Millaisiksi kuvittelet palstalaiset?

ATM-arvuuttaja

Tehtävä palstalaisille:

Valitkaa palstalta 3 miestä & 3 naista, ja kuvailkaa millaisiksi kuvittelette heidät ulkonäön ja livekäyttäytymisen osalta.

72

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en saa rakastaa yhtä

      itseni joka uskoi rakkauteen ja siihen yhteen ja ainoaan oikeaan mutta netti naiset ovat saaneet pääni käännytettyä eli ei ole ketään oikeaa ja rakkaus ei ole oikeaa vaan väärää ja pahaa ja miksi muka kunnioitan yhtä naista ja antaisin rakkauteni ja sydämmeni tulevalle vaimolleni kun voin antaa itseni useille naisille itseni leluksi jota voi käyttää mielin määrin hyväkseen ei saa olla tunteita ja omaa tuntoa vaan täytyy käyttää naisia hyväkseen ja surutta valehdella ja pettää

    • Ujoktm40: pitkä mies. Rauhallinen ja huumorintajuinen. (Tän mä kyllä oikeastaan tiedän, ei tarvinut kuvitella).

      Gentle man: hyvin käyttäytyvä herrasmies. Ei kovin iso mies, pukeutuu hyvin.

      Ikisinkku M: tummahiuksinen (?), pidättyväinen, rauhallinen

      Genio.mente: pitkähiuksinen ja tumma (?), vähän hippityylinen tai boheemi ja rento.

      Stellaria: keskiruskeat puolipitkät hiukset ponnarilla, sporttinen, hiljaisen oloinen.

      Helka: polkkatukka, normaalivartaloinen, rauhallinen ja sanavalmis.

      Neiti ruiskukka: ruskeat hiukset, siniset silmät, sporttinen, iloinen ja reipas.

      Näitähän lähti tulemaan :D

    • Gentle Man

      No, ei se pelaa joka pelkää:

      Pimppaloora: muodokas naisellisesti ja tyylikkäästi pukeutuva blondi. Näyttää ikäistään nuoremmalta. Sosiaalinen, tietää milloin puhua ja milloin kuunnella. Hymyilee paljon, katsoo silmiin, sellainen jonka kanssa juttu sujuu kuin itsestään.

      stellaria81: vaelluskamppeita suosiva urheilullinen brunette. Ei korosta ulkonäköään meikkaamalla tms. Varautuneen oloinen aluksi, mutta hyvää juttuseuraa kun pääsee vauhtiin. Ei viihdy sisällä, elementissään kun pääsee liikkumaan ja tutkimaan maailmaa.

      Neiti ruiskukka: tyttömäinen pienikokoinen blondi. Hauska, sellainen vähän ovelan näköinen. Positiivisella tavalla hieman lapsekas. Pitää erilaisista peleistä ja leikeistä, tulee hyvin toimeen lasten kanssa.

      ht: tavallisen oloinen heppu, fyysisesti kunnossa. Moderni tieteilijä ilman propellihattua. Hyvin älykäs kaveri, ei mikään small talkin taituri mutta puhelias kun aihe kiinnostaa. Ei aina muista yksinkertaistaa vähemmän fiksuille sanomaansa.

      Genio.Mente: hippi, aika pitkä kaveri. Käyttäytyy rennosti ja puhelee vähän omia juttujaan, lähinnä musiikista.

      ujo.ktm40: kunnon perinteinen suomalainen mies, sellainen perheenisätyyppi. Pukeutuu tavallisesti, ei herätä ihmisten huomiota. Vähän hiljainen, tarkkailee mieluummin tilannetta ennen kuin sanoo mitään. Luotettavan oloinen heppu.

      Olisikin hauska tietää menikö arvaukset ihan metsään :D

    • neiti ruiskukka

      Jätän nyt ht:n kuvauksen väliin niin jää arvaamisen ilo teille.

      Pimppaloora: oikeastaan Gentle Manin kuvaus osui aika lähelle sitä, mitä oisin itsekin ajatellut. Sellainen kaikkien kaveri. Hyväkäytöksinen ja mukavaa seuraa. Taitaa miesten liehittelyn :) Osaa kokata.

      Stellaria: hyväkuntoinen, hoikka, ponnaripäinen, brunetti, joka viihtyy ulkoilmassa ja pyörän selässä. Sitkeä sissi, joka rämpii pyörän kanssa vaikka metrin lumikinoksessa 30 asteen pakkasessa. Sarkastista huumoria ja osuvia näpäytyksiä viljelevä oman tiensä kulkija. Fiksu ja korkeasti koulutettu.

      Femnerd: lanteikas ja muodokas nelikymppinen ystävällisen näköinen nainen. Huolehtiva äitityyppi. On huumorintajuinen ja miellyttävää seuraa. Harrastaa käsitöitä.
      Pukeutuu rennosti ja käytännöllisesti.

      Ikisinkku M: Melko hoikka n 180 cm, ikä 30 . Pukeutuu kohtuu siististi ja tyylikkäästi. Ehkä tummatukkainen tai ristiverinen. Enemmän poikamaisen kuin karskin äijämäisen näköinen. Käytännöllinen tyyppi, osaa perus kotityöt ja ruuanlaiton, mutta myös perinteiset miesten työt. Pitää oman kämpänkin kohtuu siistinä. Vapaa-aikana käy välillä baareissa, mutta viihtyy hyvin yksin kotonakin esim. elokuvia katsoen..Asuu jossain keskisuuressa kaupungissa. Sosiaalinen ja puhelias, tulee erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Hyvä kuuntelija. Huumorintajuinen ja vähän hauskuuttaja tyyppikin. Pimeänä puolena palstalle uppoutuminen ja is jännämies -uutisten linkittäminen palstalle :D

      Jatkan huomenna, väsy iski :)

      • neiti ruiskukka

        Okei..poimitaan vielä kaks tyyppiä.

        Gentle Man: Sopusuhtainen, joku about 175 cm. Pukeutuu klassisen tyylikkäästi istuviin ja hyvistä materiaaleista valmistettuihin vaatteisiin. On silmää muutenkin sille mikä näyttää hyvältä ja mitkä asiat sopivat yhteen. Tämä näkyy ehkä muussakin asiassa, esim. asunnon sisustuksessa. Viihtyy kaupungissa, paremmin kuin maalla. Harrastaa ehkä jotain kultturellia. Hyväkäytöksinen ja kohtelias herrasmies. Kohtuu hyvin toimeentuleva työssäkäyvä mies.

        Genio.Mente: Rennon letkeä vähän hipahtava mies. Soittaa kitaraa ja on kerännyt kattavan kokoelman cd tai vinyylilevyjä itseään kiinnostavista laulajista. Ei stressaa liikoja tulevaa vaan elää enemmänkin päivä kerrallaan. Vapaa-aikana käy kiinnostavien bändien keikoilla tai notkuu baarissa katsomassa vähän meininkiä. Ilmeisesti on perheellinen, joten elää muuten perus perhe-elämää. Helposti lähestyttävä, on mukava kaikille.

        No niin tässäpä näitä. Ois mukava kuulla osuiko edes vähän sinnepäin.


      • Gentle Man
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Okei..poimitaan vielä kaks tyyppiä.

        Gentle Man: Sopusuhtainen, joku about 175 cm. Pukeutuu klassisen tyylikkäästi istuviin ja hyvistä materiaaleista valmistettuihin vaatteisiin. On silmää muutenkin sille mikä näyttää hyvältä ja mitkä asiat sopivat yhteen. Tämä näkyy ehkä muussakin asiassa, esim. asunnon sisustuksessa. Viihtyy kaupungissa, paremmin kuin maalla. Harrastaa ehkä jotain kultturellia. Hyväkäytöksinen ja kohtelias herrasmies. Kohtuu hyvin toimeentuleva työssäkäyvä mies.

        Genio.Mente: Rennon letkeä vähän hipahtava mies. Soittaa kitaraa ja on kerännyt kattavan kokoelman cd tai vinyylilevyjä itseään kiinnostavista laulajista. Ei stressaa liikoja tulevaa vaan elää enemmänkin päivä kerrallaan. Vapaa-aikana käy kiinnostavien bändien keikoilla tai notkuu baarissa katsomassa vähän meininkiä. Ilmeisesti on perheellinen, joten elää muuten perus perhe-elämää. Helposti lähestyttävä, on mukava kaikille.

        No niin tässäpä näitä. Ois mukava kuulla osuiko edes vähän sinnepäin.

        Osittain meni oikein, mutta ehkä tuossa hieman yliarvioidaan palstailijaa jonka viralliseksi tasoksi on määritelty HC-ATM :D

        .


      • neiti ruiskukka
        Gentle Man kirjoitti:

        Osittain meni oikein, mutta ehkä tuossa hieman yliarvioidaan palstailijaa jonka viralliseksi tasoksi on määritelty HC-ATM :D

        .

        Miltä osin yliarvioidaan? Voihan hc-ätmiys ja palstan ihanaakin ihanammat markkina-arvo teorioinnit. Älä nyt sinäkin alenna itseäsi jonnekin maan rakoon..


      • N39
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Miltä osin yliarvioidaan? Voihan hc-ätmiys ja palstan ihanaakin ihanammat markkina-arvo teorioinnit. Älä nyt sinäkin alenna itseäsi jonnekin maan rakoon..

        Tätä kurppaa ainakin kiinostaisi tietää totuus.

        HC-ATM = luokkaa markoboy, Pasi Viheraho ja kumppanit.

        neiti ruiskukan arvaus = mies joka ainakin Helsingissä (asuuko GM pk-seudulla?) vietäisiin käsistä.

        Jompi kumpi arvaa nyt pahasti väärin :)


    • Yksi ylitse muiden

      Palstajuttujen perustella kuvittelisin, että DarkFear on juicetyyliin kaljuuntunut hc-atm ja neitsyt-setä, joka asuu yksiössä ja on salahomo. Kaikki muut ovat sitten aika värittömiä ja pliisuja hahmoja, joita ei tapetista erota varmaan tosielämässäkään, eikä minulla heistä ole minkäänlaista mielikuvaa.

      • Yksi ylitse muiden

        Enkä muuten taatusti ole ansainnut kuulla kunniaani tuosta viestistä; minähän siinä kehuin DF:n palstan valovoimaisimmaksi tähdeksi.


      • Tiedoksi vaan sulel VITUN SAATANAN KIRVEELLÄ TAPETTAVALLE ALI-IHMISELLE se asia, että mulla sitä kun ei vittu olekaan mitään vitun juice-tukkaa saatana ja SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISENA MIEHENÄ mä olenkin sitä mieltä, että ne sellaiset juice-tukat pitäisi oikein kieltää laissa vankilatuomion uhalla!!!!!!!!!!

        Mä sitä kun en olekaan mikään vitun hc-atm, enkä mikään vitun neitsyt-setä, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan HINTTIPERSEHUORA JA LANTALÄJÄSSÄ ASUVA PASKA-AIVO TÄMÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eiköhän sitä tämäkin tieto saataisi sinne sun paskapäähäsi menemään, kun lyötäisiin sua parikymmentä kertaa vasaralla päähän niin, että ne sun juice-haiveneet vaan sieltä sun persujuntin paskapäästä pöllähtäisi perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä varmaan itselläsi just onkin tollainen vitun ruma ja kaljuuntunut juice-tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipersupaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia. Etkä sä ole varmaan koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit eivät kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä takia.

        Mä sitä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa ja mä sitä kun olenkin tasoltani vähintään ylempi KTM-mies tai ehkä jopa ihan se YTM-mies ja mä kyllä tiedän sen oman tasoni ja kaikki itseeni liittyvät asiat ITSE KAIKISTA PARHAITEN!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja mä sen sijaan olen varmasti valmis turvautumaan hiustensiirtoon plastiikkakirurgilla, jos tarve niin vaatii, sillä mä kun olenkin suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES, enkä mikään tollainen sun kaltainen vitun saatanan perkeleen vitun saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaritipaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä varmaan itselläsi just onkin joku oikein vitun ruma ja kaljuuntunut tukka päässäsi, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia!!!!!!!!!!! Etkä sä ole varmasti koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun eipä ne sun ahdasmieliset militaristipersujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä takia!!!!!!!!!!!!!!!


      • Yksi ylitse muiden kirjoitti:

        Enkä muuten taatusti ole ansainnut kuulla kunniaani tuosta viestistä; minähän siinä kehuin DF:n palstan valovoimaisimmaksi tähdeksi.

        Kyllä mä aina siitä varmasti huolen pidän, että kaikki tollaiset sun kaltaiset saatanan valehtelevat paska-aivot saatte sen kunnianne kuulla perkele. Tossa mä äsken annoinkin sulle ne kunnian kuulemiset.


      • Sä sitä oletkin varmasti joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskajuntti, kun et ole selvästi voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytesi takia. Etkä sä ole varmaan koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, vaikka sulla kuvasi perusteella ihan selvästi tarvetta siihen kyllä olisi. Varmaan sä et sen vuoksi ole sinne voinut mennä, kun ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit eivät kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja sitä sun hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä takia.


    • genius men
    • xassszdssczdsc

      NALLE: Pukeutuu t-paitoihin, farkkuihin ja lippis päässä. Vaaleahiuksinen, hoikka, aika hiljainen. Nauraa muiden jutuille, mutta itse ei osaa hauskoja tarinoita keksiä.

      EX-pua: Pyöreä, pullaposkinen, silmälasit. Geelillä sliipatut hiukset, pakeneva hiusraja. Pukeutuu liian pieniin vaatteisiin ja suosii kultakoruja kaulassa, ranteessa ja käyttää kantasormuksia. Puhuu paljon, mutta vähän asiaa.

      Välimerkitön mies: Pitkä, hoikka, pitkät hiukset, tumma, viikset ja parta. Pukeutuu maastohousuihin ja nahkatakkiin. Yksinäinen, ei käy kuin prätkämessuilla ja Linnanmäellä. Ei kavereita.

      • Ex PUA

        No ei ihan, mutta melkein.

        Tuosta minun kohdalleni osui lähinnä nuo koru- ja sormusjutut.

        Joskus käytän silmälaseja.

        Kroppa on pikemminkin raamikas (olen entinen aktiiviurheilija, ja edelleenkin käyn salilla), ja kasvoja kun kuvailtu "maskuliinisiksi".

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jossa ainakin joskus käytin geeliä, etenkin puppe-aikoina, en pahemmin enää), Enkä kyllä ole myöskään mikään juoksuhautoihin hautautunut huorapersehinttari joka on liian ahdasmielinen siihen että heillä olisi normaali hiusraja, että tiedäkin sä se!!!


      • Ex PUA kirjoitti:

        No ei ihan, mutta melkein.

        Tuosta minun kohdalleni osui lähinnä nuo koru- ja sormusjutut.

        Joskus käytän silmälaseja.

        Kroppa on pikemminkin raamikas (olen entinen aktiiviurheilija, ja edelleenkin käyn salilla), ja kasvoja kun kuvailtu "maskuliinisiksi".

        Mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jossa ainakin joskus käytin geeliä, etenkin puppe-aikoina, en pahemmin enää), Enkä kyllä ole myöskään mikään juoksuhautoihin hautautunut huorapersehinttari joka on liian ahdasmielinen siihen että heillä olisi normaali hiusraja, että tiedäkin sä se!!!

        Niin, tämä olikin selvästi paras viesti tässä ketjussa, sillä juuri noin se asia on!!!! Kyllä suvaitsevaisella, avarakatseisella ja sivistyneellä EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ kuuluu olla luonnostaan tuuhea tukka, toisin kuin monilla tämän palstan kaljuuntuneilla militaristipersujunteilla jotka eivät varmaan ikänään ole edes harkinneet fina-tablettien syömistä tai hiustensiirtoon menemistä sen oman ahdasmielisyytensä takia.


    • Sonne

      Turhaa.

      He kaikki ovat sekä huippulahjakkaita että nuoria, ja jokainen heistä on jonkin mallitoimiston katalogissa (portfoliossa omana kansionaan).

      Lisäksi heidän huumorintajunsa on keskinkertaista kevyempää.

      (naurua.fi)

    • kevään tuntua
    • --------------

      Genio.mente: päälaelta kaljuuntunut, ristiverinen, lyhyehkö mies. Silmälasit, laiha. Iso leuka, vaaleansiniset, ulkonevat, verestävät silmät. Pukeutuu rock-tyylisesti. Asuu pienessä kopperossa, tapailee joskus varattua naista. Alkoholi- ja lääkeriippuvuus. Raksalla töissä silloin kun töitä on.
      Ei ollut arvailua, tunnen ja olen tavannut. En viitsi kertoa pahimpia.

      • Kuulostaa tutulta

        Onko hänkin neitsyt-setä ja hc-atm ja syö finatabuja?


    • Onpas Gentsu saanut kaikkien mielikuvituksen liikkeelle.

      • --------------------

        Kaikki ei tarvi mielikuvitusta.Jos olet tavannut Genion, tiedät että kuvailuni meni nappiin.


      • -------------------- kirjoitti:

        Kaikki ei tarvi mielikuvitusta.Jos olet tavannut Genion, tiedät että kuvailuni meni nappiin.

        Mistä tiedät, ettemme ole Ratikan kanssa tavanneet? :D


      • --------------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettemme ole Ratikan kanssa tavanneet? :D

        Epäilen, että olette ja siksi sanoinkin näin. Eikä hän kiistä asiaa, että et olisi kuvaillun kaltainen. Mekin kun olemme tavanneet sinä ja minä.


      • -------------------- kirjoitti:

        Epäilen, että olette ja siksi sanoinkin näin. Eikä hän kiistä asiaa, että et olisi kuvaillun kaltainen. Mekin kun olemme tavanneet sinä ja minä.

        Emme ole. Tai sitten joku muu on esiintynyt minuna... :D


      • --------------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Emme ole. Tai sitten joku muu on esiintynyt minuna... :D

        Kyllä olemme. Valitan. En ole rekisteröitynyt kirjoittaja.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Emme ole. Tai sitten joku muu on esiintynyt minuna... :D

        Heh, tai olet kuvitellut jonkun tapaamasi miehen minuksi...


      • --------------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, tai olet kuvitellut jonkun tapaamasi miehen minuksi...

        Ei, olet itse kertonut tänne kirjoittelustasi. Mutta turha urkkia enempää. Et saa selville kuka olen. Enhän kuitenkaan kertonut kaikkea, mitä olisin voinut, joten relax.


      • -------------------- kirjoitti:

        Kyllä olemme. Valitan. En ole rekisteröitynyt kirjoittaja.

        En tiedä kenet olet tavannut, mutta minä en käytä silmälaseja. En tarvitse niitä, näköni on edelleen aivan loistava. Leukani on normikokoinen, ei mitenkään huomiotaherättävä. En ole laiha enkä läskikään. Silleen sopiva. Silmäni eivät verestä. Ja raksalla töissä, se on totta. Mutta en satunnaisesti. Duunia on riittänyt, kai se johtuu ammattitaidostani. Olen perso alkoholille, mutta lääkkeitä en käytä. En edes särkylääkkeitä...

        Ja lopuksi... kaikki palstojen kautta tapaamani ihmiset ovat olleet rekisteröityjä kirjoittajia... :D

        Ps. Ratikka ei muuten vahvistanutkaan käsitystäsi... Hehe...


      • ...........
        Genio.Mente kirjoitti:

        En tiedä kenet olet tavannut, mutta minä en käytä silmälaseja. En tarvitse niitä, näköni on edelleen aivan loistava. Leukani on normikokoinen, ei mitenkään huomiotaherättävä. En ole laiha enkä läskikään. Silleen sopiva. Silmäni eivät verestä. Ja raksalla töissä, se on totta. Mutta en satunnaisesti. Duunia on riittänyt, kai se johtuu ammattitaidostani. Olen perso alkoholille, mutta lääkkeitä en käytä. En edes särkylääkkeitä...

        Ja lopuksi... kaikki palstojen kautta tapaamani ihmiset ovat olleet rekisteröityjä kirjoittajia... :D

        Ps. Ratikka ei muuten vahvistanutkaan käsitystäsi... Hehe...

        Piilotitko nyt juuri profiilisi, vai onko se ollut aina piilossa?


      • ........... kirjoitti:

        Piilotitko nyt juuri profiilisi, vai onko se ollut aina piilossa?

        Se on ollut piilossa jo vuosikausia.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        En tiedä kenet olet tavannut, mutta minä en käytä silmälaseja. En tarvitse niitä, näköni on edelleen aivan loistava. Leukani on normikokoinen, ei mitenkään huomiotaherättävä. En ole laiha enkä läskikään. Silleen sopiva. Silmäni eivät verestä. Ja raksalla töissä, se on totta. Mutta en satunnaisesti. Duunia on riittänyt, kai se johtuu ammattitaidostani. Olen perso alkoholille, mutta lääkkeitä en käytä. En edes särkylääkkeitä...

        Ja lopuksi... kaikki palstojen kautta tapaamani ihmiset ovat olleet rekisteröityjä kirjoittajia... :D

        Ps. Ratikka ei muuten vahvistanutkaan käsitystäsi... Hehe...

        Näinkö se sitten menee jos korjaukset otetaan huomioon:

        Genio.mente: päälaelta kaljuuntunut, ristiverinen, lyhyehkö normaalivartaloinen mies, huomiota herättämätön leuka, vaaleansiniset, ulkonevat, verestävät silmät. Pukeutuu rock-tyylisesti. Asuu pienessä kopperossa, tapailee joskus varattua naista. Alkoholiriippuvuus. Raksalla töissä.


      • --------------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        En tiedä kenet olet tavannut, mutta minä en käytä silmälaseja. En tarvitse niitä, näköni on edelleen aivan loistava. Leukani on normikokoinen, ei mitenkään huomiotaherättävä. En ole laiha enkä läskikään. Silleen sopiva. Silmäni eivät verestä. Ja raksalla töissä, se on totta. Mutta en satunnaisesti. Duunia on riittänyt, kai se johtuu ammattitaidostani. Olen perso alkoholille, mutta lääkkeitä en käytä. En edes särkylääkkeitä...

        Ja lopuksi... kaikki palstojen kautta tapaamani ihmiset ovat olleet rekisteröityjä kirjoittajia... :D

        Ps. Ratikka ei muuten vahvistanutkaan käsitystäsi... Hehe...

        Leukasi ei ole normikokoinen, vaan iso, mutta makuasia se. Pidit silloin aurinkolaseja sisällä, joten oletin, että ne olivat vahvuuksilla. Silmäsi verestävät. Et ole tavannut minua ikinä palstan kautta, vaan muuta kautta. Tän hetkisiä duunejasi en tiedä, mutta olen kuullut muuta. Lääkkeitä käytät kyllä.

        Vahvistihan ratikka, siksi hän ryntäsi tuonne kommentoimaan, koska pelkäsi tietysti, että luulet minun olevan ratikka puskasta.

        Voi tietysti olla, että näet itsesi erilaisena kuin minä, mutta minä näen sinut tuollaisena, ainakin viimeksi olit tuollainen, siitä on nyt hieman aikaa.


      • -------------------- kirjoitti:

        Leukasi ei ole normikokoinen, vaan iso, mutta makuasia se. Pidit silloin aurinkolaseja sisällä, joten oletin, että ne olivat vahvuuksilla. Silmäsi verestävät. Et ole tavannut minua ikinä palstan kautta, vaan muuta kautta. Tän hetkisiä duunejasi en tiedä, mutta olen kuullut muuta. Lääkkeitä käytät kyllä.

        Vahvistihan ratikka, siksi hän ryntäsi tuonne kommentoimaan, koska pelkäsi tietysti, että luulet minun olevan ratikka puskasta.

        Voi tietysti olla, että näet itsesi erilaisena kuin minä, mutta minä näen sinut tuollaisena, ainakin viimeksi olit tuollainen, siitä on nyt hieman aikaa.

        Ja kerroin tietenkin että olen se palstalle kirjoittava Genio.Mente... :D

        Älä viitti naurattaa...


      • -------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ja kerroin tietenkin että olen se palstalle kirjoittava Genio.Mente... :D

        Älä viitti naurattaa...

        Et todellakaan sanonut mitään tuollaista. Mutta sinun kauttasi löysin palstan ja nimimerkkisi, josta olit maininnut. Siitä sinä et varmasti muista mitään, mutta minulle jäi nikkisi mieleen, pahoittelen.


      • ------------- kirjoitti:

        Et todellakaan sanonut mitään tuollaista. Mutta sinun kauttasi löysin palstan ja nimimerkkisi, josta olit maininnut. Siitä sinä et varmasti muista mitään, mutta minulle jäi nikkisi mieleen, pahoittelen.

        Tuotanoin... En kerro livessä tuntemattomille ihmisille sellaisia...

        Joten en todellakaan tiedä kenet olet tavannut ja minuksi luullut.

        Mut tää on tätä. Sitähän se oli Miehen Logiikassakin, olet todennäköisesti tullut sieltä tänne. Mut ei se mitään. Saan edelleen kulkea Stadissa rauhassa sinusta ja monesta muustakin. :)


      • ?????
        -------------------- kirjoitti:

        Leukasi ei ole normikokoinen, vaan iso, mutta makuasia se. Pidit silloin aurinkolaseja sisällä, joten oletin, että ne olivat vahvuuksilla. Silmäsi verestävät. Et ole tavannut minua ikinä palstan kautta, vaan muuta kautta. Tän hetkisiä duunejasi en tiedä, mutta olen kuullut muuta. Lääkkeitä käytät kyllä.

        Vahvistihan ratikka, siksi hän ryntäsi tuonne kommentoimaan, koska pelkäsi tietysti, että luulet minun olevan ratikka puskasta.

        Voi tietysti olla, että näet itsesi erilaisena kuin minä, mutta minä näen sinut tuollaisena, ainakin viimeksi olit tuollainen, siitä on nyt hieman aikaa.

        Kyllähän tämä koko poppoo on aineissa, niin Sonne kuin Genio.Mente , ja mitä muita nyt löytyy kuten Ikisinkku M, Darkkis ja tuo joka kirjoittaa ilman lauseita.


      • ------------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Tuotanoin... En kerro livessä tuntemattomille ihmisille sellaisia...

        Joten en todellakaan tiedä kenet olet tavannut ja minuksi luullut.

        Mut tää on tätä. Sitähän se oli Miehen Logiikassakin, olet todennäköisesti tullut sieltä tänne. Mut ei se mitään. Saan edelleen kulkea Stadissa rauhassa sinusta ja monesta muustakin. :)

        Yhteiset tutut...Ei pitänyt sanoa tätä, mutta.. Et ole suoraan minulle mitään sanonut, mutta tavanneet olemme enemmän kuin kerran.


      • ------------------ kirjoitti:

        Yhteiset tutut...Ei pitänyt sanoa tätä, mutta.. Et ole suoraan minulle mitään sanonut, mutta tavanneet olemme enemmän kuin kerran.

        Noh... Siitä vaan bongailemaan tänäkin iltana jostain kuvailemasi kaltaista henkilöä. Meinaan näet jossain vaiheessa lähteä muutamalle sunnuntailasilliselle... :)

        Ps. Onhan se huvittavaa seurata tätä sohimista, millä toivotaan että paljastaisin itsestäni jotain selkeästi tunnistettavaa...


      • ---------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Noh... Siitä vaan bongailemaan tänäkin iltana jostain kuvailemasi kaltaista henkilöä. Meinaan näet jossain vaiheessa lähteä muutamalle sunnuntailasilliselle... :)

        Ps. Onhan se huvittavaa seurata tätä sohimista, millä toivotaan että paljastaisin itsestäni jotain selkeästi tunnistettavaa...

        Ei ole mitään sohimista, eikä minua kiinnosta sinun jutut erityisesti, tiedän sinusta ihan riittävästi, liikaakin. Se, että joku sinut joskus paljasti, kuka olet näillä palstoilla, ei tehnyt sinusta vielä mielenkiintoista, kuten et ollut sitä ennenkään. Ei tulisi mieleenkään lähteä tänään baariin, ei siksi että tiedän, mistä sinut löytää, eikä muutenkaan. Se, että kommentoin tänne kertomalla jotain tietoja sinusta, on vain pientä vittuilua .Jotta tiedät, että joku tietää..


      • ----------------
        Genio.Mente kirjoitti:

        Noh... Siitä vaan bongailemaan tänäkin iltana jostain kuvailemasi kaltaista henkilöä. Meinaan näet jossain vaiheessa lähteä muutamalle sunnuntailasilliselle... :)

        Ps. Onhan se huvittavaa seurata tätä sohimista, millä toivotaan että paljastaisin itsestäni jotain selkeästi tunnistettavaa...

        Mutta joskus kun tavataan, saatan antaa sulle merkin, mr. I.


      • ---------------- kirjoitti:

        Mutta joskus kun tavataan, saatan antaa sulle merkin, mr. I.

        Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun tunnista hänet palsta!
        Josko voisit yrittää hankkia ihan omaakin elämää vitun pässi.


      • tuco- kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun tunnista hänet palsta!
        Josko voisit yrittää hankkia ihan omaakin elämää vitun pässi.

        No niinpä! Ihme creepy stalkkeri...


      • Seinä-Pertti
        pimppaloora kirjoitti:

        No niinpä! Ihme creepy stalkkeri...

        Gangstalkkaaja?


      • gm drunk
        Seinä-Pertti kirjoitti:

        Gangstalkkaaja?

        Mulle yhtyäkkiä välähti kenestä on kyse. Se on entinen Miehen Logiikkaan kirjoittanut nainen, rekisteröidyllä nimimerkillä. Hän sai Geniosta frendin, jonka hän tapasikin kerran livenä. Tipkahti vaan kaverisektorille, ja sen jälkeen sieltäkin pois. Saattaa se vituttaa vähän neiti I'tä...


      • lipsahtiko?
        gm drunk kirjoitti:

        Mulle yhtyäkkiä välähti kenestä on kyse. Se on entinen Miehen Logiikkaan kirjoittanut nainen, rekisteröidyllä nimimerkillä. Hän sai Geniosta frendin, jonka hän tapasikin kerran livenä. Tipkahti vaan kaverisektorille, ja sen jälkeen sieltäkin pois. Saattaa se vituttaa vähän neiti I'tä...

        Toisin sanoen, tajusit heti, että kuvailu sopi niin hyvin sinuun, että teidän on ollut pakko tavata ja niinhän se olikin. Eli nainen oli oikeassa, olette tavanneet ja hän tietää ja paljasti sinusta asioita.


      • ei aikuisten toimia
        lipsahtiko? kirjoitti:

        Toisin sanoen, tajusit heti, että kuvailu sopi niin hyvin sinuun, että teidän on ollut pakko tavata ja niinhän se olikin. Eli nainen oli oikeassa, olette tavanneet ja hän tietää ja paljasti sinusta asioita.

        Aika säälittävä muija kyllä. Täytyy täällä julkisesti sit vinkua ja vihjailla. Ei ihan tasapainoisen oloinen. Ymmärrän, miksi skipattiin kaverisektorille.


      • hehe;-D
        ei aikuisten toimia kirjoitti:

        Aika säälittävä muija kyllä. Täytyy täällä julkisesti sit vinkua ja vihjailla. Ei ihan tasapainoisen oloinen. Ymmärrän, miksi skipattiin kaverisektorille.

        Ei kyllä kiinnosta toi muija sinänsä, mutta se kiinnostaa, että Genio on antanut palstalla huomattavasti siloitellumpaa kuvaa, kuin mikä on todellisuus. Nyt vielä myönsi, että on tavannut tuon naisen, joka tiesi hänestä kertoa kaikenlaista niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.


      • Ikisinkku M
        hehe;-D kirjoitti:

        Ei kyllä kiinnosta toi muija sinänsä, mutta se kiinnostaa, että Genio on antanut palstalla huomattavasti siloitellumpaa kuvaa, kuin mikä on todellisuus. Nyt vielä myönsi, että on tavannut tuon naisen, joka tiesi hänestä kertoa kaikenlaista niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

        Onhan Genio kyllä myöntänytkin ettei ole niitä helpoimpia luonteita mutta kyllä tuo kuvastaa juuri sitä mitä olen aina sanonut eli täällä palstalla ne mukavaksi koetut miehet ei tosielämässä ehkä olekaan niin mukavia kun taas me palstalla rehellisyytemme vuoksi mulkeroiksi leimatut ollaan kuitenkin sovussa maailman kanssa irl, vähän liiankin kilttejä kavereita.


      • puskanainennn
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Onhan Genio kyllä myöntänytkin ettei ole niitä helpoimpia luonteita mutta kyllä tuo kuvastaa juuri sitä mitä olen aina sanonut eli täällä palstalla ne mukavaksi koetut miehet ei tosielämässä ehkä olekaan niin mukavia kun taas me palstalla rehellisyytemme vuoksi mulkeroiksi leimatut ollaan kuitenkin sovussa maailman kanssa irl, vähän liiankin kilttejä kavereita.

        Lyhyehkö puolikalju juoppo joka tapailee varattua naista. Täytyy sanoa naisena, että aikasemmin oli vähän kauniimpi käsitys hänestä.


    • ...

      en mää nyt osannu valita ku itteni,
      Minkä omempi napa sen rakkaampi.

      Kuvittelen itseni kolmen pisteen mieheksi, joka osaa tapettiin soluttautumisen erityisen hyvin. Kuosi vaihtuu taustatapetin mukaan.

      Livekäyttäytymisen kuvittelen hermostuneeksi nykimiseksi, jota koetetaan peitellä ylinäytellyllä viileydellä.

    • Treffi palstoilla käyvät miehet lämemäs 10 pistettä omavia, kolmella pistellä ei ei pitkälle pääse treffi palstoilla.
      Jopa rumat naiset haluavat komistuksia treffi palstoilla.
      Onneks ovat kapakat olemassa, siellä käy 4 pistellä mies.

      • ...

        tulkitsen, että tämä oli minulle osoitettu huomionosoitus.

        Eikös se riipu pisteytysskaalasta, mihin kolmella pisteellä sijoittuu :)

        Treffipalstoista ei ole kokemusta. Kapakissa en ole käynyt vuosiin. No hyvä niin, kun ei sielläkään olis kolmella pisteellä menestynyt.


    • 18+14

      Palstan naiset kuvittelen sellaiseksi golddiggereiksi, jotka elävät keskiluokkaista elämää ja haaveilevat jostain hyvätuloisesta urheilullisesta herrasmiehestä, eikä tavalliset miehet pahemmin kiinnosta, lisäksi miehen tärkein ominaisuus on raha, työtön mies ei tule kysymykseenkään kenellekkään.

      Miehet kuvittelen sellaiseksi melko tavalliseksi ketä tulee vastaan joka päivä tuolla ulkona, mutta he eivät vaan kiinosta naisia, koska eivät ole juuri noita 20% parhaan joukossa olevia huippumiehiä.

      • Sonne

        Tuo väite kaatuu heti lähtökuoppiinsa, sillä minä olen täällä eikä ketään ole koskaan eloisa ja sporttinen persoonallisuuteni kiinnostanut.

        (naurua)


      • 19+17
        Sonne kirjoitti:

        Tuo väite kaatuu heti lähtökuoppiinsa, sillä minä olen täällä eikä ketään ole koskaan eloisa ja sporttinen persoonallisuuteni kiinnostanut.

        (naurua)

        Sonnen uskon olevan vähän tälläinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=2O15DXv3Vwg


      • Sonne
        19+17 kirjoitti:

        Sonnen uskon olevan vähän tälläinen.

        https://www.youtube.com/watch?v=2O15DXv3Vwg

        Yhtä sairas kuin oma kissani, joka makaa kiipeilypuussaan ja läpsii ohikulkijoita. Joku päivä heitän sen alas parvekkeelta.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Yhtä sairas kuin oma kissani, joka makaa kiipeilypuussaan ja läpsii ohikulkijoita. Joku päivä heitän sen alas parvekkeelta.

        (naurua)

        Musta näyttäs, että toi rakki on kaiken lisäksi sekarotuinen. Itselläni on rotupuhdas. Tässä on ongelmana juuri se, että sillä ei ole juuri merkitystä.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Musta näyttäs, että toi rakki on kaiken lisäksi sekarotuinen. Itselläni on rotupuhdas. Tässä on ongelmana juuri se, että sillä ei ole juuri merkitystä.

        (reps)

        Kumma kun tämä lähtee aina liikkeelle. Katsokaan nyt vaikka.

        "Siis jos ajateltaisiin, että tämän kirjoittaja on arabinainen, niin hänen vertaamisensa sairaaseen koiraan aiheuttaisi sen, että hänet teloitettaisiin... Tavalla tai toisella."

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Kumma kun tämä lähtee aina liikkeelle. Katsokaan nyt vaikka.

        "Siis jos ajateltaisiin, että tämän kirjoittaja on arabinainen, niin hänen vertaamisensa sairaaseen koiraan aiheuttaisi sen, että hänet teloitettaisiin... Tavalla tai toisella."

        (reps)

        Ihanaa saada vähän väriä tähän perussuomalaiseen meininkiin. Ja kaiken lisäksi vielä huomasin syoväni viikunoita.

        (reps)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Ihanaa saada vähän väriä tähän perussuomalaiseen meininkiin. Ja kaiken lisäksi vielä huomasin syoväni viikunoita.

        (reps)

        Minusta Sonne voisi hyvinkin olla arabi, sillä hänessä on jotain kuumottavaa, jotain lämmintä ja kaunista. Lisäksi hänen feminiinisyytensä on sulavaa, tarkkaa ja lähes uskonnollista. Lisäksi hän tuntee arabimaita, niiden kansoja ja kulttuureja. Ollaan myös tietoisia siitä, että hän on ratsastanut sekä kamelilla että aasilla ja ajanut pick upilla shemaghiin verhoutuneena ja hampaisiin asti aseistautuneena. Lisäksi hän mielellään pitää aurinkolaseja ja pukeutuu kalliisti.

        Kaiken tämän lisäksi hän on itse uskomattoman kaunis.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Minusta Sonne voisi hyvinkin olla arabi, sillä hänessä on jotain kuumottavaa, jotain lämmintä ja kaunista. Lisäksi hänen feminiinisyytensä on sulavaa, tarkkaa ja lähes uskonnollista. Lisäksi hän tuntee arabimaita, niiden kansoja ja kulttuureja. Ollaan myös tietoisia siitä, että hän on ratsastanut sekä kamelilla että aasilla ja ajanut pick upilla shemaghiin verhoutuneena ja hampaisiin asti aseistautuneena. Lisäksi hän mielellään pitää aurinkolaseja ja pukeutuu kalliisti.

        Kaiken tämän lisäksi hän on itse uskomattoman kaunis.

        (naurua)

        Eli perusasetelmassa ei enää kysytä sitä kumpaa sukupuolta hän edustaa, vaan sitä mitä hän edustaa.

        (reps)


    • En tunne palstalasia että voisin kuvailla.

      Tuntuu kuitenkin siltä, että osa on oikeasti ATM:iä, joille sinkkuus ei ole mikään kiva juttu.

      Osa puolestaan ei ole sinkkuja ollenkaan (ja ihmettelen miksi viettävät aikaa tällaisella palstalla). Palstan sinkkunaiset, ihan niin kuin kaikki muutkin naiset ovat omasta tahdostaan sinkkuja ja sinkkuus ei näin ollen ole heille mikään varsinainen ongelma. Näille henkilöille MAT tuntuu olevan enemmänkin hauska juttu, jota voi välillä pohdiskella, naureskella ATM:ille ja olla tyytyväisiä kun seksiä riittää ja parisuhteeseen on hyvät mahdollisuudet.

    • palstanainen

      Rakennan mielessäni malleja minkälaisia palstalaiset mahdollisesti voisivat olla kirjoitusten perusteella, mutta ne ovat 'luonnoksia' ja mahdollisia ja jokaisen kohdalla on useampi luonnos, mitä vähemmän tietoa on ihmisestä, sitä epämääräisempiä ovat luonnokset.

      • Sonne

        Musta on uskomattoman paljon matsua täällä. Mä aloitin joskus teininä osaamatta edes kieltä.

        Suomi nielaisi minut.

        (naurua)


    • ätmi

      Kuvittelen pimppalooran pulleaksi bottom-homoksi, jolle muut homobaarin kävijät vain nyrpistelevät nenäänsä. Koska tälle himohomolle ei ole suotu mahdollisuutta hankkia AIDSia tosielämässä, hän on sitten luonut alter egon, jonka kautta elää palstalla elämäänsä. Tämä alter ego on vanhempi ja hiukan huikenteleva naishenkilö eli perinteinen homoikoni.

      • Nyt meni aika nappiin toi veikkaus! Joku palkinto sulle tästä hyvästä pitäis saada! :D


    • ätmi

      pillupalkinto joltain palstalaiselta.

      • Ei tietenkään, kun multa saa nahkafagottia palkinnoksi :D


      • AfTötterström
        pimppaloora kirjoitti:

        Ei tietenkään, kun multa saa nahkafagottia palkinnoksi :D

        Viittaako tämä slangisanaan "fagot"?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe