Mikä on Riafi Oy

Nikolex Oy

Onko tämä sama kuin Nikolex Oy ?

50

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fredalla on

      On ainakin samassa osoitteesa Fredalla

    • Halpaa myyntiä
    • Kirsi Fast

      joo, ja Kirsi Fast mukana toiminnassa...

    • tsemppiä ääliöt

      Minäkin laitan alle viiden minuutin sisään vastauksen!
      Koittakaa nyt edes YRITTÄÄ vähän vähemmän läpinäkyvämmin....

      Voi sen uuden vuoden viettää noinkin....

    • ei liksaa

      p..ka paikka duunis olla, Matti masa huohottaa niskaaa... eikä maksa palkkoi

    • Huijari firma

      Matti Kärkkäisen uusin huijaus, verot se jättää aina muiden maksettavaksi ja liksoja ei maksa koskaan... syyttelee vaan muita.... täysin vastuuton tyyppi

    • 2015....

      Poliisille vinkkiä kunnianloukkauksesta...

      • 23232323

        nim 2015 ei lainkaan haittaa vinkkiä tosiaan poliisille totuuden saa kertoa aina ja kaikkialla.
        Poliisi on hyvä instassi tällaisia ratkomaan tosiaan. Alalla on valtavasti ongelmia ei pelkästään tämän yrityksen kanssa


    • Siideri kossulla

      Mitä tämä Riafi myy?

    • kolmen konkan matti

      Onko matti taas dokaamassa? ihan juoppo ja seko äijä, koska maksaa liksat?

    • jäipystyyn

      Omistajalla useampi konkurssi takana josta jäänyt palkat maksamatta! Varoitus kaikille!

      • MI1

        Olen ollut kyseisellä 12 vuotta töissä ja aina olen palkkani saanut:)


      • nbnbnbn
        MI1 kirjoitti:

        Olen ollut kyseisellä 12 vuotta töissä ja aina olen palkkani saanut:)

        taitaa olla itse omistaja!!


      • zgjkklkjh
        MI1 kirjoitti:

        Olen ollut kyseisellä 12 vuotta töissä ja aina olen palkkani saanut:)

        Niin omistaja kun ķertoo.


    • MISSÄSEPALKKAVIIPYY

      Tänne se palkka !!!!!!!!!!!!!!!!! TILILLÄ PITÄISI OLLA!!

      • huhhuh1

        Lopettakaa hyvät ihmiset toi paskan jauhaminen ja toisten ihmisten panettelu!!!!!!!


        HAKKIKAA ELÄMÄ. JOS TEILLÄ on siihen vielä mahdollisuus.

        Mitä siellä valitat jos olet jotakin vailla miksi täällä valitat ota yhteyttä suoraan henkilöön joka jätti palkkasi olevinaan maksamatta?????


        Vai mikä on ongelma ,missä vika,onko kossu loppu. SÄÄLITTÄVÄÄ


      • dbbkfg
        huhhuh1 kirjoitti:

        Lopettakaa hyvät ihmiset toi paskan jauhaminen ja toisten ihmisten panettelu!!!!!!!


        HAKKIKAA ELÄMÄ. JOS TEILLÄ on siihen vielä mahdollisuus.

        Mitä siellä valitat jos olet jotakin vailla miksi täällä valitat ota yhteyttä suoraan henkilöön joka jätti palkkasi olevinaan maksamatta?????


        Vai mikä on ongelma ,missä vika,onko kossu loppu. SÄÄLITTÄVÄÄ

        Niin huhuh taitaa olla itse omistaja asialla kolkuttaako omatunto vai onko sitä ollenkaan?


    • hämäräätoimintaa

      Olin töissä en suosittele tarkistakaa omistajan taustat niin selviää kaikki

      • KM1

        Tarkistin piruttain ja omistajalla
        puhtaat luottotiedot?


    • Mattiex

      on, on... ja Matti Kärkkäinen valehtelee ja jättää palkat maksamatta

    • Minulla on tuttu joka alalla toimii yrittäjänä, hän kertoi että alalla on porukkaa jotka perustaa firmoja liukuhihnalta uudella nimellä, aloittavat ja lopettavat toiminnan suht nopeaan. Palkkoja ja veroja jää maksamatta. Sitten vain siirrytään uuden firman perustamiseen uudella nimellä jne.

      Jos hakee näihin puhelinmyyntihommiin niin kannattaa olla aina varovainen , ottaa firman taustoista selvää. Moni menee hypetykseen mukaan kun luvataan isoja palkkoja - sehän on helppo luvata, ne maagiset huippumyyjät tienaa aina 3500-5000e/kk. Lupaus pohja / takuupalkasta ei kerro mitään ellei asiaa ole paperilla. Ja sekään paperilla oleva aina riitä kun palkat voidaan vain jättää maksamatta.

    • Hamizz93

      Tuleeko palkat vai tökkiikö vieläkin?

      • jokuvierahat

        Tökkii nyt pahasti, Matti juoksee koko aja karkuu ja selittelee kaikkii mukamas kiirei ja lupailee maksaa, kuuneltu pari viikkoa jo selityksiä.
        Useilla myyjillä on saamisia Matilta kump.


      • Zimpi
        jokuvierahat kirjoitti:

        Tökkii nyt pahasti, Matti juoksee koko aja karkuu ja selittelee kaikkii mukamas kiirei ja lupailee maksaa, kuuneltu pari viikkoa jo selityksiä.
        Useilla myyjillä on saamisia Matilta kump.

        Moikka
        Olen ollut Matilla töissä koko Riafin ajan ja aina olen palkkani saanuta ja yleensä pari päivää ennen virallista palkkapäivää.


    • arja45

      missä toimisto?????????

    • mitämyyyyyyy

      Mitä myyvät tällä hetkellä? eikai huonomaineisia tuotteita?

    • samako

      ?? oliko sama?

    • onkosamameininki

      Miten täällä nykyään menee???

    • Nuoripoeka123456

      Ittellä olis tarkotus maanantaina aloittaa kesätyöt riafilla. Palkaksi luvattu 8e/tunti provikka. Olen siis 15v. Kävin tällä viikolla tapaamassa Kalasataman toimipisteellä sen toimipisteen esimiestä joka otti töihin totesi että maanantaina koulutus ja tiistaina tai keskiviikkona tehdänn työsopimus.

    • Justiinsajuu

      Mikä nikolex oy on?

    • Ninininiii

      Maksetaanko tänäpäivänä palkat?

      • petosonse

        arvaas!!


    • petettyolo

      täällä ihan sama kokemus sain vain murto osan palkasta mitä luvattiin

    • Kesätyöläinen

      Tein myös kuukauden töitä. Tähän mennessä kaikki sujunut aivan sovitusti ja lainmukaan. Työn alottaessa annettu työhönottovahvistus työsopimus ja työn loppuessa sain työtodistuksen. Palkkapäivä on 21 päivä joten ens kuussa nähdään tuleeko palkka sovitusti. Noin 700e pitäisi tulla palkkapäivänä. Matin kanssa muutaman kerran nähnyt toimistolla ja ihan rehdiltä kaverilta vaikuttanut, tähän mennessä ei ole ollut valittamista työstä.

      • gjlm

        Joopa joo rehti edessä mikä takana?


      • joulutuleeheti

        höpö höpö


    • wqeqweqwewqewq

      Hyvä yritys Matti, maksahan palkka ny ensin kun kehuskelet täällä yritystäsi!

    • jkjlkjljlkjlkb

      mitä myyvät?

      • Mievaapi

        Koulurauhaa nimistä lehteä KLR Kustannuksen puolesta


    • Nikolex
    • karkuun

      Taas jätti maksamatta, juoksee karkuun koko ajan eikä vastaa puhelimeen

    • verotta

      Selvisi nyt tämänkin yhtiön tarina, Nikolex konkurssiin maksamattomista veroista ja uudella yhtiöllä markkinoille

    • tassutitassu

      on kyllä räikeesti erilainen näkemys. Olin Tammikuusta Helmikuuhun, myin 4 päivässä about ja palkkaa tippu rehdit 79,20€ koko kuukaudelta. Antti Ruuskonen eikä Kärkkäinen enää vastannut puhelimeen, eikä avannut ovea minulle.

    • kaateissa
    • Vaijeii

      Onko järkee vai eiiii

    • saamattaa

      mikä tilanne nyt oon
      saako enää porukka palkkoi

      • vituttaaaaa

        ite sain reilusti alle sen mitä piti saada, viimekuussa sama... kerroin siitä hänelle ja hän lupasi maksaa puuttuvan määrän ensi kerralla. no eipäs maksanut. juoksee muutenkin kokoajan tämmösiä palkkaasioita karkuun....


    • K1235

      Moi. Olen ollut pari vuotta riafilla töissä, ja olen ollut tyytyväinen. Joustavat työajat ja sopimuksenmukainen tuntipalkka tilillä palkkapäivänä. Tuotteet ovat olleet laadukkaita, enkä ole kertaakaan kokenut "kusettavani" asiakasta.

    • plaaapliiii

      Onko firma enää pystys?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe