Martelan Kilta-tuoli

minä

Onko kukaan teistä verhoilluttanut Martelan Kilta-tuolia? Haluaisin siihen alkuperäisen näköisen villakankaisen pinnan ja mietinkin nyt, tuleeko tämä kovin kalliiksi.

30

10777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verhoilutin

      Kilta-tuolini ammattikoulussa ja jälki on loistava. Eikä maksanut kun kankan verran. Oppilas tarvitsi työn kurssilleen jotenka molemmat olivat tyytyväisiä :)

    • juuri

      verhoiltiin kaksi kilta-tuolia ja työ oli n.200€ kankaat ja tarvikkeet. Olemme kierrätyskeskus joten hinnatkin ovat ehkä hieman halvemmat kuin "oikeissa" verhoomoissa.

      • retrofrriikki

        Ostin verhoilijalta Marimekon paksulla huonekalukankaalla verhoillun Kilta-tuolin hintaan 180.-, josta työn osuudeksi verhoilija arvioi n. 120.-


    • viira

      Olen myymässä 4 kpl Kilta tuolia, oranssinvärisellä ympäriverhoilulla (villa)
      nelipistejalusta , laippa terästä

      • onbuicks

        Mullakin on myynnissä neljä oranssia Kilta-tuolia. Sijaitsevat Satakunnassa, mutta voin tuoda Helsinkiin.


      • Mannermaan Kilta
        onbuicks kirjoitti:

        Mullakin on myynnissä neljä oranssia Kilta-tuolia. Sijaitsevat Satakunnassa, mutta voin tuoda Helsinkiin.

        Tajolla olisi yksi vihreä rullajalallinen aito Kilta-tuoli. Ei tarvitse uudelleenverhoilua. Saa tarjota.


      • Smilkki
        Mannermaan Kilta kirjoitti:

        Tajolla olisi yksi vihreä rullajalallinen aito Kilta-tuoli. Ei tarvitse uudelleenverhoilua. Saa tarjota.

        Onko noita tuoleja vielä myynnissä?


      • onbuicks
        Smilkki kirjoitti:

        Onko noita tuoleja vielä myynnissä?

        Minulla on tuolit vielä tarjolla kun ei ole muualla ollutkaan tyrkyllä kuin täällä. Eurajoella nyt.


      • Smilkki
        onbuicks kirjoitti:

        Minulla on tuolit vielä tarjolla kun ei ole muualla ollutkaan tyrkyllä kuin täällä. Eurajoella nyt.

        Olisiko niistä mahdollista saada valokuvia sähköpostiin? [email protected]


      • tarjous1
        Smilkki kirjoitti:

        Olisiko niistä mahdollista saada valokuvia sähköpostiin? [email protected]

        verhoilen Kiltatuolin 300,- kangas.


      • onbuicks
        tarjous1 kirjoitti:

        verhoilen Kiltatuolin 300,- kangas.

        Jotta vältytään turhalta viestittelyltä, niin meidän 4 tuolia, jotka kaipaavat verhoilua, maksavat yhteensä 260e. Sijaitsevat Raumalla, mutta kulkeutuvat myös helsinkiin.


    • jiiteex

      Hei, onko kenelläkään myynnissä vielä kilta-tuoleja? Jos löytyy niin onko laippajalkaisia vai nelipistejalustalla?

      jos saisi lisätietoja. sähköposti [email protected]

      • kesäkuu2010

        Olisi 4 Kiltaa vihreällä villakankaalla verhoiltuna nelipistejalustalla,
        tuolit ovat Tampereella! Onko kukaan kiinnostunut?


    • lucky me

      Ostin eilen Kilta-tuolin, joka kaipaa verhoilua, hintaan 7 €.

    • minä itse

      ostin martelan kilta tuolin orannsilla villakankaalla hintaan 10€

    • sama rustaaja

      oliko hyvä ostos kilta tuoli?

    • verhoillakko vai ei

      Minulla on neljä Kiltaa, todella hyväkuntoiset. Uskaltaisi melkein väittää uudenveroisiksi. Ainoa vika itselle niissä on väri, ruskea nahka/istuinosa vaaleampi kangas. Olen ajatellut tuolien verhoilua. Mietin vain että "kärsiikö" niiden arvo siitä? Alkuperäinen on kuitenkin aina alkuperäinen.

    • syksysiivous

      Olisi nelja vihreää Kilta tuolia myynnissä Tampereella nelipistejalustalla!

      • Kiinnostunut

        Hei!

        Onko Kilta-tuolit vielä myymättä?


    • Tuolien etsijä

      Vieläköhän tuoleja olisi myynnissä..?

      • Kilta tuoleja kaupan

        Minulla olisi 4 kpl Kilta tuoleja laippajalalla sekä yksi mini kilta.


      • V1era1l1ja
        Kilta tuoleja kaupan kirjoitti:

        Minulla olisi 4 kpl Kilta tuoleja laippajalalla sekä yksi mini kilta.

        Hei! Vieläkö sinulla on tuoleja myynnissä? Laitatko minulle kuvia ja hintatietoja mailina. Asustelen Helsingissä. [email protected]

        Kiitti!


    • Katarina80

      Vanha ketju mutta minulla olisi 4 kiltatuolia ylimääräsenä. Hyväkuntoisia.:) jos jtn kiinnostaa..:)

      • juu4

        minkä värisiä ja missäpäin? hinta?


      • Riiks

        Ovatko nämä vielä myynnissä?


    • Häm

      Ostan kiltatuoleja. Mielellään yksijalkaisia.

      • puulaatikko

        Ostin vuosia sitten torilta perunavakkaa muistuttavan esineen. Kyseessä ei voi olla perunavakka. Kyseinen esine on kooltaan seuraava: Korkeus 38cm,halkaisija 32cm. Kyseessä on puusta tehty esine. Samanlainen kuin perunavakka. En ole nyt varma termistä perunavakka. Painoa tällä puuesineelä on muutama kilo. Siinä on vuosilukuja. Ensimmäinen on vuodelta 1852 ja viimeinen 1889. Sitten siinä on jokinmerkintä: 1/6 T:a ja ARQ. Ostin sen markka-aikaan, vähän yli sadallamarkalla. Sen kuljettaminen oli vaikeata,kun pyörällä olin liinkenteessä. Ymmärrän, että peruna vakka on pienempi, mutta mihinkä tätä massiivista esinettä on käytetty. Nyt tämä esine on käytössä takkapuidensäilyttämiseen. Osaako kukaan vastata ?


    • veronica1

      Moikka!
      Onko kellään vielä myynnissä Kilta-tuoleja laippajaloilla? Ostaisin niitä mielellään ainakin 6 kpl (myös pienimissä määrissä eri myyjiltä). Mikäli löytyy, niin laittakaa tarkempia tietoja (kappalemäärä, hinta ym) osoitteeseen: [email protected]. Kiitos etukäteen!

    • Katri3

      Vanha ketju, mutta minäkin ostaisin mielelläni 4 kpl mini-Kiltatuoleja laippajalalla. Jos kenellä löytyy niin hintaa ja sijaintia voi laittaa [email protected]. Kiitos! :)

    • Riiks

      Vanha ketju, mutta olisin kiinnostunut ostamaan Kilta-tuoleja 2-6kpl.
      Laita viestiä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe