänen, niin lopeta se perhanan polttaminen! se on oikeesti helvetin sairasta polttaa vaan se takia et "joujou mä oon kova mä vedän röökii!!!!111" tai vastaavaa. Tai sitten sanot porukoilles asian suoraan.

      Ja se nyt on aivan turha kuvitelma ettei kiinni jää... lähes jokanen jää kiinni ennemmin tai myöhemmin, ehkä vaatteet / henki haisee kessulle, tai sitten joku näkee. Tai sitten jotain muuta.

    • Oswald

      Vaikka tupakasta tulisi kuinka kansainvälinen olo tahansa, lopeta tupakointi.

    • Viksu, viksumpi...

      VAIN NYNNERÖT POLTTAA!!

    • Poika

      Kuljetat tupakka-askia jatkuvasti mukanasi. Esim vaikka housuntaskussa tai reisitaskussa. Ei helposti huomaa. Tiiän kokemuksesta. Siis ihan kokoajan pidät mukanasi.
      Eihän se tupakan polttaminen mitenkään hieno juttu ole mutta, on PAKKO polttaa kun olen hermostunut tai muuten vituttaa.

      • joo

        Ei tosiaankaan oo pakko polttaa, vaikka vituttais. Kyl muaki vituttaa aina välil mut hyvin sitä on pärjänny ilman röökiä.
        Tupakka on perseestä!


      • Öööööö
        joo kirjoitti:

        Ei tosiaankaan oo pakko polttaa, vaikka vituttais. Kyl muaki vituttaa aina välil mut hyvin sitä on pärjänny ilman röökiä.
        Tupakka on perseestä!

        koukussa ku on nii ilman körssii tärisyttää vituttaa jne. Ei mukavaa:)


      • Anonyymi
        joo kirjoitti:

        Ei tosiaankaan oo pakko polttaa, vaikka vituttais. Kyl muaki vituttaa aina välil mut hyvin sitä on pärjänny ilman röökiä.
        Tupakka on perseestä!

        Itsellä oli tapana aikoinaan hermosauhuja vetää. Myös kahvi ja tupakka kuuluivat jostakin syystä yhteen. Siitä jo pitkä aika enkä tupakan orja ole ollut enää aikoihin. Mitä hittoa sitä itseään vielä tuhoamaan sauhuilla jos joku asia harmittaa? Ja kahvikin maistuu paremmalta ilman syöpäkäärylettä.


    • haerh

      tollaisen teinin pitäisi tajuta lopettaa jos kerran pelkää seurauksia. onko nii helvetin angsti olo kun saat tehdä jotain mistä vanhempasi eivät tykkää? iha niiq vidun kova olo?

    • itte

      sun täytyy keksiä joku salalokero tupakkavehkeille:P

    • johanna

      jos vaikka lopettasit.. niin ei ainakaan tarvis hermoilla tupakoista et mihin ne piilottasit.. mut jos et pysty.. niin vaikka lukollinen laatikko olis hyvä.. heh =)

      • niinku kaikki muutki!

        on lukee noi vastaukset. ni rupee vähitellen tuntuu et ei se polttaminen ookkaa nii siistii muitten mielest. ni eika sit munkaa mielest. kiitos nyt en polta enää!


    • Jonnttu

      Tungin itse tupakat ja sytyttimen p.... siis sinne, minne ei aurinko paista. Kantsii kuitenkin laittaa ne ensin muovipussiin..muuten rööki maistuu paskalta.
      Ps.. Voit piilottaa myös samaan paikkaan viinapullon ja blandiksen, mut varo ettei mee rikki.

      • ulos, sisään jne!

        ..sun persees.. sieltä vanhemmat ei tongi (tai ainakin luulen niin) ja aina kun himottaa vedä ulos, ne sieltä.. ainoo vaan et ulostaminen sattuu, mutta jos on kiva polttaa niin kai sen kestää, kun tietää et koht saa maistaa "ihanaa" paskan hajust röökii.. siinä sulle pentu vähän vinkkei polttamiseen (kannattaa kokeilla)


    • z.x.c

      No housujen taskuu, ninkun normaalit ihmiset.

    • pöö

      pistä minigrip-pussiin ja työnnä perseeseen. ei varmaan löydä kukaan...

    • Zih

      Pistäppä vaikka sisuaskiin ne. Huomasin vaan että kaverilla oli ja tuli mieleen joten vastasinpa tähän.

    • kerrankokeiltu

      laita kamat housuihin kun tulet sisään ja kun tulet huoneeseen laita vaatekaappiin vaatteiden sekaa/jonkun siirrettävän kaapin taakse myös sängyn petauspatjan alle on hyvä.

    • up.

      Narsistille ei ole väliä sillä, onko tarina uskottava vai ei. Tärkeintä on se että tulee palautetta, ihan minkälaista palautetta tahansa. Vastatkaa, ruokkikaa narsistia.

    • Piilottelija

      Itellä tavallisesti sukanvarressa jos löysät housut nii lahje päälle vaan tai sit ollu ihan vaan sytkäri askissa ja sit oon pitäny teippiä mukana ja käyny "vessassa" jossakin yleisellä paikalla ja teipannu kainalon kohalle

    • CptKoons

      Tee kuten Captain Koonsin faija Pulp Fictionissa: se piilotti perintökellon vietnamilaisella vankileirillä tunkemalla sen perseensä vankeusajaksi. Jos tunget koko askin, paketin päällä oleva muovi estää röökejä kostumasta. Perseessähän saattaa välillä olla hyvinkin kosteat olosuhteet. Tässä tarina: https://youtu.be/HenZ4Z7w0qM

      • CptKoons

        Pahoittelen, Cpt Koons olikin kellomiehen inttikaveri Vietnamissa.


    • CptKoons

      Taas meni väärin, ks videosta mikä sota. Butchin isoisoisä piilotti kyseisen kellon

    • poikitain

      Poikittain peräreikään, se on hyvä piilo ja tuntuu kivalta.

    • Joo noilta nyypiltä ei heru sulle neuvoi niin anna kun autan. Pistä se aski housuihis vuoreen ompelet taskun sisäpuolelle. Ei varmasti löydä

    • Älä polta sitä syöpää? En oo varma mut saattas toimia

    • 14tupakoija

      Boksereiden ja jortikan väliin ku meet sisälle ja paita päälle ei erota mitään. Kanttii leikata patjaan reikä ja kaiva sen pehmustetta sen verran että aski tai toppa tai mitä poltatkaa nii laita patjan sisään. Ja kun käyt tupakalla nii ota vaa 1 tupakka mukaan koska askista kuuluu semmonen rapina ku se on munissas. Kun ostat topan nii älä kuljeta koko "ventti" pussia mukana vaa laita jonku verran niitä siihen toppaan.

      SIINÄ VASTAUKSET

    • pesutosinensin

      sorvaat koulussa jöötin eli putken ja siihen kierteen sinne mahtuu 4 tupakkia ja muutama tulitikku, sitten kotia tullessa työnnät sen perseeseen jemmaan, aamulla väännät sen eka välkällä vessassa esiin helppo homma, tollai oli pakko aikanaan tehdä että pysy henkilökohtaiset tavarat jemmassa

    • ertgyhjk0oiujhg

      Ketjun aloittaja on tyhmä tupakoija, koska pitää tuollaiseen asiaan kysyä sivullisen neuvoa. Ehdotan, että hankit kotiisi tuhdin kimpun koivunoksia ja kätket tupakin sen sisään, huoltaja tuskin ryhtyy sinun kimppuasi tutkimaan.

      Kerrothan kuinka toimi!

    • anaaliin saa hyvin piiloon :)

    • 1341jnapfgrgik

      Voi saatana kun on täälläkin niin paljon maailman parantajia! jos joku haluaa poltaa röökiä niin polttakoon.Mitä se teihin vaikuttaa?
      Ei helvetti soikoon!!!

      • Totta.


      • Tämä!


    • lolmitävitttuuuuu

      Ostat semmosen seinäkellon minkä taakse saa juttuja tai sitte jos sullon sohva omassa huoneessas ni sen runkoon, mahtuu viinaksetki samaan paikkaan sitte! Kätsyy

      • Hyvä ajatus... Paitsi että aloittaja voi nykyään piilottaa ne omaan asuntoonsa.


    • pippelipillu666

      tunge ne esinahkasi alle

    • rfgbnhjio

      Suomalaisista tupakoi enää 10 % ja jos näet jonkun polttavan, niin silloin tiedät, että hän kuuluu tyhmimpään kymmenykseen. Kannattaa todella opetella tupakoimaan, se on varma alku syrjäytymiselle.

    • hohhoijjaataas

      argeologit vauhissa taas, ketju alotettu 2004 ...

      • Anonyymi

        Ai getkä?


    • siinä.pari.neuvoa

      Paa vessanpyttyy ja paina siitä laakeasta läpästä tahi verä nuppia ylös. Aski saunanpesään ja tulta perään.

    • erfghjk

      Oppikohan tuo kyselevä paskiainen tupakoimaan? Vajaa kymmenen prosenttia kansasta enää tupakoi ja kadulla kyllä näkee millaista porukkaa se on.

    • Anonyymi

      laittakaa hönöt taulun taakse jos on maalaus xd

    • Anonyymi

      Itse aloitin tupakoinnin viime vuonna ja piilotin askin aina meidän olohuoneen kaappikellon sisään. Jäin sitte lopulta kiinni ku isä oli päättänyt kutsua kaverinsa korjaamaan sen kellon ja ne löysi sen askin ja sytkärin. Lopetin sit ku eno kuoli aivosyöpään. Vaik se ei johtunut tupakista niin oli ne syöpähoidot selkeästi yhtä helvettiä ja eikä edes toimineet. Päätin hautajaiskirkossa, et en jumalauta halua tuollaista helvettiä viimeisille vuosilleni. Oon 15v kundi.

    • Anonyymi

      Mun sisko unohti kerran askin johonkin taskuun, ja sitten äiti vaan heitti kaikki likaiset vaatteet pesukoneeseen, ja ... kaikki vaatteet oli sitten puruissa sen jälkeen...

      Eli kannattaa vaan lopettaa se tupakointi suosiolla niin tulee rennompi olo samalla kun ei tarvitse miettiä ja ottaa stressiä moisesta ihan älyttömästä ja täysin tyhmästä asiasta.

    • Anonyymi

      Itse pidän niitä aina mukana, alushousujen sisässä. Salille tai vanhempien kanssa saunaan mennessä laitan tupakat veedenkestävään pussiin taloni vieressä sijaitsevaan pensaaseen, josta ne voi kätevästi napata mukaan. Puska on täydellinen. Matala, hennot varret mutta isot ja näkösuojaa antavat lehdet

    • Anonyymi

      Et mitenkään. Et niin mitenkään. Systeri jäi aina kiinni niistä. Ihan jatkuvasti. Kerrankin se unohti askin johonkin vaatteen taskuun, ja sitten kun äiti pesi vaatteet pesukoneessa niin kaikkien vaatteet oli pesun jälkeen täynnä tupakanpuruja...

    • Anonyymi

      Laita yksitellen rööki ripsarin sisään tai johonkin tyhjään meikki rasiaan

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa kannata itseään myrkyttää tupakalla. Mieti kuinka paljon tuhlaat rahaa vaaralliseen paheeseen ja entä jos lopulta sairastut? Tiedän useita jotka eivät pysty lopettamaan tupakointia. Itse onneksi onnistuin enkä koskaan moista myrkkyä suuhuni enää laita. Joskus pahaa unta näen että annan vain mennä tupakoitten kanssa enkä piittaa.

    • Anonyymi

      Mä ainakin piilotan esim. Vaatteiden taskuun kun ne on komerossa/kaapissa ja vapen oon piilottanut tussien sekaan koska ei mun porukoita kiinnosta kattoo mun kyniä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe