Koulu Käärmelahteen..

Epäreilua

On se kumma kun täältä Kuopiosta vähennetään kouluja ja sitten Maaningalle on vara tehdä uusi koulu. Eivätkö Käärmelahden oppilaat olisi mahtuneet esim. maaninkajärven kouluun?

20

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehhehhee

      Mitäs siellä Kuopivossa niitä liitoksia haluatte :-D

    • Tai Harjamäkeen?

      Harjamäkeen valmistui aivan uusi koulu menneenä syksynä. Ei ole pitkä matka Käärmelahdesta tai Kinnulanlahdesta.

    • oksettaa1

      Pyhä lehmä Käärmelahti.

    • jämäköitä

      taisia kostilainen saimi toivanen maere bunta erkki kähkönen.

      • eituleikävä

        taitaa olla kaikki haudassa.


      • snakebay

        Kyllä vaan Maire ja Kake porskuttaa edelleen. Ei mulla pahaa sanottavaa heistä. Hyvät opet olivat!


    • voevoevoe

      ei oo mitään järkee,purkoo tuommonen koulu, siellä tehtiin puu töitä ,ja pelattiin lento palloo,ja pelattiin sählyä, ja ne ainon ruuvat, ne oli parhaita, kärsitään tyhmyyttään.

    • Pöselö

      Kaikkee se kuntaliitos tuop tullessaan, taitaa Kuopijo köyhtyä entisestään. Kannatas korottoo parkkimaksuja Muaningalla.

    • käärmelahteenvaan

      Maaninkajärven koulu pursuaa nyt jo oppilaista kun kinnulanlahti ja tuovilanlahti on liitetty siihen. hamulaankaan ei mahdu koska koulu on mitoitettu liian pieneksi. käärmelahdessahan on 100 oppilasta

      • Kesäheila11

        Kyllä sinne Maaninkajärven kouluun mahtuu. Eikös siellä ollut Käärmelahden kutosetkin ja hyvin homma pelasi.


    • homekoolu

      urkkatalokin uusitaan ja päiväkoti rakennetaan kyllä se urkkatalo ihan hyvässä kunnossa ol kun siellä liikunta tunteja piettiin ei puona katto pään päälle ja seinätkin kanto sinne vaan oppilaita opiskelemaan toimihan siellä yläaste remontin aikana ja ruokala lähes vuoden ja kun on niin uussiin vielä kun 30 vuotta ennen tehtiin se virhe että rakennettiin tasakatot 70 luvulla lunta sataa katolle sulaa keväällä veen perhenat puttoo luokkiin ja saadaan taas uusi homekoulu

      • Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa


      • kirjoittaja oli turuspekka eikä terroristi


      • lakut
        terroristi kirjoitti:

        Kinnulanlahdessa on hyvä koulu. on sauna ja baaritiski ja homeesta ei hajuakaan.minä tiiän oon käynny aikuisopiskelijana siellä monta kertaa

        Niin ja" REHTORITKIN" pitävät paikat OK !!! KYLLÄ aikuisopiskelijoita löytyy!!!!!!!


    • kirjadsto

      Eikös se vanhan kirjastorakennuksen kattokin uusittu ennen purkua ja kohta jo katto vuoti ja paikat ol märkänä kirjat ja kaikki. Hyvä että purkivat sen ja tekivät tilalle alkoulun

    • lOuKKuKouluKO

      no ei sitten APILTA kysytty? API tietää!!!

    • heikki.hopo

      Tuolla seutukunnalla uusi koulu on hyvä juttu. Siellä kaikki alle 55v pitäisi laittaa uudelleen kouluun

    • kapitalisti1

      nimimerkki epäreilua.. hei haloo oisitko itse hyväksyny pentusi homekoulua käymään, minä en. jos suomessa on opivelvollisuus niin oikeuttaako valtio siihen et jälkikasvu joutu sairatumaan kun joutuvat altiiksi homeelle. siitä monesti tulee kemikaali yli herkkyys...yms muuta paskaa.

      • Epäreilua

        Edelleenkin turhake rakennus. Pentunne olisi joutaneet Maaningalle samalla tavalla kuin muistakin kylistä. Tämä se on sitä tasa-arvoa.


    • Oppimaton

      Onko hyvät opettajat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe