opiskelija neito vailla lisä-ansioita ;)

opiskelija86

tekisin mielellään pientä lisä-ansio duunia, esim.kotona koneella tehtävää työtä, mallinhommia(laidasta laitaan) ja kaikenlaista mikä nyt ei välttämäti vie aikaani liikaa, vaan sen ajan johon olen valmis ja johon ehdin opiskelujen ja muiden asioideni ohella.nyt on rahatilanne todella huono joten toivon et joku tarjoaa minulle töitä.olen kyllä ihan aikuinen ja aikuisviihde työtäkin kokeillut pari kertaa.
laita minulle sähköpostia [email protected] jos sinulla on tarjolla jotain työtä minulle, joka sopii näihin minun toiveisiini jota voin tehdä :)

8

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattisiskojen luo

      Kipaiseppa lähimpään kadunkulmaan ammattisiskojen seuraan (kuten vihjailet viestissäsi), eköhän hommia ilmaannu. Ei tarvitse edes Suomi Keskustelu -palstalla mainostaa!

    • Työtä

      Strippibaareihin pääsee ihan varmana jos on ulkonäköä yhtään. Aina hakevat uusia tanssijoita. Rajat saa päättää itse. Näin minulle työtä ainakin tarjottiin yhdestä paikasta.

      • bleegjnl

        Joo, muut kun tämä "neiti" on huijari. Haluaa rahaa mutta ei tee mitään sen eteen. Eihän silloin yule mistään mitään oli ulkonälöä tai ei. Ja nyt puhutaan tästä ketjun aloittajasta...


    • jobi
    • Romeydom

      Ota yhteyttä [email protected] niin kerron enempi, laidasta laitaan olisi hommaa tarjolla. ;)

    • haepostista

      Postilla (posti.fi) on laaja valikoima työpaikkoja tarjolla!

    • JohanMnn

      Hei, olethan tutustunut tuohon ohjeeseen?
      http://samahalvemmalla.webnode.com/tyota

      Siinä on todella pätevät ohjeet miten sinä tai kuka tahansa voi aloittaa oman verkkokaupan ja tienata omaa rahaa. Sitä voi tehdä kotoa käsin ja alkaa tienaamaan heti, eikä maksa montaa kymppiä. Sitä voi vaikka kokeilla muutaman kuukauden ja katsoa sitten miten kauppa käy, eikä häviä mitään. Minun lukiossa oleva kummityttöni aloittaa myymään hevostuotteita ja koruja sillä tavalla. Toivottavasti mahdollisimman moni töihin haluava nuori pääsisi tekemään jotain hyödyllistä!

    • rahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe