Miksi homot on niin pinnallisia ja ilkeitä?

join lonkeron 36 vee

Itsellä paljon huonoja kokemuksia muista homoista. Itse en ole pinnallinen enkä varsinkaan ilkeä. Tuntuu että homojen ykkösjuttu on komea ulkonäkö, ja että on nuori/nuorekas. Jos ei homobaarissa näytä joltain David Beckhamilta/Mikko Leppilammelta ei ole mitään?
Elämä takanapäin 45-vuotiaana?? Näinkö se on?

39

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veggsu

      Heteroiden Tinderissä on karu meno, joten turhaan homottelet. Homobaarit ovat vähemmän lihatiskejä, mitä olettaisi.

      Jos haet suhdetta, johon kuuluu seksi, sinussa pitää olla jotain, joka saa kaverisi hormonit hyrräämään. Ikää et voi käyttää verukkeena sille, että vatsa pömpöttää tai naamataulussa näkyy kolmen päivän ryyppyputki. Maailmalta löytyy pantavan näköisiä nelikymppisiä.

      Nuori kaveri valitsee niin komean ja ihastuttavan kun sattuu löytämään. Niin sinäkin tekisit. Miksi et voisi näyttää Beckhamilta? Hän on vanha ja komea äijä.

      Minä jätin kerran kaverin tapailun yhteen yöhön siksi, että tällä oli pitkät keltaiset isovarpaan kynnet. Pinnallista kyllä, mutta, jos alennut opettamaan henkilökohtaista hygieniaa jätkälle, hänessä täytyy olla jotain harvinaista herkkua.

      Ikääsi et voi muuttaa, mutta voit tehdä paljon vaatetuksellesi, terveelliselle olemukselle ja elämällesi, jota olet tarjoamassa jaettavaksi.

      • VAROKAA-HOMOUTTA

        homous tuhoaa ihmisessä viimeisemmätkin ihmisyyden jäänteet:

        Room. 1

        "18 Sillä Jumalan VIHA ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
        19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
        20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
        21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

        29 HE ovat TÄYNNÄNSÄ KAIKKEA vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, TÄYNNÄ kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 OVAT korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 VAILLA ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ASAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12193


      • VAROKAA-HOMOUTTA kirjoitti:

        homous tuhoaa ihmisessä viimeisemmätkin ihmisyyden jäänteet:

        Room. 1

        "18 Sillä Jumalan VIHA ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
        19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
        20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
        21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
        23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
        24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

        29 HE ovat TÄYNNÄNSÄ KAIKKEA vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, TÄYNNÄ kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 OVAT korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 VAILLA ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ASAINNEET, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12193

        parahin Varokaa homoutta,

        Tv-Seiska on kyllä näennäisesti eri juttu, mutta tarkemmin katsottuna selkeästi suunnattu samoille ihmisille, joille uppoaa lehti-Seiskakin.

        :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        parahin Varokaa homoutta,

        Tv-Seiska on kyllä näennäisesti eri juttu, mutta tarkemmin katsottuna selkeästi suunnattu samoille ihmisille, joille uppoaa lehti-Seiskakin.

        :D

        Sinänsä hauskaa, että kristillinen homofobi pukkaa viestiä tänne heti kun kirjaudun tänne nimimerkilläni :D

        Ihan kuin minua stalkattaisiin :D


    • re: "Vatsa pömpöttää ja naamassa näkyy 3 päivän ryyppyputki"

      NAM!

      :D

      Beckham YÄK Leppilampi YÖK

      Tahdon sanoa, ettei asia ole itsestään selvä ja makuja on monia. Toiset ovat veggsuja ja toiset lihansyöjiä.

    • suklaamoussea kiitos

      Kuten joku jo täällä sanoi että makuja on monia joten en itsekkään lähde yleistämään mutta vastaan omasta puolestani. Eli itse olen 38 enkä voisi kuvitellakkaan hakevani minkäänlaista seuraa joistain 30 äijistä. Isäpuolet on isäpuolia ja oikea seura on oikeaa. On totta että 20-29 miehissäkin on tynnyrivartaloita, karvanaamoja ja pitkätukkia joten nuori ikäkään ei välttämättä yksin riitä, mutta ei myöskään ulkonäkökään yksistään. Vaan kyllä pakettiin täytyy kuulua sekä nuori ikä että hyvä ulkonäkö sekä vartalolta että kasvoilta. Tiedän että tämä kuulostaa pinnalliselta mutta ulkonäkö on se joka antaa ensi vaikutelman ihmisestä. Itse en voisi viettää edes yhtä iltaa minkään variksen pelättimen tai papan kanssa vaikka olisi muuten kuin mukava, puhumattakaan vakituisesta suhteesta. En tule sellaisesta onnelliseksi. Se on sama jos menet vaikka autokauppaa tekemään ja ensimmäinen vastaantuleva yksilö on joku ruosteinen rämä niin tuskin alat sitä tutkimaan sen tarkemmin vaan siirryt seuraavaan.

    • laatua

      En usko että homot sen pinnallisempia ovat kuin heterot, ainakaan miehet. Mutta tosiasia on että ulkonäkö ratkaisee paljon - aina ei ulkonäölle voi mitään, mutta jos sinunkin tapauksessa sille voisi jotain (elämäntavat, liikunta) mutta et tee niin et voi olettaa että joku tuollaisista asioista huolehtiva sinusta pitäisi. Rimaa täytyy siinä tapauksessa alentaa.

      Tiedän että työt voivat väsyttää ja olla kiire, mutta ei sitäkään kannata turhaan pitkitää. Itsekkin olen pois "markkinoilta" koska tuntuu, että juuri nyt ei ketään aikatauluun saa mahdutettua eikä ole tullut kuntoiltua tarpeeksi, en kehtaisi tarjota itseäni jos ei olisi ns. paketti kunnossa.

    • Realiti

      Miten niin? Aivan sama juttuhan se on hetero/bi-miehilläkin. Turha haaveillakaan mistään hyvännäköisestä ja hyväkroppaisesta naisesta ellet ole itse komea, hyväkroppainen ja rahakas.

      Turha vinkua, jokainen saa oman tasoistaan seuraa. Ja sen kropan eteen sentään pystyy jotain itse tekemäänkin, vaikkakin aikaa ja vaivaa vie. Välillä on syytä katsoa peiliin.

      Nuoret ja hyvännäköiset pärjää, oli sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.

    • välikysymys

      Onko silloin kroppa kunnossa jos 177 pitkä painaa 90 kg?

      • Njaaaa'ah

        Mahdotonta sanoa vain noilla tiedoilla. Riippuu paljon siitä kuinka paljon läskiä tuohon sisältyy. Jos on alhainen rasvaprosentti, niin on varmaan kohtalaisen lihaksikas mies.


      • pospaodp
        Njaaaa'ah kirjoitti:

        Mahdotonta sanoa vain noilla tiedoilla. Riippuu paljon siitä kuinka paljon läskiä tuohon sisältyy. Jos on alhainen rasvaprosentti, niin on varmaan kohtalaisen lihaksikas mies.

        Entä jos suurin osa painosta on kasseissa ja kunnon perspanotyhjennyksen jälkeen painaa enää 50 kiloa?


    • Välikysymys, nyt tarkkuutta, et kertonut tarkemmin, onko ilmeisesti mielestäsi ylimääräinen oletuspaino lihasta vai läskiä.

      Kroppa voi olla noilla kiloilla vaikka kuinka tikissä ja hauis 50 cm, jolloin 90 kg ei välttämättä edes riitä. Tai sitten on vaikkapa 60 kiloa kertynyt vatsan kohdalle. Joten tarkenna.

      ---

      Ja autokauppaa vertailuna pidettäessä täytyy muistaa se, että ne uudet, vaikka miten pinta kiiltäisi, aina menettävät kiinnostavuutensa tiettyjen komeiden, hyväkroppaisten ja rikkaiden silmissä kun on ensimmäisen vuosihuollon paikka ja sitten aletaan jo äkkiä vaihtaa uudempaan. Sitä ei monikaan juuri sisäänajettu aina ymmärrä, miksi jäi tienposkeen ja kaveri koeajaa jo uutta.

      Ruosteisesta rämästäkin, jollainen meistä jokainen jonain päivänä väistämättä on, saa vielä osaava korjaaja varmakyytisen ja uskollisen kumppanin ja palkitsevaa iloa vuosikausiksi, mutta sepä vaatii pinnallisuuden sijaan keskittymistä siihen toiseen, että saa sen kolhut ja naarmut takaisin kuntoon. Kertakyytisuhareista ja tiettyyn vuosimalliin fiksautuneista, aina uutta alle vaihtavista kuminpolttajista ei siihen puuhaan ole, eikä niin ollen kannata välittää, jos on itse yhtään vakavissaan.

    • välikysymys

      No joo ensinnäkin mikään rambohan en ole, esimerkiksi voimani eivät riitä vetämään yhtään leukaa. Ja kyllä minulla jonkin verran ehkä mahaakin on. Mutta mitä tulee sitten muuhun liikuntaan niin työmatkat kuljen polkupyörällä (n.15km vrk), aina silloin kun ei ole liikaa pakkasta mutta ei myöskään loskakeli eikä sada mitään. Uimassa käyn talvella joka viikko kesällä joka päivä aina silloin kun sää sallii. Talvella tulee hiihtettyä kerran viikossa. Ja1-2 km kävelylekin pyrin tekemään joka päivä jos vain säätila täsmää vuodenaikaan suhteutettuna. Sitten vähän ruokavaliota ja elämäntapoja, tupakkaa en polta enkä juo alkohoolia mutta suklaa on paheeni. Ja olen lihan syöjä ja leipääkään en osaa syödä ilman makkaraa ja rasvaista juustoa. Joten voisiko tämä jotain selventää?

      Ja mitä tulee tuohon autokauppa vertailuun niin ihmiset ovat erilaisia ja eri ihmisillä on erilaiiset mieltymykset. Toiset etsivät vain uutta (itseään nuorempia), toiset harrastavat antiikkia (itseään vanhempia), toiset hyväkuntoista käytettyä (ikätovereita), kun taas toisille vuosiluvulla ei ole mitään merkitystä kunhan auto pelaa luotettavasti. Eikä ole olemassa mitään oikeaa tai väärää mieltymystä vaan jokaisella on oikeus elää sen oman mieltymyksensä mukaan.

    • Ah, puhuimme kirjaimellisesti sinun mitoistasi :D

      Mun mielestäni tuo on ihan normaali keski-ikää lähestyvän miehen kroppa, pientä painonlisää on, mutta toisaalta liikut aika paljon, eikä se ole sinulle siis ongelma, joten jos motivaatiota riittää, niin pelkästään pidemmillä kävelylenkeillä saat helposti ja huomaamatta painoa alas, jos et ole mielestäsi oikeissa mitoissa. Kevät kun tulee, niin se aurinko saa kuitenkin innostumaan ulkoilusta, käytä tämä hyväksesi.

      Kaikki eivät ole atleeteista kiinnostuneita. Baareissa seuraa hakevat ovat varmaan hotteja, mutta todennäköisesti myös ikisinkkuja, koska eivät osaa olla baareista pois, kun täytyy olla mallikkaasti edustamassa ja odottelemassa kuka hotti tänään baariin eksyy. Mutta se on elämäntapavalinta. Tavikset ovat tyytyväisiä toistensa seurassa ja harvemmin baareissa.

    • hohoijaaa

      Olen huomannut saman asian, että homot saattavat olla pinnallisempia kuin heterot. Heteropariskuntia kun katsoo, saattaa välillä käydä mielessä, että mikähän heidät on yhteen saattanut. Ei ainakaan ulkonäkö ja kun on pari lasta saanut, niin sekin ulkomuoto on katoamaan päin. Siinä näkee sen todellisuuden mikä tässä elämässä oikeasti on tärkeää.

      Voi olla mahdollista, että moni homo ikäänkuin elää jossain fantasiassa, mikä ei vastaa todellisuutta. Niitä kriteerejä ei täytä kukaan ja jos ulkoisesti täyttäisikin, niin se luonne voi olla varsin kamala.

      Taitaa tosin olla, että ulkonäön tärkeys painottuu varsinkin nettitreffailussa ihan suuntautumisesta riippumatta. ;-) Rima nousee kummasti vaikkei oliskaa ees kovin häävi.

    • pilvilinnan vartija

      Itse myös huomannut monien homojen pinnallisuuden tai lähinnä sen että eletään unelmissa mitä tulee kumppanin ulkonäkövaatimuksiin. Ymmärrän että tulee olla hyvässä kunnossa mutta voisko joku sitten heittää ne tarkat numerot kehiin, niin tietäis millä seulasta pääsee läpi?

      • Odotan sinua

        No ainakin omasta seulastani pääsee läpi jos on ikää 20-28 vuotta mutta jota ei haittaa 10-20 vuoden ikä ero ylöspäin. Pituutta 170-200cm ja normaalivartalo tai laiha. Kasvon piirteet: Lyhyet hiukset värillä ei väliä kunhan ei harmaa, EI partaa mutta ei myöskään mitään meikkejä. Miehekäs pukeutuminen ja käyttäytyminen. Luonteesta sen verran että on kiinnostunut miesten asioista, luotettava sanansa mittainen, osaa puhua, viksu käytöksinen eli ajattelee mitä sanoo eikä sano mitä ajattelee. Ja huolehtii hygieniastaan. Ja mielummin ihan aito homo kuin bisse mutta siitä voin kuitenkin joustaa. Toivottavasti ei ollut liikaa vaadittu.


    • Eihän heteron parinmuodostusta saa ihmetellä, tai kristillistä rakkautta kyseenalaistaa :D Sehän loukkaa ihmisoikeuksia. Tai Pariisin rauhansopimusta. Tai jotain ;D

      Nämähän ovat AINA oikein ja luonnonjärjestyksen kautta muodostuvia pareja. Se on heterofobista propagandaa, jos sanot yhtäkään heterorakkautta vääräksi, täällä keskusteluissahan saa olla ainoastaan homofoobikko :D

      Kohtuuttomat ennakko-odotukset tosiaan monet luovat ihan itse. Turha kuolata jonkun heterojulkkiksen rasvaprosentin perään, kun homotodellisuus on kuitenkin pikkuisen ylipainoinen ja huonot varpaankynnet omaava Lahtinen tai Virtanen tai Mäkinen.

      Jolla ei edes ole autoa. Joka ei mahdu solariumiin, tai valkoisiin farkkuihin, eikä todellakaan lähde salille tai baariin tuijottelemaan itseään tuntikausia peilistä, eikä edes tykkää kultaketjuista tai blondaa tukkaansa.

      Siis, niinku, siinähän jopa paatuneinkin ateisti joutuu läpsäisemään löysällä ranteella poskipieleensä ja sanomaan: "Oumaigaad!"

    • Järkyttävää

      Ymmärrän kyllä että hyvännäköiset ja hyvässä kunnossa olevat ihmiset ovat pinnallisia ja vaativat toiselle osapuolelle samoja piirteitä; esim olen itse lihaksikas ja timmi, komea nuori mies, en todellakaan tyydy mihinkään karvaiseen keski-ikäiseen vanhukseen, kun tiedän saavani ja haluavani parempaa.
      Mutta sitä en ymmärrä, että nämä rumat ja epäsiistit, karvaiset 45 miehet luulevat oikeasti olevansa jotain kuumaa kamaa? Tyrkyttävät itseään jatkuvasti, eivätkä ymmärrä millä viivalla seisovat? Olevinaan hirveen pinnallisia vaikka varaa ei todellakaan olisi :D

    • sisäinenkauneus

      Onhan se järkyttävää,kun odottaa saavansa parempaa ja ei sitten saa :D mistä tiedät,että se timmi vartalon omistaja on parempi ?
      Näyttää olen vain toiveita ne paremmista timmeistä,kun on aikaa täällä postailla omista toiveistaan ja unelmistaan.
      Ei rakaudella ole ulkomuotoa,kauneus on katsojan silmissä.

    • 41 vee

      nim. Järkyttävää: sinäkin olet joskus keski-ikäinen vanhus :) Kumma juttu että minä en ainakaan ole huomannut, että 45plus olisivat jatkuvasti tyrkyttämässä itseään. Missä?

      • emmätiiä, mutta mulle ainakin ihq gay boyt coco ayan tyrcyttää herccupercettään tai ticcaria, sitä enemmän vaan mitä enemmän sanon, ettei kiinnosta. Onko se oicein, ettei saa reilusti vanha ja olla lapsilta rauhassa?


    • ddffdfdf

      Tuo on vasta pinnan raapaisua. Jos kysytään vielä syvempiä kysymyksiä ulkonäön ja iän jälkeen, kuten suostuisiko homo seurustelemaan a- tai biseksuaalin kanssa tai transmiehen kanssa, niin vastaus olisi aina "ei". Bi saattaisi joillakin onnistuakin, mutta monilla on niin paljon harhaluuloja, että biseksuaaleistakin ajatellaan, etteivät nämä voisi koskaan tyytyä vain yhteen sukupuoleen, vaan lopulta pitäisi saada sitä toistakin sukupuolta.
      Niin, ja jos vielä lähdetään tuumimaan, niin kuinka monelle homolle kelpaisi köyhä tai kaappihomo tai mitä kaikkea nyt tähän voisi ottaakaan esimerkiksi.

      Ihmiset vain ovat pinnallisia. Siellä joukossa voi olla muutama poikkeus, mutta miljoonat muut ovat pinnallisia, eivätkä suostu edes tutustumaan listansa ulkopuolisiin ihmisiin, vaan mielummin olettavat jotakin tutustumisen sijasta, ja kieltäytyvät. Sellaista on elämä. Kannattaa vaan tehdä rauha asian kanssa, niin nukut yösi paremmin.

    • ihq gay boy

      Tyccäiscöhän toi bear-nick tämmösest nuorest gollist? 16w posliini ja tiukkapeba. Ahh, ois ihana saada tommost vanhaa uggoo. Mmmm, vaipass hautunu molo....

      • Hompsut, hompsut

        Homot OVAT pinnallisia - heidänhän koko elämänsä määrittelee seksuaalisuus, ja kaikki, aivan kaikki, nähdään juurikin tämän pullonpohjan läpi. Homothan eivät omista sielua, se on aikoja sitten karannut heillä "kaapista ulos" kuten he sanovat. Käveleviä ruumiita, näin voisi sanoa, joiden elämää hallitsee ulkonäön kautta seksuaalisuus, ja valinnat muotoutuvat vain tämän kautta. Hetero on "kaapissaan" ja hänen sisimpänsä näkee toisen ihmisen niin monen muun näkökulman läpi, että ulkonäöstä muodostuu loppujen lopuksi parinvalinnassa vain yksi tekijä.

        Olen kuullut mm. homomiehistä (kutsuvat itseään biseksuaaleiksi, mutta homoja ovat kuitenkin koska rakastuneita toisiinsa) jotka avoimesti ovat sitä mieltä että puolisoksi pitää etsiä "rotunainen" = rikas ja tarpeeksi nöyrä puoliso joka sallii miesten suhteen ja samaan aikaan sitten harrastetaan peräreikätouhuja "työn puitteissa" ja yleensä myös muiden rahoilla sekin.


      • Parahin ihq gay boy.

        Cäy coulu loppuun, cun sinun cielencäyttösi on hädintuchcin ymmäretävää antiiccista ciccelicouceroa.

        Pinnallista ja ilceää, tiedän, mutta turhaa on teinin (tai pikemminkin teiniksi tekeytyvän) haaveilla kaltaisestani, fiksusta ja filmaattisesta, hyvin marinoidusta herkkumolosta, jos et edes niinku oiceincirjoitucsen perusasioita osaa :(

        Ymmärrän kyllä, että olen tässä porukassa järkevine, perusteltuine ja aina asiaan osuvine puheineni harvinaista herkkua ja monen seksuaalifantasia :D Mutta turha siitä on olla katkera, jokainen voi omalla kirjoittelullaan tehdä itsestään vastaavan suosikin tai ärsycc33n.

        16w? Monta vuotta vielä saa edes odotella, että pääset homobaariin :/ ja sittenkin kumminkin näyttäisit Beckhamilta tai Leppilammelta, joista jo mielipiteeni sanoinkin, joten eipä taida kannattaa :(

        Onnea hakuun kuitenkin, vaix multa tuli ruccaset.
        Kyllä maailmassa mulccuja riittää, sinullekin :D


    • Baariton

      "Jos ei homobaarissa näytä joltain David Beckhamilta/Mikko Leppilammelta ei ole mitään? "

      Älkää menkö baariin.

      • Pelottavaa tavallisen pulliaisen kannalta onkin, jos on baarin sijaan sinne lenkkipolulle tai kansalaisopiston kursseille erehtynyt, niin siellä tulee joku DB/ML -näköinen vastaan.

        Mitä sitten voi tehdä? Juosta karkuun? Entä jos se toinen juoksee kovempaa ja saa sut kiinni ja haluaa tehdä tuttavuutta ja on selkeästi kiinnostunut?

        Apua! :D


    • Sodomiitti

      Pinnallista ei ole huolehtia perushygieniasta ja omasta terveydestä. Jo pienillä elämänmuutoksilla saa ihmeitä aikaan, jos löytyy riittävästi motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä. Ihminen, joka ei huolehdi itsestään ei myöskään välitä itsestään ja on mitä todennäköisemmin kykenemätön välittämään kenestäkään toisesta.

      En odota, että kumppani pukeutuu muodikkaasti, kunhan vaatteet ovat ehjät ja puhtaat. Mielestäni ei ole paljon vaadittu. Tukka kyllä pitää olla leikattu, koska suomalaisittain tyypillinen ohut ylikasvanut tukka ei tee kenellekään oikeutta.

    • pphhh

      Olen 49-vuotias ja vielä hyvän näköinen ja timmissä kunnossa. Seuraa löytyy sekä omasta että nuoresta ikäluokasta. Etsin yleensä ikäisiäni tai itseäni vanhempia miehiä, mutta välillä tapailen nuorempiakin miehiä. Onni löytyy siitä, että tykkää kaiken ikäisistä näköisitä ihmisistä. Kaikissa meissä on jotakin kivaa ja ainutlaatuista. Jos lähtee baariin Leppilammin kuva kukkarossa, voi joutua palaamaan usein yksin kotiin. Mutta se on oma syy.

    • Perustelkaa

      Homot ovat pinnallisia ja ilkeitä, koska homoilussa nyt on kyse hyvinkin pinnallisesta asiasta eli siitä että halutaan harrastaa seksiä oman sukupuolen kanssa. Kaikki muu jää tämän varjoon, ja tällainen kiihkohomo on aivan täsmälleen yhtä rajoittunut omassa maailmassaan kuin mikä tahansa kiihkoilija (terveys, uskonto, seksuaali ym.) Ei homous tee kenestäkään suvaitsevaa, niin kuin täällä kovasti syytellään heteroja suvaitsemattomiksi mutta kieltäydytään näkemästä itse muuta seksuaalista toimintatapaa kuin homous. Ymmärrättekö? Aivan sama kuin mies puolustaisi kiihkeästi maailmassa vain omaa sukupuoltaan olemassaolevaksi ainoaksi vaihtoehdoksi, tai nainen omaansa. Suvaitsevaisuus ei ole sama asia kuin homous. Palsta vilisee kaksinaismoralistisia homoja jotka syyttelevät heteroita = erilaisia ihmisiä siitä että nämä eivät aja heidän asiaansa. Miksi ihmeessä ajaisimme???

      • homohoo

        Homojen asiaa ei tarvitse enää ajaa, sillä kaikki on jo saavutettu.


      • homohoo

        Toisaalta vaikka homojen asiaa ei tarvitse ajaa ja Seta lopetetaan, niin turpiin tulee että rävähtää jos alat vittuilemaan mulle livenä esim. sillä tavalla, että sanot "homous on saastaista" tai "homot ovat inhottavia".


      • Nimim. perustelkaa.

        Jos et ole tavannut yhtään heteromiestä, jolla maanantaiaamun keskustelu ei käsittele "saitko p*llua viikonloppuna?" ja se ei mielestäsi ole seksististä, niin kannattaa tutustua heteromiehiin. Ei se tee sinusta homoa, jos tunnet jonkun miehen ja juttelet niinkuin mies miehelle.

        Minkä takia haluat tehdä keinotekoista vastakkainasettelua ja edustaa "me heterot" -osastoa, vaikka kyseessä on selkeästi vain sinun mielipiteesi? Useimmat heterot eivät ajattele niinkuin sinä, tämän tiedän ihan homona joka keskustelee heteroiden kanssa, joten et ole "me heterot". Olet vain sinä hetero. Joka ei aja sen paremmin heteroiden kuin homojenkaan "asiaa", ainoastaan purkaa omia traumojaan.

        Ainoa "hetero", jota voi syyttää suvaitsemattomuudesta ja jolle se on edes mitenkään tärkeää, jonka takia tällä palstalla pitäisi muka loukkaantua ihan homona, olet sinä. Muut pärjäävät elämässä paremmin tai huonommin ihan ihminen kerrallaan, joku hetero on kiva ja joku homo on ärsyttävä - ei näistä voi tehdä yleistyksiä, että kaikki ovat samanlaisia kuin se yksi. Yhden pinnallisen ja äänekkään hetero priden takia ei voi myöskään kannata yleistää koko heteroporukkaa samanlaisiksi.


    • lucyday

      Näiden kirjoitusten mukaan homot ovat hyvin pinnallisia ja kyvyttömiä syvempiin ihmissuhteisiin. Suurin osa asioista rakentuu ulkoisiin asioihin.
      Nyt maaliskuun alusta avautuu homoille aivan uudet kehittymismahdollisuut. Heillä on mahdollisuus solmia avioliitto, adoptoida lapsia ja ottaa puolison sukunimi. Nyt ei enää ihmissuhteet ole pelkkiä pikapanoja ja toisten vatsan koon mittauksia, vaan olisi aika lähteä kasvamaan ihmisinä. Meille heteroille elämä on aina ajan kanssa tuonut elämään uusia vaiheita ja olemme olleet niin itsekkäitä, että pieni vähemmistö ei ole saanut kasvaa ja kehittyä samalla tavalla, vaan ovat olleet pakotettuja näköalattomuuteen elämässä. Toivon, että kaikki homot ymmärtävät jatkaa elämäänsä myös kohti aikuisuutta ja vastuuntuntoa ja rakkautta 1.3 2017 on suuren muutoksen päivä tulevaan!

      • joku.vei.nimimerkkini

        "Meille heteroille elämä on aina ajan kanssa tuonut elämään uusia vaiheita ja olemme olleet niin itsekkäitä, että pieni vähemmistö ei ole saanut kasvaa ja kehittyä samalla tavalla, vaan ovat olleet pakotettuja näköalattomuuteen elämässä."

        Kovasti olet tuomassa homoille sääntöjä ja vastuuta, vaikka itse et itsekkäänä osaa lukea edes palstan sääntöjä :D

        Säännöt:
        Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille.

        Aivan mahtavaa on kyllä tähän asti ollut seurata näiden ihmisinä parempien heteroparien onnea ja avioerojen määrää, kun ollaan niin avarakatseisia ja pariuskollisia toisten ulkonäön, vatsan koon ja yleisen rupsahtamisen suhteen :D

        http://avioero.com/

        "Avioero ei ole nykyään enää mikään erikoisuus. Suomessa tämänhetkinen tilanne on se, että noin puolet aviopareista eroaa jossain vaiheessa."

        SIIS PUOLET onnellisista, ihanista Aidoista heteroliitoista? :)

        Olisihan se aivan mahtavaa, jos parisuhteissa kenties paremmin onnistuvista homoista tulisi nyt tilastojen pelastajia, vai mitä? Pinnalliset ja ilkeät heterotkin näyttäisivät paremmilta ;D


    • säälittävät

      On todella tyhjänpäiväisiä ihmisiä, henkinen arvomaailma puuttuu täysin.

    • lammetonleppi

      No sinä oot(KO?? / vissiin /) nähnyt niitä "hienompia" homoja... jotka kukkoilee ja hienostelee, ne ovat oma lukunsa... Eiköhän homoistakin valtaosa ole kuitenkin ihan "tavallisia" eli suht näkymättömiä nobodyja, kuten tavis avis-paritkin..... Aika hauskaa tossa alotusviestissä muuten oli se leppilampi.... ;)

    • luometon

      Ootteko tietosia et Leppilammella on luomi naamassa, yöks..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe