Jäi pahasti kesken

kaipaus sanaton

Huomasikohan hän, että meillä jäi pahasti tutustuminen kesken, kun piti lähteä pois jo aikaa sitten.
Hän on silti kaikenaikaa sydämessä ja ajatuksissa, vaikkei tavattais enää ikinä.
Mieli on silti maassa, kun kuitenkin tunsin, että meillä olisi varmasti ollut jotain syvempää ja merkityksellisempää yhteyttä.

16

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä unohda minua<3

      Minun pieni rakkauteni
      En haluaisi enää menettää ketään
      Sinä kyllä tiedät

      Älä unohda minua
      Kun taas on mentävä
      Älä unohda minua
      Hiljaa hyvästeltävä
      Opittava olemaan yksin

      Mitä pitäisi sanoa
      Niin helposti ymmärtää väärin
      Joskus se pelottaa minua

      Enkä minä haluaisi loukata sinua
      Ja silti olen iloinen kyyneleistäsi
      Sinä välität vielä




      https://www.youtube.com/watch?v=Oixes2IyQC0

      • vielä muistan

        En minä sinua unohda. Tiedät varmasti sen.


      • Kova herkkis

        Pidän tästä kovasti. Erittäin hyvä kipale masiksessa.


    • 7+6

      Heh, itselläkin tapahtui samalla tavalla, jäi tutustuminen kesken ja hän lähti pois. Harmi, että kävi näin. Tunsin hyvin syvää yhteyttä hänen kanssaan, kun juteltiin muutaman kerran.
      Voisithan toki ottaa häneen yhteyttä ja yrittää jatkaa tutustumista. Itse ehkä toimin näin.

      • haikeus jäi

        Sama juttu. Lähdin pois, kun alkoi väsyttää. Sovittiin, että tavataan viikon päästä. Olisin toivonut, että hän olisi pyytänyt yhteystietoni. Ajattelen häntä paljon. Facen ryhmistä löytyy, jos hän haluaa..


    • samoin..

      ..kokevana. Kaikki jäi kesken, tutustuminen ojan pohjalle. Nopea hyvästely..hän lähti.Jäikö kaikki siihen..sitä olen miettinyt pitkään. Kerran elämässä sitä kait kohtaa ihmisen, joka tuntuu kaikin puolin hyvältä..samankaltaiselta, sielunkumppanuutta..fyysistä, henkistä vetoa..kaikkea mitä toisesta ihmisestä on etsinyt. Rakkaus ei kysynyt lupaa. Kumpikaan meistä ei sanonut ääneen, sitä mitä molemmat tiesimme...olin sinun huumassa..ymmärsin vasta kun lähdit, miten syvälle kiinni jäit.."Kauan sitten minussa, aavistus jo sinusta...olit vaara liian suuri kiertää.."

      • ei tunteita sinuun

        Tuotahan samaahan sinä olet hokenut jo vuosia täällä palstalla. Usko nyt, turha tiputella vinkkejä ei se mies sinun perääsi haikaile.


      • 10+1
        ei tunteita sinuun kirjoitti:

        Tuotahan samaahan sinä olet hokenut jo vuosia täällä palstalla. Usko nyt, turha tiputella vinkkejä ei se mies sinun perääsi haikaile.

        Ja mikäs noita-akka se täällä länkyttää... hanki elämä typerys.


      • juu.
        ei tunteita sinuun kirjoitti:

        Tuotahan samaahan sinä olet hokenut jo vuosia täällä palstalla. Usko nyt, turha tiputella vinkkejä ei se mies sinun perääsi haikaile.

        ei oo varmaan sulta pois.


      • minulta pois
        juu. kirjoitti:

        ei oo varmaan sulta pois.

        Turhaan vie tilaa palstalta. Hokee samoja kuvitelmiaan. mitä molemmat tiesimme... blaaaa blaaaa Harhoja vain. Jos mies tuntee jotain, mies sanoo.

        Sielunkumppanuutta... Mitä pskaaaaaaaa. Noin sanoo epätoivoinen nainen joka on yksin tunteineen ja oksentaa sitä tunnetta tänne sitten vuosia. Kaikenlaisia hulluja. huh


      • anna olla!
        minulta pois kirjoitti:

        Turhaan vie tilaa palstalta. Hokee samoja kuvitelmiaan. mitä molemmat tiesimme... blaaaa blaaaa Harhoja vain. Jos mies tuntee jotain, mies sanoo.

        Sielunkumppanuutta... Mitä pskaaaaaaaa. Noin sanoo epätoivoinen nainen joka on yksin tunteineen ja oksentaa sitä tunnetta tänne sitten vuosia. Kaikenlaisia hulluja. huh

        SIvusta huomautan...
        Mitä vikaa noissa sanoissa. Kovin oli samoja sanoja kuin mitä montet muutkin rakastuneet käyttää.


      • remeber you
        minulta pois kirjoitti:

        Turhaan vie tilaa palstalta. Hokee samoja kuvitelmiaan. mitä molemmat tiesimme... blaaaa blaaaa Harhoja vain. Jos mies tuntee jotain, mies sanoo.

        Sielunkumppanuutta... Mitä pskaaaaaaaa. Noin sanoo epätoivoinen nainen joka on yksin tunteineen ja oksentaa sitä tunnetta tänne sitten vuosia. Kaikenlaisia hulluja. huh

        Ooh. Jooh. Sano se samalla ku kuksit.


    • singlegirl
    • nopeet jäähyväiset ja ikävä jäi..toihan on tosiaa ihan normaalia asiaa.. kyll siittä jää haikee tunne sieluun yhelle ja toiselle

    • Kesken jäi paha paha

      Joo niin jäi!

    • Ikaros.

      Tähän ap:n tekstiin voi vastata, niin jäi, ja näin on. Vastattuaan voi miettiä, että eihän tää mulle ollutkaan, samanlaisia tarinoita on vaan niin paljon.

      Taitaa kolahtaa aika moneen muuhunkin, sanomattomia sanoja, vaiettuja ajatuksia, ja menneitä hetkiä, joita jäi miettimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe